Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Emne: The white moon and the white wolf. (Digt) 9/9/2013, 20:30
Igen kom bare med alt det kritik eller hvad du end har lyst til at sige, når du læser dette digt :)
I'm the sad lonely moon in the forever large nightsky. So high in the sky I am, that everything is out of my reach. So lonely, only the hellish light of the sun is my company.
But a razorsharp cry in the night breaks through the stonecold silence. A howling of the great white wolf, so strong and so beautiful. It sings the painful lullaby of my bleeding heart.
There it stands strongly in the forever cold winternight, just alone it is that I wish, I could fly down as a guardian angel, just grab its strong body with the soft white fur.
I want to take it into my arms, so it could hear the rhythm of my aching heart
But nooooo. I'm doomed to stay up here and the wolf is doomed to stay down there. We can only forever look at each another never hear our heart's saying, never really touch one another.
OG hvis nogen føler sig truffet, så kan jeg lige så godt sige nej! Dette var bere et kreaflip ^^
Dust First Class.
Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket. Outgame Titel: : First to reach 2000! Race : Skytsengel/skygge dæmon Navn. : Dust Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år. Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge) Bosted : everywhere and nowhere Tilhørende klan. : Leder af the offspring Partner. : Aldrig haft en Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing... Antal indlæg : 4415 Reputation : 43 Join date : 17/09/12
Emne: Sv: The white moon and the white wolf. (Digt) 9/9/2013, 20:35
Hvor er det smukt søde ^^
The Eye. Second Class.
Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Emne: Sv: The white moon and the white wolf. (Digt) 9/9/2013, 20:36
Tak ^^
Diana First Class.
Ingame Titel: : Dukkeføren, tidligere leder af the Wolf Clan og moder Cloman. Outgame Titel: : One of the first 10. Race : Clomans Navn. : Diana Alder : 500 år Evner/Classes. : beastcaller/sharman Bosted : Skoven uden for Occulta Tilhørende klan. : jeg var engang i en, men jeg vil aldrig vende tilbage til den slags Partner. : Det er da noget være pjat, sådan noget er stærkt overvurderet. Slaver. : nej tak jeg kan ikke drikke mere lige nu Evt. bemærkninger. : Ned på knæ og tig om det, hvis du vil have mere kage. Antal indlæg : 676 Reputation : 3 Join date : 04/12/12
Emne: Sv: The white moon and the white wolf. (Digt) 9/9/2013, 20:40
Du er god til at digte mama Admin :-D
The Eye. Second Class.
Emne: Sv: The white moon and the white wolf. (Digt) 10/9/2013, 07:39
Ja man kan være heldig at finde inspiration i dagligdagen, men hvad er det egenligt, som gør den god, hvis jeg må spørge? ^^
Gæst Gæst
Emne: Sv: The white moon and the white wolf. (Digt) 10/9/2013, 10:16
Smukt, men der virker lidt længselsfuld kærlighed der eller er det bare søgen efter en ven? ^^
Dust First Class.
Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket. Outgame Titel: : First to reach 2000! Race : Skytsengel/skygge dæmon Navn. : Dust Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år. Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge) Bosted : everywhere and nowhere Tilhørende klan. : Leder af the offspring Partner. : Aldrig haft en Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing... Antal indlæg : 4415 Reputation : 43 Join date : 17/09/12
Emne: Sv: The white moon and the white wolf. (Digt) 11/9/2013, 12:02
Kan stadig lide det XD
The Eye. Second Class.
Emne: Sv: The white moon and the white wolf. (Digt) 11/9/2013, 12:03
Well jeg har brug for kritik eller konkret positive ting, så jeg ved, hvad jeg har gjort godt eller dårligt XD
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: The white moon and the white wolf. (Digt)