Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
[Uafsluttet] Mine kære klanmedlemmer(Diana, Kuuma, Pixy og Rin) Icon_minitime31/5/2017, 20:24 af Millicent
Admin Expressen #16


Hey Newworld , this is a ghost speaking



Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Kommentarer: 29
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
[Uafsluttet] Mine kære klanmedlemmer(Diana, Kuuma, Pixy og Rin) Icon_minitime6/6/2017, 15:25 af Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …


Kommentarer: 12

 

 [Uafsluttet] Mine kære klanmedlemmer(Diana, Kuuma, Pixy og Rin)

Go down 
ForfatterBesked
Diana
First Class.
First Class.
Diana


Ingame Titel: : Dukkeføren, tidligere leder af the Wolf Clan og moder Cloman.
Outgame Titel: : One of the first 10.
Race : Clomans
Navn. : Diana
Alder : 500 år
Evner/Classes. : beastcaller/sharman
Bosted : Skoven uden for Occulta
Tilhørende klan. : jeg var engang i en, men jeg vil aldrig vende tilbage til den slags
Partner. : Det er da noget være pjat, sådan noget er stærkt overvurderet.
Slaver. : nej tak jeg kan ikke drikke mere lige nu
Evt. bemærkninger. : Ned på knæ og tig om det, hvis du vil have mere kage.
Antal indlæg : 676
Reputation : 3
Join date : 04/12/12

[Uafsluttet] Mine kære klanmedlemmer(Diana, Kuuma, Pixy og Rin) Empty
IndlægEmne: [Uafsluttet] Mine kære klanmedlemmer(Diana, Kuuma, Pixy og Rin)   [Uafsluttet] Mine kære klanmedlemmer(Diana, Kuuma, Pixy og Rin) Icon_minitime7/10/2013, 23:57

Tid: sen eftermiddag tidlig aften
Sted: Hobour
Omgivelser: blandet
Vejr: godt

Det var egentlig en dejlig dag i dag, solen skinnede fra en nærmest skyfri himmel, med kun få dovne hvide skyer, der bevægede sig henover himlen i alt deres herlige frihed. Det var lige før man kunne blive helt jaloux på disse skyer, der var ingen der bestemte over dem, ingen der skulle fortælle dem hvad de skulle gøre, og intet de skulle nå, de kunne bare hænge oppe på himlen, og flyve henover jorden i det tempo som passede dem. Men nede på jordens overflade, var der nogen som havde noget at lave, blandt andet en yndig kvindelig clomans, der var gik igennem Hobour, som hun for nyligt havde tilegnet sig så hun kunne kalde denne by for hendes by, hendes nye hjem, ja faktisk det første sted hun havde valgt at flytte til i hendes 500 år lange liv, siden hun havde undsluppet Occulta og havde bosat sig, i den skov der lå omkring byen. Men hun havde faktisk ikke tilegnet sig byen med vold, hun havde sammen med hendes beta Kuuma aftalt med byens befolkning, at hun tilbød dem beskyttelse, i bytte for at hun blev byens overhoved, og det var nok noget byen havde hårdt brug for, da det trossalt var en handelsby, og den derfor kunne være et interessant mål for banditter.
Denne smukke fabrikat skabning hed Diana, og der var da nogle blikke som blev rettet mod hende mens hun gik gennem gaderne, for hun var skam slet ikke skruet dårligt sammen. Hun havde en smuk og velformet slank krop, en fast D skål der grænsede, ja nærmest var godt på vej til F, og det der nok var en ret stor del af årsagen til blikkende var nok også, at hun gik i noget lidt spøjst tøj. Hun havde et par røde pæne bukser på, der sad lidt tæt til hendes krop, en hvid trøje der uden tvivl viste hendes krops bygning, og en del af hendes kavalergang, en rød cardigan udover den hvide trøje, og en gakked rød hat med forskellige dimser i, blandt andet et par dimser der skinnede som det pureste guld. På hendes ryg havde hun en stor hvidt bands indbundet puppe, man ikke rigtig kunne se hvad kunne være, og på hver side af hende gik King og Ace, hendes trofaste bioraptore som hun virkelig holdt meget af, da de havde fuldt hende i tykt og tyndt, lige siden den dag de var blevet født.(se profil for mere info)

Diana havde sendt bud efter 3 væsner, som repræsenterede de 3 væsner der stod lige under hende, i hendes Wolf klan, nemlig Kuuma, der var hendes trofaste beta varulv og mage, Pixy en clomans lige som hende selv, og Rin en mandlig harpy der eftersigende, skulle ligne et kvindeligt væsen, men Diana ville nok ikke se på ham sådan, da hendes sindssyge fik hendes hjerne, til at se anderledes på andre væsner, end de fleste andre ville havde gjort det. Hun glædet sig faktisk til at møde de sidste 2 nævnte, da det var Kuuma havde hvervet dem og Diana, derfor ikke havde mødt dem endnu, og siden de nu var hendes små søde klanmedlemmer, og dem der skulle stå hende nærmest i klanen, ville det nok blive sjovt at se nærmere på dem.
Diana havde vent næsen mod en bar de skulle mødes på, og hendes smukke lyserøde øjne, glimrede i det dejlige sollys, mens en lettere lille brise løftede op i hendes kridhvide hår. Da hun kom dertil, gik hun derind med King og Ace, for at sætte sig på en åben plads i en bås, for at vente på de andre, der så ud til at have plads til de andre.

//rækkefølgen er: Diana, Kuuma, Pixy og så Rin ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Uafsluttet] Mine kære klanmedlemmer(Diana, Kuuma, Pixy og Rin) Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] Mine kære klanmedlemmer(Diana, Kuuma, Pixy og Rin)   [Uafsluttet] Mine kære klanmedlemmer(Diana, Kuuma, Pixy og Rin) Icon_minitime8/10/2013, 14:29

Kuuma kom blæsende med de 120 kilometer i timen, på sin special lavet harley davidson, med hele sit sektor bag sig, omkring 350 mand, hovedsaglig varulve, men osse enkelte vampyre, en engel her og der, sandelvere, sort elvere, mutanter, alle mulige forskelige racer, og Kuuma kørte forrest, med sine kaptajner Nichlas og Phillip på hver sin side, sine eliter bag dem, så sine storm trooper, så sine Infantry soldater, så sine light units, alle sammen på motorcykler og rekrutterne i lastbiler, iført uniformer, dog ikke i kamp udstyr, men de havde dog som et +, taget deres læderveste på med Kuuma's sektor og biker klub mærke på ryggen, dog havde de alle sammen sorte militær støvler, sorte kamp bukser med et bælte med en pistol i, nogle med kamp dolke eller knipler, hvide shirts under deres commando sweater, dog havde de alle sammen skud sikre veste, light til heavy veste, efter hvad unit de var, mellem shirten og commando sweater, med deres enhed's tegn, grad tegn og personligt billedet, alt fra forskelige farvedet ulve poter, til ulve smil, tænder, ulve kranier, da var hundrede vis af dem, og larmen fra de mange motor cykler og lastbiler kunne sagtens høre langt væk fra, dog havde de alle sammen masker på, i form af et sort tørklæde, elefant huer med 3 huller til begge øjne og mund, 2 huller til kun begge øjne og mund eller 1 hul kun til begge øjne, han's light unit bar lette SMGer og bolt-action rifler, enkelte med skarptskytte sigte skruet på, han's infantry bar storm riffler eller fuld automatiske kamp riffler, nogle med automat haglgeværer og han's heavy bar heavy handers shotgun og tunge storm riffler, han's elite bar deres personlige våben i form af special bygget tunge kaliber kamp riffler og tunge AA-72 automat haglgeværer, og han så stille igennem sine biker briller, kom blæsende imod byen med højt humør, og mange af han's mænd pjattedet, sammen, snakkedet imens de kørte, hørte musik, røg en smøg igennem et hul til munden i deres masker, han havde selv en Tar-55 storm riffel over ryggen, et dyrt våben og osse frygtet for den's ildkræft og præcision, da han ikke var i kamp udstyr så han gik ikke med tungt, men ingen grund til og være dum, dog glædet han sig til og hilse på sin Alpha og elskedet mage igen, sine kollegaer Pixy og Rin, og han fortsatte sit blæs race imod Hobour, deres hjem.

Kuuma fik byen i øjne og han løftedet næven og viste 5 fingre gange 2, 10 minutter til ankomst, og da kunne høres stor hylen af glæde over endelig at være hjemme, dem i byen burde kunne høre larmen fra de mange motorcykler og lastbiler, forude hylen og høje latter, og han kørte med et bredt smil bag masken, han gassedet lidt op og han's mænd gjorde det samme.

han ankom til byen, og han viftedet til sine mænd, for tegn til de skulle sprede sig og bare gå fri som de ville, dog kendte de møde punktet, hvor de alle skulle troppe op sammen med Rin's berserkere, Pixy's engineers, og Ellie's snigskytter, dog var Ellie her ikke for tiden, og Kuuma havde sagt til sin datter at det var iorden, dog var Rin's ca 200 berserkere, allerede ankommet, så vidt Kuuma kunne se, Pixy's 75 til 80 Engieers osse fremme, og Ellie's lidt over 100 bolt-action kamp trooper og snigskytter var osse fremme, som fik Kuuma til og smile glad, da Kuuma's elite og han's 2 kaptajner, altså 22 mand, fulgte med ham på deres motorcykler, dog spredtes de alle andre i byen og han så sig omkring efter den bar de skulle mødes på, for at opdage den, og han klukkedet muntert, kørte stille sin motorcykel ind på parkering's pladsen og han's 22 mand fulgte roligt med ham, og han slog sit støtte ben til, rejste sig tungt op, med sin Tar-55 kamp riffel over skulderen, med et tungt blyfyldt alu bat i et bat hylster, sin kamp dolk i et ben hylster, sin pistol i et hylster om livet, og han gik roligt imod baren, efterfulgt af Kuuma's 2 kaptajner, og han's 20 eliter, og da han så den for lille indgang, sukkedet han lidt og åbnedet den, måtte mase lidt for at komme ind, og han opdaget dog hurtigt sin Alpha, og gik direkte over til hende, han's eliter spredte sig i rummet, oven over deres bås på en balkon, og rundt om dem, nok var de hjemme, men man vidste andre hvis nogen havde noget imod deres klan, dog fulgte sprængstofs galningen Phillip, osse kaldes boomer, og Nichlas, osse kaldes Auto, på grund af sin special bygget heavy Machine Automat Shotgun, med over til båsen, satte sig lidt væk over i baren, og Kuuma satte sig ved siden af sin Alpha, trak sin maske ned og gav hende et blidt kys på munden, han lugtedet af mande sved, osen fra sin motorcykel, og generalt af mand da skulle have et bad, dog så han mega glad ud over at se sin Alpha, og han sagde blidt.
''tja, så er mig og mit sektor ankommet, jeg så at Rin's berserkere, Pixy's engieers, og Ellie's snigskytter var fremme? hvor er de andre henne? dog kunne Ellie ikke komme, besøg hos sin mor, og min kaptajn Phoenix, kunne ikke være her heller, hun havde brug for sin allergi medicin og hun har sin kamp enhed med sig som dække, nogle af Ellie's kamp trooper er osse hos hende og hende's mor, hmm report færdig tænker jeg''
han smiledet blidt og gav hende et kys på munden igen, før han satte sig til rette i båsen ved siden af sin Alpha med sit, lidt større siden sidst, skrummel af en muskel krop.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Uafsluttet] Mine kære klanmedlemmer(Diana, Kuuma, Pixy og Rin) Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] Mine kære klanmedlemmer(Diana, Kuuma, Pixy og Rin)   [Uafsluttet] Mine kære klanmedlemmer(Diana, Kuuma, Pixy og Rin) Icon_minitime8/10/2013, 21:34

Pixy havde godt set hvor byen var. Vejskilte var der stadig, om end de kunne være spredte. Hun var drønet forbi på sin motorcykel, velvidende om at hun skulle være der og det skulle være snart. Men hun havde intet tilovers for fremmede. Hun kendte ikke Diana. For hende var Diana ikke mere end et ord, en opdigtet person der først blev virkelig når de stod overfor hinanden og Pixy kunne tage hende i øjemål.
Motorcyklen tilhørte klanen, ligesom alt andet hun havde også gjorde.

Hun elskede farten og pressede køretøjet til det yderste. Hun var ikke nervøs for at det skulle bryde sammen, enden kunne hun fikse alt. Det var kun et spørgsmål om tid og om hun var i humør til det. Med hendes ustabile natur kunne det sidste spille en stor rolle.
Hun vendte motorcyklen og susede tilbage og drejede denne gang ned af den rigtige vej. Hun var ikke er flokdyr som sådan. Så længe hun vidste hvor hun kunne finde de andre flakkede hun gerne om på egen hånd og kunne være væk længe. Ansvarsfølelse følte hun ikke noget af på det punkt.

Hun parkerede ved siden af Kuumas køretøj og gik på haft efter ham. Byen vrimlede allerede af klanen og hun kunne ikke se forskel på den by eller nogen anden by. Når klanen summede rundt var alle byer ens.
Hun var klædt helt i læder der var snavset af støv og olie der var smurt ud over dragten. Håret var i uorden ovenpå den vilde køretur, men det rørte hende ikke. Der var et vildt og utæmmet look over hende der passede godt sammen med de årvågne øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Uafsluttet] Mine kære klanmedlemmer(Diana, Kuuma, Pixy og Rin) Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] Mine kære klanmedlemmer(Diana, Kuuma, Pixy og Rin)   [Uafsluttet] Mine kære klanmedlemmer(Diana, Kuuma, Pixy og Rin) Icon_minitime9/10/2013, 19:56

Rin var ankommet nogle timer før de andre, da The Red Boss Lady Diana, havde bedt ham komme, da han som berserker beta, var en del af de højere i rang systemet, så Rin var ankommet i Hob og han havde glemt resten.., shit, nå pyt med det, han var der iført ærmeløs mørkegrå uniforms top med han's sektors tegn på højre bryst som var en drage da bed sig selv i halen med en rød trekant, med nogle lår kort shorts i mørkegrå da gemte hans ikke kvindelige dele med et universal bælte med lidt af hvert fx et kort over byen, nøglen til hans barak og til hans kontor, hvor han sikkert skulle lave papir arbejdet, djævlens straf til menneskeheden, da nu var tilbage, når jeg kommer tilbage, skal finde en løsning på at gøre det lettere, så jeg bliver forfremmet!, han lærte det nok, dog havde han's mænd var ret mistroisk over for ham, enkelte bange eller andre utilfredse med ham, dog havde de set ham kæmpe, hvor han med sin light hit and run, kamp stil, havde mørbanket berserkerne's 5 bedste mand, så helt utilfredse var de dog ikke, selv om dem han havde været oppe og kæmpe med, da de ville teste han's evne, dog havde han bøjet en af de 5's ribben en annelse, og givet dem en del blå mærker med de træning's knive de havde givet ham, og også revner fra sine klør, så de var til tider også ret tilfredse, dog lige nu gik de rundt på markedet, Rin sprang hen over lave mure, fra bod til bod, han så de mange mad boder, helt fra stort set frisk kød, til frugter, grønsager, kager, brød, honning sager, alkohol helt fra rom til mjød, vodka, whisky, øl, da var så meget nyt for Rin, dog gik Rin med begge vinger for næsen da alle de nye dufter var meget ovevældene, nogle af Rin's lettere mænd, forsøgte at følge med ham. det gik dog næsten, Rin var alligevel hurtig, af en harpy og være, dog var der også våben butikker, tøj, rustninger, bil forhandlere, og OHHHH smykker! SHINNI!, Rin begyndte stille og roligt at trække der over til, efterfulgt af han's mænd, da han så meget intereserede på smykkerne, kom dog til at tænke på at han skulle skynde sig, ellers ville The Red Boss Lady, måske blive sur, så han skyndte sig over imod baren, efterfulgt af 8 af han's mænd, resten havde spredt sig ud, Rin så stille på baren og tænkte *det var dog et besynderligt sted at holde møde* han havde mere tænkt sig et mere kontrollere base, en slags underjordisk konference rum, så det var måske mere kontrollede lytte og sikkerhed's mæssigt, men hvad fanden, det ikke hans valg, han håbedet ikke han skulle op og slås imod noget for hårdt, for at vise sit værd, selv om The Red Boss Lady, burde have hørt om han's lille kamp med nogle af klanen's berserkere, i hans regiment.

Han ankom ved baren for at se nogle af Kuuma's eliter stå vagt rundt omkring baren, han så deres tunge panser og våben, tænkte *de må svede under alt det der, håber de har god hygiejne, mine mænd skal sku være renlige, skrive sig bag øret på min jeg skal gøre liste*, Rin tænkte lidt over hvor han skulle gå ind, og ville gå ind med STIL, så han brasede ind af hoveddøren, for at se The Red Boss Lady som sad i en bås, med det liderlige bæ farvede handyr Kuuma, han så også en læderklædt kvinde da mindedet ham om Harley mcquine fra en tegneserie da hed Batman, Rin bad sine mænd sprede sig så de kunne have et godt udsyn over det hele hvis det utænkelige og dumme skulle ske, at nogen ville ødelægge mødet, som nok ikke ville ske, men bare for og være på den sikre side, så hans mænd spredte sig for at holde øje med tingene, hvor efter Rin bevægede sig over til båsen hvor The Red Boss Lady og det liderlige handyr sad, han satte sig ind i båsen, og Rin bad en af sine mænd komme over med et stort glas irske whisky, som blev stillet foran ham, og hans soldat gik tilbage på sin post, Rin sluttede sig til hvad Pixy lavede, som nok var at vente, dog drak han af sin irske Whisky, som var i et 2.5 liter's glas og tænkte *jeg skulle måske gå i mere scots farvede tøj, jeg tror alle mine folk skal gå med en beret som er scots farvede også når de ikke er i kamp, og nogle af dem SKAL lære og spille sækkepibe, skal på must gøre listen og et glas vodka hmm*, han begyndte og rejse sin hale så da kom støv af fra kampen med sine berserkere.
Tilbage til toppen Go down
Diana
First Class.
First Class.
Diana


Ingame Titel: : Dukkeføren, tidligere leder af the Wolf Clan og moder Cloman.
Outgame Titel: : One of the first 10.
Race : Clomans
Navn. : Diana
Alder : 500 år
Evner/Classes. : beastcaller/sharman
Bosted : Skoven uden for Occulta
Tilhørende klan. : jeg var engang i en, men jeg vil aldrig vende tilbage til den slags
Partner. : Det er da noget være pjat, sådan noget er stærkt overvurderet.
Slaver. : nej tak jeg kan ikke drikke mere lige nu
Evt. bemærkninger. : Ned på knæ og tig om det, hvis du vil have mere kage.
Antal indlæg : 676
Reputation : 3
Join date : 04/12/12

[Uafsluttet] Mine kære klanmedlemmer(Diana, Kuuma, Pixy og Rin) Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] Mine kære klanmedlemmer(Diana, Kuuma, Pixy og Rin)   [Uafsluttet] Mine kære klanmedlemmer(Diana, Kuuma, Pixy og Rin) Icon_minitime9/10/2013, 23:51

Diana smilede da Kuuma kom ind, og kunne lugte ham da han satte sig ned hos hende, da han 'lugtede af mand' så at sige. Hun kyssede blidt igen da han kyssede hende på munden, og lyttede til hans rapport da han fortalte hende den, og kyssede igen den anden gang han kyssede hende, før hun blidt nussede ham bag øret, med hendes venstre hånd, hvilket var unormalt for Diana, da hun var højrehåndet men hun fasthåldte den hånd på bordet, da hun efter sin ankomst havde placeret 3 human dukker, rundt omkring i baren for at sikre sig at hun også kunne forsvare sig, og kæmpe i tilfælde af at de blev angrebet.
"Dygtig vovse, de andre kommer sikkert lige om lidt, så kan jeg få set dem an og måske finde ud af, hvad det er for nogle spøjse væsner, du har gået og hyret til vores klan!" sagde hun mildt, og bevægede et par af sine fingrene på hendes højre hånd, så hun fik de 3 dukker til at se ud som om, de tog en tår af deres drikkevare. De så utroligt virkelige ud, og det faktum at de rent faktisk var lavet af virkelige væsner gjorde, at de bar både duften af rigtige væsner, og den aura som væsnerne havde dengang de levede, før Diana lavede dem om til dukker.

Da Pixy trådte ind af døren, reagerede King og Ace som de første på hendes tilstedeværelse, de kunne mærke tilstedeværelsen af en anden clomans, som ikke var deres Diana, og de lavede deres supersoniske velociraptor lyde, mens de rettede hovedet mod hende, for at se hvad hun var for en. Diana så også op på hende, og kunne forstå på situationen, at dette måtte være Pixy den clomans Kuuma havde hyret, og som var deres engineer, og mens hun kom hen til dem, så Diana hende an med et glad smil på læben.
"Hej du må være Pixy, jeg er Diana lederen af klanen!" sagde Diana glad og rejste sig med højre hånd på bordet, og så nysgerrigt på Pixy mens hun rakte hende sin venstre hånd "Dig kan jeg godt lide, du er den første anden clomans jeg har mødt udover mig selv! Hvor gammel er du? Hvor blev du skabt henne?" hun virkede noget så glad, for at møde en anden clomans, og var ret så nysgerrig omkring hende, og hvis det ikke var fordi hun lagde lidt bånd på sig selv, ville hun da have spurgt Pixy, om tusinder af spørgsmål for at finde ud af mere, om hvad hun var for en. Men hun måtte være tålmodig, og vente til der var bedre tid til, at lære Pixy bedre at kende, lige nu skulle de egentlig have det overordnede på plads, så Diana også var med på det hele, og så kunne de lære hinanden bedre at kende.

Da Rin så kom ind, så Diana nysgerrigt op på ham, og virkede lige så nysgerrig i ham, som hun var i Pixy. Han var jo en harpy, en sjælden race og en interessant en at have med i klanen, og Diana syntes det var 2 smukke eksemplare Kuuma havde fundet, til at arbejde som afdelings leder, af hver deres afdelinger.
"Årh du et flot eksemplar af din race!" sagde hun glad og hilste på Rin, på den samme måde som hun havde hilst på Pixy, og kort glimtede nogle af guld tingene i hendes hat. Da hun havde sat sig ned igen, bevægede hun svagt fingrene på sin højre hånd igen, så dukkerne gjorde lige som sidst, og kort så over mod dem, selvom deres øjne intet så "Hvordan kan det være du er af hankøn, men har sådan nogle fine former? Ligger det til racen, eller er du bare noget helt specielt?" hun virkede til at være ved at sprænges af spørgsmål, hun ville spørge dem begge 2 om tusind spørgsmål hver, men igen måtte hun vendte med spørgsmålene.

"Godt så nu hvor vi i hvert fald er samlet, så kan vi lige som få det mest basale på plads!" sagde hun glad, og så på Pixy og Rin med hovedet lidt på skrå "I kender alle 3 jeres pladser i klanen, og jeg har bemærket i har indlogeret jeres mandskab i byen allerede! Vores overtagelse af byen, er på basis allerede aftalt og sat på plads, men for at sikre os at byens beboere tror på os, og bliver mere eller mindre medgørlige overfor os, er vi nød til at begynde med at opbygge et beskyttelses system, samt skabe fremgang for byen og dens beboere! Jeg vil mene at det første og vigtigste er, at vi sørge for at lave nogle hold af vores mandskab, der lære at arbejde sammen i grupper af 3 eller 4, bestående af blandede typer kæmpere, så de kan fungere optimalt når de bekæmper indkommende angreb, af nogen art!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Uafsluttet] Mine kære klanmedlemmer(Diana, Kuuma, Pixy og Rin) Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] Mine kære klanmedlemmer(Diana, Kuuma, Pixy og Rin)   [Uafsluttet] Mine kære klanmedlemmer(Diana, Kuuma, Pixy og Rin) Icon_minitime10/10/2013, 15:18

Kuuma så glad på sin elskedet mage og Alpha, da hun smiledet da han var kommet ind, han smiledet glad ved at hun kyssedet igen, han så osse tilfreds ud med sin report, og han fandt roligt nogle papirer frem, med en hel masse tal, som Sasha, en varulve kvinde, han havde i sit sektor som holdt styr på han's sektors mænds løn, så vel som orientering omkring udstyr, ammunition, våben, rustning, køretøjer, og mange andre ting, dog smiledet han glad da han så Sin Alpha sende dukkerne ud, og han svarede blidt på hende's ord, han knurredet dog mest glad fordi hun nussedet ham bag øret, som gjorde han puttedet sit store hoved hos sin Alpha.
''mmm dejligt, tja gør de nok, og håber du vil kunne lide dem, de er gode nok, og hmm hyret og hyret, kommer an på hvordan man ser på det, elskedet, hehehe''
Kuuma så roligt på de 3 dukker som hun bevægedet rundt, han lå dog bare, som en gigantis vovse, puttet ind til sin Alpha, han gav hende et blidt kys på låret og lå ellers bare og slappedet af.

Kuuma så Pixy træde ind, men så ikke ud til og ville rykke sig væk fra sit putteri med sin Alpha, dog så han op på sin Alpha, som så ud til og se Pixy an, og han klukkedet muntert med hovedet puttet ind til sin Alpha's skød, han lyttedet til sin Alpha's ord og spørgsmål til Pixy, han sagde venligt i Pixy's retning.
''hey Pixy, hvordan har du det? kom og slå dig ned sammen med os''
han lød munter og rolig, puttedet sig så han kunne se op på sin Alpha, imens han holdt øje med hvad da forgik, og ventedet på den sidste kom, dog så han ikke ud til og have noget imod at putte lidt op af sin Alpha's lår og nyde hende's kæleri bag sit øre.

Kuuma så Rin komme ind, og fulgte sin Alpha's nysgerrige blik på ham, dog var han ikke selv nysgerrige, han klukkedet bare muntert, stolt af de folk han havde fundet, han så roligt op på sin Alpha om han havde været en god vovse, dog blandedet han sig ikke i sin Alpha's ord til Rin, han puttedet bare hos sin Alpha, og klukkedet muntert da han så på sin Alpha ved hende's ord, han smiledet blidt ved sin Alpha's ord og spørgsmål, han sagde dog venligt til Rin.
''hey Rin, rart du kunne komme, tja så mangler vi kun min kaptajn Phoenix og min datter Ellie, men som jeg sagde til vores Alpha, så kunne de ikke komme, hmm''
han klukkedet muntert da han, af og have været sammen med sin Alpha i mange år, havde gjort han kendte hende ret godt, selv om hun stadig kunne overraske ham på mange punkter, og han klukkedet muntert for sig selv.

Kuuma lå roligt med hovedet på sin Alpha's skød, og lyttedet med på hvad hun sagde, selv om han så ud til og slappe af, var det tydeligt han var dybt opmærksom på sine omgivelser, han lyttedet fortsat roligt uden at kommentere noget, før han roligt sagde ved hende's ord om grupper med blandedet kæmpere, Kuuma sagde roligt.
''hmm det kan lyde som en god ide, men hvordan fordeler vi det så? jeg tænker at Ellie's snipere kan være rundt på de høje tage, balkoner, og rundt i yderkanterne af byen's hus grænse, så de kan holde øje med ting langt væk fra, Rin's mænd kan rende i par vis med 5 af sine mænd og 5 af mine mænd, som 10 mand's hold, og dem kan vi have 10 af, så da er 10 x 10 mand, altså 100 mand, til byen's ca 300 indbyggere, så er da 1 vagt pr 3 mand, og ca 30 - 40 af Ellie's snipere spredt på tagende i yderkantet af byen istedet for? så er byen ret godt sikret, og så har Rin stadig ca 100 mand til rådighed, og jeg har ca 100 mand til rådighed, forude 150 rekrutter som ikke er til meget hjælp dog, men så kan de modtage træning, her i byen? hvordan lyder det?''
han så på Rin og Diana, og så der efter over på Pixy, spurgte roligt.
''hmm, har du nogen muligheder, for at kunne skaffe os noget artilleri, nogle tungt pansrede køretøjer, som kamp vogne eller noget i den stil, hvis du får penge til og skaffe materiale til og lave det? hmm muligheder for at forbedre vores våben, udstyr, og andet ting, som walkie talkies, tale headsæt, natte syn's briller, og bedre sikkerhed's udstyr, hmm, nogen ideer til forbedrings af Hobour's forsvar så vel som andet da kunne være brugbart?''
han lød rolig, da han ville gøre sit bedste for klanen, og håbedet Pixy kunne ordne nogle af de ting, og han spurgte så roligt Rin.
''Rin, har set nogle af dine folk kunne bruge nyt udstyr, men i mangler penge til det, så vil i have nogle af mit sektor, så i kan få jer noget bedre udstyr, våben og andre ting?''
Han nikkedet tilfreds med sig selv og så op på sin Alpha, om han havde gjort det godt eller om da var noget han havde glemt, dog så han utrolig glad ud.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Uafsluttet] Mine kære klanmedlemmer(Diana, Kuuma, Pixy og Rin) Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] Mine kære klanmedlemmer(Diana, Kuuma, Pixy og Rin)   [Uafsluttet] Mine kære klanmedlemmer(Diana, Kuuma, Pixy og Rin) Icon_minitime11/10/2013, 20:07

Pixy stoppede op da Diana hilste på hende. Modsat Diana var hun helt upåvirket over mødet med en anden cloman. Hun følte sig udstillet og overvåget på grund af de ekstra øjne der så på hende, også selvom de var venlige.
Hun skulede uvenligt tilbage til Diana. Hun brød sig ikke om fremmede og hun brød sig ikke om ændringer i klanen. Den var i forvejen meget store, alt for stor til hende smag, og blev hun spurgt ville hun svare at hun var i klan med Kuuma og 5-6 andre hun kendte godt, resten var udelukket tolereret og Diana var ingen undtagelse. Det kunne godt være det var hendes klan, men for Pixy var hun en fremmed og en indtrænger.
Siden hendes første dag i klanen havde hun været meget afhængig af Kuuma som selskab og hun havde en ide om at Diana ville kunne blive en rival på det punkt.
Hun kiggede med foragt på den udstrakte hånd, deres forhold ville ikke få en glidende start.
"Ja, men jeg kan ikke lide dig."
Det var ikke had mod Diana der fik Pixy til at svare så kort for hoved. Det var en utryghed over de forandringer der måtte være på vej og som Diana repræsenterede med sin tilstedeværelse alene. Når hun igen følte sig tilpas ville hun kunne gengælde Dianas åbenhed. Hun skyndte sig over til Kuuma som hun følte sig tryg ved og lod hånt om alle andre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Uafsluttet] Mine kære klanmedlemmer(Diana, Kuuma, Pixy og Rin) Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] Mine kære klanmedlemmer(Diana, Kuuma, Pixy og Rin)   [Uafsluttet] Mine kære klanmedlemmer(Diana, Kuuma, Pixy og Rin) Icon_minitime11/10/2013, 20:10

// Hvis jeg for øvrigt er for længe om at svare (for nogle gange kan der godt gå et par dage) kan i bare springe mig over :-)
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





[Uafsluttet] Mine kære klanmedlemmer(Diana, Kuuma, Pixy og Rin) Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] Mine kære klanmedlemmer(Diana, Kuuma, Pixy og Rin)   [Uafsluttet] Mine kære klanmedlemmer(Diana, Kuuma, Pixy og Rin) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
[Uafsluttet] Mine kære klanmedlemmer(Diana, Kuuma, Pixy og Rin)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» En ensom vej (Pixy)
» Kære børnlille, mor skal fortælle jer noget (Admin nyhed)
» A clomans? out here..? HAHA! fucking insane ( Pixy )
» You'll be mine (Abaddon)
» Thats mine not yours //Millicent//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Andre områder i verden :: Andre områder i verden (Emnerne) :: Fallen leaves :: Hobour-
Gå til: