Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) . Race : Varulv Navn. : Phoenix eller Pyra Alder : 18 Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen) Bosted : Her og der alle vejne Partner. : Hvad skal jeg med sådan en? Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist Antal indlæg : 2578 Reputation : 12 Join date : 14/09/13
hmmm.. ville udslette hele militær militsen, for at tage en kær en for mig, men helt specifik? så må det være Medusa, ikke for det hun gjorde imod mig, men det hun gjorde imod Vanillia, hmm.. kan nævne andre ting, men skal jo ikke ligefrem åbne mig helt x3
er jeg brutal, og hvorfor? xP?
Nochi Leder.
Ingame Titel: : Vampyrenes forrige leder. Race : True blooded vampire Navn. : Nochi No Ketsueki Shukun Alder : Mentalt: ca. 200. Krop: Uden for tidsregning. Udsende: 18-20 Evner/Classes. : Blood control & Telekinese Bosted : I Guildens Hjerte Tilhørende klan. : The Blood Guild Partner. : Ingen Slaver. : Ingen Evt. bemærkninger. : Don't judge a book by it's cover, you never know what's inside. Antal indlæg : 1667 Reputation : 13 Join date : 27/09/13
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 2/1/2014, 09:33
Well har ikke rigtigt lært dig at kende, så ved det ikke rigtigt. Men vil gætte på du er ret brutal, det er hvert fald sådan at jeg har opfattet at du gerne vil ses som. Men jeg ved ikke hvorfor.
Hvordan vil du fejre jul? Hvis du fejre det?
Makuro First Class.
Ingame Titel: : Leder af dæmonerne. Outgame Titel: : Tidl. Admin Race : Skyggedæmon. Navn. : Makuro kurosaki Alder : 267 (men ligner en på 18) Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock Bosted : Fort Helg Partner. : N/A Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare! Antal indlæg : 2560 Reputation : 21 Join date : 22/01/13
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 2/1/2014, 09:43
på mit dejlige fort ^^ formelig sammen med Selena xD
har du levende familie?
Nochi Leder.
Ingame Titel: : Vampyrenes forrige leder. Race : True blooded vampire Navn. : Nochi No Ketsueki Shukun Alder : Mentalt: ca. 200. Krop: Uden for tidsregning. Udsende: 18-20 Evner/Classes. : Blood control & Telekinese Bosted : I Guildens Hjerte Tilhørende klan. : The Blood Guild Partner. : Ingen Slaver. : Ingen Evt. bemærkninger. : Don't judge a book by it's cover, you never know what's inside. Antal indlæg : 1667 Reputation : 13 Join date : 27/09/13
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 2/1/2014, 09:56
Nej, eller ikke hvad jeg ved af. Men søger efter dem, eller infomation om hvad der skete med dem.
Hvad ville du tag på til en fest? Hvis du skulle til en?
Makuro First Class.
Ingame Titel: : Leder af dæmonerne. Outgame Titel: : Tidl. Admin Race : Skyggedæmon. Navn. : Makuro kurosaki Alder : 267 (men ligner en på 18) Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock Bosted : Fort Helg Partner. : N/A Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare! Antal indlæg : 2560 Reputation : 21 Join date : 22/01/13
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 2/1/2014, 09:59
mæh, jeg har aldrig været glad for at klæde mig i pingvin dragt men det er dog sket. men det kommer så sandelig an på hvilken fest det er.
fester du tit?
Nochi Leder.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 2/1/2014, 10:07
Nej har ikke tid. Bruger tiden på at læse og studere, vandre rundt, søge oplysninger, lave små opgaver.
Hvor mange venner har du?
Phoenix First Class.
Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) . Race : Varulv Navn. : Phoenix eller Pyra Alder : 18 Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen) Bosted : Her og der alle vejne Partner. : Hvad skal jeg med sådan en? Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist Antal indlæg : 2578 Reputation : 12 Join date : 14/09/13
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 2/1/2014, 10:42
tætte venner, har jeg nogle stykker omkring 7 :3 og så jeg nogle stykker jeg ikke er helt ud tætte med :3
hvad var den største bommert du har lavet?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 2/1/2014, 10:48
ja se dem er der faktisk utrolig mange af.. hmmm.. må være da jeg gennemtævede Payne, for at få ballade af Vanillia :P
er da noget du fortryder, og hvorfor? :3?
Nochi Leder.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 22/1/2014, 12:03
Der er en del. Skulle have brugt mere tid med min familie. Istedet for på mig selv.
Når du er på farten, hvor sover du så?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 22/1/2014, 12:32
Nej i forsøger.jo.altid.og æde. Mennesker :c snøft
Når du sulten.hvad æder du så
Phoenix First Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 22/1/2014, 12:34
rent kød hvis der er noget :3
hvad er det mest spændende du har oplevet i den nye verden^^
Evan Third Class.
Race : Cloman/Cyborg Navn. : Evan Brine Alder : 17 Evner/Classes. : Engineer Bosted : Stort, armeret køretøj. Tilhørende klan. : A clan requires rules, and I am not good with rules. As a result I am a lone cyperneticly enhanced wolf... so to speak Partner. : Ingen Slaver. : Ikke dygtig nok til at lave dem... endnu Evt. bemærkninger. : Ved ikke at han er Cloman Antal indlæg : 1140 Reputation : 11 Join date : 25/12/13
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 22/1/2014, 13:30
Indtil nu er det kun at bygge vejen, hvis det er Sydamerika du mener.
Hvis du skulle blive en cyborg, hvilken mekanisk del ville du så helst ha'?
Phoenix First Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 22/1/2014, 13:36
hm... tror måske det skulle være nogen af mine organer o.o ellers skulle det være en arm o.o
er du blevet kidnappet?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 22/1/2014, 13:44
Niks, og jeg håber da det aldrig sker. ^^
Lever dine forældre?
Phoenix First Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 22/1/2014, 13:45
aner det ikke ... men håber jeg da^^
har du et køretøj?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 22/1/2014, 15:09
Nej. Men en hund. Du knurre. Tit af
Hvad.ville din. Første tanke eller var din første tanke. Da du mødte mig
Phoenix First Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 22/1/2014, 15:46
Hm... Tror det var: hvorfor ligge her på jorden, midt i byen....
Har du nogle smykker?
Nochi Leder.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 22/1/2014, 16:14
Ikke på mig. Men havde nogle old gamle smykke i mit gamle hjem.
Er der en person som du ville gøre alt for at beskytte? Hvem?