Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket. Outgame Titel: : First to reach 2000! Race : Skytsengel/skygge dæmon Navn. : Dust Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år. Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge) Bosted : everywhere and nowhere Tilhørende klan. : Leder af the offspring Partner. : Aldrig haft en Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing... Antal indlæg : 4415 Reputation : 43 Join date : 17/09/12
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 8/4/2014, 20:18
Mig hvem ellers?
Hvorfor kan mennesker, ikke trække vejret under vandet?
Makuro First Class.
Ingame Titel: : Leder af dæmonerne. Outgame Titel: : Tidl. Admin Race : Skyggedæmon. Navn. : Makuro kurosaki Alder : 267 (men ligner en på 18) Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock Bosted : Fort Helg Partner. : N/A Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare! Antal indlæg : 2560 Reputation : 21 Join date : 22/01/13
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 8/4/2014, 20:35
Fordi menneskes blodårer i lungerne ikke kan optage ilt fra vand, samt så har mennesket ingen mulighed for at fjerne vandet fra lungerne når først de er fyldt op.
hvorfor kan mennesker ikke flyve?
Dust First Class.
Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket. Outgame Titel: : First to reach 2000! Race : Skytsengel/skygge dæmon Navn. : Dust Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år. Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge) Bosted : everywhere and nowhere Tilhørende klan. : Leder af the offspring Partner. : Aldrig haft en Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing... Antal indlæg : 4415 Reputation : 43 Join date : 17/09/12
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 8/4/2014, 20:55
Fordi de er svage, og derfor ikke kan udvikle den form for evolution.
Hvis du kunne slå en person med en anden, hvem ville du så bruge til at slå med, og hvem ville du slå? Og hvorfor?
Millicent Event Admin
Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske) Race : Menneske tilsat en knivspids engel Navn. : Millicent S. James Alder : Ca 20 Evner/Classes. : Mindshield. Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami . Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ? Slaver. : Ahahahahah dén var god! Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ? Antal indlæg : 5225 Reputation : 43 Join date : 19/03/14
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 10/4/2014, 08:27
Så ville jeg bruge mig selv i form af min hånd og slå den næste gade modstander jeg møder i en boksekamp XD ellers har jeg ingen ønsker om sådan direkte slå på nogen.
Synes du det giver mening at holde sig neutral i Underworlds interne kampe ?
Dust First Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 10/4/2014, 09:52
Hvis kampene ikke vedrøre mig, kan de bare slå sig løs, men hvis det er mine kampe vil jeg vinde.
Påvirker det dig, at militæret virker til at have sådan en lav indvirkning, på den kaotiske verden vi lever i?
Millicent Event Admin
Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske) Race : Menneske tilsat en knivspids engel Navn. : Millicent S. James Alder : Ca 20 Evner/Classes. : Mindshield. Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami . Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ? Slaver. : Ahahahahah dén var god! Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ? Antal indlæg : 5225 Reputation : 43 Join date : 19/03/14
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 10/4/2014, 10:48
Lav virkning ? Ooohhh du mener stilhed før stormen ? * blændende smil *
Hvornår er en kamp din? Magt ...penge....velstand....ry?
The Eye. Second Class.
Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 10/4/2014, 11:04
Ry og spænding, magt interessere mig ikke, nok fordi jeg allerede har det *griner for sig selv* Ellers skulle jeg nok skaffe det :P
hvad tror du, at der vil ske som det næste, som ville påvirke verdenen?
Dust First Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 10/4/2014, 11:17
Hvem ved, måske bliver det mit kaos, eller kan det være opdagelsen af et nyt land?
Hvad ville du gøre, hvis nogen pegede en pistol mod hovedet, på den du holder mest af i denne verden?
The Eye. Second Class.
Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 10/4/2014, 11:34
Vedkommende vil finde ud af, hvorfor det ville være smart, at man havde en pistol ud af træ eller andet end metal. XD
Dit ynglingsvåben?
Dust First Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 10/4/2014, 13:00
Jeg har svært ved at vælge, mellem mine 7 sværd og mine 3 daggerts, men de 2 daggerts jeg har fra mine forældre, har mest betydning for mig.
Hvad er det sjoveste du kan finde på at lave?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 10/4/2014, 19:51
Finde mig godt til rette i min lejlighed og læse nogle af mine mange dejlige og gamle bøger, eller så finde en kiste eller boks med gamle ting fra fortiden især fra før krigen.
Hvad arbejder du som?
Dust First Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 11/4/2014, 17:39
Det er lidt forskelligt, men min overordnede jobbeskrivelse er vel missioner, af forskellige arter.
Hvad er din værste oplevelse i livet?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 12/4/2014, 22:13
hmm.. må være at have mistet min lille ulv.. er stadig i sorg over dette.
hvis du mistede en du elsker højere end dit eget liv, hvordan ville du så reagere?
Payne First Class.
Ingame Titel: : En af The Calvarinos'(Vladimirs) udvalgte. Outgame Titel: : One of the first 10. Race : Succubus/Cyborg. Navn. : Payne De Niro. Alder : Udseende: I starten af 20'erne. Sind: +180 år. Evner/Classes. : Class: Umbra niveau 3 - Evne: Raceskift efter de fire dæmonsøskende. Bosted : Lever som gæst på Sem'ya Doma (The Calvarinos borgen). Tilhørende klan. : The Leones Partner. : I don't have time for that. Slaver. : Well... I ate them. Evt. bemærkninger. : En yderst dygtig skuespiller, men nuværende ustabil humør og evnemæssig. Antal indlæg : 519 Reputation : 196 Join date : 16/09/12
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 13/4/2014, 15:00
Det er svært at svare på, da jeg ikke kan forestille mig det ske. Hvem skulle jeg dog elske mere end mad og luksus? Jeg har aldrig oplevet det at have en tæt, kærlig familie, da de faldt som fluer omkring mig. Jeg tror jeg ville være… forvirret!
Hvad ville du ofre, hvis det kunne bringe én af dine elskede tilbage, hvis det ikke måtte være dit eget liv?
Maria Leder.
Ingame Titel: : Leder af WFF Race : skærsild engel Navn. : Maria Tuhkan Alder : fra 3 verdens krig men aldrigen stoppet ved 19 Evner/Classes. : at kontrolere ild og engergi i omgivelserne læs mere omd dette i profilteksten. Bosted : rundt omkring men for det meste er hun altid på farten så naturen er mit hjem. Partner. : ingen PT Slaver. : bryder mig ikke om ordet så hvorfor skal jeg have. Evt. bemærkninger. : jeg er en lille hot sag ^^ Antal indlæg : 204 Reputation : 2 Join date : 04/11/13
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 13/4/2014, 15:11
mine evner og blive forvandlet til et normalt menneske
hvis du fik valget mellem at lade livet selv eller ofrer det for nogle hvem skulle så falde :)
Dust First Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 13/4/2014, 17:52
Det kommer an kan på hvem væsnet er.
Hvem er din værste fjende og hvorfor?
Maria Leder.
Ingame Titel: : Leder af WFF Race : skærsild engel Navn. : Maria Tuhkan Alder : fra 3 verdens krig men aldrigen stoppet ved 19 Evner/Classes. : at kontrolere ild og engergi i omgivelserne læs mere omd dette i profilteksten. Bosted : rundt omkring men for det meste er hun altid på farten så naturen er mit hjem. Partner. : ingen PT Slaver. : bryder mig ikke om ordet så hvorfor skal jeg have. Evt. bemærkninger. : jeg er en lille hot sag ^^ Antal indlæg : 204 Reputation : 2 Join date : 04/11/13
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 13/4/2014, 18:00
:D the amigos :D og svaret giver vel sig selv når man ser hvem jeg er leder for ^^
hva er din sjoveste oplevelse ^^
Dust First Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 13/4/2014, 18:33
Det har jeg efterhånden sagt tusind gange, ødelæggelsen af et kongerige.
Hvis verden skulle huske dig for eftertiden, hvad ønsker du så verden skulle huske dig for?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 14/4/2014, 18:20
jeg kan ikke huske fortiden, så det må mine brødre gøre for mig *skæver til de sort uniformerede Sons Of The Lost folk, undersøge om de ser anstændige ud, at deres uniformenerne praktiske sat rigtige, våbenen i top stand, og deres blikke årvågne og rolige* yea.. vi skal nok helt sikkert sætte vores mærke i verden, bare så vidt jeg ved.. på en god måde, den her gang, hehe *Kuuma smiler stille og roligt, imens han lige så stille forsvinder i mørket med sine brødre, til næste svar* MUHAHA! ej det var for underligt, gutter!.. *stilheden sænker sig igen imens en smule latter kan høres fra han's mænd*
( yes, im bored a little xD )
hvis du kunne gøre noget godt for en du holder af, hvem skulle det så være, hvorfor, og hvad godt ville du gøre?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 21/4/2014, 13:00
Well jeg har allerede taget på en farefuld rejse igennem dødsriget, givet det halve hjerte for at genoplive en person og så tage mig af godt af ham, hvad mere skal jeg gøre O.o?
Hvad er den mest uegoistiske ting, som du har gjort?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 21/4/2014, 13:10
i once gave a daughter back to her mother, ok she was in two halves but it still counts
when is the time to fly?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 21/4/2014, 13:45
Når tingene falder ned i afgrunden og den eneste måde at komme væk på er at udfolde sine vinger? (halvt metaforisk set) :P
Har du nogen hemmelighed som ellers ville afsløre hvem du i virkeligheden er?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 21/4/2014, 14:29
nah not really
hvordan fortrækker du dine mænd
Millicent Event Admin