hvis jeg kan stole på en, så kan man stole på mig, både i kamp og i farlige situationer, og jeg adskiller dette af private årsager.
hmm, ville du turde og stjæle fra mig?
Teilo Fifth Class
Race : Skindwalker Navn. : Teilo Maddox Longwood Alder : 19 år Evner/Classes. : Ingen Bosted : En forfalden 1. værelses i Las Vegas Tilhørende klan. : Ingen Partner. : Nope Slaver. : No! Evt. bemærkninger. : Teilo er stort set altædende og meget lidt kræsen. Dette gælder også ting, som andre normalt ikke vil se som mad. Antal indlæg : 233 Reputation : 1 Join date : 14/03/14
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 25/3/2014, 22:22
I'm doing it right now, right? Ja, det tør jeg nu godt :P
En hemmelighed om dig selv?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 25/3/2014, 22:26
im gonna bite you're ass, dear Autu!!!
jeg er biseksuel.. ved bare ikke hvorfor xD
hmm.. en meget MEGET dyb og personlig hemmelighed? bare for og gøre det lidt spænende x3
Millicent Event Admin
Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske) Race : Menneske tilsat en knivspids engel Navn. : Millicent S. James Alder : Ca 20 Evner/Classes. : Mindshield. Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami . Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ? Slaver. : Ahahahahah dén var god! Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ? Antal indlæg : 5225 Reputation : 43 Join date : 19/03/14
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 26/3/2014, 21:31
Mine tanker kredser om at tage mit eget liv.
Hvilket job giver uanstændigt mange penge og har en høj risiko for at dø ?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 26/3/2014, 22:42
at være professionel livvagt på høj plan, pengen er altid gode og du ved ikke hvilket sekund i løbet af en uge til flere måneder, du skal dø
en god dag og måde at dø på?
Millicent Event Admin
Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske) Race : Menneske tilsat en knivspids engel Navn. : Millicent S. James Alder : Ca 20 Evner/Classes. : Mindshield. Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami . Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ? Slaver. : Ahahahahah dén var god! Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ? Antal indlæg : 5225 Reputation : 43 Join date : 19/03/14
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 26/3/2014, 22:44
En kugle i hovedet .... Nu ?
Har du nogen dyr?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 26/3/2014, 22:54
nej, det tillader ledelsen ikke..
hvor mange penge skal du have for at dræbe dem du holder af?
Millicent Event Admin
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 26/3/2014, 23:00
Det behøver jeg ikke penge til - Det er langt mere effektivt at slå ihjel med ord - eller handlinger der såre.
Hvorfor ? Hvem ønsker du død?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 26/3/2014, 23:07
ren information. jeg har intet ønske om nogens død, adlyder bare ordre
hvordan torturere du bedst?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 26/3/2014, 23:08
jeg torturer ikke, jeg har.. andre metoder.
wanna made a fight to the death with me and the gods?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 28/3/2014, 15:08
nej tak, jeg er helst fri tak.
gå på vandet eller flyve?
The Eye. Second Class.
Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 28/3/2014, 15:25
Flyve helt klart :3
hvis du kunne være en anden race, hvad ville du så vælge?
Millicent Event Admin
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 28/3/2014, 15:58
Robotgirl ! Eeh o.o
Tale forretning eller danse med en dejlig partner , når der er bal ?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 28/3/2014, 17:40
går an på så meget.. hvilken rolle jeg skal spille?
hvad synes du er mest humant.. en kugle eller en kniv i brystet?
Millicent Event Admin
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 28/3/2014, 17:56
Der er intet humant over en kniv i brystet , synes jeg . En kugle i hovedet kan være det hvis man lider af kærestesorger eller Forfærdelig slem sygdom , går jeg ud fra .
Fremmer du altid egen sag frem for andres ?
The Eye. Second Class.
Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 28/3/2014, 19:27
Hvis du undlader at inkludere mine folk af min klan ind under begrebet andre, så fremmer jeg selvfølgelig altid! min sag, hvad andet skulle jeg dog gøre? *griner for sig selv*
Hvilken anden person(altså karakter) ville du mindst bytte liv med?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 28/3/2014, 19:47
Ham den dansende beder jeg lige har mødt. Troende eller ikke troende?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 28/3/2014, 19:52
ikke troende
hvad vil du helst slå ihjel humant eller inhumant?
Millicent Event Admin
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 28/3/2014, 19:56
Et roadkill .
Et svagt karakter træk hos dig ?
The Eye. Second Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 28/3/2014, 20:08
Mmmmmm selvom jeg nødig vil indrømme det, så er det nok mit kyniske træk eller så er det måske mit lidt for kaotiske sind. Der var engang, hvor jeg sad foran Seyah i et meget dybt seriøst spil, jeg tror heldigvis at han ikke rigtigt opdagede det, men lige pludseligt skiftede mit sind til totalt selvmorderistisk, lad os sige det sådan, det var tæt på at gå galt!
Hvem ville du helst bytte liv med? og hvorfor?
Millicent Event Admin
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 28/3/2014, 21:15
Min far. En fallen engel med et koldt hjerte. Ingen ved hvor han er , men han sidder næppe og græder et sted.
Hvor finder man en god lille bil , til ingen penge ?
Makuro First Class.
Ingame Titel: : Leder af dæmonerne. Outgame Titel: : Tidl. Admin Race : Skyggedæmon. Navn. : Makuro kurosaki Alder : 267 (men ligner en på 18) Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock Bosted : Fort Helg Partner. : N/A Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare! Antal indlæg : 2560 Reputation : 21 Join date : 22/01/13
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 28/3/2014, 21:53
Til ingen penge? ingen anelse! men gætter på at Las Vegas holder nogle køretøjer til salg xD
En person du ikke vil møde i en mørk gyde midt om natten alene?
Millicent Event Admin
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 28/3/2014, 21:58
En uden hjerne og hjerte ? Hvem passer til den beskrivelse ?mmmm Tror ikke jeg kender nogen egenlig ?!
Hvem er din partner ?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 28/3/2014, 23:06
har desvære inegen partner
vil du ha slaver, og i så fald, vil du så være ond over for dem?
Millicent Event Admin
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 28/3/2014, 23:26
Nej ? Hvad skulle jeg med dem ? Jeg kan tage vare på mig selv . Ingen er mere værd end andre og man kan Ikke eje et andet menneske.
Mit råd er ... Tag dig af dig selv , og stol ikke på nogen. Hvad er dit råd ?