Outgame Titel: : The New world's Muse! Race : Succubus Navn. : Selena Tuhkan Alder : aldningen stoppet ved de 22 år men selena har levet siden 3 verdenskrig Evner/Classes. : Beastcaller Bosted : har et hus midt i ørkenden ellers i hendes rygsæk Partner. : ingen Evt. bemærkninger. : hvem ved hvad hun ellers rummer Antal indlæg : 900 Reputation : 2 Join date : 17/07/13
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 16/6/2014, 14:21
Hvis.du mener.bones og balder tæller så ja
Din første tanke da du så mig
Nochi Leder.
Ingame Titel: : Vampyrenes forrige leder. Race : True blooded vampire Navn. : Nochi No Ketsueki Shukun Alder : Mentalt: ca. 200. Krop: Uden for tidsregning. Udsende: 18-20 Evner/Classes. : Blood control & Telekinese Bosted : I Guildens Hjerte Tilhørende klan. : The Blood Guild Partner. : Ingen Slaver. : Ingen Evt. bemærkninger. : Don't judge a book by it's cover, you never know what's inside. Antal indlæg : 1667 Reputation : 13 Join date : 27/09/13
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 16/6/2014, 14:24
Hvorfor står der en muteret, våd, sindssyg og smuk kvinde foran mig? Men en pistol peget mod mit hoved?
Hvem er den stærkeste person du kender eller har kendt?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 16/6/2014, 15:23
det et godt's spørgsmål, fordi hvordan vil du vurdere styrke? det kan være styrken i hvor hurtig man er, hvor stærk man er, da mange måder og vurdere styrke på, så jeg tror alle er stærke og svage samtidigt :)
har du en religion, hvis ja, hvilken og hvorfor? hvis nej, hvorfor ikke? :)
The Eye. Second Class.
Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 16/6/2014, 20:29
Nej. Hvorfor skulle jeg tro på højere magter? Oftest tror folk på højere magter fordi de ønsker, at der skal ske et eller andet bedre i livet efter døden, hvilket oftest hæmmer dem at leve deres liv til det fulde i det virkelige liv, hvilket jeg er i særdeleshed modstander imod! Andre bruger det til at forklare de ting, som der sker i livet, ser at fat det! Livet er et stort kaos og du er selv skyld i dine handlinger og konsekvenser, så ikke noget med at give andre ånder eller noget andet skylden for dine ting.. Det er bare svagpisseri.
Er du tilhænger eller har/vil overveje om du vil joine warmareligionen, en af de 8 overlevelsesguder?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 16/6/2014, 20:53
nææh, har mine guder, de nordiske guder, og dem lever og ånder jeg med, så jeg er tilfreds :)
favorit kamp stil? :)
Payne First Class.
Ingame Titel: : En af The Calvarinos'(Vladimirs) udvalgte. Outgame Titel: : One of the first 10. Race : Succubus/Cyborg. Navn. : Payne De Niro. Alder : Udseende: I starten af 20'erne. Sind: +180 år. Evner/Classes. : Class: Umbra niveau 3 - Evne: Raceskift efter de fire dæmonsøskende. Bosted : Lever som gæst på Sem'ya Doma (The Calvarinos borgen). Tilhørende klan. : The Leones Partner. : I don't have time for that. Slaver. : Well... I ate them. Evt. bemærkninger. : En yderst dygtig skuespiller, men nuværende ustabil humør og evnemæssig. Antal indlæg : 519 Reputation : 196 Join date : 16/09/12
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 17/6/2014, 15:50
Min stil! Haha! Ej… Ehm, som Umbra lærte jeg aldrig en decideret kampstil. Men jeg lærte at gå efter de svage punkter ;)
Favorit aktivitet?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 17/6/2014, 16:27
rå fysisk muskel træning ^^ alle Heavy Iron Bear's mest skattede aktivitet xD
hvad race kan du lide mest, og hvorfor? ( egen race tæller ikke ^^ )
Selena First Class.
Outgame Titel: : The New world's Muse! Race : Succubus Navn. : Selena Tuhkan Alder : aldningen stoppet ved de 22 år men selena har levet siden 3 verdenskrig Evner/Classes. : Beastcaller Bosted : har et hus midt i ørkenden ellers i hendes rygsæk Partner. : ingen Evt. bemærkninger. : hvem ved hvad hun ellers rummer Antal indlæg : 900 Reputation : 2 Join date : 17/07/13
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 17/6/2014, 16:40
Må være være mennesker de søde
Evan Third Class.
Race : Cloman/Cyborg Navn. : Evan Brine Alder : 17 Evner/Classes. : Engineer Bosted : Stort, armeret køretøj. Tilhørende klan. : A clan requires rules, and I am not good with rules. As a result I am a lone cyperneticly enhanced wolf... so to speak Partner. : Ingen Slaver. : Ikke dygtig nok til at lave dem... endnu Evt. bemærkninger. : Ved ikke at han er Cloman Antal indlæg : 1140 Reputation : 11 Join date : 25/12/13
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 17/6/2014, 17:16
Du skal stille et spørgsmål Selena ^^
Hvad er den bedste måde at overleve på: Fight or flight?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 17/6/2014, 17:32
fight, always fight :D!
soldat eller diplomat? :3
Evan Third Class.
Race : Cloman/Cyborg Navn. : Evan Brine Alder : 17 Evner/Classes. : Engineer Bosted : Stort, armeret køretøj. Tilhørende klan. : A clan requires rules, and I am not good with rules. As a result I am a lone cyperneticly enhanced wolf... so to speak Partner. : Ingen Slaver. : Ikke dygtig nok til at lave dem... endnu Evt. bemærkninger. : Ved ikke at han er Cloman Antal indlæg : 1140 Reputation : 11 Join date : 25/12/13
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 17/6/2014, 22:19
Diplomat, der er ingen grund til at skyde hinanden hvis vi kan blive enige.
Water or fire... which is most destructive?
Phoenix First Class.
Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) . Race : Varulv Navn. : Phoenix eller Pyra Alder : 18 Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen) Bosted : Her og der alle vejne Partner. : Hvad skal jeg med sådan en? Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist Antal indlæg : 2578 Reputation : 12 Join date : 14/09/13
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 18/6/2014, 07:49
Fire!!!!
God guys or bad boys? - hvem er bedst??
Evan Third Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 18/6/2014, 09:31
I am gonna go with, moderatly disturbed boys
Would you go into outer space?
The Eye. Second Class.
Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 18/6/2014, 13:08
Hvis jeg havde muligheden ja da! Det lyder da som noget af et eventyr!
Læser du bøger? hvis ja har du så nogle ynglings bøger?
Evan Third Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 18/6/2014, 13:44
Som regel pre 3rd worldwar stuff... selvom de kan være svære at relatere til. Nogengange formaster jeg mig til at læse bøger om medicin, men de gør mig ofte deprimerede.
Hvor skal man bo hvis man vil leve mest muligt som i før krigen?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 18/6/2014, 14:16
i en stor fælles hytte i skoven med det kobbel jeg er medlem af. helt sikkert i skoven, med træning's rum, indendørs fælles pool og spa, sauna, og tons andre lækre luksus ting, som jeg har hørt om men aldrig prøvet :) eller har prøvet fitness rum men ja xD
hmm.. hvis jeg skulle være noget for dig, hvad skulle jeg så være? giv begrundelse :P
Evan Third Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 18/6/2014, 14:39
Du er kobblets bekytter, så en blanding mellem ven og familie... det er sådan det fungere ikk?
Hvad er det du er dårligst til?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 18/6/2014, 15:05
Det med følelser og at knytte mig? Næsten alt i mit liv er bare rene tal og beregninger, så jeg kan oftest fremstå som en rets så kynisk mand *smiler skævt, men hvor smilets varme dog overhovedet ikke når op i de beregnende glødende betonsgrå øjne*
Nævn 3 af dine største fejl/svagheder?
Nochi Leder.
Ingame Titel: : Vampyrenes forrige leder. Race : True blooded vampire Navn. : Nochi No Ketsueki Shukun Alder : Mentalt: ca. 200. Krop: Uden for tidsregning. Udsende: 18-20 Evner/Classes. : Blood control & Telekinese Bosted : I Guildens Hjerte Tilhørende klan. : The Blood Guild Partner. : Ingen Slaver. : Ingen Evt. bemærkninger. : Don't judge a book by it's cover, you never know what's inside. Antal indlæg : 1667 Reputation : 13 Join date : 27/09/13
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 18/6/2014, 16:06
1) Min ikke eksisterende viden om teknologi..... :( Hadder det lort.... Hvad i alverden skal man dog bruge en Kombuter til?! 2) At jeg stadig er vampyr og ikke kan lide hellige genstande.... De sviger på huden!!! Ikke godt.... 3) At jeg ikke har fået lavet så meget som jeg gerne ville... Ting tager sgu mere tid en jeg regner med!
Nævn en ting du virkelig fortyder?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 18/6/2014, 22:33
da meget jeg fortryder. men fortryder mest og være i live, som søn af den sindsyge ulv Kuuma, men det røber jeg ikke for nogen.
nævn en ting du er stolt af?
Evan Third Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 18/6/2014, 23:00
Mine evner som læge... Jeg er ikke den bedste i verden, langt fra, men hvis jeg er til stede så er dine chancer gode.
Hvad gør du, når du har brug for at tænke?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 18/6/2014, 23:03
sætter mig ned, alene i mørket, og venter på sol op gangen, med en flaske vodka, og taler og snakker ikke med nogen hvis de nærmer sig mig.
noget du har gjort, som du ville gøre om?
Evan Third Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 18/6/2014, 23:18
Jeg ville nok ikke ha røget den første cigaret.
Hvor ville du bo, hvis du skulle bo fast et sted. Hvis du bor fast et sted, ville du helst bo der eller et andet sted og hvorfor.
Nochi Leder.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 19/6/2014, 11:59
Altså lige nu går jeg meget rundt, så har ikke noget fast sted at bo. Men hvis jeg selv kunne vælge.... Hmmmm.... Enten i det hus jeg har fundet i nærheden af BlackWood eller nede i syden.
Hvorfor er du som du er? Altså hvad har gjort dig til dig?
Selena First Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 19/6/2014, 15:44
Tåtur forsøg at dø en gang forelskese og savn ^^
Hvis du fandt en bil fyldt med forsyninger men bilen så forladt ud hvad ville du så gøre