Ikke alle skal elske hinanden , men alle skal være her !
Vil du have familie ?
Evan Third Class.
Race : Cloman/Cyborg Navn. : Evan Brine Alder : 17 Evner/Classes. : Engineer Bosted : Stort, armeret køretøj. Tilhørende klan. : A clan requires rules, and I am not good with rules. As a result I am a lone cyperneticly enhanced wolf... so to speak Partner. : Ingen Slaver. : Ikke dygtig nok til at lave dem... endnu Evt. bemærkninger. : Ved ikke at han er Cloman Antal indlæg : 1140 Reputation : 11 Join date : 25/12/13
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 24/1/2014, 14:50
Det er ikke mit primære mål, jeg er ikke skabt til det, så jeg laver bare rod i det.
Fejre du nogle højtider?
Nochi Leder.
Ingame Titel: : Vampyrenes forrige leder. Race : True blooded vampire Navn. : Nochi No Ketsueki Shukun Alder : Mentalt: ca. 200. Krop: Uden for tidsregning. Udsende: 18-20 Evner/Classes. : Blood control & Telekinese Bosted : I Guildens Hjerte Tilhørende klan. : The Blood Guild Partner. : Ingen Slaver. : Ingen Evt. bemærkninger. : Don't judge a book by it's cover, you never know what's inside. Antal indlæg : 1667 Reputation : 13 Join date : 27/09/13
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 24/1/2014, 17:30
Ikke rigtigt. Føler ikke rigtigt for det...
Hvilken by syntes du er den bedste by?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 24/1/2014, 18:16
Den med mest lykke og mindst kamp.
Er det fornuftigt for en pige at leve alene i disse tider ?
Payne First Class.
Ingame Titel: : En af The Calvarinos'(Vladimirs) udvalgte. Outgame Titel: : One of the first 10. Race : Succubus/Cyborg. Navn. : Payne De Niro. Alder : Udseende: I starten af 20'erne. Sind: +180 år. Evner/Classes. : Class: Umbra niveau 3 - Evne: Raceskift efter de fire dæmonsøskende. Bosted : Lever som gæst på Sem'ya Doma (The Calvarinos borgen). Tilhørende klan. : The Leones Partner. : I don't have time for that. Slaver. : Well... I ate them. Evt. bemærkninger. : En yderst dygtig skuespiller, men nuværende ustabil humør og evnemæssig. Antal indlæg : 519 Reputation : 196 Join date : 16/09/12
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 24/1/2014, 20:47
Det kommer an på selve pigen. Mange er nogle skravl, desværre for os hunkøn…
Kunne du finde på at satse ALT bare for én person?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 24/1/2014, 21:28
Ja.
Kunne du ?
Evan Third Class.
Race : Cloman/Cyborg Navn. : Evan Brine Alder : 17 Evner/Classes. : Engineer Bosted : Stort, armeret køretøj. Tilhørende klan. : A clan requires rules, and I am not good with rules. As a result I am a lone cyperneticly enhanced wolf... so to speak Partner. : Ingen Slaver. : Ikke dygtig nok til at lave dem... endnu Evt. bemærkninger. : Ved ikke at han er Cloman Antal indlæg : 1140 Reputation : 11 Join date : 25/12/13
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 25/1/2014, 01:02
Nej, det er som regel en dårlig ide.
Hvordan kan jeg dræbe flest fra The Amigos på kortest tid?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 25/1/2014, 11:47
Jeg tror du mener hvordan du bedst kommer at rationaliserer med dem ? Al det drab , det skaber ikke mere fred anyway... Let it be.
Kan nogen fortælle mig om jeg kan stole på Dust og hvad han fortæller mig ?
Evan Third Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 25/1/2014, 12:58
Amigos skal dø
Dust er svær at stole på, men han har ikke brudt min tillid endnu. Der findes forskællige grader af tillid, find en grad du kan være dig selv og ham bekendt.
Hvormange problemer kan løses med vold
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 25/1/2014, 13:17
ingen, de kan højest pauseres.
hvad skal man gøre for et venskab med dig ?
The Eye. Second Class.
Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 25/1/2014, 15:33
Man skal være ærlig og have ægte selvværd eller i hvert fald kunne udstråle mere end resten af verdens grå og kedelige skrald, som de fleste væsner og mennesker er.
Tør du at være venner med mig?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 25/1/2014, 15:36
Sure du lyder interessant hvad skal der til for at få dig til at hade nogen?
The Eye. Second Class.
Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 25/1/2014, 15:38
Had er ikke noget, som normalt tillægger min personlighed. Men hvis jeg skulle hade nogen, så er det en person som Archer, som har vidnet til min største ydmygelse, jeg nægter at have nogen i live af fremmede, som har set den side af mig.
Din værste oplevelse?
Payne First Class.
Ingame Titel: : En af The Calvarinos'(Vladimirs) udvalgte. Outgame Titel: : One of the first 10. Race : Succubus/Cyborg. Navn. : Payne De Niro. Alder : Udseende: I starten af 20'erne. Sind: +180 år. Evner/Classes. : Class: Umbra niveau 3 - Evne: Raceskift efter de fire dæmonsøskende. Bosted : Lever som gæst på Sem'ya Doma (The Calvarinos borgen). Tilhørende klan. : The Leones Partner. : I don't have time for that. Slaver. : Well... I ate them. Evt. bemærkninger. : En yderst dygtig skuespiller, men nuværende ustabil humør og evnemæssig. Antal indlæg : 519 Reputation : 196 Join date : 16/09/12
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 25/1/2014, 18:13
At blive offer for mine egne kræfter, som gav bagslag… Og tiden som lille.
Hvis du skulle arbejde med en leder, hvem skulle det så være?
The Eye. Second Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 25/1/2014, 19:46
Jeg arbejder jo allerede med Vladimir, men jeg ser en stor interesse i Maria, Selenas søster. Som sagt alt det, som har betydning for min kære elskerinde selena, har min nysgerrighed. Selvom Selena endnu ikke ved, at hun lever, men det gør jeg.(Dette tales fra udgangspunktet fra før Selena møder Maria ved Makuros fort)
Hvis du kunne opfylde en andens ønske, hvilket ønske og hvems ønske ville du opfylde?
Phoenix First Class.
Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) . Race : Varulv Navn. : Phoenix eller Pyra Alder : 18 Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen) Bosted : Her og der alle vejne Partner. : Hvad skal jeg med sådan en? Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist Antal indlæg : 2578 Reputation : 12 Join date : 14/09/13
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 27/1/2014, 09:37
Mit eget ^^
Hvad er din ynglings farve?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 27/1/2014, 10:16
sort, på sort, med sort :P
hvis du vidste at du skulle dø, hvad ville dit sidste ønske så være? :3
Phoenix First Class.
Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) . Race : Varulv Navn. : Phoenix eller Pyra Alder : 18 Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen) Bosted : Her og der alle vejne Partner. : Hvad skal jeg med sådan en? Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist Antal indlæg : 2578 Reputation : 12 Join date : 14/09/13
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 27/1/2014, 10:20
overtage verden ^^ eller dø i forsøget :3
har du mange penge?
Payne First Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 27/1/2014, 10:29
Ikke nødvendigvis, men jeg får alligevel alt hvad jeg peger på… *Grumt smil*
Hvor langt er du villig til at gå for penge?
Phoenix First Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 27/1/2014, 11:00
ikke ret langt har masser af penge ^^
Hvad skal pengene bruges på?
Nochi Leder.
Ingame Titel: : Vampyrenes forrige leder. Race : True blooded vampire Navn. : Nochi No Ketsueki Shukun Alder : Mentalt: ca. 200. Krop: Uden for tidsregning. Udsende: 18-20 Evner/Classes. : Blood control & Telekinese Bosted : I Guildens Hjerte Tilhørende klan. : The Blood Guild Partner. : Ingen Slaver. : Ingen Evt. bemærkninger. : Don't judge a book by it's cover, you never know what's inside. Antal indlæg : 1667 Reputation : 13 Join date : 27/09/13
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 27/1/2014, 13:45
Det kommer an på dine personlige mål. Men hvis du ikke har noget at bruge dem på. Så gem dem, til du har.
Hvordan skaffer du penge?
Payne First Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 27/1/2014, 14:22
Jeg lokker dem ud af folk. Jeg tjener oftest ganske okay, på mine missioner, men ellers plejer jeg at tage fra madofre eller dræbte folk på missionerne… Det, eller så franarre jeg folk dem, imens de virker til at være ret væk efter min behandling.
Ville du bruge dine på verdensfred? *FNIS* Like that's ever gonna happen…
The Eye. Second Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 27/1/2014, 14:26
Nej for så ville verden blive et afsindigt kedeligt sted for jeg er et barn af en kaosfyldt verden og jeg vil dø i kaossets favn sammen med de andre børn af kaos.
Tror du på nogen af Warma guderne?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 27/1/2014, 14:36
aner ikke hvad det er, guder er noget pis folk fyre af for at tro de er noget, giv jer selv en kugle i kraniet før jeg tror på de hellige magter, min bare røv :P
vold eller snak? owO?
The Eye. Second Class.