Race : Skindwalker Navn. : Teilo Maddox Longwood Alder : 19 år Evner/Classes. : Ingen Bosted : En forfalden 1. værelses i Las Vegas Tilhørende klan. : Ingen Partner. : Nope Slaver. : No! Evt. bemærkninger. : Teilo er stort set altædende og meget lidt kræsen. Dette gælder også ting, som andre normalt ikke vil se som mad. Antal indlæg : 233 Reputation : 1 Join date : 14/03/14
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 27/6/2014, 21:01
Hvad i alverden er en viking? o.O
Hvad fortryder du mest?
Nochi Leder.
Ingame Titel: : Vampyrenes forrige leder. Race : True blooded vampire Navn. : Nochi No Ketsueki Shukun Alder : Mentalt: ca. 200. Krop: Uden for tidsregning. Udsende: 18-20 Evner/Classes. : Blood control & Telekinese Bosted : I Guildens Hjerte Tilhørende klan. : The Blood Guild Partner. : Ingen Slaver. : Ingen Evt. bemærkninger. : Don't judge a book by it's cover, you never know what's inside. Antal indlæg : 1667 Reputation : 13 Join date : 27/09/13
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 28/6/2014, 15:21
At jeg lod min bedste ven gå i døden midt på slagmarken.... Fortryder det så inderligt...
Hvordan ville du tilbringe dine sidste timer, hvis du vidste enden var nær?
Selena First Class.
Outgame Titel: : The New world's Muse! Race : Succubus Navn. : Selena Tuhkan Alder : aldningen stoppet ved de 22 år men selena har levet siden 3 verdenskrig Evner/Classes. : Beastcaller Bosted : har et hus midt i ørkenden ellers i hendes rygsæk Partner. : ingen Evt. bemærkninger. : hvem ved hvad hun ellers rummer Antal indlæg : 900 Reputation : 2 Join date : 17/07/13
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 29/6/2014, 08:23
Tilbringe den med dem jeg har kært.
Hvem har betydet mest for dig
The Eye. Second Class.
Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 29/6/2014, 15:39
Lilliane De Vancy er den person, som nok har haft størst betydning, fordi hvis den dame ikke havde haft holdt mig som hende torturerings pet i mange måneder og endelig smed mig ud, hvor de første medlemmer af the shadow of the ravens fandt mig dødende, så ville jeg aldrig have blevet den person, som jeg er idag
Hvad fik du til aftensmad i går?
Millicent Event Admin
Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske) Race : Menneske tilsat en knivspids engel Navn. : Millicent S. James Alder : Ca 20 Evner/Classes. : Mindshield. Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami . Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ? Slaver. : Ahahahahah dén var god! Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ? Antal indlæg : 5225 Reputation : 43 Join date : 19/03/14
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 29/6/2014, 21:43
Brød og øl.
En du savner ?
Nochi Leder.
Ingame Titel: : Vampyrenes forrige leder. Race : True blooded vampire Navn. : Nochi No Ketsueki Shukun Alder : Mentalt: ca. 200. Krop: Uden for tidsregning. Udsende: 18-20 Evner/Classes. : Blood control & Telekinese Bosted : I Guildens Hjerte Tilhørende klan. : The Blood Guild Partner. : Ingen Slaver. : Ingen Evt. bemærkninger. : Don't judge a book by it's cover, you never know what's inside. Antal indlæg : 1667 Reputation : 13 Join date : 27/09/13
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 30/6/2014, 02:02
Hvem savner jeg ikke?.... Mistede hele min familie og alle mine venner?... Og nu har jeg knap nok tid til at være sammen med dem jeg har fået.... Så en del....
Hvor god er du med Teknologi ?
Selena First Class.
Outgame Titel: : The New world's Muse! Race : Succubus Navn. : Selena Tuhkan Alder : aldningen stoppet ved de 22 år men selena har levet siden 3 verdenskrig Evner/Classes. : Beastcaller Bosted : har et hus midt i ørkenden ellers i hendes rygsæk Partner. : ingen Evt. bemærkninger. : hvem ved hvad hun ellers rummer Antal indlæg : 900 Reputation : 2 Join date : 17/07/13
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 30/6/2014, 08:00
Rimelig ok er trænet i det da jeg var menneske
Hvad syns du om computere
Nochi Leder.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 30/6/2014, 13:16
De er underlige, fucked op. Forstår dem ikke.... Bare nej....
Hvad laver du i din fritid?
Selena First Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 30/6/2014, 13:45
Har nogen af os job :0
Selena First Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 30/6/2014, 13:46
Ups hvad.er din yndlings ret
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 5/7/2014, 21:27
hmm.. ja det jo ret bredt.. lad os sige jeg ikke er kræsen.. :P
ville du lade mig arbejde for dig? always a good question XD
Nochi Leder.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 5/7/2014, 23:40
Tja, det ville være dumt for mig at sige nej ;)
Hvordan ville du tilbringe en fridag?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 6/7/2014, 22:37
sikkert lave et raid med nogen, og så gå amok xD plyndre, voldtage og hærge lidt, intet af unatur for mig :P
hvis du røg i fængsel, hvorfor gør du det / ville du gøre det? :3
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 7/7/2014, 01:19
sikkert for et mord, men tror ikke det vil ske for det sker ikke inde for det sted jeg arbejder.
ville du kunne tilgive din kæreste, hvis en anden person i hende/ham fil hende/ham til at være utro?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 7/7/2014, 23:27
ville jeg nok, hvis jeg fik dette fortalt, men jo ville nok acceptere det, og flække kraniet på den person min kæreste var utro med efter jeg har voldtaget vedkomnet, selv om det var en anden person men ville tilgive min kæreste, intet der o.o
tør du tage min morgenmad? xD
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 7/7/2014, 23:35
jeg tør tage alles morgenmad x3
hvor vigtigt er livet for dig?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 7/7/2014, 23:37
ikke særlig vigtigt, frygter ikke døden, for som lille lærte jeg at døden kun er vejen til valhalla, men vil dø med ære som viking, men jeg lever mere fordi jeg føler jeg skal, og ikke så meget fordi jeg vil hehe. :P
ville du have mig til og gøre noget for dig? hvis ja, hvilket? :P
Evan Third Class.
Race : Cloman/Cyborg Navn. : Evan Brine Alder : 17 Evner/Classes. : Engineer Bosted : Stort, armeret køretøj. Tilhørende klan. : A clan requires rules, and I am not good with rules. As a result I am a lone cyperneticly enhanced wolf... so to speak Partner. : Ingen Slaver. : Ikke dygtig nok til at lave dem... endnu Evt. bemærkninger. : Ved ikke at han er Cloman Antal indlæg : 1140 Reputation : 11 Join date : 25/12/13
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 11/7/2014, 22:31
Get me some advaced medical stuff... Or just hide me from my previous pack leader, 'cause he is a mean guy.
Vil vil du gerne lære hvis du kunne vælge?
The Eye. Second Class.
Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 12/7/2014, 15:33
At nyde livet fuldt ud på alle led og kanter *smiler sageligt med et mytisk glimt i øjnene*
Hvad er den sjoveste beskæftigelse for dig?
Selena First Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 12/7/2014, 16:06
At skænes med bones om du dårlig for mig mama ^^
Nå hvad er dit lykkeligste barndoms minde
Evan Third Class.
Race : Cloman/Cyborg Navn. : Evan Brine Alder : 17 Evner/Classes. : Engineer Bosted : Stort, armeret køretøj. Tilhørende klan. : A clan requires rules, and I am not good with rules. As a result I am a lone cyperneticly enhanced wolf... so to speak Partner. : Ingen Slaver. : Ikke dygtig nok til at lave dem... endnu Evt. bemærkninger. : Ved ikke at han er Cloman Antal indlæg : 1140 Reputation : 11 Join date : 25/12/13
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 12/7/2014, 22:33
Hver eneste gang min daværende flokleder var væk fra os.
What will you never do?
Phoenix First Class.
Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) . Race : Varulv Navn. : Phoenix eller Pyra Alder : 18 Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen) Bosted : Her og der alle vejne Partner. : Hvad skal jeg med sådan en? Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist Antal indlæg : 2578 Reputation : 12 Join date : 14/09/13
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 16/7/2014, 15:33
slå en fra mit kobbel ihjel
Er der nogen du vil dræbe? og gøre hvad som helst for at få det til at ske?
Nochi Leder.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 17/7/2014, 12:41
Nej enlig ikke, kan ikke se hvorfor nogle enkelte specifikke væsner skal dø. De har vel lige så meget ret til at være her. Men hvis nogen angriber mig eller dem jeg holder gær. Så vil jeg gerne se dem dø. Helst hurtigt, men meget smertefuldt...
Hvilken klan er du med i? Både officielt og uofficielt?
Phoenix First Class.
Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) . Race : Varulv Navn. : Phoenix eller Pyra Alder : 18 Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen) Bosted : Her og der alle vejne Partner. : Hvad skal jeg med sådan en? Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist Antal indlæg : 2578 Reputation : 12 Join date : 14/09/13
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 17/7/2014, 19:33
mit eget kobbel, og militær militsen, men shhhh
Hvad er din ynglings farve?
The Eye. Second Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 17/7/2014, 21:43
Sådan en blå lilla, sort eller neongrøn, GUH JEG KAN IKKE VÆLGE :P