Ingame Titel: : Vampyrenes forrige leder. Race : True blooded vampire Navn. : Nochi No Ketsueki Shukun Alder : Mentalt: ca. 200. Krop: Uden for tidsregning. Udsende: 18-20 Evner/Classes. : Blood control & Telekinese Bosted : I Guildens Hjerte Tilhørende klan. : The Blood Guild Partner. : Ingen Slaver. : Ingen Evt. bemærkninger. : Don't judge a book by it's cover, you never know what's inside. Antal indlæg : 1667 Reputation : 13 Join date : 27/09/13
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 25/5/2014, 21:35
Nej det er der ikke. Men overvejer at starte min egen :3
Hvem er din Rival?
Evan Third Class.
Race : Cloman/Cyborg Navn. : Evan Brine Alder : 17 Evner/Classes. : Engineer Bosted : Stort, armeret køretøj. Tilhørende klan. : A clan requires rules, and I am not good with rules. As a result I am a lone cyperneticly enhanced wolf... so to speak Partner. : Ingen Slaver. : Ikke dygtig nok til at lave dem... endnu Evt. bemærkninger. : Ved ikke at han er Cloman Antal indlæg : 1140 Reputation : 11 Join date : 25/12/13
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 25/5/2014, 21:53
En rival er en person man ligger i konkurance med, men som man ikke hader. Sådan en har jeg ikke.
Hvad er din dårligste vane?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 26/5/2014, 09:04
Vane... Det er et relativt begreb, når jeg intet husker af mit liv fra før end to måneder siden. Så jeg kan endnu ikke vurdere noget som helst, som er en vane for mig andet end at være forvirret over denne verden og min Bella, selvom jeg er begyndt at holde af hende. (Bella er hans indbygget cyborgarms våben)
Hvad ville du gøre, hvis du mødte en forvirret gammel herre med et unikt våben og som intet ved om sin fortid eller noget som helst andet?
Evan Third Class.
Race : Cloman/Cyborg Navn. : Evan Brine Alder : 17 Evner/Classes. : Engineer Bosted : Stort, armeret køretøj. Tilhørende klan. : A clan requires rules, and I am not good with rules. As a result I am a lone cyperneticly enhanced wolf... so to speak Partner. : Ingen Slaver. : Ikke dygtig nok til at lave dem... endnu Evt. bemærkninger. : Ved ikke at han er Cloman Antal indlæg : 1140 Reputation : 11 Join date : 25/12/13
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 26/5/2014, 11:01
Well, jeg ville nok undersøge om armen var Nova-tech, eller om den var lavet af et andet pattern, af en anden engineer, de efterlader sig alle spor og har deres egen stil.
Hvad gør du hvis du har tid til at gøre det du helst vil?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 26/5/2014, 11:09
Det ved jeg ærligt talt ikke. For det meste plejer jeg at undersøge verdenen for at finde ud af, hvad den fungerer og fordi jeg har fundet ud af, at det, som jeg end lærer og undersøger, kan min Bella bruge. Måske er jeg heldig at finde mit rigtige jeg igen, hvem ved.
Stjæler du eller gør andet ondt imod gamle mennesker?
Duran First Class.
Race : Specielracen Navn. : Duran Alder : 1200 ligner dog en i start trediverne Evner/Classes. : first class guardian Bosted : Zone 1 Tilhørende klan. : Militær Militsen Partner. : Ingen Slaver. : Ingen Antal indlæg : 679 Reputation : 1 Join date : 13/10/13
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 26/5/2014, 11:14
ikke uden der er en grunde til det, men vil helst udgå det
lever du end den tre verdens krig og hvis ja hvad laver du/arbejde med? (jeg lever ikke på dette tidspunkt)
Evan Third Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 26/5/2014, 11:33
Dragovich de ord hænger ikke rigtig sammen. Jeg gætter på at du spørger hvad jeg arbjeder med
Jeg er engineer, jeg bygger og reperere ting.
Hvor skaffer du mad fra?
Payne First Class.
Ingame Titel: : En af The Calvarinos'(Vladimirs) udvalgte. Outgame Titel: : One of the first 10. Race : Succubus/Cyborg. Navn. : Payne De Niro. Alder : Udseende: I starten af 20'erne. Sind: +180 år. Evner/Classes. : Class: Umbra niveau 3 - Evne: Raceskift efter de fire dæmonsøskende. Bosted : Lever som gæst på Sem'ya Doma (The Calvarinos borgen). Tilhørende klan. : The Leones Partner. : I don't have time for that. Slaver. : Well... I ate them. Evt. bemærkninger. : En yderst dygtig skuespiller, men nuværende ustabil humør og evnemæssig. Antal indlæg : 519 Reputation : 196 Join date : 16/09/12
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 11/6/2014, 14:39
Fra folk.. *blink*
Kunne du nogensinde drømme om at tilbringe en nat i selskab med en Succubus/Incubus? Velvidende om de mulige konsekvenser?
Selena First Class.
Outgame Titel: : The New world's Muse! Race : Succubus Navn. : Selena Tuhkan Alder : aldningen stoppet ved de 22 år men selena har levet siden 3 verdenskrig Evner/Classes. : Beastcaller Bosted : har et hus midt i ørkenden ellers i hendes rygsæk Partner. : ingen Evt. bemærkninger. : hvem ved hvad hun ellers rummer Antal indlæg : 900 Reputation : 2 Join date : 17/07/13
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 11/6/2014, 14:58
Jeg er selv en og svaret er jeg gerne.ville.hvis det var dig :i
Hvis du mødte lille.mig.var.det så med hævet våben eller åbne.arme
Payne First Class.
Ingame Titel: : En af The Calvarinos'(Vladimirs) udvalgte. Outgame Titel: : One of the first 10. Race : Succubus/Cyborg. Navn. : Payne De Niro. Alder : Udseende: I starten af 20'erne. Sind: +180 år. Evner/Classes. : Class: Umbra niveau 3 - Evne: Raceskift efter de fire dæmonsøskende. Bosted : Lever som gæst på Sem'ya Doma (The Calvarinos borgen). Tilhørende klan. : The Leones Partner. : I don't have time for that. Slaver. : Well... I ate them. Evt. bemærkninger. : En yderst dygtig skuespiller, men nuværende ustabil humør og evnemæssig. Antal indlæg : 519 Reputation : 196 Join date : 16/09/12
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 11/6/2014, 16:00
Rawr <3
Med nysgerrighed og et åbent sind. Det er overraskende sjælendt, at man møder en artsfælle :D
Er der racer som du ikke kan lide? Hvis ja, hvorfor?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 11/6/2014, 16:47
har ikke noget imod nogen, jo kan ikke lide slave handlere eller voldtægts forbrydere, så vel som tyve og mordere, men af racer så har jeg ikke noget imod nogen, det handler alt om ens personlighed! :)
kendte du min far? hvis ja hvordan tror du det effekter mig? :)
Selena First Class.
Outgame Titel: : The New world's Muse! Race : Succubus Navn. : Selena Tuhkan Alder : aldningen stoppet ved de 22 år men selena har levet siden 3 verdenskrig Evner/Classes. : Beastcaller Bosted : har et hus midt i ørkenden ellers i hendes rygsæk Partner. : ingen Evt. bemærkninger. : hvem ved hvad hun ellers rummer Antal indlæg : 900 Reputation : 2 Join date : 17/07/13
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 11/6/2014, 18:29
Du bærer.nok hans dejlige og mærkelig.væsen og måske hans kærlighed til dåse.skinke
Du.er.søn.af en af de største varulve.jeg.har.mødt.og.en. Mindre berømthed tror du.trænet voldsom og det vil give.lidt bagslag men tror i alt du nok skal.blive en.sund.knægt i en bætent verden
Hvis du have en.patron og selvmord var den eneste udvej.og du skulle vælge mellem dig selv og en du elskede hvem.ville du så lade blive.ædt
Evan Third Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 11/6/2014, 19:15
Hvis selvmord var uungåeligt, så ville jeg nok vælge at sættepistolen min tinning og derpå sætte den anden tinding imod hendes, på den måde ville kuglen dræbe os bægge. Alternativt ville jeg skyde det der var ved at æde os.
Hvis man er varulv, og ens mor er varulv *Indsæt billede af en philosoraptor her* Ville man så være sn "Son of a bitch"?
Payne First Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 11/6/2014, 21:07
*Stort grin, og high five til Evan* Indeed, cyborg!
Burde vi alle have en fælles leder? En konge, eventuelt?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 11/6/2014, 22:35
næh, hvad skulle jeg så lave? xD er fucking soldat, og hvis da ingen er og bekrige, hvad sku jeg lave? :P
tror du jeg kunne blive en bedre ulv end min far? :)
Payne First Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 11/6/2014, 22:36
Det kan vist ikke blive meget værre *Fnys* v.v
Rigdom, magt eller kærlighed?
Evan Third Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 11/6/2014, 22:39
Magt, med magt kommer rigdom, med rigdom kommer... hvis ikke kærlighed så en masse damer.
Hvilket musik instrument irritere dig mest?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 11/6/2014, 22:41
er ikke sikker faktisk.. hva er det for et spørgsmål? o.o
ville du turde og møde mig i en næve kamp? :3
Phoenix First Class.
Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) . Race : Varulv Navn. : Phoenix eller Pyra Alder : 18 Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen) Bosted : Her og der alle vejne Partner. : Hvad skal jeg med sådan en? Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist Antal indlæg : 2578 Reputation : 12 Join date : 14/09/13
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 12/6/2014, 13:26
nej... men du vil ikke slå på mig, men stadig nej ^^
kunne jeg starte mit eget kobbel?
Payne First Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 12/6/2014, 13:56
For mig er du blot en fremmede varulv, men for mig lyder det til, at du har noget omtale. Brug den med fornuft!
Hvis du mødte mig, ville du så frygte mig, hvis du vidste, hvad jeg var i stand til og hvem jeg har bag mig?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 12/6/2014, 14:59
Næh. xD
Hvem vil du gerne undgå at blive fjender med?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 12/6/2014, 15:41
så længe folk ikke tirre mig, genere min klan, min kaptajn, eller mine våben brødre, så har jeg ingen fjender, men er du et kriminelt udskud, fjende af min kaptajn, eller andet, så har jeg ingen fjender, men skal jeg være mere spicifik, så vil jeg ikke være fjender med Vladimir og han's mafia, de virker en kende for mange, selv om jeg ville elske en styrke prøve med fysisk rå styrke :)
ville du turde og møde mig på The Battlefield? ^^
Selena First Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 13/6/2014, 08:11
Uden frygt du
Hvis du.have.24. Timer med mig og det ikke indbefatter hyggetid hvad skulle de så.gå til
Evan Third Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 13/6/2014, 11:21
Hvis jeg havde 24 timer med en succubus, og ingen tid til at læse, se film, spille spil, opfinde ny ting. Hvad helvede tror du så vi ville lave ;)
Kan en maskine ha' en selvopfattelse?
Phoenix First Class.
Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) . Race : Varulv Navn. : Phoenix eller Pyra Alder : 18 Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen) Bosted : Her og der alle vejne Partner. : Hvad skal jeg med sådan en? Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist Antal indlæg : 2578 Reputation : 12 Join date : 14/09/13