Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
[Uafsluttet] MEKANIKER?! Bare en please! (Dafia + Phoenix) Icon_minitime31/5/2017, 20:24 af Millicent
Admin Expressen #16


Hey Newworld , this is a ghost speaking



Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Kommentarer: 29
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
[Uafsluttet] MEKANIKER?! Bare en please! (Dafia + Phoenix) Icon_minitime6/6/2017, 15:25 af Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …


Kommentarer: 12

 

 [Uafsluttet] MEKANIKER?! Bare en please! (Dafia + Phoenix)

Go down 
ForfatterBesked
Phoenix
First Class.
First Class.
Phoenix


Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) .
Race : Varulv
Navn. : Phoenix eller Pyra
Alder : 18
Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen)
Bosted : Her og der alle vejne
Partner. : Hvad skal jeg med sådan en?
Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist
Antal indlæg : 2578
Reputation : 12
Join date : 14/09/13

[Uafsluttet] MEKANIKER?! Bare en please! (Dafia + Phoenix) Empty
IndlægEmne: [Uafsluttet] MEKANIKER?! Bare en please! (Dafia + Phoenix)   [Uafsluttet] MEKANIKER?! Bare en please! (Dafia + Phoenix) Icon_minitime21/12/2013, 20:15

Sted: midt inde i byen, Dalmanio
Omgivelser: En mindre samling af mekanikere og folk med værktøj.
Tøj: grønne militær bukser, sort top, grøn vest, et basis bælte med; drikke dunk, 2 pladser til pistoler, bandager, sprøjter med bedøvelse/smerte stillende, en dolk, gasmaske.
Tid: lige omkring middag.
Våben: 2 M9 pistoler, M16 gevær.
Fly: en LM F-16c. den er gået i stykker

Phoenix gik rundt mellem folk med værktøj og olie pletter over alt. ’en god mekaniker… en god mekaniker… bare EN!’ tænkte hun svagt og brokkede sig lav meldt, da en mand jokkede hende over fødderne. ”Og du havde ikke lige tænkt dig at kigge dig for?” mumlede hun efter manden og sukkede opgivende.
Phoenix var kommet her af en grund… hendes fly var gået en smule i stykker og der skulle ske nogle modifikationer, så den kunne holde flere våben end den gjorde nu. Så hun ledte efter en pisse god mekaniker der kunne sit kram, og når det kom til betaling, tja hun havde ikke noget problem med penge da hun tjente godt.
Til sidst op gav hun at se efter folk og slog sig ned på en lokal bar. Hun vadede direkte op til bartenderen og bad om en drink uden at for meget alkohol. Han nikkede og gav hende en drink med en underlig farve. Hun nikkede kort og gav ham betalingen. ”Hvor finder man en god mekaniker?” hun så roligt på ham og ventede på et svar. Han nikkede over mod et tomt bord hvor en kvinde med sort, skulder langt hår. Hun kastede nogle små penge til ham og gik rolig hen til bordet.
Hun standsede ved siden af kvinden og spurgte lige ud. ”Kan du fikse en LM F-16c? gerne inden for de næste 5 timer.” hun satte sit lange brune hår op i en hestehale så et ungt ansigt med røde øjne så ind i Kvindens.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Uafsluttet] MEKANIKER?! Bare en please! (Dafia + Phoenix) Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] MEKANIKER?! Bare en please! (Dafia + Phoenix)   [Uafsluttet] MEKANIKER?! Bare en please! (Dafia + Phoenix) Icon_minitime21/12/2013, 20:36

Dafia kiggede op mod kvinden, nærmest forskrækket, og rettede på sine goggles.
"Ehm, tjo ... hvad?" Hun lignede et stort spørgsmålstegn, og kiggede nærmere på kvinden. Hun så ret sej ud, og Dafia blev næsten lidt skræmt af hendes udseende. Hun tog en lille tår af sin sodavand, og satte stille glasset på bordet. Hun prøvede på ikke at vise hun var blevet forskrækket, men gemte det ikke særlig godt.
Tilbage til toppen Go down
Phoenix
First Class.
First Class.
Phoenix


Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) .
Race : Varulv
Navn. : Phoenix eller Pyra
Alder : 18
Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen)
Bosted : Her og der alle vejne
Partner. : Hvad skal jeg med sådan en?
Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist
Antal indlæg : 2578
Reputation : 12
Join date : 14/09/13

[Uafsluttet] MEKANIKER?! Bare en please! (Dafia + Phoenix) Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] MEKANIKER?! Bare en please! (Dafia + Phoenix)   [Uafsluttet] MEKANIKER?! Bare en please! (Dafia + Phoenix) Icon_minitime21/12/2013, 20:46

”Har du aldrig set en militær tøs?” hun satte hånden i siden og grinede svagt. ”Kan du fikse mit fly?” Phoenix satte sig over for hende og smilede kækt til hende. ”Mit LM F-16c fly er gået i stykker og jeg kan ikke flyve med det, jeg spurgte om der var en god mekaniker til stede og han hentydede sjovt nok til dig. Nå drop snakken og svar. Er du en mekaniker eller ej?” hun satte sig godt tilbage og tog hendes dolk op.
Roligt satte hun den på pegefingeren og balancerede med den. En svag duft af robot dele og olie, opfangede Phoenix. Hun stoppede med at balancere med dolken og snusede inde. ”Cyborg? Ik?” Phoenix slyngede Spørgsmålet ud i luften som var det om hvordan hendes dag var gået, men det føltes så naturlig at spørge om det, men det var nok bare noget hun var opdraget med, efter at have været så meget sammen med den sindssyge leder i hendes deling der hjemme, eller fordi der ikke var noget specielt ved at have cyborg dele.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Uafsluttet] MEKANIKER?! Bare en please! (Dafia + Phoenix) Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] MEKANIKER?! Bare en please! (Dafia + Phoenix)   [Uafsluttet] MEKANIKER?! Bare en please! (Dafia + Phoenix) Icon_minitime21/12/2013, 20:54

Dafia kiggede nøje på kvinden imens hun snakkede. Hun kløede sig på siden af hovedet.
"Jeg bliver kaldt mekaniker ja, og jo, jeg har skam set en militærtøs før, dog aldrig oplevet nogen af dem snakkede til mig." Dafia kiggede på kvinden, og smilede koldt, hvorefter hun kiggede ligegyldigt ned på dolken. Hun lavede et ansigt som om hun lige havde bidt i en citron. hun smågrinte halvnervøs, og kiggede ned i sin sodavand, hvorefter hun så op, og smilede varmt til kvinden.
"Undskyld, du ved - øjet har sat sig i nogle ting i hjernen som giver lettere personligheds problemer... Men jo, jeg er mekaniker. Og Cyborg ja. Lettere imod min vilje dog.. Ligemeget! dum dum dum..." Hun kiggede ned på sin hånd, og tog en tår af sodavanden.
"Et fly ligefrem hm? Det er lidt tid siden, men hvad er der sket med det?" Hun kiggede op på kvinden, da hendes briller faldt ned foran øjnene på hende. Hun skyndte sig at rette på dem, og kiggede på kvinden og lod som om det aldrig var sket.
Tilbage til toppen Go down
Phoenix
First Class.
First Class.
Phoenix


Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) .
Race : Varulv
Navn. : Phoenix eller Pyra
Alder : 18
Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen)
Bosted : Her og der alle vejne
Partner. : Hvad skal jeg med sådan en?
Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist
Antal indlæg : 2578
Reputation : 12
Join date : 14/09/13

[Uafsluttet] MEKANIKER?! Bare en please! (Dafia + Phoenix) Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] MEKANIKER?! Bare en please! (Dafia + Phoenix)   [Uafsluttet] MEKANIKER?! Bare en please! (Dafia + Phoenix) Icon_minitime21/12/2013, 21:48

”Har de ikke snakket til dig? Og hvorfor så det? vi kan sku altid bruge en mekaniker eller flere.” hun så roligt på kvindens kolde smil og det meget underlige ansigt hun lavede…
’hvad pokker laver hun?! Det der er alt andet end naturlig.’ Hun sukkede svagt så kun en varulv ville kunne høre det, men det kunne nu godt være at hun havde nogle andre ting gemt i ærmet end det man kunne se med det blå øje.
Det pludselige skift af personlighed fik Phoenix til at se lidt skeptisk på hende. ”Ja, jeg forstår…” Phoenix rystede roligt på hovedet og vendte tilbage til hendes spørgsmål. ”Det er noget med motorerne og en lille smule med hjulene, jeg er ikke sikker og vil helst ikke pege på en fejl som ikke eksistere, og jeg kunne godt selv fikse den hvis jeg vidste hvad problemet var… nå vil du tage et kig på den og se om du kan finde fejlen?” Phoenix grinede svagt da brillerne der før havde været i panden var gledet ned foran øjnene på hende.
”Og hvis du mangler nogle dele, så sig til, jeg har dejlig mange penge, og som betaling får du også en god del.” hun satte kniven tilbage på plads og rejste sig. Hun havde godt nok ikke hørt svaret, men det skulle gå lidt stærkt.
En mand vadede ind foran hende, så hun hamrede ind i ham.
”Hey hvalp! Hvad fanden har du gang i?! Se dig dog for!” vrissede manden ad hende. Hun så roligt op på ham og trak sin ene pistol. ”Flyt dig makker eller jeg skyder knoppen ad dig!” manden grinede og udfordrede hende til at gøre det. ”Fint med mig skal vi gøre det udenfor så der ikke skal gøres rent?” hun så roligt på ham med fattet blik. Han nikkede kort og gik uden for. ”Hey, tøs, vendt lige jeg skal lige ordne noget.” hun gik roligt og glad efter ham.
”Godt stil dig 20 meter væk og hvis du ikke rammer, er det min tur.” han grinede ondt og tog en sniper frem. ”Deal.” hun gik væk og trak hendes anden pistol i det hun vendte sig om, hurtigt affyrede en lille salve med 10 skud og manden faldt om på stedet. ”Og han sagde?” hun grinede svagt og smilede stort. Af hendes bare 16 år var hun godt og grundig sindssyg.
”kom, mit fly er i udkanten af byen.” hun henvendte sig til kvinden og satte sine pistoler tilbage.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Uafsluttet] MEKANIKER?! Bare en please! (Dafia + Phoenix) Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] MEKANIKER?! Bare en please! (Dafia + Phoenix)   [Uafsluttet] MEKANIKER?! Bare en please! (Dafia + Phoenix) Icon_minitime23/12/2013, 22:17

Dafia skulle lige til at svare kvinden, da en mand gik ind foran hende, og de sammen gik udenfor. Da Dafia hørte skud, og lavmælt grinen, hoppede hun nærmest op af sin stol. Da kvinden henvendte sig til hende, blinkede hun gentagende gange.
"Sk... Skød du ham...?" hendes stemme rystede, og hendes øjne var store.
Tilbage til toppen Go down
Phoenix
First Class.
First Class.
Phoenix


Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) .
Race : Varulv
Navn. : Phoenix eller Pyra
Alder : 18
Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen)
Bosted : Her og der alle vejne
Partner. : Hvad skal jeg med sådan en?
Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist
Antal indlæg : 2578
Reputation : 12
Join date : 14/09/13

[Uafsluttet] MEKANIKER?! Bare en please! (Dafia + Phoenix) Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] MEKANIKER?! Bare en please! (Dafia + Phoenix)   [Uafsluttet] MEKANIKER?! Bare en please! (Dafia + Phoenix) Icon_minitime23/12/2013, 22:51

Hun grinede lidt. ”Har du slet ikke lagt mærke til hvem pokker jeg er?!” Phoenix grinede og viftede pigen med sig. ”Og ja, jeg skød den klap hat.” hun stak hænderne i lommen og fløjtede en glad melodi. ”Kom nu sløve, jeg vil gerne hjem i dag.” uden at høre svaret, tog Phoenix fadt i armen på hende, kastede nogle mønter på bordet og smilede.
”Hvem pokker er du enlig? Jeg fik ikke rigtig fadt i dit navn.” Phoenix smilede til nogen af de mænd som havde stået tæt på og havde set hende i aktion. Roligt hev hun pige op foran sig og skubbede til hende så hun skulle fortsætte. Det kunne godt være at Phoenix behandlede hende lidt dårligt, men hun var opdraget til at behandle folk under hende med hård hånd og være respektfuld overfor dem der havde højere rang end hende.

Da de var gået et stykke tog Phoenix fadt i kragen på kvinden og hev hende hen til et lidt mindre befærdet område. ”Godt lidt længere og vi er ved min skat.” hun satte farten op og skubbede tøsen op foran sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Uafsluttet] MEKANIKER?! Bare en please! (Dafia + Phoenix) Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] MEKANIKER?! Bare en please! (Dafia + Phoenix)   [Uafsluttet] MEKANIKER?! Bare en please! (Dafia + Phoenix) Icon_minitime26/12/2013, 23:38

Dafia nåede ikke rigtig at reagere før hun blev hevet afsted i kraven af kvinden. Hun var halvt ved at falde, men kvinden havde et godt tag i hendes krave, og fik hevet hende op.
"Je... Jeg er Dafia!" udbrød hun med et smil, imens hun småløb for at følge med kvinden.
"Hva med dig?" hun lød småforpustet, hvilket var logisk da hele situationen var ukendt for hende, men hun tænkte at det sikkert var meget normalt i dette område, og skubbede det ud af hovedet.
Tilbage til toppen Go down
Phoenix
First Class.
First Class.
Phoenix


Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) .
Race : Varulv
Navn. : Phoenix eller Pyra
Alder : 18
Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen)
Bosted : Her og der alle vejne
Partner. : Hvad skal jeg med sådan en?
Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist
Antal indlæg : 2578
Reputation : 12
Join date : 14/09/13

[Uafsluttet] MEKANIKER?! Bare en please! (Dafia + Phoenix) Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] MEKANIKER?! Bare en please! (Dafia + Phoenix)   [Uafsluttet] MEKANIKER?! Bare en please! (Dafia + Phoenix) Icon_minitime27/12/2013, 11:46

Hun grinede lidt. "Jeg fatter stadig ikke at du ikke ved hvem jeg er. nå skidt, du finder ud af det, men jeg har en del navne og det mest brugte er hvalp og tøs, men der er også nogen af dem som er: nar, idiot, søs... tja der er mange." hun grinede svagt og trak hende med ned af en anden side gade.

Pludselig stoppede hun op og smilede stort. "Så er vi her, men elskede skat." hun små løb hen mod hendes LM F-16c og stoppede op. "Her er hun, fiks den." Phoenix lænede sig op af den, med ryggen mod skroget og ventede på at se hvad Dafia ville gøre. "Okay, du kan få en ledetråd til mit navn, er du klar?

Vi kan brænde
og vi kan ryge
men bedst af alt er ilden
vi rejser os op ad asken
og sætter alt i flammer

mit navn ligger bag ordende og tænk dig nu godt om mens du arbejder." hun grinede glad og så på Dafia.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Uafsluttet] MEKANIKER?! Bare en please! (Dafia + Phoenix) Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] MEKANIKER?! Bare en please! (Dafia + Phoenix)   [Uafsluttet] MEKANIKER?! Bare en please! (Dafia + Phoenix) Icon_minitime27/12/2013, 19:35

Dafia kiggede på kvinden lidt små irriteret, da hun kommanderede hende til at fikse flyet. Hun gik lidt tættere på den store maskine, og kiggede længe på det, fra alle sider og vinkler.
"Du sagde der var noget med motoren og hjulene?" Dafia var nu i en lidt mere seriøs rolle end den smilende, lidt naive, kvinde fra baren. Hun gik og kiggede på hjulene imens hun spurgte.

Dafia fandt en lille skruetrækker frem fra sine bukser, og skruede på en skrue med sin højre arm, imens hun med robotarmen holdte fast om benet på flyet. Hun pillede hjulet af, og kiggede på den olie indsmurte skrue.
"Har du overvejet at skifte skruerne engang imellem..?" spurgte Dafia imens hun, med en pudseklud hun fandt frem af sin bukselomme, rensede skruen.
Tilbage til toppen Go down
Phoenix
First Class.
First Class.
Phoenix


Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) .
Race : Varulv
Navn. : Phoenix eller Pyra
Alder : 18
Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen)
Bosted : Her og der alle vejne
Partner. : Hvad skal jeg med sådan en?
Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist
Antal indlæg : 2578
Reputation : 12
Join date : 14/09/13

[Uafsluttet] MEKANIKER?! Bare en please! (Dafia + Phoenix) Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] MEKANIKER?! Bare en please! (Dafia + Phoenix)   [Uafsluttet] MEKANIKER?! Bare en please! (Dafia + Phoenix) Icon_minitime28/12/2013, 21:11

”Jah, motoren vil ikke som jeg og hjulene knirker og vil ikke dreje.” hun så roligt på Dafia, Hvad mon der var sket? Hendes arm og hendes øje, var jo cyborg dele… kunne den penge andel Dafia fik bruges til at opgradere hende?

Imens Dafia, kiggede på hendes fly, betragtede Phoenix hende. ’Hm.. hun er nu en besynderlig figur… hun har en lidt underlig side og en seriøs side… hm.. en god blanding.’ Roligt svarede hun: ”Nej, jeg skifter ikke dele på den, jeg flyver kun, jeg er ikke mekaniker.” hun truttede munden og nikkede. ”Jeg har nok at se til.” hendes ellers hård stemme var tøet op og en teenagers stemme lød i stedet. Hun var kun 16, men opførte sig tit som en voksen, folk behandlede hende også som voksen da hun havde et stort ansvar.
”Hør, undskyld jeg var hård ved dig.” hun så venligt på cyborgen og lagde hovedet på skrå. Hun kunne jo lige så godt spørge nu. ”Hvad sket der med din arm og dit øje?” hendes stemme var venlig og blid, alt andet end hvad den plejede at være… men nu havde hun ikke snakket med så mange mennesker i et stykke tid, så hendes personlighed kunne godt svinge en smule.
Phoenix tog den ene af hendes M9 pistoler frem og smilede da hun holdte den. Roligt satte hun sig ved en af kasserne og begyndte at skille hendes våben ad, for at rense den og tjekke den for fejl. Der var en ting hun elskede mere end hendes liv og fly, hendes våben…
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Uafsluttet] MEKANIKER?! Bare en please! (Dafia + Phoenix) Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] MEKANIKER?! Bare en please! (Dafia + Phoenix)   [Uafsluttet] MEKANIKER?! Bare en please! (Dafia + Phoenix) Icon_minitime29/12/2013, 04:44

Dafia nikkede mod kvinden, og skruede den nypudsede skrue ind igen, og drejede lidt på hjulet. Det bevægede sig nemmere, men ikke helt optimalt.
"Du skal nok have nogle nye skruer." Hun gav slip på flyets ene ben, og kravlede ind under flyet, og kiggede på det. Hun lavede en grimasse.
"Hva har du lavet? Jeg kan se på dine hjul at de ikke har det fantastisk! Kørt igennem en oliepøl..?"
Dafia lagde mærke til stemmeskiftet, og kiggede over mod hende fra under flyet.
"Det er okay, jeg er vant til det." Hun trak på skulderen, og kiggede videre på hjulene.
"En ulykke. Ikke noget spændende." Hendes stemme blev kold, og afvisende, og hun kravlede ud fra under flyet, og rejste sig op.
"Motoren, sagde du?" Hun gav hende ikke tid til at svare, men kravlede hurtigt op på siden af flyet, og pillede en lille plade af, og kiggede på nogle ledninger der lå rodet sammen. Hun rykkede lidt på dem, og hev en lang metalstang, smurt ind i væske, ud. Hun kiggede på den, og tog sin klud op, lagde den rundt om , og tørrede væsken af, imens hun kiggede ned mod ledningerne igen. Hun satte stangen ned i igen, og skruede pladen på igen. Så bevægede hun sig mod motoren, åbnede op dertil, og kiggede ind. Hun kiggede på ventilerne, og hev et lille handy tool, med en masse tynge aluminiums skiver op af sin baglomme, og stak så en aluminiums skive ind under ventilerne.
"Her er dit problem. Du skal have strammet ventilerne. Det er dem der sørger for at benzinen bliver blandet med luft, som skaber en lille eksplosion inde i midten af ventilen - og det er sådan du skyder gennem luften. Men er disse ikke strammet nok, kan eksplosionen var for lille til at du kan få nok fart på, og er de meget løse, kan det være livsfarligt." Hun målte igen med skiven.
"Du er faktisk heldig jeg får kigget lidt på det. De skal spændes ind, og du skal måske overveje at få et nyt overstykke. Hvis du har tid til det, kan jeg give den et mindre servicetjek. Altså, få pillet overstykket af og pudset under, gjort ventilerne i lidt bedre stand, og så stramme den ind." Hun kiggede mod kvinden.
"Og aske... Jeg er ikke en gådegætter.... Noget der rejser sig af asken.... En zombie?" Hun kiggede lidt uvidende på kvinden.
Tilbage til toppen Go down
Phoenix
First Class.
First Class.
Phoenix


Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) .
Race : Varulv
Navn. : Phoenix eller Pyra
Alder : 18
Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen)
Bosted : Her og der alle vejne
Partner. : Hvad skal jeg med sådan en?
Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist
Antal indlæg : 2578
Reputation : 12
Join date : 14/09/13

[Uafsluttet] MEKANIKER?! Bare en please! (Dafia + Phoenix) Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] MEKANIKER?! Bare en please! (Dafia + Phoenix)   [Uafsluttet] MEKANIKER?! Bare en please! (Dafia + Phoenix) Icon_minitime31/12/2013, 14:54

Hun grinede svagt og så på Dafia. ”Jeg ved ikke om jeg har kørt igennem en oliepøl, men det under mig ikke hvis den har, jeg over tog flyet for ikke så lang tid siden.” hun så på hende og trak på Skuldrene. Phoenix vidste der seriøst ikke og havde ingen forstand på det.
Med et stille blik ned mod hendes hænder begyndte hun at lave små flammer og kontrollere dem. ”Man kan ikke være van til at en fremmede begynder at koste rundt med en, beklager, men hvordan kan du være van til det, Dafia?” Phoenix kvalte flammerne og så op.

”Ja, motoren.” hun så roligt på Dafia, selv om Phoenix nok ikke rigtig behøvede at svare på spørgsmålet, det var nok bare en tanke som hun sagde højt.
Phoenix betragtede hende i mens hun kiggede på nogle ledninger under en plade. Hvordan kunne hun overhoved finde hoved og hale i alt det?! Phoenix havde kastet et enkelt blik på det og fik straks hovedpine, men Dafia, lignede en der havde styr på det og vidste hvad hun skulle gøre. Så Phoenix satte sig bare til rette opad kasserne og lukkede hendes mund så hun ikke kunne distrahere Dafia, fra hendes arbejde.
Phoenix rejste sig op og gik hen mod Dafia. ”Tja, hvis den kan være kar om 4 timer så er jeg frisk på det.” Phoenix nikkede bekræftende og smilede stort.
”Sjov.” Phoenix rystede på hovedet og smilede stort til hende. ”Det kan være dette hjælper, men den rejser sig fra asken og stråler mere end før den døde.” Phoenix gik en smule væk fra hendes fly og sagde stille. ”Hvis du ikke kan lide ild, er jeg den forkerte person at være sammen med.” hun lukkede sine øjne og fokuserede dybt. Et hårdt blik viste sig i hendes øjne da hun åbnede øjnene. Phoenix pustede ud og et væld af ild blev kastet ud af hendes mund. Ilden samlede sig i en kugle og lignede en mindre sol. ”Dafia, Jeg er Phoenix.” Hun smilede skævt og kvalte den lille sol.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Uafsluttet] MEKANIKER?! Bare en please! (Dafia + Phoenix) Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] MEKANIKER?! Bare en please! (Dafia + Phoenix)   [Uafsluttet] MEKANIKER?! Bare en please! (Dafia + Phoenix) Icon_minitime2/1/2014, 19:52

Dafia nikkede til kvinden.
"4 timer... Det kan godt lade sig gøre... Har du skruer liggende?" Hun kiggede ned mod hjulene igen.
"Og hvordan jeg kan være vant til det?" Dafia tænkte lidt over svaret.
"Det ved jeg faktisk ikke helt. Jeg tror bare jeg har lært at rette mig ind i samfundet eller miljøet."
Dafia gik over til kvinden.
"Phoenix." Hun lød lidt som om hun smagte på ordet. Hun rakte sin hånd frem mod kvinden. Hendes hånd var smurt ind i olie fra hjulene, og hun smilede til kvinden.
"Hyggeligt at møde dig."
Tilbage til toppen Go down
Phoenix
First Class.
First Class.
Phoenix


Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) .
Race : Varulv
Navn. : Phoenix eller Pyra
Alder : 18
Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen)
Bosted : Her og der alle vejne
Partner. : Hvad skal jeg med sådan en?
Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist
Antal indlæg : 2578
Reputation : 12
Join date : 14/09/13

[Uafsluttet] MEKANIKER?! Bare en please! (Dafia + Phoenix) Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] MEKANIKER?! Bare en please! (Dafia + Phoenix)   [Uafsluttet] MEKANIKER?! Bare en please! (Dafia + Phoenix) Icon_minitime3/1/2014, 16:15

”Dafia, jeg er pilot ikke mekaniker… det eneste jeg har, er våben og ild, ingen skruer, men jeg har et par løse i den øverste etage.” hun blinkede i sjov til hende og smilede stille, Phoenix kunne jo lige så godt begynde at være sig selv over for kvinden.
Phoenix nikkede stille til svaret og grinede svagt. ”Jah, man lære en del hvis man ikke siger nogen i mod, men ind imellem er det nu godt at tage tyren ved hornene og tage en konflikt eller to. Du så selv hvad pokker jeg lavede, men det behøver jo heller ikke at være hvor man skyder folk, men sig fra.” hun nikkede til Dafia og smilede svagt.
Der var en gang hvor Phoenix var den der bare gjorde hvad der blev sagt, men da hun stak af hjemme fra hendes plejefamilie, forandrede hun sig kraftigt… men det gav da pote til sidst. Nu var hun både pilot og kaptajn og officer… det var en del for en pige på 16…
Da Dafia rakte hånden frem smilede Phoenix stort og tog den, med eller uden savs. ”Se Det der er en kvinde der vil noget.” Phoenix smilede stort og tørrede hånden af i hendes bukser.
Der var ikke noget galt i at være beskidt, eller snavset. Det viste jo bare at hun ikke var bange for at gøre noget eller tage det beskidte arbejde.

”Hey, hvis du mangler nogen dele, så skal jeg nok købe dem, hvis du montere.” Phoenix stod lidt og beundrede hendes fly.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Uafsluttet] MEKANIKER?! Bare en please! (Dafia + Phoenix) Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] MEKANIKER?! Bare en please! (Dafia + Phoenix)   [Uafsluttet] MEKANIKER?! Bare en please! (Dafia + Phoenix) Icon_minitime8/1/2014, 08:56

Dafia smilede til hende, og så ned på sin hånd. Hun gemte hurtigt bag ryggen da hun så snavset.
"Det må du undskylde! Det var ikke med vilje, jeg havde slet ikke set jeg var blevet snavset." Hun fumlede lidt med ordene, og man kunne tydeligt høre at hun var lidt nervøs.
Der kom et højlydt zap, og Dafia tog hurigt tog skridt tilbage, og tog sig til øjet.
"Pis org!" Hun bankede på øjet et par gange, og fik gang i det igen. Hun nikkede, og blinkede et par gange.
"Delene jeg mangler er 5 18 tommers XL 102H skruer, og et par pudseklude. Kan du klare det?" Hun smilede til Phoenix, og gik tilbage mod flyet.
"Og hey, jeg er ikke til kamp, alligevel har jeg en pistol liggende i min taske." Hun blinkede til Phoenix, og kravlede op til ventilerne igen. Hun pillede langsomt skruerne ud af, og lagde dem i sin højre lomme. Så fjernede hun overstykket og kiggede ned i flyet. Hun fandt en mindre pudseklud frem, og kørte den langsomt rundt i kanterne af ventilen.
"Kan du finde ud af at fjerne benzinen fra bilen? Eller skal jeg lige klare det?" Hun smilede til Phoenix.
Tilbage til toppen Go down
Phoenix
First Class.
First Class.
Phoenix


Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) .
Race : Varulv
Navn. : Phoenix eller Pyra
Alder : 18
Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen)
Bosted : Her og der alle vejne
Partner. : Hvad skal jeg med sådan en?
Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist
Antal indlæg : 2578
Reputation : 12
Join date : 14/09/13

[Uafsluttet] MEKANIKER?! Bare en please! (Dafia + Phoenix) Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] MEKANIKER?! Bare en please! (Dafia + Phoenix)   [Uafsluttet] MEKANIKER?! Bare en please! (Dafia + Phoenix) Icon_minitime16/1/2014, 13:36

Phoenix, smilede stort og grinede svagt. ”Dafia, snavset eller ej, så er du en kvinde efter min smag.” Phoenix grinede glad, det at Dafia var sig selv var rart for Phoenix. Der var så mange falske mennesker i verden, og desværre var Phoenix en af dem… Hun lod ikke som om hun var en anden, men hun skjulte sig selv… og skjulte det meste af sig selv…
I det der lød et zap kiggede Phoenix, rundt og var klar til at angribe, men det viste sig hurtigt at det var Dafia som havde usendt zap-lyden… ”Skal du ikke have en eller flere nye dele?” Hun så roligt på den unge cyborg og smilede venligt.
Phoenix nikkede kort til Dafia og noterede sig i hovedet at hun skulle have 5 18 tommers XL 102H skruer og nogle pudseklude. ”Det henter jeg.” Sagde hun hurtigt og skulle lige til at sætte i løb men Dafia’s spørgsmål stoppede hende. ”Hvis du med bil mener mit elskede fly, så ja, men du må da godt hvis du vil.” Phoenix satte i løb og havde nær rendt en bred mand ned. ”Så flyt dig!” Phoenix zik zakkede sig vej igennem mennesker og andre væsner.

Phoenix kom ind på et værksted hvor hun stille og roligt listede rundt for at finde en som hun kunne snakke med. ”Hallo? Er her en ansvarlig?” En lille buttet mand kom gående hen mod hende. ”Hvad kan jeg gøre for dem unge dame?” spurgte ham med en klam slesk stemme. ”Øm, jeg skal bruge 5 18tommer XL 102H skruer og 4 pudseklude.” Hendes stemme var hård og afslørede intet. ”Og hvorfor skulle jeg give dig dem?” Manden gik helt hen mod Phoenix og tog hendes hånd. ”Fordi, ellers får du Militær Militsen på nakken.” Phoenix holdte et lille mærke frem foran hans ansigt. ”Øm-mm- jeg skal nok finde dem.” Sagde han hurtigt og fandt en lille kasse med 18 tommers XL 102H skruer. ”Godt, hvor meget og jeg skal bruge nogle klude også.” Han fandt 4 klude og stak under armen på Phoenix, ”Jeg skal bede om 20 dollars.” Phoenix stak dem i hånden på ham og gik ud af værkstedet.

Phoenix var tilbage ved Dafia på cirka 15 minutter. ”Hey, Dafia, jeg har det her.” Hun gik hen til Dafia og lagde den lille æske med skruer op på vingen sammen med kludene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Uafsluttet] MEKANIKER?! Bare en please! (Dafia + Phoenix) Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] MEKANIKER?! Bare en please! (Dafia + Phoenix)   [Uafsluttet] MEKANIKER?! Bare en please! (Dafia + Phoenix) Icon_minitime19/1/2014, 21:53

Dafia nikkede.
"Det er altid godt at du ikke er sippet." Hun blinkede til hende, og rettede på sit hår.
"Og ja, jeg mente fly." Hun gav sig selv et slag på siden af hovedet og sukkede. "Den øvre etage er ikke som den har været." Hun rystede let på hovedet, og så på Phoenix imens hun løb afsted. Da hun ikke kunne se hende længere, fandt Dafia sin guitar frem, og satte sig og spillede en simpel tone.
"I´d love to kill you with a kiss.." Hendes stemme rungede lavt ud i lokalet, og man kunne tydeligt høre at hun havde styr på sin stemme. "I'd like to strike you down with bliss". Hun stoppede et kort øjeblik, for at se om nogen hørte hende.

Da Phoenix kom tilbage lagde hun guitaren fra sig, og gik over mod Phoenix.
"Super! Jeg går straks igang!" Dafia lød næsten overglad, og tog en pudseklud i lommen, kravlede op på flyet, og fandt sin skruetrækker frem. Imens hun arbejdede, nynnede hun sangen for sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Phoenix
First Class.
First Class.
Phoenix


Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) .
Race : Varulv
Navn. : Phoenix eller Pyra
Alder : 18
Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen)
Bosted : Her og der alle vejne
Partner. : Hvad skal jeg med sådan en?
Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist
Antal indlæg : 2578
Reputation : 12
Join date : 14/09/13

[Uafsluttet] MEKANIKER?! Bare en please! (Dafia + Phoenix) Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] MEKANIKER?! Bare en please! (Dafia + Phoenix)   [Uafsluttet] MEKANIKER?! Bare en please! (Dafia + Phoenix) Icon_minitime23/1/2014, 14:16

Phoenix smilede stille da hun så Dafia med guitaren. 'spiller hun? hm, kunne være jeg skulle bede om et nummer.' tænkte Phoenix og smilede til Dafia. Hvad skulle Phoenix tage sig til imens?
En lille idé ville kunne underholde Phoenix i et stykke tid, men hun ville samtidig kunne se hvad Dafia foretog sig, så hun ikke ødelagde flyet.
I ro og mag, begyndte Phoenix at tegne i luften med ild. ilden dannede former og figurer. en var en ulv, en anden var en hest, og en helt tredje var en mus.
efter en lille halv time udbrød Phoenix: "damn, hvor jeg keder mig... nå... hvor langt er du nået? og hvordan ser det ud der oppe?" hun smilede venligt og så hen i mod Dafia.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





[Uafsluttet] MEKANIKER?! Bare en please! (Dafia + Phoenix) Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] MEKANIKER?! Bare en please! (Dafia + Phoenix)   [Uafsluttet] MEKANIKER?! Bare en please! (Dafia + Phoenix) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
[Uafsluttet] MEKANIKER?! Bare en please! (Dafia + Phoenix)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» [Afsluttet] Du er bare uheldig. (Ellie og Phoenix)
» [Uafsluttet] Sjovt møde (Dafia + Maria)
» [Uafsluttet] Verdens mærkeligste date (Dafia + Evan)
» bare en dårlig dag (Ethan)
» Bare her, i udkanten. - Lamia

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: The South Lands :: South Lands (Emnerne) :: Cities of the jungle :: Dalmanio-
Gå til: