Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
[Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena) - Page 4 Icon_minitime31/5/2017, 20:24 af Millicent
Admin Expressen #16


Hey Newworld , this is a ghost speaking



Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Kommentarer: 29
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
[Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena) - Page 4 Icon_minitime6/6/2017, 15:25 af Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …


Kommentarer: 12

 

 [Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena)

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




[Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena)   [Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena) - Page 4 Icon_minitime3/9/2013, 23:54

Kuuma så hende smile frækt til ham, og med et blidt smil, og et fast greb om hende's baller, så han hende i øjnene imens han kærligt kyssede med og nød at blive nusset i nakken så vel som nød at hun kælede sig op af ham, hvilket ikke gjorde han's trang til og hoppe på hende, mindre, dog kunne han osse mærke han's skaft ved hende's mis som blev våd ved at hun kælede sig op af ham, og han smiledet blidt til sin Alpha, svarede drillende og kærligt.
''det jo svært og lade vær, min elskedet Alpha''
han så blidt på hende imens han så hende begynde og kysse ham tirrende på halsen og ned på brystet, og da kom en blid nydende lyd fra ham da han's Alpha tog han's skaft i munden.

Han mærkede at han's Alpha ikke holdt sig tilbage, hvilket kun gjorde at han stod og knurredet nydende imens han's Alpha tog sig af ham, og han så kærligt ind i hende's frække blik med sine blide øjne, og han så roligt på hende da hun med en fri hånd, tog sig af sin Mis, og han lagde hovedet let på skrå, da han kunne mærke at han kom i hende's mund, og han så roligt til imens han's sæd røg udover hende's bryster og ansigt, og med et smil så på hende, strøg hende kærligt over kinden, ned et frækt og blidt smil, dog underdarigt, da han stadig huskede sin plads, selv om hun sad på knæ nu.

Kuuma så drillende på sin Alpha, han svarede ikke da han ikke behøvedet det, da hun kyssedet han's pik, begyndte den og svulme op igen, klar igen, og da hun vendte ryggen til ham og gå ned på alle 4, så vel som ryste blidt med rumpen da var han over hende, ikke på en ubehaglig måde, men han var tændt, og han hamrede sit lem op i hende, ikke hårdt til start, men det var tydeligt han var tændt og klar, da han begyndte og parre hende dybt i skeden, han hørte hende som kun fik ham til og gøre det hårdere og hurtigere, med et blidt smil og han slikkede hende kærligt i nakken og på halsen, med den ene hånd på hende's bryst, og han fortsatte roligt med og hamre op i hende, igen og igen og igen.
Tilbage til toppen Go down
Diana
First Class.
First Class.
Diana


Ingame Titel: : Dukkeføren, tidligere leder af the Wolf Clan og moder Cloman.
Outgame Titel: : One of the first 10.
Race : Clomans
Navn. : Diana
Alder : 500 år
Evner/Classes. : beastcaller/sharman
Bosted : Skoven uden for Occulta
Tilhørende klan. : jeg var engang i en, men jeg vil aldrig vende tilbage til den slags
Partner. : Det er da noget være pjat, sådan noget er stærkt overvurderet.
Slaver. : nej tak jeg kan ikke drikke mere lige nu
Evt. bemærkninger. : Ned på knæ og tig om det, hvis du vil have mere kage.
Antal indlæg : 676
Reputation : 3
Join date : 04/12/12

[Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena)   [Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena) - Page 4 Icon_minitime4/9/2013, 01:12

"Åhh ja der er vist en vovse, der har savnet at parre sig, med hans alpha!" stønnede hun nydende, da han i første forsøg ramte lige plet, og huggede sit stive skaft op i hendes våde mis, og han med det samme begyndte at parre hende, med et begær hun kendte alt for godt til, og i den grad nød når han fik lov, til at komme til hendes krop. Diana nød hans begærlige parring af hende, og gav i den grad udtryk for det i sin stønnen, hun ville ikke stoppe ham i at udfolde sig, så hun lod ham tage på hende som hun ville, mens hun bare nød at hendes dejlige mage, var så vild med hende at han var så lystig efter hendes krop.

"Min dejlige mage, er vist rigtig trængende efter sin alpha!" stønnede hun kærligt, og vendte let sit hoved mod ham, for at kysse med ham "Er det lille slemme mig, der har gjort dig så liderlig og trængende?" hun spurgte så uskyldigt frækt, som hun nu kunne når hun blev kneppet, af en stor brunstig han ulv som hendes kære beta vovse.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena)   [Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena) - Page 4 Icon_minitime4/9/2013, 17:04

Kuuma kunne høre sin Alpha som kun fik ham til og gå hårdere til værks, og kunne mærke hende's våde indre, som bare fik ham til og fortsætte imens han følte sin Alpha's imødekommende krop, som fik ham til og knurre nydende ind i hende's øre, dog med et fast greb om hende, imens han fortsatte med og bestige sin Alpha's krop, hårdt og dyrisk med sit fulde skaft.

Han hørte sin Alpha og fortsatte med at hamre op i hende med sit stive skaft, med en dyb nydende knurre lyd, som en da var enig i hvad hun sagde, og han sagde med en dybt trængende stemme i hende's øre.
''ja min elskedet, er det, hehe''
Han fortsatte med og hamre op i hende, og kyssede hende på halsen, imens han fortsatte med og kneppe hende som en brunstig vovse.
Tilbage til toppen Go down
Diana
First Class.
First Class.
Diana


Ingame Titel: : Dukkeføren, tidligere leder af the Wolf Clan og moder Cloman.
Outgame Titel: : One of the first 10.
Race : Clomans
Navn. : Diana
Alder : 500 år
Evner/Classes. : beastcaller/sharman
Bosted : Skoven uden for Occulta
Tilhørende klan. : jeg var engang i en, men jeg vil aldrig vende tilbage til den slags
Partner. : Det er da noget være pjat, sådan noget er stærkt overvurderet.
Slaver. : nej tak jeg kan ikke drikke mere lige nu
Evt. bemærkninger. : Ned på knæ og tig om det, hvis du vil have mere kage.
Antal indlæg : 676
Reputation : 3
Join date : 04/12/12

[Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena)   [Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena) - Page 4 Icon_minitime4/9/2013, 19:50

Diana smilede frækt for sig selv, ved lyden af hendes mages nydende knurre lyde, og hun lagde på ingen måde bånd på hendes stønnen, for at lade ham høre hvor meget hun nød at blive parret, af hendes brunstige beta vovse og hans lystige stive skaft. Hun nød at mærke ham, pumpe ind og ud af hendes lystige våde mis, og da han alligevel holdt hende godt fast, som var hun en tæve der skulle bolles fed af en liderlig stor han vovse, løftede hun blidt en hånd og nussede hans nakke kærligt, for at vise ham at hun elskede ham, og virkelig nød hans dyriske personlighed.

"Så knep mig vovse, knep din slemme alpha, der går og gør dig så liderlig og trængende efter at parre dig med mig!" stønnede hun nydende, for at lade ham vide at han fortsat, bare kunne pulle hende til han kom "Lad mig mærke din dejlige store pik, og din parrings lyst i min frække lille alpha mis!" imens hun lå der på alle 4 og tilfredsstillede sin mage, kom hun svagt til at tænke på om varulve havde parrings sæson, og hvis de havde hvornår den så var på året, men hun kunne ikke koncentrere sig nok til hverken at spørge, eller tænke videre over det, for Kuuma optog størstedelen af hendes opmærksomhed, med hans dyriske hårde parring.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena)   [Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena) - Page 4 Icon_minitime4/9/2013, 20:54

Kuuma så sin Alpha smile for sig selv, og fortsatte med og hamre op i hende, fortsatte med og parre hende hårdt og dyrisk, da han blev opilet af hende's stønnen, så han fortsatte hårdt og dyrisk, med og parre hende, og han nød at presse sig op i hende's stramme våde indre, og han lænedet sig tæt ind til hende, fortsatte med og hamre op i hende, med et fast greb om hende, dog ville han slippe hende hvis hun bad ham om det, og han mærkede hende's nussen, som gjorde han lagde de sidste kræfter han havde i sine stød så han gjorde det af så stor en styrke, at det kunne ødelægge et menneske, men heldigvis var Diana ikke et menneske, som gjorde han parrede hende brutalt, og hårdt, dyrisk, og dybt, og slikke hende på halsen og kinden.

Han hørte sin Alpha som fik ham til og fortsætte endnu, da han var på randen til og eksplodere oppe i hende, og han fortsatte videre imens han lyttede og blev ved og ved og ved, lyttede og knurredet for til sidst at komme i hende med den sæd han havde tilbage i kuglerne, som burde fylde hende's underliv, og han fortsatte med og presse sig op i hende, så sædet løb op i hende, og han begyndte og blive langsommere, imens han's skaft blev mindre, for til sidst at blive sig selv i normal ikke stiv størrelse, hvor han så roligt puttedet sig ind til sin Alpha, slikkende hende på halsen og skulderen blidt, imens han blidt bevæget sig i hende og til sidst roligt trak sig ud, men gnubbedet sit slappe skaft imod hende's bagdels hul, dog uden og trænge ind, men for at lade lidt sæd smøre hende's bagdel, og så roligt lægge sig ned på siden af hende, og tage hende ind til sig, han så kærligt på hende, med et blidt smil og kyssede hende så på munden med en underdarig krop's holdning da han holdt om hende.
Tilbage til toppen Go down
Diana
First Class.
First Class.
Diana


Ingame Titel: : Dukkeføren, tidligere leder af the Wolf Clan og moder Cloman.
Outgame Titel: : One of the first 10.
Race : Clomans
Navn. : Diana
Alder : 500 år
Evner/Classes. : beastcaller/sharman
Bosted : Skoven uden for Occulta
Tilhørende klan. : jeg var engang i en, men jeg vil aldrig vende tilbage til den slags
Partner. : Det er da noget være pjat, sådan noget er stærkt overvurderet.
Slaver. : nej tak jeg kan ikke drikke mere lige nu
Evt. bemærkninger. : Ned på knæ og tig om det, hvis du vil have mere kage.
Antal indlæg : 676
Reputation : 3
Join date : 04/12/12

[Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena)   [Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena) - Page 4 Icon_minitime4/9/2013, 21:40

Hendes støn blev mere hyppige og korte, da han lagde alle sine kræfter i at parre hende, og bare gennem pullede hendes stramme våde mis, som han havde fået besked på, og i det øjeblik hun mærkede ham komme op i hende, og sprøjte hans sidste vovse sæd op i hende, gik en orgasme igennem hendes krop som blev stønnet ud i lange nydende støn. Hun små stønnede nydende under hans sidste behandling af hende, og mærkede hans pik blive mindre, mærkede ham trække den ud og føre den hen over hendes numsehul, der blev fugtet af sæd og fissesafter, og nød at mærke safterne der kom ud af hendes våde mis, nu hvor han ikke fyldte hende ud mere, og hun elskede bare når han slikkede og kyssede hendes nakke, hals og skuldre.

Da han lagde sig ned med hende ind til sig, kyssede hun kærligt igen, og kunne mærke hans underdanige krops holdning, hvilket fik hende til at smile sødt til ham, før hun blidt kyssede ham igen længe og ømt, så ham blidt i øjnene og løftede hovedet lidt, så hendes hals blev blottet, da hun gerne ville have han viste sin underdanighed til hans alpha, ved at han skulle kysse og slikke hendes hals, som hun så godt kunne lide han gjorde.
"Det var vist lige noget, min søde store stærke beta vovse kunne lide, et dejligt morgen knald med din alpha, så du kunne få lettet trykket!" sagde hun glad, mens hun strøg hans nakke, med kærlige og blide strøg der tydet på at hans alpha elskede sin mage, hendes søde beta vovse der gjorde sit bedste for sin alphas skyld "Skatter der er noget jeg kom til at tænke på, mens du så dejligt gennemkneppede mig! Har varulve egentlig parrings sæsoner?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena)   [Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena) - Page 4 Icon_minitime4/9/2013, 22:01

Kuuma havde hørt hende's støn blive nydende af en art, da han havde brugt alle sine kræfter på at parre hende, og bare hamre den op i hende med fuld hammer, og da han havde fyldt hende med sin sæd, og han hørte hende osse små stønne under han's sidste del af acten, og med et blidt smil så han på hende, imens han kærligt strøg hende over kinden, med et bredt smil, og fortsatte lidt med han's kysseri og slikkeri.

Han mærkede da hun kyssede igen og han lagde blidt sine arme om hende, for at holde om hende, dog stadig som en underdanig vovse, og så op på hende da hun smiledet sødt til ham, og med et kærligt smil kyssede han med på hende's ømme kys, med blide bevægelser, og han så roligt ind i hende's øjne, og han så hende løfte hovedet lidt og var ikke længe om at kysse og slikke hende på halsen, imens han blidt strøg hende over ryggen, og han lyttede roligt til sin Alpha, svarede så kærligt sin Alpha.
''mmm det var det, og det var osse noget du trængte til, min smukke dejlige søde elskedet Alpha, hmm? og det var svært og modstå tihi''
han prustede hende drillende på halsen, og nød hende's kærlige og blide strøg i sin nakke, og han så kærligt op på sin Mage og elskedet Alpha, da han hørte hende, og han svarede hende roligt, en smule undrende, men dog ærligt.
''hmmmm.. det vil jeg tro, har været ret lone wolf inden jeg kom hos dig, men da er til tider ved foråret hvor jeg har.. taget mig nogle friheder, inden jeg kom hos dig hvor det ikke er et problem, hehe, men ved foråret mærkede jeg en stor trang så joh.. det vil jeg tro, men hvorfor spørg du, min elskedet Alpha?''
han så op på hende med et underdanigt blik, med en blid nysgerrighed, imens han kærligt holdt sig ind til hende og kyssede hende blidt videre på halsen og så vel som slikkede, med armene blidt om hende.
Tilbage til toppen Go down
Diana
First Class.
First Class.
Diana


Ingame Titel: : Dukkeføren, tidligere leder af the Wolf Clan og moder Cloman.
Outgame Titel: : One of the first 10.
Race : Clomans
Navn. : Diana
Alder : 500 år
Evner/Classes. : beastcaller/sharman
Bosted : Skoven uden for Occulta
Tilhørende klan. : jeg var engang i en, men jeg vil aldrig vende tilbage til den slags
Partner. : Det er da noget være pjat, sådan noget er stærkt overvurderet.
Slaver. : nej tak jeg kan ikke drikke mere lige nu
Evt. bemærkninger. : Ned på knæ og tig om det, hvis du vil have mere kage.
Antal indlæg : 676
Reputation : 3
Join date : 04/12/12

[Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena)   [Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena) - Page 4 Icon_minitime4/9/2013, 22:53

"Du ved din alpha har sine lyster, og som min mage skal du jo sørge for at tilfredsstille mig, når jeg vil have det, men jeg er trossalt os din alpha, så når min beta vovse er parrings lystig, skal jeg jo sørge for du får de lyster ud af kroppen, så du ikke rastløs og trængende!" sagde hun drillende, og nød at han med det samme opfattede hvad hun ville have, da hun løftede hagen. Hun lagde sig ekstra godt til rette, og nød at han nussede hendes ryg, og slikkede og kyssede hendes hals, mens de lå og hygge snakkede sammen.

"Tjo hvad angår parrings sæsonen, så er jeg nød til at vide det, så jeg ved hvornår jeg kan regne med, at du bliver lidt ekstra parrings lystig!" sagde hun med et glad smil "En god alpha skal tage sig godt af sin flok, og det indbefatter også i parrings sæsonen!" hun gav ham et blidt kys på panden, før hun rejste sig op og smilede til ham, mens hun stod der i alt hendes nøgne skønhed.
"Kom så min vovse, du kan ikke ligge der splitternøgen, din alpha er sulten og skal have noget mad!" sagde hun mildt og gik ind i soveværelset, for at tage tøj på. Hun valgte den nemme og afslappede løsning, og tog trusser på efterfulgt af et par hullede leggins, et par lårkorte cowboy bukser, og en top der gjorde det unødvendigt at gå med bh.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena)   [Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena) - Page 4 Icon_minitime5/9/2013, 20:24

Kuuma så kærligt på sin Alpha og lyttede blidt til hende, kom med en bekræftende knurre lyd som en god underdanig vovse, dog svarede han hende osse med ord.
''ved jeg min elskedet, det ikke svært og se, og jeg elsker og... tage mig af dine behov, hehe! og du har en pointe min elskedet hehe''
han lød lige så drillende som hende, bare underdanig som den gode elskværdige vovse han var, og da hun lagde sig bedre til rette, lagde han sig ind til hende som en underdanig hund da bad om lov til og tage sig af hende, selv om han allerede gjorde det ved og nusse hende's ryg og kærligt slikke og kysse hende's hals, og blidt se op på hende med et venligt blik.

Han så op på sin Alpha, og han knurredet glad da han hørte hende, og svarede blidt og kærligt.
''det lyder meget fristende min elskedet hehe, og det er iorden, tror dog du vil finde ud af det, når det er, tro mig, hehe! og du skal bare være i nærheden af mig, så er jeg allerede klar!''
han kyssede hende blidt på munden, og han hørte det sidste, og blinkede drillende til sin Alpha, med et kærligt smil, og han blinkede bare til hende, og da han hørte hende omkring med at være sulten, og han så hende gå ind for og tage tøj på, rejste han sig roligt op, og inden hun kunne trække trusser på, stillede han sig op af hende, og med et blidt strøg med sit slappe lem imod hende's mis, gik han drillende væk, han var stadig underdanig, men det var tydeligt han var blevet mere selvsikker, dog ville han's Alpha, altid være han's Alpha, og han tog selv sine sædvanlige hvide underbukser på, med sorte kamp bukser som sad stramt så han lettere kunne bevæge sig og løbe, med hvide sokker og tunge militær støvler, en sort stram Tshirt da fremhævede han's tykke muskler ved overkroppen, ikke på en six-pack måde, men en da buldrede af tykke torve af kræftige muskler, og han's overarme var ingen undtagelse da han's blod åre var blottet hårdt over de træstamme tykke muskelarme da kunne gøre en tung vægts beton arbejder eller en havne arbejder til skamme, med en krave om en sort commando uld trøje med et ulve mærke på, som var deres tegn for Diana's Wolf Pack, et billede af en kvindelig clomans, omgivet af 4 varulve under hende og 4 over hende, med en stor varulv i baggrunden, dog sad den stramt på ham så han's tykke hals muskler osse var blottet under kraven, og dog viste han sit ansigt frem, gik så roligt ind til sin Alpha og så på hende, kom med en drillende knurre lyd som en ulv da nød hvad den så, og det gjorde han så sandelig osse, gik hen til hende, og sagde blidt.
''er klar til og gå ud til de andre, min elskedet''
han kyssede hende blidt på kinden, og stod roligt klar.
Tilbage til toppen Go down
Diana
First Class.
First Class.
Diana


Ingame Titel: : Dukkeføren, tidligere leder af the Wolf Clan og moder Cloman.
Outgame Titel: : One of the first 10.
Race : Clomans
Navn. : Diana
Alder : 500 år
Evner/Classes. : beastcaller/sharman
Bosted : Skoven uden for Occulta
Tilhørende klan. : jeg var engang i en, men jeg vil aldrig vende tilbage til den slags
Partner. : Det er da noget være pjat, sådan noget er stærkt overvurderet.
Slaver. : nej tak jeg kan ikke drikke mere lige nu
Evt. bemærkninger. : Ned på knæ og tig om det, hvis du vil have mere kage.
Antal indlæg : 676
Reputation : 3
Join date : 04/12/12

[Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena)   [Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena) - Page 4 Icon_minitime5/9/2013, 21:45

Diana smilede lettere nydende for sig selv, da hun mærkede hans pik mod hendes mis, selvom den langt fra var stiv, efter han havde parret hende godt og grundigt, hun rettede sig let op mens hun tog tresserne på, og smilede kærligt til ham.
"Så så slemme lille vovse, nu skal du ikke blive overmodig, det kan godt være din alpha elsker når du en slem vovse, men når du ikke har fart lov til at røre, må du blot nyde mig med øjnene!" sagde hun mildt og kyssede ham på kinden. Da hun var klar, og Kuuma kom hen til hende påklædt og klar, tog hun en hat der passede til tøjet og placerede den på sit hoved.
"Hvad synes du vovse, synes du din alpha ser smuk ud?" spurgte hun mildt, og rettede lidt på hendes bryster, så de lå ordentligt i toppen, der viste lidt kavalergang og afslørede at hun var en kvinde, med smukke ægte bryster.

Hun strøg ham let under hagen med en blid fInger, og kyssede ham ømt på munden, da hun gik forbi ham på vej mod hulens åbning, hvor hun let stoppede og så om på ham.
"Kom så vovse, du skal være sammen med mig, når vi går ud og siger godmorgen til flokken!" sagde hun drillende, før hun fortsatte udenfor og ned for enden af skråningen. Hun lagde hånden mod halsen, og lavede den lyd hun plejede at kaLee på bioraptore med, men fordi hun havde hånden mod sin strube, blev den supersoniske del af lyden fjernet, så det lød mere som et varulve kald. Diana satte sig til rette ved det bålsted de havde lavet, og efterhånden som varulvene kom frem, havde de taget mad med som de havde skaffet, efter de havde lært at jage og samle mad af Kuuma og Diana. Alexis kom hen til Diana, og satte sig mellem hendes ben, slikkede kort og underdanigt Dianas hånd og smilede til sin alpha, mens hun lagde sit hoved i hendes skød.

"Godmorgen min alpha, har du sovet godt?" spurgte hun glad, og opdagede pludselig at Diana, stadig duftende svagt af sex fra hendes mis "Har Kuuma nu været morgenliderlig igen?" tilføjede hun hviskende, så kun Diana hørte det da de andre hygge snakkede, og ikk hørte efter. Diana nikkede til begge spørgsmål, holdt en fInger foran munden, og blinkede drillende til Alexis, før hun nussede den kære varulvs brune hår, mens Alexis fnisede genert.
"Hvis du opføre dig pænt, kan det være du bliver den næste, jeg får lyst til at lege med!" hviskede Diana drillende til hende, så hun blev knald rød i pæren, og puttede sig ind til sin alpha, uden at sige mere i den samtale.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena)   [Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena) - Page 4 Icon_minitime7/9/2013, 19:43

Kuuma så sin Alpha smile lettere nydende for sig selv, da han drilledet hende med sit skaft, og han så roligt på hende med et underdanig og drillende blik, da han hørte hende, svarede roligt.
''det svært, min elskedet Alpha, du er.. meget fristende hehe, og tja at jeg nyder dig med øjnene, er jo som en forgylden frugt, man må ikke røre, men man fristes let til det, hmm?''
han lød blid og kærlig, og kyssede hende blidt tilbage på kinden, han så roligt på hende imens han smiledet blidt da hun tog sin hat på, og han lagde hovedet på skrå, og svarede kærligt.
''du kender mit svar, så vil ikke svare, men gør det alligevel, du er gude smuk min skat, hehe''
han så drillende på hende og skar et drillende ansigt af hende da han's øjne fulgte hende's hænder da hun rettede på sine bryster, med et grin.

Kuuma mærkede hende's blide finger under sin hage og knurredet glad imens han gav hende et ømt kys tilbage, og da han så hende gå forbi ham så vel som stoppe let op og se på ham, da så han roligt på ham, og han nikkedet glad og drillende, imens han fulgte tæt med hende, og fulgte roligt ned af skråningen, og han hørte lydende, som han selv genkendte og han stod roligt ved hende's side imens ulvene kom strømmendet, både de nye og de gamle, og han så glad på sin Alpha, imens han fulgte med i hvad da skete.

Han hørte Alexis sige godmorgen til deres Alpha, og og han sagde intet, selv om han smiledet ganske let da Alexis spurgte om han havde været morgenliderlig igen, og han knurredet bare drillende for sig selv, og han holdt dog øje med alle varulvene som gik rundt og mellem hinanden, imens han osse så sin Alpha's kærtegn til Alexis, og han kom med et muntert grin da han hørte sin Alpha og da Alexis blev rød i pæren, han huskedet stadig sidste gang, og med et bredt smil, så han de to veteran soldater de havde fået, begge to af samme støbning soldater som Kuuma, bare ikke nær så store eller så stærke, men hurtige og gode, og han snakkedet roligt med dem med en respekt som mellem lige mænd, imens de forklarede fremskridt og bagskridt og fordele og ulumper ved de forskelige varulve's styrker og svagheder og mange andre militære agtige ting.
Tilbage til toppen Go down
Diana
First Class.
First Class.
Diana


Ingame Titel: : Dukkeføren, tidligere leder af the Wolf Clan og moder Cloman.
Outgame Titel: : One of the first 10.
Race : Clomans
Navn. : Diana
Alder : 500 år
Evner/Classes. : beastcaller/sharman
Bosted : Skoven uden for Occulta
Tilhørende klan. : jeg var engang i en, men jeg vil aldrig vende tilbage til den slags
Partner. : Det er da noget være pjat, sådan noget er stærkt overvurderet.
Slaver. : nej tak jeg kan ikke drikke mere lige nu
Evt. bemærkninger. : Ned på knæ og tig om det, hvis du vil have mere kage.
Antal indlæg : 676
Reputation : 3
Join date : 04/12/12

[Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena)   [Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena) - Page 4 Icon_minitime8/9/2013, 10:33

Diana smilede af Alexis og hendes reaktion, og blev ved med at nusse hendes hår, mens flokken samlede sig omkring dem. Nogle stykker kom hen til hende, for at snakke med deres alpha, og Diana så ud til at hygge sig med det samme, ved selskabet af hendes kære flok medlemmer, men det var også snart tid til at de fik lavet noget mad, så Diana smilede mildt til en af hendes varulve og bad ham tænde et bål, før hun sendte 3 ud efter kød og nogle stykker efter det grønne. Diana havde i løbet af den sidste stykke tid, sørget for at dem der blev sendt ud ikke var de samme, så alle lige som var en del af flokken og dens opgaver, og de alle fik mulighed for at lave noget sammen med hinanden.

Imens de så smuttede afsted ud for at udføre deres opgaver, nussede Diana om Alexis der havde lagt sit hoved, i hendes alphas skød og nød det, mens hun fulgte med i hvad Diana snakkede med de andre om. Alexis kunne dog stadig ikke lade vær med at tænke på, den sidste gang hun havde deltaget i hendes alphas parring med hendes mage, da hun stadig svagt kunne dufte hendes alpha, og hun overvejede rent faktisk det Diana havde sagt om, at Alexis kunne blive den næste hun ville være fræk med. Hun kunne godt tænke sig det igen, da hun godt kunne lide at tilfredsstille hendes alpha, men det måtte jo vente for nu var det snart tid til at de skulle spise.

"Kuuma vil du ikk være en skat og sørge for, at kødet bliver gjort ordentligt klart, sammen med dem der fangede det?" spurgte Diana let, da de 3 varulve kom tilbage med deres bytte "Du ved hvordan jeg vil have det!" Diana smilede sødt til ham, og holdt blidt om Alexis. Da gruppen hun havde sent ud efter grønt kom tilbage, kom de straks hen til Diana, der nikkede tilfreds over deres indsats og fortalte dem hvad de skulle gøre med det. De nikkede forstående og gik straks igang, med at sørge for at alle fik en portion grønt, mens kødet blev gjort klart og sat over.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena)   [Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena) - Page 4 Icon_minitime9/9/2013, 00:35

Kuuma så sin Alpha smile til Alexis og hende's reaktion, han knurredet selv muntert, imens han så hende nusse Alexis's hår, men han's opmærksomhed blev fanget af den efterhånden store flok, som de havde samlet, han hørte sin Alpha bede en varulv om og tænde bål, så vel som sende 3 ud efter kød, og nogle efter grønt, han så roligt på sin Alpha, og han stod selv og afventede ordre, medmindre der var noget militært og ordne, som der ikke var PT, så han stod roligt og ventede.

Kuuma så dem smutte afsted for og klare deres opgaver, og han stod så roligt og holdt øje med tingene ellers, vidste ikke om de ville få brug for flere varulve, hvis militær dengserne ville sende folk efter dem, han brummedet bare, kunne de vide de havde samlet, hvor mange? 65 70 varulve, han havde ikke tal på dem, men de var mange, og de blev hele tiden stærkere, bedre øvet med våben af Kuuma og de andre få veteraner, dog så han roligt med i hvad da skete ellers rundt omkring.

Kuuma hørte igen sin Alpha, og så glad på hende, han svarede hende kærligt da han så dem.
''skal jeg nok min elskedet''
han begyndte og gå over til de 3 varulve, så sig tilbage da han hørte hende, og gav hende et bredt grin, som svar, begyndte så igen og gå over imod de 3 varulve, imens han hjalp dem med byttet, fandt sin kamp dolk frem, og begyndte roligt at partere dyrene, som de havde med, og han fik skindet af sammen med dem uden og gøre den store skade på det, så det kunne bruges, han begyndte så roligt og skære kød af, fjerne fedt og andre urenheder så vel som snask, så kødet blev fint og godt, sendte det så over til en anden, så det kunne blive skæret ud i stykker, og da de efter lidt tid blev færdige, og de gik roligt over for og slutte sig til de andre, de vaskedet sig dog for blod og snask før de gik der over, og han satte sig roligt ned ved sin Alpha's venstre side med et smil, imens de satte kødet over og begyndte og krydre det, og en lille varulv, ikke mere end fem år, begyndte stille og synge sangen vi er på vej, og mange stemte hurtigt i, med glade toner og muntre rytmer, imens folk klappedet på deres talkerner og krus, og varulvene så på deres Alpha, hun skulle synge sammen med dem, og Kuuma sad selv og sang med.
Tilbage til toppen Go down
Diana
First Class.
First Class.
Diana


Ingame Titel: : Dukkeføren, tidligere leder af the Wolf Clan og moder Cloman.
Outgame Titel: : One of the first 10.
Race : Clomans
Navn. : Diana
Alder : 500 år
Evner/Classes. : beastcaller/sharman
Bosted : Skoven uden for Occulta
Tilhørende klan. : jeg var engang i en, men jeg vil aldrig vende tilbage til den slags
Partner. : Det er da noget være pjat, sådan noget er stærkt overvurderet.
Slaver. : nej tak jeg kan ikke drikke mere lige nu
Evt. bemærkninger. : Ned på knæ og tig om det, hvis du vil have mere kage.
Antal indlæg : 676
Reputation : 3
Join date : 04/12/12

[Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena)   [Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena) - Page 4 Icon_minitime9/9/2013, 12:53

Diana smilede mildt til Kuuma, og fortsatte med at nusse Alexis gennem håret, hvilket den kære varulv så ud til at nyde, mens Diana snakkede med nogle af flokkens piger, der var begyndt at blive lune på et par af fyrene, og gerne ville have hendes råd omkring det at have en mage, og beholde ham som sin mage. Alexis fulgte også meget med i den samtale, selvom hun var lesbisk men hun ville også gerne have børn en dag, og så skulle hun jo have sig en mand at parre sig med. De sad og snakkede længe om dette, men da det var tid til at spise blev der skrift en del ned for samtalerne, da flokken begyndte at tage for sig af maden.

Diana tog sig også en rimelig portion, men kiggede sig lidt omkring efter Kuuma, da hun gerne ville have han var sammen med hende mens de spiste, hun kunne godt lide at han var tæt på hende, da de efter de havde begyndt at samle folk til flokken, ikke havde haft så meget tid til at spise sammen alene. Hun kunne nu godt tænkte sig en romantisk aften, hun havde aldrig prøvet det før men havde hørt om det, og det ville være sjovt at prøve det. Men hun havde heller ikke fortalt det til nogen, det var bare en af hendes små pige drømme, hun holdt for sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena)   [Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena) - Page 4 Icon_minitime9/9/2013, 22:15

Kuuma smiledet kærligt tilbage til sin Alpha, og så roligt til imens han's Alpha nussedet Alexis igennem håret, som hun så ud til og syntes om, han sagde dog intet, da han var blevet en meget stille type, han vidste ikke hvorfor, han fortrak bare og snakke med sin Alpha kun, ellers kun hvis varulvene snakkedet til ham, ellers var han en meget tavs beta, selv om han meget bestemt kunne skille to ad, men han så roligt på sin Alpha imens hun forklarede tingene omkring mager og andre små ting, han sagde dog intet, selv om ham og han's Alpha havde en del erfaring med det seksuelle, det kunne ingen tvivle dem på, og han kom med en klukken ved tanken.

Han havde taget sig en stor portion da han jo ikke var en lille fyr, og han havde set sin Alpha kigge efter ham, han gik roligt over til hende for og sætte sig tæt op ved hende's venstre side, gav hende et blidt kys på kinden, og begyndte roligt at spise sin mad, imens han bare nød at sidde op af sin Alpha, hun burde vide hun kunne spørge ham om alt, men da han ikke var den store tænker, kunne han ikke selv finde ud af tingene, dog så han ud til og være glad for at sidde ved siden af hende og spise sin mad med stor appetit.
Tilbage til toppen Go down
Diana
First Class.
First Class.
Diana


Ingame Titel: : Dukkeføren, tidligere leder af the Wolf Clan og moder Cloman.
Outgame Titel: : One of the first 10.
Race : Clomans
Navn. : Diana
Alder : 500 år
Evner/Classes. : beastcaller/sharman
Bosted : Skoven uden for Occulta
Tilhørende klan. : jeg var engang i en, men jeg vil aldrig vende tilbage til den slags
Partner. : Det er da noget være pjat, sådan noget er stærkt overvurderet.
Slaver. : nej tak jeg kan ikke drikke mere lige nu
Evt. bemærkninger. : Ned på knæ og tig om det, hvis du vil have mere kage.
Antal indlæg : 676
Reputation : 3
Join date : 04/12/12

[Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena)   [Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena) - Page 4 Icon_minitime10/9/2013, 00:13

Diana smilede glad til ham da Kuuma kom hen til hende, og nød hans kys på kinden. Da han havde sat sig ned ved hendes side, kyssede hun ham kærligt på hovedet og lagde kort sin kind, mod hans dejlige varme hoved for at lade ham vide, at hun var glad for hans nærvær. Hun spiste sammen med flokken, og da alle efterhånden var færdig med at spise, sørgede hun for at flokken ryddet op sammen med hende, før hun gav dem dagen fri da Diana gerne ville have en dag, sammen med hendes mage. Selv Alexis fik lov til at smutte ud, og hygge sammen med flokken så Kuuma nu havde Diana, helt for sig selv.

"Kom så min søde vovse, jeg vil gerne have dig for mig selv i dag!" sagde hun mildt til Kuuma, og smilede mildt til ham mens hunngik mod hulen "Jeg håber du er i humør til en hygge dag skat, for jeg trænger til lidt kærlighed! Og måske kunne det være, at en hvis slem vovse skal frem med jernet, for jeg tror jeg bliver lidt trængende i dag, men det kommer selvfølgelig an på hvor god du er, til at gøre mig i humør på en romantisk måde!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena)   [Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena) - Page 4 Icon_minitime10/9/2013, 18:49

Kuuma så på sin smilende Alpha, og han sad roligt, nød hende's nærvær, og han mærkedet hende's kys på sit hoved og han så glad ud for det, og han så roligt på hende da hun lagde sin kind imod han's hoved, han forstod hende og gav hende et kys på kinden, og da han var færdig med og spise sin 3 store portion, var folk færdige, han hjalp til med oprydningen, og og han så roligt efter sin Alpha, imens han lagde hovedet på skrå.

Han hørte sin Alpha og svarede kærligt, og fulgte med hende hen imod hulen.
''hehe, lyder godt, min elskedet, hmm!''
han klukkedet muntert da han hørte den anden sætning, og han fulgte tæt med hende, svarede hende så roligt.
''er altid i humør, min elskedet Alpha, hvornår er jeg ikke det? og hmm romantisk måde? jeg finder nok på noget, hehehehe''
han lød blid da han sagde det, da han ville forsøge og finde på noget romantisk, han var ikke romantisk begavet, men han kunne gøre sit bedste for sin Alpha.
Tilbage til toppen Go down
Diana
First Class.
First Class.
Diana


Ingame Titel: : Dukkeføren, tidligere leder af the Wolf Clan og moder Cloman.
Outgame Titel: : One of the first 10.
Race : Clomans
Navn. : Diana
Alder : 500 år
Evner/Classes. : beastcaller/sharman
Bosted : Skoven uden for Occulta
Tilhørende klan. : jeg var engang i en, men jeg vil aldrig vende tilbage til den slags
Partner. : Det er da noget være pjat, sådan noget er stærkt overvurderet.
Slaver. : nej tak jeg kan ikke drikke mere lige nu
Evt. bemærkninger. : Ned på knæ og tig om det, hvis du vil have mere kage.
Antal indlæg : 676
Reputation : 3
Join date : 04/12/12

[Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena)   [Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena) - Page 4 Icon_minitime10/9/2013, 20:37

Da de kom indenfor i hulen, stoppede Diana let vendte sig mod Kuuma og lagde armene om hans hals, for at kysse ham kærligt og se ham i øjnene.
"Jeg ved du kan være romantisk skat, for du har din helt egen charme og så elsker jeg dig, så du har allerede en rigtig god start!" sagde hun mildt mens hun stod tæt op af ham, for at nyde hans varme og stærke krop mod hendes slanke og velformede figur. Hun kyssede ham på munden igen, og derefter ned af hagen og halsen før hun lagde sin kind mod hans brystkasse, så hun kunne høre hans hjerte banke bag hans ,uskler.

"Hvad synes du vi skal hygge os med skat?" spurgte hun kærligt mens hun lyttede til hans hjerte "Du har mig for dig selv hele dagen, så du må bestemme hvad vi skal lave! Men husk hvem der bestemmer, hvornår den slemme vovse må få noget alpha mis!" det sidste sagde hun med en drillende undertone, da hun vidste at han godt kunne lide at hun dominerede ham. Hun kunne godt lide at de havde denne dominans leg, hun nød at han gjorde som hun sagde, og han var en slem vovse der prøvede grænser af.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena)   [Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena) - Page 4 Icon_minitime10/9/2013, 22:04

da Kuuma var kommet ind i hulen med sin Alpha, han så hende vende sig let om imod ham, og han lagde hænderne om hende's hofte, besvaredet blidt hende's kys, og se hende i øjnene, han hørte hende og svarede blidt.
''hehe, jeg kan finde på noget tror jeg, hmm lad mig se det an, elsker osse dig min elskedet Alpha, hehe''
han kyssedet hende blidt på munden imens han mærkedet hun kyssedet igen så vel som hun lænedet sig op af ham, som gjorde han blidt trak hende tættere til sig, imens han mærkede hende's kys på hagen og halsen, og så mærkedet han hende's kind på hans brystkasse, han stod roligt og så på hende.

Han kyssedet hende kærligt i hovedbunden, og svarede hende blidt og kærligt.
''hmm, hop ind i sengen og hold øjnene lukket, så gør jeg nogle ting klar, hmm?''
han lød blid og kærlig, gav hende et kys på kinden, imens han hørte hende, svarede hende kærligt.
''uh ha, den chance må jeg ikke lade gå forbi, skatte Alpha, hmm hop nu ind i seng og luk øjnene, såå finder jeg på noget!''
han lød underdanig men som en da ville lave noget hyggeligt, og han gav hende's hovedbund et blidt kys, imens han så afventende på hende at hun gjorde det så han kunne gå igang med det han skulle.
Tilbage til toppen Go down
Diana
First Class.
First Class.
Diana


Ingame Titel: : Dukkeføren, tidligere leder af the Wolf Clan og moder Cloman.
Outgame Titel: : One of the first 10.
Race : Clomans
Navn. : Diana
Alder : 500 år
Evner/Classes. : beastcaller/sharman
Bosted : Skoven uden for Occulta
Tilhørende klan. : jeg var engang i en, men jeg vil aldrig vende tilbage til den slags
Partner. : Det er da noget være pjat, sådan noget er stærkt overvurderet.
Slaver. : nej tak jeg kan ikke drikke mere lige nu
Evt. bemærkninger. : Ned på knæ og tig om det, hvis du vil have mere kage.
Antal indlæg : 676
Reputation : 3
Join date : 04/12/12

[Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena)   [Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena) - Page 4 Icon_minitime10/9/2013, 23:49

Diana smilede glad og knugede sig ind til ham, da han sagde han også elskede hende, og grinede mildt over han ikke ville lade chancen for et slag fisse, passere hans næse forbi. Hun nød hans kys som hun gengældte, og nød dem han gav på hendes hovedbund, mens hun lyttede til hvad han sagde hun skulle gøre.
"Okay min søde vovse skat, din alpha glæder sig allerede til at se hvad du finder på!" sagde hun glad og kyssede ham kærligt på munden, før hun gjorde som han sagde og gik ind i soveværelset. Hun satte sig til rette på midten af sengen, lukkede sine øjne og smilede glad for sig selv, mens hun prøvede at forestille sig hvad han kunne finde på.
"Sådan vovse jeg lover ikke at kigge, før du siger jeg gerne må!" sagde hun glad, og holdt sig for øjnene, så han kunne se hun holdt hvad hun lovede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena)   [Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena) - Page 4 Icon_minitime11/9/2013, 21:02

Kuuma så hende smile glad og knuge sig ind til ham, så vel som grine mildt af ham over han's ord, han så drillende på hende da hun gengældte sit kys, han så roligt ned på hende, imens han knurredet blidt da hun sagde hun ville gøre som han sagde, og han mærkedet hende's kærlige kys på munden, og han begyndte så da hun gik ind, og satte sig for at holde øjnene lukket med hænderne for, han svarede kærligt.
''helt iorden, jeg går igang!''
han begyndte at finde stearin lys frem, en dyr luksus, men han gjorde det dog og stilledet dem hist og her, for så at slukke lyset og finde sin lighter frem og tænde dem, nogle kunstige roser da han ikke havde kunne finde rigtige roser, som han lagde rundt omkring på borde og skuffer, osv, så vel som han klædte sig af, og tog en ren og pæn uniform på, lidt parfume, for og gøre sig rigtig fin for hende på en sån meget gammeldags romantisk måde, trimmedet den smule skæg han havde fået, og gik så ud i sin pæne uniform, med lyset slukket og stearin lysende tændt, roserne spredt her og der, og han satte en stille sang på, sådan en meget blid en, og sagde så roligt.
''værsgo, det er ikke fem stjerner, men i den her verden, tja så gjorde jeg mit bedste!''
han lød blid og kærlig, imens han ventede på hun så sig omkring.
Tilbage til toppen Go down
Diana
First Class.
First Class.
Diana


Ingame Titel: : Dukkeføren, tidligere leder af the Wolf Clan og moder Cloman.
Outgame Titel: : One of the first 10.
Race : Clomans
Navn. : Diana
Alder : 500 år
Evner/Classes. : beastcaller/sharman
Bosted : Skoven uden for Occulta
Tilhørende klan. : jeg var engang i en, men jeg vil aldrig vende tilbage til den slags
Partner. : Det er da noget være pjat, sådan noget er stærkt overvurderet.
Slaver. : nej tak jeg kan ikke drikke mere lige nu
Evt. bemærkninger. : Ned på knæ og tig om det, hvis du vil have mere kage.
Antal indlæg : 676
Reputation : 3
Join date : 04/12/12

[Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena)   [Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena) - Page 4 Icon_minitime12/9/2013, 21:18

Diana ventede spændt mens han gjorde tingene klar, og da han sagde han var klar åbnede hun øjnene, og hendes reaktion skete ret hurtigt. Hun nærmest hoppede ned af sengen, og overfaldet ham med et glædesfuldt kram, hvorefter hun kyssede ham længe og ømt tydeligvis lykkelige, over at han havde gjort det her for hende.
"Jeg er ligeglad med stjerner skat, for jeg synes du har gjort det rigtig romantisk, og så ved jeg at jeg er vild med det allerede nu, fordi her er romantisk og min mage er her sammen med mig, så jeg synes det er helt perfekt skat!" sagde hun kærligt og kyssede ham kærligt igen, mens hun nussede hans nakke, og puttede sig ind til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena)   [Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena) - Page 4 Icon_minitime12/9/2013, 22:54

Kuuma havde set at hun ventede spændt imens han gjorde tingene klar, og han så hende åbne øjnene så vel som hende's reaktion, han så hende bogstavligtalt, hoppe ned af sengen og overfalde ham glad, han besvaredet det lange og ømme kys, med armene om hende, han svarede hende blidt.
''ved jeg, min elskedet, og tja jeg gjorde mit bedste, og det godt du kan lide det, for løb tør for ideer''
han stoppedet med at svare da hun kyssede ham, og han besvarede hende's kærlige kys så vel som han nød hende's nussen i nakken.
Tilbage til toppen Go down
Diana
First Class.
First Class.
Diana


Ingame Titel: : Dukkeføren, tidligere leder af the Wolf Clan og moder Cloman.
Outgame Titel: : One of the first 10.
Race : Clomans
Navn. : Diana
Alder : 500 år
Evner/Classes. : beastcaller/sharman
Bosted : Skoven uden for Occulta
Tilhørende klan. : jeg var engang i en, men jeg vil aldrig vende tilbage til den slags
Partner. : Det er da noget være pjat, sådan noget er stærkt overvurderet.
Slaver. : nej tak jeg kan ikke drikke mere lige nu
Evt. bemærkninger. : Ned på knæ og tig om det, hvis du vil have mere kage.
Antal indlæg : 676
Reputation : 3
Join date : 04/12/12

[Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena)   [Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena) - Page 4 Icon_minitime13/9/2013, 15:24

Diana holdt kysset længe, mens hun puttede sig ind til hans stærke krop, og blev ved med at nusse hans nakke med kærlige strøg. Hun stoppede kysset for så at kysse ham blidt på halsen, og så han så i øjnene med hendes søde lyserøde øjne.
"Hvad synes du så vi skal lave, af romantiske ting min dejlige vovse skat?" spurgte hun sødt, og gav ham flere kys op af halsen, tydeligvis fordi hun var glad over at han gjorde sig umage, for at give hende denne romantiske oplevelse, og hun ville have at han vidste hvor meget hun satte pris på, at han gjorde dette for hende.
"Måske vi kunne fråse os lidt, og nyde et par lækre små godter?" foreslog hun kærligt, da hun faktisk fik en ide til noget frækt, hun kunne bruge det til "Og så heldig som du er, kunne jeg jo smide noget af mit tøj, og så kunne du slikke godter af mig med din dejlige ru tunge?" foreslog hun henkastet, og smilede drillende til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena)   [Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena) - Page 4 Icon_minitime14/9/2013, 14:55

Kuuma holdt kærligt om sin Alpha da kyssedet ham længe og holdt sig puttet ind til ham, imens han selv strøg hende's ryg blidt og kærligt, og så hende dybt i øjnene med sine varme gule øjne, han hørte hende, og svarede kærligt.
''hmmm, kan godt finde på noget hehe, min elskedet''
han lød blid og sød, trak hende ind i sin favn, imens han nød hende's kys på sin hals, som han forstod, og han bare nød, imens han nussedet hende på ryggen med sine store stærke hænder, og han så kærligt på sin Alpha, imens han nød hende's glæde, og han hørte sin Alpha, og så overvejende på hende, han hørte hende's ord, og svarede kærligt.
''hmmm vil jeg intet have imod min elskedet, og er da frisk på du smider tøjet, og jeg kan slikke nogle godter fra dig, hehe!''
han lød munter da hun lød henkastet, og han tog roligt sit tøj af, mest så det ikke skulle gøres senere hen, imens han lagde sig på sengen, så han's Alpha's mis kunne komme til han's mund når hun tog sit tøj af, og satte sig ved han's brystkasse og hals.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





[Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena)   [Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena) - Page 4 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
[Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena)
Tilbage til toppen 
Side 4 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
 Lignende emner
-
» [Uafsluttet] Mine kære klanmedlemmer(Diana, Kuuma, Pixy og Rin)
» A 3 person problem, or i am just a bad dog? fuck this shit ( Diana og Violet )
» [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma)
» [Uafsluttet] Flugten (Kuuma, Luke, Niko, Selena)
» This is exciting //Diana//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Occulta (Staten Michigan) :: Occulta (Staten Michigan) :: Steppe og marsk (Omegn)-
Gå til: