Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
[Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena) - Page 3 Icon_minitime31/5/2017, 20:24 af Millicent
Admin Expressen #16


Hey Newworld , this is a ghost speaking



Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Kommentarer: 29
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
[Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena) - Page 3 Icon_minitime6/6/2017, 15:25 af Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …


Kommentarer: 12

 

 [Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena)

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Diana
First Class.
First Class.
Diana


Ingame Titel: : Dukkeføren, tidligere leder af the Wolf Clan og moder Cloman.
Outgame Titel: : One of the first 10.
Race : Clomans
Navn. : Diana
Alder : 500 år
Evner/Classes. : beastcaller/sharman
Bosted : Skoven uden for Occulta
Tilhørende klan. : jeg var engang i en, men jeg vil aldrig vende tilbage til den slags
Partner. : Det er da noget være pjat, sådan noget er stærkt overvurderet.
Slaver. : nej tak jeg kan ikke drikke mere lige nu
Evt. bemærkninger. : Ned på knæ og tig om det, hvis du vil have mere kage.
Antal indlæg : 676
Reputation : 3
Join date : 04/12/12

[Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena)   [Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena) - Page 3 Icon_minitime15/8/2013, 05:26

//går ud fra Selena er out?^^

Diana lyttede til hvad han fortalte, og gav ham et kys på kinden, da han virkede til at han virkelig prøvede at huske det, hvilket hun var stolt af at han prøvede på, for hun vidste at han ikke var den helt store tænker, men mere en basal kriger type.
"Dygtig vovse din alpha er stolt over, at du virkelig prøver!" Sagde hun mildt og kyssede ham blidt "Måske skulle jeg prøve at lære dig, at bruge det store hoved til andet, end bare at kysse mig og tilbede mig!" Tilføjede hun drillende og prikkede ham på næsen, før hun lagde sig til rette igen og lukkede øjnene. Hun var stadig svækket efter energi udladningen, og hun var ved at blive træt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena)   [Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena) - Page 3 Icon_minitime15/8/2013, 19:52

// i thing, i dunno xD

Han så glad ud over hende's kys på kinden, da han havde forsøgt og tænke, han havde næsten tænkt det hele i gennem, dog så han's elskede Alpha ud til og være tilfreds med ham, så det var godt nok til ham, og han så glad på hende, og smilede over hele ansigtet som om han havde reddet verden fra den rene galskab, selv om han elskede Diana, han's Alpha, for hende som hun er, og han kunne næsten ligne en da logrede med halen, hvis han havde en, dog havde han en som varulv, men det var bare en detalje, dog svarede han glad sin Alpha, imens han kyssede hende tilbage.
''hehe tak, min elskede, det glæder mig at min anstrengelse var det værd hehe!''
han så dog lidt underlig ud i ansigtet, da hun sagde hun skulle måske prøve og lære ham at bruge tænkeren, dog så han osse ud til og overveje det, mest fordi han godt kunne lide at tilbede hende så vel som at kysse hende, og han sagde så velovervejet som om det han sagde var genialt.
''altså, min elskede, jeg bruger osse hovedet til og nikke skaller med, men vil gætte mig til det ikke tæller som at bruge tænkeren, hvis jeg er korrekt?''
han kyssede hende drillende på munden da hun prikkede ham på næsen, og han lagde kærligt sine arme om sin elskede Alpha, for og vise han ville beskytte hende imens hun var svækket, og han kyssede hende blidt på panden, imens han lænedet sig tilbage for at døse.
Tilbage til toppen Go down
Diana
First Class.
First Class.
Diana


Ingame Titel: : Dukkeføren, tidligere leder af the Wolf Clan og moder Cloman.
Outgame Titel: : One of the first 10.
Race : Clomans
Navn. : Diana
Alder : 500 år
Evner/Classes. : beastcaller/sharman
Bosted : Skoven uden for Occulta
Tilhørende klan. : jeg var engang i en, men jeg vil aldrig vende tilbage til den slags
Partner. : Det er da noget være pjat, sådan noget er stærkt overvurderet.
Slaver. : nej tak jeg kan ikke drikke mere lige nu
Evt. bemærkninger. : Ned på knæ og tig om det, hvis du vil have mere kage.
Antal indlæg : 676
Reputation : 3
Join date : 04/12/12

[Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena)   [Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena) - Page 3 Icon_minitime17/8/2013, 10:20

Diana kunne ikke lade vær, med at grine over hans bemærkning, hvad angik det med at bruge hovedet, og bare for den bemærkning, gav hun ham et kærligt kys på munden, før hun kravlede op på ham, og lagde sig til rette oven på ham, så hun kunne ligge og dovne den af på ham.
"Hmm dejlig blød vovse madras, alpha vil sove her!" sagde hun sødt, og puttede sig ind til ham, som en killing der havde fundet en varm sofa, at putte sig på "Og det ikke lige sådan, du skal bruge hovedet, skøre vovse bøvse! Det er indersiden af dit tykke hoved du skal bruger, ikke ydersiden min skøre beta!" hun kyssede blidt hans hals, og der gik ikke lang tid, før hun fik lyst til at fjolle med ham. Hun bed let i hendes trøje, og begyndte at trække blidt i den, mens hun lavede sjove knurre lyde, og så drillende på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena)   [Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena) - Page 3 Icon_minitime17/8/2013, 16:07

Han så kærligt på sin Alpha da hun grinte og han smilede blidt til hende og lagde sin hånd på hende's kind imens han besvarede hende's kys, og han lagde armene kærligt om hende da hun havde lagt sig til rette oven på ham, og han lå bare og puttedet med sin Alpha i armene.
''det er hvad jeg er her for hehe, og mere til, hvis du ved hvad jeg mener''
han kyssede hende blidt på kinden, imens han kærligt holdt om hende, og han bemærkede blidt hun puttedet sig ind til ham som en killing der lå godt, og han hørte hende og svarede blidt.
''jeg klare det da ret godt, min elskede!, og det ved jeg da godt, men det svært, hehe, det altid lettere bare og storme ind i det hele og skyde på alt da rør sig! selv om det ikke altid hjælper, men du ved jeg er skør, min elskede, og du er binde gal så vel som skør, og det elsker jeg dig for, mmm''
han sagde det sidste fordi hun kyssede han's hals, og han gav hende et blidt kys på kinden, og han slappede roligt af, imens han så på hende med et hævet øjenbryn da hun let bed i sin trøje og han så hun begyndte og trække i den, så han lagde en hånd på hende's mave og kærligt nussedet hende's mave, imens han knurredet drillende tilbage med et drillende smil og kærligt gned hende's mave og om på ryggen og tog hende ned til sig og kyssede hende kærligt på kinden, dog som en god underdarig vovse.
Tilbage til toppen Go down
Diana
First Class.
First Class.
Diana


Ingame Titel: : Dukkeføren, tidligere leder af the Wolf Clan og moder Cloman.
Outgame Titel: : One of the first 10.
Race : Clomans
Navn. : Diana
Alder : 500 år
Evner/Classes. : beastcaller/sharman
Bosted : Skoven uden for Occulta
Tilhørende klan. : jeg var engang i en, men jeg vil aldrig vende tilbage til den slags
Partner. : Det er da noget være pjat, sådan noget er stærkt overvurderet.
Slaver. : nej tak jeg kan ikke drikke mere lige nu
Evt. bemærkninger. : Ned på knæ og tig om det, hvis du vil have mere kage.
Antal indlæg : 676
Reputation : 3
Join date : 04/12/12

[Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena)   [Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena) - Page 3 Icon_minitime19/8/2013, 11:20

Diana smilede drillende til ham, da han kyssede hende på kinden, mens hun legede legesyg hundehvalp, og let slap hun hans trøje for at svare, på det han sagde.
"Du er her for at gøre mig glad, lille beta vovse, og det er du god til!" sagde hun glad, og slikkede ham hurtigt på næsen, med et drillende smil på læben "Men så længe du husker på, at din alpha bruger hovedet, og du gør som jeg siger, så jeg tilfreds din store bulderbasse! Jeg er meget glad for dig, så jeg vil ikke miste dig fordi du bare buldre rundt, som den skøre tosse du et og jeg elsker!" hun kyssede ham kærligt mens hun nussede hans kind, før hun igen puttede sig ind til ham, og nød hans varme.
"Alpha vil gerne forkældes!" sagde hun lille pige sødt, mens hun nussede hans brystkasse med en hånd "Vovse du skal forklæde mig, din alpha vil gerne have det!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena)   [Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena) - Page 3 Icon_minitime19/8/2013, 13:03

Han smilede drillende tilbage, imens han gav hende et kys på næsen og så på hende lege glad legesyg hundehvalp, og han så hende slippe han's trøje for at svare ham, og han så drillende på hende og hviskedet kærligt, små frækt i hende's øre.
''jeg er her for at gøre dig glad min elskedet, mere end på en måde hehe''
han mærkede hende slikke ham på næsen og han slikkede kærligt tilbage på hende's kind med et blidt smil, og han så det drillende smil som han smiledet tilbage til da han hørte hende svarede han kærligt med hovedet på skrå med et bredt smil.
''du har ret min elskedet, det er dig da bruger hjerne hehe, og du god til det , og jeg elsker at gøre som du siger det ved du da, mmm hehe, og jeg er osse glad for dig min elskedet Alpha, og jeg ville heller ikke kunne bære at miste dig min Alpha skat, og jeg buldre ikke rundt, eller, ikke altid! hehe og jeg elsker osse dig hehe''
han besvarede kærligt hende's kys imens han holdt sin hånd på hende's ryg og kærligt holdt om hende, han så blidt på hende da hun puttedet sig ind til ham, og han lagde kærligt armene om hende, han så blidt på hende da hun sagde hun gerne ville forkæles, og han knurredet en blid lyd til svar, imens han nød hende's hånd på han's brystkasse, og han nikkede blidt og begyndte blidt at slikke hende på halsen, imens han blidt og kærligt med sine ru dog stærke hænder, blidt begyndte og massere hende's muskler, på armene og skulderne, imens han kærligt slikkede hende på halsen, og han lod så kærligt sine hænder glide ned af hende's ryg for at massere ryg musklerne og fortsatte blidt videre ned på benene og masserede musklerne for at tage turen op til maven for at massere og strække musklerne ud ved hjælp af fingrende, og han fortsatte blidt hen over hende's bryster og op på skulderne igen, imens han små kyssede og slikkede hende på halsen.
Tilbage til toppen Go down
Diana
First Class.
First Class.
Diana


Ingame Titel: : Dukkeføren, tidligere leder af the Wolf Clan og moder Cloman.
Outgame Titel: : One of the first 10.
Race : Clomans
Navn. : Diana
Alder : 500 år
Evner/Classes. : beastcaller/sharman
Bosted : Skoven uden for Occulta
Tilhørende klan. : jeg var engang i en, men jeg vil aldrig vende tilbage til den slags
Partner. : Det er da noget være pjat, sådan noget er stærkt overvurderet.
Slaver. : nej tak jeg kan ikke drikke mere lige nu
Evt. bemærkninger. : Ned på knæ og tig om det, hvis du vil have mere kage.
Antal indlæg : 676
Reputation : 3
Join date : 04/12/12

[Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena)   [Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena) - Page 3 Icon_minitime26/8/2013, 17:18

Diana smilede glad, da han svarede på det hun havde sagt, men i det han begyndte at massere hende, og kysse og slikke hende på halsen, lukkede hun øjnene, og slappede af i kroppen, da hun virkelig nød at blive forkældet, af hendes dejlige søde beta vovse. Han var måske ikke den store tænker, men han var kærlig, han elskede hende, han var et godt væsen, og hun elskede ham for den han var, hun syntes han var helt perfekt som den han var.

Mens hun lå og nød, hans kærlige behandling af hende, små kyssede hun ham på halsen, og nussede kærligt hans bryst, mens han måtte massere hver en del af hendes krop, så længe det ikke blev for at gøre hende fræk, da hun stadig var for udmattet, til at blive fræk sammen med ham. Dog kravlede hun let ned ved siden af ham, og puttede sig ind til ham, da han var færdig med at massere hende, hun kyssede ham kærligt på munden, og nussede blidt hans bryst kasse, mens hun lagde sig til rette, op af ham så han havde en arm om hende, og hun kunne ligge sin kind ved hans skulder.
"Vovse din alpha har brug for at sove lidt, vil du blive hos mig og sove med?" spurgte hun kærligt, og så op på ham med et mildt smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena)   [Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena) - Page 3 Icon_minitime26/8/2013, 21:01

Kuuma så sin elskedet Alpha smiledet glad, så vel at han kunne mærke hun så ud til at slappe af, når han masseredet, kyssedet og slikkedet på hende's hals, og han fortsatte roligt, for at forkæle sin Alpha, imens han blidt holdt om hende, og smiledet kærligt til hende.

Kuuma fortsatte med sin behandling, imens han kunne se hun nød det, og han prøvedet ikke at nærme sig det seksuelle, dog så han ud til og nyde hende's små kyssen på han's hals, så vel som hende's kærlige nussen på han's bryst, han knurredet lavt til ære for sin Alpha, imens han blidt gabte stille, og han så roligt på sin Alpha da hun kravledet let ned ved siden af ham, og han så hende putte sig ind til ham, og han lagde sig roligt ned ved siden af hende, besvaredet blidt hende's kys på han's mund, med et kærligt greb om hende, og han mærkedet hende's kind på sin skulder, han hørte hende og svarede kærligt.
''vil jeg gerne min Alpha, skal nok blive dejligt med lidt søvn''
han smiledet kærligt og gav hende et mildt kys på munden, før han lagde sig ned med et blidt suk, med sin Alpha ind til sig, og han lukkedet roligt øjnene, og faldt dog hurtigt i søvn, med armen om sin Alpha.
Tilbage til toppen Go down
Diana
First Class.
First Class.
Diana


Ingame Titel: : Dukkeføren, tidligere leder af the Wolf Clan og moder Cloman.
Outgame Titel: : One of the first 10.
Race : Clomans
Navn. : Diana
Alder : 500 år
Evner/Classes. : beastcaller/sharman
Bosted : Skoven uden for Occulta
Tilhørende klan. : jeg var engang i en, men jeg vil aldrig vende tilbage til den slags
Partner. : Det er da noget være pjat, sådan noget er stærkt overvurderet.
Slaver. : nej tak jeg kan ikke drikke mere lige nu
Evt. bemærkninger. : Ned på knæ og tig om det, hvis du vil have mere kage.
Antal indlæg : 676
Reputation : 3
Join date : 04/12/12

[Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena)   [Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena) - Page 3 Icon_minitime30/8/2013, 14:44

Diana smilede glad, da han gerne ville sove sammen med hende, og puttede sig ekstra godt ind til ham, da han holdt hende ind til sig. Hun kunne mærke på ham, at han faldt lige så hurtigt i søvn, som hun selv gjorde det, og hun faldt i søvn med et smil på læberne.
Den næste morgen vågnede hun op, og opdagede at hun stadig lå tæt ind til ham, hvilket fik hende til at smile for sig selv, og lægge sig til rette så hun lå behageligt, mens hun ventede på at han ville vågne op. For at drille ham lidt og vække ham lidt tidligere, begyndte hun at kysse ham kærligt på halsen, og lidt ned af brystet, da hun vidste at han nok ville nyde, at blive vækket på den måde. Imens hun fortsatte med at kysse ham på halsen, nussede hun ham kærligt under trøjen, og holdt øje med om han reagerede på det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena)   [Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena) - Page 3 Icon_minitime30/8/2013, 17:06

kuuma havde set sin Alpha smile glad, og havde osse mærket da hun puttede sig ekstra godt ind til ham, dog var han gået kold da han var død træt og havde drømt stille og roligt om sin Alpha, ham og børn, og han smilede stille i søvne, og han sov stadig, uden at vide han's Alpha vågnede, men han vågnede dog ved at han mærkede sin Alpha's læber imod din hals og lidt på brystet, han åbnedet let øjnene med et blidt smil og sagde kærligt til hende.
''godmorgen, min Alpha, sovet godt?''
han vendte hende blidt om så hun lå på den bløde madras, og han lagde sig roligt oven på hende med et blidt smil, dog uden at mase hende, begyndte så at kysse hende's hals og så blidt på munden, imens han støttede sig selv oven på hende, han spredte let hende's ben, dog uden at lægge op til noget, for at kunne komme tættere på hende, og han kyssede hende kærligt på munden igen med et blidt smil og et kærligt strøg over hende's kind.
Tilbage til toppen Go down
Diana
First Class.
First Class.
Diana


Ingame Titel: : Dukkeføren, tidligere leder af the Wolf Clan og moder Cloman.
Outgame Titel: : One of the first 10.
Race : Clomans
Navn. : Diana
Alder : 500 år
Evner/Classes. : beastcaller/sharman
Bosted : Skoven uden for Occulta
Tilhørende klan. : jeg var engang i en, men jeg vil aldrig vende tilbage til den slags
Partner. : Det er da noget være pjat, sådan noget er stærkt overvurderet.
Slaver. : nej tak jeg kan ikke drikke mere lige nu
Evt. bemærkninger. : Ned på knæ og tig om det, hvis du vil have mere kage.
Antal indlæg : 676
Reputation : 3
Join date : 04/12/12

[Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena)   [Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena) - Page 3 Icon_minitime30/8/2013, 18:07

Diana smilede glad, da han vågnede af hendes kyssen og nussen, og lod ham lægge hende på ryggen, med ham over hende. Da han spredte hendes ben, for at lægge bedre over hende, lagde hun blidt armene om hans hals, for at kysse med ham, og nusse ham kærligt i nakken, da hun vidste han ikke lagde op til noget frækt.
"Godmorgen min vovse, selvfølgelig har jeg sovet godt, du var her til at holde mig varm, og passe på mig!" sagde hun kærligt, og lagde benene om hans hofter, mens hun smilede sødt til ham, og så ham direkte i øjnene "Hvad med dig min dejlige vovse, har du sovet godt, her sammen med din alpha og hersker?" spurgte hun kærligt, og lagde sig godt til rette under ham, så hun lå tæt ind til ham, og han kunne nyde godt af hendes kropsvarme, og det faktum at han lå øverst, over hans yndige alpha.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena)   [Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena) - Page 3 Icon_minitime30/8/2013, 18:22

Kuuma så hende's smile glad, og han smilede selv glad, så vel som han vidste hun havde ladet ham lægge hende på ryggen, og han lå kærligt oven på hende, kunne dog ikke skjuleden bule da altid kom når han var i nærheden, så hun burde kunne mærke bulen i han's underbukser, imod hende's trusser, og han smilede bare kærligt til hende for at vise han ikke havde planer om noget frækt, dog mærkede han hende's arme om sin hals og han kyssede kærligt med, imens han nød hende's nusseri i han's nakke, han lyttede til hende, og svarede imod hende's læber.
''mmm lyder godt, jeg har osse sovet godt, min elskedet, du var hos mig og det var dejligt, hehe, gør jeg altid''
han lød lige så kærlig, mærkede dog hun lagde benene om han's hofter, og han trykkede blidt sin bule i underbukserne, imod hende's trusser så det blev presset imod hende's mis, han kyssede hende kærligt på munden og svarede kærligt.
''jeg har sovet godt, min elskedet Alpha, hehe, overvejedet dog at.. give dig en overraskelse i nat, da det svært ikke og.. reagere på dig hehehe''
han lød som en da skulle finde de rette ord, dog så han ud til og mene det alvorligt, da han blidt gnubbedet sin bule i underbukserne imod hende's trusser så hende's mis blev gnubbet af ham, og han kyssede hende kærligt på munden da hun lagde sig til rette, han nød hende's kropsvarme som kun gjorde ham mere opstemt som hun burde kunne mærke da bulen blev større, dog så han kærligt på sin elskedet Alpha, selv efter mange måneder med hende, kunne han stadig ikke begribe sit held, at være ejet af Diana, han's elskede, smukke, yndige, dejlige Alpha, og han kyssede hende blidt på munden, vidste dog ikke hvordan han skulle vise sin glæde, så han begynde kærligt at gnubbe sin bule imod hende's mis dog med trusser i vejen, så det burde give hende en behaglig nydelse uden det skulle være sex, men bare hvor hun kunne slappe af og nyde det, han kyssede hende kærligt på halsen imens han strøg hende blidt ned af siden og ned på hende's lår, og nussedet blidt.
Tilbage til toppen Go down
Diana
First Class.
First Class.
Diana


Ingame Titel: : Dukkeføren, tidligere leder af the Wolf Clan og moder Cloman.
Outgame Titel: : One of the first 10.
Race : Clomans
Navn. : Diana
Alder : 500 år
Evner/Classes. : beastcaller/sharman
Bosted : Skoven uden for Occulta
Tilhørende klan. : jeg var engang i en, men jeg vil aldrig vende tilbage til den slags
Partner. : Det er da noget være pjat, sådan noget er stærkt overvurderet.
Slaver. : nej tak jeg kan ikke drikke mere lige nu
Evt. bemærkninger. : Ned på knæ og tig om det, hvis du vil have mere kage.
Antal indlæg : 676
Reputation : 3
Join date : 04/12/12

[Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena)   [Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena) - Page 3 Icon_minitime30/8/2013, 19:38

Diana bemærkede straks bulen i hans bukser, der pressede let mod hendes mis, og det fik hende til at smile kærligt, og kysse med da hun vidste, at hun nemt kunne gøre ham opstemt, uden den helt store anstrengelse, og det nød hun ved ham. Hun nød at have sin personlige beta vovse, som hun elskede og uden problemer, kunne få i det rette humør, hvis hun havde brug for at få luftet nissen, og jaget lysterne på flugt sammen med.
"Din alpha bliver så glad, når du siger sådan nogle søde ting om mig, og jeg bliver mere glad for du har sovet godt, her hos mig!" sagde hun kærligt, og smilede da hun mærkede, hvordan hans bule voksede til fuld størrelse, og han begyndte at gnubbe den, mod hendes mis dog med tøjet imellem dem.

"Nurh er min søde lille vovse, blevet morgen liderlig her hos hans alpha? Og så kær du er, at blive opstemt bare ved at du lægger tæt på mig, men godt du ikke vækkede mig i nat, din alpha skal bruge sin skønheds søvn, ellers bliver jeg meget gnaven!" sagde hun kærligt, og kyssede med ham, mens han gnubbede sit morgen jern mod hendes mis, og strøg hende ned af siden til hendes lår. Let tog hun hans hånd i sin, og stoppede hans dejlige kyssen, for at smile til ham, og se ham dybt i øjnene, mens hun dog lod ham fortsætte, hans dejlige gnubben, der føltes rart mod hendes underliv.

"Hmm min beta vovse, har nogle parrings lyster i sig, som vist er meget trængende, og som en god alpha, og din eneste kvindelige mulighed, må jeg vel være den ansvarlige, for at du får lettet dine trængende parrings lyster!" sagde hun tænkende, med en drillende undertone "Meen jeg skal også sørge for, du lære om grænser, du er trossalt min beta vovse, og det er mig der bestemmer, så vær en god vovse og hop ned, jeg trænger til at vaske mig!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena)   [Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena) - Page 3 Icon_minitime31/8/2013, 09:05

Kuuma vidste hun havde bemærket bulen i han's underbukser, og han nød at se hende smile kærligt så vel som mærke hende's kys på sine læber, glad gnubbedet han videre, imens han nød at være hos sin Alpha og kærligt lagde han sig ind til hende, rykkede hende's trusser til side og gnubbedet roligt bulen imod hende's mis, han svarede kærligt med en hvisken i hende's øre.
''ved jeg min elskedet og jeg mener de ord, hehe, du så dejlig, og er jeg osse, min Alpha''
han kyssede hende på munden, og han havde bemærket hende's smil da han gnubbedet imod hende's underliv, og han smilede blidt.

Han så på hende med et blidt smil, og havde hørt hende's ord, imens han tog sit stive skaft frem fra sine underbukser, og blidt lagde det fladt imod hende's mis, og gned blidt, uden og trænge op, men så det burde give en dejlig behagelig fornemmelse i hende's underliv, og han fortsatte roligt, imens han svarede hende kærligt.
''hehe ja er jeg lidt min skatte Alpha, hehe, og det svært ikke og blive det, og jaaaaa det gør jeg min elskedet, og ville ikke vække dig, da jeg ved du ville blive gnaven, men skønhed's søvn er osse rart, selv om du allerede er uber smuk, min Alpha''
han kyssede hende blidt på munden, og han fortsatte sit gnubberi imod hende's mis med sit bare skaft, og han fortsatte roligt imens han osse så hun stoppede han's kys og han så roligt ind i hende's øjne, dog mærkede han at hun lod ham fortsætte sit gnubberi, og han fortsatte roligt med det, gned det blidt imod hende's mis, imens han holdt om hende's hånd.

Han så kærligt på sin Alpha, og han smiledet blidt til hende's ord, han gned roligt sit skaft imod hende's underliv, han svarede dog bare med en kærlig og blid knurre lyd, og han begyndte roligt at trænge op i hende, dog hørte han den sidste sætning, og uden at brokke sig, da han elskedet at hun bestemte over ham, sprang han ned fra hende som en god vovse, og han så dog roligt på hende, imens han ventede på hun førte han ud til bade værelset da han selv skulle have et bad, og med et smil tog han sine underbukser af, ikke for og lægge op, men så han ikke behøvedet og smide dem af ude i badet, og han ventede så roligt på sin elskedet Alpha, skulle tage føringen ud til badet.
Tilbage til toppen Go down
Diana
First Class.
First Class.
Diana


Ingame Titel: : Dukkeføren, tidligere leder af the Wolf Clan og moder Cloman.
Outgame Titel: : One of the first 10.
Race : Clomans
Navn. : Diana
Alder : 500 år
Evner/Classes. : beastcaller/sharman
Bosted : Skoven uden for Occulta
Tilhørende klan. : jeg var engang i en, men jeg vil aldrig vende tilbage til den slags
Partner. : Det er da noget være pjat, sådan noget er stærkt overvurderet.
Slaver. : nej tak jeg kan ikke drikke mere lige nu
Evt. bemærkninger. : Ned på knæ og tig om det, hvis du vil have mere kage.
Antal indlæg : 676
Reputation : 3
Join date : 04/12/12

[Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena)   [Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena) - Page 3 Icon_minitime31/8/2013, 10:45

Diana havde godt mærket, at han undervejs havde flyttet hendes trusser til side, og han havde taget hans stive pik frem, for at gnubbe den mod hendes mis, som blev mere våd, da hun blev opstemt af det, og lige som han skulle til at stikke den i hende, reagerede han på hendes ord, og fjernede sig fra hende. Let rejste hun sig op, og smed sine trusser og sove trøje, så hun stod nøgen foran ham i alt hendes skønhed. Hun smilede let, da han havde smidt underbukserne, og hun kunne se hans stive pik, stritte ud fra ham, i alt dens mandighed, hvilket fik hende til at kysse ham på halsen, mens hun strøg ham ned af brystet, før hun begyndte at gå mod badeværelset.

"Kom så med vovse, din alpha vil gerne have dit selskab, ude under brusseren!" sagde hun mildt, og var fuldt ud bevidst om hvad hun gjorde ved ham, når han var parrings lystig og hun var nøgen. Hvis han duftende efter, burde han endda kunne dufte, at han havde gjort hende våd, men hun bestemte og han fik kun noget, hvis hun gav ham lov. Hun valgte så at de skulle i karbad, så hun tændte for det varme vand, så han fik god udsigt til hendes let glinsende, og frække alpha mis, men hvis han prøvede at ligge op, til at bedække hende, ville hun straks sætte ham på plads.

"Kom så vovse, ned i vandet og sæt dog, din alpha vil side behageligt, mens du vasker min krop!" beordrede hun med et mit smil, som kun var tiltænkt hendes beta vovse.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena)   [Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena) - Page 3 Icon_minitime31/8/2013, 12:54

Han havde mærket at han's Alpha var blevet mere våd da han skulle til at gå igang, dog kunne han godt lide at adlyde han's elskede Alpha, han's mage, og han så roligt på hende imens han roligt så på hende smide sine trusser og sove tøj, og det var tydeligt han elskedet hvad han så, dog blev han på han's plads som en underdarig beta vovse, han så hende's lette smil da han havde smidt sine underbukser, han så dog roligt på hende da hun kyssede ham på halsen og strøg ham på brystet, han så roligt efter hende da hun gik imod badeværelse.

han grinte bredt da han hørte sin Alpha's ord, fulgte roligt med hende, og sagde blidt til hende.
''jeg er klar, min elskedet Alpha, og jeg giver dig gerne selskab, min elskedet hehe''
han smilede mildt til hende, han så roligt på hende's nøgne krop, og rystedet på hovedet af sig selv og sine perverse tanker med et smil, men det var svært og holde sig i skindet når hun stod som hun gjorde, og han kunne osse dufte hende's safter ved hende's skede, og han stod roligt og så på sin Alpha da hun tændte for det varme vand, og han stod roligt og ventede på hun gav ham besked på noget, ikke noget perverst, bare om at gå i bad med hende da det så tillokkende ud.

Han hørte sin Alpha og gik blidt forbi hende, med et kys på hende's kind, og steg op i vandet, han besvarede hende's smil, og spredte sine ben i vandet, så hun kunne putte op af ham, dog var han's skaft stadig stift, men hun burde kende ham nok til og vide hvorfor, og han klukkedet blidt til sin Alpha, imens han ventede på hende, han svarede drillende.
''jeg er klar, min elskedet, hehehe, skal nok kontrollere.. monstret, hehehe''
han tog en grov klud til og vaske med, han smilede blidt til hende med ren blid kærlighed og glæde.
Tilbage til toppen Go down
Diana
First Class.
First Class.
Diana


Ingame Titel: : Dukkeføren, tidligere leder af the Wolf Clan og moder Cloman.
Outgame Titel: : One of the first 10.
Race : Clomans
Navn. : Diana
Alder : 500 år
Evner/Classes. : beastcaller/sharman
Bosted : Skoven uden for Occulta
Tilhørende klan. : jeg var engang i en, men jeg vil aldrig vende tilbage til den slags
Partner. : Det er da noget være pjat, sådan noget er stærkt overvurderet.
Slaver. : nej tak jeg kan ikke drikke mere lige nu
Evt. bemærkninger. : Ned på knæ og tig om det, hvis du vil have mere kage.
Antal indlæg : 676
Reputation : 3
Join date : 04/12/12

[Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena)   [Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena) - Page 3 Icon_minitime31/8/2013, 13:53

Da han havde sat sig i vandet, satte hun sig ned mellem hans ben, så han kunne være der med hans stive skaft, og smilede af hans kommentar om, at styre monsteret og det havde han også bare at gøre, når hans alpha sagde han skulle, ellers ville han få problemer. Let lænede hun sig op af ham, og spredte let benene så han fik udsigt, direkte ned af hendes smukke krop, og ned til hendes mis, mens hun let førte vand op af sin krop, og gjorde sine bryster våde, mens hun sad godt op af ham.
"Er du ikk sød at lægge vaskekluden væk, og tage den svamp der ligger der?" Spurgte hun sensuelt, og pegede mod en svamp, der lå ikke så langt fra dem "Og så vasker du hele min krop, med blide bevægelser lige som når du massere mig, og jeg mener altså hele min krop!" Hun kyssede ham let på hagen, mens hun lagde sig til rette op af ham, så han kunne komme til over det hele, udover ryggen men der skulle hun nok rykke sig, når han kom dertil, men først skulle han tage sig af, hvad han kunne se lige nu.

Imens hun ventede på at han startede, strøg hun kærligt hans knæ, og nød det varme vand, mens hun glædet sig til at nyde, når hendes beta vovse gjorde som der blev sagt. Hun virkede endda til, at gøre sig ekstra sexede mens hun sad der, blot for han kunne nyde udsigten, og det faktum at han som den eneste, fik lov til at sidde i denne situation.
"Hvis du gør det ordentligt, og din alpha er tilfreds med din indsats, får du lov til at bestemme hvilken godbid, jeg skal give dig!" Sagde hun mildt, og kyssede ham på munden, før hun satte sig til rette igen "Men ikke noget numse trut, det er kun når du har været ekstra dygtig! Ellers må du helt selv bestemme, hvad du vil have for at være, din alphas dygtigebeta vovse!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena)   [Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena) - Page 3 Icon_minitime31/8/2013, 16:36

Han så hende sætte sig ned mellem han's ben, dog forsøgte han ikke på noget, han's skaft kunne dog være der, og han så hende's smil, og han smiledet drillende med en blid knurre lyd til hende, han grinte bredt da han vidste han skulle holde sig i avn, selv om det var svært, så ville han ikke skuffe sin Alpha, dog så det osse ud til og tiltrække han's opmærksom da hun let spredte sine ben for ham, og det var tydeligt han var meget parre klar, dog blev han sidende som en god vovse, og han så roligt på hende's smukke krop, og han så roligt på hende, så vandet løbe fra hende's bryster og at hun sad ret tæt på ham, han hørte hende, og med en blid knurren lagde han kluden og tog svampen, han hørte det sensuelle som kun gjorde ham mere opstemt, dog var han en god kontrollet vovse, og han hørte hende, han begyndte kærligt og vaske hende's fødder med svampen, imens han blidt kyssede hende på kinden og let ved mundvigen, og han fortsatte blidt med og vaske hende's krop med svampen i blide, dog små hårde strøg osse, for og bearbejde musklerne, så de blev strukket ud, så vel som masseret godt igennem, og han gned hende blidt på maven med sin frie hånd, han holdt dog pikken for sig selv, og han forsatte med og nusse hende's muskler på benene, for og strække dem ud, og han begyndte så at massere hende mellem benene med svampen, med hånden på hende's mave, og han lod så den ene hånd glide op på hende's bryst for at nusse og kæle blidt, for at lade den glide op på skulderen, og han begyndte kærligt og strække musklerne ud der, så vel som ned af ryggen, og han kyssede hende fortsat blidt på halsen, imens han gned hende mellem benene med svampen, for roligt at lade den glide op af hende's krop, og han begyndte kærligt at tage sig af musklerne omkring brysterne, og så op ved skulderne igen ned af ryggen og op på armene, for til sidst at tage sig af de resterne små muskler over det hele, og da han mente han var færdig med og strække stort set alle hende's muskler ud, begyndte han blidt og nusse hende mellem benene med svampen igen.

Han vidste hun havde ventet de få sekunder det havde taget ham at komme igang, han håbedet dog at hun var glad for resultatet, da stort set alle hende's muskler var strukket ud så de var afslappede, og han nød bare at nusse hende mellem benene, han havde dog set hvordan hun havde gjort sig ekstra sexede for han's skyld, og han nød det, og han kunne rigtig se hende, som kun gav ham større lyst til og bendte hende over og tage hende, men ville kun gøre det hvis han fik lov, dog fortsatte han med og nusse hende mellem benene, han havde skam hørt hende, svarede dog bare med en blid knurren imens han slikkede og kyssede hende på halsen.
Tilbage til toppen Go down
Diana
First Class.
First Class.
Diana


Ingame Titel: : Dukkeføren, tidligere leder af the Wolf Clan og moder Cloman.
Outgame Titel: : One of the first 10.
Race : Clomans
Navn. : Diana
Alder : 500 år
Evner/Classes. : beastcaller/sharman
Bosted : Skoven uden for Occulta
Tilhørende klan. : jeg var engang i en, men jeg vil aldrig vende tilbage til den slags
Partner. : Det er da noget være pjat, sådan noget er stærkt overvurderet.
Slaver. : nej tak jeg kan ikke drikke mere lige nu
Evt. bemærkninger. : Ned på knæ og tig om det, hvis du vil have mere kage.
Antal indlæg : 676
Reputation : 3
Join date : 04/12/12

[Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena)   [Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena) - Page 3 Icon_minitime31/8/2013, 17:20

Hun smilede nydende, da han gik i gang med at vaske hendes krop, mens han nussede hende på maven, og hun kom da også med nogle nydende lyde, da han vaskede hende mellem benene, mens han tog på hendes bryst, hun skulle lige til at fjerne hans hånd, da han ikke havde fået lov til den godbid, men så flyttede han sin hånd op på hendes skulder, og hun slappede af igen. Hun lod ham vaske hele hendes krop, og var medgørlige hele vejen igennem, mens hun bare nød at have sin beta vovse, der gjorde som der blev sagt, og endda gjorde sit bedste, for at gøre hende tilfreds. Da han var færdig, sad hun afslappet op af ham, og nød hans kyssen og slikken på hendes hals, og hans hånd mellem hendes ben.

"Så så vovse, prøver du at gøre din alpha liderlig, så jeg har brug for din pik, til at tilfredsstille mig med?" spurgte hun drillende, og stoppede blidt hans hånd, men ikke hans kyssen og slikken, da hun ville havde ham til at fortsætte "Du er ikke færdig endnu beta vovse, men hvis du vil være med, har jeg en lille leg jeg gerne vil lege med dig!" hun strøg blidt hans hoved, før hun vendte sig om mod ham, og så direkte ind i hans smukke øjne.
"Et lille hint, er at vi ikke skal have tøj på overhoved!" hviskede hun drillende, og kyssede ham kærligt, på hagen før hun vendte sig om igen, og lagde sig til rette op af ham igen, bevidst om at han nok gerne ville have et kys på munden, men hun ville tirre ham, så hun tog blidt hans hænder, og placerede dem på hendes mave, da hun ville have mere massage, hvorefter hun lavede et lille tegn mod sin hals, der betød han skulle kysse videre, og vise hende hans hengivne kærlighed til hans alpha. Hun kunne så godt lide, når han udtrykte sin kærlighed til hende, ved at behandle hende godt, og hvis han havde regnet det ud, var det at vise hende sin hengivne kærlighed, den bedste måde at gøre hende medgørlige på, hvis han gjorde det, kunne han næsten få hende til alt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena)   [Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena) - Page 3 Icon_minitime31/8/2013, 20:47

Kuuma så hende smile nydende da han vaskedet hende's krop, og han hørte osse de nydende lyde da han nussede hende på maven, han havde set hun skulle til og bede ham flytte sine hænder, som gjorde han fjernede dem, han smiledet kærligt til hende, fortsatte med og kysse så vel som slikke hende på halsen, og han fortsatte med og vaske hende's krop, dog uden om hende's private steder, selv om han stadig nussedet hende mellem benene, dog mindre, fortsatte han med og gøre sit bedste for at han's Alpha nød det, dog var han ikke øvet, men han gjorde det af bedste sjæl og hjerte, han kunne dog fornemme at hun nød det.

Han hørte sin Alpha og svarede kærligt, med en blid drillende dog underdarig stemme.
''hehe nej, jeg prøver og gøre dig tilpas, dog øver jeg stadig og prøver mig frem, men bare du nyder det, min elskedet''
han mærkedet hun stoppedet han's hånd, blev dog ved med og kysse hende og slikke hende på halsen, men nussedet istedet blidt hende's mave muskler, med bløde stærke fingre, han hørte dog sin Alpha, og så nysgerrigt på sin elskedet Alpha, da han hørte hun havde en lille leg hun gerne ville lege, og han sagde kærligt, imens han så hende ind i hende's smukke øjne med sine blide kærlighed's fulde, han kyssedet hende på munden, så dog nysgerrigt på hende med et snu blik da han hørte han's hint, svarede han roligt.
''hmmm vi kan prøve min elskedet, hvad går det ud på?''
han lød ægte nysgerrig som en da var frisk på det, og da han mærkedet kysset på sin hage, og at hun lagde sig til rette hos ham igen, så han blidt på hende, og han så blidt på hende og da hun tog han's hænder og lagde dem på hende's mave, begyndte han kærligt igen og massere musklerne rundt, med blide stærke fingre, og han så det lille tegn, han begyndte kærligt og kysse så vel som slikke hende på halsen, for og vise hengiven kærlighed til sin Alpha, og han gjorde virkelig alt for at gøre det så godt for hende som muligt, og han lod blidt sin ru tunge glide op af hende's hals, blidt og langsomt, og han kyssedet så blidt hvor han slikkedet, imens han blidt gjorde hvad han kunne stadig for hun nød det, han lod blidt hænderne glide rundt på hende's mave i bløde kærlige bevægelser, dog med stærke fingre så musklerne blev varme og blødet op på en varm og rar måde, og han så på hende med et underdarigt blik, for at spørge om hun nød han's anstrengelser.
Tilbage til toppen Go down
Diana
First Class.
First Class.
Diana


Ingame Titel: : Dukkeføren, tidligere leder af the Wolf Clan og moder Cloman.
Outgame Titel: : One of the first 10.
Race : Clomans
Navn. : Diana
Alder : 500 år
Evner/Classes. : beastcaller/sharman
Bosted : Skoven uden for Occulta
Tilhørende klan. : jeg var engang i en, men jeg vil aldrig vende tilbage til den slags
Partner. : Det er da noget være pjat, sådan noget er stærkt overvurderet.
Slaver. : nej tak jeg kan ikke drikke mere lige nu
Evt. bemærkninger. : Ned på knæ og tig om det, hvis du vil have mere kage.
Antal indlæg : 676
Reputation : 3
Join date : 04/12/12

[Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena)   [Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena) - Page 3 Icon_minitime31/8/2013, 22:30

Diana smilede drillende for sig selv, da han med nysgerrighed i hans stemme, spurgte hvad hendes leg gik ud på, og blev helt afslappet i kroppen, på grund af hans dejlige behandling, af hendes krop både hans massage, og hans kyssen og slikken op af hendes hals. Let strøg hun hans kind, som tegn på han gerne måtte slappe af nu, før hun blidt kyssede hans pande, og slappede af i hele kroppen, mens hun lå op af ham, så de begge 2 sad behageligt. Hun havde et glad smil på læben, og som hun lå der og slappede af, undrede det hende ikke, at han stadig havde jern på, for han havde fri udsigt til hele hendes krop, og hvis han ville kunne han nemt nå hendes intime steder, med en hurtigt lille bevægelse, hvis altså han havde fået lov til det, af hans alpha og mage. Hun tog blidt hans hånd, og kyssede den kærligt, mens hun smilede glad for sig selv.

"Det var rigtig dejligt vovse, din alpha er meget tilfreds med din indsats, så du fortjener din godbid, som jeg lovede dig at du må få!" sagde hun mildt og glad "Og hvad angår min lille leg, så omhandler den at du kan få dit morgenknald, når nu du er så god en beta vovse!" hun rejste sig let op fra badet, og smilede blidt til ham, mens vandet dryppede fra hendes krop, før hun trådte ud og tog et håndklæde, for at tørre sig, mens hun så på ham, og gerne ville have ham til at følge trop.
"Min lille leg handler om, at du siger et sted, en ting jeg skal gøre ved dig eller for dig, en ting du vil gøre ved mig, og en stilling, og så skal jeg sørge for at indbefatte, de ting i vores efterfølgende knald, som din dominerende alpha herskerinde!" sagde hun lidt genert, da hun havde hørt om denne leg, og ikke vidste hvad han syntes om ideen "Hvad synes du om den leg, min søde beta vovse?" hun bandt håndklædet om sig, og spændte det fast, så det lige dækkede fra hendes bryster, og ned til hendes underliv, så han lige kunne ænse at hun var nøgen, inden under håndklædet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena)   [Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena) - Page 3 Icon_minitime2/9/2013, 17:29

Kuuma så sin Alpha smile drillende, og han sad nu blidt og fortsatte sin massage af sin Alpha så vel som han's kyssen og slikken, da stadig så ud til og nyde det, dog mærkede han det blide strøg på sin kind, så vel som mærkede kysset på sin pande, han lagde sig roligt tilbage og slappede af, imens han's Alpha lå op af ham, han så osse det lille smil, og smiledet selv tilbage, dog havde han stadig jern på som han's Alpha sikkert vidste, det var bare svært ikke og have det, dog ville han ikke røre hende nogle steder, da han ikke havde fået lov, han så roligt på sin Alpha da hun tog han's hånd og kyssede den kærligt, med et smil for sig selv tænkte han, og gav hende et kys på panden.

Kuuma lyttede og så glad ud over rosen fra sin Alpha, imens han dog så nysgerrigt på sin Alpha, da hun sagde godbid, og han så roligt på hende's milde og glade ansigt, han lyttede dog roligt imens han så hende rejse sig op fra badet og smile blidt til ham, og han så roligt på hende imens vandet løb fra hende's krop så vel som da hun tog et håndklæde for at tørre sig, og han gik selv op for at tørre sig, ved og tage et håndklæde og tørre sig med det, og da han så sin Alpha ville have han fulgte trup, fulgte han roligt med, og lyttede til sin Alpha, for at svare roligt.
''hmmmm du må gerne gå ned på alle 4, og vil gerne tage dig, som den slemme vovse jeg er, hmm doggy, hehe''
han lød nysgerrig og munter, imens han så at hun på hende's generte udtryk i ansigtet, og han smiledet blidt til hende, svarede drillende.
''lyder spænende, min Alpha, hehehe''
han så roligt da hun bandt håndklædet om sig, og han stod roligt med et smil på læben, imens han roligt så på hende.
Tilbage til toppen Go down
Diana
First Class.
First Class.
Diana


Ingame Titel: : Dukkeføren, tidligere leder af the Wolf Clan og moder Cloman.
Outgame Titel: : One of the first 10.
Race : Clomans
Navn. : Diana
Alder : 500 år
Evner/Classes. : beastcaller/sharman
Bosted : Skoven uden for Occulta
Tilhørende klan. : jeg var engang i en, men jeg vil aldrig vende tilbage til den slags
Partner. : Det er da noget være pjat, sådan noget er stærkt overvurderet.
Slaver. : nej tak jeg kan ikke drikke mere lige nu
Evt. bemærkninger. : Ned på knæ og tig om det, hvis du vil have mere kage.
Antal indlæg : 676
Reputation : 3
Join date : 04/12/12

[Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena)   [Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena) - Page 3 Icon_minitime2/9/2013, 18:07

Diana smilede frækt, da han sagde hun skulle bruge doggy style, og han ville tage hende som den slemme vovse han var, hun lagde blidt armene om hans nakke, og kyssede ham kærligt, før hun så dybt ind i hans øjne, med et smil på læben.
"Så skal du bare vælge et sted, og noget jeg skal gøre for dig, eller ved dig og så får du din godbid, min store stærke beta vovse!" sagde hun kældent, mens hun nussede hans nakke med kærlige strøg, og begyndte at kysse ham på halsen, for at give ham lyst til at lege med, så han kunne få sin godbid og hans morgenknald.
Hun blev ved med at kysse hans hals, med kærlige små frække kys, mens hun løsnede håndklædet så det faldt til gulvet, og hun nu stod nøgen op af ham, og kældede for ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena)   [Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena) - Page 3 Icon_minitime3/9/2013, 13:25

Kuuma smiledet frækt tilbage, imens han så på hende, han mærkede hende's arme om sin nakke, og han besvarede hende's kærlige kys, med et smil, og så hende i øjnene, hviskedet blidt til hende.
''lige her.. og du må gerne smage på mit skaft, ville være dejligt''
han stod selv nøgen, dog mærkede han hende's nussen i nakken, så vel som hende's kys på sin hals, og han lagde hænderne på hende's bagdel, for at holde små stramt, imens han blidt besvarede hende's kys på kinden og panden, og da hun løsnedet håndklædet, var det tydeligt han måtte holde sig selv tilbage for at løfte hende op på bordet og parre hende som en slemme hund han var, men han's skaft blev hurtigt stift og hårdt, imod han's Alpha's lår.
Tilbage til toppen Go down
Diana
First Class.
First Class.
Diana


Ingame Titel: : Dukkeføren, tidligere leder af the Wolf Clan og moder Cloman.
Outgame Titel: : One of the first 10.
Race : Clomans
Navn. : Diana
Alder : 500 år
Evner/Classes. : beastcaller/sharman
Bosted : Skoven uden for Occulta
Tilhørende klan. : jeg var engang i en, men jeg vil aldrig vende tilbage til den slags
Partner. : Det er da noget være pjat, sådan noget er stærkt overvurderet.
Slaver. : nej tak jeg kan ikke drikke mere lige nu
Evt. bemærkninger. : Ned på knæ og tig om det, hvis du vil have mere kage.
Antal indlæg : 676
Reputation : 3
Join date : 04/12/12

[Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena)   [Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena) - Page 3 Icon_minitime3/9/2013, 14:07

Diana smilede og grinede frækt, da han svarede på hendes spørgsmål, mens hun mærkede hans hænder på hendes røv, og hans skaft der blev stift, da hun havde smidt håndklædet. Hun kyssede længe med ham, mens hun strøg hans nakke, og kældede sig op af ham, så hans stive skaft kom op til hendes mis, og kældede for hendes klit så hun begyndte at blive våd.
"Alt for min dygtige beta vovse, når nu du har sådan en stor lyst, til at være en slem vovse med din alpha!" hviskede hun frækt mens hun så dybt ind i hans øjne, før hun begyndte at give ham lette og pirrende kys, ned af halsen og brystet da hun gik i knæ foran ham, til hun havde kysset sig vej ned til hans pik. Hun smilede frækt op til ham, mens hun førte tungen fra roden og op til spidsen, før hun lod hans pik forsvinde ind i hendes mund.

Hun holdt sig ikke det mindste tilbage, men gjorde derimod sit bedste, for at sutte hans lem lige som han kunne lide det, hendes tunge dansede rundt om hans skaft, Mens hun ivrigt sluttede ham, og kærligt nussede hans nosser. Hun så op på ham, med et frækt blik i øjnene, mens hun med sin frie hånd, legede med sin mis så hun kom med nydende lyde, og duften af hendes våde mis, forhåbentligt gjorde ham ekstra parrings lysten, så det fik ham til at komme. Hun blev ved med at sutte ham, indtil hun mærkede ham sprøjte ind i hendes mund, hun tog hans pik ud af munden, og lod den sprøjte udover hendes brystet og ansigt, mens hun smilede frækt og begyndte at slikke på hans pik, for at få hver en dråbe sæd til sig.

"Jeg håber du nød det min vovse, for nu er det tid til at parre din alpha, med den her dejlige krabat!" sagde hun frækt og kyssede hans pik, før hun vendte ryggen til ham, og kravlede ned på alle 4, rystede blidt med rumpen foran ham og strittede med den, så hendes mis blev blottet og var lige klar, til at han parrede hende som han ville "Kom så her vovse, jeg vil parres og det skal være lige nu, og kun du kan håndtere mine parringslyster!" tiggede hun lystigt, som en rigtig alpha hun ulv i løbetid.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





[Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena)   [Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena) - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
[Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena)
Tilbage til toppen 
Side 3 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
 Lignende emner
-
» [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma)
» A 3 person problem, or i am just a bad dog? fuck this shit ( Diana og Violet )
» [Uafsluttet] Another beastcaller, like my Diana? you want to take my food, fucker? ( Kuuma og Makuro )
» [Uafsluttet] Flugten (Kuuma, Luke, Niko, Selena)
» veninder(Diana)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Occulta (Staten Michigan) :: Occulta (Staten Michigan) :: Steppe og marsk (Omegn)-
Gå til: