Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
[Uafsluttet] En Lang Køretur Del 1(Makuro, Kuuma og Violet) - Page 3 Icon_minitime31/5/2017, 20:24 af Millicent
Admin Expressen #16


Hey Newworld , this is a ghost speaking



Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Kommentarer: 29
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
[Uafsluttet] En Lang Køretur Del 1(Makuro, Kuuma og Violet) - Page 3 Icon_minitime6/6/2017, 15:25 af Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …


Kommentarer: 12

 

 [Uafsluttet] En Lang Køretur Del 1(Makuro, Kuuma og Violet)

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
ForfatterBesked
Makuro
First Class.
First Class.
Makuro


Ingame Titel: : Leder af dæmonerne.
Outgame Titel: : Tidl. Admin
Race : Skyggedæmon.
Navn. : Makuro kurosaki
Alder : 267 (men ligner en på 18)
Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock
Bosted : Fort Helg
Partner. : N/A
Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare!
Antal indlæg : 2560
Reputation : 21
Join date : 22/01/13

[Uafsluttet] En Lang Køretur Del 1(Makuro, Kuuma og Violet) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] En Lang Køretur Del 1(Makuro, Kuuma og Violet)   [Uafsluttet] En Lang Køretur Del 1(Makuro, Kuuma og Violet) - Page 3 Icon_minitime16/8/2013, 09:28

Makuro kiggede rund, wow det er nok det fineste han har boet i en del år. han smilede mod Selena og greb flasken, han tog en slurk "det skal nok heale hurtigt" han smilede "jeg er jo dæmon"
Han stilte tasken på et træ bord foran sofaen han åbnede tasken og tog et par pistoler og en maskinpistol op og lagde dem på bordet og studerede dem. hmm en M9, Glock og en MP5K. han greb om Glocken, afsikrede den og sigtede på vægen. "dejligt våben" sagde han lavt til sig selv med et smil, han sikrede den og lagde den på bordet.
Tilbage til toppen Go down
Selena
First Class.
First Class.
Selena


Outgame Titel: : The New world's Muse!
Race : Succubus
Navn. : Selena Tuhkan
Alder : aldningen stoppet ved de 22 år men selena har levet siden 3 verdenskrig
Evner/Classes. : Beastcaller
Bosted : har et hus midt i ørkenden ellers i hendes rygsæk
Partner. : ingen
Evt. bemærkninger. : hvem ved hvad hun ellers rummer
Antal indlæg : 900
Reputation : 2
Join date : 17/07/13

[Uafsluttet] En Lang Køretur Del 1(Makuro, Kuuma og Violet) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] En Lang Køretur Del 1(Makuro, Kuuma og Violet)   [Uafsluttet] En Lang Køretur Del 1(Makuro, Kuuma og Violet) - Page 3 Icon_minitime16/8/2013, 11:26

Selena rodet rundt i kælderen den var fyldt med alt muligt måske kunne de bruge noget af det. hun skubbede en stor stang til siden og fandt døren med fryse rummet. hun flået døren til siden og mærkede den is kolde luft komme ud. synet var milletat forbløffende alt inden for grønsager kød fisk og alt andet lå på køl bude fra før og efter krigenede og hun vidste det intet fejlede med den køle teknik de brugte her.

hun skreg "Makuro prøv og kom og se her" glæden i stemmen var ikke til og tage fejl af hun begyndt eog rode kælleren igennem for andre ting hvis folk kunne forlade et hus som dette med så godt foråd fra efter krigen måtte de måske også have efterladt en masse anden gode sager.

hun rodet rundt og fandt flere ting af værdig dele til våben og køre tøjer nye sove poser og tegninger over en bunker til privat personer.
Tilbage til toppen Go down
Makuro
First Class.
First Class.
Makuro


Ingame Titel: : Leder af dæmonerne.
Outgame Titel: : Tidl. Admin
Race : Skyggedæmon.
Navn. : Makuro kurosaki
Alder : 267 (men ligner en på 18)
Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock
Bosted : Fort Helg
Partner. : N/A
Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare!
Antal indlæg : 2560
Reputation : 21
Join date : 22/01/13

[Uafsluttet] En Lang Køretur Del 1(Makuro, Kuuma og Violet) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] En Lang Køretur Del 1(Makuro, Kuuma og Violet)   [Uafsluttet] En Lang Køretur Del 1(Makuro, Kuuma og Violet) - Page 3 Icon_minitime16/8/2013, 11:51

Makuro som lige havde nået at sætte sig i sofaen sprang om i chok, han løb over mod kælder døren og hoppede ned af trappen. "hvad finder du!?" forbløffet kiggede han ind i det kolde rum, shit en røvfuld mad! han gik over ved siden af hende og kiggede ned på nogle af de ting hun havde fundet. "wow, folk efterlader mærkelige ting!"
Tilbage til toppen Go down
Selena
First Class.
First Class.
Selena


Outgame Titel: : The New world's Muse!
Race : Succubus
Navn. : Selena Tuhkan
Alder : aldningen stoppet ved de 22 år men selena har levet siden 3 verdenskrig
Evner/Classes. : Beastcaller
Bosted : har et hus midt i ørkenden ellers i hendes rygsæk
Partner. : ingen
Evt. bemærkninger. : hvem ved hvad hun ellers rummer
Antal indlæg : 900
Reputation : 2
Join date : 17/07/13

[Uafsluttet] En Lang Køretur Del 1(Makuro, Kuuma og Violet) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] En Lang Køretur Del 1(Makuro, Kuuma og Violet)   [Uafsluttet] En Lang Køretur Del 1(Makuro, Kuuma og Violet) - Page 3 Icon_minitime16/8/2013, 15:23

selena rodet og fandt svarer "se" en bunke knogler lå her sammen med raster af et skæg manden var død af alderdom. hun rodet videre og fandt dåse mad og vand hun smilede "makuro har du nogen sinde fået mad som smager monster godt" hun grinte ved tanken og kiggede videre "hva siger du til du roder alt igennem også ude ved bilen her hun hæv i snoren frem kom en stor autocamper i luxsus udgave frem shit tænkte hun "alså siger du hvis du gør den klar laver jeg mad og så kan vi tage afsted i morgen måske"
Tilbage til toppen Go down
Makuro
First Class.
First Class.
Makuro


Ingame Titel: : Leder af dæmonerne.
Outgame Titel: : Tidl. Admin
Race : Skyggedæmon.
Navn. : Makuro kurosaki
Alder : 267 (men ligner en på 18)
Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock
Bosted : Fort Helg
Partner. : N/A
Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare!
Antal indlæg : 2560
Reputation : 21
Join date : 22/01/13

[Uafsluttet] En Lang Køretur Del 1(Makuro, Kuuma og Violet) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] En Lang Køretur Del 1(Makuro, Kuuma og Violet)   [Uafsluttet] En Lang Køretur Del 1(Makuro, Kuuma og Violet) - Page 3 Icon_minitime16/8/2013, 17:29

Makuro stirede på knoglerne, når så han forlod dem faktisk ikke. "altså når jeg en sjælden gang i mellem tager ind til byen, så spiser jeg okay mad" han smilede roligt.
"det kan jeg da godt" han smilede, men hans smil blev til måben, shit et køretøj! "det kan vi da godt finde ud af" han så roligt på Selena med hans blå øjne. han så ud i rummet og mod autocamperen og han fik et tøvende ansigtsudtryk på "shit der er rodet!"

Makuro gik igen med at vælte kasser og gennemsøge rummet, efter at have søgt næsten hver eneste kasse kiggede han på de ting han havde fundet. en del dåse mad, et par knive, nogle pistoler, en M95 Barrett, nogle gamle relikvier og en lille klump gulv. med et stort smil greb han den store riffel og smilede "den skal jeg nok få det sjovt med" grinede han til sig selv.
han rettede blikket mod autocamperen og gik over og åbnede døren, den så storts set ubrugt ud. han trådte ind og kiggede rundt, hmm en dobbeltseng, et sofahjørne, en del skabe, et større køkken han havde forventet og noget som lignede et stort bade værelse.
han begyndte at åbne skabe, han måbede, de var alle fyldt med bestik og tallerkner. "det er sgu et helt hus på hjul" mumlede han mens han var på ved ud og op til Selena.
Tilbage til toppen Go down
Selena
First Class.
First Class.
Selena


Outgame Titel: : The New world's Muse!
Race : Succubus
Navn. : Selena Tuhkan
Alder : aldningen stoppet ved de 22 år men selena har levet siden 3 verdenskrig
Evner/Classes. : Beastcaller
Bosted : har et hus midt i ørkenden ellers i hendes rygsæk
Partner. : ingen
Evt. bemærkninger. : hvem ved hvad hun ellers rummer
Antal indlæg : 900
Reputation : 2
Join date : 17/07/13

[Uafsluttet] En Lang Køretur Del 1(Makuro, Kuuma og Violet) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] En Lang Køretur Del 1(Makuro, Kuuma og Violet)   [Uafsluttet] En Lang Køretur Del 1(Makuro, Kuuma og Violet) - Page 3 Icon_minitime16/8/2013, 17:47

duften øverst oppe fra var dyb og sødlig fra den varme olie kødet stægte og grønsager kogte og dampede et hav af dufte kom selena kom ned af trapperne "nå Makuro" hun gik ind "shit den ser sku dejlig ud" hun smilede til ham "du virkede overasket har du aldrig set sådan en her før" hun gik ud mens hun hørte hans svar og begyndte og flytte ting og smilede "makuro se her" hun have fundet en trailer med 2 ekstre rum i det var et støre badeværelse og noget der skulle forstille en stue.

"hvad siger du skal vi tage hende prøv og rod hende igennem måske kan vi få motorcyklen med der plager være holder til dem og til andre køre tøjer måske kan vi finde metal og fylde på hende så hun er mere sikker"
Tilbage til toppen Go down
Makuro
First Class.
First Class.
Makuro


Ingame Titel: : Leder af dæmonerne.
Outgame Titel: : Tidl. Admin
Race : Skyggedæmon.
Navn. : Makuro kurosaki
Alder : 267 (men ligner en på 18)
Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock
Bosted : Fort Helg
Partner. : N/A
Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare!
Antal indlæg : 2560
Reputation : 21
Join date : 22/01/13

[Uafsluttet] En Lang Køretur Del 1(Makuro, Kuuma og Violet) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] En Lang Køretur Del 1(Makuro, Kuuma og Violet)   [Uafsluttet] En Lang Køretur Del 1(Makuro, Kuuma og Violet) - Page 3 Icon_minitime16/8/2013, 18:22

duftene af mad ramte Makuro hårdt i hovedet, han var faktisk gået hen og blevet ret sulten! "jo jeg har set dem før" han smilede "bare ikke SÅ store!"
han smilede "det er ikke en dårlig idé" han så på traileren, bah der burde være massere af plads!
han kunne mærke hans tænder løbe i vand ved tanken om mad.

//sry det var mad så det blev lige lidt hurtigt ;)
Tilbage til toppen Go down
Selena
First Class.
First Class.
Selena


Outgame Titel: : The New world's Muse!
Race : Succubus
Navn. : Selena Tuhkan
Alder : aldningen stoppet ved de 22 år men selena har levet siden 3 verdenskrig
Evner/Classes. : Beastcaller
Bosted : har et hus midt i ørkenden ellers i hendes rygsæk
Partner. : ingen
Evt. bemærkninger. : hvem ved hvad hun ellers rummer
Antal indlæg : 900
Reputation : 2
Join date : 17/07/13

[Uafsluttet] En Lang Køretur Del 1(Makuro, Kuuma og Violet) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] En Lang Køretur Del 1(Makuro, Kuuma og Violet)   [Uafsluttet] En Lang Køretur Del 1(Makuro, Kuuma og Violet) - Page 3 Icon_minitime17/8/2013, 07:17

Selena gik op og smed flere ting på bordet end Makuro måske kunne drømme om nogle af tingene var

pizza pandekager kød i form af bøf pølser kødsovs kam steg og andet mange former for kød sovs også frityrer stiægte ting var der kogte dampede og stiægte grønser med over entlig 35 forskelige ting typisk fra det asiasiske køkken.

selena satte sig og ventede på Makuro's opførsel når han ville se dette bor hun begyndte og langsomt og tage noget mens man hørte ham på vej op af trapperne hun smilede
Tilbage til toppen Go down
Makuro
First Class.
First Class.
Makuro


Ingame Titel: : Leder af dæmonerne.
Outgame Titel: : Tidl. Admin
Race : Skyggedæmon.
Navn. : Makuro kurosaki
Alder : 267 (men ligner en på 18)
Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock
Bosted : Fort Helg
Partner. : N/A
Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare!
Antal indlæg : 2560
Reputation : 21
Join date : 22/01/13

[Uafsluttet] En Lang Køretur Del 1(Makuro, Kuuma og Violet) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] En Lang Køretur Del 1(Makuro, Kuuma og Violet)   [Uafsluttet] En Lang Køretur Del 1(Makuro, Kuuma og Violet) - Page 3 Icon_minitime17/8/2013, 11:05

Makuro som nu var blevet færdig med at tømme traileren og spændt motorcyklen fast, var i gang med at følge madens duft på vej op af trappen. han kom op a kælderen og kiggede hen mod Selena og var ved at falde om "Holy Shit! du har godt nok lavet meget!" han skyndte sig hen og satte sig ned ved bordet. han så på Selena og forsøgte at se ud som om han havde bordskik, men opdagede hurtigt at hun selv var begyndt. han skar et stort stykke af kam stegen og tog lidt grønsager. han tog en bid at kødet og så overraskende på hende "Wow det smager godt!" han fik hurtigt spist det han havde på sin tallerken og tog en potion mere.
Tilbage til toppen Go down
Selena
First Class.
First Class.
Selena


Outgame Titel: : The New world's Muse!
Race : Succubus
Navn. : Selena Tuhkan
Alder : aldningen stoppet ved de 22 år men selena har levet siden 3 verdenskrig
Evner/Classes. : Beastcaller
Bosted : har et hus midt i ørkenden ellers i hendes rygsæk
Partner. : ingen
Evt. bemærkninger. : hvem ved hvad hun ellers rummer
Antal indlæg : 900
Reputation : 2
Join date : 17/07/13

[Uafsluttet] En Lang Køretur Del 1(Makuro, Kuuma og Violet) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] En Lang Køretur Del 1(Makuro, Kuuma og Violet)   [Uafsluttet] En Lang Køretur Del 1(Makuro, Kuuma og Violet) - Page 3 Icon_minitime17/8/2013, 20:07

Selena så på Makuro "du behøver ikke holde på dig selv" sagde hun og greb et stort stykke kød og rev en lunds af og begyndte og spiste mens hun smilede hun kunne ikke dy sig og lavede en lille ris bolle og kastede på hans fine hår en latter kom fra hende.

hun så på ham "makuro hvad er mulighederne for vi kan gøre den autocampere mere sikker metal plader våben eller andet" der efter kiggede hun på ham og forsatte "kan vi rode de andre huse igennem måske skolen" hun smilede der måtte jo være en del ting i dem "har du os taget dåse mad med vand og frost med i autocamperen"

"eller kun fået gjort den ren" hun rakte ud efter noget suppe og beyndte og sluproer for den i sig for vise Makuro det ikke gjorte han åd frem for spiste.

hun så os på ham "jeg bliver nød til efter vi har kørt noget og tage cyklen jeg skal finde en ved navn dust som kan træne mig" hun smilede til ham blidt og glad "du forsætter bare jeg kan følge dig på GPS'en" hun rev et stykke brød og smilede mens han guffede i sig "du skal os have plads til desserten" en lille fin piv'en kom fra hendes trøje fra et lille dyr kravlede ud en lille muse ligne ting med en blå flammende hale. den lille Firera kom kravlende over mod Makuro den blå hale adskildte sig markant fra de normale røde hun så bedene på ham da den stillede sig på bagbene og rakte sine små forben frem mod ham som om den bad om lidt mad.
Tilbage til toppen Go down
Makuro
First Class.
First Class.
Makuro


Ingame Titel: : Leder af dæmonerne.
Outgame Titel: : Tidl. Admin
Race : Skyggedæmon.
Navn. : Makuro kurosaki
Alder : 267 (men ligner en på 18)
Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock
Bosted : Fort Helg
Partner. : N/A
Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare!
Antal indlæg : 2560
Reputation : 21
Join date : 22/01/13

[Uafsluttet] En Lang Køretur Del 1(Makuro, Kuuma og Violet) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] En Lang Køretur Del 1(Makuro, Kuuma og Violet)   [Uafsluttet] En Lang Køretur Del 1(Makuro, Kuuma og Violet) - Page 3 Icon_minitime18/8/2013, 00:02

Makuro smilede stort og greb et klump kød og åd som han normalt ville gøre det. Han forsøgte at gribe hendes ris bold men den gik i stykker inden den nåede ham og han blev badet i ris. han smilede tøvende og ledte efter noget at kaste tilbage, han fandt en frikadelle som kastede tilbage efter hende.

han så tøvende på hende, en pansret autocamper? sjovt! en tank for gennem hovedet på ham, hvad nu hvis han kunne skille en af de pansrede vogne af og bruge deres panser til autocamperen. "den er stor" sagde han med et smil mens han forstilte sig en autocamper med en rullekanon og andre våben på. "ja jeg har stoppet lidt mad og vand der i" mumlede han mens han gumlede på en frikadelle.

Han så på hende med store øjne "Mener du engle dæmonen Dust? ham har jeg randt rundt med for et stykke tid siden!" han smilede roligt
"dessert? det har jeg ikke spist længe" han smilede roligt.
han hørte piv'et og vidste med det samme hvad det var, og rigtigt nok var det er lille Firera. han så overrasket på den, blå hale? hmm det ser man sjældent. han smilede roligt til den og bed den frikadelle han skulle til at spise over i 2 og gav den ene del til Firera'en. han lod roligt sin hånd nærme sig dyret, han kunne mærke varmen da han roligt lod en finger nusse dens horn. han vidste godt at den ville være varm, selv på hornene, men han blev nu alligevel overrasket over varmen da han rørte den. wow den er sgu varmere end de andre jeg har mødt! han ignorerede varmen og nussede den mens den hurtigt gnaskede kødet i sig, de den var færdig gav han den den anden halvdel.
Tilbage til toppen Go down
Selena
First Class.
First Class.
Selena


Outgame Titel: : The New world's Muse!
Race : Succubus
Navn. : Selena Tuhkan
Alder : aldningen stoppet ved de 22 år men selena har levet siden 3 verdenskrig
Evner/Classes. : Beastcaller
Bosted : har et hus midt i ørkenden ellers i hendes rygsæk
Partner. : ingen
Evt. bemærkninger. : hvem ved hvad hun ellers rummer
Antal indlæg : 900
Reputation : 2
Join date : 17/07/13

[Uafsluttet] En Lang Køretur Del 1(Makuro, Kuuma og Violet) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] En Lang Køretur Del 1(Makuro, Kuuma og Violet)   [Uafsluttet] En Lang Køretur Del 1(Makuro, Kuuma og Violet) - Page 3 Icon_minitime18/8/2013, 09:32

"ved ikke meget om denne dust" den lille Firera have spist den anden del af frakkedelen og pivede nærmest stolt til makuro. "det eneste jeg ved er Dina sendte mig til ham for han kan lære mig og træne"

hun så på ham ved smilet over autocamper tanken "du kan li min ide om at gøre den sikker et er du kan køre et go del af tiden 2 jeg har et hjem når jeg kommer tilbage" hun så undskylde på ham "hov og har du os" hun kiggede jeg igen "jeg kommer ned og pakker med dig og bagefter kan vi gå til ro så kan vi tjekke husende i morgen måske" hun smilede og håbede på det lød som en god ide for ham

"ja dessert der var mange frugter og mange forskelige typer is i fryser rummet. så jeg har lavede nogle kager og der is til"
Tilbage til toppen Go down
Makuro
First Class.
First Class.
Makuro


Ingame Titel: : Leder af dæmonerne.
Outgame Titel: : Tidl. Admin
Race : Skyggedæmon.
Navn. : Makuro kurosaki
Alder : 267 (men ligner en på 18)
Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock
Bosted : Fort Helg
Partner. : N/A
Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare!
Antal indlæg : 2560
Reputation : 21
Join date : 22/01/13

[Uafsluttet] En Lang Køretur Del 1(Makuro, Kuuma og Violet) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] En Lang Køretur Del 1(Makuro, Kuuma og Violet)   [Uafsluttet] En Lang Køretur Del 1(Makuro, Kuuma og Violet) - Page 3 Icon_minitime18/8/2013, 10:54

Makuro så på den lille Firera, Dina Dina Dina hmm nop kender jeg vist ikke. "han er en godt træner" han smilede roligt, mens han studerende den lille Firera's stolthed.

han smilede "ja det er ikke en dårlig ide" han så forvirret på hende "os hvad?" hmm anyway det er ikke en dum idé at få sovet lidt. han smilede til hende "det kan vi sagtens" han fandt en pandekage midt på bordet som han greb og guflede i sig "umm kage!" et stort smil brede sig på hans læber.
Tilbage til toppen Go down
Selena
First Class.
First Class.
Selena


Outgame Titel: : The New world's Muse!
Race : Succubus
Navn. : Selena Tuhkan
Alder : aldningen stoppet ved de 22 år men selena har levet siden 3 verdenskrig
Evner/Classes. : Beastcaller
Bosted : har et hus midt i ørkenden ellers i hendes rygsæk
Partner. : ingen
Evt. bemærkninger. : hvem ved hvad hun ellers rummer
Antal indlæg : 900
Reputation : 2
Join date : 17/07/13

[Uafsluttet] En Lang Køretur Del 1(Makuro, Kuuma og Violet) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] En Lang Køretur Del 1(Makuro, Kuuma og Violet)   [Uafsluttet] En Lang Køretur Del 1(Makuro, Kuuma og Violet) - Page 3 Icon_minitime18/8/2013, 14:58

Selena greb et kæmpe bære med is og lavede sig en stor is dessert og greb chokolade sovs'en og fyldte godt på "ja makuro at få sovet ville være en god ide og så lede efter ting i husende måske der flere af disse her hytter" hun så på ham og begyndte forklare ham om tingende før krigende "alså forstår du før krigende og før det økonomiske kollaps i 2014-2015 gik økonomien op og der blev bygget sådan nogle byer her rigmands byger" hun guffede lystigt en pandekage i sig og kiggede på Makuro med hende's store grønne og forfindet øjne "byer for folk ikke ville blive ramt lige meget om der kom et krak mere du skulle simpelhen godkendes til og bo her og husene var forebrat på sådan nogle ting her" hun paget mod en plakat med teksten war game hvor der var et billede af en kæmpe paddehattesky.

"så derfor tænker jeg der må være mange flere ligesom vores benede ven i kælderen som faktisk har samlede sammen og døde af alderdom og derfor må have rat meget af værdig fordi de ikke er blevet forstyret" hun så på Makuro med et stort smil som om han allerade selv have regnet den ud.

den lille Firera kravlede lystigt rundt og spiste flere af de søde sager og så helt vild ud. selena så på MMakuro "hvad med din store fugl" hun smilede til ham og nikkede ud mod vinduet "skal den ikke have mad" hun spiste den sidste kugle is fra nummer 3 skål og rejste sig "så mens du fodrer ham kan jeg se ude i haven folk plajer fordele deres ting rundt omkring måske har han os en privat bunker i haven"

"er der det så vil det flyde med medicin og andre ting" hun lyste op ved tanken og udbrød "MAKURO giv mig lige dit kort jeg skal se noget" hun blev helt opstemt i ansigtet.
Tilbage til toppen Go down
Makuro
First Class.
First Class.
Makuro


Ingame Titel: : Leder af dæmonerne.
Outgame Titel: : Tidl. Admin
Race : Skyggedæmon.
Navn. : Makuro kurosaki
Alder : 267 (men ligner en på 18)
Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock
Bosted : Fort Helg
Partner. : N/A
Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare!
Antal indlæg : 2560
Reputation : 21
Join date : 22/01/13

[Uafsluttet] En Lang Køretur Del 1(Makuro, Kuuma og Violet) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] En Lang Køretur Del 1(Makuro, Kuuma og Violet)   [Uafsluttet] En Lang Køretur Del 1(Makuro, Kuuma og Violet) - Page 3 Icon_minitime18/8/2013, 15:28

Makuro så på hende med interesserede øjne "vidste jeg ikke" han smilede.

han blinkede roligt til hende "jeg har også en lille idé" med et mystisk blik og begyndte så "jeg tænkte på hvis jeg kunne skille en af panservognene ad og bruge deres panser til camperen" han smilede stolt.

han smilede til hende "han er god til selv at finde mad, men du har ret han skal også forkæles" han rejste sig og greb resten af kam stegen.

han så forvirret på hende "jammen okay" han tog kortet op af baglommen og gav det hende, og derefter luntede han uden for. han piftede højt og ud af den nærmeste skygge dukkede den store ravn op "hvad så, skal du have noget lækkert!?" han smilede til den store fugl som hoppede ivrigt på stedet. han smed stegen op i luften og så fuglen lette efter den og greb den med næbet.
Tilbage til toppen Go down
Selena
First Class.
First Class.
Selena


Outgame Titel: : The New world's Muse!
Race : Succubus
Navn. : Selena Tuhkan
Alder : aldningen stoppet ved de 22 år men selena har levet siden 3 verdenskrig
Evner/Classes. : Beastcaller
Bosted : har et hus midt i ørkenden ellers i hendes rygsæk
Partner. : ingen
Evt. bemærkninger. : hvem ved hvad hun ellers rummer
Antal indlæg : 900
Reputation : 2
Join date : 17/07/13

[Uafsluttet] En Lang Køretur Del 1(Makuro, Kuuma og Violet) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] En Lang Køretur Del 1(Makuro, Kuuma og Violet)   [Uafsluttet] En Lang Køretur Del 1(Makuro, Kuuma og Violet) - Page 3 Icon_minitime18/8/2013, 15:37

et brøl lød fra Selena inde i huset "jaaaaa forsatan så passer det sku" hun jublede og spænde ud til Makuro "se se se" hun paget på en lille prik omkring 3 timers kørsel derfra hun så med store øjne på ham og nærmest hoppede og danset men hun fortalte med et sind som kunne tage luften fra en hver

"forstår du disse byer blev bygget med private vagtværn" hun så smilene på ham "eller skal jeg sige private soldater de betalte selv for beskyttelse dig kunne USA indra disse soldater under krig men tror jeg ikke de fik gjort" hun viste videre på kortet på et slagteri "det der er os vores held der masser af frossen kød alt er selv forsyne" hun smilede til ham med et sjovt ansigt.

"jeg aner ej hvor helvede vi er men vi har godt nok skudt den papegøje for satan" hun kiggede på ham med betænkelig øjne "alså hvis vi kørte nu ville vi være væk og hvis de røvholder kommer tilbage" hun nikkede over mod det udbrændte hus "så ville vi være et skridt foran de kender ikke noget til disse ting og ville tro vi er kørt op af hovedvejene men vi tager de lokale veje gennem skoven" hun lyste nærmest op "måske der våben kanoner og tanks af nyere dato" "måske mad og panser" hun kiggede mod de andre huse "men kræver vi effektive og for samlet alt her og taget med os op til de gamle anlæg der kan du bygge om på tingene siger du Makuro er du klar" hun kiggede på ham rødmene før hun spurgte "har du været i det nye las vegas"
Tilbage til toppen Go down
Makuro
First Class.
First Class.
Makuro


Ingame Titel: : Leder af dæmonerne.
Outgame Titel: : Tidl. Admin
Race : Skyggedæmon.
Navn. : Makuro kurosaki
Alder : 267 (men ligner en på 18)
Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock
Bosted : Fort Helg
Partner. : N/A
Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare!
Antal indlæg : 2560
Reputation : 21
Join date : 22/01/13

[Uafsluttet] En Lang Køretur Del 1(Makuro, Kuuma og Violet) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] En Lang Køretur Del 1(Makuro, Kuuma og Violet)   [Uafsluttet] En Lang Køretur Del 1(Makuro, Kuuma og Violet) - Page 3 Icon_minitime18/8/2013, 17:14

Makuro blev fik et chok da hun kom styrtende imod ham. han så overrasket på hende, rolig nu tænkte han mens han roligt smilede og forsøgte at følge med. "siger du der er en måde jeg kan få monteret en kanon på den!" et lumsk smil bredte sig på hans læber.

han så på hende "du har ret, vi burde se at komme væk før de kommer tilbage!" hmm skov veje? ik dumt! han smilede venligt da han så hende rødme "nej jeg har aldrig været der" et billede af det gamle las vegas kom frem på hans nethinde, hmm han forstillede sig mere teknologisk men nok stadig set samme. han så spændt på hende "jammen hvad venter vi på? er du klar til at tage afsted eller er der meger du skal bruge" han smilede roligt til hende.
Tilbage til toppen Go down
Selena
First Class.
First Class.
Selena


Outgame Titel: : The New world's Muse!
Race : Succubus
Navn. : Selena Tuhkan
Alder : aldningen stoppet ved de 22 år men selena har levet siden 3 verdenskrig
Evner/Classes. : Beastcaller
Bosted : har et hus midt i ørkenden ellers i hendes rygsæk
Partner. : ingen
Evt. bemærkninger. : hvem ved hvad hun ellers rummer
Antal indlæg : 900
Reputation : 2
Join date : 17/07/13

[Uafsluttet] En Lang Køretur Del 1(Makuro, Kuuma og Violet) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] En Lang Køretur Del 1(Makuro, Kuuma og Violet)   [Uafsluttet] En Lang Køretur Del 1(Makuro, Kuuma og Violet) - Page 3 Icon_minitime18/8/2013, 17:19

hun så på Makruro "vi skal have tjekket de huse før vi tager afsted hendes finger fløj over på 8 huse ud af 10 jeg tror vi kan finde noget i dem" hun løb over mod det nærmeste og hoppede ved døren "kom så dovne"
Tilbage til toppen Go down
Makuro
First Class.
First Class.
Makuro


Ingame Titel: : Leder af dæmonerne.
Outgame Titel: : Tidl. Admin
Race : Skyggedæmon.
Navn. : Makuro kurosaki
Alder : 267 (men ligner en på 18)
Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock
Bosted : Fort Helg
Partner. : N/A
Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare!
Antal indlæg : 2560
Reputation : 21
Join date : 22/01/13

[Uafsluttet] En Lang Køretur Del 1(Makuro, Kuuma og Violet) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] En Lang Køretur Del 1(Makuro, Kuuma og Violet)   [Uafsluttet] En Lang Køretur Del 1(Makuro, Kuuma og Violet) - Page 3 Icon_minitime18/8/2013, 17:47

Makuro så efter hende og løb ind i den nærmeste skygge og dukkede op ved siden af hende "lige her" han smilede til hende og løb ind i huset og fandt døren til kælderen. og løb ned af trappen og stoppede ved det tomme rum. han kiggede sig hurtigt omkring, helt tomt? mærkeligt. han gik roligt ind i rummet og kunne mærke det hemmelige rum som var under ham. han smilede, ingen kan gemme ting for mig! han skyggevandrede, og forsvandt i mørket. i det lille rum, han så sig om i mørket. det eneste som var i rummet var en solid sort kasse. han gik over op forsøgte at åbne den, den var låst. han smilede og brugt sine dæmonstyrke til at rive låsen af, han åbnede kassen og stirede måbende ned i den. hvem gemmer en katana i en kasse!? han tog det op og studerede klingen, hmm titanium, spændende. han tøvede og stak lidt efter sværdet op gennem loftet i det lille rum og brugte sin styrke til at skære et hul. oven over rummet kunne man høre han onde latter idet klingen kom frem i gulvet i kælderen. han hoppede op af det lille hul han have lavet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Uafsluttet] En Lang Køretur Del 1(Makuro, Kuuma og Violet) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] En Lang Køretur Del 1(Makuro, Kuuma og Violet)   [Uafsluttet] En Lang Køretur Del 1(Makuro, Kuuma og Violet) - Page 3 Icon_minitime18/8/2013, 18:05

Violet på et lille mørkbelagt loft som kun havde en smule lys fra et vindue. hendes roligt blik var rettet mod de to fremmede der så ud til at ville undersøge de forskellige huse igennem. hun så lidt ned på sin riffel der lå lidt fra hende. hun havde en kugle tilbage i denne og havde ikke den store plan om at den skulle bruges endnu, men hun kunne jo ikke ligefrem vide om disse to fremmede var til at stole på. da de begge var gået ind i et hus, rejste den unge varulv sig op, tog riflen og åbnede lemmen som førte ned til næste etage. hun snuppede sin ned slidte rygsæk, som hun havde en smule mad og drikke i. med lydløse bevægelser fik hun kravlet ned til første etage af det gamle ned slidte hus. meget hurtigt fik hun søgt den sidste lille smule af huset igennem for eventuelle ting hun kunne bruge, men fandt ikke rigtig det store.. ikke engang patroner. hun lystede ud af huset og videre mod det hus de fremmede var gået ind i. på ryggen havde hun sin taske og sin riffel. langsomt gik hun mod døren og åbnede den helt forsigtigt, imens hun langsomt gik fik en lille dolk løs fra sin skede der sad i hendes bælte. med lydløse skridt bevægede hun sig igennem huset i skyggerne og med spidse øre.



//skal lige spise ^^//
Tilbage til toppen Go down
Selena
First Class.
First Class.
Selena


Outgame Titel: : The New world's Muse!
Race : Succubus
Navn. : Selena Tuhkan
Alder : aldningen stoppet ved de 22 år men selena har levet siden 3 verdenskrig
Evner/Classes. : Beastcaller
Bosted : har et hus midt i ørkenden ellers i hendes rygsæk
Partner. : ingen
Evt. bemærkninger. : hvem ved hvad hun ellers rummer
Antal indlæg : 900
Reputation : 2
Join date : 17/07/13

[Uafsluttet] En Lang Køretur Del 1(Makuro, Kuuma og Violet) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] En Lang Køretur Del 1(Makuro, Kuuma og Violet)   [Uafsluttet] En Lang Køretur Del 1(Makuro, Kuuma og Violet) - Page 3 Icon_minitime18/8/2013, 18:13

Selena smilede ved tanken om Makuro's brøl hun kunne høre og andet ikke en gang hvordan hun skulle skubbe det faktum hun var lidt lun på ham væk fra sig hun tænkte Makuro nok selv kunne kigge alt igennem hun vente sig om for skulle se det næste hus og fra et af de huse hun ikke have udvalgt krøb en skygge. langsomt træk hun hendes sværd vinden piv'en fra den skarpe klinge begyndte og skære lydbølgerne over. hun så mod den kvindelig skiggelse i mørket og råbte med en stor stemme "hvem der giv tegn eller jeg kapper dig midt over" hun ventede og bed sig i læben i håbet om hun ikke var fjendtlig.

hun andet ikke hvad der nu skulle ske men svaret ville komme i løbet af meget få minutter vidste hun.

hun mærket en lille sten som hun kylede ind i huset for at advarer Makuro om at være forsædgig og håbet på han bare ville komme op og stå ryg til ryg kamp var det sidste de skulle bruge de have for meget og miste inde i det andet hus
Tilbage til toppen Go down
Makuro
First Class.
First Class.
Makuro


Ingame Titel: : Leder af dæmonerne.
Outgame Titel: : Tidl. Admin
Race : Skyggedæmon.
Navn. : Makuro kurosaki
Alder : 267 (men ligner en på 18)
Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock
Bosted : Fort Helg
Partner. : N/A
Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare!
Antal indlæg : 2560
Reputation : 21
Join date : 22/01/13

[Uafsluttet] En Lang Køretur Del 1(Makuro, Kuuma og Violet) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] En Lang Køretur Del 1(Makuro, Kuuma og Violet)   [Uafsluttet] En Lang Køretur Del 1(Makuro, Kuuma og Violet) - Page 3 Icon_minitime18/8/2013, 18:45

Makuro gik roligt op af kælderen og bevægede sig ud i køknet med katana'en siddende i siden, hmm tænk at den passede igennem min knivs holder. han studerede køkkenet og vurderede at det var lidt mere slidt end det de selv havde lavet mad i. han åbnede køleskabet og trådte en skrid tilbage, stanken af fordærvet mad slog ham hårdt i ansigtet. han smækkede hurtigt køleskabet i med et brag. han vendte sig rundt og så efter Selena, hvor fanden blev hun af? hans tanker blev brudt da en sten kom flyvende ind af døren og ramte ham i hovedet. av for satan! han løb ud af døren "hvor fanden kaster du med sten!!" han stansede brat op ved synet af den anden person som Selena stod ansigt til ansigt med. han greb efter sin bue, men kom hurtigt i tanke om han havde efterladt sin bue og pile sammen med sin ravn som sikkert var igang med at rå æde resterne på bordet fra maden. han tænkte sig kort om og greb katanaen og trak den i stedet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Uafsluttet] En Lang Køretur Del 1(Makuro, Kuuma og Violet) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] En Lang Køretur Del 1(Makuro, Kuuma og Violet)   [Uafsluttet] En Lang Køretur Del 1(Makuro, Kuuma og Violet) - Page 3 Icon_minitime18/8/2013, 18:58

Violet stod stadig i skyggen med sin dolk i hånden. de skinnende grønne øjne så studerende på kvinden over for sig. hun tog en dybt indånding da hun hørte kvindens råben. så ti dog stille tøs. hun opdagede så manden komme ud og med et lille skridt gik hun tilbage længere ind i skyggen. hun så på de sværd de begge havde trukket mod hende og langsomt satte hun sin dolk ned i skeden igen. i et roligt og koldt smil blottede hun sine skarbe tænder "jeg vil råde jer til at lægge de våben fra jer" hendes steme var silke blød og næsten fortryllende at høre på. hun var klar til at tage sin riffel hvis de nu skulle finde på at gå til angreb. godt nok havde hun kun et skud tilbage, men mån ikke det skulle være nok til de to der nu når hun også havde hendes dolk. godt nok var de to og havde skarbe sværd, men ellers virkede de ikke speciel farlige.. eller forsigtige for den sags skyld.
Tilbage til toppen Go down
Selena
First Class.
First Class.
Selena


Outgame Titel: : The New world's Muse!
Race : Succubus
Navn. : Selena Tuhkan
Alder : aldningen stoppet ved de 22 år men selena har levet siden 3 verdenskrig
Evner/Classes. : Beastcaller
Bosted : har et hus midt i ørkenden ellers i hendes rygsæk
Partner. : ingen
Evt. bemærkninger. : hvem ved hvad hun ellers rummer
Antal indlæg : 900
Reputation : 2
Join date : 17/07/13

[Uafsluttet] En Lang Køretur Del 1(Makuro, Kuuma og Violet) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] En Lang Køretur Del 1(Makuro, Kuuma og Violet)   [Uafsluttet] En Lang Køretur Del 1(Makuro, Kuuma og Violet) - Page 3 Icon_minitime18/8/2013, 19:10

Selenas stemme brød igennem "hvorfor smide våben over for en mulig fejende" hun satte sig klar til og løbe og stillede sig klar til og angribe dog uden og provokere den over for "hvis du har gemt dig i dette hus har du os set hvad der sket" hun nikkede mod det nedbrændte hus "var du med dem så slår jeg dig ihjel er du ikke så sænker jeg gerne mit våben hvis du træder ud i synde"

hun kiggede mod Makuro og håbet han gik med på denne her. hun så på pigen igen "er du klar på et tilbud jeg smider mit våben i skeden og træder 3 skridt frem det samme med dig"
Tilbage til toppen Go down
Makuro
First Class.
First Class.
Makuro


Ingame Titel: : Leder af dæmonerne.
Outgame Titel: : Tidl. Admin
Race : Skyggedæmon.
Navn. : Makuro kurosaki
Alder : 267 (men ligner en på 18)
Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock
Bosted : Fort Helg
Partner. : N/A
Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare!
Antal indlæg : 2560
Reputation : 21
Join date : 22/01/13

[Uafsluttet] En Lang Køretur Del 1(Makuro, Kuuma og Violet) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] En Lang Køretur Del 1(Makuro, Kuuma og Violet)   [Uafsluttet] En Lang Køretur Del 1(Makuro, Kuuma og Violet) - Page 3 Icon_minitime18/8/2013, 19:53

Makuro begyndte at grine, ha dumt at gemme sig i skyggen over for en skyggedæmon. roligt så han direkte på ulven i mørket, han var ikke i tvivl og han var parat til at kunne slagte hende på stedet "Jeg tror nu jeg vil være enig med min veninde her, jeg vil råde dig til at smide dine våben"

Hans blik mødte Selena og han blinkede roligt til hende, han håbede hans rolighed ville få hende til at slappe lidt af.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





[Uafsluttet] En Lang Køretur Del 1(Makuro, Kuuma og Violet) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] En Lang Køretur Del 1(Makuro, Kuuma og Violet)   [Uafsluttet] En Lang Køretur Del 1(Makuro, Kuuma og Violet) - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
[Uafsluttet] En Lang Køretur Del 1(Makuro, Kuuma og Violet)
Tilbage til toppen 
Side 3 af 7Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
 Lignende emner
-
» [Uafsluttet] Another beastcaller, like my Diana? you want to take my food, fucker? ( Kuuma og Makuro )
» [Uafsluttet] Et løfte er jo et løfte ikke sandt (violet Kuuma Makuro)
» the contest(Viole og Makuro)
» [Uafsluttet] Dæmonleder? bah (makuro)
» Journalistartikel - Den nye dæmomleder Makuro

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Andre områder i verden :: Andre områder i verden (Emnerne) :: Hovedvejene :: New road-
Gå til: