Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
[Uafsluttet] En Lang Køretur Del 1(Makuro, Kuuma og Violet) - Page 4 Icon_minitime31/5/2017, 20:24 af Millicent
Admin Expressen #16


Hey Newworld , this is a ghost speaking



Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Kommentarer: 29
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
[Uafsluttet] En Lang Køretur Del 1(Makuro, Kuuma og Violet) - Page 4 Icon_minitime6/6/2017, 15:25 af Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …


Kommentarer: 12

 

 [Uafsluttet] En Lang Køretur Del 1(Makuro, Kuuma og Violet)

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




[Uafsluttet] En Lang Køretur Del 1(Makuro, Kuuma og Violet) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] En Lang Køretur Del 1(Makuro, Kuuma og Violet)   [Uafsluttet] En Lang Køretur Del 1(Makuro, Kuuma og Violet) - Page 4 Icon_minitime18/8/2013, 20:17

Violet himlede lidt med øjnene over det de sagde "jeg har intet våben trukket længere.. det er jer der truer en ubevæbnet og så to mod en.." sagde hun med et kort grin, hvorefter hun langsomt gik nogle skridt frem så hun kom ud af skyggen. hun så lidt på drengen. dæmon uden tvivl.. det var tydeligt at lugte, men pigen var svære at sige hvad var.. hun havde ikke ligefrem en lugt hun havde duftet så meget før. langsomt vidste hun sine hænder frem for at vidste hun ikke have trukket våben "jeg var ikke med jeres modstandere.. jeg er her alene for at lede efter forsyninger ikke andet" forklarede hun med det skæve selvsikre smil. det snehvide hår dansede svagt med en lille brise der fløj forbi dem.
Tilbage til toppen Go down
Selena
First Class.
First Class.
Selena


Outgame Titel: : The New world's Muse!
Race : Succubus
Navn. : Selena Tuhkan
Alder : aldningen stoppet ved de 22 år men selena har levet siden 3 verdenskrig
Evner/Classes. : Beastcaller
Bosted : har et hus midt i ørkenden ellers i hendes rygsæk
Partner. : ingen
Evt. bemærkninger. : hvem ved hvad hun ellers rummer
Antal indlæg : 900
Reputation : 2
Join date : 17/07/13

[Uafsluttet] En Lang Køretur Del 1(Makuro, Kuuma og Violet) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] En Lang Køretur Del 1(Makuro, Kuuma og Violet)   [Uafsluttet] En Lang Køretur Del 1(Makuro, Kuuma og Violet) - Page 4 Icon_minitime18/8/2013, 21:48

Selena så på Makuro og smed sit sværd i skeden. hun gik nogle skridt frem "må du undskylde et smil kom på hendes læber" hun studeret pigen foran sig og skuet til Makuro men uden og høre hans mening spurgte hun "jeg har lidt du kan få hvis det er som undskyldning 2 chokoladebare og 3 colaer og lidt kød men har ikke meget mere og kunne tilbyde" hun skævet til Makuro som virkede en andelse ude af trip med hva der skete måske skulle hun ikke kunne sige.

"mit navn er Selena jeg ikke intraseret i nogle former for kamp men en ven er altid godt i denne tid"
hun skævet mod pigen og blev en smule trylle bundet af hendes hår.

og med et fløj det ud af munden på hende som om det var noget helt særligt "pænt hår" smilet spredt e sig på munden af hende.
Tilbage til toppen Go down
Makuro
First Class.
First Class.
Makuro


Ingame Titel: : Leder af dæmonerne.
Outgame Titel: : Tidl. Admin
Race : Skyggedæmon.
Navn. : Makuro kurosaki
Alder : 267 (men ligner en på 18)
Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock
Bosted : Fort Helg
Partner. : N/A
Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare!
Antal indlæg : 2560
Reputation : 21
Join date : 22/01/13

[Uafsluttet] En Lang Køretur Del 1(Makuro, Kuuma og Violet) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] En Lang Køretur Del 1(Makuro, Kuuma og Violet)   [Uafsluttet] En Lang Køretur Del 1(Makuro, Kuuma og Violet) - Page 4 Icon_minitime18/8/2013, 22:18

Makuro tøvede og så på Selena, hmm så længe hun ved hvad hun laver. han stak katanaen i skeden og så på Selena. han studerede ulven nøje.

han tøvede lidt og svarede dovent "Mit navn er Makuro" han tænkte sig lidt omm, hmm hun har vel ret en ven er altid godt. han så overrasket på Selena ved hendes udbrud, når ja hun er jo en pige, et tøvende udtryk pressede sig frem igen. han smilede roligt "jeg nåede ikke at blive færdig, og drop det sten kasteri" med de ord vendte han sig rundt og gik ind i huset igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Uafsluttet] En Lang Køretur Del 1(Makuro, Kuuma og Violet) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] En Lang Køretur Del 1(Makuro, Kuuma og Violet)   [Uafsluttet] En Lang Køretur Del 1(Makuro, Kuuma og Violet) - Page 4 Icon_minitime18/8/2013, 22:42

Violet så lidt underligt på den fremmede pige der pludsleig virkede så imødekommende og i øvrigt tilbød hende ting som undskyldning. hun lagde hovedet let på skrå, men et lille smil formede sig så på hendes læber "jeg vil gerne tage imod din gave.. jeg undskylder hvis jeg forskrækkede jer" sagde hun så med et forsøg på et venligt smil. hun så lidt på drengen. Selena og Makuro.. der kunne man bare se. hun så så på Selena igen da hun udbrød og et lidt undrende blik kom frem i hendes øjne. pænt hår.. hun lod sine fingre køre igennem det snehvide hår med en tænkene minde "tak tror jeg.. jeg hedder Violet.. og nu må vi se med det ven der.. jeg er ikke den bedste til venner" iindrømmede hun med en smule tøven. hun havde endnu ikke mødt nogen der kunne overskue hendes temperament eller hendes måske lidt for hårde måde at opføre sig.
Tilbage til toppen Go down
Selena
First Class.
First Class.
Selena


Outgame Titel: : The New world's Muse!
Race : Succubus
Navn. : Selena Tuhkan
Alder : aldningen stoppet ved de 22 år men selena har levet siden 3 verdenskrig
Evner/Classes. : Beastcaller
Bosted : har et hus midt i ørkenden ellers i hendes rygsæk
Partner. : ingen
Evt. bemærkninger. : hvem ved hvad hun ellers rummer
Antal indlæg : 900
Reputation : 2
Join date : 17/07/13

[Uafsluttet] En Lang Køretur Del 1(Makuro, Kuuma og Violet) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] En Lang Køretur Del 1(Makuro, Kuuma og Violet)   [Uafsluttet] En Lang Køretur Del 1(Makuro, Kuuma og Violet) - Page 4 Icon_minitime18/8/2013, 22:47

selena smilede "Violet tror godt jeg kan og makuro kan men hjælp os med og søge de andre huse igennem" hun så på makuro og rakte tunge og gik hen mod Violet og så bedrøvet på hende "han er lidt sød syns du ikke" en svag rødmen kom fra hende hun fulgte med ham ind i huset før Violet fik svaret hun begyndte og lede og hendes stemme lød pluslig "Makruo kom og tjek det her ud" for an hende stod et støre skab som hun have åbne og der var blevet samlet en masse sjove ting. natkigget reb og mange andre ting for stram overlevelse ting.

Tilbage til toppen Go down
Makuro
First Class.
First Class.
Makuro


Ingame Titel: : Leder af dæmonerne.
Outgame Titel: : Tidl. Admin
Race : Skyggedæmon.
Navn. : Makuro kurosaki
Alder : 267 (men ligner en på 18)
Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock
Bosted : Fort Helg
Partner. : N/A
Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare!
Antal indlæg : 2560
Reputation : 21
Join date : 22/01/13

[Uafsluttet] En Lang Køretur Del 1(Makuro, Kuuma og Violet) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] En Lang Køretur Del 1(Makuro, Kuuma og Violet)   [Uafsluttet] En Lang Køretur Del 1(Makuro, Kuuma og Violet) - Page 4 Icon_minitime18/8/2013, 23:08

Makuro som var på vej over i stuen vedte sig forbavset om "hvad finder du Selena?" og gik roligt over vedsiden af hende og så ind i skabet. "interessant!" sagde han roligt, mens han kiggede rundt, gad vide om der er et skab magen til andre steder i huset. roligt gik han gennem stuen og fandt et rum bag til, et badeværelse. han så rundt, det så rent og nyt ud. med et skævt smil gik han over til håndvasken og drejede roligt på håndtaget til den varme hane, rigtigt nok begyndte lunkent vand at løbe ud af hanen. han drejede hoved over mod badekaret, er det tid? ja det er det vist nok. han lukkede roligt døren til og tændte for vandet i badekaret, han begyndte at tage sin trøje af så hans mange ar kom til syne, man smed jakken på gulvet og smed derefter resten af tøjet på gulvet, han stilte sint nye våben vedsiden af badekaret og oppede nøgen op i det varme vand som roligt dampede og roligt dukkede spejlet til. han satte sig godt til rette og lod sit hoved roligt hvile på kanten.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Uafsluttet] En Lang Køretur Del 1(Makuro, Kuuma og Violet) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] En Lang Køretur Del 1(Makuro, Kuuma og Violet)   [Uafsluttet] En Lang Køretur Del 1(Makuro, Kuuma og Violet) - Page 4 Icon_minitime18/8/2013, 23:28

Violet blev lidt overrasket over Selenas indrømmelse og så bare underligt efter hende "det var mærkeligt.. så hun kan lide dæmonen.. god viden" sagde hun til sig selv med en mumlende stemme, hvorefter hun gik ind i huset. hun så lidt på dem inde i stuen og fulgte så Makuro med blikket. hun lagde hovedet lidt på skrå. gad vide hvorfor hun kunne lide ham.. de skinnene grønne øjne flyttede fokus han på Selena, hvorefter hun gik længere ind i huset. hun pacerede døren Makuro gik ind af. hun stoppede kort op og lyttede til de rislende vand. det virkede som om de to fremmede tog meget let på det hele også selvom de næsten lige havde været i kamp. det virkede som om de følte sig trygge. det var efter Violets mening ikke ligefrem en god idé, da en øde by aldrig ville kunne være at sikkert sted. hun lukkede øjnene lidt og lyttede i tavshed til vandet løbe. efter lidt tid gik hun videre til soveværelset. hun så opmærksomt rundt. sengen var ikke ret.. det så ud til at være blevet forladt i en fart. hun gik hen til sengen og satte sig på den, hvorefter hun fik det til at hoppe lidt. efter lidt satte hun sig ned på knæ og så ned under sengen, hvor hun så en boks og en stor en af slagsen. hun trak boksen ud og åbnede den. patroner.. patroner der passede til hendes riffel. hvor heldig kunne man lige være. hun lagde patronerne ned i sin tasker og ledte videre i kassen efter andre vigtige ting, men resten så ud til at være gamle papire. ligegyldige ting.
Tilbage til toppen Go down
Selena
First Class.
First Class.
Selena


Outgame Titel: : The New world's Muse!
Race : Succubus
Navn. : Selena Tuhkan
Alder : aldningen stoppet ved de 22 år men selena har levet siden 3 verdenskrig
Evner/Classes. : Beastcaller
Bosted : har et hus midt i ørkenden ellers i hendes rygsæk
Partner. : ingen
Evt. bemærkninger. : hvem ved hvad hun ellers rummer
Antal indlæg : 900
Reputation : 2
Join date : 17/07/13

[Uafsluttet] En Lang Køretur Del 1(Makuro, Kuuma og Violet) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] En Lang Køretur Del 1(Makuro, Kuuma og Violet)   [Uafsluttet] En Lang Køretur Del 1(Makuro, Kuuma og Violet) - Page 4 Icon_minitime18/8/2013, 23:39

Selena's stemme lød over Violet "finder ud noget du kan bruge" hun hang med hovedet ned af oppe fra det der have været en stære krog til et eller andet. hun snoret rundt og landet bag hende og satte sig med bene på skrå i sengen. "vil du gøre os selv skab på vejen desvære bliver jeg nød til og skille mig fra jer men slutter mig til jer igen senere" smilet faldt over hende men straks blev det bedrøvet. faldt tilbage i sengen og en svag lyd kom fra hende

hun hæv en chokolade bar op fra lommen og brækkede den over og rakte så den en halvdel mod violet og med en venlig stemme kom det "Makuro er vilde med dem han siger det længe siden man kunne finde dem" hun gnaskede den anden del selv og forsatte "alså hvis du hjælper os med og søge de sidste huse igennem kan vi være væk på nogle timer her fra og så på vejen" hun rejste sig "vi skal ind mod skovende der ligger et sted vi skal hen i første om gang og så går tur mod vegas vil du med" Selena's dybe grønne øjne boret sig ind i violet's og et blik der sagde mere end 1000 ord flød igennem dette lille blik det var ikke vanskeligt og se hele Selenas verden var blevet smadret i løbet af ganske kort tid. hun rejste sig og gik ud af døren og ind i stuen en hjemmebar stod der hun greb om en flaske med 55% på og tog en slurk som en gammel alkoholiker ville være faldet ned af i første slurk og stiret tomt ud i luften.
Tilbage til toppen Go down
Makuro
First Class.
First Class.
Makuro


Ingame Titel: : Leder af dæmonerne.
Outgame Titel: : Tidl. Admin
Race : Skyggedæmon.
Navn. : Makuro kurosaki
Alder : 267 (men ligner en på 18)
Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock
Bosted : Fort Helg
Partner. : N/A
Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare!
Antal indlæg : 2560
Reputation : 21
Join date : 22/01/13

[Uafsluttet] En Lang Køretur Del 1(Makuro, Kuuma og Violet) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] En Lang Køretur Del 1(Makuro, Kuuma og Violet)   [Uafsluttet] En Lang Køretur Del 1(Makuro, Kuuma og Violet) - Page 4 Icon_minitime19/8/2013, 00:07

Makuro lå og slappede af og nød det varme vand om hans krop, det var længe siden sidste bad. han sænkede længer ned i badekaret og lod hovedet tilte bagover ned under vandet. han holdte været et stykke tid og åndede ud under vandet og satte sig op kort tid efter. han så ned på sit ben og på det hvor hans egen kniv var blevet trykket ind i benet på ham, såret var næsten lukket men der var stadig en smule rødlig farve i vandet omkring hulet. han rækte armen ud over kanten og greb katanaen og tog den op i karet og studerede det, det så gammelt men stadig nyt ud. han lod fingeren glide let over den skarpe side af klingen, uden at lægge tryk på begyndte blodet at løbe fra han finger, det var meget skarpt! han tog sværdet helt op til øjnene så han rigtigt kunne studere klingen, den var lavet på rigtig samurai måde. han kunne se de mange lag titanium som var smedet sammen til den tynde klinge som uden tvivl kunne separere overkroppen fra bunden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Uafsluttet] En Lang Køretur Del 1(Makuro, Kuuma og Violet) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] En Lang Køretur Del 1(Makuro, Kuuma og Violet)   [Uafsluttet] En Lang Køretur Del 1(Makuro, Kuuma og Violet) - Page 4 Icon_minitime19/8/2013, 17:37

Violet fik et stort chok da Selena pludselig var der og først så hun bare trodsigt på den stadig fremmede pige "mh.. min riffel manglede patroner og jeg fandt nogle" ssvarede hun en smule hårdt og skubbede boksen under sengen igen. hun lyttede lidt til hvad hun sagde og lagde hovedet svagt på skrå. hvorfor stolede den pige allerede op hende? hun virkede en smule naiv. Violet havde på intet tidspunkt vidst venlighed over for hende, men hun tilbød stadig mad og at føljes.. Violet sagde til at starte med ikke rigtig noget, tog bare imod chokolade baren og ledte videre i værelset. det ordet vegas lød rettede Violet alt sin opmærksomhed på pigen. de var den perfekte billet hjem... et lille smil tegnede sig på Varulvens feminine læber "jeg vil med glæde følges med jer.. men jeg vil råde dig til at arbejde på din naive indstilling.. og spare på forsyningerne.." sagde hun meget ærligt, hvorefter hun tog en enkel bid i den halve chokolade bar, pakkede den in og lagde den ned i sin taske. hun havde godt set det ødelagte blik Selena havde i øjnene og det virkede som om den unge pige ikke havde haft det nemt. men hvem havde dog også det. Violet havde ikke selv haft et liv på en lyserød sky, men lidt medfølelse kunne hun vil godt føle for pigen.
Violet søgte resten af værelset igennem og gik så mod stuen, dog stoppede hun op ved badeværelses døren og lyttede lidt efter Makuro. hun tog lydløst fat i håndtaget og åbnede let. hendes blik fandt meget hurtigt Makuro i badekaret "du skal ikke blive vand til den luksus.. vi burde gå videre til næste hus" hendes stemme var drillende, da hun udmærked vidste dette nok forstyrrede ham lidt og måske var lidt krænkende på privat livet, men hendes skinnende grønne øjne vidste også hun mente sin kommentar godt. hun gik så videre uden af lukke døren med et drillende smil på læbe og gik ind i stuen, hvor hun fandt Selena godt gang med en flaske.
Tilbage til toppen Go down
Selena
First Class.
First Class.
Selena


Outgame Titel: : The New world's Muse!
Race : Succubus
Navn. : Selena Tuhkan
Alder : aldningen stoppet ved de 22 år men selena har levet siden 3 verdenskrig
Evner/Classes. : Beastcaller
Bosted : har et hus midt i ørkenden ellers i hendes rygsæk
Partner. : ingen
Evt. bemærkninger. : hvem ved hvad hun ellers rummer
Antal indlæg : 900
Reputation : 2
Join date : 17/07/13

[Uafsluttet] En Lang Køretur Del 1(Makuro, Kuuma og Violet) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] En Lang Køretur Del 1(Makuro, Kuuma og Violet)   [Uafsluttet] En Lang Køretur Del 1(Makuro, Kuuma og Violet) - Page 4 Icon_minitime19/8/2013, 17:45

selena så mod violet "du har rat meget er sket siden jeg sidst så verden i 2014" en slurk som kunne slå en voksen mand om kuld virkede det ramte selena's halsrør og brændte skønt. hun så på violet med og spurgte med en meget sværd tydelig stemme som om hun ville kvase en ved det forkerte svar "tror du på de historier fra las vegas om den lille pige der følges med en tiger der har slået flere ihjel er sande" hun tog en stor slurk igen og ventede på hendes svar.

mens hun ventede begyndte hun og nyde en lille sang
Tilbage til toppen Go down
Makuro
First Class.
First Class.
Makuro


Ingame Titel: : Leder af dæmonerne.
Outgame Titel: : Tidl. Admin
Race : Skyggedæmon.
Navn. : Makuro kurosaki
Alder : 267 (men ligner en på 18)
Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock
Bosted : Fort Helg
Partner. : N/A
Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare!
Antal indlæg : 2560
Reputation : 21
Join date : 22/01/13

[Uafsluttet] En Lang Køretur Del 1(Makuro, Kuuma og Violet) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] En Lang Køretur Del 1(Makuro, Kuuma og Violet)   [Uafsluttet] En Lang Køretur Del 1(Makuro, Kuuma og Violet) - Page 4 Icon_minitime19/8/2013, 18:52

Makuro lå afslappende i karet, lidt chokeret skævede han til hende "det er mit første bad de sidste 7 måneder" mumlede han tøvende. han sad stadig med sværdet i hånden og følte på dens klinge, det var noget mærkeligt ved den, og hvorfor ville man gemme den i en låst kasse så langt under jorden? der undrede ham. han så tøvende mod den åbne dør, pff som om det skulle stoppe ham. dan lod en sidste gang hovedet glide ned under overfladen, hvor efter han rejste sig op og kravlede ud af badekaret. han så tøvende ud gennem døren, han greb en håndklæde som hang bag ved døren. han tørrede sig kort og tog roligt sine bukser og begyndte at tage dem på, han satte katanaen i skeden og greb sin jakke mens han gik ud i stuen gennem den stadig åbne badeværelses dør. han så over på Selena som havde en flaske i hånden, hmm god ide, han stak hånden ind i inderlommen og fandt hans lommelærke og tog en slurk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Uafsluttet] En Lang Køretur Del 1(Makuro, Kuuma og Violet) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] En Lang Køretur Del 1(Makuro, Kuuma og Violet)   [Uafsluttet] En Lang Køretur Del 1(Makuro, Kuuma og Violet) - Page 4 Icon_minitime19/8/2013, 19:04

Violet så studerene på Selena imens hun snakkede og tænkte lidt over det der blev sagt. 2014.. det var mange år siden. det var en tid som folk på denne jord kun kunne drømme om havde eksisteret. hun gik rolig forbi Selena, hen til vinduet og så ud på den øde by "så du levede i den tid... der er nok sket en hel del ja.. men du finder nok hurtigt ud af et tillid er meget svær at få fra andre folk.. det er hvertfald langt fra alle der stoler på fremmede.." sagde hun med et let fjern stemme, men så så hen på pigen hun endnu ikke kunne finde ud af var for en race.. en lille pige i følge med en tiger.. godt nok boede Violet i las vegas, men da hun ikke var der så tit hørte hun ikke så mange historier "nej har vidst ikke hørt om den historie.. jeg er ikke så van til selvskab så jeg høre ikke så mange historier.. hvorfor da, er det da sandt?" hendes stemme lød måske en smule udfordende, men Selena virkede pludselig ikke så imødekommende og Violet stolede ikke på folk der kunne ændre sig på den måde. hun så så Makuro komme ind og igen flyttede hun blikket ud af vinduet. måske ikke et godt tidspunkt at drikke på. disse to væsner undrede hende meget. naive, tillidsfulde og så drak de på sådan et tidspunkt. i hendes liv havde det ikke handlet om andet en overlevelse, så denne druk ting de havde kunne Violet ikke rigtig forholde sig til.
Tilbage til toppen Go down
Selena
First Class.
First Class.
Selena


Outgame Titel: : The New world's Muse!
Race : Succubus
Navn. : Selena Tuhkan
Alder : aldningen stoppet ved de 22 år men selena har levet siden 3 verdenskrig
Evner/Classes. : Beastcaller
Bosted : har et hus midt i ørkenden ellers i hendes rygsæk
Partner. : ingen
Evt. bemærkninger. : hvem ved hvad hun ellers rummer
Antal indlæg : 900
Reputation : 2
Join date : 17/07/13

[Uafsluttet] En Lang Køretur Del 1(Makuro, Kuuma og Violet) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] En Lang Køretur Del 1(Makuro, Kuuma og Violet)   [Uafsluttet] En Lang Køretur Del 1(Makuro, Kuuma og Violet) - Page 4 Icon_minitime19/8/2013, 19:12

på under et sekundt have selena hånd faret igennem vinduet og smadret det hun have skubbet Violet ned for at undgå og ramme hende med glasskårene hendes stemme rystede ved ordne hun sagde de lød nærmest desperate "om de er sande have jeg ønsket om du kunne svarer mig på" hun faldt på knæ mens hånd blødte og forsatte "jeg har mistet alt fra den gang på nær min søster og nu leder jeg efter hende disse rygter drejer sig om hende" selena's øjne så på hende "undskyld jeg virker naiv i dine øjne men jeg har intet og tabe ud over hende" hun rejste sig og så på makuro "Makuro fortæl hende alt om mig jeg trænger til og slappe af" hun rejste sig og gik med hånden dryppende ud af døren mod det hus Makuro og hende have spist og fundet alt det dejlige der ud over deres nye kører tøj.

hun flået døren op og satte sig i sofaen og rodet i lommen og fandt et billede af hendes søster. Selena var blevet stærkt såret over Violet's ikke tænksomme måde og udtrykke sig på naturligvis have hun rat og det hun have sagt kom selena til og tænke over kunne have bragt hendes søster i farer. træt og trist lage hun sig på sofaen og lukkede øjne.
Tilbage til toppen Go down
Makuro
First Class.
First Class.
Makuro


Ingame Titel: : Leder af dæmonerne.
Outgame Titel: : Tidl. Admin
Race : Skyggedæmon.
Navn. : Makuro kurosaki
Alder : 267 (men ligner en på 18)
Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock
Bosted : Fort Helg
Partner. : N/A
Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare!
Antal indlæg : 2560
Reputation : 21
Join date : 22/01/13

[Uafsluttet] En Lang Køretur Del 1(Makuro, Kuuma og Violet) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] En Lang Køretur Del 1(Makuro, Kuuma og Violet)   [Uafsluttet] En Lang Køretur Del 1(Makuro, Kuuma og Violet) - Page 4 Icon_minitime19/8/2013, 19:30

Makuro studerede Violet mens hun kiggede ud af vinduet, hmm, han tøvede lidt hvorefter han bevægede sig over mod Selene. han nåede ikke en gang halv vejs over til hende før hun var ved Violet. han dukkede sig for splinter og stirede på dem, hvad fanden har hun sagt? han tøvede, hun begik den samme fejl som hand gjorde... han så overrasket på Selena "okay" svarede han roligt mens han så efter hende.

"er du okay?" begyndte han roligt mens han satte sig i sofaen. han tøvede lidt og fortsatte "du undre dig over hvad hun er? det gjorde jeg også først, hun er et menneske som er blevet gjort robot, hun er fyldt med små nano robotter" han tog roligt en slurk af hans whisky "det med hendes søster kender jeg ikke så meget til" han så på pigen og smilede roligt "men du slap billigt, hun var ved at slagte mig da jeg spurgte"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Uafsluttet] En Lang Køretur Del 1(Makuro, Kuuma og Violet) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] En Lang Køretur Del 1(Makuro, Kuuma og Violet)   [Uafsluttet] En Lang Køretur Del 1(Makuro, Kuuma og Violet) - Page 4 Icon_minitime19/8/2013, 20:09

violet fik et ordenligt chok over Selenas reaktion og sad bare helt stille og stirrede overrasket på den oprevede unge pige. hun havde ikke lige regnet med det reaktion. godt nok havde hun godt regnet ud af den pige havde været igennem noget og det ikke havde været rart.
Violet sagde dog intet før Makuro kom hen og satte sig ved siden af hende. hendes skinnede grønne øjne var rettet mod glasskårene imens hun nikkede roligt. hun var helt okay, men hun vidste også hun måske snart skulle lære at være i blandt andre folk. hendes blik rettede sig mod Makuro. nano robotter. så hun var en form for cyborg. hun sukkede stille "okay.. det forklare en del.." sagde hun bare og så ind i Makuros øjne i noget tid med et meget studerende blik "hun har meget at lære hvis hun ikke kender til vores tid.. ellers vil hun ikke overleve længe.." sagde hun roligt og studerede nu dæmonens udseende mere grundigt "hvordan fandt i to hinanden så?"
Tilbage til toppen Go down
Selena
First Class.
First Class.
Selena


Outgame Titel: : The New world's Muse!
Race : Succubus
Navn. : Selena Tuhkan
Alder : aldningen stoppet ved de 22 år men selena har levet siden 3 verdenskrig
Evner/Classes. : Beastcaller
Bosted : har et hus midt i ørkenden ellers i hendes rygsæk
Partner. : ingen
Evt. bemærkninger. : hvem ved hvad hun ellers rummer
Antal indlæg : 900
Reputation : 2
Join date : 17/07/13

[Uafsluttet] En Lang Køretur Del 1(Makuro, Kuuma og Violet) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] En Lang Køretur Del 1(Makuro, Kuuma og Violet)   [Uafsluttet] En Lang Køretur Del 1(Makuro, Kuuma og Violet) - Page 4 Icon_minitime19/8/2013, 20:19

Selena tænkte længe før hendes følser faldt til ro hun håbet på Dust kunne lærer hende noget hun rejste sig fra sofaen og gik ned i kælderen og rodet rundt igen hun så på den bunke knogler der en gang have været en mand hun smilet "hvad så du ser lidt benet ud" hun rodet videre og smed ting i autocampere'en. efter gjort det sidste klar fik gjort den rent og gjort klar tjekket benzin. gik hun op og så ned på bunken af knogler før hun 2 en beslutning som ville lamslå disse to andre væsner som ikke forstod hendes tid hun gik uden for huset og hen mod et træ med en økse og lage den på jorden.

hun træk sværdet og i et slag skar hun det midt over. et brag lød da det ramte og hun satte sværdet tilbage og greb øksen og begyndte og slå ned i træet sveden droppede ned af hende og hendes slag brød stilheden.

hun sang en sang i mens hun arbejdet hårdt og solen var på vej ned efter nogle timer mere hvor hun så at violet og Makruo gloet mærkeligt ud mod hende skar hun et stykke af og tjekket om det duet som låg og hun smilede da det virkede. hun have lavet en meget primitiv form for kiste. hun smilede ind til dem.
Tilbage til toppen Go down
Makuro
First Class.
First Class.
Makuro


Ingame Titel: : Leder af dæmonerne.
Outgame Titel: : Tidl. Admin
Race : Skyggedæmon.
Navn. : Makuro kurosaki
Alder : 267 (men ligner en på 18)
Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock
Bosted : Fort Helg
Partner. : N/A
Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare!
Antal indlæg : 2560
Reputation : 21
Join date : 22/01/13

[Uafsluttet] En Lang Køretur Del 1(Makuro, Kuuma og Violet) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] En Lang Køretur Del 1(Makuro, Kuuma og Violet)   [Uafsluttet] En Lang Køretur Del 1(Makuro, Kuuma og Violet) - Page 4 Icon_minitime19/8/2013, 21:45

Makuro så roligt på pigen mens han kløede sig i håret "jeg har faktisk ikke styr på hvor længe siden det er?" han tøvede kort og tænkte sig op "hmm, anyway jeg lever nomalt ude i naturen alene, men for et par dage siden blev skovens stilhed brudt af Selena motorcykel som fræsede gennem skoven" han smilede roligt "og min nysgerrighed lokkede mig hen til hende, og så skred tiden bare af sted, men det gør den jo i godt selskab" han blinkede roligt til hende "og tro mig! hun skal nok overleve" med de ord rejste han sig og bevægede sig uden for, han kunne høre at der var nogen som puslede rund. han opdagede hurtigt at det var selena, han studerede hvad hun havde gang i. tøvende så han på hende, en kiste? ja hvorfor ikke.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Uafsluttet] En Lang Køretur Del 1(Makuro, Kuuma og Violet) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] En Lang Køretur Del 1(Makuro, Kuuma og Violet)   [Uafsluttet] En Lang Køretur Del 1(Makuro, Kuuma og Violet) - Page 4 Icon_minitime19/8/2013, 22:16

Violet lyttede til det han sagde og smilte svagt af hans ord. så Selena var godt selvskab i hans mening. de skulle nok komme til at få det godt sammen. den unge varulv rejste sig roligt op og så på dæmonen "i skal nok få det godt sammen.." sagde hun meget ude af sammen hæng "måske vil hun overleve, men hun har en del at lære" sagde hun roligt, hvorefter hun gik med ham ud af huset. roligt lænede hun sig op af dørkarmen imens hun så på det Selena lavede. spild af kræfter, men vel en god måde at slutte en sikkert hæderlig persons liv. hun sukkede stille og rettede lidt på sin taske og riffel. hun passede nok ikke så godt ind i de to's selvskab. de virkede til at være glade for hinandens selvskab, hvor Violet selv nok ikke ville kunne blive en så rar selvskab for dem som de måske håbede på.
Tilbage til toppen Go down
Selena
First Class.
First Class.
Selena


Outgame Titel: : The New world's Muse!
Race : Succubus
Navn. : Selena Tuhkan
Alder : aldningen stoppet ved de 22 år men selena har levet siden 3 verdenskrig
Evner/Classes. : Beastcaller
Bosted : har et hus midt i ørkenden ellers i hendes rygsæk
Partner. : ingen
Evt. bemærkninger. : hvem ved hvad hun ellers rummer
Antal indlæg : 900
Reputation : 2
Join date : 17/07/13

[Uafsluttet] En Lang Køretur Del 1(Makuro, Kuuma og Violet) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] En Lang Køretur Del 1(Makuro, Kuuma og Violet)   [Uafsluttet] En Lang Køretur Del 1(Makuro, Kuuma og Violet) - Page 4 Icon_minitime19/8/2013, 22:52

selena begyndte og samle et stort bål men's hun så på violet og tænkte over om hun kendte til respekt. hun trasket ind i huset og greb en sæk og nogle personlige ejendele fra manden og smed knoglerne ned i sækken og svang den over skulderen og gik ud igen og så på Makuro mens hun begyndte med en raspekt fuld måde at smide knoglerne fra den afdøde mand som have givet dem alt den mad og en autocamper. hendes stemme lød mens han så ånderne på hende
"dette drejer sig om respekt for manden" hun kiggede ned på et billede af en lykkelig famillie i en ørken by med masser af liv i. slog korset's tegn og begyndte "hvil i fred fremmede og find ro nu hvor du kan"

hun begyndte og skubbe kisten alene hen mod bålet og med besvær skubbe kisten op på toppen af bålet. hun gik hen mod huset og kom med en dunk benzin og hældte det ud over alt træet og siderne af kisten uden og ramme knoglerne. hun greb en gammel lighter hun have fundet der inde med en stor øren på. hun drejet tænd hanen og ilden kom frem i en flot blå flamme. Hun kastede den blidt ind i bålet og satte sig på knæ og begyndte og tale på hendes russisk til sig selv før hun rejste sig og så Makuro og Violet "Violet jeg håber ikke jeg ramte dig eller gjorde dig bange jeg glemte bare hvad tid vi lever i" hun vente sig om og så på Makuro hendes stemme lød nærmest lykkelig trist "Makuro jeg nyder dit selvskab og håber du vil følge med men du for mulighed for vende om hvis du vil med vil jeg være beæret" hun kiggede og smilede til Violet "gælder også dig."

hun smilede til Violet "har du nogle ting der skal ind i autocampere'en før vi tager afsted" et kæmpe kom mod Violet hvordan ville hun tage hun skulle kører i en kæmpe luxsus nærmest splinter ny Autocamper med stor køkken og stue 2 sove værlser og en HIMS over fører sædet og kontor og alt muligt plus en trailer vogn med mulighed for mere plads til forsyninger og flere rum der i blandt et stort badeværelse med spa. hun smilede til Makuro "hvis du med kører du så"
Tilbage til toppen Go down
Makuro
First Class.
First Class.
Makuro


Ingame Titel: : Leder af dæmonerne.
Outgame Titel: : Tidl. Admin
Race : Skyggedæmon.
Navn. : Makuro kurosaki
Alder : 267 (men ligner en på 18)
Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock
Bosted : Fort Helg
Partner. : N/A
Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare!
Antal indlæg : 2560
Reputation : 21
Join date : 22/01/13

[Uafsluttet] En Lang Køretur Del 1(Makuro, Kuuma og Violet) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] En Lang Køretur Del 1(Makuro, Kuuma og Violet)   [Uafsluttet] En Lang Køretur Del 1(Makuro, Kuuma og Violet) - Page 4 Icon_minitime19/8/2013, 23:14

Makuro så på Selena sende den fremmede mand in i verdenen for de døde, han bukkede roligt hoved og bad en bøn som tak for de mange ting han havde efterladt dem. han smilede til Selena "jeg trænger til at komme lidt ud af naturen! jeg er med!"

han så overrasket på hende, skal jeg køre? FEDT! "det er en aftale!" sagde han grinende "men skal vi ikke se at komme op til militær basen og få gjort camperen armeret" et stort smil bredte sig på hans læber, selv om han vidste han ville have en del arbejde at gøre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Uafsluttet] En Lang Køretur Del 1(Makuro, Kuuma og Violet) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] En Lang Køretur Del 1(Makuro, Kuuma og Violet)   [Uafsluttet] En Lang Køretur Del 1(Makuro, Kuuma og Violet) - Page 4 Icon_minitime19/8/2013, 23:23

Violet studerede det respektfulde ritual og beundrede lidt de to væsners æres følelse for en fremmed. hun så lidt p Selena da hun sagde noget og tænkte lidt over det "det er iorden.. jeg kan vel godt have en lidt grov måde at sige tingene på" sagde hun roligt. det var lidt hendes måde at sige undskyld på, for hun havde da godt opfattet hun nok ikke havde snakket helt flinkt nok mod Selena, men hun var en meget ligeud person. hun så så lidt på Makuro og tænkte lidt. skulle hun tage med.. det ville være en god billet hjem, men hun var ikke sikker på hun kun forblive på god fod med disse væsner. hun nikkede dog som tegn på hun gerne ville med "jeg har ingen ting udover min rygsæk og min riffel, så jeg er klar når i er klar" sgade hun med et lille skulder træk. hun så lidt på de to væsner og beundrede deres glæde lidt. det fik hende til at savne hendes flok lidt. den måde de følte sig tryg ved hinanden beundrede hun virkelig, selvom det var lidt naivt.
Tilbage til toppen Go down
Selena
First Class.
First Class.
Selena


Outgame Titel: : The New world's Muse!
Race : Succubus
Navn. : Selena Tuhkan
Alder : aldningen stoppet ved de 22 år men selena har levet siden 3 verdenskrig
Evner/Classes. : Beastcaller
Bosted : har et hus midt i ørkenden ellers i hendes rygsæk
Partner. : ingen
Evt. bemærkninger. : hvem ved hvad hun ellers rummer
Antal indlæg : 900
Reputation : 2
Join date : 17/07/13

[Uafsluttet] En Lang Køretur Del 1(Makuro, Kuuma og Violet) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] En Lang Køretur Del 1(Makuro, Kuuma og Violet)   [Uafsluttet] En Lang Køretur Del 1(Makuro, Kuuma og Violet) - Page 4 Icon_minitime20/8/2013, 06:44

Selena smilede "så kom jeg tror det bedst vi kører nu" hun smilede til Makuro "jeg har pakket det sidste autocampere'en er godt fyldt" hun gik mod det hus den stod i smilede til de bække 2 der stod der "kommer i" hun gik ind af døren ned af trapperne til kælderen og ud der var den stod og åbnet porten og gik der efter ind i autocampere'en. hun lagede sig i en af de store senge og holdt kæft hvor den dog blød.

hun ventede spændt på Violet kom ind og så hvad hun nu skulle bo i det næste stykke tid og på Makuro ville kører den. hun smilede stort over tanken der var omkring 18 timer til deres første sted før vegas og hun måtte smutte fra dem for opsøge dust og få træning hos ham men måtte hun efter de have fået ombygget dette hjem på hjul.
Tilbage til toppen Go down
Makuro
First Class.
First Class.
Makuro


Ingame Titel: : Leder af dæmonerne.
Outgame Titel: : Tidl. Admin
Race : Skyggedæmon.
Navn. : Makuro kurosaki
Alder : 267 (men ligner en på 18)
Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock
Bosted : Fort Helg
Partner. : N/A
Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare!
Antal indlæg : 2560
Reputation : 21
Join date : 22/01/13

[Uafsluttet] En Lang Køretur Del 1(Makuro, Kuuma og Violet) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] En Lang Køretur Del 1(Makuro, Kuuma og Violet)   [Uafsluttet] En Lang Køretur Del 1(Makuro, Kuuma og Violet) - Page 4 Icon_minitime20/8/2013, 08:07

Makuro så efter Selena og smilede, han gik roligt over mod det andet hus hvor han gik ind af døren og videre ned i kælderen. han så på autocamperen, hmm det skal nok blive sjovt. han fortsatte over mod førerhuset, som han roligt hoppede ind og satte sig ind på forsædet. han smilede roligt for sig selv da han tændte motoren "hvem efterlader nøglen siddende i" mumlede han lavt for sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Uafsluttet] En Lang Køretur Del 1(Makuro, Kuuma og Violet) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] En Lang Køretur Del 1(Makuro, Kuuma og Violet)   [Uafsluttet] En Lang Køretur Del 1(Makuro, Kuuma og Violet) - Page 4 Icon_minitime20/8/2013, 20:44

Violet tøvede kort med at gå med dem, men med en lidt tvunget minde gik hun så med dem. hun var ikke van til selvskab som sådan og hun havde det underligt at skulle blande sig i de to lille rejse, men det var den perfekte måde for hende at kunne komme hjem på. hun så lidt på den store autocamper og studerede den lidt før hun gik ind. i det hun trådte ind i autocamperen, stoppede hun lidt mistænksomt op og så på alle tingene med et lige så mistænksomt blik.. det var noget af en luksus ting de havde fundet sig. det var et virkelig heltdigt fund de havde gjort sig der. hun gik så helt ind og så meget studerende rundt med de skinnende grønne øjne "i har været ret så heldige med jeres fund her" sagde hun roligt og så lidt skiftene hen på de to væsner.

Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





[Uafsluttet] En Lang Køretur Del 1(Makuro, Kuuma og Violet) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] En Lang Køretur Del 1(Makuro, Kuuma og Violet)   [Uafsluttet] En Lang Køretur Del 1(Makuro, Kuuma og Violet) - Page 4 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
[Uafsluttet] En Lang Køretur Del 1(Makuro, Kuuma og Violet)
Tilbage til toppen 
Side 4 af 7Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
 Lignende emner
-
» [Uafsluttet] Another beastcaller, like my Diana? you want to take my food, fucker? ( Kuuma og Makuro )
» [Uafsluttet] Et løfte er jo et løfte ikke sandt (violet Kuuma Makuro)
» the contest(Viole og Makuro)
» [Uafsluttet] Dæmonleder? bah (makuro)
» Journalistartikel - Den nye dæmomleder Makuro

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Andre områder i verden :: Andre områder i verden (Emnerne) :: Hovedvejene :: New road-
Gå til: