Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
Saw lignende emne(bloodknight) - Page 3 Icon_minitime31/5/2017, 20:24 af Millicent
Admin Expressen #16


Hey Newworld , this is a ghost speaking



Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Kommentarer: 29
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
Saw lignende emne(bloodknight) - Page 3 Icon_minitime6/6/2017, 15:25 af Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …


Kommentarer: 12

 

 Saw lignende emne(bloodknight)

Go down 
3 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Makuro
First Class.
First Class.
Makuro


Ingame Titel: : Leder af dæmonerne.
Outgame Titel: : Tidl. Admin
Race : Skyggedæmon.
Navn. : Makuro kurosaki
Alder : 267 (men ligner en på 18)
Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock
Bosted : Fort Helg
Partner. : N/A
Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare!
Antal indlæg : 2560
Reputation : 21
Join date : 22/01/13

Saw lignende emne(bloodknight) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Saw lignende emne(bloodknight)   Saw lignende emne(bloodknight) - Page 3 Icon_minitime27/1/2013, 14:08

Makuro kiggede på det splittede offer og grinte
"er det en del til of hver?"
spurgte Makuro mens han grinte videre

han fulgte efter Dust ind til Bloodknight.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Saw lignende emne(bloodknight) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Saw lignende emne(bloodknight)   Saw lignende emne(bloodknight) - Page 3 Icon_minitime27/1/2013, 21:35

bloodknight som stadig sad og guffe mad i sig smile da de kom ind til ham og med munden fuld af mad sagee han "har i haft det sjovt for det har jeg og plus jeg har fået mad"

bloodknight kigge på dust og marjuro og kaste ende tammen iansigt på ham og sage "tos pand husk jeg kan høre hvad du sage" bloodknight vendte sig og gik ind ved siden af "hvaa dust jeg smutter nu har lige noget jeg skal nå på hjem vejen"
Tilbage til toppen Go down
Dust
First Class.
First Class.
Dust


Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket.
Outgame Titel: : First to reach 2000!
Race : Skytsengel/skygge dæmon
Navn. : Dust
Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år.
Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge)
Bosted : everywhere and nowhere
Tilhørende klan. : Leder af the offspring
Partner. : Aldrig haft en
Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid
Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing...
Antal indlæg : 4415
Reputation : 43
Join date : 17/09/12

Saw lignende emne(bloodknight) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Saw lignende emne(bloodknight)   Saw lignende emne(bloodknight) - Page 3 Icon_minitime30/1/2013, 19:19

Dust betragtede roligt Bloodknigt sidde og spise da Makuro og ham selv kom ind i rummet, og virkede ikke det mindste påvirket af situationen. Dust var vant til mere afskyelige ting at se på og det var trossalt ikke unaturligt at se en varulv, om den var helblods eller halvblods, sidde og æde af noget den selv havde nakket. Dust placerede sig midt i lokalet med front mod Bloodknight, og sit sværd foran sig så spidsen af bladet var mod jorden, og hans hænder var foldet omkring skaftet.

"Jeg ved det eller rettere jeg regnede skam slet ikke med andet, så jeg er fuldt forståelig!" sagde han roligt "Vi er vel og mærke alle sammen travle væsner, nærmest lige meget hvilken tid vi er i, jeg er blot taknemlig for at du ville være med i mine planer! Hvis det skulle hænde en anden gang kan det være, jeg kan gøre dig det mere interessant, jeg syntes ham her var lidt tam i det hele taget!" Dust drejede hovedet mod Makuro og studerede ham kort med sine tomme blodrøde øjne.

"Hvad siger du til at blive hængende lidt længere Makuro?" spurgte han så roligt "Jeg kunne godt bruge lidt selskab, måske en at træne med, eller en der kunne give mig et par friske ideer til mine fælder?" Dust så spørgende på ham, men var alligevel istand til at vedligeholde et ellers roligt ansigts udtryk, og virkede særdeles afslappet.
Tilbage til toppen Go down
Makuro
First Class.
First Class.
Makuro


Ingame Titel: : Leder af dæmonerne.
Outgame Titel: : Tidl. Admin
Race : Skyggedæmon.
Navn. : Makuro kurosaki
Alder : 267 (men ligner en på 18)
Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock
Bosted : Fort Helg
Partner. : N/A
Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare!
Antal indlæg : 2560
Reputation : 21
Join date : 22/01/13

Saw lignende emne(bloodknight) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Saw lignende emne(bloodknight)   Saw lignende emne(bloodknight) - Page 3 Icon_minitime31/1/2013, 09:45

Makuro kiggede på Bloodknight med et sultens smil
"hmm jeg skulle har spist af ham o'neil inden jeg lod ham gå vidre"
sagde Han med et hånligt smil

han kiggede der efter på Dust og smilte og sagde derefter
"der er ikke nogen som har anmodet om min hjælp så jeg kan da godt blive hængende, og hvad angår fæller hvis det kan sige bang så er det lige noget for mig"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Saw lignende emne(bloodknight) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Saw lignende emne(bloodknight)   Saw lignende emne(bloodknight) - Page 3 Icon_minitime31/1/2013, 17:27

bloodknight kigge på makuro "jeg smagt skam på ham o'niel og jeg overveje og have taget livet på ham"

bloodknight lunde stille ud af rummet og hen til den dør han var komme ind af og ud i det fri og hoppe hurtigt op på taget og vider op til den mine hvor han hade opholdt sig for og overnatte der enden turen dagen efter ville gå tilbag til skoven og ordne de ting han var gået fra i skoven og mest af alt være sig selv
Tilbage til toppen Go down
Dust
First Class.
First Class.
Dust


Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket.
Outgame Titel: : First to reach 2000!
Race : Skytsengel/skygge dæmon
Navn. : Dust
Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år.
Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge)
Bosted : everywhere and nowhere
Tilhørende klan. : Leder af the offspring
Partner. : Aldrig haft en
Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid
Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing...
Antal indlæg : 4415
Reputation : 43
Join date : 17/09/12

Saw lignende emne(bloodknight) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Saw lignende emne(bloodknight)   Saw lignende emne(bloodknight) - Page 3 Icon_minitime31/1/2013, 18:20

Dust betragtede Bloodknight og Makuro snakke og fulgte Bloodknight med øjnene på hans vej ud af hans synsfelt, før Dust igen vendte sin opmærksomhed mod Makuro og lagde kort hovedet på skrå mens han tænkte lidt "Godt så lad os da lave lidt fis i gaderne jeg har faktisk en opgave jeg skal have ordnet og din hjælp kunne måske være mig morsomt!" sagde Dust roligt, og begyndte at gå mod det hemmelige rum Dust planlagde, og overvågede alle sine fælder i "Jeg overvejer stadig min næste fælde jeg er lidt i tvivl om hvorvidt jeg skal udsætte offeret, for en reverst beartrap, en blow bomb i hans krop med en nøgle eller et eller andet eller om jeg skulle finde på noget mere genialt så mit offer kunne få lidt mere lidelse ud af sin test? Jeg synes virkelig jeg er gået i stå med min kreativitet så dit vesuv ville være mig en stor hjælp!" Dust rettede sit blik mod Makuro, mens de gik og afventede at høre hans mening, da Dust virkelig var gået lidt i stå med sin fælde kreativitet efter han lavede den store kontorbygnings fælde, der skabte noget af et helveds kaos i denne by, det havde moret ham utroligt men han havde også pumpet sig selv for kreative ideer, da han havde brugt tonsvis af dem i den bygning.

Da de nåede hen til et område hvor der umiddelbart virkede til ikke at være noget sted at gå hen andet end at vende om, og gå tilbage hvor man kom fra, trykkede Dust på en hemmelig gemt knap i væggen der aktiverede en skjult dør, som de kunne fortsætte ind af. Dust gik derind og stilte sit skarpretter sværd fra sig, for at slippe for de ekstra 40-50 kg, mens den hemmelige dør lukkede bag dem, men han valgte at beholde Samehada på sig da han nødigt ville give slip på hans lidt uortodokse følgesvend det kunne i hans hoved altid være praktisk at have et våben på sig, da han var vant til at kunne blive angrebet på de mest underlige steder, og tidspunkter. Endnu en smøg blev taget frem og tændt, og røgen begyndte lige så stille at sprede sig i lokalet, mens Dust gik hen til et bedøvet offer, en kvinde der var den næste der havde fanget hans interesse, og derfor skulle udsættes for hans dødelige fælder, han tjekkede dog sine monitore der holdt øje med hele udendørs området samt diverse lokaler han kunne bruge som fælder, bare for at sikre sig at der ikke var fremmede der havde undgået hans fælder og var trængt ind på hans grund. Der var ikke lige just noget at se og det behagede ham tydeligvis Dust var ikke i kamp humør, så hvis det blev nødvendigt ville han gøre kort proces, i tilfælde af kamp.
Tilbage til toppen Go down
Makuro
First Class.
First Class.
Makuro


Ingame Titel: : Leder af dæmonerne.
Outgame Titel: : Tidl. Admin
Race : Skyggedæmon.
Navn. : Makuro kurosaki
Alder : 267 (men ligner en på 18)
Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock
Bosted : Fort Helg
Partner. : N/A
Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare!
Antal indlæg : 2560
Reputation : 21
Join date : 22/01/13

Saw lignende emne(bloodknight) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Saw lignende emne(bloodknight)   Saw lignende emne(bloodknight) - Page 3 Icon_minitime1/2/2013, 00:32

Makuro små grinte og tænkte for sig selv om hvor vit det kun var fis der skulle spredes i gaderne, han fulgte efter Dust ind i blindgyden og undrede sig lidt men nåede ikke at sige noget før Dust trykkede på en knap.

inde i det rummet kunne Makuro se Gildares's skygge på jorden på det moniteres som Dust havde stående.
Makuro brød ud i en ond latter og sagde derefter
"kreativt siger du, tror jeg her en ret så sjov ide
hvis nu man fulder ofrets blod med en form for krudt så blodet ville være eksplosivt og så satte ofret ind i et rum hvor varmen ville stige hvis ikke ofret nåede ud, og tilsidt ville det blive så varmt at det allerede ustabile krudt fyldte blod ville antænde og sætte ofret i brand inden fra!" kiggede på ofret og kunne ikke lade vær med at forstille sig hvilken smerte det ville være at brande eller eksplodere inde fra.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Saw lignende emne(bloodknight) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Saw lignende emne(bloodknight)   Saw lignende emne(bloodknight) - Page 3 Icon_minitime2/2/2013, 16:15

bloodknight kunne mærke der var en eller flere væsner som holdte øje med ham men han tænkte ikke rigtig over det han gik bare vider og tænkte på de ting som vente ham
Tilbage til toppen Go down
Dust
First Class.
First Class.
Dust


Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket.
Outgame Titel: : First to reach 2000!
Race : Skytsengel/skygge dæmon
Navn. : Dust
Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år.
Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge)
Bosted : everywhere and nowhere
Tilhørende klan. : Leder af the offspring
Partner. : Aldrig haft en
Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid
Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing...
Antal indlæg : 4415
Reputation : 43
Join date : 17/09/12

Saw lignende emne(bloodknight) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Saw lignende emne(bloodknight)   Saw lignende emne(bloodknight) - Page 3 Icon_minitime3/2/2013, 14:17

Dust smilede roligt ved tanken om at udføre den slags mod hans nyeste offer, og dette gav ham et nærmest dødeligt ondskabsfuldt ansigts udtryk på grund af hans manglende følelser.
"Så har jeg faktisk lige det væske vi skal bruge til den ide!" sagde han roligt og gik hen til en slags kommode åbnede en skuffe, og fandt en kanyle samt nogle beholdere frem "Det her er en flydende form for c4 sprængstof der er varmefølsomt, og sprænger ved vands kogepunkt, Hvis jeg pumper hende op med dette og placere hende i varme rummet er din ide en realitet!" Dust gik roligt hen til offeret, og begyndte at fylde kanylen med den første beholder med c4 væske.
Tilbage til toppen Go down
Makuro
First Class.
First Class.
Makuro


Ingame Titel: : Leder af dæmonerne.
Outgame Titel: : Tidl. Admin
Race : Skyggedæmon.
Navn. : Makuro kurosaki
Alder : 267 (men ligner en på 18)
Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock
Bosted : Fort Helg
Partner. : N/A
Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare!
Antal indlæg : 2560
Reputation : 21
Join date : 22/01/13

Saw lignende emne(bloodknight) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Saw lignende emne(bloodknight)   Saw lignende emne(bloodknight) - Page 3 Icon_minitime3/2/2013, 15:19

Makuro grinede ved tanken over at se kvinden springe i luften indefra.
han så spændt til mens Dust legede ond læge.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Saw lignende emne(bloodknight) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Saw lignende emne(bloodknight)   Saw lignende emne(bloodknight) - Page 3 Icon_minitime3/2/2013, 23:38

bloodknight som var ved og være irreterret over det eller de væsner som fuldte efter ham valgte han ved hjælp af sin hørelse og finde ud af hvor de var hende og slå dem bevistløse og slabe dem med ind i skoven og bruge dem som logge mad sener hen
Tilbage til toppen Go down
Dust
First Class.
First Class.
Dust


Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket.
Outgame Titel: : First to reach 2000!
Race : Skytsengel/skygge dæmon
Navn. : Dust
Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år.
Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge)
Bosted : everywhere and nowhere
Tilhørende klan. : Leder af the offspring
Partner. : Aldrig haft en
Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid
Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing...
Antal indlæg : 4415
Reputation : 43
Join date : 17/09/12

Saw lignende emne(bloodknight) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Saw lignende emne(bloodknight)   Saw lignende emne(bloodknight) - Page 3 Icon_minitime5/2/2013, 13:33

Dust begyndte at indføre c4 væsken i offeret, og det så ud til at han var god til det for det blev indført gennem armene benene og et par steder i selve korpus, og ikke engang lyden af hans sværd der snakkede, kunne distrahere Dust eller få ham til at virke tøvende. Da Dust så endelig var færdig med at føre sprængstoffet ind i kroppen, tog han den bevidstløse kvinde op og tog hende med ind til et rum der så ud til ikke normalt at være tilstødende til det hemmelige rum de var i. Dust placerede hende i en stol, og koblede hende til en wire via et halsbånd som blev strammet op mellem hende, og en maskine der producerede varme og som straks ville starte når hun rejste sig. Dust vendte sig mod Makuro og så på ham med et tomt blik.

"Jeg tænkte på et pengeskab og en væg fyldt med tal, med den maskines indstillinger burde hun så have omkring en time!" sagde han roligt "Så hvis du sørge for maling, pengeskab, og tal kombinationer på væggen, skaffer jeg udgang og hendes bånd!"
Tilbage til toppen Go down
Makuro
First Class.
First Class.
Makuro


Ingame Titel: : Leder af dæmonerne.
Outgame Titel: : Tidl. Admin
Race : Skyggedæmon.
Navn. : Makuro kurosaki
Alder : 267 (men ligner en på 18)
Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock
Bosted : Fort Helg
Partner. : N/A
Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare!
Antal indlæg : 2560
Reputation : 21
Join date : 22/01/13

Saw lignende emne(bloodknight) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Saw lignende emne(bloodknight)   Saw lignende emne(bloodknight) - Page 3 Icon_minitime5/2/2013, 16:45

Makuro kiggede sig omkring
"hmmm"
gik hen og ledte efter en åben knap til døren, der gik lidt tid før døren gik op.
Makuro hoppede ud og kiggede sig omkring og tænkte at her på den forladte grund må der da være et pengeskab et eller andet sted, han hoppede over på noget som lignede et kontor, han kravlede ind af et smadret vindue og fandt et penge skab. Han lagde øret og begyndte at dreje, og efter lidt tid og en 5 små klik gik døren op, han tog de få penge som lå i bunden, han greb det og hev til, det hoppede let ud af væggen. han hoppede ned til døren og fik den åben han gik ind og stillede pengeskabet på gulvet og ventede på at Gildares ville komme frem med det grønselvlysende maling han havde sent ham ud efter.
da Gildares var kommet med malingen begyndte Makuro at male
52412 42058
96102 14023
68931 34103
59303 31249
13579 19532
og efter han tilsidst havde malet den rigtige kombination "09108" kiggede han rundt på vægende og blev selv lidt i tvivl hvilken kombination som var den rigtige. han pakkede sammen og gik ud af rummet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Saw lignende emne(bloodknight) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Saw lignende emne(bloodknight)   Saw lignende emne(bloodknight) - Page 3 Icon_minitime6/2/2013, 22:23

bloodknight fandte hurtigt ud af han faktisk var omringet og på en eller anden måde måtte sleppe væk så han ikke blev et måltid for han kunne ikke se hvad det var der hade omkringe ham

så for første gang i flere år følte bloodknight tet nederlag og flygte op i træerne og hurtigt kom væk fra det der nu hade omringe ham
Tilbage til toppen Go down
Dust
First Class.
First Class.
Dust


Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket.
Outgame Titel: : First to reach 2000!
Race : Skytsengel/skygge dæmon
Navn. : Dust
Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år.
Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge)
Bosted : everywhere and nowhere
Tilhørende klan. : Leder af the offspring
Partner. : Aldrig haft en
Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid
Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing...
Antal indlæg : 4415
Reputation : 43
Join date : 17/09/12

Saw lignende emne(bloodknight) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Saw lignende emne(bloodknight)   Saw lignende emne(bloodknight) - Page 3 Icon_minitime9/2/2013, 12:31

Dust havde været fraværende mens Makuro havde ordnet sin del af opgaven, han havde indspillet båndet samt skaffet en nøgle, og en eliksir der kunne fremskynde offerets krops evne til at fraskille c4 væsken. Dust kom roligt ind i lokalet, og placerede tingene i det pengeskab Makuro havde skaffet, før han smækkede og roterede dreje skiven. Med et roligt blik så Dust over på Makuro da han var klar, og lavede et nik med hovedet, som tegn på at han skulle komme med.

"Hun vågner snart så pak tingene sammen, og kom med!" sagde han roligt, og gik mod døren til hans hemmelige rum.
Tilbage til toppen Go down
Makuro
First Class.
First Class.
Makuro


Ingame Titel: : Leder af dæmonerne.
Outgame Titel: : Tidl. Admin
Race : Skyggedæmon.
Navn. : Makuro kurosaki
Alder : 267 (men ligner en på 18)
Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock
Bosted : Fort Helg
Partner. : N/A
Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare!
Antal indlæg : 2560
Reputation : 21
Join date : 22/01/13

Saw lignende emne(bloodknight) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Saw lignende emne(bloodknight)   Saw lignende emne(bloodknight) - Page 3 Icon_minitime9/2/2013, 14:13

Makuro grab sine ting og fulgte efter Dust.

"jeg håber hun ikke når det" sagde han med et grin.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Saw lignende emne(bloodknight) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Saw lignende emne(bloodknight)   Saw lignende emne(bloodknight) - Page 3 Icon_minitime9/2/2013, 19:44

bloodknight som var flygtet følgte sig stadig ikke tryk efter og have flygtet han følte sig stadig overvåget og fandt han hurtigt ud af han ikke var og lige som han så det det der følgte efter ham blev han slået ned og vågne da han lå i et stor bur og hade kæder på arme og ben og var forsvares løs
Tilbage til toppen Go down
Dust
First Class.
First Class.
Dust


Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket.
Outgame Titel: : First to reach 2000!
Race : Skytsengel/skygge dæmon
Navn. : Dust
Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år.
Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge)
Bosted : everywhere and nowhere
Tilhørende klan. : Leder af the offspring
Partner. : Aldrig haft en
Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid
Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing...
Antal indlæg : 4415
Reputation : 43
Join date : 17/09/12

Saw lignende emne(bloodknight) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Saw lignende emne(bloodknight)   Saw lignende emne(bloodknight) - Page 3 Icon_minitime9/2/2013, 19:54

Dust smilede roligt for sig selv af Makuros bemærkning, og lukkede døren efter Makuro før han gik hen til monitorerne for at betragte pigen. Der gik ikke lang tid før hun vågnede, og Dust smilede roligt for det passede perfekt med, at hun nåede at gå lidt i panik før båndet begyndte at spille. Som sædvanligt fortalte den forvrængede udgave af hans stemme, hvad situationen var og satte hende i gang med hendes opgave.

//Vil du have æren af at beskrive hvad der sker Makuro? ^^
Tilbage til toppen Go down
Makuro
First Class.
First Class.
Makuro


Ingame Titel: : Leder af dæmonerne.
Outgame Titel: : Tidl. Admin
Race : Skyggedæmon.
Navn. : Makuro kurosaki
Alder : 267 (men ligner en på 18)
Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock
Bosted : Fort Helg
Partner. : N/A
Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare!
Antal indlæg : 2560
Reputation : 21
Join date : 22/01/13

Saw lignende emne(bloodknight) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Saw lignende emne(bloodknight)   Saw lignende emne(bloodknight) - Page 3 Icon_minitime10/2/2013, 22:17

Da båndet havde spillet færdigt, kiggede kvinden tudefærdigt rundt på alle de selvlysende tal kombinationer. hun kiggede over på pengeskabet og gik langsomt over til det. hun kiggede igen rundt på kombinationerne, tastede den første som hun kunne komme på ind, 34103. lågen rokkede sig ik en meter!
hun kiggede igen rundt og tørrede sveden som stille og roligt piblede frem i det opvarmede rum, hun tastede den næste ind, og da døren igen ikke rokkede, gik hun totalt i panik, tastede løs, men ingen åbnede pengeskabet.
hun tastede endnu en kode ind og trak til i låge. hun væltede da lågen gik op. i det hun skulle til at rejse sig op mærkede hun en varm stikken inden fra, hun skreg af smerte idet c4'et i hendes blod begyndte at eksplodere.
hun eksploderede med en kæmpe blodfyldt flammekugle så hele rummet blev dækket af det små røde blod, så man lige kunne skimte de selvlysende tal igennem.

Makuro grinede ved synet af hende der exploderede, og ik mindst at blodet også ramte kameraet så monitoren lyste rødt.
Tilbage til toppen Go down
Dust
First Class.
First Class.
Dust


Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket.
Outgame Titel: : First to reach 2000!
Race : Skytsengel/skygge dæmon
Navn. : Dust
Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år.
Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge)
Bosted : everywhere and nowhere
Tilhørende klan. : Leder af the offspring
Partner. : Aldrig haft en
Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid
Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing...
Antal indlæg : 4415
Reputation : 43
Join date : 17/09/12

Saw lignende emne(bloodknight) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Saw lignende emne(bloodknight)   Saw lignende emne(bloodknight) - Page 3 Icon_minitime12/2/2013, 15:47

Dust havde i modsætning til Makuro absolut ingen reaktion på situationen, sådan rent følelses mæssigt. Han ikke engang smilede ved synet af hende eksplodere, men derimod drejede han hovedet mod Samehada da sværdet snakkede til ham. Samehada sagde noget om Makuro, som fik ham til at tænke lidt og selv ikke dette var lige nu synligt, i hans udtryksløse ansigt.
"Makuro jeg tænkte på noget!" sagde han roligt "Jeg har en lidt speciel opgave til dig, der omhandler en ting jeg skal have skaffet!" Dust så roligt på ham, og afventede hans reaktion.
Tilbage til toppen Go down
Makuro
First Class.
First Class.
Makuro


Ingame Titel: : Leder af dæmonerne.
Outgame Titel: : Tidl. Admin
Race : Skyggedæmon.
Navn. : Makuro kurosaki
Alder : 267 (men ligner en på 18)
Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock
Bosted : Fort Helg
Partner. : N/A
Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare!
Antal indlæg : 2560
Reputation : 21
Join date : 22/01/13

Saw lignende emne(bloodknight) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Saw lignende emne(bloodknight)   Saw lignende emne(bloodknight) - Page 3 Icon_minitime13/2/2013, 15:44

Makuro kiggede Dust med et skævt smil
"hvad har du brug for? og hvordan kan jeg hjælpe?"
Makuro undrede sig over hvad det var han skulle finde. Men han havde lagt mærke til Dust havde kigget på sig sværd, hmm skulle han mon finde energi?
Tilbage til toppen Go down
Dust
First Class.
First Class.
Dust


Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket.
Outgame Titel: : First to reach 2000!
Race : Skytsengel/skygge dæmon
Navn. : Dust
Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år.
Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge)
Bosted : everywhere and nowhere
Tilhørende klan. : Leder af the offspring
Partner. : Aldrig haft en
Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid
Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing...
Antal indlæg : 4415
Reputation : 43
Join date : 17/09/12

Saw lignende emne(bloodknight) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Saw lignende emne(bloodknight)   Saw lignende emne(bloodknight) - Page 3 Icon_minitime13/2/2013, 23:21

Dust gik roligt hen til Samehada tog sværdet op, og placerede det på sin ryg før han så på Makuro igen "Ser du jeg har brug for en bestemt frugt, men jeg kan ikke få fat i den på grund af mit anmon blod, jeg skal bruge en ren skyggedæmon til at hente den for mig!" sagde han roligt, mens han gik hen til nogle computer skærme og begyndte at bruge tastatur og mus, til at finde de nødvendige data og billeder "Denne frugt er meget godt beskyttet, og ikke den eneste af sin slags, men lige denne frugt har en stor interesse for mig, for lige denne art af frugt giver indtageren en speciel evne, men evnen er forskellig fra frugt til frugt!" billeder af frugten, og det top sikrede skyggedæmon område den befandt sig i "Disse frugter er kendt under navnet dæmon frugter!" sagde han roligt.
Tilbage til toppen Go down
Makuro
First Class.
First Class.
Makuro


Ingame Titel: : Leder af dæmonerne.
Outgame Titel: : Tidl. Admin
Race : Skyggedæmon.
Navn. : Makuro kurosaki
Alder : 267 (men ligner en på 18)
Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock
Bosted : Fort Helg
Partner. : N/A
Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare!
Antal indlæg : 2560
Reputation : 21
Join date : 22/01/13

Saw lignende emne(bloodknight) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Saw lignende emne(bloodknight)   Saw lignende emne(bloodknight) - Page 3 Icon_minitime14/2/2013, 00:29

"hmm" sagde Makuro lavt
"det lyder jo spændende! er der nogle som ved hvilke evner de kan give, sådan helt præcist?" Makuro undrede sig over at han aldrig havde hørt om sådan en frugt hele sit liv. men en ting var sikkert, sådan skulle han have fat på.

Makuro kiggede på skærmen, han havde aldrig set noget som lignede den frugt. han vendte sig rundt og kommunikerede med Gildares gennem skyggerne. Gildares som jo var en skygge ravn havde hørt om frugterne men vidste ikke hvor den som dust ville have var.

//svare ikke før senere i morgen aften da jeg skal på endags skitur ;) :P
Tilbage til toppen Go down
Dust
First Class.
First Class.
Dust


Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket.
Outgame Titel: : First to reach 2000!
Race : Skytsengel/skygge dæmon
Navn. : Dust
Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år.
Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge)
Bosted : everywhere and nowhere
Tilhørende klan. : Leder af the offspring
Partner. : Aldrig haft en
Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid
Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing...
Antal indlæg : 4415
Reputation : 43
Join date : 17/09/12

Saw lignende emne(bloodknight) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Saw lignende emne(bloodknight)   Saw lignende emne(bloodknight) - Page 3 Icon_minitime14/2/2013, 18:08

Dust vendte sig roligt mod Makuro, og betragtede ham mens han snakkede "Jeg kan skældne frugterne fra hinanden, da jeg har studeret disse længe jeg fandt lige præcis denne i min søgen, og efter en del overvejelser er jeg kommet frem til at jeg vil spise lige præcis den frugt!" sagde han roligt og så på tastaturet, mens han tastede nogle ting ind så der kom nogle andre billeder op af stedet, hvor frugten blev opbevaret "Stedet ligger ikke særligt langt væk herfra, og har 3 forskellige sikkerheds tjek du skal igennem! Det første system er et aura tjek, den andet et tjek om du kan skygge vandre, og det sidste påkræver meget simpelt en skygge som jeg har indfanget og gjort klar til brug!"

// Ok dude ^^
Tilbage til toppen Go down
Makuro
First Class.
First Class.
Makuro


Ingame Titel: : Leder af dæmonerne.
Outgame Titel: : Tidl. Admin
Race : Skyggedæmon.
Navn. : Makuro kurosaki
Alder : 267 (men ligner en på 18)
Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock
Bosted : Fort Helg
Partner. : N/A
Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare!
Antal indlæg : 2560
Reputation : 21
Join date : 22/01/13

Saw lignende emne(bloodknight) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Saw lignende emne(bloodknight)   Saw lignende emne(bloodknight) - Page 3 Icon_minitime15/2/2013, 20:27

Makuro kiggede skævt på Dust
"hmm lyder simpelt"
lidt for simpelt tænkte Makuro, men vi får jo se.

Makuro smilede"skal vi komme af sted så?"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Saw lignende emne(bloodknight) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Saw lignende emne(bloodknight)   Saw lignende emne(bloodknight) - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Saw lignende emne(bloodknight)
Tilbage til toppen 
Side 3 af 6Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
 Lignende emner
-
» Times have chanced since last(Bloodknight)
» [Uafsluttet] Nattens jagt (Makuro og Bloodknight)
» [Uafsluttet] Nattens jagt (Dust, Bloodknight og Haku)
» [Uafsluttet]Du er kun en opgave... eller hvad? (Nille, bloodknight og Dust)
» Hello, it's me~ I was wondering if you'd like to... Emne?

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Alle andre ting ::  :: Free RP-
Gå til: