Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
An eye for an eye (Dust) 18+ - Page 2 Icon_minitime31/5/2017, 20:24 af Millicent
Admin Expressen #16


Hey Newworld , this is a ghost speaking



Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Kommentarer: 29
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
An eye for an eye (Dust) 18+ - Page 2 Icon_minitime6/6/2017, 15:25 af Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …


Kommentarer: 12

 

 An eye for an eye (Dust) 18+

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Teilo
Fifth Class
Fifth Class
Teilo


Race : Skindwalker
Navn. : Teilo Maddox Longwood
Alder : 19 år
Evner/Classes. : Ingen
Bosted : En forfalden 1. værelses i Las Vegas
Tilhørende klan. : Ingen
Partner. : Nope
Slaver. : No!
Evt. bemærkninger. : Teilo er stort set altædende og meget lidt kræsen. Dette gælder også ting, som andre normalt ikke vil se som mad.
Antal indlæg : 233
Reputation : 1
Join date : 14/03/14

An eye for an eye (Dust) 18+ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: An eye for an eye (Dust) 18+   An eye for an eye (Dust) 18+ - Page 2 Icon_minitime20/2/2015, 00:28

//Hello, Dustiiiiie! :P//
Tilbage til toppen Go down
Dust
First Class.
First Class.
Dust


Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket.
Outgame Titel: : First to reach 2000!
Race : Skytsengel/skygge dæmon
Navn. : Dust
Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år.
Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge)
Bosted : everywhere and nowhere
Tilhørende klan. : Leder af the offspring
Partner. : Aldrig haft en
Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid
Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing...
Antal indlæg : 4415
Reputation : 43
Join date : 17/09/12

An eye for an eye (Dust) 18+ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: An eye for an eye (Dust) 18+   An eye for an eye (Dust) 18+ - Page 2 Icon_minitime21/2/2015, 11:10

"Nej ikke alle kvinder, har en udefinerbar udløbsdato som mig, men nogle gange kan selv en dødelig, være det værd, hvis hun kan lyse i mit evige mørke! Desuden er mit kæreste væsen et monster som mig, og hun dør ikke lige foreløbigt, ikke så længe det er mit job at holde øje med hende!" sagde han roligt, med et smil på læben, der kunne være ret svært at definere, da der kunne ænses lidt drilleri og en masse mystik i det.

"Ja nu om dage, er rødhårede væsner faktisk et sjældent synd, da genet der forårsager rødhåret væsner, er godt i gang med at uddø, så derfor bliver væsner med så smuk en hårfarve som din, lige så langsomt udryddet fra jordens overflade, af en usynlig modstander, der ikke kan stoppes!" forklarede han sig, mens han strøg hendes bagparti, hvilket hun tydeligvis virkede til at nyde, sådan som hun strakte sig i nydelse. Han var endvidere ikke overrasket over, at hun var lidt af en skør vildbasse, der pludselig smuttede afsted for at have det lidt sjovt, han rejste sig blot op og fulgte efter hende med rolige skridt, da han kunne mærke hendes poter mod sandet, og derved finde hvor hun var.

"Hvor skal du hen min lille egyptiske Vildbassen, jeg har en overraskelse til dig, du sikkert vil kunne lide! Hvad siger du til en special behandling, som er en egyptisk gude kvinde værdi, og som kun du kan få?" spurgte han tænksomt, mens han gik ind i soveværelset, som var det rum hun havde løbet ind i. Selvom hans krop var mærket af tidens tand, så var alderdommen ikke en af de ting, der havde påvirket hans udseende. Hans krop bar kun tegn på ar og skader, men han lignede en der lige så godt kunne være 30 år gammel, og stadig var frisk og frejdig, når der var en fræk aftale i farvandet.
Tilbage til toppen Go down
Teilo
Fifth Class
Fifth Class
Teilo


Race : Skindwalker
Navn. : Teilo Maddox Longwood
Alder : 19 år
Evner/Classes. : Ingen
Bosted : En forfalden 1. værelses i Las Vegas
Tilhørende klan. : Ingen
Partner. : Nope
Slaver. : No!
Evt. bemærkninger. : Teilo er stort set altædende og meget lidt kræsen. Dette gælder også ting, som andre normalt ikke vil se som mad.
Antal indlæg : 233
Reputation : 1
Join date : 14/03/14

An eye for an eye (Dust) 18+ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: An eye for an eye (Dust) 18+   An eye for an eye (Dust) 18+ - Page 2 Icon_minitime21/2/2015, 23:27

"Det er sandt. Dødelige kan være så… desperate! De ønsker for alt i verden og udnytte den tid, som de nu er givet, hvilket får dem til at yde bedre."

Lamia lo varmt, med et særlig lille glimt i øjet. Hun havde skam også fornøjet sig selv med et par stykker eller 30, i løbet af den del år, som hun nu havde vadet rundt alene på jorden. Hun var en dame… en kat… en kvindelige skikkelse med mange behov, som hun helst holdt ved lige. Alligevel fik Dust hurtigt stoppet hendes latter igen, men nu så hun bare endnu mere nysgerrig ud.

"Oh! Et væsen? Er det mon den svævende kat, som du omtaler."

Lamia fnes igen, imens hun lod sine lange kløer glide ned over den hærgede brystkasse, som befandt sig under hende, imens hun lod sine læber køre rundt omkring Dust's hals. Selvom Lamia var slank, så måtte hun uden tvivl veje noget mere end de fleste kvinder, som man ønskede at hive til sig, med sin store løvekrop.

"Tsk! Det var ærgerligt… jeg håbede nu, at fremtiden ville være anderledes. Det var allerede umoderne da jeg var ung."

Hun skød en trist underlæbe frem og sukkede, imens hun rettede hovedet lidt op, så hun ikke talte ned i halsen på ham. Hun havde ikke noget imod at skille sig ud, men hun havde sådan glædet sig til at se de fremskridt, som der var sket siden hendes død - for der lod til at være sket en del. Da Lamia forsvandt havde hun dog slet ikke overvejet, hvordan Dust let kunne "spore" hende, men hun gjorde nu alligevel ikke det store ud af at skjule sin tilstedeværelse.

"En overraskelse?"

Oppe i Dust seng kunne man se, hvordan halen flagrede dovent rundt oppe ved hovedgærret, imens hovedet pludselig poppede ud fra dynen af, hvor hun havde gravet sig ned. Hun fik dog hurtigt et smørret grin frem, da Dust kom gående ind imod hende, hvorefter hun skubbe sig selv fri fra dynen, og lagde sig på siden midt på sengen. De grønne øjne lyste let op i det (formentlig) småmørke soveværelse. Farven var klar og pupillerne var fokuserede, imens halen dovent gled over hendes krop et par gange.

"Du har nu min fulde opmærksomhed, min mørke kriger."
Tilbage til toppen Go down
Dust
First Class.
First Class.
Dust


Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket.
Outgame Titel: : First to reach 2000!
Race : Skytsengel/skygge dæmon
Navn. : Dust
Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år.
Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge)
Bosted : everywhere and nowhere
Tilhørende klan. : Leder af the offspring
Partner. : Aldrig haft en
Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid
Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing...
Antal indlæg : 4415
Reputation : 43
Join date : 17/09/12

An eye for an eye (Dust) 18+ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: An eye for an eye (Dust) 18+   An eye for an eye (Dust) 18+ - Page 2 Icon_minitime22/2/2015, 00:53

"Nej min kære ven Cheshire, er prydet med en pels i lilla nuancer, et smil så stort at det nærmest er komisk, og det er til trods for at han selv er lidt af en butted forsvindings kat, og du kan ikke tage fejl af ham når du ser ham, for han svæver som regel og er i stand til at tale!" sagde han med en tænksom mine, da han fortalte om den destinverede kat, der var lidt af et sjældent syn for dem der havde mødt ham, da det var umådeligt sjældent at møde en kat der kunne svæve, tale og være så skør som Cheshire.

"Selvfølgelig har jeg en overraskelse til min nye room mate, især når min room mate er sådan en sjælden og yndig sag som dig! Og det er godt jeg har din fulde opmærksomhed, for denne overraskelse er specielt skræddersyet til dig!" han smilede et let smil, mens han så dybt ind i de grønne øjne, og med rolige skridt gik hen til sengen, hvor denne yndige løvinde lå og hyggede sig.
"Hvis jeg ikke husker forkert, så mener jeg at huske at højt stillede væsner i Egypten, som regel blev forkælet meget godt, både med gaver og god behandling, så jeg har tænkt mig, at når nu du ligger på min seng i alt din ynde, og ser så forbandet smuk ud, så ville jeg give dig en særlig behandling, så du kan få stillet nogle af dine kvindelige behov, såsom dine dyriske lyster og dine behov for raffineret forkældelse! Kunne det være noget, som min egyptiske rubin ville finde tiltrækkende?" han lagde sig let ved siden af hende, på siden så han kunne ligge med front mod hende, og se direkte ind i de mystiske og dyriske kvinde øjne, der tilhørte den utroligt interessante kvinde han havde tilbudt et hjem.

"Derudover, så skal min kære løvinde da også have den luksus, at kunne vaske sig engang imellem, så som en indflyttergave helt specielt til dig, tænkte jeg på at bygge et baderum, indrettet efter den egyptiske indretnings stil der passer bedst, til sådan en ædel kvinde som dig, på den måde kan du hygge dig når du nyder dit bad, i hjemlige og smukke omgivelser, som det byder sig for min egyptiske rubin!" tilføjede han med et forførende smil, mens han strøg en blid hånd gennem hendes pels, som var hun hans mest dyrebare skat, som han gav alt sin opmærksomhed. Hans hånd fandt vej gennem hendes røde hår, han strøg blidt de dyrieske øre, og fulgte den smukke pels hele vejen ned af hendes ryg. Han prøvede at lokke hende til at stille sine lysters tørst med hans tilbud, om forkældelse og en god tur på lagnerne med ham, da han trængte til lidt kvindeligt elskovs selskab, og han havde et godt øje til denne yndige rubin af en kvinde.
Tilbage til toppen Go down
Dust
First Class.
First Class.
Dust


Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket.
Outgame Titel: : First to reach 2000!
Race : Skytsengel/skygge dæmon
Navn. : Dust
Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år.
Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge)
Bosted : everywhere and nowhere
Tilhørende klan. : Leder af the offspring
Partner. : Aldrig haft en
Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid
Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing...
Antal indlæg : 4415
Reputation : 43
Join date : 17/09/12

An eye for an eye (Dust) 18+ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: An eye for an eye (Dust) 18+   An eye for an eye (Dust) 18+ - Page 2 Icon_minitime1/3/2015, 17:23

//så begynder jeg at svare igen, og så forsvinder du lige pludselig? XD din drillepind XD
Tilbage til toppen Go down
Teilo
Fifth Class
Fifth Class
Teilo


Race : Skindwalker
Navn. : Teilo Maddox Longwood
Alder : 19 år
Evner/Classes. : Ingen
Bosted : En forfalden 1. værelses i Las Vegas
Tilhørende klan. : Ingen
Partner. : Nope
Slaver. : No!
Evt. bemærkninger. : Teilo er stort set altædende og meget lidt kræsen. Dette gælder også ting, som andre normalt ikke vil se som mad.
Antal indlæg : 233
Reputation : 1
Join date : 14/03/14

An eye for an eye (Dust) 18+ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: An eye for an eye (Dust) 18+   An eye for an eye (Dust) 18+ - Page 2 Icon_minitime2/3/2015, 20:30

// Du ved, at jeg elsker at drille dig xD //
Tilbage til toppen Go down
Dust
First Class.
First Class.
Dust


Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket.
Outgame Titel: : First to reach 2000!
Race : Skytsengel/skygge dæmon
Navn. : Dust
Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år.
Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge)
Bosted : everywhere and nowhere
Tilhørende klan. : Leder af the offspring
Partner. : Aldrig haft en
Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid
Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing...
Antal indlæg : 4415
Reputation : 43
Join date : 17/09/12

An eye for an eye (Dust) 18+ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: An eye for an eye (Dust) 18+   An eye for an eye (Dust) 18+ - Page 2 Icon_minitime2/3/2015, 22:03

//Du er sådan en drillepind XD
Tilbage til toppen Go down
Teilo
Fifth Class
Fifth Class
Teilo


Race : Skindwalker
Navn. : Teilo Maddox Longwood
Alder : 19 år
Evner/Classes. : Ingen
Bosted : En forfalden 1. værelses i Las Vegas
Tilhørende klan. : Ingen
Partner. : Nope
Slaver. : No!
Evt. bemærkninger. : Teilo er stort set altædende og meget lidt kræsen. Dette gælder også ting, som andre normalt ikke vil se som mad.
Antal indlæg : 233
Reputation : 1
Join date : 14/03/14

An eye for an eye (Dust) 18+ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: An eye for an eye (Dust) 18+   An eye for an eye (Dust) 18+ - Page 2 Icon_minitime6/3/2015, 17:53

"Jeg har skam set din lille, buttede svæveven. Han var trods alt med til at få mig befriet sammen med dig, Mørke Kriger. Mon ikke, at du kan tage imod hans del af min taknemmelighed? Jeg leger ikke så godt med andre katte."

Det var som om, at for et kort øjeblik blev de kattegrønne øjne lige den tand større, hvilket næsten gav dem et bedende udtryk - som tegn på, at Lamia da langt hellere ville lege med denne mørke kriger fremfor den lille kat, selvom hun nu fandt Cheshire fascinerende. Dog så hun helst ikke det kæmpende smilende ansigt som det første om morgenen. 

Da Lamia lå inde i soveværelset, da blev hendes spidse øre rettet imod Dust. Han havde helt tydeligt hendes fulde opmærksomhed, med sine lokkende taler om forkælelser og gaver. For første gang i meget lang tid følte hun sig faktisk ganske hjemme.

"Det ville hun i hvert fald. Jeg venter allerede spændt!" 

De ellers spændte øjne havde nu lukket sig halvt i, som et tegn på, at Lamia fandt stor velbehag i, at Dust havde placeret sig ved siden af hende. Hun lå stadigvæk som før, men lod nu halen glide skiftevis op og ned af benet på dæmonhybriden, imens hun lagde hovedet lidt på skrå. 

"Du er ikke en omsorgsfuld kriger. Det kan jeg se og høre på dig. Du bekymre dig for lidt… men jeg elsker dine kreative idéer og dit lurende begær, min kriger! Samt din interesse for mig! Men hvordan har du dog tænkt dig at bygge et baderum herinde i denne hule?" 

Egentlig var detaljerne bare småting. Dust havde efterhånden fået lokket hende med mange søde ord, og hun længtes efter at føle den kolde krops berøringer igen. Det gav hende en sådan sjov og kildende fornemmelse, i modsætning til hendes varme krop. Selvfølgelig var det muligt for hende at fryse, men hendes pels var ofte god og varm. Dog, i modsætning til Dust, så var det hende ikke muligt at smide noget i denne form, da pelsen dækkede hele hendes underkrop og lige til over brysterne. Ganske kort rejste den enorme kattekrop sig op igen, og gik et par skridt frem i sengen, imens halen gled op under Dust's hage og kærtegnede den sarte hud, imens hun stod med enden til ham og virkede en smule tænksom. Først efter et par sekunder drejede hun hovedet imod ham.

"Til din forkælelse, min mørke kriger, foretrækker du mig så som nu? Eller som menneskelig?"

Hun vippede drillende med ørerne imens, og kunne stadigvæk mærke det kolde aftryk fra hans fingre imod sin pels, hvilket blot gav hende lyst til at lægge sig igen. Men skulle hun være menneske, ville det tage et øjebliks forvandling. Desuden anede hun ikke, hvordan Dust havde tænkt sig at bære sig ad med denne "behandling" men hun var ved at dø af nysgerrighed og begær.
Tilbage til toppen Go down
Dust
First Class.
First Class.
Dust


Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket.
Outgame Titel: : First to reach 2000!
Race : Skytsengel/skygge dæmon
Navn. : Dust
Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år.
Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge)
Bosted : everywhere and nowhere
Tilhørende klan. : Leder af the offspring
Partner. : Aldrig haft en
Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid
Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing...
Antal indlæg : 4415
Reputation : 43
Join date : 17/09/12

An eye for an eye (Dust) 18+ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: An eye for an eye (Dust) 18+   An eye for an eye (Dust) 18+ - Page 2 Icon_minitime7/3/2015, 01:11

"Det er jeg skam bevidst om, men det kunne jo være, at min egyptiske skønhed, var travlt optaget af at se på andre ting, end lige en buttet svævende kat! Men spøg til side, jeg vil gladeligt tage imod hans del, af din herlige taknemlighed" sagde han drillende, og strøg let den bløde pels, på hendes krop. Han virkede til at være meget fascineret af hendes skønhed, ikke blot hendes menneske forms skønhed, som han fandt meget smuk, men så sandelig også hendes katte skikkelse, han virkede til at finde hende meget tiltrækkende i begge former, og han nød at hun lod ham komme tæt på hende, og røre hendes bløde pelsede krop.

"Godt du er spændt min yndige rubin, for din særbehandling begynder, så snart du er klar!" sagde han med en erotisk undertone i hans stemme. Han slikkede hende let op af halsen, til han nåede til hendes læbe, som han blidt nabbede i mens han så dybt ind, i de dyriske grønne øjne "Omsorg er ikke noget jeg har meget af, men jeg ved hvordan jeg tager mig af mine nærmeste, såsom min nye room mate, min egyptiske rubin der gør verden til et smukkere sted, med sin fantastiske skønhed! Og bygningen af dit personlige forkælelses rum, er min lille hemmelighed, din eneste bekymring skal blot være, om det passer til din smag når det er færdigt, eller om der er noget der skal laves om!" han smilede forførende til hende, og strøg hende blidt bag det ene øre, førte hånden ned i hendes nakke, alt imens han gav hende et lille tirrende kys, på de yndige læber. Han virkede til at kende sin vej rundt, når det galt tirren og forkældelsen af en kvinde, og han havde skam tænkt sig, at hun skulle have den helt store tur, så hun rigtig kunne få tilfredsstillet hendes lyster, og hvis han var heldig, ville hun måske udvikle en forsmag, for hendes mørke kriger.
Han smilede for sig selv, da hun rejste sig op, og lod hendes hale kærtegne hans hud, hvorefter han fik en god udsigt, til hendes yndige bagparti. I hans øjne var hun jo smuk i begge former, en sand fryd for øjnene, så han syntes selvfølgelig at hun var smuk at se på, selv i katte form og med den yndige bagdel, pegende mod ham. Det var lige før han havde lyst til, bare at springe på hende lige nu, og lade hans dyriske lyster, tage over situationen.

"Min egyptiske rubin, du er et smukt væsen i menneske form såvel som i løvinde form, så jeg vil have du vælger, hvilken form du vil være i, mens jeg forkælder dig og tilfredsstiller dine lyster! Jeg vil nyde at tilfredsstille dig, lige meget hvad for en yndig form du er i, min mystiske skønhed!" sagde han forførende, mens han kom op på alle fire, kravlede hen ved siden af hende og smilede legende til hende. Han nappede blidt i hendes øre, før han med en erotisk stemme hviskede i hendes øre "Vælg du dig en form, og læg din yndige krop til rette i sengen, så jeg kan begynde at forkælde dig, mere end hvad nogen egyptisk dronning har oplevet i hele deres liv!" han kyssede hende blidt bag øret en enkelt gang, strøg hende ned af ryggen og lagde en finger under hendes hage, så han var sikker på at de smukke øjne så på ham da han tilføjede en sidste ting.

"Og husk at tøj er en meget upraktisk ting at have på, så hvis du vælger din menneske form, foreslår jeg du smider tøjet før du lægger dig!" han placerede nogle kys på hendes hals, mens han nussede hende op af kinden "Lad mig så se dit valg yndige skabning, så jeg kan tilbede og forkældet min egyptiske gudinde!"
Tilbage til toppen Go down
Dust
First Class.
First Class.
Dust


Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket.
Outgame Titel: : First to reach 2000!
Race : Skytsengel/skygge dæmon
Navn. : Dust
Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år.
Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge)
Bosted : everywhere and nowhere
Tilhørende klan. : Leder af the offspring
Partner. : Aldrig haft en
Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid
Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing...
Antal indlæg : 4415
Reputation : 43
Join date : 17/09/12

An eye for an eye (Dust) 18+ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: An eye for an eye (Dust) 18+   An eye for an eye (Dust) 18+ - Page 2 Icon_minitime5/5/2015, 02:19

//man begynder at savne dig røde XD
Tilbage til toppen Go down
Teilo
Fifth Class
Fifth Class
Teilo


Race : Skindwalker
Navn. : Teilo Maddox Longwood
Alder : 19 år
Evner/Classes. : Ingen
Bosted : En forfalden 1. værelses i Las Vegas
Tilhørende klan. : Ingen
Partner. : Nope
Slaver. : No!
Evt. bemærkninger. : Teilo er stort set altædende og meget lidt kræsen. Dette gælder også ting, som andre normalt ikke vil se som mad.
Antal indlæg : 233
Reputation : 1
Join date : 14/03/14

An eye for an eye (Dust) 18+ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: An eye for an eye (Dust) 18+   An eye for an eye (Dust) 18+ - Page 2 Icon_minitime5/5/2015, 12:48

//Jamen, jeg savner da også dig! Jeg lover at svare snart xD//
Tilbage til toppen Go down
Dust
First Class.
First Class.
Dust


Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket.
Outgame Titel: : First to reach 2000!
Race : Skytsengel/skygge dæmon
Navn. : Dust
Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år.
Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge)
Bosted : everywhere and nowhere
Tilhørende klan. : Leder af the offspring
Partner. : Aldrig haft en
Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid
Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing...
Antal indlæg : 4415
Reputation : 43
Join date : 17/09/12

An eye for an eye (Dust) 18+ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: An eye for an eye (Dust) 18+   An eye for an eye (Dust) 18+ - Page 2 Icon_minitime5/5/2015, 18:38

//godt at høre røde XD
Tilbage til toppen Go down
Teilo
Fifth Class
Fifth Class
Teilo


Race : Skindwalker
Navn. : Teilo Maddox Longwood
Alder : 19 år
Evner/Classes. : Ingen
Bosted : En forfalden 1. værelses i Las Vegas
Tilhørende klan. : Ingen
Partner. : Nope
Slaver. : No!
Evt. bemærkninger. : Teilo er stort set altædende og meget lidt kræsen. Dette gælder også ting, som andre normalt ikke vil se som mad.
Antal indlæg : 233
Reputation : 1
Join date : 14/03/14

An eye for an eye (Dust) 18+ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: An eye for an eye (Dust) 18+   An eye for an eye (Dust) 18+ - Page 2 Icon_minitime5/5/2015, 20:07

"Frygt ikke, kriger. Jeg så præcis det, som jeg behøvede. Det glæder mig forresten, at du vil modtage hans del. Så skal han være velkommen til at snakke med mig senere."

Et par rovdyrslignende hjørnetænder kunne lige spotte, da Lamia fnes af sin egen kommentar. Katten var for hende ikke lige så højstående, som Dust eller hun selv var, da det virkede som om, at Dust betragtede katten som et slags kæledyr. Derfor fandt hun det dog stadigvæk fascinerende at føre samtaler, da dette væsen lod til at have indsigt i lidt af hvert. 

"Jeg er klar…"

Spandt hun af Dust's tunge, som strøg sig op langs hendes hals. Lamias katteagtige pupiller trak sig en smule sammen, og fokuserede direkte ind i Dusts tågede, mørkerøde øjne, imens hendes læber spidsede sig en smule nær hans egne, før hun hviskede.

"Så håber jeg, Mørke Kriger, at du kan leve op til dit navn herinde. Det dur ikke, at du kun kan lege med våben og folk ude på slagmarken…"

Lamia tog glædeligt imod hans kys, og nåede da også lige at lade sin sensitive tungespids glide henover kinden på Dust, inden hun vendte sig med bagdelen til ham. Hun fornemmede kort, blot ved den korte berøring med hendes hale, hvordan det pirrede og trak i Dust for at komme i gang. Hun elskede at se andre lide lidt under spændingen, men hun var også spændt på, om det hele bare var en smule blær for at overskygge, at Dust muligvis ikke havde nogen erfaring? Det måtte natten vise.

"Du taler søde ord, Kriger. Jeg begynder at tro, at du måske ikke er så 'skræmmende' igen, som man skulle gå og tro?" 

Tilføjede hun drillede efter et par ord fra Dust. Da han krøb op på siden af hende, spandt hun tilfreds, da han nappede i hendes øre, før hun strøg sit hovede op under hagen på ham, inden hun trak sig lidt tilbage og gav et enkelt slik på hans skulder før hun tilføjede det sidste.

"Så lad dig betragte det som en udfordring og en gave. Jeg lader min mest naturlige form træde frem, og bliver altså som jeg er… men jeg advarer dig! Jeg kradser altså lidt."

Det sidste smilede Lamia stort, med et drillende glimt i øjet, før hun lagde sig an, som Dust havde befalet hende. Hun vadede lidt længere frem i sengen, indtil hun lagde sig ned på ryggen, med hovedet oppe ved gærdet, og lige sådan, at hun kunne se Dust. Halen snoede sig omkring hans ben, imens hun lod hænderne glide op af den pelsede krop, før de lagde sig på hver side af hendes hoved. Kløerne fra bagpoterne havde strukket sig en smule ud, blot af spænding, og truede nu med at lave små huller i betrækket. De lysende grønne øjne stirrede intenst på Dust, imens man tydeligt kunne fornemme, at stilheden var et tegn på, at hun var spændt. 

"Fortæl mig, hvis du ønsker mig anderledes. Fortæl mig, hvis jeg bør gøre noget for dig, Mørke Kriger. Du foretrækker måske en anden positur?" 
Tilbage til toppen Go down
Dust
First Class.
First Class.
Dust


Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket.
Outgame Titel: : First to reach 2000!
Race : Skytsengel/skygge dæmon
Navn. : Dust
Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år.
Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge)
Bosted : everywhere and nowhere
Tilhørende klan. : Leder af the offspring
Partner. : Aldrig haft en
Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid
Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing...
Antal indlæg : 4415
Reputation : 43
Join date : 17/09/12

An eye for an eye (Dust) 18+ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: An eye for an eye (Dust) 18+   An eye for an eye (Dust) 18+ - Page 2 Icon_minitime6/5/2015, 02:43

"Hvad jeg kan ude på slagmarken, er så vidt forskelligt fra det jeg kan, med et sensuelt hun væsen i et soveværelse, så vær du helt tryg, dine lyster er lagt i erfarne hænder!" sagde han forførende, efter han havde kysset hende, og alt imens han mærkede den sensitive og varme tunge, der strøg henover hans kind. Han havde gennem sin tid, lagt flere kvinder ned, alt lige fra genstridige slaver og medgørlige slaver, til mere lige sindede sex partnere, der stadig var unge og uerfarne, og derfor lod ham tage styringen, men det var sjældent han fandt en guldklump som Lamia, der kunne give ham pirreligt modspil, og tirre ham på den frække måde som Lamia gjorde "Har jeg da sagt at jeg var så skræmmende, som alle andre går og tror? Måske gemmer der sig mere under den skræmmende overflade, end bare mørke og ondskab, en side af mig der nyder at hygge sig med en smuk og pirrende kvinde, der kan give ham modspil i sengen!"

Dust løftede let hovedet, da han mærkede hendes hoved stryge op af hans hals, og et smil blev sendt i hendes retning, da han mærkede hendes slik på hans skulder. Han lyttede til hendes blide stemme, der fortalte at hun ville blive i hendes dyriske form, under deres kommende samleje, og et smil på hans læber indikerede, at han kunne lide hvad han hørte, og glædet sig til at komme i gang med at behandle hendes krop.
"Jeg føler mig allerede dybt beæret over, at du tillader mig denne gave, i form af din naturlige form! Og jeg har i den grad ikke noget imod at du kradser, jeg har prøvet det der var være, ude i denne kaotiske verden, så dine yndige klør, vil blot være som en sensuel berøring for mig!" hviskede han tirrende i hendes øre, før han fulgte hendes bevægelser, mens hun gjorde som beordret og lagde sig til rette i sengen. Dust var ligeglad med om hun lavede huller i lagnet, faktisk med den skikkelse hun havde valgt, ville han blive skuffet hvis ikke sengen blev lidt ødelagt undervejs, for så ville det betyde, at han ikke havde været tilstrækkelig nok til, at tilfredsstille hende seksuelt. Han vendte sig mod den smukke skabning, der nu lå på ryggen i hans seng, med armene ved siden af hendes hoved, halen strygende om hans ben, og klørende på hendes bagben let blottede, mens han kunne mærke på hende, at hun var spændt på hvad der nu skulle ske mellem dem.

"Du min kære rubin, skal bare nyde hvad jeg gør ved dig, så skal jeg nok dirigere dig, hvis jeg ønsker at se dig i en anden position!" sagde han mens han kravlede hen for fodenden, og placerede sig så hendes hale var fri, så hun kunne bruge den som hun ville, og hendes bagben var spredt om hans hofte. Let strøg han de stærke men feminie bagben, og hun burde straks kunne mærke, at Dust kunne noget specielt med hans hænder. Han havde lært at styre sin chakra meget præcist, samt udsende den gennem hænderne, han kendte alt til kroppens opbygning, og hans øjne der så hendes aura og chakra strømme, gjorde at han vidste lige præcis hvordan han skulle massere, for at hendes energier kunne flyde frit, og hendes muskulære opbygning kunne slappe af. Han lænede sig frem, i takt med at han førte sine hænder henover hendes lår, og han fortsatte blidt op af hendes mave, men stoppede tirrende tæt på hendes barm, for at lade hende vide, at han begærede hendes smukke feminine krops dele, men han ville tirre hendes lyster lidt endnu, før han startede på den del.

Hans hænder fulgte den bløde mave pels, og der spredte sig nærmest en varme fra hans hænder, på grund af hans specielle massage teknik, hans hænder fulgte hendes hofte, først ud til siderne og så tilbage igen hvor de mødtes igen, over hendes underliv. Hun burde helt klart kunne mærke hans bule i bukserne, der indikerede et velvoksent mandligt organ, især når han lænede sig ind over hende, som han gjorde anden gang da hans hænder, strøg hende op af maven igen, fulgte de fine linjer uden om brysterne, og fortsatte op af hendes arme, i takt med at han lagde sig ind over hende, så hun kunne mærke den kølige og stærke overkrop, mod hendes varme nøgne krop. Han fandt hendes hænder, mens han så dybt ind i de lysende grønne øjne, deres fingre blev flettet, og lige her kunne man mærke på Dust, at han havde den der sans for styring, han vidste hvordan man styrede en kvinde, og han kunne lide at lege lidt, før han tog for sig af godterne.
Han slikkede hende op af halsen, før han plantede lette kys og nap på hendes hals, for at tirre hendes sanser på forskellige måder, og først nu fik hendes bryster opmærksomhed. Han holdt hendes hænder oppe ved hendes hoved, så hun kun havde sin hale at gøre noget med, fordi resten af hendes krop var i hans magt, han kyssede hende fra halsen og ned til brysterne, hvor han blidt behandlede hendes brystvorter med munden. Han gav hende hændernes brug tilbage, da han slap hendes hænder, for blidt at massere hendes bryster med hans specielle massage teknik, mens han så op på hende, for at se om hun nød hans intro behandling.
Tilbage til toppen Go down
Teilo
Fifth Class
Fifth Class
Teilo


Race : Skindwalker
Navn. : Teilo Maddox Longwood
Alder : 19 år
Evner/Classes. : Ingen
Bosted : En forfalden 1. værelses i Las Vegas
Tilhørende klan. : Ingen
Partner. : Nope
Slaver. : No!
Evt. bemærkninger. : Teilo er stort set altædende og meget lidt kræsen. Dette gælder også ting, som andre normalt ikke vil se som mad.
Antal indlæg : 233
Reputation : 1
Join date : 14/03/14

An eye for an eye (Dust) 18+ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: An eye for an eye (Dust) 18+   An eye for an eye (Dust) 18+ - Page 2 Icon_minitime31/5/2015, 23:53

"Så glæder det mig at hører, at du mestre begge egenskaber."

Hun lo stille. Dust var meget sikker på sin egen erfaring, og således var hun selv. Selvom Dust formentlig havde haft en del flere partnere og en del mere år at gøre godt med, så følte hun selv, at der var vundet op på nogle tabte år fra hendes døde periode. Tilbage i Egypten havde Osiris ikke brudt sig om, at hun mængede sig med for mange af mændende, hvor hun egentlig havde accepteret hans ønske, som hans tro tjener, men hvor hun havde haft Nero som lidt af en undtagelse allerede fra starten af. Desuden var der ellers kun at snuse rundt blandt de trætte og beskidte slaver, for faraoen var umulig at lokke og slet ikke at beskæftige sig med, ligeså var hans tjenere. Dog havde Lamia fundet ud af, efter sin genopstandelse, at den erotiske nydelse slet ikke var, hvad den engang havde været. Den havde udviklet sig i mange former og arter, som hun var sikker på, at hun stadigvæk ikke kendte alle af, trods sine mange udforskelse i de seneste par år.

"Så skal krigeren være velkommen her hos mig, hvor han vil finde varme, skønhed og pirrereren som aldrig før…"

Lamia var ganske tilfreds med Dusts reaktion på hendes valg. Det var faktisk stort set kun i hendes oprindelige tid, at hun havde ladet sig udforske i sin naturlige form, da væsnerne i dag lod til at foretrække det mere menneskelige som smukt. Hun havde en tendens til at kunne styre sig selv mindre i sin naturlige form, men Dust lod heldigvis også til at være lidt af en fan af kaos. 

"Ja, lad os nu se!"

Et øjenbryn, hvis farve matchede de ildrøde krøller til perfektion, blev hævet som en udfordring. Det var ikke svært at tro på, at Dust havde været ude for lidt af hvert, men hun tvivlede på, at hun ikke ville kunne lade sig mærke, trods hendes mere eller mindre dødelige skikkelse. I modsætning til Dust kunne hendes krop sagtens mærke diverse skader og endda dø af de mere voldsomme. 

Så snart Dust lod hånden glide op af hendes lår mærkede hun en forunderlig følelse af, hvordan han rodede med energierne i hendes krop og diverse punkter. Det lod dog bestemt ikke til at generer den mellemstore løvinde, da hun tilfreds brummede med et smil og strakte sit berørte bagben frit ud i luften, så kløerne rigtig kunne spottes. Selvom han tillod hendes krop at slappe af og energien at flyde frit, så ville Dust alligevel kunne mærke, hvordan hendes åndedræt roligt fulgte de kølige hænder, som bevægede sig op af hendes krop, med øjnene halvt lukkede i, men stadigvæk observerende placeret imod Dusts skikkelse. Øjnene åbnede sig først lidt op igen, da hun pludselig kunne mærke noget andet end blot de behagelige hænder støde imod hendes pelsede underdel. Halen var der straks, og snoede sig straks en enkelt gang omkring livet på Dust, før den klemte en smule til. 

"Hvem tirrede hvem her?"

Sukkede hun tilfreds, imens hendes grønne øjne, der nu var fikseret på Dusts egne øjne over hende, gled en smule i igen. Hendes fingre flettede sig sammen med hans, før hun strakte halsen let, så han fik god plads til sine kærtegn. Imens Dust langsomt lod sine læber glide ned over overkroppen på hende, så lod hun langsomt sin hale løsne sit greb igen, samtidig med, at den ned over Dusts overkrop, presset imod der hvor hun kunne mærke bulen. Da hænderne fik frit spil gled de som dovne slanger igennem hans vilde hår, nedover hans nakke og nedover ryggen, for til sidst at ende ved hans buksekant, hvor man hele tiden kunne mærke overfladen af hendes lange negle skrabe imod huden. Halen fortsatte nu i et dovent tempo, med at glide frem og tilbage over bulen, imens kløerne gav sig til at skrabe utålmodigt i bukserne… eller var det af ophidselse? Lamias hoved gled i hvert fald en smule rundt på puden, med et tilfreds smil, hvor rovdyrstænderne nu var helt tydelige. En dyb spinden kunne desuden høres fra hendes strube, ikke voldsomt langt fra, hvor Dust befandt sig.
Tilbage til toppen Go down
Dust
First Class.
First Class.
Dust


Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket.
Outgame Titel: : First to reach 2000!
Race : Skytsengel/skygge dæmon
Navn. : Dust
Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år.
Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge)
Bosted : everywhere and nowhere
Tilhørende klan. : Leder af the offspring
Partner. : Aldrig haft en
Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid
Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing...
Antal indlæg : 4415
Reputation : 43
Join date : 17/09/12

An eye for an eye (Dust) 18+ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: An eye for an eye (Dust) 18+   An eye for an eye (Dust) 18+ - Page 2 Icon_minitime1/6/2015, 21:26

"Jeg er trossalt en mand, jeg kan ikke undgå at reagere positivt, når jeg ligger over en smuk ung dame!" sagde han med et tirrende smil på læben, da hun havde opdaget hans bule i bukserne, og kommenteret den. Hvis han skulle være ærlig, havde han heller ikke haft en kvindes selskab i noget tid, så nu hvor der endelig var udsigt til at få krøllet lagnerne godt og grundigt, så reagerede hans krop selvfølgelig ret hurtigt på det, da den efterhånden havde mere end bare opdaget, hvad han lavede med Lamia.
Dust nød at hun brugte hendes hale til at stryge hans lem uden på bukserne, mens han mærkede hendes hænder stryge gennem hans hår og ned af ryggen. Han lage godt mærke til den spinden der kom fra hendes strube, mens hun vred hovedet lidt rundt på puden, og virkede til at ville have bukserne af ham. Han satte sig op på knæ igen, så hun kunne se på, mens han åbnede sine bukser, og han kunne nyde den smukke løvinde krop der lå foran ham, før han lagde sig over hende igen, med bukserne nede om om knæende. Han lagde blidt armene om hendes fine krop, og vendte rundt på dem så han endte med at ligge nederst, og hun endte med at ligge over ham.

"En smuk løvinde, skal have plads til at strække sig, så hun kan vise hendes smukke og stærke krop frem!" sagde han smilende, mens han brugte sine ben til at få bukserne af, så der kun var et par underbukser, imellem hans stive lem og den frie tilgængelighed. Nu da bukserne var væk, ville Dust fortsætte med hans massage af hendes krop, og med det han valgte at gøre nu, gav det han sagde meget mere mening. Hans hænder fulgte hendes ryg ned til taljen, han strøg let hendes røv en enkelt gang, før han fandt hendes rygsøjle nede ved taljen, og med spidsen af ring- og pegefingeren på hver hånd, trykkede han lige på hver side af rygsøjlen, mens han sendte chakra ind, for at give sådan en slags kildrende fornemmelse i hendes ryg, der skulle gøre at hun fik løsnet rygsøjlen, lige som hvis hun fik strakt ryggen ud. Sådan gjorde han hele vejen op af hendes rygsøjle, for at se om han kunne få hende til at bøje ryggen ned af, så hendes brystparti ville blive mere blottet i retning af hans ansigt. Da han nåede op til nakken, fortsatte hans hænder ned af hendes ryg i strygende bevægelser, mens hans dæmon hale voksede ud, så den kunne lege lidt med hendes hale, indtil Dust´es hænder fandt hendes hofte, der var det at spidsen af hans hale, fulgte hendes op til halebenet, strøg hende ned af ballerne, og fandt vej til hendes underliv.
Han havde en rimeligt slank hale af en mand af være, og den bar ingen kropsbehåring, på dens læderagtige overflade, så da den strøg blidt om hendes underliv, var det som en kølig dildo, der blev ført tirrende rundt om hendes underliv, nærmest for at give hende lyst til, bare at gribe fat og få ham indenfor, så han kunne tilfredsstille de lyster hun brændte inde med, og give hende afløb for hendes sexuele trængsler.
Tilbage til toppen Go down
Teilo
Fifth Class
Fifth Class
Teilo


Race : Skindwalker
Navn. : Teilo Maddox Longwood
Alder : 19 år
Evner/Classes. : Ingen
Bosted : En forfalden 1. værelses i Las Vegas
Tilhørende klan. : Ingen
Partner. : Nope
Slaver. : No!
Evt. bemærkninger. : Teilo er stort set altædende og meget lidt kræsen. Dette gælder også ting, som andre normalt ikke vil se som mad.
Antal indlæg : 233
Reputation : 1
Join date : 14/03/14

An eye for an eye (Dust) 18+ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: An eye for an eye (Dust) 18+   An eye for an eye (Dust) 18+ - Page 2 Icon_minitime20/6/2015, 01:21

"Mhm"

Brummede hun blot med et smil, da Dust besvarede hendes spørgsmål med endnu en charmerende kommentar. Lamia havde stadigvæk ikke 100% styr på, hvad race hun præcis befandt sig under i øjeblikket, men for hende betød det alligevel ikke altid så meget - det var dog sjælendt, at hun beskæftigede sig voldsomt meget med varulve. Dust havde hun dog en formodning om noget dæmonisk, men ikke renblodet. Det var han også næsten for "sød" til med alle de charmerende ord. Hun fik lyst til at fnise med tanken, men glemte det fuldstændig, da Dust pludselig satte sig op foran hende. Hun trak for en kort stund halen til sig, så han kunne fortsætte sit gerning i fred, indtil han lagde sig over hende igen, men dog blot for at vende tingen en smule på hovedet.

"Det vil jeg da ikke takke nej til så!"

Bagpoterne fik placeret sig grundigt på det bløde underlag, imens hendes hænder lå placeret på hver side af Dust's hovede. Halen strittede kort op i vejret, da hun mærkede de kølige hænder, som i stedet for hendes mave begyndte at bevæge sig henover ryggen på hende, og ned mod hendes røv, hvilket stadigvæk var en yderst speciel men ikke mindst behagelig følelse, med kulden der strømmede fra hans hud. Da gav nærmest små sæt i Lamia, hver gang Dust pressede med sine fingre. Bestemt ikke på nogen dårlig måde, for det var som om, at hun vågnede en smule mere op. Samtidig så virkede hans plan helt fint, sammen med hendes egne idéer, for imens han fik hende til at strække kroppen ud, så før den strakte sig lidt op i vejret, så barmen kom til at strutte, så fik hun langsomt presset sig ned imod Dust's krop, med dele af sin egen krop, hvorefter de i fulgte tempoet med hans fingre i hvor langsomt det gik med at gnide sig over hende. 

Imens alt dette foregik, så sænkede Lamia sit hoved ned mod Dust, så deres næsetippe kort rørte hinanden, før hun strøg læberne ned af hans blege kinder, ned over læberne, som hun blot berørte for et par sekunder med tungespidsen, før hun stadigvæk brugte tungespidsen til at stryge ned over hans hals og henover hans ene skulder, hvor hun begyndte at placerer små pirrende kys og ind i mellem små nap. Hendes bagben spredtes let fra hinanden, da hun pludselig mærkede en lang, kølig legemsdel imellem sig. Hun blev nødt til at stoppe kyssene kort, blot for at kigge, fordi hun ikke mindes nogen hale fra førhen. Dog så det ikke ud til, at den blev noget problem.

"Jeg er imponeret over dine små tricks. Jeg glæder mig til at se, hvad du ellers har skjult..."

Øjnene glanede kort ned over Dust, før hun med en legesyg knurren gav sig til at nappe op af halsen på Dust, samtidig med, at hendes underliv begyndte at vugge imod Dust's hale. Hendes egen hale, der dog var med pels og det hele, strøg nedover kroppen på Dust, og fik skubbet sig selv ned i hans underbukser, hvor den roligt men bestemt pressede sig op af hans lem i langsomme bevægelser.
Tilbage til toppen Go down
Dust
First Class.
First Class.
Dust


Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket.
Outgame Titel: : First to reach 2000!
Race : Skytsengel/skygge dæmon
Navn. : Dust
Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år.
Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge)
Bosted : everywhere and nowhere
Tilhørende klan. : Leder af the offspring
Partner. : Aldrig haft en
Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid
Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing...
Antal indlæg : 4415
Reputation : 43
Join date : 17/09/12

An eye for an eye (Dust) 18+ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: An eye for an eye (Dust) 18+   An eye for an eye (Dust) 18+ - Page 2 Icon_minitime20/6/2015, 21:17

Dust fik god udsigt til hendes bryster, da hun struttede med dem, samtidig med at hun pressede noget af hendes krop mod ham. Han nød at hun reagerede så positivt på hans behandling af hende, og det var herligt at have en kvinde, der var så sjov at lege med i sengen, for ikke at glemme at Dust virkelig nød, at hun var i sin løvinde form, for han havde en stor forkærlighed for specielle racer.
Et smil dannede sig på hans læber, da hendes næse rørte hans, man kunne nærmest se nydelsen i de tågede øjne, mens hans krop fulgte hendes læber. Hans tunge mødte hendes, da han mærkede den mod hans læber, men det blev kun et lille visit, før han strakte hals da hun fortsatte den vej med tunge spidsen, til hun nåede hans skulder.

"Jeg har masser af små overraskelser, og jeg tror du kommer til at møde flere af dem, hvis dine lystige trængsler har brug for det!" sagde han tirrende, mens hans hale strøg hendes klit. Da han mærkede hvordan hendes underliv, vuggede imod hans hale, i takt med hans behandling af hende, valgte han at det var tid til, at bringe hendes dyriske lyster, mere frem i hende. Han tøvede dog lidt, da den bløde varme hale, fandt vej ned i hans underbukser, hans lem var stift og hårdt, lige klart til brug når det var tid, men han ville ikke gøre det endnu. Imens han nød hendes behandling af ham, lagde han hænderne på hendes mås, og holdt hendes krop i ro, mens hans hale penetrerede hendes underliv, og gled op i hende til den stødte mod livmoder halsen, han bevægede langsomt halen frem og tilbage i hende, mens hans ene hånd strøg hende ned af maven, og fandt vej til hendes klit. Han fandt det lille punkt, og masserede det ømtåleligt og kærligt, i takt med hans hales bevægelser, og man kunne mærke på hans færdigheder, at han vidste lige præcis hvad han lavede dernede.

"Hmm jamen dog, så varmt og dejligt der er i dit indre, jeg kan ikke vente med at trænge op i dig smukke!" hviskede han i hendes øre, mens hans frie hånd blev liggende på hendes mås "Hmm hvordan mon jeg skal starte? Mon jeg skal tage dig som du ligger nu, så jeg kan se på dit smukke ansigt, mens du nyder at ride mig, eller skal jeg mon få dig op mod væggen, så du rigtig kan nyde godt af, at det er mig der bestemmer, og tager mig af dine dyriske lyster?" han fjernede sine hænder fra hende, og lod halen hvile oppe i hende, så han lige kunne koncentrere sig om at fjerne sine underbukser, for nu ville han altså have sit stive lem ud, så hun bedre kunne komme til ham.
"Lad mig høre hvad du synes, min dejlige løvinde?" sagde han tirrende, og nappede hende blidt i øreflippen, mens han rakte en hånd ud. Noget sand hentede en lille pakke, med en af de der slags sex beskyttelse, der skulle op i kvinden og beskyttede hendes livmoderhals, så sæd ikke kunne komme ind, og lagde den i hans hånd "Vi må hellere huske beskyttelse, når nu vi skal til at være uartige!" han smilede frækt til hende, og åbnede pakken mens han trak halen ud af hende med et lille swup. Den glinsende allerede af hendes safter, og let slikkede han noget af det i sig, før han satte beskyttelsen på hale enden, og brugte halen til at skubbe den op på plads i hende, så de var klar "Hmm du smager godt dernede, jeg får helt lyst til at slikke dig, før vi går i gang! Nu må du hellere vælge hvad du vil først for mig smukke, jeg er helt i vildrede! Hvis du vil slukkes eller ride mig, sætter du dig bare over mit lem eller min mund, hvis du vil op af væggen, siger du bare til!" han trak let halen ud af hende igen, så hun frit kunne handle efter hendes lyster.
Tilbage til toppen Go down
Teilo
Fifth Class
Fifth Class
Teilo


Race : Skindwalker
Navn. : Teilo Maddox Longwood
Alder : 19 år
Evner/Classes. : Ingen
Bosted : En forfalden 1. værelses i Las Vegas
Tilhørende klan. : Ingen
Partner. : Nope
Slaver. : No!
Evt. bemærkninger. : Teilo er stort set altædende og meget lidt kræsen. Dette gælder også ting, som andre normalt ikke vil se som mad.
Antal indlæg : 233
Reputation : 1
Join date : 14/03/14

An eye for an eye (Dust) 18+ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: An eye for an eye (Dust) 18+   An eye for an eye (Dust) 18+ - Page 2 Icon_minitime21/6/2015, 21:37

Selvom Lamia havde travlt med at nyde hver en bid af den kærlige behandling som Dust udførte på hendes krop, så var hun ikke i tvivl om, hvad de signaler som Dust måske endda ubevist fik sendt hende. Han nød det hendes egen behandling, hvilket faktisk behagede hende. Det var altid sjovt at finde nogen, hvor man kunne lege nogenlunde ensartet. Lamias egne øjne havde da også svært ved at holde sig fuldstændigt åbne under det meste af seancen, men de fik i hvert fald spottet det tågede blik, som gled drømmende rundt, hvilket frembragte endnu et smil på hendes egne læber. 

"Jeg kunne skam sagtens bruge lidt af hvert efter al den tid… men jeg er ikke sikker på, at den jeg vil have mest er så lille endda..."

Spandt hun tæt op af halsen på Dust, imens de små kys og nap fortsatte op af halsen på ham, indtil de nåede hans øreflip, som de langsomt begyndte at hive lidt i. Lamia var omhyggelig med, at hendes skarpe hjørnetænder ikke gik igennem kødelige men sarte områder på Dust, da det havde det lidt med at ødelægge morskaben. Hendes hale, der stadigvæk befandt sig i det trange område nede hos hans lem, vred sig en smule tættere omkring de velvoksne mandlige dele, imens de langsomt fik skubbet underbuksekanten længere og længere ned. 

Med hænderne atter velplaceret på hendes bagparti, så valgte Lamia at holde det i ro for et øjeblik, da det lod til at være, hvad han ønskede af hende. Det varede også kun et øjeblik før, at hun fandt ud af hvorfor. Den kølige hale der pludselig skød op igennem hende, sendte hendes hoved let bagover, samtidig med, at det udløste hvad der for mange lød som et mindre brøl, men som egentlig også var et langt og dybt suk af nydelse. Lagenet nær Dusts øre gav desuden en utilfreds knasen fra sig, da kløerne fra Lamias fingre gik igennem stoffet og krummede sig sammen omkring det. Med de langsomme bevægelser fra halen, så var det svært for hende ikke at vugge med, specielt da Dust igen lod sine fingre komme til for at lege. Hendes ansigt var en stor maske af nydelse, med læberne let åbne og med en sagte stønnen strømmende ud fra dem.

"Du skal hellere ikke vente! Du skal tage mig op af væggen som den kriger du er og lade mig mærke mere af din kølige hud, og dit dybeste indre!"

Pev hun nærmest, imens hendes krop skælvede let over Dust. Selvom Lamia måske ikke lige have bestemte kropsdele der udtrykte hendes forskellige stadier der indikerede om, hvor klar hun var, så var det formentlig ikke svært at se for Dust, at han havde haft trykket på en del af de rigtige knapper. Ud af øjenkrogen opfangede hun sandet, der kom glidende med en slags beskyttelse, som hun havde set lidt til før. Egentlig så gjorde hun ikke voldsomt meget ud af beskyttelse, da det stort set virkede komplet umuligt for hende at være gravid - hvilket hun også havde haft en snak om med Osiris i sin tid. Alligevel sagde hun ikke noget, da Dust fik beskyttelsen sat på plads, da det ikke var til at vide, hvad hans safte ville kunne gøre ved hendes krop - ting som ikke nødvendigvis indebar graviditet. 

Lamia lagde sig helt ned over ham, så de kunne mærke deres nøgne kroppe mod hinanden. Hendes fingre havde fået rykket sig fri fra det ødelagte stof, og gled nu kælent over hans brystkasse, hvor de lavede små, fine, lyserøde mærker efter sig. Hovedet hang lige over Dusts eget, imens hendes intense grønne øjne stirrede ned i hans. Halen havde frigjort sig fra hans lem, og viftede legesygt bag hende, med små svirp. Det var tydeligt, at der foregik en del spænding i det rødhårede hoved, hvis øre strittede ret op.

"Jeg vil… op af væggen."

Et bredt grin bredte sig på hendes læber, før hun pressede dem imod hans, hvor hun denne gang ikke forsøgte at rende nogen steder hen.
Tilbage til toppen Go down
Dust
First Class.
First Class.
Dust


Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket.
Outgame Titel: : First to reach 2000!
Race : Skytsengel/skygge dæmon
Navn. : Dust
Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år.
Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge)
Bosted : everywhere and nowhere
Tilhørende klan. : Leder af the offspring
Partner. : Aldrig haft en
Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid
Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing...
Antal indlæg : 4415
Reputation : 43
Join date : 17/09/12

An eye for an eye (Dust) 18+ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: An eye for an eye (Dust) 18+   An eye for an eye (Dust) 18+ - Page 2 Icon_minitime22/6/2015, 22:03

Dust smilede lidt over hendes kommentar, til hans bemærkning om at han havde flere overraskelser gemt i ærmet, mens han gav hende plads til at nappe og kysse, op af hans hals til hans øre flip. Han ville ikke lige just pive over det, hvis hun kom til at nappe lidt for hårdt, med hendes skarpe hjørnetænder, han havde trossalt prøvet lidt af hvert, hvilket hans arrede krop var et tydeligt bevis på, bare så længe hun ikke begyndte at gumle på ham, det var han trossalt ikke egnede til. Da han førte sin hale op i hende, kunne han tydeligt se og høre på hende, at det var lige noget der behagede hans løvinde, sådan som hun sukkede af nydelse, og begyndte at stønne mens sengen fik sine første afmærkninger af, at hun blev tilfredsstillet. Disse reaktioner var et godt tegn i Dust'es øjne, for hvis ikke sengen tog lidt skade undervejs, så gjorde han noget forkert, og det kunne han ikke acceptere, han ville ikke have at hans sex partner gik skuffet fra sengen.
Den måde hun nærmest pev hendes ord ud på, og skælvede over hans behandling af hende, var mere end tydelige tegn for ham, der viste at hun var mere end klar til at mærke ham. Han havde lige så stille vendet sig til denne yndige løvinde krop, der lå over ham, klar til at mærke hans lystige indtrængen i hende, og med hans analytiske evner, kunne han nemmere aflæse hende, nu hvor han havde vendet sig til hende, så han kunne godt se på hende, at han havde gjort en masse rigtigt, for at fyre op under hende. Han så ind i de grønne øjne, og smilede et mystisk smil da hun svarede ham.

"Hvis min frække lille mis så gerne vil op af væggen, så vil jeg helt klart tage dig op af væggen!" sagde han tirrende, mens han let trak sin hale ud af hendes underliv. Han satte sig op så hun blev nød til at komme op på knæende, en finger blev ført op af hendes hals og stoppede på hendes hage "Er min frække misser klar, til at mærke en mørk krigers lyster trænge op i hende?" hviskede han tirrende, før han guidede hende på plads ved væggen, så hun sad med ryggen mod væggen. Han satte sig på knæ foran hende, og førte hende op på hsns skød, så hun nu sad med benene om hans hofter, rumpen på hans lår, og ryggen mod væggen, så hun var fuldstændig henlagt til hans lyster. Han spredte let sine ben en smule, så hun kunne mærke spidsen af hans lem, glide ind mellem hendes skamlæber, så den lige kom indenfor og tirre, men ikke så langt ind at det kunne blive til mere, end den kildrende fornemmelse af, at han snart ville tage hende med hele hans lem. Alt han skulle gøre nu, var blot at støde op af, så ville hans lem der havde lidt mere fordel agtige proportioner end hans hale, blive presset helt op til roden, men han gjorde det ikke.
"Hmm så fugtig og varm du er blevet dernede! Jeg kommer til at nyde dig rigtig meget, før jeg er færdig med dig, og din underskønne løvinde krop! Og jeg har særdeles ikke tænkt mig at blive færdig, før jeg er helt sikker på at du, har fået stillet dine sexuele trængsler, og fået en ny træng til at lege med mig, når du vil have mere senge sjov!" hviskede han tirrende i hendes øre, mens han lagde hendes arme om hans hals.

En blid hånd fulgte hendes ene arm i strygende bevægelser, op til hendes skulder, hvorfra den fortsatte ned til hendes ene bryst, som blev kærligt masseret, hendes brystvorte blev nulret, mens hans læber fandt vej til hendes, så deres læber kunne mødes i et sensuelt kys. Hans lem var stadig kun en lille smule indenfor, men det ændrede sig meget snart, for i takt med at hans tunge forsigtigt skildte hendes læber og tænder, så den kunne komme ind og lege med hendes, pressede han hende kærligt helt ind mod væggen, og i det han legede med hendes tunge og nulrede om hendes bryst, blev hendes skamlæber spredt endnu mere, da han stødet op i hende, og fyldte hendes underliv med den kølige følelse af hans stive lem, der kom helt ind i hendes varme og fugtige indre. Han tøvede ikke med at fortsætte det han havde startet, så hun burde klart kunne mærke, hvordan hendes mørke krigers lem, begyndte at køre ind og ud af hende, i et moderat hårdt tempo. Han skulle lige vide hvad hun kunne holde til, så han startede ikke voldsomt.
Tilbage til toppen Go down
Teilo
Fifth Class
Fifth Class
Teilo


Race : Skindwalker
Navn. : Teilo Maddox Longwood
Alder : 19 år
Evner/Classes. : Ingen
Bosted : En forfalden 1. værelses i Las Vegas
Tilhørende klan. : Ingen
Partner. : Nope
Slaver. : No!
Evt. bemærkninger. : Teilo er stort set altædende og meget lidt kræsen. Dette gælder også ting, som andre normalt ikke vil se som mad.
Antal indlæg : 233
Reputation : 1
Join date : 14/03/14

An eye for an eye (Dust) 18+ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: An eye for an eye (Dust) 18+   An eye for an eye (Dust) 18+ - Page 2 Icon_minitime26/7/2015, 21:04

Lamia, der tidligere havde ladet sine hænder finde vej henover både ryg og bryst på Dust, var bestemt ikke i tvivl om, at hans krop var præget af tiden i form af ar og andre former for lignende sår. Det betød dog ikke, at hun var klar til at give slip på sig selv helt og holdent på den front. Hun havde aldrig fortærret et andet levende væsen, set bort fra de væsner som man generelt jagtede for føde, men det var sket, at hun havde ladet sig rive med, både erotisk, men også aggressivt. Det var endt med massive blødende sår, hvor hun havde måtte forlade stedet. Døden tiltrak for mange øjne, når hun stod med blodet smurt ud over sig. Især ét bestemt par, som hun altid holdt godt øje med. Alligevel kunne hun ikke modstå den nervepirrende fristelse, ved tanken om sin Guds nærvær, og var derfor endt med den profession som få kendte hende under den dag. Dust vidste det nok ikke engang.

Med den krop, som Lamia bar, så var det sjælendt, at noget gik ret heftigt for sig, uden at det blev smadret bare et eller andet. Desuden nød hun faktisk rodet og forvirringen bagefter. Så da Dust valgte at trække halen til sig igen, så krummede bagpoternes kløer sig hurtigt fat om lagenet, før de et kort øjeblik senere slappede af igen. Lyden af hendes vilje der blevet hende givet gjorde blot begejstringen endnu større, så da Dust valgte at lægge en finger under hagen på hende, kunne hun ikke styre en lille spændt fnisen, inden hun lavt svarede ham.

"Er Mørket selv klar? Jeg er nemlig ikke helt sikker på, om misser kan blive ved med at være sød..."

Lydigt rykkede Lamia bagud, så det endte med, at hendes ryg lænede mod væggen bag hende. Benene var placeret en smule spøjst, og havde de ikke været midt i en hed akt, så havde de fleste nok kunne relaterer hendes position til nogle af de løver man engang havde set siddende i cirkus på bagdelen... bortset fra, at de ikke havde strakt armen frem imod væsnerne foran sig, som hun gjorde nu. Armene viklede hun om nakken på Dust, imens bagdelen let blev rykket op på skødet af Dust, ved hjælp af hans stærke hænder. Lamia kunne ikke dy sig, og gispede let, da hun mærkede starten af lemmet glide en smule op i hende. Det var dog tydeligt, at hun havde forventet mere end det lille stykke, hvilket hurtigt gjorde hende en smule drillesyg.

"Og så kold og hård du er! Det glæder mig virkelig at høre, Mørke Kriger, men du behøver vist ikke bekymre dig... jeg finder dine metoder og din kølige krop særdeles behagelig... og underholde."

Denne gang var hendes knurren en smule højere. Halen der stak ud fra væggen bag hende, piskede lettere ophidset, imens hun plantede kløerne solidt i betrækket bag Dust, og drillende brugte muligheden for at skubbe sig lidt nærmere, imens hun nærmest gned sig op af ham. Den bløde pels der strøg imod den næsten iskolde hud var i hvert fald noget, der kunne pirre lidt af hvert. Samtidig gjorde det blot, at Dusts hånd, der havde fundet vej ned til hendes bryst, blev mast helt op af brystet, så den ikke havde ret megen anden mulighed end at blive der lidt. Hun lod kort som om, at kysset overraskede hende, men faldt snart i med begge ben, og tungen skille hendes skarpe hjørnetænder fra hinanden. De var truende tæt på, og hun var fristet til at nappe lidt, men jo tættere Dust kom på at støde sig ind, jo sværere fik hun med at holde sig i ro. Da han endelig valgte at trænge helt ind, var det næsten løvekroppen spjættede af liv og faldt afslappet sammen på samme tid. Selvom deres læber var presset imod hinanden, så ville Dust tydeligt kunne mærke, hvordan hendes vejrtrækning pludselig steg lidt i fart, og hvordan dybe suk langsomt fandt vej alligevel. Lamias arme, der hvilede omkring nakken på Dust, lod sig begrave i Dusts tykke hår, før den anden fandt vej ned af ryggen på ham, hvor de før lyserøde striber nu var blevet en del mørkere. Kløerne på bagpoterne kunne ikke længere holdes inde, og for hvert stød blev de trukket med hende henover madrassen.
Tilbage til toppen Go down
Dust
First Class.
First Class.
Dust


Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket.
Outgame Titel: : First to reach 2000!
Race : Skytsengel/skygge dæmon
Navn. : Dust
Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år.
Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge)
Bosted : everywhere and nowhere
Tilhørende klan. : Leder af the offspring
Partner. : Aldrig haft en
Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid
Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing...
Antal indlæg : 4415
Reputation : 43
Join date : 17/09/12

An eye for an eye (Dust) 18+ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: An eye for an eye (Dust) 18+   An eye for an eye (Dust) 18+ - Page 2 Icon_minitime27/7/2015, 01:41

Den bløde pels der strøg over hans hud, føltes mere end rart i denne hede agt, og var en ny men velkommen følelse for Dust, hendes varme løvinde krop der pressede sig mod hans, gav ham spøjst nok bare mere lyst til hende, som om noget i den dyriske del af hans hjerne fortalte ham, at hun ville være hans og have mere af ham, når hun pressede sig sådan mod ham. Ikke desto mindre, betød det blot at han havde fundet en ny side af sig selv sammen med Lamia, en side der fandt kvinder som Lamia med en dyrisk form som hendes, både tiltrækkende og meget attraktive som sex partnere, så nu var han sikker på, at han ville begære hendes nøgne krop, og hungre efter hende når han havde lyst til sex.
Denne følelse af sex begær, der vågnede i Dust, kom til udtryk i en grad, så Lamia sikkert ikke kunne undgå at bemærke den. Hans kneppe tempo blev mere hårdhændet, som om han ikke kunne få nok af hendes indre, der virkede til gladeligt at tage imod hans indtrængen, hans hale snurrede lystigt fra side til side bag ham, mens han med et nap i hendes læbe afbrød deres snaven, så han kunne se dybt ind i hendes øjne, med et begær i blikket der indikerede, at nu skulle hun kneppes godt og grundigt, og han ville bruge god tid på hende, før hans nuværende dyriske sult efter hendes krop, var blevet tilfredsstillet. Med et let strøg gennem hendes hår, tog han fat og rettede hendes hoved tilbage mod væggen, hans blik blev rettet mod de faste bryster, og med et slik om munden kunne man se, at han nød at se på hendes krop, mindst lige så meget som han nød at kneppe den. Han smilede til hende igen, mens han så hende i øjnene.

"Lov mig du ikke vil nægte mig adgang, til denne smukke løvinde krop, og jeg lover dig, at alle dine lyster og behov, vil blive tilfredsstillet når du er sammen med mig!" sagde han med en let dyrisk undertone, og et drilagtigt smil på læben der indikerede, at han ville have hende som en fast sex partner, fordi han var vild med den dyriske side, hun kunne få frem i ham. Han lænede sig helt ind imod hende, mens han stadig kneppede hende rimeligt hårdhændet, så hun rigtig kunne mærke den kølige krop imod hende "Føl dig fri til at bruge kløerne og tænderne som du vil min løvinde, jeg bløder ikke så nemt, og jeg nyder når en kvinde udviser sine sande lyster!" hviskede han sagte i hendes øre, før han nappede hende i halsen så der lige akkurat kom hul, og en lille dråbe blod piblede ned over det bryst, han stadig havde sin hånd på. Han slikkede let blodet i sig, ved at slikke hende på brystet og opefter, før han begyndte at slikke på hendes brystvorte så den blev stiv, mens han kærligt masserede den.

Dust virkede ikke til at slækne det mindste på hans kneppe bevægelser, han rettede sig dog en næsten ubemærkelig lille smule, bare en gang imellem, for at se om han kunne komme ind og ramme nogle g punkter oppe i hende. Han brugte hendes stønnen og vejrtrækning som indikator, da hun trossalt måtte stønne højere og mere hyppigt, jo bedre han ramte, og han ledte efter den helt rigtige indgangs vinkel, for at give hende den første orgasme. Han vidste at den slags krævede forskelligt fra kvinde til kvinde, men han havde megen erfaring, og han var ihærdig så han gav ikke op, før han hørte hende reagere på hendes første, af forhåbentligt flere orgasmer som han ville give hende, på denne deres debut tur i sengen sammen.
Tilbage til toppen Go down
Teilo
Fifth Class
Fifth Class
Teilo


Race : Skindwalker
Navn. : Teilo Maddox Longwood
Alder : 19 år
Evner/Classes. : Ingen
Bosted : En forfalden 1. værelses i Las Vegas
Tilhørende klan. : Ingen
Partner. : Nope
Slaver. : No!
Evt. bemærkninger. : Teilo er stort set altædende og meget lidt kræsen. Dette gælder også ting, som andre normalt ikke vil se som mad.
Antal indlæg : 233
Reputation : 1
Join date : 14/03/14

An eye for an eye (Dust) 18+ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: An eye for an eye (Dust) 18+   An eye for an eye (Dust) 18+ - Page 2 Icon_minitime31/8/2015, 20:05

Lamia havde ikke ligefrem oplevet et væld af tilbedere med hensyn til hendes originale form. Det undrede hende alligevel ikke, for siden sin genopstandelse, så havde hun ikke stødt på mange væsner, der kunne matche hendes dyrlignende gener. Hun havde også studeret en del i nogle år, om fortiden selvfølgelig, hvor hun havde fundet ud af, at de idealer som man havde valgt at tilbede gennem tiden forandret sig ganske drastisk. Derfor påskønnede Lamia i høj grad, hvordan Dust begærede hendes krop. Hendes gnidende bevægelser forblev derfor lidt endnu, imens de skiftede mellem lidt langsommere og mere ivrige. Det blev dog sværere og sværere for hende at fastholde sit eget gnidende tempo, da Dust først rigtig valgte at gå i gang. Bagpoternes kløer flåede henover lagnet, og nåede ret hurtigt til selve madrassen, der så også måtte lide under elskoven. Da han afbrød deres kys, og tog hendes holdt for så at holde det fast, blev hendes suk afbrudt for en stund. Alligevel var hendes ophidsede vejrtrækning ikke til at skjule, mellem de let spredte læber. Øjnene var halvt lukkede i, og kunne nogle gange ikke holdes helt åbne, når Dust ramte det rigtige sted, hvilket han gjorde oftere og oftere, eftersom han gik efter hendes lyde og bevægelser.

"Jeg lover dig intet, for du ved nu, at jeg vil elske at tirre dig... men jeg vil med glæde give dig adgang adgang en anden gang, hvis du altid præsterer som nu."

Et bredt, lusket smil sneg sig frem, lige inden hun bed sig selv hårdt i læben for at holde endnu et støn tilbage, så hun kunne fortsætte deres lille samtale.

"Som du ønsker, Mørke Kriger."

Lamia nåede dog ikke ret langt i sine handlinger, før Dust selv havde valgt at gøre brug af sine egne handlingsord. Hun mærkede, hvordan en smule af hendes varme blod pludselig forlod kroppen, hvilket ligesom satte en lille ting i gang i hende. Det var meget sjælendt, at hun oplevede, at folk fik hende til at bløde, medmindre det var voldedigt ment, for vampyrer var ikke nok hun omgik sådan lige. Alligevel fortalte hendes krop, med den konstante strøm af nydelse, som der blev sendt gennem den, at det var okay. Men uanset, hvor meget hun ønskede ikke at reagerer på det, så var hendes lettere ustabile sind og krop imod hende. Derfor, efter at have vredet hovedet lidt imod væggen bag hende, så rettede hun pludselig ansigtet op igen, med nogle kæmpe pupiller der stirrede "farligt" imod Dust. Med et kærligt brøl lod hun sig kaste over ham, ved at skubbe fra med fødderne, så han ville ende med at brage ned i sengen med ryggen først, stadigvæk oppe i hende, og hun ville lande siddende/liggende oven på ham. Med et snerren satte hun tænderne i omkring hans skulder og ruskede blidt, imens hendes krop pressede sig ned imod ham, og begyndte at vugge, dog ikke i helt samme tempo, som Dust havde kunne præsterer før.
Tilbage til toppen Go down
Teilo
Fifth Class
Fifth Class
Teilo


Race : Skindwalker
Navn. : Teilo Maddox Longwood
Alder : 19 år
Evner/Classes. : Ingen
Bosted : En forfalden 1. værelses i Las Vegas
Tilhørende klan. : Ingen
Partner. : Nope
Slaver. : No!
Evt. bemærkninger. : Teilo er stort set altædende og meget lidt kræsen. Dette gælder også ting, som andre normalt ikke vil se som mad.
Antal indlæg : 233
Reputation : 1
Join date : 14/03/14

An eye for an eye (Dust) 18+ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: An eye for an eye (Dust) 18+   An eye for an eye (Dust) 18+ - Page 2 Icon_minitime6/9/2015, 22:08

//Juhuuu? Jeg ved godt, at Hope er en sød pige, meeeen xD//
Tilbage til toppen Go down
Dust
First Class.
First Class.
Dust


Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket.
Outgame Titel: : First to reach 2000!
Race : Skytsengel/skygge dæmon
Navn. : Dust
Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år.
Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge)
Bosted : everywhere and nowhere
Tilhørende klan. : Leder af the offspring
Partner. : Aldrig haft en
Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid
Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing...
Antal indlæg : 4415
Reputation : 43
Join date : 17/09/12

An eye for an eye (Dust) 18+ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: An eye for an eye (Dust) 18+   An eye for an eye (Dust) 18+ - Page 2 Icon_minitime7/9/2015, 02:15

//jeg skal nok få svaret sveske XD
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





An eye for an eye (Dust) 18+ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: An eye for an eye (Dust) 18+   An eye for an eye (Dust) 18+ - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
An eye for an eye (Dust) 18+
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» I have never seen anything else than this - Dust -
» i.. remember.. a little ( Dust )
» [Afsluttet] Hvad vil der ske nu?(Dust og Millicent)
» Dust´es profiltekst
» Something is very much wrong with me! - Dust -

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: The South Lands :: South Lands (Emnerne) :: Cities of the jungle :: Dalmanio-
Gå til: