Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
for the grater good //Sasha Icon_minitime31/5/2017, 20:24 af Millicent
Admin Expressen #16


Hey Newworld , this is a ghost speaking



Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Kommentarer: 29
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
for the grater good //Sasha Icon_minitime6/6/2017, 15:25 af Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …


Kommentarer: 12

 

 for the grater good //Sasha

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




for the grater good //Sasha Empty
IndlægEmne: for the grater good //Sasha   for the grater good //Sasha Icon_minitime25/10/2014, 21:46

S: en lille bar i New Miami
T:23.00
O: få folk og dem der er er for det meste fulde
V: overskyet
P: et blåt jakke sæt

der var stille i den lille bar, selv de fulde mennesker var ikke særlig højrystede og Armadeus sad i en bås med to vagter uden for den, han var her ikke for at drikke, men der var mange mulige forsøgspersoner. han så sig rundt men der var ikke nogen der rigtig virkede desperate nok til at gøre det. han så sig rundt i baren. det var nemt nok at se dem der var desperate nok til at gøre hvad som helst for penge.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




for the grater good //Sasha Empty
IndlægEmne: Sv: for the grater good //Sasha   for the grater good //Sasha Icon_minitime25/10/2014, 22:34

Sasha havde for en gangs skyld ladet en anden passe hendes lille pige så hun selv kunne komme ud og have det lidt sjovt igen. hun var ikke så bange for mænd mere, da der ikke var sket hende noget i næsten 2 år snart. Hun havde en hvid T-shirt på og et par shorts. Hun var taget over til den lille bar i byen. Hun havde ikke planer om at blive meget fuld, men hun kunne vel godt tillade sig at drikke lidt, ikke? Hun gik ind i baren og så sig om. Alle her inde var meget stille i forhold til hvad de plejede at være. Hun trak blot på skulderne og gik langsomt op til bare. Hun havde kun penge nok til en drink, så hun måtte finde ud af hvad hun ville have. Hun var dog ikke helt sikker, og et tungt suk undslap hende. "Hvad skulle det være?" spurgte bartenderen venligt. "Øm, så bare noget Jack D" sagde hun stille. Hu havde fået smag for det for noget tid siden. Hun betalte og fik sit glas. Hun skulle nyde den her. Hun tog en tår af den, og nød dens smag.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




for the grater good //Sasha Empty
IndlægEmne: Sv: for the grater good //Sasha   for the grater good //Sasha Icon_minitime26/10/2014, 00:33

da der kom en ny pige ind i baren lænede Armadeus sig lidt frem i sin stol "halløj" han kiggede på hende med facinerede øjne, hun var en ung pige, ikke en vampyr, hun havde pigment i huden, dæmon var udelukket. hans bedste gæt var enten menneske eller varulv. han rejste sig op og rettede på sit hår med en finger før han gik hen til baren og satte sig ved siden af hende "men goddag min kære, hvad siger du til jeg sponsorer vores drikken i aften" han smilede til hende og trak sin pung frem. hans britiske accent virkede som en trylleformular på de fleste piger "min herre. jeg vil gerne have at du forsygner os med jack daniels resten af aftenen for et aftalt beløb på skal vi sige 300 dollars" han smilede til bartenderen der smilede tilbage og tippede på hatten "kom min kære vil de ikke drikke med mig, jeg vil gerne have en at drikke med men jeg er her kun på forretnings rejse og kender ingen" han lød som om det var håbløst.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




for the grater good //Sasha Empty
IndlægEmne: Sv: for the grater good //Sasha   for the grater good //Sasha Icon_minitime26/10/2014, 10:54

Sasha drak noget mere af sin Jack D mens hun sad ved baren. Hun så på manden som kom over til hende og snakkede til hende? Hun så undrende på ham. Hvad var der så spændende ved hende? Hun kunne ikke selv se det. Hun var ikke helt tilfreds med sin krop, men hun kunne ikke drømme om at lave den om. Hun bed sig i læben og nikkede så stille. Det ville vel ikke skade at lade ham betale, vel? Hun smilede forsigtigt til ham og så på sin Jack D igen. "Må jeg spørge hvorfor du vil gi mig drikke? Er du ude på et eller andet eller er det bare af venlighed?" spurgte hun og så på ham igen. Han så egentlig ikke værst ud, men hun skulle passe på med hvad hun gjorde jo. Det kunne ende galt vidste hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




for the grater good //Sasha Empty
IndlægEmne: Sv: for the grater good //Sasha   for the grater good //Sasha Icon_minitime26/10/2014, 12:01

han holdte sine hænder op i vejret "du fik mig" han smilede til hende og satte sig tilbage lidt afslappet "jeg finder at du er meget speciel, og meget smuk" han smilede til hende og fik et glas med Jack Daniels og drak det roligt. han rejste sig op "hvad siger du, vil de ikke nyde en aften, vel betalt af undertegnede" han smilede og løsnede sit slips lidt så han blev lidt mere afslappet. han smilede til hende og lod sit glas tømmes ned i hans mund, han smilede til hende og lod sit glas fyldes igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




for the grater good //Sasha Empty
IndlægEmne: Sv: for the grater good //Sasha   for the grater good //Sasha Icon_minitime26/10/2014, 12:21

"Speciel og smuk? Der er da mange andre som er meget mere specielle og smukkere end mig" sagde hun og betragtede ham stille, men det lød ikke dårligt med en aften hvor han betalte for hende. "Hm" Hun lagde hovedet på skrå. "Lyder fristende at sige ja til, men er der noget som jeg skal gøre til gengæld? Det er ikke tit at nogle kommer over og vil betale alt for mig, uden de vil ha noget til gengæld, eller passer den slags ikke?" Hun var stadig en smule tilbageholdende over for mænd, men ikke lige så meget som hun en gang havde været. Hun smilede forsigtigt til ham. Hun havde planer om at sige okay, hvis han ikke ville ha alt for meget til gengæld. Hun bundede sit glas, og stilede det på bordet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




for the grater good //Sasha Empty
IndlægEmne: Sv: for the grater good //Sasha   for the grater good //Sasha Icon_minitime26/10/2014, 14:02

han smilede til hende "jeg forlange ikke andet til at starte med i hvert fald at du snakker med mig ved mit bord" han smilede til hende før han tømte endnu et glas men mærkede ikke noget. han tog hendes hånd og førte hende hen til hans bord og vinkede til bartenderen som tegn på at han bare skulle komme her ned med det. han kom med en stor flaske jack D, han satte den på bordet mellem dem og Armadeus hældte op til dem begge med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




for the grater good //Sasha Empty
IndlægEmne: Sv: for the grater good //Sasha   for the grater good //Sasha Icon_minitime26/10/2014, 16:04

Hun bed sig en smule nervøst i læbe. Han ville snakke med hende? Ved hans bord? Om hvad mon? Burde hun følge med ham eller ikke? Hun smilede forsigtigt til ham, og lod ham tage hendes hånd i sin. Hun fulgte stille med over til hans bord, og satte sig ned ved det. Hun smilede venligt til bartenderen som kom med en hel kane fyldt med Jack D som blev sat på bordet mellem hende og manden som hun faktisk ikke kendte navnet på? "Jeg hedder forresten Sasha og hvad hedder du så?" spurgte hun stille og betragtede ham mens han hælde op til dem begge to. Hun tog glasset og drak en stor slurk af det. Hun kunne ikke rigtig føle noget lige nu, men hun var ikke vant til at drikke, så det vil sikkert komme som et trylleslag når hun blev fuld. Hun satte glasset fra sig igen og så på Armadeus. "Når, hvad skal vi så snakke om?" spurgte hun stille.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




for the grater good //Sasha Empty
IndlægEmne: Sv: for the grater good //Sasha   for the grater good //Sasha Icon_minitime27/10/2014, 22:51

han så på hende med et mundert smil "jeg er Armadeus Frost, en foretnings mand fra norden" han smilede til hende og så på hende før han skålede i Jack D med hende "hvad jeg ville spørge dig om, er alt sammen om dig, jeg vil vide hvad du kan lide hvad du ikke kan lide, din baggrund. jeg vil vide hvem du er Sasha, for du er en oprigtig person, det kan jeg se på dig" han smilede til hende og tog en tår af sin drink, han så på en af sine vagter som skjult startede en bånd optager "tag noget mere at drikke min kære" han skubbede kanden tættere på hende "hvad med at du starter ud med at fortælle om de ting du kan lide" han smilede venligt og tog en slurk mere alkohol.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




for the grater good //Sasha Empty
IndlægEmne: Sv: for the grater good //Sasha   for the grater good //Sasha Icon_minitime28/10/2014, 12:58

Hun nikkede kort da han fortalte hvad han hed. "Hyggeligt at møde dig Armadeus" sagde hun og smilede forsigtigt. Hun var dog ikke helt sikker på at hun mente det, da hun stadig var en lille smule bange for mænd. Hun skålede dog alligevel med ham. "hvorfor vil du vide noget om mig?" spurgte hun nervøst da han sagde det. Hun var ikke helt glad for at skulle snakke om sig selv, hun vil hellere snakke om andre eller andet end hende selv. Hun sukkede dog lavt og så direkte på ham og nikkede kort til det han sagde. Hun løftede sit glas med Jack D og tog en slurk af den og slikkede sig kort om munden. Hun fylde sit glas op, og kiggede på ham. Hun kunne så småt mærke alkoholens virkning nu. *Jeg burde snart stoppe, jeg har en datter at skulle hjem og passe* tænkte hun stille, men kunne ikke få sig selv til at rejse sig op. "Der er egentlig ikke så meget som jeg kan lide. Jeg kan lide matematik, løbe i skoven under fuldmånen og så at tilbringe tid sammen med min datter." sagde hun, og lagde hovedet en smule på skrå. "Hvad kan du selv lide af ting?" spurgte hun, og drak mere Jack D uden at tænke sig helt om. Hun var ikke vant til at hun bare kunne drikke så meget hun ville, så hun kunne ikke lade være med at udnytte det her.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




for the grater good //Sasha Empty
IndlægEmne: Sv: for the grater good //Sasha   for the grater good //Sasha Icon_minitime28/10/2014, 21:32

han smilede til hende før han lagde sine hænder i folder "hvad kan jeg lide" han smilede til hende og lod sine øjne køre ned over hende "jeg kan lide, at køre mine biler, at drikke med specielle piger, og at gå lange ture i et langsomt tempo" han smilede venligt til hende og drak lidt mere, stadigvæk meget lidt havde det en effekt på ham men han kunne se hun var langsomt begyndt at blive mere påvirket, han hældede lidt mere op til dem begge og da den var ved at være tom så knipsede han med fingrene og en ny kande kom.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




for the grater good //Sasha Empty
IndlægEmne: Sv: for the grater good //Sasha   for the grater good //Sasha Icon_minitime28/10/2014, 22:32

Hun kunne mærke at han betragtede hende og noget i hende havde en træng til at gemme sig væk på en måde, ligge armene over kors så han ikke kunne se ordentlig, men alcoholden standsede hende fra at gøre det. Hun nikkede stille og et smil bredte sig langsomt på hendes læber. "Så du synes at jeg er en speciel pige?" Spurgte hun og var ikk sikker på hvordan hun skulle reagere på det. Hun smilede venligt tilbage. "Hvorfor synes du jeg er speciel?" Spurgte hun, og lænede sig en smule ind over bordet og betragtede ham stille. Alkoholden var så småt ved at tage over men ikke helt. Da han hældte mere Jack D op, så hun ned på det og drak en smukke mere. "Burde ikke drikke så meget her" sagde hun. "Skal hjem og overtage pasningen af barnet." Hun sukkede kort men orkede ikk at rejse sig op. Alkohol gjorde hende både træt men også utrolig kærlig hvis hun fik nok af det. Hun førte automatisk sit glas op til munden og drak mere. Hun så på Armadeus og smilede til ham med et let chamerende smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




for the grater good //Sasha Empty
IndlægEmne: Sv: for the grater good //Sasha   for the grater good //Sasha Icon_minitime28/10/2014, 22:54

han smilede til hende selvsikkert, de nemmeste piger at snakke op var altid dem der var halv drukket under, og Armadeus havde en lever af stål. han hældte lidt op til hende mere "aww kom nu, vi har det så sjovt, og jeg har ikke fortalt hvorfor du er speciel" han smilede til hende og rykkede sig tættere på hende og hviskede i hendes øre "du er speciel, fordi alle andre kvinder her inde ikke har en glød i sig som du har" han tog en tår mere af sin drink og mærkede lidt alkoholen men ikke noget endnu. han smilede til hende "hvad nu hvis jeg sagde, jeg havde en bil der førte os til et hotel, hvad ville du så sige" han smilede til hende og han var næsten sikker på at hun ikke lagde mærke til det sleske blik han gav hende men han var dog stadig ikke sikker. han satte sig om på siden af hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




for the grater good //Sasha Empty
IndlægEmne: Sv: for the grater good //Sasha   for the grater good //Sasha Icon_minitime29/10/2014, 10:28

Hun så på ham, og smilede tilbage. Hun bed sig i læben da han hælde mere op til hende. Hun burde stoppe nu, men hun ville gerne have mere. Hun så op på ham da han talte. Hvorfor hun var speciel? Hun ville gerne vide det, så hun blev siddende da han rykkede sig tættere på hende. En glød? hvilken slags glød talte han om? "En glød?" spurgte hun en smule uforstående. Hun drak lidt mere, og hun begyndte at se en smule uklart, et tegn på at alkoholen var begyndt at ha en effekt på hende. "Øm, det er vel ikk dig der køre vel?" spurgte hun om da han sagde at han havde en bil der førte til et hotel. Hun burde sige nej og tage hjem, men hun tænkte ikke helt klart nok mere. Hun smilede tilbage.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




for the grater good //Sasha Empty
IndlægEmne: Sv: for the grater good //Sasha   for the grater good //Sasha Icon_minitime5/11/2014, 10:20

han smilede charmerende til hende og lod en hånd hvile på hendes lår "selvfølgelig ikke, privat chauffør" han lod den hånd han havde på hendes lår glide op på hendes kind "hvad siger du min kære, er du klar på noget andet sjovt" han smilede til hende før han rejste sig og lod en hånd strække sig ud som tegn til at Sasha skulle tage den.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




for the grater good //Sasha Empty
IndlægEmne: Sv: for the grater good //Sasha   for the grater good //Sasha Icon_minitime5/11/2014, 12:14

Hun så ned på hans hånd da han lagde den på hendes lår, og hun bed sig kort i læben da hun blev kort i tvivl, men så overtog alkoholen, og hun lod ham gøre det. Hun nikkede til det han sagde. En privat chauffør, hvorfor ikke. Pludselig havde han flyttet sin hånd fra hendes lår op til hendes kind. Hun nikkede kort til det han sagde da hun ikke helt gennemtænkte hvilke konsekvenser det her kunne medføre. Hun betragtede ham rejse sig op, og så så på hans hånd han rakte frem mod hende. Hun tog den og rejste sig op, og nu stormede alkoholen ind på hende, så hun var ved at miste balancen, men hun holdt fast i Armadeus så hun ikke væltede. Hun så op på ham med et skævt smil og fulgte efter ham ud til den bil som han havde et eller andet sted. Hun satte sig ind i billen og lod den tage hende et eller andet sted hen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




for the grater good //Sasha Empty
IndlægEmne: Sv: for the grater good //Sasha   for the grater good //Sasha Icon_minitime5/11/2014, 22:27

han smilede til hende da hun støttede sig ind til ham og hjalp hende ud i bilen. han lod hende komme ind først før han satte sig ind ved siden af hende. han smilede til hende og lod sin hånd rundt om hende, han lænede sig ind til hende og gav hende et kort klem "så er du klar til lidt hygge" han smilede og gav hende et kys.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




for the grater good //Sasha Empty
IndlægEmne: Sv: for the grater good //Sasha   for the grater good //Sasha Icon_minitime6/11/2014, 10:06

*Du bør ikke gøre det her. Du har en datter du skal passe* sagde en lav stemme i hendes hoved, men hun reagerede ikke på den da hun ikke kunne tænke klart nok.
Da de sad i bilen mærkede hun ham læne sig ind til hende. Hendes sind viste godt hvad han var ude på, og den havde lyst til at få hende til at stikke af fra ham i en fart, men noget stærkere fik hende til at blive. Hun blev dog overrasket da han kyssede hende, men hun gengældte hans kys. Hun smilede forsigtigt til ham, og lod sit hoved hvile på hans skulder. Hun handlede bare uden at tænke. Hedes hånd landede på hans lår og nussede det stille. Det var alkoholen som var skyld i det, da hun endte med at blive kærlig når hun havde drukket lidt for meget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




for the grater good //Sasha Empty
IndlægEmne: Sv: for the grater good //Sasha   for the grater good //Sasha Icon_minitime6/11/2014, 11:20

han smilede til hende og kyssede hende mere før han trak sig lidt fra hende "hvorfor venter vi ikke lidt til vi kommer til hotellet med hele pakken, men hvorfor ikke prøvesmage lidt "han smilede og trykkede på en knap så chauføren forsvandt bag en sort skærm "kom nu, ingen kigger" han smilede og kyssede hende lidt mere mens han lod sin hånd glide op af hendes lår.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




for the grater good //Sasha Empty
IndlægEmne: Sv: for the grater good //Sasha   for the grater good //Sasha Icon_minitime6/11/2014, 12:08

Hun så på ham da han trak sig væk fra hende, og hørte hvad han sagde. Hun smilede tilbage til ham og opdagede at han havde gjort noget så chaufføren ikke kunne se dem. Da han kyssede hende igen, gengældte hun kysset og mærkede hans hånd på hendes lår. Hun sagde ikke noget til ham, men lod ham gøre det. Hun lod selv sin hånd køre længere op af hans lår, helt op til hans skridt uden at tænke overhoved.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




for the grater good //Sasha Empty
IndlægEmne: Sv: for the grater good //Sasha   for the grater good //Sasha Icon_minitime6/11/2014, 12:14

han lod hendes hånd køre op på hans skridt før han selv knappede op for sine bukser og trak dem ned så hun kunne fat om hans lem "hvad med at smage på den lidt" han smilede og kyssede hende mere, hans hånd glidende op på hendes bryster og gav dem nogen klem, mere masserende på hende og hjalp hende af trøjen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




for the grater good //Sasha Empty
IndlægEmne: Sv: for the grater good //Sasha   for the grater good //Sasha Icon_minitime6/11/2014, 13:55

Hun så på ham da han knappede sine bukser op og trak dem ned. Hun tog stille fat rundt om hans lem og hun kyssede kærligt tilbage. Hun så på ham og sukkede nydende af det han gjorde. Hun var ikke helt sikker på om hun skulle gøre det han havde spurgt om, men hun endte med at bøje sug ned og tage den i munden. Hun gav ham stille et blowjob.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




for the grater good //Sasha Empty
IndlægEmne: Sv: for the grater good //Sasha   for the grater good //Sasha Icon_minitime6/11/2014, 16:27

han smilede til hende og mærkede hendes læber om hans lem, han smilede og lod sin hånd køre hen over hendes hoved. hans hånd kørte ned mellem hendes ben og ned i hendes bukser og begyndte at lade sin finger gnubbe mod hendes klit. han lod den anden hånd lægge sig på hendes baghoved for at styre farten.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




for the grater good //Sasha Empty
IndlægEmne: Sv: for the grater good //Sasha   for the grater good //Sasha Icon_minitime6/11/2014, 18:03

Hun mærkede hans hånd på sit hoved da han kørte den hen over hendes hoved. Hun fortsatte med det hun gjorde og sukkede nydende da hun mærkede hans hånd nusse hendes klit. Hun lod ham om at styre tempoet, og hun lod sin ene hånd nusse hans lår i mens.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




for the grater good //Sasha Empty
IndlægEmne: Sv: for the grater good //Sasha   for the grater good //Sasha Icon_minitime6/11/2014, 19:49

han øgede tempoet lidt både med den ene hånd på hendes klit og den anden på hendes hoved. han smilede til hende og til sidst mærkede han at han var på vej til at komme, han fortsatte med at køre i dette tempo indtil han tilsidst kom i hendes mund. han smilede til hende og fortsatte med at gnubbe hendes klit.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





for the grater good //Sasha Empty
IndlægEmne: Sv: for the grater good //Sasha   for the grater good //Sasha Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
for the grater good //Sasha
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» A good looking mechanoic is all i need - Jones.
» you are mine now and forever //sasha//
» a special training //Sasha// (18+)
» a job for the greater good(Veronika)
» Hallo my good man - Arason.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Miami (Staten Florida) :: Miami :: New Miami :: Selve byen-
Gå til: