Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
you are mine now and forever //sasha// - Page 2 Icon_minitime31/5/2017, 20:24 af Millicent
Admin Expressen #16


Hey Newworld , this is a ghost speaking



Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Kommentarer: 29
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
you are mine now and forever //sasha// - Page 2 Icon_minitime6/6/2017, 15:25 af Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …


Kommentarer: 12

 

 you are mine now and forever //sasha//

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




you are mine now and forever //sasha// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: you are mine now and forever //sasha//   you are mine now and forever //sasha// - Page 2 Icon_minitime22/10/2014, 12:14

Hun havde lyst til at smide benene rundt om ham også, men lod være med det. Hun sukkede eller snare stønnede af nydelse da han lod sin tunge vikle sig om hendes. En let knurren kunne høres fra hende, men den var ikke truende men mere kælende i det. Hun kunne mærke de ting som han skubbede op i hende. Hun lukkede øjnene stille i og lod ham gøre hvad han ville med hende. Hun betragtede ham stille og trak vejret meget tungt af nydelse.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




you are mine now and forever //sasha// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: you are mine now and forever //sasha//   you are mine now and forever //sasha// - Page 2 Icon_minitime22/10/2014, 19:29

han tog hende fat om hendes hovede og stødte hårdt ind i hendes mund med hans lem og begyndte at støde brutalt. han så det hvide vende sig ud af i hendes øjne og han fortsatte bare og skød hans sæd ind i hendes mund som blev fyldt med sæd. han trak vibratoren ud og lod hende stille sig op med hænderne fremme. og begyndte at tage hende bag fra. han smilede og bankede sit lem ind i hende brutalt og hårdt. han fortsatte i en halv time før han kom i hende. da han vendte hende om og så på hende. han løftede hende op og lod sit lem glide ind i hende og låste hendes ben fast omkring ham mens han bankede hans lem ind i hende " hvad er du, er du ikke min lille luder, sig det" han tog fat i hendes røv og stødte til sidst op i hende og kom inden i hende. han bandt hende op og satte hende ned på sengen "tag mit lem, og gør hvad du vil. sut på det, riv det af. jeg vil se dig dækket i mit sæd" han smilede til hende og lagde sine hænder på hendes hoved.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




you are mine now and forever //sasha// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: you are mine now and forever //sasha//   you are mine now and forever //sasha// - Page 2 Icon_minitime22/10/2014, 22:11

Hun lukkede øjnene i da han brutal begynde at kneppe hendes mund. Hun mærkede hans sæd i munden og åbnede så øjnene. Hun lod ham også trække vibratoren ud af hende og hun stillede sig op på den måde han ville have. Hun mærkede ham igen i sig og hun lagde hovedet forover og kiggede ned i gulvet mens han brutalt kneppede hende. Hun var ved at blive træt i benene af at stå op, da han kom i hende. Hun vendte sig om mod ham da han havde trukket sig ud, og smilede forførende til ham. Han behøvede ikke at få hende til at låse sine ben rundt om ham, da hun selv gjorde det automatisk. Hun lænede sig ind til ham og lod sine læber røre hans. Hun var ligeglad om han ville ha noget imod det eller ikke. "Jo jeg er. Jeg er din lille luder, og kun din" sagde hun til ham og så på ham. Hun mærkede lidt efter at han kom i hende og hun lod ham sætte hende ned i sengen. Hun smilede til og tog hans pik i hånden og begyndte at gøre det han havde bedt hende om. Hun kunne ikke lade være med at kysse ham i mens hun var i gang med det hun havde fået besked på at gøre af ham før.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




you are mine now and forever //sasha// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: you are mine now and forever //sasha//   you are mine now and forever //sasha// - Page 2 Icon_minitime23/10/2014, 18:00

han smilede til hende og så ned på hende og skød et stort skud sæd ud i hendes ansigt. han lod sine nøgler ligge på et bord. han tog et fast greb om hendes røv og spredte hendes baller "vil min lille luder have mit lem skubbet helt op i hendes stramme røvhul" han smilede og pressede sit lem ind i hende og stødte hårdt mod. han tog fat i hendes hår og hev hende op før han kneppede hende brutalt i en halv time hvorefter at han trak ud og sprøjtede ud over hendes ryg og i hendes hår. han stak sit stadig hårde lem ind i hendes underliv og kneppede hende endnu mere brutalt end før. denne gang tog det et kvarter hvorefter han fyldte hende med hans sæd. han trak ud og begyndte at rive i den selv og skød mere sæd ud over hendes krop "gnub dig ind i det din lille luder, nyd dit bad i mit sæd" han tog sit tøj på og så på hende. han tog en rulle med gaffa tape og tapede hendes åbninger lukket "intet undslipper, du skal bære mit barn" han tog en hånd på hendes baghovede og skubbede hans lem helt ned i halsen på hende før han begyndte med små stød inde i hendes mund. han sprøjtede sæd ned i hendes hals og tvang hende til at sluge det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




you are mine now and forever //sasha// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: you are mine now and forever //sasha//   you are mine now and forever //sasha// - Page 2 Icon_minitime23/10/2014, 22:30

Hun lukkede øjnene for at han ikke skulle ramme dem med hans sæd. Hun mærkede hans hænder på hendes røv og vidste hvad han ville da han spredte hendes baller. "Mm, vil du ikk nok" sagde hun bedende. Hun var stadig noget høj på hans stof som han havde givet hende, men det var lige så stille ved at forlade hendes krop, men ikke helt nok endnu til at hun tænkte klart. Hun stønnede da han hårdt stødte ind i hende. Det gjorde ondt at han trak hende op via hendes hår og hun gispede svagt af smerte over det. Der gik en halv time med han kneppede hende, og så mærkede hun hans sæd på ryggen og var ikke i tvivl om at han også ramte hendes hår med det. Hun mærkede igen hans læm i sig, og han var stadig meget brutal mod hende. Denne gang gik der dog kun et kvarter før han kom i hende. Hun så på ham mens han rev i den, og han sprøjtede mere sæd på hende. Hun var ikke helt sikker på hvad han mente med at hun skulle gnubbe sig ind i hans sæd, så hun stod bare stille og lød ham oversprøjte hende mere end hun allerede var. Et lav suk undslap hende da han tog sit tøj på, og hun lagde undrende hovedet en smule på skrå da han fandt noget gaffatape frem. Hun vidste ikke hvad han skulle bruge det til, men fandt hurtigt ud af det. Hun hørte hvad han sagde, men hun var pænt sikker på at hun ville bære hans barn selvom han ikke havde gjort som han lige havde gjort.
Hun så på ham, og trak vejret gennem næsen selvom det ikke var så nemt lige nu, men han havde hans lem i hendes mund. Hun fik tåre i øjnene da det var svært at trække vejret, og det blev ikke nemmere da han kom i hendes mund, men meget svære end før. Hun var tvunget til at sluge hans sæd, ellers vil hun da først blive kvalt i det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




you are mine now and forever //sasha// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: you are mine now and forever //sasha//   you are mine now and forever //sasha// - Page 2 Icon_minitime23/10/2014, 23:43

han sprøjtede lidt mere ud over hende før han fandt en vand fast tush og skrev "cum dumpster" på maven af hende " nu kan alle se at du er min lille cum dumpster. nå kom her og giv mig et sidste blæs din lille luder" han smilede ondt da hun suttede ham af.han kørte ind og ud af hendes mund i et kvarter før han kom i hendes mund "slug det" han smilede og tog endelig alt sit tøj på men glemte sine nøgler. da han nåede døren stod der to store mænd "Samson, Brutus, mine bedste vagter. jeg lader jer bruge den her indtil jeres løster er opslupne, en regl. ingen bruger skeden, den indeholder mit sæd og mit kommende barn. hvis hun græder så fortsæt, det er bare stofferne der er stoppet. han smilede til dem og de smilede til ham og de smilede lumsk tilbage.

de så den svage pige og uden et ord tog de hver sin ende af hende. Samsons store lem åbnede hendes røvhul til briste punktet og Brutuses fyldte hendes mund. de bevægede sig som en savmølle, mens den ene stødte trak den anden sig tilbage for at gøre klar til et stød. dette blev ved i en time før de oversvømmede hende med sæd i begge ender "bossen havde ret, hun er en lille cum dumpster" de to fik hende til at tage et lem i hver hånd og rive dem af. de badede hende i sæd. da de var færdige gik de ud med smil på læben og efter lod Sasha, der var ikke et sted på hende hvor der ikke var sæd.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




you are mine now and forever //sasha// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: you are mine now and forever //sasha//   you are mine now and forever //sasha// - Page 2 Icon_minitime24/10/2014, 08:14

Han kom mere ud over hende og hun følte sig i forvejen meget ulækker og beskidt, men hvad gjorde noget til eller fra når hun i forvejen var smurt ind i sæd? Stoffet var næsten holdt op med at virke og hun så stille på ham da han fandt en tusch frem som han skrev noget på hendes mave. Hun vidste ikke hvad det betød det som han skrev men lige nu var hun også ret ligeglad. Hun vil hellere væk her fra nu end at blive. Et dybt lavt suk slap over hendes læber, men hun turde ikke andet end at adlyde det han sagde, og give ham et blowjob. Det fortsatte i hvad der føltes som en evighed før han kom i hendes mund. Hun tvang stadset ned og så op på ham da han tog sit tøj helt på og forlod rummet. Han havde glemt sine nøgler og det fik Sasha til at smile en smule. Så kunne hun måske stikke af her fra nu?

Hun nåde dog ikke så langt før to støre mænd kom ind til hende og hun så med rædsel på dem. Skulle de nu også udnytte hende? Hun sank en klump og stod helt stille. Hun havde lyst til bare at stikke af men vidste at de nemt ville kunne fange hende så det opgav hun med det samme. De sagde ikke et eneste ord men begynde bare at bruge hende som var hun deres lille legetøj. Hun lukkede øjnene hårdt i og tårene begynde at løbe ned af hendes kinder stille. Man kunne ikke høre på hende at hun græd, kun se det hvis man så hendes ansigt.
Det tog mere end en evighed før de kom i hende på samme tid og trak sig væk fra hende. De fik hende dog til at rive den af på dem begge to, og hun turde ikke at lade være med at gøre som de sagde og lidt efter sprøjtede de sæd på hende. Hun kunne ikke rigtig mærke forskellen da hun i forvejen var badet i sæd.

De to mænd gik ud af døren og efterlod hende alene i værelset. Mon de stod uden for døren og holde vagt eller var de gået helt? De havde låst døren ind til hende efter sig men havde ikke opdaget nøglerne som lå på bordet. Skulle hun eller ikke? Han havde jo sagt han ville skyde hende i benet hvis hun prøvede at stikke af, men hun vil ikke være her mere hos dem. Hun havde fået nok af det, så hun gik over og tog nøglerne fra bordet og gik så over til døren. Hun låste den stille op, og åbnede den stille for at se om der var nogle. Det var der undeligt nok ikke så hun gik helt ud af værelset. Hun havde intet på overhovet da han havde ødelagt hendes tøj tidligere.
Hun listede sig af sted for ikke at blive opdaget, og hun var tæt på det nogle gange men nåde at gemme sig inden de så hende. Hun fandt trappen op og gik op af den. Den førte til en ny gang, men hun kunne se en stor dør for enden af gangen som hun var ret sikker på var udgangen. Hun småløb der over og prøvede at åbne den, men den var også låst. Hun prøvede at låse den op, og det lykkedes for hende. Hun flåede døren op og den førte rigtig nok ud i det fri. Hun stormede så hurtigt hun kunne afsted som havde hun fanden i hælende og det havde hun næsten også hvis de mænd som havde holdt hende fanget fulde efter hende. Hun smed nøglerne på jorden og forsatte videre i et hurtigt tempo. Hun turde ikke at se sig over skulderen men fortsatte bare.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





you are mine now and forever //sasha// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: you are mine now and forever //sasha//   you are mine now and forever //sasha// - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
you are mine now and forever //sasha//
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» lev som en ulv (Sasha)
» for the grater good //Sasha
» a special training //Sasha// (18+)
» Thats mine not yours //Millicent//
» Her er et af mine digte

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Miami (Staten Florida) :: Miami :: New Miami :: Selve byen-
Gå til: