Emne: Sv: (fun) Min Payne er efterlyst. 5/2/2013, 18:14
Neeeej, det virker således at den forslår de ord der er holdt uden for og aldrig bliver valgt. Jeg er jo en god lille ting, så jeg har købt med en social anti mobning mobil- med en ' ord sjældent eller aldrig brugt app' , sååååå derfor XD
Gæst Gæst
Emne: Sv: (fun) Min Payne er efterlyst. 5/2/2013, 19:22
ja right!! :D
Dust First Class.
Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket. Outgame Titel: : First to reach 2000! Race : Skytsengel/skygge dæmon Navn. : Dust Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år. Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge) Bosted : everywhere and nowhere Tilhørende klan. : Leder af the offspring Partner. : Aldrig haft en Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing... Antal indlæg : 4415 Reputation : 43 Join date : 17/09/12
Emne: Sv: (fun) Min Payne er efterlyst. 5/2/2013, 19:45
In your dreams girl XD
The Eye. Second Class.
Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Emne: Sv: (fun) Min Payne er efterlyst. 5/2/2013, 19:48
Er Vladimir en pige? O_o Det må jeg vist lige få undersøgt :D *står kælende op af Vladimir*
Dust First Class.
Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket. Outgame Titel: : First to reach 2000! Race : Skytsengel/skygge dæmon Navn. : Dust Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år. Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge) Bosted : everywhere and nowhere Tilhørende klan. : Leder af the offspring Partner. : Aldrig haft en Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing... Antal indlæg : 4415 Reputation : 43 Join date : 17/09/12
Emne: Sv: (fun) Min Payne er efterlyst. 5/2/2013, 19:57
Årh lad vær Vladimir er en omvendt drag queen XD
I stedet for at være en mand i dame tøj, er han en kvinde i mande tøj XD
Men in black style XD
The Eye. Second Class.
Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Emne: Sv: (fun) Min Payne er efterlyst. 5/2/2013, 20:16
Heldigvis har jeg intet imod kvinder, selv i mandetøj! :D
Gæst Gæst
Emne: Sv: (fun) Min Payne er efterlyst. 5/2/2013, 20:21
* fniser*
The Eye. Second Class.
Emne: Sv: (fun) Min Payne er efterlyst. 5/2/2013, 20:28
Det har jeg nemmerlig ikke *kigger på Millicent med et drillende blik*
Dust First Class.
Emne: Sv: (fun) Min Payne er efterlyst. 6/2/2013, 19:44
Jeg vælger at lade vær med at sige det jeg tænker på XD
Men det indbefatter et spejl XD
Gæst Gæst
Emne: Sv: (fun) Min Payne er efterlyst. 6/2/2013, 20:52
O_O Hvorfor er jeg blevet gjort til en kvinde?? O_O Skal jeg smide bukserne for at vise, at jeg er en mand? Eller kommer jeg bare i sidste ende til at ligne Reinhard -.-
Dust First Class.
Emne: Sv: (fun) Min Payne er efterlyst. 7/2/2013, 14:03
Reinhard viste sig sjovt nok også at være en kvinde så ja det vist en meget god sammenligning XD
Gæst Gæst
Emne: Sv: (fun) Min Payne er efterlyst. 8/2/2013, 11:00
haha en kvinde i forklædning :D Jamen dog, jeg vil gerne hjælpe dig med at fjerne de mandelige forklæder :D
Payne First Class.
Ingame Titel: : En af The Calvarinos'(Vladimirs) udvalgte. Outgame Titel: : One of the first 10. Race : Succubus/Cyborg. Navn. : Payne De Niro. Alder : Udseende: I starten af 20'erne. Sind: +180 år. Evner/Classes. : Class: Umbra niveau 3 - Evne: Raceskift efter de fire dæmonsøskende. Bosted : Lever som gæst på Sem'ya Doma (The Calvarinos borgen). Tilhørende klan. : The Leones Partner. : I don't have time for that. Slaver. : Well... I ate them. Evt. bemærkninger. : En yderst dygtig skuespiller, men nuværende ustabil humør og evnemæssig. Antal indlæg : 519 Reputation : 196 Join date : 16/09/12
Emne: Sv: (fun) Min Payne er efterlyst. 8/2/2013, 11:44
Hmmm, Vladi! Den sag må jeg hellere tjekke op på senere i vor emner! XD
Gæst Gæst
Emne: Sv: (fun) Min Payne er efterlyst. 8/2/2013, 13:24
hvor er min ære dog blevet af? Jeg er den berygtede, den frygtede, den almighty hersker af en kæmpe stor mafia, som har kontrollen over ca 1/4 af denne verden eller rettere sagt af USA. Hvordan fuck er jeg så blevet til en kvinde? :D :D
Dust First Class.
Emne: Sv: (fun) Min Payne er efterlyst. 9/2/2013, 12:08
Fordi du er en slaps svans XD Du har været så løssluppen at vi antager dig for at være en pige nu XD