admin nyheder
Admin Expressen #16 kan du læse hér!. Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!
|
Dugfriske nyheder - Admin Expressen | 31/5/2017, 20:24 af Millicent | Admin Expressen #16
Hey Newworld , this is a ghost speaking
Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …
| Kommentarer: 29 |
Nyt miniplot! (Admin annoncering) | 6/6/2017, 15:25 af Sean | Hejsa kære brugere! :)
Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?
Det er med stor entusiasme …
| Kommentarer: 12 |
|
| for the grater good //Sasha | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: for the grater good //Sasha 18/11/2014, 21:18 | |
| Armadeus gik gennem rummet med et andet sæt tøj på "jeg nød vores lille tur i kanen, men nu må jeg videre med mit rigtige mål" han satte sig i en stor stol og hans vagt hældte glas vin op til ham "det her er en stor ære for dig, du kommer til at være prototypen af min super soldat" han så på hende med et smil "tænk på alle de penge jeg kommer til at tjene" han smilede og knipsede i fingrene og to videnskabs mænd kom ind. han holdt en hånd op og de stoppede på vej over til hende "morty, ødelæg hendes ånd, jeg vil ikke have hende til at skælve ved nævningen af mit navn" Morty, hans bodyguard, knækkede sine knoer og gik over til hende. han trak bukserne ned og begyndte at voldtage hende og smilede mens han spøttede hende i ansigtet. Armadeus foldede sine fingre og tog en tår af sin vin. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: for the grater good //Sasha 18/11/2014, 22:08 | |
| Hun så på ham da han kom ind i rummet. Hun bed hårdt tænderne sammen da hun ikke kunne lide ham mere. Et fnys forlod hende da han sagde at det var en stor ære for hende. "Jeg vil hellere være fri for det" snerrede hun af ham. Hun havde ikke sagt ja til det her, at han måtte udnytte hende på den måde. Hun ville ikke være hans super soldat eller noget. Hun var også helt ligeglad med at han ville kunne tjene penge på det her. Troede han at det var okay bare at finde en tilfældig person og så gøre det her mod personen? Hun prøvede igen at komme fri, men kunne selvfølelig ikke. Hendes hjerte bankede panisk i hendes bryst. Hun var bange for hvad der ville ske med hende. Det han sagde forfærdede hende og hun så på hans bodyguard som kommer over mod hende. I starten kæmpede hun så meget imod hun kunne, men fandt det så ligegyldigt at kæmpe imod, og overgav sig. Hendes blik blev en smule fjernt i det, og hun var ikke 100% tilstede mere. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: for the grater good //Sasha 18/11/2014, 23:38 | |
| et utilfredst grynt kom fra Morty og han tog sin cigaret og satte det mod hendes inderlår. hun skulle ikke have lov til at forsvinde. han trak ud og gik om til hendes mund "yeah bliv kvalt i mit sperm din lille luder" Armadeus rømmede sig lidt "sproget Morty, du kalder ikke en kvinde en luder til hendes ansigt, selv om hun sluger på første møde" han smilede lidt til morty som var i gang med brutalt at kneppe hendes mund. morty kom igen og igen ud over hende og i hendes mund og da han var udmattet så Armadeus på hans værk. der var sæd over alt på hendes bryster i hendes mund og ja over alt på hende " ok få gjort hende ren igen, det skal være perfekt når serumet kommer ind i hende" de smilede lidt og gjorde hende ren overfladiskt mens de kaldte hende ydmygende navne. enaf forskerne kom hen til Armadeus "skal vi give hende FX delta minus sir?" Armadeus nikkede "hele sprøjten, hvis hun dør er der noget vi kan lære fra det hvis hun overlever har jeg... andre planer" han smilede og foldede sine hænder. de beygyndte med at stikke en lang nål i hendes under arm og der efter bedøvede de hende meget kraftigt. de tog nu en stor sprøjte med noget knald orange væske i "hotellet er sikret mod dette så vi burde kunne holde hende fanget" sprøjten blev tømt ind i hendes blod åre og pigen sank gennem sengen "det virkede" armadeus smilede lidt "hendes liv signaler er stadig normale, hun vil overleve" han smilede. han havde en speciel plan for hende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: for the grater good //Sasha 19/11/2014, 22:20 | |
| Da Morty tog sin cigaret og satte den mod Sashas inderlår, kom hun tilbage til sig selv. Et lille skrig af smerte prøvede at slippe gennem hendes mund, men hun nægtede at lade ham se hende lide, så hun strammede munden sammen og sagde intet. Hun så bare på ham mens han gjorde det han ville mod hende. Hun slugte det sæd so hun fik i munden da hun ellers ville blive kvalt i det. Da han endelig var færdig lod hun dem om at vaske hende ren, og hun kæmpede ikke imod da de stak hende med en kanyle. Hun havde givet næsten helt op, men så kom hun i tanke om Natasha og fortrød at hun bare gav op, da hun gik helt ud. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: for the grater good //Sasha 19/11/2014, 23:05 | |
| Armadeus rejste sig og gik hen til pigen. hun så kun ud til at kunne gå igennem nogle visse elementer, men ikke noget som mennesker eller bly. han løftede hende op og gav hende et specielt neutralisator som stoppede hendes evne for nu "hun skal have et drop med neutralisatoren indtil vi får hende fragtet til fabrikken. jeg skal også have nogen til at opsøge hvor hun bor, hvis hun har venner, bekendte, familie. vi skal have noget der gør hun ikke har noget at komme tilbage til" han vendte sig rundt og gik ud af rummet "jeg skal have mig den her som min personlige slave" de gik ned til bilen med den bevidstløse pige, hun havde to drops, en med neutralisator den anden med bedøvelse. hun ville ikke vågne før hun var i hans fabrik. han smilede og tog bedøvelses droppet ud. de kørte mod luthavnen hvor Armadeuses fly var.
//END// |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: for the grater good //Sasha | |
| |
| | | | for the grater good //Sasha | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
|
events
Tronfølger plottet er afsluttet og der er ingen igangværende World Events på nuværende tidspunkt.
|
Seneste emner | » Newworld 2.0! (reklame)19/10/2019, 11:05 af Sean» Revival?19/10/2019, 11:01 af Sean» Fælles projekt for alle online RPer!13/4/2019, 18:19 af Sean» Så er jeg her igen (xxx) - Hope12/10/2018, 19:57 af Vincent» Times have chanced since last(Bloodknight)21/7/2018, 19:25 af Bloodknight» Lad "modsætninger" mødes Dust18/6/2018, 00:02 af Dust» You are never gonna make it...(Dust)11/5/2018, 23:02 af Dust» Cityboy seeks new friends11/5/2018, 22:25 af Dust» Warming up - Auriel 30/1/2018, 17:09 af Auriel» Christmas all around ((Millicent))22/1/2018, 13:47 af Gæst |
Top posting users this week | |
Statistik | Der er i alt 136 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er Wire
Vores brugere har i alt skrevet 35392 indlæg i 1257 emner
|
|