Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
Spørgsmålsleg version 2. XD - Page 8 Icon_minitime31/5/2017, 20:24 af Millicent
Admin Expressen #16

Hey Newworld , this is a ghost speaking

Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Kommentarer: 29
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
Spørgsmålsleg version 2. XD - Page 8 Icon_minitime6/6/2017, 15:25 af Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …

Kommentarer: 12

Spørgsmålsleg version 2. XD

Go down 
+12
The Eye.
Aaron
Pandora
Payne
Galian
Holly
Lazumbra
Millicent
Phoenix
Makuro
Nochi
Dust
16 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 11, 12, 13  Næste
ForfatterBesked
Dust
First Class.
First Class.
Dust

Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket.
Outgame Titel: : First to reach 2000!
Race : Skytsengel/skygge dæmon
Navn. : Dust
Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år.
Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge)
Tilhørende klan. : Leder af the offspring
Partner. : Aldrig haft en
Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid
Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing...
Antal indlæg : 4415

Spørgsmålsleg version 2. XD - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD   Spørgsmålsleg version 2. XD - Page 8 Icon_minitime5/5/2015, 18:50

Det ved jeg faktisk ikke helt, jeg har set mange komediefilm igennem tiden, og mange film i det hele taget, og med en åben smag som jeg har, er det svært at pejle sig ind på, hvilken jeg bedst kunne lide, af dem jeg har set ind til videre (: dog er det tætteste jeg kommer på en yndlings film, som har noget komisk over sig, er filmen "Scott Pilgrim vs the world" den er så også min allermest yndlings film (:

Hvis du kunne vælge 3 personer her fra new world, som du endnu ikke har mødt, men som du gerne ville møde i virkeligheden, hvem skulle det så være?(Millicent, Auriel og Hinata)
Tilbage til toppen Go down
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.

Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375

IndlægEmne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD   Spørgsmålsleg version 2. XD - Page 8 Icon_minitime7/5/2015, 14:45

Millicent :P Ingen tvivl om det. :)

Har du nogensinde lyst til at være admin? :) (obviously yes ) XD
Payne
First Class.
First Class.
Payne

Ingame Titel: : En af The Calvarinos'(Vladimirs) udvalgte.
Outgame Titel: : One of the first 10.
Race : Succubus/Cyborg.
Navn. : Payne De Niro.
Alder : Udseende: I starten af 20'erne. Sind: +180 år.
Evner/Classes. : Class: Umbra niveau 3 - Evne: Raceskift efter de fire dæmonsøskende.
Bosted : Lever som gæst på Sem'ya Doma (The Calvarinos borgen).
Tilhørende klan. : The Leones
Partner. : I don't have time for that.
Slaver. : Well... I ate them.
Evt. bemærkninger. : En yderst dygtig skuespiller, men nuværende ustabil humør og evnemæssig.
Antal indlæg : 519

IndlægEmne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD   Spørgsmålsleg version 2. XD - Page 8 Icon_minitime7/5/2015, 15:17

Yes, actually :3 But I'm afraid that I don't have time for it right now! Maybe later? :P

Er du glad for at sove eller skal det bare overståes, så du kan stå op igen? (Jeg ELSKER at sove! Nogle perioder bliver det slemt, men har altid været lidt af et dovendyr xD)
Evan
Third Class.
Third Class.
Evan

Race : Cloman/Cyborg
Navn. : Evan Brine
Alder : 17
Evner/Classes. : Engineer
Tilhørende klan. : A clan requires rules, and I am not good with rules. As a result I am a lone cyperneticly enhanced wolf... so to speak
Partner. : Ingen
Slaver. : Ikke dygtig nok til at lave dem... endnu
Evt. bemærkninger. : Ved ikke at han er Cloman
Antal indlæg : 1140

IndlægEmne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD   Spørgsmålsleg version 2. XD - Page 8 Icon_minitime7/5/2015, 17:10

Jeg er glad for at gå i seng når jeg er træt, men jeg er også glad for at stå op før nogen andre.

Hvis du skulle opfinde en drink, hvad skulle den så hedde? (The blood of the innocent.)
Millicent
Event Admin
Millicent

Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske)
Race : Menneske tilsat en knivspids engel
Navn. : Millicent S. James
Alder : Ca 20
Evner/Classes. : Mindshield.
Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ?
Slaver. : Ahahahahah dén var god!
Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ?
Antal indlæg : 5225

IndlægEmne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD   Spørgsmålsleg version 2. XD - Page 8 Icon_minitime7/5/2015, 17:41

Jeg tror faktisk jeg vil brande mit navn og kalde den Millicent.
Det er meget sjældent jeg retter spottet min egen vej, men jeg har knyttet mig til navnet, så hvorfor ikke sætte det på menuen ? XD kan i ikke se det ?
Skulle der være en Millie mere ?
Nej tak - den første slog sku for hårdt ? Eller Nej tak, den første var for sur....eller for sød til min smag XD selvironi på menuen der XD

Hmmm hvad ville du aldrig reklamerer for ? ( gambling )
Evan
Third Class.
Third Class.
Evan

Tilhørende klan. : A clan requires rules, and I am not good with rules. As a result I am a lone cyperneticly enhanced wolf... so to speak

IndlægEmne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD   Spørgsmålsleg version 2. XD - Page 8 Icon_minitime7/5/2015, 18:03

Kan en drink der hedder Millie, være så hård? XD

Jehovas Vidner dem skal alle glemme alt om.

Hvilken politiker skulle helst stille træskoene?
Galian
First Class.
First Class.
Galian

Ingame Titel: : Leder af The Hunters Guild, en organisation bestående af dusørjægere.
Race : Mutant
Navn. : Galian Fell
Alder : 24
Evner/Classes. : skyde lyn og kontrollerer magnetfælter ( det kan få jern, nikkel og kobolt (og legeringer der indeholder en af de tre) til at komme til ham eller væk fra ham, det er sådan magnetisme fungere) desuden har han ikke helt kontrol over denne evne så han ikke kan tiltrække støre ting af frygt for at få dem i hovedet, det tæger på hans energi hvis han bruger sine evner for meget, men han kan lade op igen bed at absorbere strøm
Bosted : han bor i the hunter guilds hovedkvarter i Las Vegas
Tilhørende klan. : The Hunters Guild
Antal indlæg : 305

IndlægEmne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD   Spørgsmålsleg version 2. XD - Page 8 Icon_minitime8/5/2015, 11:07

nok hele DF (som efter min mening er xenofobisk) brudte nok ikke have lov til at smide folk som har brug for hjælp ud af landet

hvis du skulle lave en (alkoholisk) drik der skulle opkaldes efter din karakter (1/3 rydret mjød, 1/3 karamelliseret rom og en 1/3 absint)
Evan
Third Class.
Third Class.
Evan

IndlægEmne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD   Spørgsmålsleg version 2. XD - Page 8 Icon_minitime8/5/2015, 11:23

4/7 part Laboratory Ethanol (98 %), 1/7 part distilled water, 2/7 Purified lime juice

Hvad ville du gøre hvis nogen hældte edderkopper ned over dig? (Nok få det skidt)
Millicent
Event Admin
Millicent

Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske)

IndlægEmne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD   Spørgsmålsleg version 2. XD - Page 8 Icon_minitime8/5/2015, 11:54

Jeg ville mærke mit blod fryse til is og opleve et regulært ( førstegangs ) panik og angst anfald.
Jeg ville skrige og begyndte at hoppe og ryste og forsøge slå dem væk.
Jeg ville have svært ved at trække mit vej, især hive det ind ,for min hals ville snørre sig sammen.

Når det endelig var overstået, ville jeg helt sikkert græde, og siden hen opleve både mareridt og skulle leve med små panik anfald og genopleve følelsen fra da det skete.
Og så snart jeg var i stand til det, efter jeg viftede dyrene sf mig- ville jeg også begynde at slå løs på vedkommende, hvis det ikke var et barn altså.

Hvad vill du gøre hvis en person du havde inviteret hjem , kaldte på dig og du så at han / hun pludselig havde smidt al tøjet ? ( jeg ville blive blufærdig på deres vegne, bede dem om hurtigt at få klunset på igen , vifte med fingrene og sige at den her tror jeg sku vi lige putter i glemme bogen og at jeg måske lige nappen noget at drikke at skylle DEN ned med. Tror jeg ) XD
Galian
First Class.
First Class.
Galian

Ingame Titel: : Leder af The Hunters Guild, en organisation bestående af dusørjægere.
Evner/Classes. : skyde lyn og kontrollerer magnetfælter ( det kan få jern, nikkel og kobolt (og legeringer der indeholder en af de tre) til at komme til ham eller væk fra ham, det er sådan magnetisme fungere) desuden har han ikke helt kontrol over denne evne så han ikke kan tiltrække støre ting af frygt for at få dem i hovedet, det tæger på hans energi hvis han bruger sine evner for meget, men han kan lade op igen bed at absorbere strøm

IndlægEmne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD   Spørgsmålsleg version 2. XD - Page 8 Icon_minitime8/5/2015, 14:07

det går meget and på hvor attraktiv (jeg ved godt at det er en smugle overfladisk), hvis det er en jeg ikke er tiltrukket til vil jeg løbe skrigende væk
hvis det er en person jeg er tiltrukket til, vil jeg være en gentleman og se hvor det føre hen

hvor gammel var du første gang du blev fuld (jeg var 15)
Evan
Third Class.
Third Class.
Evan

IndlægEmne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD   Spørgsmålsleg version 2. XD - Page 8 Icon_minitime8/5/2015, 15:40

Jah 15 passer meget godt. Det var i hvert fald i 9.

How do you deal with annoying things?
Millicent
Event Admin
Millicent

IndlægEmne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD   Spørgsmålsleg version 2. XD - Page 8 Icon_minitime8/5/2015, 16:42

Lader ham se hans fodboldkamp alene , eller vasker hans favorit hvide bluse, sammen med min nye mørkerøde xd

Naaa det er MEGET afhæning af hvad det er.
Nogle gange er det smart to just suk it op, andre igen skal man itale sætte det og tage ansvar for , og så er der desværre også de situationer hvor det hele stikker lidt af , følelserne overskygger fornuften og man ikke tackler det heeeeelt så stilfuldt som man gerne ville :)
Man kan også bare vifte dem væk, pay'em no mind ! .....men igen , alt efter havd det er.

Kan du lide Thomas Hartmann? ( jaaaaa og jeg ville ønske jeg skulle se ham , gerne i aften xd )
Evan
Third Class.
Third Class.
Evan

IndlægEmne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD   Spørgsmålsleg version 2. XD - Page 8 Icon_minitime8/5/2015, 19:07

Han er i min top 3 over de bedste komikere, i hvert fald.

Kunne du klare dig i en postapokalypisk verden, og hvad ville være det sværeste. (Kunne jeg? Ja det kunne jeg nok, men det ville være forfærdeligt. Mit største problem ville være mit syn, da jeg bruger briller, men de ville nok ikke være alt for svære at erstatte, hvis noget skulle ske dem jeg har.)
Galian
First Class.
First Class.
Galian

IndlægEmne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD   Spørgsmålsleg version 2. XD - Page 8 Icon_minitime9/5/2015, 21:24

det tror jeg, jeg er asocial, jeg kan slås (med både skydevåben og nærkamps-våben) jeg er en lille smugle paranoid (og i et PA er det næsten altid den paranoide der overlever det hele)

når du er i biografen gemmer du så popcorn til hele filmen eller ej? (jeg spiser mine popcorn i løbet af den første del af filmen ellers glemmer jeg at jeg har dem)
Evan
Third Class.
Third Class.
Evan

IndlægEmne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD   Spørgsmålsleg version 2. XD - Page 8 Icon_minitime9/5/2015, 21:27

Det med at spise popcorn langsomt har altid været en af mine skills ^^

Smugler du slik med ind i biografen, eller køber du bare det der bliver solgt i bio'ens egen kiosk. (Jeg smugler stort set altid)
Pandora
Nybegynder.
Nybegynder.
Pandora

Race : Succubus
Navn. : Pandora, hun bruger ofte aliasser, hendes mest brugte er Hel (hærsker af dødsriget i nortisk mytologi) og Ma’Fan (betyder problemer på mandarin)
Alder : man spørger ikke en dame om hendes alder (men lad mig bare sige at de hun blev født var pyramiderne de højeste bygninger i verden)
Evner/Classes. : Pandoras æske
Bosted : hun rejser meget rundt og bor ofte hos på hotelværelser
Partner. : jeg er en sociopat, jeg bruger folk, men jeg har lært at det menneskelige element er altid det svageste led i kæden
Slaver. : jeg har ikke brug for slaver, hvis jeg vil have noget, så tager jeg det, eller får dig til at give mig det
Evt. bemærkninger. : ja, jeg ejer den originale Mona Lisa
Antal indlæg : 111

IndlægEmne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD   Spørgsmålsleg version 2. XD - Page 8 Icon_minitime9/5/2015, 21:30

jeg har en jakke med meget dybe lommer, så smugling er ofte det jeg foretrækkere (med undtagelse af popcorn)

hvem tager du mest i biografen med (min lillesøster)
Evan
Third Class.
Third Class.
Evan

IndlægEmne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD   Spørgsmålsleg version 2. XD - Page 8 Icon_minitime9/5/2015, 22:24

En god veninde jeg har, fra efterskolen.

Hvad var den sidste film du så i biografen, og hvad syns du om den. (Mænd og Høns, og det er nok den mest fucked up film jeg nogensinde har set - jeg nød hvert sekund af den... giv den en oscar i stædet for de lortefilm der normalt får dem.)
Aaron
First Class.
First Class.
Aaron

Outgame Titel: : Tidligere Admin
Race : Cyborg
Navn. : Aaron Kane
Alder : 23 år
Evner/Classes. : Marskman (class)
Slaver. : Ingen
Antal indlæg : 339

IndlægEmne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD   Spørgsmålsleg version 2. XD - Page 8 Icon_minitime10/5/2015, 12:36

AGE OF ULTRON! En delvis skuffende film, taget alt dens hype i betragtning, men slet ikke dårlig! De ville bare lidt for meget.

Hvad høre du under (skriftlige)eksamen(er)? - selv høre jeg klassisk.
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.

IndlægEmne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD   Spørgsmålsleg version 2. XD - Page 8 Icon_minitime10/5/2015, 13:43

Intet, da normalt må man ikke hører noget som helst under de eksamer, som jeg har været til. Da man kunne have haft "optaget" noget for at kunne snyde.
Men ellers klassisk, måske soundtrack fra death note, diablo 2 eller sådan noget alpha sound wave study music(ikke fordi jeg tror på, at det øger ens koncentrationsevne, men det er bare behageligt at lytte til, eller i hvert fald dem, som jeg lytter til) :P

Den sidste anime film eller episode af en animeserie, som du har færdiggjort? (Afro samurai - ressurrection(Anime film))
Millicent
Event Admin
Millicent

IndlægEmne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD   Spørgsmålsleg version 2. XD - Page 8 Icon_minitime10/5/2015, 15:01

Altså - det er ikke anime , men jeg ser ikke lige det ?
Hvis jeg skal huske på noget er det sikkert pokemon xD
Afsnittet hvor Ash har en pokemon dyst !
* total Stone face *
.... Og så har jeg faktisk lige det TMNT den RIGTIGE FILM
WOOOW EOOOOW HVA ! XD
Men DEN tæller jo ligesom ikke xD m
Såååå ....

Hvad synes du bedst af biler ?
( bemærk lige et mande hørme soørgsmål her. Ik ?
Jeg ved ik en dyt om det , men jeg ved at jeg normalt synes om Alfa Romeo ! )
Evan
Third Class.
Third Class.
Evan

IndlægEmne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD   Spørgsmålsleg version 2. XD - Page 8 Icon_minitime10/5/2015, 15:06

Øhhh jeg kan godt lide rettet, men pedalerne er også gode O_o

Ok mande spørgsmål... eeh. Fodbold spillere, hvem kan i godt lide af dem... (Kender ikke navnet på en eneste, jeg vil hellere bruge en sømpistol på mine egne knæskaller end at følge med i fodbold. Så får jeg da i det mindste smerten overstået.)
Millicent
Event Admin
Millicent

IndlægEmne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD   Spørgsmålsleg version 2. XD - Page 8 Icon_minitime10/5/2015, 15:20

Evan altså ! XD
Oh - JEG er ved at tage et kursus i fodbold og Barcelona er løbet med mit hjerte.
Skal vi sige at Messi er det tætteste på en udenlandsk spiller jeg synes om.
Og han er da oz ok med en bold - og en afgørende Factor til vi snart ser FCB som Champions ;)

Lad os bare blive i herre afdelingen !
Favorit værktøj ? ( Lige nu en hammer - det er vel stort set det eneste værktøj jeg kan bruge , uden at miste en lem ! )

Evan
Third Class.
Third Class.
Evan

IndlægEmne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD   Spørgsmålsleg version 2. XD - Page 8 Icon_minitime10/5/2015, 15:44

øøøøh... Slagboremaskine.

Ok flere mandlige ting... øh Hvad er bedst at fiske med, krog og madding eller blink? (Blink er lidt sjovere, så sker der i al fald noget andet end at man sidder og glor på en pind og en snor i flere timer.)
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.

IndlægEmne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD   Spørgsmålsleg version 2. XD - Page 8 Icon_minitime10/5/2015, 16:01

jeg har ingen ide om, hvad en blink er XD
men jeg sige, at hvis det skal være med et mandeligt perspektiv, så er helt klart bear grylls metode efter Catfish den bedste! XD eller i hvert fald mest hankønsagtig !
[For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]

Hvorfor bliver [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.] ved med at stille mandespørgsmål? (løbet tør for spørgsmål? han vil have indsigt i hvad pigerne/kvinderne på siden synes.. I dunno XD)
Evan
Third Class.
Third Class.
Evan

IndlægEmne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD   Spørgsmålsleg version 2. XD - Page 8 Icon_minitime10/5/2015, 16:30

Fordi det var [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.] der startede XD

Siden medusa gerne vil have jeg stiller et feminint spørgsmål. Skal man have hvid kjole på når man bliver konfirmeret, eller er det for brude aktigt. (Man skal lade være med at blive konfirmeret)
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD   Spørgsmålsleg version 2. XD - Page 8 Icon_minitime

Spørgsmålsleg version 2. XD
Tilbage til toppen 
Side 8 af 13Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 11, 12, 13  Næste
 Lignende emner
-
» Spørgsmålsleg version 2. XD
» Spørgsmålsleg (ingame)
» Spørgsmålsleg (ingame)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Alle andre ting ::  :: Hyggehjørnet :: Kreative lege-
Gå til: