Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske) Race : Menneske tilsat en knivspids engel Navn. : Millicent S. James Alder : Ca 20 Evner/Classes. : Mindshield. Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami . Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ? Slaver. : Ahahahahah dén var god! Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ? Antal indlæg : 5225 Reputation : 43 Join date : 19/03/14
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 10/5/2015, 16:39
Hmm. Jeg er ikke konfirmeret - men HVIS jeg skulle , ville der blive noget sort Hvidt - Ellen en hvis jeg så med mos grøn , den ligned faktisk en skov elver kjole ! Ja- den tror jeg at jeg ville gå for !
Tilbage til det mandhaftige ..... Skal en fyr bruge diverse ansigts creamer? ( altså LIDT hud pleje er da helt okay , men hvis han lægger agurkemasker , plukker bryn og farver vipper hver fredag , sååååå tror jeg ikke jeg finder ham så maskulin igen ) xD
Evan Third Class.
Race : Cloman/Cyborg Navn. : Evan Brine Alder : 17 Evner/Classes. : Engineer Bosted : Stort, armeret køretøj. Tilhørende klan. : A clan requires rules, and I am not good with rules. As a result I am a lone cyperneticly enhanced wolf... so to speak Partner. : Ingen Slaver. : Ikke dygtig nok til at lave dem... endnu Evt. bemærkninger. : Ved ikke at han er Cloman Antal indlæg : 1140 Reputation : 11 Join date : 25/12/13
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 10/5/2015, 16:57
Skal er noget der sidder på et æg, der er valg og der er konsekvenser. Hvis en mand har lyst til at bruge ansigtscreme så syns jeg er det er en god ide. Det er der jo en del der gør.
bør mænd ha skæg eller bør de ikke? (Jeg syns ikke, det er ikke så tit jeg ser et skæg jeg syns er pænt, og det er ret irriterende og upraktisk at have et selv, så nej det syns jeg ikke)
Payne First Class.
Ingame Titel: : En af The Calvarinos'(Vladimirs) udvalgte. Outgame Titel: : One of the first 10. Race : Succubus/Cyborg. Navn. : Payne De Niro. Alder : Udseende: I starten af 20'erne. Sind: +180 år. Evner/Classes. : Class: Umbra niveau 3 - Evne: Raceskift efter de fire dæmonsøskende. Bosted : Lever som gæst på Sem'ya Doma (The Calvarinos borgen). Tilhørende klan. : The Leones Partner. : I don't have time for that. Slaver. : Well... I ate them. Evt. bemærkninger. : En yderst dygtig skuespiller, men nuværende ustabil humør og evnemæssig. Antal indlæg : 519 Reputation : 196 Join date : 16/09/12
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 10/5/2015, 23:37
Altså personligt har jeg ikke noget imod skæg, og jeg mener også, at det er mandens personlige sag! Dog vil jeg gerne være enig i, at det ikke er alle som kan bærer et skæg, men det kan sagtens se godt ud :P
Er brystimplanter go eller nogo? (Well, igen med det personlige valg, men jeg er ikke specielt vild med dem, især ikke, hvis brysterne så gøres kæmpestore og stenhårde o.O)
Aaron First Class.
Outgame Titel: : Tidligere Admin Race : Cyborg Navn. : Aaron Kane Alder : 23 år Evner/Classes. : Marskman (class) Bosted : Occulta Partner. : Ingen Slaver. : Ingen Antal indlæg : 339 Reputation : 12 Join date : 10/05/15
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 11/5/2015, 08:17
Jeg har som sådan ikke noget imod det, men en kvinde burde være tilfreds hun har - det er jo ikke størrelsen der har afgørelse og burde derfor være ligegyldigt.
Hvad er den næste store begivenhed i dit liv? - Får læseferie!!! xD
Payne First Class.
Ingame Titel: : En af The Calvarinos'(Vladimirs) udvalgte. Outgame Titel: : One of the first 10. Race : Succubus/Cyborg. Navn. : Payne De Niro. Alder : Udseende: I starten af 20'erne. Sind: +180 år. Evner/Classes. : Class: Umbra niveau 3 - Evne: Raceskift efter de fire dæmonsøskende. Bosted : Lever som gæst på Sem'ya Doma (The Calvarinos borgen). Tilhørende klan. : The Leones Partner. : I don't have time for that. Slaver. : Well... I ate them. Evt. bemærkninger. : En yderst dygtig skuespiller, men nuværende ustabil humør og evnemæssig. Antal indlæg : 519 Reputation : 196 Join date : 16/09/12
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 11/5/2015, 09:16
På lørdag, hvor jeg skal være med til at hente vores nye hund! :D :D :D Desuden, ja… læseferie, dimension og sommerferie xD
Hvad beskæftiger du dig med til dagligt? (Jeg er studerende - dog snart færdig :3)
Millicent Event Admin
Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske) Race : Menneske tilsat en knivspids engel Navn. : Millicent S. James Alder : Ca 20 Evner/Classes. : Mindshield. Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami . Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ? Slaver. : Ahahahahah dén var god! Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ? Antal indlæg : 5225 Reputation : 43 Join date : 19/03/14
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 11/5/2015, 10:46
Mit arbejde , dans , veninder og her. I nogen Lunde næsten den række følge.
Kan du lide skyllemiddel i dit vasketøj ? ( ja deet dufter dejligt - men vi bruger det ikke af miljø og hud hensyn ) o.o
Evan Third Class.
Race : Cloman/Cyborg Navn. : Evan Brine Alder : 17 Evner/Classes. : Engineer Bosted : Stort, armeret køretøj. Tilhørende klan. : A clan requires rules, and I am not good with rules. As a result I am a lone cyperneticly enhanced wolf... so to speak Partner. : Ingen Slaver. : Ikke dygtig nok til at lave dem... endnu Evt. bemærkninger. : Ved ikke at han er Cloman Antal indlæg : 1140 Reputation : 11 Join date : 25/12/13
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 11/5/2015, 11:22
Nej, jeg bruger det ikke. Jeg vil nødigt lyde som en Druid/Hippie/Veganer type, men skyllemiddel er MEGET skidt for miljøet.
Får du nogen gange lyst til æbleskiver selvom de er midt på sommeren? (Ja)
Aaron First Class.
Outgame Titel: : Tidligere Admin Race : Cyborg Navn. : Aaron Kane Alder : 23 år Evner/Classes. : Marskman (class) Bosted : Occulta Partner. : Ingen Slaver. : Ingen Antal indlæg : 339 Reputation : 12 Join date : 10/05/15
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 11/5/2015, 12:01
Så snart man kan købe store pakker køber jeg dem og spiser dem uanset årstid og temperaturer xD
Fysik eller matematik? (ingen!)
Millicent Event Admin
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 11/5/2015, 12:15
Fysik ! Fysisk ! Øøhhh ja , vi går videre xD
Har du fri om lidt ?( JA OM 3 kvarter weeee ) xD
Aaron First Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 11/5/2015, 12:16
Nej :'(
Har du læseferie om mindre end to uger? (JAAA!) xD
Millicent Event Admin
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 11/5/2015, 12:17
Neeej :,(
Men har DU fri i Morgen ? ( ja ! ) xD
Aaron First Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 11/5/2015, 12:20
Nej, hvorfor skulle jeg dog have det?! :o
Er [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.] irriterende? (JA! xD)
Millicent Event Admin
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 11/5/2015, 13:03
Nej - vi har Her at gøre med en pige med en top klasses humor !( hvis ellers nogen forstod den - men nu må i bare tage mig på ordet xD )
Har [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.] en dårlig humor ? ( den er i minus ) xD
Evan Third Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 11/5/2015, 13:21
Min humor er fantastisk
Kan du slikke din egen albue?
Millicent Event Admin
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 11/5/2015, 13:24
Nej, men jeg kan slikke din ?
(( Sorry....den var svær at modstå! )) xD
Har du set med på S5 af Game Of thornes ? ( ja - fik lige set en masse film og serie , i mine 'alene dage ' )
Payne First Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 11/5/2015, 14:21
Nooooo! Jeg ville supergerne, men jeg venter trofast på, at de udkommer på DVD, så jeg kan se det med min Game of Thrones "makker" xD (og nej, det lød perverst, men det er det virkelig ikke!)
Ser du Game of Thrones? Hvis ja, hvorfor? Hvis nej, hvorfor ikke? (Jeg ser det, fordi jeg synes det har nogle fede plots og nogle rimeligt awesome karakterer :P)
The Eye. Second Class.
Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 11/5/2015, 15:56
Nej, ser den ikke ^^ Allermest fordi jeg skal færdiggøre andre serier(sons of anarchy, house of cards, dexter, american horror story, supernatural osv osv osv!!), hvis bunke bare bliver større ^^ Plus jeg har hørt, at den er alt for overvurderet, den er god, men superb er den ikke :) desuden skulle den virkeligt mangle så MEGET i forhold til bøgerne. Men jeg ser den på et tidspunkt. :P Det er bare ikke inden for den nærmeste fremtid, da jeg skal mindst færdiggøre vikings, supernatural, american horror story, penny dreadful og så se broadwalk empire og mange andre.... suk... XD
Kan du lide/er du fan af South park? hvis ja, hvorfor? hvis nej hvorfor? (Jeg er totally fangirl af south park XD)
Evan Third Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 11/5/2015, 16:49
Jeg er giga fan af South Park. Det er den bedste samfundskritiske serie der findes. De tager som regl to topics der er oppe at vende i øjeblikket, og blander dem sammen til et kaos.
Hvilken southpark episode er den bedste ifølge dig, og hvorfor. (The Human CentIpad eller raising the bar)
The Eye. Second Class.
Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 11/5/2015, 17:48
der er alt for mange gode! Medical fried chicken(fordi balls aldrig har været sjovere XD), tsst(pga Cartman bliver endelig sat på plads!) margaritaville(pga dens vinkel på den amerikanske finanskrise og håndtering af det, nyt perspektiv på "hovedløs kylling" XD) eller Imaginationland(ja pga dens tema og den klassiske amerikanske håndtering af ALLE TRUSLER, just nuke them. :P og så Cartman endnu engang). :P I dunno, svært at vælge!
Hvilken karakter kan du bedste lide fra South Park(CARTMAN!!! XD Man kan ikke lade vær med at elske ham, selvom han er the king of bastards XD Ingen kan nå hans level, og virkeligt hvis han gad, så kunne han have haft overtaget verdenen mindst 10 gange. :P men Butters synes jeg også er en virkeligt fed karakter. :P)
Evan Third Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 11/5/2015, 19:07
Jeg kan bedst lide Butters, han er for awesome. Han er det største victim i verden med at det shit han bliver udsat for, og alligevel har han en ubrydelig moral. Butters er den eneste i verden der kan arbejde som hardcore pimp og stadig være uskylden selv.
Læser du Wulffmorgenthaler striben? (Ja da)
The Eye. Second Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 11/5/2015, 19:23
[For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.] du har helt ret! XD ingen kan gøre det på niveau med ham. :P
ja og de er for geniale!!(især med deres samfundskritik), har også set deres tegneserie, pandaerne :P personlig favourite er nok greenpeace: sæler vs babyer XD [For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Har du set pandaerne lavet af Wulffmorgenthaler ?? :P (ja :D)
Evan Third Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 12/5/2015, 17:08
Faktisk ikke ret meget, men dem jeg har set var godt.
Hvilken bog har du sidst læst.
The Eye. Second Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 12/5/2015, 18:28
HVis det ikke skal være en faglig studiebog, så dean kroontz - eksperimentet(the watcher) :)
Hvilken bøger kan du bedst lide? :) (Jeg personligt elsker Dean kroontz' mange bøger og så dragonlance serien :3 )
Aaron First Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 12/5/2015, 18:30
Millennium trilogien! Uden tvivl! - Men Stephen King er heller ikke dårlig, når det kommer til skrivetalenter. Hans bøger er så lidt i en kategorig for sig, men dejlige at læse. Han skriver fantastisk!
Hvad er vigtigst for dig, på en telefon, god batterilevetid eller kamera?
The Eye. Second Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 12/5/2015, 18:36
Uden tvivl god batterilevetid! og at den kan tåle lidt af hvert! XD faktisk ønsker jeg mig mega meget en nokia3310 XD
Hvordan ville du have det, hvis din mobil var en nokia3310? (fantastisk godt XD jeg behøver intet fancyt :P)