Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
[Afsluttet] A snow storm? AND raiders, what the fuck. ( Violet + Kuuma ) - Page 2 Icon_minitime31/5/2017, 20:24 af Millicent
Admin Expressen #16


Hey Newworld , this is a ghost speaking



Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Kommentarer: 29
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
[Afsluttet] A snow storm? AND raiders, what the fuck. ( Violet + Kuuma ) - Page 2 Icon_minitime6/6/2017, 15:25 af Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …


Kommentarer: 12

 

 [Afsluttet] A snow storm? AND raiders, what the fuck. ( Violet + Kuuma )

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




[Afsluttet] A snow storm? AND raiders, what the fuck. ( Violet + Kuuma ) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] A snow storm? AND raiders, what the fuck. ( Violet + Kuuma )   [Afsluttet] A snow storm? AND raiders, what the fuck. ( Violet + Kuuma ) - Page 2 Icon_minitime21/8/2013, 23:44

Violet hørte skudene og så hurtigt hen på Kuuma. det lettede hende at se det var ham der skød og i det det gik op for hende at kampen var slut, lod hun sig langsomt og kontrolleret falde ned og knæ, imens hun holdte sig til skulderen. hun havde et tilfreds smil på dem blodige mund og da kuuma kom hen og spurgte til hende nikkede hun blot. hun flyttede stille sin hånd og så på alt blodet der allerede havde forfaldt hendes skulder "jeg skal måske lige have fjernet en kugle og have lidt forbinding på, men ellers er jeg helt okay" sagde hun med et lille grin og havde det nærmest godt med at hun kom tilskade. det var nærmest rart at mærke smerten igen. så kunne hun mærke hendes krop virkelig var i live. hun fik rejst sig op igen "men lad os lige tjekke om de har noget vi kan bruge" sagde hun så mere roligt og tørrede en smule af blodet om munden væk med hånden. hun begyndte så at undersøge ligene for brugbare ting. dog kun med den ene hånd, da den anden ikke rigtig ville på grund af skudsåret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Afsluttet] A snow storm? AND raiders, what the fuck. ( Violet + Kuuma ) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] A snow storm? AND raiders, what the fuck. ( Violet + Kuuma )   [Afsluttet] A snow storm? AND raiders, what the fuck. ( Violet + Kuuma ) - Page 2 Icon_minitime22/8/2013, 12:45

Kuuma havde set Violet kigge hurtigt på sig, og han så hende's lettede udtryk, dog stak han sin Tac45 i hylster, så vel som samledet og tørrede sine kamp dolke af, og satte dem på plads, han så hende's tilfredse smil om den blodige mund, og han smiledet blidt da han så hende nikkede, dog så han på den skadet skulder, og han lyttedet til hende, svarede blidt.
''det kan jeg godt klare, er ikke en paramedic, men kan dog lappe dig sammen, hvis det okay?''
Kuuma lød rolig og venlig, han nikkedet dog osse til hende's ord, og han grinte venligt med hende, og han rystedet muntert på hovedet af hende da hun da virkedet munter nok, og han så roligt på hende da hun fik rejst sig, dog støttedet han hende roligt, og lyttedet til hende, han nikkedet så roligt til hende og svarede venligt.
''okay, men ikke overanstreng dig, og bliver det for meget, så sig til, så får jeg dig tilbage til huset, hmm?''
han lød venlig, så hende tørre en smule blod af munden, og han begyndte selv at undersøge ligende for al værdi genstande, og det han fandt, ville han dele og bytte med Violet om, han kunne dog se hun kun havde en hånd, så han smiledet blidt til hende, imens han bare tømte lommer og ting og sager ned i de få tasker de havde, så vel som samledet våben sammen, og han så roligt omkring, tog det hele på ryggen og sagde roligt.
''du siger til når du klar, så går vi tilbage, og ser på udbyttet, hmm? skal du forresten havde støtte til turen til hytten?''
han lød venlig og blid, og han så rolig ud, imens han dog så sig omkring i ny og næ, hvis da skulle komme flere af de møgdyr.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Afsluttet] A snow storm? AND raiders, what the fuck. ( Violet + Kuuma ) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] A snow storm? AND raiders, what the fuck. ( Violet + Kuuma )   [Afsluttet] A snow storm? AND raiders, what the fuck. ( Violet + Kuuma ) - Page 2 Icon_minitime22/8/2013, 18:37

Violet så lidt på kuuma og nikkede stille "det ville være rart..hvis du kan må du meget gerne" sagde hun roligt og smilte til ham. hun var tydeligvis i bedre humør efter kampen. hun blev færdig med at tjekke ligene. det blev heldigvis ikke for meget så Kuuma måtte hjælpe hende før de havde tjekket alle ligene, men hun kunne dog godt mærke at hun nok havde brug for lidt støtte nu når de var færdige. hendes arm var begyndt at gøre virkelig ondt og hun kunne mærke at hun begyndte at fryse meget mere og blodet manglede i hendes krop. hun gik stille hen til Kuuma, så hun stod tæt på ham "du må godt hjælpe, tror ikke min krop kan holde til mere nu.. den har brug for vilde og dett skud skal virkelig ud" forklarede hun med et skævt smil og så op på den store mand.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Afsluttet] A snow storm? AND raiders, what the fuck. ( Violet + Kuuma ) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] A snow storm? AND raiders, what the fuck. ( Violet + Kuuma )   [Afsluttet] A snow storm? AND raiders, what the fuck. ( Violet + Kuuma ) - Page 2 Icon_minitime22/8/2013, 19:06

Kuuma så venligt på Violet, så hende nikke stille, og han hørte hende, svarede så blidt.
''det kan jeg godt, så skal vi få dig tilbage?''
han lød blid og venlig, imens han smiledet til hende, dog kunne han fornemme hun så ud til og være i bedre humør, dog havde han fået et godt udbytte fra de døde, og dog kunne han se hun havde brug for støtte, på hende's krops holdning, og han gik roligt over til hende, imens han kunne se kulden i hende, og han smiledet blidt til hende da han gik hende imod for at hun ikke skulle overanstrenge sig, dog uden et ord, da han bare nikkedet blidt, løftedet han hende op i sin varme favn, ved og åbne sin jakke så hun lå imod han's varme brystkasse, og han gik roligt imod jagt hytten, for at efterlade de døde i sneen.

da han kom over til hytten, kom han ind og lukkedet døren, lagde hende i sofaen, på ryggen, og gik over for at smide mere brænde på så ilden ikke gik ud, og han tog sine ting af så han stod i bukser, sokker og sin Hvide T-shirt og han spurgte blidt.
''er det okay, jeg tager trøjen af dig, så jeg kan komme til såret, uden hindre fra stof?''
han lød blid og høflig, dog mente han det, da han var nød til at kunne se såret bedre, og stoffet fra tøjet hjalp hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Afsluttet] A snow storm? AND raiders, what the fuck. ( Violet + Kuuma ) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] A snow storm? AND raiders, what the fuck. ( Violet + Kuuma )   [Afsluttet] A snow storm? AND raiders, what the fuck. ( Violet + Kuuma ) - Page 2 Icon_minitime22/8/2013, 19:14

Violet lod sig løftes op og lå bare afslappen ind mod den varme, store overkrop. hun lukkede sine øjne roligt i og åbnede dem først igen da hun var blevet lagt ned. hun lå dog helt stille og studerede Kuumas bevægelser. hun var heltt rolig at se på, dog også meget svag. hun havde efterhånden også mistet en del blod fra såret. kuglen der stadig sad i hendes arm, begyndte at kunnes mærkes mere og mere og det gjorde smerten lidt støre. da han spurgte om han måtte tage hendes trøje af hende tænkte hun ikke over svaret i ret langtid før hun sagde "hvis det gør det nemmere for dig" hendes silkebløde stemme var rolig og for en gangs skyld varm. hun var ved at vænne sig til hans selvskab og måske endda nød det. hun satte sig forsigtigt op, selvom det gjorde ret ondt i armen og prøvede forgæves at få trøjen af selv. hun blev dog ved med at prøve til hun fik den af den raske arm. hendes blege hud blev blottet og et ar der lignede meget det Kuuma havde i ansigtet kom frem på siden af hendes mave og nu mere hun fik trøjen af nu flere lignene ar kom frem. dog var hendes overkrop stadig feminin og hendes hud så utrolig blød ud. det var bare alle arene der virkede malplaceret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Afsluttet] A snow storm? AND raiders, what the fuck. ( Violet + Kuuma ) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] A snow storm? AND raiders, what the fuck. ( Violet + Kuuma )   [Afsluttet] A snow storm? AND raiders, what the fuck. ( Violet + Kuuma ) - Page 2 Icon_minitime22/8/2013, 19:40

Kuuma havde mærket hun ikke havde gjort modstand, og imens han gik, kunne ham mærke hun var afslappet, så han hende lukke øjnene roligt i, så vel som åbne dem igen da han havde lagt dem ned, og han vidste hun havde mistet en del blod, og det var han ikke glad for, så han overvejedet og lade hende få noget af han's, håbedet det kunne hjælpe, og han så blidt på hende, da han kunne fornemme smerten, på grund af musklerne i hende's arm, og han så blidt på hende da hun så ud til og overveje det, dog sagde han venligt.
''det vil det, og nej det ikke et dumt score trick, for at få et kig på din krop, hehe''
han's stemme var blid og venlig, han syntes om hende's selskab, stille og rolig, selv om han osse nød sin Alpha's selskab, dog så han på hende, og han fandt roligt en basic medkit frem, og han ledet lidt, fandt skalpel, forbinding, steriliserings middel og han fandt noget morfin frem, og han så venligt på hende da den blege hud blev plottet, med et ar, næsten som det i han's ansigt, og han smiledet kærligt, imens han blidt tog hende's arm, og forsigtigt stak sprøjten ind, så morfinen kunne komme ind og fjerne smerten, og han lagde roligt sprøjten, for at finde en skalpel frem, og forsigtigt skære lidt af huden væk, imens han prøvedet ikke og se for meget på hende's overkrop, dog rødmedet han's kinder let, i han's små mørke ansigt, og han skævedet kort på hende's overkrop, for at se om hun havde BH på, mest så det ikke blev totalt akavet, dog arbejdet han flittigt, og han tog så en lille tang, og han støttedet hende blidt, imens han ventede lidt, og han tog selv sin trøje af, mest for at drille hende, og så det ikke blev så akavet, håbedet han da, så han's tatoveringer ( profil info omkring tattoo'er ) kunne ses, og han's utallige ar, fra granat splinter, nogle fra klør som dem i han's ansigt, nogle pistol sår, mærker fra ild, frost skader, et pile sår her og der, forude ødelagt hud fra andre skader, som et sted da engang var grimt betændt men er helet nu, dog med sine ar, og arene forsatte over hele han's overkrop, osse vampyr bide mærker, små rive mærker, bide mærker fra store som små væsner, et grimt ar ned af han's ryg fra noget da kunne minde om et stort sværd, tja arene var utallige så nogle var svære og bedømme og andre helt umulige, dog var han's tattoovieringer tydeligt at se og han smiledet blidt, stak blidt tangen ind, og meget blidt, imens han lænedet hende's hoved imod sit skød, tog han kuglen ud, og fandt en forbinding frem så han steriliserede, for at forbinde hende's skulder, så og han tjekkedet hurtigt sit arbejde, smiledet blidt til hende, og gav hende et trøstene klem om hånden, før han pakkedet sine basic medkit ting væk, og sagde blidt.
''sådan, går det bedre, lille ulv?''
han lød blid og kærlig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Afsluttet] A snow storm? AND raiders, what the fuck. ( Violet + Kuuma ) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] A snow storm? AND raiders, what the fuck. ( Violet + Kuuma )   [Afsluttet] A snow storm? AND raiders, what the fuck. ( Violet + Kuuma ) - Page 2 Icon_minitime22/8/2013, 19:56

Violet grinte bare lidt pver hans kommentar om det ikek var en dum score trick.. det vidste hun godt, han ville jo bare hjælpe hende. hun lukkede øjnene igen da hun mærkede sprøjten med morfil og ret hurtigt mærkede hun smerten dulme. stille åbnede hun sine øjne igen og opdage godt hans blik på hendes overkrop. hun så selv lidt ned for at se om hendes BH nu også sad ordenlig og det gjorde den heldigvis, så hun ikke vidste nogen private dele.. hun så så lidt på Kuuma og betragtede hans overkrop, med alle tattoosne og de utallige ar... det var tydeligt på hendes blik hun var påvirket af morfinen også selvom det ikke var mere en en sprøjte, men det var ikke noget hendes krop var van til så det påvirkede hende meeget. hun kunne mærke lat han gjorde ved hendes skulder, det gjorde bare ikke ondt. hun lagde sin hånd henover det store ar på siden af hendes mave og lukkede øjnene. hun mørkede han blev færdig og det lille klem om hendes hånd "sikkert.. kan ikke mærke noget.. tak" sagde hun stille og smilte svagt, dog tilfredst. hendes øjne var forsat lukkede. hun var ikke så nervøs for at vise sin overkrop til Kuuma for hun havde på fornemmelsen han nok ikke ville udnytte situationen. det virkede betryggende for hende. et lille suk forlod hendes llæber, hvorefter hun stille åbnede øjnene på klem og så ind i hans gule øjne med sine skinnende grønne øjne "du burde næsten være en engel.. du er ikke barbarisk nok til at være en varulv" hendes stemme var lidt sløv, dog stadig silkeblød som altid. hun var ikke sikker på om det hun sagde var noget hun mente eller om det var morfinden der fik hende til at sige det. hun vidste bare at hun var blevet meget kærlig og de ting hun sagde eller gjorde slet ikke var noget hun gjorde normalt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Afsluttet] A snow storm? AND raiders, what the fuck. ( Violet + Kuuma ) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] A snow storm? AND raiders, what the fuck. ( Violet + Kuuma )   [Afsluttet] A snow storm? AND raiders, what the fuck. ( Violet + Kuuma ) - Page 2 Icon_minitime22/8/2013, 20:27

Kuuma hørte hende grine og han grinte muntert med hende, og blinkede drillende til hende, men han havde dog arbejdet godt, ikke så distraheret, selv om han dog godt kunne ligne det lidt, og han så drillende på hende igen, og han så ind i hende's blik da hun åbnedet sine øjne stille, og han smiledet bare blidt da han så hende tjekke om hende's BH sad som den skulle, og han så venligt på hende, han så hende betrakte sin overkrop, og han gjorde intet for at skjule den, fortid var fortid, men han strøg hende blidt over håret, på en venlig måde, og han så roligt på hende's øjne da hun var påvirket af morfinene, og han smiledet bare, for at vise han var der og holdt vagt, dog så han roligt på hende da hun dog så ud til ikke at føle smerte, så vel som være i ro, han så dog på hende imens hun lagde sin hånd over et af de store ar på maven, og han lagde blidt hånden på arret, fulgte det blidt med fingrende, som en ulv da nysgerrigt undersøger en anden ulv, og han spurgte blidt.
''hvordan har du fået dine ar på maven? og andre steder?, og tja det var så lidt, lille ulv, altid hmm? hehe''
han så blidt på hende's lille smil, så vel som det tilfredse i hende's øjne, og da hun lukkedet dem, lagde han sig roligt ned, og gjorde så hun kunne ligge oven på ham, dog uden det blev imtimt, men mest fordi da ikke var andre steder og sove, dog hørte han det lille suk, og så kærligt på hende, og han så roligt ind i hende's grønne skinnende øjne, og han strøg hende blidt over kinden, som en ulv da viser venlighed, og han hørte hende blidt, sagde så roligt.
''hehe, kan godt lide at være varulv, finder ro i min indre ulv, og tja hvordan ikke det? jeg kan sagtens være.. barbarisk, hehehe''
han havde et drillende glimt i øjet, da han ikke mente det med barbarisk alvorligt, og han klukkedet muntert imens han holdt om hende, så hun lå godt, forhåbentligt, dog havde han hørt det silkebløde i hende's stemme, og han så bare kærligt på hende, imens han strøg arene på hende's krop, dog uden at være krænkende, altså komme tæt på de private steder, men stadig som en ulv da undersøger en anden ulv, og han lå bare og støttedet nakken til sofa arm lænet, og så på Violet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Afsluttet] A snow storm? AND raiders, what the fuck. ( Violet + Kuuma ) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] A snow storm? AND raiders, what the fuck. ( Violet + Kuuma )   [Afsluttet] A snow storm? AND raiders, what the fuck. ( Violet + Kuuma ) - Page 2 Icon_minitime22/8/2013, 21:39

Violet smilte stadig og nød han strøg hende over håret. det var egentlig meget rart.. det mindede hende om da hun var helt lille og hendes mor eller far strøg hende over håret for at få hende til at falde ned når hun skulle sove. det var gode minder der kom op i hovedet på hende, fra en tid der ellers var ubehagelig og voldsom. hun mærkede så hans hånd mod sit store ar på siden af maven og lod ham bare undersøge det. hun var ikke flov over det, såvel som hanikke havde været flov over sine.. det var minder på godt og på ondt og de var et tegn på liv. hun så hele tiden Kuuma ind i øjnene med roligt kærlige øjne og et lille smil "der kommer sikkert en anden gang du skal lappe mig op.. det håber jeg for det er sjovt at kæmpe med dig..." det var det eneste hun sagde til at starte med, men efter en tid, hvor hunhavde fået lagt sigt godt til rette i hans favn stadig med blikket rettet ind i hans gule øjne "jeg fortæller aldrig folk om mon fortid... men du er vidst til at stole på... som sagt.. kommer jeg far denne flok.. og i den flok blev alle unger fra starten af trænet til at tjene og beskytte deres leder.. alpha hannen... det gjorde jeg selvfølgelig også.. de fik os til at kæmpe mod vores bedste venner og veninder.. og hvis de kunne se ens modstander var for svag... fik de os til at slå ihjel.. som du kan se har jeg fået mange ar efter disse kampe.. jeg var en af de stærkeste og derfor blev jeg også sat i flest kampe.. jeg lærte hurtigt ikke at få venner.. for.. det ville kun gøre det svære for mig at slå dem ihjel... endag.. for nogle år tilbage.. havde jeg fået nok af vores leder, jeg syntes han virkede svag.. så jeg udfordrede ham, selvom det egentlig kun var hanner der kunne det.. han tog kampen op mod mig, men da det gik op for ham at han havde trænet mig for godt, gjort mig til et dødbringene våben der ikke stopper før jobbet er gjort elller til skaderne er for store til at kunne bevæge sig... det store ar der var den eneste gang han fik ramt på mig før jeg flåede hans strube ud af hans hals.. jeg vandt.. men fordi jeg var en pige, blev jeg udstøt.. selv min egen mor udstøtte mig.." under hendes lange historie strøg hun sine fingre han over en af hans tattoos of blev mere fjern i blikket, dog havde hu stadig et lille smil på læben.. ikke så stort som før, men det var der. hun lyttede til hans stemme imens hun betragtede hans gule øjne "du er ikke barbarisk.. ligemeget hvor voldsomt du kæmper vil jeg ikke se dig som barbarisk... jeg vil også kunne finde ro i min indre ulv.. men det er som om den ikke vil lade mig" sagde hun lidt tåget da mofinen begyndte at fucke hendes tale lidt op.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Afsluttet] A snow storm? AND raiders, what the fuck. ( Violet + Kuuma ) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] A snow storm? AND raiders, what the fuck. ( Violet + Kuuma )   [Afsluttet] A snow storm? AND raiders, what the fuck. ( Violet + Kuuma ) - Page 2 Icon_minitime22/8/2013, 22:20

Kuuma så stadig på hende's smilende ansigt, og han fortsatte blidt med og stryge hende over håret, imens han roligt smiledet blidt, han nød at ligge og slappe af, bare at tage den med ro, uden at være på farten eller jagte nogen, og han kom med en glad knurre lyd, og han så dog kærligt på hende imens han blidt mærkedet på de forskelige ar på hende's krop, imens han blidt mærkedet på den bløde hud, og han kørte blidt fingrende rundt i blide bevægelser, og han så roligt ned i hende's kærlige øjne og han smiledet blidt tilbage, og han gav hende et kærligt klem med sin ene muskeløse arm, og svarede blidt.
''det håber jeg ikke, men måske gør da, lad os dog håbe da ikke gør, hmm? og det er osse sjovt at kæmpe sammen med dig, lille ulv''
han lagde blidt en hånd på hende's kind, strøg hende blidt med fingeren, imens han så på hende, og holdt blidt om hende osse, med hånden som blidt gled rundt på hende, og han lod hende blidt lægge sig til rette, og han så bare kærligt på hende, og han så roligt på hende, lyttede til det hele uden og sige noget, dog knurredet han blidt da hun strøg sine fingre over han's tattoo'er, så vel som hende's blik blev fjern, og han smiledet trøstende til hende, strøg hende blidt over kinden med en finger imens han så hende i øjnene, og han svarede hende kærligt.
''det lyder ikke rart, at blive behandlet på den måde, lille ulv.. jeg blev født på gaden, i occulta, har dog aldrig kendt mine forældre, jeg måtte klare mig selv på andre's bekostninger, stjæle når jeg kunne, selv om en ældre herre tog sig af mig, som jeg mistede da jeg blev 6, og der begyndte jeg at stjæle, og med tiden jamen, da jeg blev ældre, og det blev svære og stjæle, sååå.. solgte jeg mig for og få penge til mad, men mødte osse min første ven, en pige ved navn Sofie, og tja vi holdt sammen i livet på gaden, og da jeg blev 14, hun 12, meldte vi os ind i militæret, selv om vi var unge, så kom vi ind, og tja jeg trænedet som soldat, fik nok at spise, mine muskler voksedet, og tja jeg blev det jeg er idag, den soldat jeg er, da Stealth Combat Unit, rekrutterdet mig og min veninde, og tja det hende jeg mistede ved patruljen, og min fortid gik i graven med hende, og tja, er hvad jeg er nu''
han lød blid og kærlig, dog lettere trist, men han så kærligt på Violet, med sine gule øjne, og han lyttedet roligt til hende, så vel som så ind i hende's skinnende grønne øjne, og han smiledet blidt.
''måske ikke, og du har dog en pointe, og jeg forstår dig godt, det er svært.. hvem ved? måske vil den ikke, eller osse så prøver den at fortælle dig noget''
han så hende blidt i øjnene, og på hende's læber, og han strøg hende blidt over kinden, han kunne dog høre hun var lidt omtåget, så han var usikker på om det var okay, da han blidt lænedet sit hoved imod hende's så deres læber ville mødes, medmindre hun rykkedet hovedet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Afsluttet] A snow storm? AND raiders, what the fuck. ( Violet + Kuuma ) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] A snow storm? AND raiders, what the fuck. ( Violet + Kuuma )   [Afsluttet] A snow storm? AND raiders, what the fuck. ( Violet + Kuuma ) - Page 2 Icon_minitime22/8/2013, 22:35

Violet nød det blide og rolige berøringer. både på kinden og på kroppen. hun slappede fuldstændig af og nød bare at være i kuumas arme. hun lyttede til hans stemme, sagde dog ikke noget rigtigt bare en lille brummen for at vise hun hørte ham og hun ville kæmpe med ham en dag.. det vidste hun de nok skulle komme til. hun betragtede hans gule øjne, imens hun forsat nussede ham på overkroppen, dog mere undersøgene, som han havde undersøgt hendes ar. hun havde aldrig ligget sammen med nogle før på denne måde og det fik hende virkelig til at slappe af. hun lyttede til hans historie og hans første ven og smilte kærligt til ham. hun vidste ikke hvordan man trøstede andre, men hun ville da vise hun var det for ham "hun takker dig nok for din gerning.. hun har det sikkert godt et eller andet sted.." sagde hun fortigtigt. hun undrede sig lidt over sig selv. hun var slet ikke van til at være så blødsøden eller kærlig.. hun kunne dog ikke helt sige om det var mofinen eller hvad det var der påvirkede hende. uden at flytte sit blik fra hans lagde hun blidt sin hånd mod hans kind og strøg hans kind blidt med tommelfingeren "måske.. jeg som fuldblod varulv burde vide hvad den ville sige.. men mit sind er ikke til at få styr på" hendes stemme var silkeblød og hendes skinnende grønne øjne så dybt ind i hans gule.
hun lagde mærke til han kom tættere på og først blev hun lidt forvirret over det han gjorde, men i det hun mærkede deres læber mod hinanden, stivnede hun i hele kroppen og hendes øjne flakkede. hvad gjorde han? han kyssede hende men hvorfor? efter lidt lukkede hun stille sine øjne og kyssede meget forsigtigt igen, imens hun lod sin hånd blide ned på hans brystkasse.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Afsluttet] A snow storm? AND raiders, what the fuck. ( Violet + Kuuma ) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] A snow storm? AND raiders, what the fuck. ( Violet + Kuuma )   [Afsluttet] A snow storm? AND raiders, what the fuck. ( Violet + Kuuma ) - Page 2 Icon_minitime22/8/2013, 22:47

Kuuma kunne fornemme på Violet's afslappede krop, at hun nød det, og han gned kærligt sin hånd på hende's ar, og blidt rundt på kroppen, dog uden om de private steder, da han var usikker på om han skulle nærme sig, dog var han blid og kærlig, imens han gned sin hånd på arene, og blidt rundt osse, han så blidt ind i hende's gule øjne, og mærkedet hende's nussen på han's overkrop, undersøgende, og han lod hende blidt røre ved ham, og han kom med en blid knurre lyd til hende's brummen osse, og han hørte hende blidt, så vel som smiledet kærligt tilbage, han svarede blidt.
''det gør hun måske, det håber jeg, og det kan vel ikke være værre end denne verden? selv om den ikke altid er så skidt endda''
han så hende kærligt i øjnene, hørte dog hun var forsigtig og han havde svaret blidt, og han mærkede hende's hånd på sin kind, og han strøg hende kærligt over kinden selv, imens han blidt lænedet sin kind imod hende's hånd, holdt stadig hende's blik, og han lyttede roligt til hende, svarede blidt.
''skal jeg ikke kunne sige, men man kan ikke altid vide hvad en's indre siger, da det er som to forskelige''
han så kærligt ind i de skinnende grønne øjne med sine gule ulve agtige øjne, og han vidste ikke hvad han ellers skulle sige.
Han havde set hende's forvirrering, og så kærligt på hende, dog så han ud til og blive lidt nervøs da hende's krop stivnedet helt, og han så det flakkende blik, vidste ikke om han havde gjort noget forkert, og han så bare forvirredet på hende, blev dog rolig igen da hun lukkedet stille sine øjne, og han vidste ikke om hun var uerfaren eller hvad hun var, dog var han meget blid, da han besvarede kysset, ikke krævende, men blidt, sødt, forsigtigt så vel som kærligt, og han gned hende kærligt på ryggen med sin hånd, og han nussedet så vel kærligt hende's kind, mærkedet hende's hånd på sin brystkasse, og han holdt blidt sin hånd ved ryg, imens han med lukket øjne nød hende's bløde læber imod sine, og han kørte forsigtigt sin hånd op imod BH'en da kunne åbne hende's BH, dog langsomt og forsigtigt, for at give hende tid til at stoppe ham, hvis hun ikke ville have det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Afsluttet] A snow storm? AND raiders, what the fuck. ( Violet + Kuuma ) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] A snow storm? AND raiders, what the fuck. ( Violet + Kuuma )   [Afsluttet] A snow storm? AND raiders, what the fuck. ( Violet + Kuuma ) - Page 2 Icon_minitime22/8/2013, 22:57

Violet vidste der var en masse at svare på , men hun lod blot kysset forsætte og nød han berøring. dog var hun nervøs for hvad der skulle ske.. godt nok var hun tyve og der havde de fleste da prøvet sådanne ting, men hun havde aldrig været fysisk med nogen da hendes sind aldrig havde lodet hende få venner så alt dette var meget nyt. dog mærkede hun vor blid han var og hvor forsigtigt han behandlede hende. hun mærkede hans varme hånd gled om på hendes ryg efter han havde nusset hendes ar. hun holdte sine øjne lukkede og prøvede bar at fornemme alt han gjorde ved hende. hun knyttede stille sin hånd da hun mærkede han åbnede hendes BH. stille slaap hun kysset og gemte sit ansigt ind mod hans brystkasse og sank en lille klump. hun havde aldrig mærket fryg før, hvertfald ikke en følelse hun havde mærket længe, men hun kunne mærke den nu.. hvad betød alt dette "Kuuma... hvad betyder alt det du er igang med nu?" hviskede hun stille ind mod ham og hendes krop begyndte stille at ryste. frygten i hendes krop var uhyggelig.. det var ikke noget hun var van til.. hun havde aldrig været bange under kamp eller for døden, men noget så naturligt som denne nærkontakt var hun virkelig bange for og det kunne hun ikke forstår. hun vidste jo hvad dette var det de lavede og hvad det betød mellem to væsner, men det skræmte hende. hun havde stille åbnet sine øjne igen. dog lod hun stadig siit ansigt være gemt mod Kuumas brystkasse.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Afsluttet] A snow storm? AND raiders, what the fuck. ( Violet + Kuuma ) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] A snow storm? AND raiders, what the fuck. ( Violet + Kuuma )   [Afsluttet] A snow storm? AND raiders, what the fuck. ( Violet + Kuuma ) - Page 2 Icon_minitime22/8/2013, 23:04

Kuuma nød blidt dere kys, imens han strøg hende kærligt over kroppen, mest på hende's ar, og han strøg hende kærligt og blidt ned og op af ryggen, han kunne dog let fornemme hende's voksende nervøsitet, og han så blidt forvirrede på hende, og da han havde set hun havde holdt sine øjne lukkedet, og han havde fortsat kysset hende blidt, dog da han bemærkedet hun stillede knyttedet næven, da hende's BH var åben, og han åbnedet øjnene da hun afbrød kysset, han kunne mærke frygten på hende, og tænkte enten var hun jomfru eller osse så havde hun oplevet noget grimt, dog hørte han hende, og han svarede hende blidt.
''lille ulv, det betyder at jeg lægger op til parring, men hvis du ikke har det godt med det, vil have jeg skal stoppe eller hvad du vil, så sig til, okay?''
han strøg hende blidt over håret, imens han havde mærket un havde gemt sit ansigt imod han's brystkasse så vel som da hun sank den lille klump, han kunne næsten dufte frygten og det havde aldrig været han's mening, og han lagde blidt armene om hende, kyssedet hende meget forsigtigt i hovedbunden og spurgte blidt.
''skal vi stoppe, eller vil du gerne fortsætte når du har sundet dig lidt?''
han lød ikke som en da ville presse hende, bare en da ville have hun skulle føle sig godt tilpas, og han nussedet hende trøstene på ryggen imens han beskyttende holdt sine arme om hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Afsluttet] A snow storm? AND raiders, what the fuck. ( Violet + Kuuma ) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] A snow storm? AND raiders, what the fuck. ( Violet + Kuuma )   [Afsluttet] A snow storm? AND raiders, what the fuck. ( Violet + Kuuma ) - Page 2 Icon_minitime22/8/2013, 23:19

Violet sank endnu en klump og lyttede bare til ahsn stemme. det var så mærkeligt det skræmte hende så meget. hun havde tit tænkt over hun ville prøve det, men nu når det kunne lade sig gøre for hende så var det hele bare så mærkeligt og fremmed for hende. hun tryggede sig blik tættere ind til ham "jeg.. ved ikke hvad jeg vil.. jeg.. mmh.. jeg føler mig svag og uviden og det er ikke rart" sagde hun små fortvivlet. hun var på ingen tid blevet en usikker lille pige, der ikke vidste hvad hun ville. hun mærkede det blide kys i hovedbunden og så forsigtigt op på Kuuma "jeg har ikke prøvet det før.. jeg ved intet om det.. " sagde hun så som om hun egentlig godt ville. for egentlig ville hun gerne prøve, men fordi hun var så usikker i det og ikke havde prøvet det før, følte sin sig svag og lille.
med en let tøvene bevægelse fik hun sat sig op på ham og taget Bh'en helt af.. hun så lidt usikkert ind i hans øjne. hendes barm havde en flot form og var fyldte som en sund kvindes barm. hun rystede stadig en smule i kroppen, men hun ville prøve at se om hun kunne gennemfør dette. nervøst nussede hun ham blidt over overkroppen, imens hun stadig så ham dybt ind iøjnene med det skinnende nu let usikre grønne øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Afsluttet] A snow storm? AND raiders, what the fuck. ( Violet + Kuuma ) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] A snow storm? AND raiders, what the fuck. ( Violet + Kuuma )   [Afsluttet] A snow storm? AND raiders, what the fuck. ( Violet + Kuuma ) - Page 2 Icon_minitime22/8/2013, 23:28

Kuuma hørte hende synke en klump, og han strøg hende blidt over ryggen, han fornemmedet stadig hende's frygt, og han så bare blidt på hende, så vel som han mærkede hun tryggedet sig ind til ham, og han holdt blidt om hende, hørte hende osse, og han svarede blidt.
''du bestemmer selv hvad du vil, lille ulv, hvis du føler dig svag og uviden, så lad en da ved lidt, om at hjælpe dig?''
han lød blid og kærlig, og han kunne osse fornemme hende's usikkerhed, han lod hende blidt tænke, imens han så kærligt ind i hende's øjne, og han svarede hende kærligt.
''jeg skal nok være blid, lille ulv, okay?''
han lød blid, dog alvorlig, da han mente han ville være forsigtig, og han strøg hende kærligt over håret, han smiledet blidt til hende, lod hende tænke imens han holdet om hende.
han fornemmede den let tøvende bevægelse da hun fik sat sig op på ham, og han så hende tage BH'en helt af, han så blidt ind i hende's øjne, og lagde meget blidt sine læber imod hende's imens han forsigtigt lagde den ene hånd på hende's bryst, forsigtigt nussedet han hende's brystvorte, for at se om hun kunne lide det, imens han blidt holdt om hende med den anden arm, støttede hende, og han mærkede hvordan hun nussedet ham blidt på overkroppen, og dog nervøst, han så hende dybt i øjnene med varme og blide gule øjne, for at vise det nok skulle gå godt, og nok blive rart, og han tryggedet hende meget forsigtigt ind til sig, vendte dem meget langsomt om, så hun kunne slappe af, håbedet ham, og han kyssedet hende kærligt på kinden, blidt ned på halsen, og stadig med den ene hånd på hende's bryst, kyssedet han hende forsigtigt ned ved det andet bryst og blidt smagte på hende's brystvorte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Afsluttet] A snow storm? AND raiders, what the fuck. ( Violet + Kuuma ) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] A snow storm? AND raiders, what the fuck. ( Violet + Kuuma )   [Afsluttet] A snow storm? AND raiders, what the fuck. ( Violet + Kuuma ) - Page 2 Icon_minitime22/8/2013, 23:37

Violet lod bar eKuuma komme til nu og nikkede blot til de tig han sagde. hun stolede på han ville være forsigtig og hjælpe hende på vej. hun kyssede forstigtigt med da hun mærkede hans læber mod sine igen og lod ham røre hendes bryst. det føltes underligt, men behageligt på samme tid. hun knurrede svagt, som tegn på det var rart. dog forsatte hun kysset. hun fik et lille chok da han vente dem om så hun lå ned, men det fik hende ikke til at stoppe ham. holdte vejret lidt da han kyssede hende på kinden, ned af halsen og videre ned til hendes bryst.. hun lukkede øjnene roligt i og lagde sine hænder mod hans ryg. hendes vejrtrækning blev lidt tungere og det var tydeligt nok at hun nød hvad han gjorde. hun syntes det var en meget underlig fornemmelse at han kyssede ved hendes brystvorte. hun åbnede øjnee svagt på klem og lyttede il alle lyde i hytte og nød det han gjorde ved hende. hun nusssede ham forsigtigt på ryggen og et lilel smil tegnede sig på hendes læber. det var ikke så slemt som hun havde regnet med.. det var meget rart og det føltes ikke så underligt mere. hun betragtede kuuma lidt med et kærligt, dog stadig lidt usikkert blik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Afsluttet] A snow storm? AND raiders, what the fuck. ( Violet + Kuuma ) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] A snow storm? AND raiders, what the fuck. ( Violet + Kuuma )   [Afsluttet] A snow storm? AND raiders, what the fuck. ( Violet + Kuuma ) - Page 2 Icon_minitime22/8/2013, 23:46

Kuuma havde mærket hun havde ladet ham komme til sig, så vel som han havde set hende nikke, han så op i hende's grønne øjne, og han smiledet blidt til hende, og han havde skam osse mærket hun havde været forsigtig da hun havde besvaret han's kys, så vel som røre hende's bryst, han kunne dog fornemme på hende's krop, at hun kunne lide det, fordi hun var afslappet i musklerne, og hende's knurren, var endnu et tegn på hun nød det, og han havde dog fornemmet hende's små forskrækkelse, da han havde vendt dem om, og han havde fornemmet hun havde holdt vejret imens han havde kysset på hende, og han klemte blidt om hende's bryst, imens han langsomt lod den ene hånd glide ned til hende's bukser, og blidt åbnedet dem, og tog dem forsigtigt af, ned om hælene og tog dem så helt af, og han havde slikket og suttet videre på hende's velformede bryst, imens han havde gjort det, og han så hende åbne øjnene svagt på klem, og han mærkedet hende's forsigtige nusseri på han's ryg, og han gned hende kærligt på benet, imens han lod varmen fra pejsen, holde dem varme, og han tog selv sine bukser af, tog uden at lægge sig oven på hende, han fortsatte så dog med at kysse blidt ned af hende's mave, langsomt ned mellem hende's ben, og da han efter nogle blide forsigtige kys, kyssedet han ved hende's skede, dog med trusser imellem, og han så blidt op på hende, trak forsigtigt hende's trusser til side så hende's skede var synlig, hvor efter han blidt lod tungen glide op af hende's skede, mellem køn's læberne, og med en blid knurren, som en da kunne lide smagen af hende, slikkedet han hende kærligt, med den ene hånd på hende's bryst, som små klemte blidt, og den anden på hende's højre lår, nussendet blidt, dog så han op i hende's kærlige dog let usikre øjne, han smiledet kærligt til hende, og uden at sige noget, men ved hjælp af krop's sprog, som ulv, sagde han at hun bare skulle slappe af og nyde det, og han slikkedet så blidt videre ved hende's skede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Afsluttet] A snow storm? AND raiders, what the fuck. ( Violet + Kuuma ) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] A snow storm? AND raiders, what the fuck. ( Violet + Kuuma )   [Afsluttet] A snow storm? AND raiders, what the fuck. ( Violet + Kuuma ) - Page 2 Icon_minitime23/8/2013, 14:47

Violet nød de bløde berøringer og smilte svagt af nydelse. det var rart det han gjorde, hvad der gjorde det så rart var svært at sige, me det vigtigste ved det var at det var rart. hun mærkede hvordan han tog hendes bukser af og hendes mave begyndte at kilde og hendes vejrtrækning blev tungere og tungere. hun lagde godt mærke til Kuuma selv tog sine bukser af og de nu næsten var nøgne sammen. da deres ulve øjne mødtes kunne hun mærke roen strømme igennem kroppen. dette var rigtig.. han var den rigtige. hun lukkede stille sine øjne igen og nød hver en berøring og hvert et slik. de blide kys gav hende kuldegysninger og det var tydeligt på hendes vejrtrækning at hun nød det og en knurren lød også nu og da. hun spærrede dog øjnene op da hun mærkede han slikkede hende mellem skamlæberne og en svag lyd forlod hendes mund. hun så forsigtigt ned mod ham og tryggede hendes negle let ned i Kuuma hud. et smil fyldt med nydelse tegnede sig på hendes læber og det blev kun større da hun lod sig slappe helt af og bare nyde det han gjorde. det var en utrolig oplevelse og hun nød det utrolig meget, men hun kunne også mærke hvordan ulven inde i hende kæmpede for at komme fri.. hun turde dog ikke at slippe de dyriske instinkter fri da hun o ikke havde prøvet dett før og ikke vidste hvordan hun skulle kunne kontrollere det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Afsluttet] A snow storm? AND raiders, what the fuck. ( Violet + Kuuma ) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] A snow storm? AND raiders, what the fuck. ( Violet + Kuuma )   [Afsluttet] A snow storm? AND raiders, what the fuck. ( Violet + Kuuma ) - Page 2 Icon_minitime24/8/2013, 00:02

Kuuma fortsatte roligt med at slikke hende i skeden, da hun så ud til at nyde han's berøringer så vel som han så hende smile svagt af nydelse, og han nussedet kærligt hende's mave så vel som bryst, imens han blidt smagte på hende's safter, og han så blidt op på hende da hende's vejrtrækning blev tungere, og han så blidt ind i hende's øjne, de skinnede grønne øjne, og han så roen som kom igennem hende, og han så hende lukke øjnene, som opiledet ham til at fortsatte med at slikke og han tog dog blidt hende's trusser af, imens han fortsatte med at smage på hende, og han kunne mærke sit stive skaft i underbukserne, som var klar til hende, og han så kærligt på hende, imens han hørte på hende's vejrtrækning at hun nød det, så vel som nød han's kys og berøring, og han fortsatte roligt med at slikke hende, til hun var begyndt at blive godt våd af han's salv, og han så roligt på hende imens han selv tog sine underbukser af så han's 20.7 cm skaft kom frem i fuld størrelse, forude en god tykkelse, og han så roligt på hende, smiledet blidt, og han slikkedet dog roligt videre igen, og han kunne dog fornemme hun nød det, og da han mente hun var våd nok, rettedet han sig blidt op så han's skaft var ude for hende's skede, og han begyndte, forsigtigt, at presse spidsen af sit skaft, ind i hende, langsomt, og han pressedet så lidt hårdere til, da hende's mødom var i vejen, for at bryde igennem, og da han mærkedet hende's mødom give dig og gå i stykker, så da kom lidt blod ud af hende, da begyndte han at presse sig så roligt op i hende, dog var han forsigtig, meget meget forsigtig, og han begyndte blidt at glide ud og ind i hende, langsomt og forsigtigt til og starte med, og han lænedet sig blidt ned og kyssedet hende på halsen, små slikkendet på hende's hals, og han så blidt på hende.
''er du okay, lille ulv?''
han lød blid og venlig, imens han gled op i hende, forsigtigt, dog dybere, imens han slikkedet og små nappede i hende's hals, blidt og kærligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Afsluttet] A snow storm? AND raiders, what the fuck. ( Violet + Kuuma ) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] A snow storm? AND raiders, what the fuck. ( Violet + Kuuma )   [Afsluttet] A snow storm? AND raiders, what the fuck. ( Violet + Kuuma ) - Page 2 Icon_minitime24/8/2013, 10:44

Violet nød forsat det han gjorde og det var meget tydeligt i hendes kropsprog. dog kunne hun mærke hvordan den indre ulv kæmpede for at overtage. i det hun mærkede hans stive lem ved sit underliv holdte hun vejret lidt og bed sig let i læben da han begyndte at komme op i hende.. hun mærkede en svag smerte og undrede sig meget over den nye fornemmelse. hun kom med en let nydelses lys og nussede ham forsigtigt op af ryggen "mmh.. det gjorde lidt ondt.. men.. jeg har det jo ikke svært med smerte" hviskede hun små drillende og nød slikkene og kyssende mod halsen. hun kunne tydeligt mærke hvordan det hele spændte dernede, dog på en rar måde. det var nu tydeligt hun var jomfru før denne act, da hun var meget stram selvom hun var meget våd. stille løftede hun let sine ben lidt op og kunne mærke det lettede lidt på den spændte fornemmelse i underlivet, dog var det stadig meget spændt. hun åbnede stille øjnene igen og så lidt på Kuuma med lystens øjne og smilte roliigt til ham "jeg er helt klar" hviskede hun roligt til ham og nappede ham så i skulderen. hun var ikke i tvivl mere, dette var helt rigtigt og hun fortrød ikke det skulle være med Kuuma. der var godt ved ham der fik hende til at føle sig tryg og godt tilpas.

// sorry med længden men min hjerne hader mig idag XD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Afsluttet] A snow storm? AND raiders, what the fuck. ( Violet + Kuuma ) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] A snow storm? AND raiders, what the fuck. ( Violet + Kuuma )   [Afsluttet] A snow storm? AND raiders, what the fuck. ( Violet + Kuuma ) - Page 2 Icon_minitime24/8/2013, 11:03

Kuuma kunne se hun nød det, og han smiledet blidt til hende da han kunne læse det i hende's kropsprog, og han så blidt på hende, lænedet sig kærligt ned til hende, så hun kunne mærke varmen fra ham, og han havde hørt hende holde vejret da han var kommet op i hende, så vel som den undren hun kom med, og han så blidt på hende da hun kom med en let nydelses lyd, og han bevæget sig roligt og forsigtigt oppe i hende, til hun var klar, da han jo var stor omkring skaftet, dog var han blid og han svarede blidt ved hende's ord.
''ved jeg, og det er okay, det bliver meget bedre''
han hviskedet lavt i hende's øre, og bed hende meget blid i øre flappen, og kyssedet hende kærligt på halsen, imens han roligt bevæget sig oppe i hende, hun var stram, meget, men det generedet ham ikke, han var forsigtigt til hun løsnedet lidt op, og han bemærkedet trykket lettede da hun løftedet sine ben let, og han lagde den ene hånd på hende's bryst, klemte blidt, imens han bevæget sig længere op i hende, så han var halvvejs oppe i hende, og han begyndte at lægge lidt mere styrke i sine stød, og han så blidt på hende om hun kunne lide det, og da han så hende i de skinnende grønne øjne, smilende, og han hørte hende, han hviskedet blidt.
''okay, så går jeg igang for alvor''
han begyndte roligt at presse mere af sit lem op i hende så han var ca 75% oppe i hende, og der fra af begyndte han at bevæge sig oppe i hende, ikke så hårdt, endnu, men dog hurtigere, og han kom med en nydende knurre lyd da hun nappedet ham i skulderen, og han strøg hende blidt over kinden, og gav hende et blidt kys på munden, før han blidt begyndte at slikke og små nappe i hende's hals igen, og han gav en kælen knurren fra sig imens han holdt den ene hånd på hende's balle nu, spredte hende's ben mere, uden det burde gøre ondt, så han lagde sig mere til rette, så han kunne presse det sidste af sit lem op i hende, og han begyndte at hamre til, dog uden det burde gøre ondt på hende, men så hun kunne mærke det, og han kyssedet hende blidt og ømt på munden imens han strøg hende over brystet kærligt.

// det er helt iorden, har selv skrevet noget mere, så da mere og arbejde med ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Afsluttet] A snow storm? AND raiders, what the fuck. ( Violet + Kuuma ) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] A snow storm? AND raiders, what the fuck. ( Violet + Kuuma )   [Afsluttet] A snow storm? AND raiders, what the fuck. ( Violet + Kuuma ) - Page 2 Icon_minitime24/8/2013, 11:42

Violet smilte blot vedd hans ord om det nok skulle blive bedre. hun kunne ikke helt forstille sig det, for hun følte jo allerede det var meget godt, så hvordan skulle det blive bedre. men i det han gik mere alvorligt tilværks og kom længere inde i hende, kunne hun pludselig mærke hvad han mente. det hele begyndte at kilde i hendes mave og følelsen i hendes underliv blev større. det var ikke til at beskrve den følse, men det var virkelig fantastisk. hun lyttede til hans knurren og svarede igen med en knurren af ren nydelse. da det begyndte at gå hurtigere og han endelig kom helt ind, gav hun at komme med stønne lyde. ulven i hende kæmpede hvad den kunne for at styre og det resulterede i at hun fik kradset ham op af ryggen så der kom nogle lette riser i hans hud. det var ikke med vilje, men hun havde svært ved at styre alle de nye fornemmelser og følelser der boblede i hendes krop. hun bed sig let i løben da hun mærkede stødene blev lidt hårde. det generede hende ikke, det var bare rart at hun kunne mærke det endnu mere en før. hun lod dog sine nydelses støn forlade hendes læber og da hun mærkede de blide kys, kyssed hun blidt med. hun tog denne oplevelse til sig i fulde drag og håbede inderligt hun ville prøve det igen en dag.. hun klemte sig tættere til Kuuma i et støn da fornemmelsen virkelig påvirkede hendes krop, mere en hun havde forventet. det var en ubeskrivelig oplevelse. et tilfreds og nærmest lykkeligt smil havde formet sig på hendes læber.. hun nød hvert et stød, nap, kys og berøring.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Afsluttet] A snow storm? AND raiders, what the fuck. ( Violet + Kuuma ) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] A snow storm? AND raiders, what the fuck. ( Violet + Kuuma )   [Afsluttet] A snow storm? AND raiders, what the fuck. ( Violet + Kuuma ) - Page 2 Icon_minitime24/8/2013, 11:53

Kuuma så hende smile ved sine ord og han nappedet hende kærligt i øret, imens han fortsatte med og parre hende så godt han kunne, uden at gøre skade på hende, men han ville fortsætte hvis det ikke gjorde ondt på hende, og dog så han kærligt på hende da hun så overrasket ud i øjnene da han var kommet længere op, og han hørte hende's knurren, og han slikkedet hende kærligt på halsen, imens han klemte om hende's velformedet bryst, imens han stødte op i hende, og dog mærkedet han hende's kradsen på ryggen, som kun fik ham til og hamre hårdere til, uden at gøre skade, håbedet han, og han var begyndt og gøre det hurtigere, hørte han hende's stønne lyd, og han så hende bide sig i læben, og han hørte igen hende's støn, så vel som mærkedet hun besvarede han's kys, og han pressedet roligt det sidste af sit lem op i hende, for roligt at parre hende hårdt, øvet, som en erfaren elsker, imens han strøg hende over den ene balle for at støtte hende, og han så det lykkelige smil på hende's læber, og han lagde sine læber imod hende's igen i et ømt blidt kys, som var imod den hårde parring han havde med hende, dog fortsatte han med og presse den fulde længde op i hende, med hånden på hende's balle så vel som på brystet, og han begyndte roligt at gøre det hårdere igen, dog uden at gøre det så hårdt så det gjorde skade, da det jo stadig var hende's første gang, men han kunne ikke holde sin nydende knurren tilbage, og han åbnedet let munden og slikkedet hende blidt på læberne, imens han klemte om hende's bryst, og blidt strammedet sit greb om hende's balle, som han masserede med fingrende, og dog kunne han fornemme hun nød det hele, på hende's krops sprog.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Afsluttet] A snow storm? AND raiders, what the fuck. ( Violet + Kuuma ) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] A snow storm? AND raiders, what the fuck. ( Violet + Kuuma )   [Afsluttet] A snow storm? AND raiders, what the fuck. ( Violet + Kuuma ) - Page 2 Icon_minitime24/8/2013, 12:39

Violet kunne mærke han gjorde det hårde og det gjotde blot hendes støn mere tydelige. hun nød han rørte hende bryst og masserede hendes balle. det var en sjov kompotnation, men det virkede og det var rart. det virkede virkelig som om han havde styr på hvad han lavede og det hjalp hende også til at slappe af. godt nok betød det han havde prøvet det før, men det betød nu ikke rigtig noget for hende. hun stønnede mere og mere i takt med han gjorde det hurtigere og hårde. da det ømme kys ramte hendes læber, kyssede hun lige så ømt med og lagde begge sine hænder på hans kinder og det var tydeligt hun nød alt sammen. Violet lukkede stille øjnene i igen da hun mærkede slikket over læberne og hun nappede ham blidt i kinden, som en hun ulv ville gøre ved sin mage. det var tydeligt hun avde en ulv i sig, for hun begyndte at nappe ham som en hun ulv ville gøre og slikkede ham blidt op af halsen. igen lagde hun sine hænder om på hans ryg og nussede dem kælent med finger spidserne. ulven i den unge pige var begyndt at vise sig i hendes handling. hun nussede ham over den brede ryg og nappede og slikkede ham forsigtigt på halsen imens hun knurrede som svar på hans knurren. hun åbnede svagt øjnene igen og hyldede let af lykke. det var tydleigt hun nød alt sammen og hun var lykkelig over det endelig skulle ske for hende. hun stønnede stadig med en knurrene lyd hen over.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





[Afsluttet] A snow storm? AND raiders, what the fuck. ( Violet + Kuuma ) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] A snow storm? AND raiders, what the fuck. ( Violet + Kuuma )   [Afsluttet] A snow storm? AND raiders, what the fuck. ( Violet + Kuuma ) - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
[Afsluttet] A snow storm? AND raiders, what the fuck. ( Violet + Kuuma )
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» please hjælp (Kuuma)
» Perv spammetråd. til ære for Kuuma! xD
» a weird thing happens(kuuma)
» [afsluttet] I usually come and go then I bumped into you!(Kuuma + Vanillia)
» [Uafsluttet] Who the fuck are you?.. you are not welcome here, whelp. (Demia + kuuma )

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Andre områder i verden :: Andre områder i verden (Emnerne) :: Icesitom :: Gletsjeren-
Gå til: