Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket. Outgame Titel: : First to reach 2000! Race : Skytsengel/skygge dæmon Navn. : Dust Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år. Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge) Bosted : everywhere and nowhere Tilhørende klan. : Leder af the offspring Partner. : Aldrig haft en Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing... Antal indlæg : 4415 Reputation : 43 Join date : 17/09/12
Emne: Sv: the beginning of a wolf clan (Senela, Kuuma og Dust ) 3/10/2013, 03:58
//nedern dude ^^
The Eye. Second Class.
Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Emne: Sv: the beginning of a wolf clan (Senela, Kuuma og Dust ) 3/4/2014, 10:23
//Jeg har valgt at løse dette emne, da det er gammelt og nu nok også urelevant for jeres karakterer, hvis i stadigvæk ønsker at emne i det, så sig endelig til, så låser jeg emnet op igen. :) Denne besked bliver slettet om en uges tid, således at den ikke ligger og forstyrrer i emnet//
the beginning of a wolf clan (Senela, Kuuma og Dust )