Ingame Titel: : Leder af dæmonerne. Outgame Titel: : Tidl. Admin Race : Skyggedæmon. Navn. : Makuro kurosaki Alder : 267 (men ligner en på 18) Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock Bosted : Fort Helg Partner. : N/A Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare! Antal indlæg : 2560 Reputation : 21 Join date : 22/01/13
Emne: Sv: The new horror in town 14/9/2013, 09:22
Medusa held og lykke xD vi er alle sammen så fucked up at vi ikke kan være på andre måder :D
Dust First Class.
Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket. Outgame Titel: : First to reach 2000! Race : Skytsengel/skygge dæmon Navn. : Dust Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år. Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge) Bosted : everywhere and nowhere Tilhørende klan. : Leder af the offspring Partner. : Aldrig haft en Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing... Antal indlæg : 4415 Reputation : 43 Join date : 17/09/12
Emne: Sv: The new horror in town 14/9/2013, 10:02
Makuro skal vi ikke lave benhår sex XD
*gnubber mit nøgne behårede ben, mod dit nøgne behårede ben*
Benhår sex XD
Makuro First Class.
Ingame Titel: : Leder af dæmonerne. Outgame Titel: : Tidl. Admin Race : Skyggedæmon. Navn. : Makuro kurosaki Alder : 267 (men ligner en på 18) Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock Bosted : Fort Helg Partner. : N/A Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare! Antal indlæg : 2560 Reputation : 21 Join date : 22/01/13
Emne: Sv: The new horror in town 14/9/2013, 11:19
*glor forvirret på Dust* hvad!? hmm har jeg et valg? o.O
Gæst Gæst
Emne: Sv: The new horror in town 14/9/2013, 13:40
I to altså ! Makuro - remember - du er den gode dreng ! XD Slet ikke så ... Ustyrlig som Dust synes at være.
En sætning fra little britáins Weight Fighters ' eat Dust ' får pludselig en helt anden mening o. O
Gæst Gæst
Emne: Sv: The new horror in town 14/9/2013, 14:13
*Kuuma står og knækker sine store knoer* tihi, velkommen til Micha, de andre skal nok være søde ved dig når de blir.. perverse, men Kuuma kan lide det hårdt.. meget.. Meget.. hårdt, og ja, vi er alle.. fucket i hovedet, som min dejlige Misha ( Medusa ), hentyder til, men her kommer et spørgsmål, da skal fortælle mig, om jeg skal rive dig rundt som en vild vovse, eller sidde pænt, og når jeg mener rive rundt, så mener jeg så hårdt at du ikke kan gå 2 meter uden at falde bagefter, SÅ!.. her kommer DETTTTTTTT! *tromme hvirlen fra et stort orkester da random dukker op*
kan du lide kaffe? owo?
Selena First Class.
Outgame Titel: : The New world's Muse! Race : Succubus Navn. : Selena Tuhkan Alder : aldningen stoppet ved de 22 år men selena har levet siden 3 verdenskrig Evner/Classes. : Beastcaller Bosted : har et hus midt i ørkenden ellers i hendes rygsæk Partner. : ingen Evt. bemærkninger. : hvem ved hvad hun ellers rummer Antal indlæg : 900 Reputation : 2 Join date : 17/07/13
Emne: Sv: The new horror in town 14/9/2013, 14:45
xD og frem springer selena med gutitar og laver det store orkester til et epics metal band der scremer mens efter Kuuma kan du lide kaffe ^^
Gæst Gæst
Emne: Sv: The new horror in town 14/9/2013, 14:54
Med mælk :i
Gæst Gæst
Emne: Sv: The new horror in town 14/9/2013, 14:59
så den godkendt owo *klappe Micha i bagdelen* HUN ER GODKENDT, MISHA!!!!!!! ^^!
*sætte mig ned som en artig vovse før jeg, som den første, jumper den nye admin, med mine særheder* xD ej hul i det HAHA! *smække Micha blidt i bagdelen, dog hårdere end før*
Misha, tror at Micha kan være en slags tvilling til dit kælenavn, fra Misha til Micha? ;3? hmmmmm owo
Selena First Class.
Outgame Titel: : The New world's Muse! Race : Succubus Navn. : Selena Tuhkan Alder : aldningen stoppet ved de 22 år men selena har levet siden 3 verdenskrig Evner/Classes. : Beastcaller Bosted : har et hus midt i ørkenden ellers i hendes rygsæk Partner. : ingen Evt. bemærkninger. : hvem ved hvad hun ellers rummer Antal indlæg : 900 Reputation : 2 Join date : 17/07/13
Emne: Sv: The new horror in town 14/9/2013, 15:02
Og jeg vil have min sort
Dust First Class.
Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket. Outgame Titel: : First to reach 2000! Race : Skytsengel/skygge dæmon Navn. : Dust Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år. Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge) Bosted : everywhere and nowhere Tilhørende klan. : Leder af the offspring Partner. : Aldrig haft en Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing... Antal indlæg : 4415 Reputation : 43 Join date : 17/09/12
Emne: Sv: The new horror in town 14/9/2013, 15:40
Jeg drikker ikke engang varme drikke om sommeren og jeg drikker dem sjældent i de kolde tider XD
Gæst Gæst
Emne: Sv: The new horror in town 14/9/2013, 15:41
Latte ! Love it !
Dust First Class.
Emne: Sv: The new horror in town 14/9/2013, 15:44
Millimus!!!! Elsk mig sin sexede sild XD
Gæst Gæst
Emne: Sv: The new horror in town 14/9/2013, 15:45
drikker kaffe uanset varme, år's tid, og højtider, man kan altid få kaffe XD
og dette bliver vist til en spamme tråd.. xD
Gæst Gæst
Emne: Sv: The new horror in town 14/9/2013, 15:47
Nej da Kuuma xD
Dust ... Jeg ved ikke lige hvad der går af dig i disse dage xD /* smiler*
Gæst Gæst
Emne: Sv: The new horror in town 14/9/2013, 15:49
shhh, Millicent ^^ *kysse hende's kind og give hende's ene bryst et klem* uh ha, det da ikke så slemt >w<, Vladimir er en heldig old tid's vampyr xD
Gæst Gæst
Emne: Sv: The new horror in town 14/9/2013, 15:54
* varper Kuuma en på siden af ansigtet * Dont go there sunny boy - Betragt dette en advarelse. No touching - med mindre du har hørt mig sige ja ; )
Gæst Gæst
Emne: Sv: The new horror in town 14/9/2013, 15:57
*mærket slaget på siden af ansigtet, og knurre bare lystent* i know, but it's ike a forbidden fruit, ya know? heh xD og skal jeg nok, og ikke røre? og med mindre du siger ja? hmmm må vi se om jeg kan.. overholde.. hehehe xD *slikker let Millicent på kinden som en god hund*
Dust First Class.
Emne: Sv: The new horror in town 14/9/2013, 15:58
Jeg hørte dig sige ja så kom her Millimus XD
Gæst Gæst
Emne: Sv: The new horror in town 14/9/2013, 17:01
er enig med Dust, AHAHAHA XD
Gæst Gæst
Emne: Sv: The new horror in town 14/9/2013, 19:48
Kuuma ...ud og puds dit våben ! XD
Og Dust... Hvad skal jeg dog snart sige til dig?^^ You WILL behave .... XD
Dust First Class.
Emne: Sv: The new horror in town 14/9/2013, 20:46
I will behave XD
*bliver påvirket af Millimus'es "the force"*
Gæst Gæst
Emne: Sv: The new horror in town 14/9/2013, 22:13
hvad for et af dem, Millicent? battet mellem benene, eller den våben samling min karakter har? dirty mind, i see what you did there! XD
Dust First Class.
Emne: Sv: The new horror in town 14/9/2013, 22:14
Kuuma du er da lidt af en frækkert XD
Gæst Gæst
Emne: Sv: The new horror in town 14/9/2013, 22:16
I drenge er ret umulige xD
Kuuma du tvivler da ikke på hvad jeg mente før ? XD
Gæst Gæst
Emne: Sv: The new horror in town 14/9/2013, 22:17
Dust, så sku du se når jeg er fuld og i dominating dog style, for satan da, XD da blir jeg først en skide pervers vovse xD
og jo, min kære Millicent, gør jeg rent faktisk XD