Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
The new horror in town  - Page 4 Icon_minitime31/5/2017, 20:24 af Millicent
Admin Expressen #16


Hey Newworld , this is a ghost speaking



Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Kommentarer: 29
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
The new horror in town  - Page 4 Icon_minitime6/6/2017, 15:25 af Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …


Kommentarer: 12

 

 The new horror in town

Go down 
5 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Makuro
First Class.
First Class.
Makuro


Ingame Titel: : Leder af dæmonerne.
Outgame Titel: : Tidl. Admin
Race : Skyggedæmon.
Navn. : Makuro kurosaki
Alder : 267 (men ligner en på 18)
Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock
Bosted : Fort Helg
Partner. : N/A
Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare!
Antal indlæg : 2560
Reputation : 21
Join date : 22/01/13

The new horror in town  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: The new horror in town    The new horror in town  - Page 4 Icon_minitime15/9/2013, 12:01

undskyld Millicent :O

så skulle du ha gået tidligere i seng :P
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The new horror in town  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: The new horror in town    The new horror in town  - Page 4 Icon_minitime15/9/2013, 12:03

hmmmmmm PIS! XD nå fuck det :P

AHAHAHAHAHAHAHAH lollygagig :3

SOVVVV! XD *smække Millicent i røven* I Seng AHAHA XD

altid :D
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The new horror in town  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: The new horror in town    The new horror in town  - Page 4 Icon_minitime15/9/2013, 12:09

* trækker sin popo til sig inden Kuuma når at ramme *
Haha...jeg en middagslur vil være fint

Makuro, det er da helt okay
Og ja, jeg burde være smuttet hjem noget før, du har helt ret.
Min krop sagde tydeligt at den var træt- men jeg valgte at ignorerer den o.o

//ok....nu eksplodere spammen, når man ligefrem poster det samme indlæg to steder?!
Jeg forstår slet ikke hvordan det her først blev lagt i spamtråden?! Det var en fejl xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The new horror in town  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: The new horror in town    The new horror in town  - Page 4 Icon_minitime15/9/2013, 12:11

nøøh! XD *smække igen og faktisk RAMME!* muhahaha *danse sejers varulve dans* it's the party, let's go, it's the party, lets go, AHAAH! XD

yeps, er mind fucket xD og var det en god fest, fik man noget godt at drikke, lavet nogle hygge ting!? XD!!!

HAHAHAHAHAHA PRÆCIS!!!! SPAMMM! :D
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The new horror in town  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: The new horror in town    The new horror in town  - Page 4 Icon_minitime15/9/2013, 12:16

* sukker dramatisk og klapper Kuumas hånd een*

Ja, jeg gad ikke rigtig til at starte med, kendte kun en 4-5 stykker, men pludselig blev det sjovt og gang i festen :)
Og ja...jeg kan godt lidt at få noget at drikke. Jeg er en af dem der bliver rigtig glad og meget ' emotionel'. Ikke at jeg hænger over folk....eller bliver kælesyg over for nogle jeg normalt ikke ville være det for...men jeg bliver bare meget glad og blød overfor dem jeg er det for i forvejen xD
Blev kørt hjem og puttet ved ca tre tiden. Og vækket kl 10 hvilke var al for tidligt!!
^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The new horror in town  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: The new horror in town    The new horror in town  - Page 4 Icon_minitime15/9/2013, 12:24

uh ha, hun bider igen, kan jeg godt lide XD

kender jeg godt, det blir altid hyggeligt, det meste af tiden ^^
Pina Colada er skønno :D så vel som andre ting >w< og når jeg er fuld så er jeg simpelhen en putte vovse prins over alle grænser XD det lyder fedt nok :D
hmmmm AHAHAHAHA XD :3
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The new horror in town  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: The new horror in town    The new horror in town  - Page 4 Icon_minitime15/9/2013, 13:14

Milli. der kan jo godt være flere sider :-) jeg er selv stødt på Abaddon-navnet på flere forskellige sider her og der, så vil da gerne vide om vores veje indirekte er krydset før eller om navnet bare er populært
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The new horror in town  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: The new horror in town    The new horror in town  - Page 4 Icon_minitime15/9/2013, 17:46

Oh det er hele resumet du ønsker xD
Skip damen en pm ; )
Måske hun ikke vil have ALT ud i der fri ?
Du ved.... Kvinder og vores hemmeligheder :P
:)
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The new horror in town  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: The new horror in town    The new horror in town  - Page 4 Icon_minitime15/9/2013, 19:05

Hehe, jeg sætter hende små grå op en prøve XD men hvorfor sende en besked, når hun selv har lavet et emne til lige netop spørgsmål...
Tilbage til toppen Go down
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

The new horror in town  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: The new horror in town    The new horror in town  - Page 4 Icon_minitime15/9/2013, 19:11

Well hun plejer at være lidt overalt, så du har med garanti mødt hende før ^^
Tilbage til toppen Go down
Selena
First Class.
First Class.
Selena


Outgame Titel: : The New world's Muse!
Race : Succubus
Navn. : Selena Tuhkan
Alder : aldningen stoppet ved de 22 år men selena har levet siden 3 verdenskrig
Evner/Classes. : Beastcaller
Bosted : har et hus midt i ørkenden ellers i hendes rygsæk
Partner. : ingen
Evt. bemærkninger. : hvem ved hvad hun ellers rummer
Antal indlæg : 900
Reputation : 2
Join date : 17/07/13

The new horror in town  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: The new horror in town    The new horror in town  - Page 4 Icon_minitime15/9/2013, 19:13

er der slås kamp ^^ hvem skal jeg lege med ^^
Tilbage til toppen Go down
Selena
First Class.
First Class.
Selena


Outgame Titel: : The New world's Muse!
Race : Succubus
Navn. : Selena Tuhkan
Alder : aldningen stoppet ved de 22 år men selena har levet siden 3 verdenskrig
Evner/Classes. : Beastcaller
Bosted : har et hus midt i ørkenden ellers i hendes rygsæk
Partner. : ingen
Evt. bemærkninger. : hvem ved hvad hun ellers rummer
Antal indlæg : 900
Reputation : 2
Join date : 17/07/13

The new horror in town  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: The new horror in town    The new horror in town  - Page 4 Icon_minitime15/9/2013, 19:13

er der slås kamp ^^ hvem skal jeg lege med ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The new horror in town  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: The new horror in town    The new horror in town  - Page 4 Icon_minitime15/9/2013, 19:20

Abaddon er ikke opdigtet af mig, det er navnet på dæmonen af ødelæggelse, så fordi det opstår fra teologi, så kunne andre nemt have fundet på at bruge det :) men bruger det også på andre sider (også sider jeg ikke længere er på) så kunne godt have været mig

Angående alt det med spørgsmål. Den her tråd bliver spammet relativt meget af ting som ikke er spørgsmål til mig, så vil anbefale jer som ikke vil stille spørgsmål, at rykke til de tråde skabt til hyggechatteri :) mange tak
Tilbage til toppen Go down
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

The new horror in town  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: The new horror in town    The new horror in town  - Page 4 Icon_minitime15/9/2013, 19:23

Nej nej nu var det heller ikke det, som jeg mente XD

Og yeah! min kære adminbarn kan bede andre om at stoppe med at spamme! XD *føler sig stolt*

Well nu da denne tråd var om spørgsmål til dig, så stiller jeg et, da dette indlæg skal ikke antages som spam *host host*
Kan du godt lide kage? XD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The new horror in town  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: The new horror in town    The new horror in town  - Page 4 Icon_minitime15/9/2013, 19:24

Skal du ikke også snart have skrevet noget i din profil? :) Har du været på Deploratus eller en anden side der bruger lilla som sidefarve sammen med sort? :P jeg var nemlig på en side der var sort og lilla... mener det var Deploratus, er ikke sikker.. og der var der vist en Abaddon, igen ikke sikker XD men det kan du vel sætte på plads :P


det skal du i øvrigt ikke være så sikker på Medusa, for jeg har nemlig været laaaangt fra været overalt ^^ så hvis jeg møder nogen over flere omgange så er det enten skæbnen, dem der er spredt ud over 2000 forums eller 2000 forskellige personer der bruger det samme navn uden jeg opdager det XD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The new horror in town  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: The new horror in town    The new horror in town  - Page 4 Icon_minitime15/9/2013, 19:29

Ja, jeg er ret sikker på at det er mig du har set. har spillet på deploratius som Abaddon, det er korrekt ^.^ har vi emnet der? eller har du kun set mig der? :3

Medusa *smiler* Ja, kage er da altid dejligt. bestemt de bløde og store :)
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The new horror in town  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: The new horror in town    The new horror in town  - Page 4 Icon_minitime15/9/2013, 19:31

Nope, kun set dig :) Men fair, rart at få det på plads :)
Tilbage til toppen Go down
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

The new horror in town  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: The new horror in town    The new horror in town  - Page 4 Icon_minitime15/9/2013, 19:33

Hey hey hey hey hvad med de små dejlige smagsfulde muffins? XD XD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The new horror in town  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: The new horror in town    The new horror in town  - Page 4 Icon_minitime15/9/2013, 19:36

Pixy - Tak for dit spørgsmål pixy, rart med spørgsmål :)


Medusa - Dem? dem ser jeg jo ikke mere. så man må elske hvad man kan få XD
Tilbage til toppen Go down
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

The new horror in town  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: The new horror in town    The new horror in town  - Page 4 Icon_minitime15/9/2013, 19:38

Ja Pixy du får en cookie fra mamma admin, fordi du har været en dygttttiiiiggg pige XD

når da da ser man deeeetttt XD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The new horror in town  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: The new horror in town    The new horror in town  - Page 4 Icon_minitime15/9/2013, 21:08

jeg spurgte faktisk også om om du ikke skulle have skrevet noget i din profil :-)
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The new horror in town  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: The new horror in town    The new horror in town  - Page 4 Icon_minitime15/9/2013, 21:09

Jeg skriver mere i min profil, som min karakter udvikler sig :)
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The new horror in town  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: The new horror in town    The new horror in town  - Page 4 Icon_minitime15/9/2013, 21:31

okay. ved godt at folk kan være dovne eller glemmer det, men undrede mig alligevel over at der slet intet er ud over biled XD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The new horror in town  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: The new horror in town    The new horror in town  - Page 4 Icon_minitime15/9/2013, 21:41

Har aldrig gjort det store ud af mine profiler, fordi selvom det sejt med en detaljeret profil, og jeg skarpt kan anbefale folk at gøre noget ud af deres profiler, syntes jeg ikke personligt, at en god profil giver gode emner, og vil hellere ligge min overskud og energi i emner med jer andre, end en profil som ikke har så stor relevans for spillet. Men lidt skal der da på :)
Tilbage til toppen Go down
Makuro
First Class.
First Class.
Makuro


Ingame Titel: : Leder af dæmonerne.
Outgame Titel: : Tidl. Admin
Race : Skyggedæmon.
Navn. : Makuro kurosaki
Alder : 267 (men ligner en på 18)
Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock
Bosted : Fort Helg
Partner. : N/A
Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare!
Antal indlæg : 2560
Reputation : 21
Join date : 22/01/13

The new horror in town  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: The new horror in town    The new horror in town  - Page 4 Icon_minitime15/9/2013, 21:49

jeg er 100% enig! men jeg går tit ind på dem jeg emner med for at lære deres person lidt bedre at kende for at vide hvordan eller hvad jeg burde spørge eller svare på ting ^^
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





The new horror in town  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: The new horror in town    The new horror in town  - Page 4 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
The new horror in town
Tilbage til toppen 
Side 4 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
 Lignende emner
-
» horror-storys of the newworld (åben)
» Ghost Town - Ripley
» [afsluttet] Beauty and the beast is back in town(Dust og Millicent)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Alle andre ting ::  :: Admin Nyheder.-
Gå til: