* holder Dust for øjnene * Oh no- det er slet ikke noget for dig!
Kuuma ... Im a Good innocent Girl, dont forget ;)
Gæst Gæst
Emne: Sv: The new horror in town 14/9/2013, 22:24
HAHAHAH xD lær det Dust, vovsen er fred hellig AAHAHA xD
hmmmm, og det skal jeg tro på, FORDI? XD!?
Gæst Gæst
Emne: Sv: The new horror in town 14/9/2013, 22:44
Because Only the week fears the Truth . Bum.
* skål * drikker kulørte drinks , og får skæld ud for at have en affære med min mobil. Lol Igen- tæt på sandheden ! * fnis*
Gæst Gæst
Emne: Sv: The new horror in town 14/9/2013, 22:47
Millicent, det der lød pisse frækt xD og du har en pointe, haha :3
Gæst Gæst
Emne: Sv: The new horror in town 14/9/2013, 22:52
Hmm nogle gange forstår jeg intet omkring drenge! Noglegange som i 90 procent af tiden xD
Dust First Class.
Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket. Outgame Titel: : First to reach 2000! Race : Skytsengel/skygge dæmon Navn. : Dust Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år. Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge) Bosted : everywhere and nowhere Tilhørende klan. : Leder af the offspring Partner. : Aldrig haft en Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing... Antal indlæg : 4415 Reputation : 43 Join date : 17/09/12
Emne: Sv: The new horror in town 14/9/2013, 23:02
Så det godt du har mig Millimus ^^ og i øvrigt: rør mine ører igen, og du mister hænderne sveske XD
Gæst Gæst
Emne: Sv: The new horror in town 14/9/2013, 23:05
Milli er da cute når hun rør dine øre HAHAHA XD
Gæst Gæst
Emne: Sv: The new horror in town 14/9/2013, 23:07
Are... You threathning me, Dust? * smiler*
* kniber øjnene en smule sammen* Hvilke øre? Ooh Dem her ?! * griber fat i begge Dust's øre og rusker blidt * Jamen det må jeg da så se at huske. Så jeg aldrig kommer til dette * rusker once more * - igen .
Gæst Gæst
Emne: Sv: The new horror in town 14/9/2013, 23:14
uh ha, da fik jeg sku boner på, for helvede da Millicent, skam dig, lol xD
bad girl bad girl, what ya gonna do? what ya gonna do when we knock on you're door?! XD
Gæst Gæst
Emne: Sv: The new horror in town 14/9/2013, 23:20
Det var... Ophidsende ? Jeg opgiver jeg virkelig xD
- eh.. Undlade at åbne? * driller*
Gæst Gæst
Emne: Sv: The new horror in town 14/9/2013, 23:25
meget, hahaha xD behøver du ikke, fortsæt endelig xD
then we do it the hard way, the hard way, we kick in youre door :D
Gæst Gæst
Emne: Sv: The new horror in town 14/9/2013, 23:32
* forsøger vække Kuuma af han comatiøse søvn* Kuuuumaaaa du drømmer tungt ! ^^
Gæst Gæst
Emne: Sv: The new horror in town 14/9/2013, 23:40
hmmm, hvad? xD *ser dumt på Millicent da hun prøver at vække en vågen vovse* altså, når jeg drømmer tungt, så sker da sku osse sjove ting XD og nu mener jeg ikke perverse ting xD
Dust First Class.
Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket. Outgame Titel: : First to reach 2000! Race : Skytsengel/skygge dæmon Navn. : Dust Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år. Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge) Bosted : everywhere and nowhere Tilhørende klan. : Leder af the offspring Partner. : Aldrig haft en Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing... Antal indlæg : 4415 Reputation : 43 Join date : 17/09/12
Emne: Sv: The new horror in town 15/9/2013, 10:21
AAAAARRRRRRRHHHHHHHH!!!!!!!!
*flipper totalt skråt, og hopper i flæsket på Millicent*
Så Millimus nu du død XD nu du en zombie XD en sex zombie XD du siger ikke "hjerneeeer" du siger mere noget i retning af "seeeeeex" XD
Gæst Gæst
Emne: Sv: The new horror in town 15/9/2013, 11:32
Dust .....* niver i øreflippen*
Man må ikke slå ihjel....slet ikke mig. * hvisker * husk det!
Makuro First Class.
Ingame Titel: : Leder af dæmonerne. Outgame Titel: : Tidl. Admin Race : Skyggedæmon. Navn. : Makuro kurosaki Alder : 267 (men ligner en på 18) Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock Bosted : Fort Helg Partner. : N/A Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare! Antal indlæg : 2560 Reputation : 21 Join date : 22/01/13
Emne: Sv: The new horror in town 15/9/2013, 11:39
*sparker Dust i fjæset* hold dig for Millicent! xD
emm burde dette emne ikke ligge i The corner of joy and speech?
Gæst Gæst
Emne: Sv: The new horror in town 15/9/2013, 11:41
AAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA XD *sidde og tudbrøle af latter kramper over Dust og Millicent* skal optages på video xD *filme med kamera*
Gæst Gæst
Emne: Sv: The new horror in town 15/9/2013, 11:45
Makuro ! nu en helt! Tak :)
Dust...nu skal du ikke gå amok på Makuro. Han ville jo bare hjælpe - og du har begge dine øre endnu, jeg har jo ikke revet dem af, vel * mumler til Dust*
Kuuma... Sluk så det camera xD
- wow , Kuuma...du har netop grebet ADMIN I AT LAVE EN VÆSENLIG FEJL!!!! Naturligvis har de lagt emnet forkert !!! Det jo ikke alle os der tager fejl , mod en eller to admins! XD :p
Gæst Gæst
Emne: Sv: The new horror in town 15/9/2013, 11:49
haha, dirty Makuro, du laver en sniger xD
Dust ik tag det personligt, men kan godt lide dine øre xD
hmmmm NÆH! AHAHA XD *filme videre*
har jeg det? hvor? XD *se totalt idiot ud*
Makuro First Class.
Ingame Titel: : Leder af dæmonerne. Outgame Titel: : Tidl. Admin Race : Skyggedæmon. Navn. : Makuro kurosaki Alder : 267 (men ligner en på 18) Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock Bosted : Fort Helg Partner. : N/A Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare! Antal indlæg : 2560 Reputation : 21 Join date : 22/01/13
Emne: Sv: The new horror in town 15/9/2013, 11:50
*stiger på dust* im not afraid of you!
vi er jo lige nu 4 mod 2 :O så vi vinder! xD
Gæst Gæst
Emne: Sv: The new horror in town 15/9/2013, 11:52
Jeg kunne godt tænke mig at vide hvad for sider du ellers har været på og hvem du har spillet der? :) Og jeg vil gerne have at andre stopper med at spamme, så jeg ikke behøver frygte at mit spørgsmål drukner i ligegyldig snak... :)
Gæst Gæst
Emne: Sv: The new horror in town 15/9/2013, 11:53
hvem holder Bobo med? xD kan ikke helt følge med AHAHAHAHHA XD
Gæst Gæst
Emne: Sv: The new horror in town 15/9/2013, 11:54
god ide, sorry xD
spørgsmål: hvad er du for en dimmer real? det rart og kende sine dimmer admin's på real stile, så man ikke er like: the fuq? xD? :3?
Gæst Gæst
Emne: Sv: The new horror in town 15/9/2013, 11:55
Sorry Kuuma...,det var Makuro der påpegede fejlen!
Makuro....nu skal du ikke tirre ham, jeg forsøger at skabe en fredelig søndagsstemning her xD
* lider af søvnmangel i dag xD *
Pixy ! Micha er i chatten og vil gerne besvare alle dine spørgsmål!!
:)
Gæst Gæst
Emne: Sv: The new horror in town 15/9/2013, 11:59
Men Pixie....
Svaret på dit spørgsmål havde Medusa skrevet , da hun under admin news udmeldte hvem den nye admin var xD Bare læs der ! :)