Ingame Titel: : Vampyrenes forrige leder. Race : True blooded vampire Navn. : Nochi No Ketsueki Shukun Alder : Mentalt: ca. 200. Krop: Uden for tidsregning. Udsende: 18-20 Evner/Classes. : Blood control & Telekinese Bosted : I Guildens Hjerte Tilhørende klan. : The Blood Guild Partner. : Ingen Slaver. : Ingen Evt. bemærkninger. : Don't judge a book by it's cover, you never know what's inside. Antal indlæg : 1667 Reputation : 13 Join date : 27/09/13
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 23/1/2014, 19:29
Den der jungle ser meget fristene ud. Også selvom jeg ikke selv har været der. Har jeg hørt godt om den. Så hvis du ikke allerede har været der, burde det klart være en af dine rejse mål.
Kan du nogle former for transport milder ? Hvis ja, hvilke ?
The Eye. Second Class.
Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 23/1/2014, 19:37
Jeg har min Zain, mine raske to ben, diverse køretøjer, sådan lidt af hvert. Ellers kan jeg altid stjæle mig til et XD Er personligt den bedste låsesmed!
Hvis du kunne have et hvilket som helst kæledyr, hvad ville du så have?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 23/1/2014, 20:35
En falk der kun adlyder mig xD Eller den der lille nuttede mutant mes de store øjne !!
Hvad er er stærkt psykisk træk hos dig ?( psykisk egenskab)
Phoenix First Class.
Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) . Race : Varulv Navn. : Phoenix eller Pyra Alder : 18 Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen) Bosted : Her og der alle vejne Partner. : Hvad skal jeg med sådan en? Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist Antal indlæg : 2578 Reputation : 12 Join date : 14/09/13
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 23/1/2014, 21:52
at jeg har en mindre mur bygget op omkring mine følelser...
er du god til at gætte gåder?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 23/1/2014, 22:43
Gætte og gætte ... Jeg er god til at sjusse mig frem. Og apropos sjuz .....
Hvad er den bedste drink man kan byde dig ?
Makuro First Class.
Ingame Titel: : Leder af dæmonerne. Outgame Titel: : Tidl. Admin Race : Skyggedæmon. Navn. : Makuro kurosaki Alder : 267 (men ligner en på 18) Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock Bosted : Fort Helg Partner. : N/A Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare! Antal indlæg : 2560 Reputation : 21 Join date : 22/01/13
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 24/1/2014, 00:04
vodka, det er en drik som har fulgt mig gennem hårde og knap så hårde tider!
hvis man skulle gøre dig blød i knæene med mad, hvad skulle man så servere?
Evan Third Class.
Race : Cloman/Cyborg Navn. : Evan Brine Alder : 17 Evner/Classes. : Engineer Bosted : Stort, armeret køretøj. Tilhørende klan. : A clan requires rules, and I am not good with rules. As a result I am a lone cyperneticly enhanced wolf... so to speak Partner. : Ingen Slaver. : Ikke dygtig nok til at lave dem... endnu Evt. bemærkninger. : Ved ikke at han er Cloman Antal indlæg : 1140 Reputation : 11 Join date : 25/12/13
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 24/1/2014, 01:03
Hvis du mener blød i knæene i overført betydning, så betyder maden ikke så meget så længe selvskabet er godt. Hvis du mener det bogstaveligt må jeg forslå en suppe iblandet en meget kraftigt bedøvelses middel. Keep in mind at min auto-kidney sortere giftstoffer fra temmeligt hurtigt, så det vare ikke så længe.
Frygter du at der vil ske endnu et stort zombie outbreak og hvad mener du chancerne er for at det vil ske?
Nochi Leder.
Ingame Titel: : Vampyrenes forrige leder. Race : True blooded vampire Navn. : Nochi No Ketsueki Shukun Alder : Mentalt: ca. 200. Krop: Uden for tidsregning. Udsende: 18-20 Evner/Classes. : Blood control & Telekinese Bosted : I Guildens Hjerte Tilhørende klan. : The Blood Guild Partner. : Ingen Slaver. : Ingen Evt. bemærkninger. : Don't judge a book by it's cover, you never know what's inside. Antal indlæg : 1667 Reputation : 13 Join date : 27/09/13
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 24/1/2014, 08:19
Tror ikke det vil ske i nærmeste fremtid. Og tror ikke chancerne er så store for at det sker. Selvfølgelig kan der være nogen som gør noget for at øge den chance. Men det regner jeg ikke med.
Hvor bor du?
Makuro First Class.
Ingame Titel: : Leder af dæmonerne. Outgame Titel: : Tidl. Admin Race : Skyggedæmon. Navn. : Makuro kurosaki Alder : 267 (men ligner en på 18) Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock Bosted : Fort Helg Partner. : N/A Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare! Antal indlæg : 2560 Reputation : 21 Join date : 22/01/13
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 24/1/2014, 08:29
blod? ja, men jeg er så sandelig meget mere til skygge!
har du et køretøj?
Nochi Leder.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 24/1/2014, 08:31
Nej, har ikke haft brug for det. Løber eller går rundt. Men har tænkt over om jeg burde lære at køre bil. Men ved det ikke i nu.
Hvis du skulle til fest, hvad ville du så tag på?
Makuro First Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 24/1/2014, 08:34
kommen an på festens intention, til en normal fest ville jeg holder mig til min jakke, men hvis det var en "fin" fest som jeg som leder ind i mellem bliver inviteret til ville jeg tage et jakkeset på.
hvor ofte bruger du dine aftner med selskab i form af fest?
Nochi Leder.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 24/1/2014, 08:39
En gang i mellem, søger jeg festligt selskab i de større byer. Så måske en gang om måneden? Nogle gange kun hver anden.
Nogle eller en person som du så elimineret?
Makuro First Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 24/1/2014, 08:43
alle som vil forhindre mig i at føre dæmonerne til deres retmæssige plads! føler ikke helt jeg har nogen personlige fjender, men man ved aldrig hvad der gemmer sig i skyggerne...
har du nogle personlige fjender?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 24/1/2014, 09:01
Personlige fjender? Det er desværre knap de færreste jeg anser som en reel trussel. Men der er virkeligt mange, som ser mig som deres fjende. Men ja Maria, den berygtede frihedskæmper, hun er nok min største trussel lige nu, så hende kan man vel godt kalde for min fjende. Men jeg ved i sidste ende eller mine beregninger har forudset, at min nemesis, den, som bliver bødlen over mig, vil nok altid være en, som er tæt på mig, og den eneste, som jeg kender, som ville kunne have den mindste chance for at dræbe mig, ville være den kære ravnedronning.
Hvilken sted i verden ville du mindst helst være henne?
Makuro First Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 24/1/2014, 09:17
det kolde koldeste nord! har ikke noget problem med kulde, kan godt lide det hvide sne, men orker ikke frost!
sommer og varme eller kule og sne?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 24/1/2014, 09:18
Jeg er ligeglad, jeg er vampyr. Kulde og varme generer normalt ikke os.
HVis du skulle rejse et sted hen, hvor skulle det så være?
Phoenix First Class.
Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) . Race : Varulv Navn. : Phoenix eller Pyra Alder : 18 Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen) Bosted : Her og der alle vejne Partner. : Hvad skal jeg med sådan en? Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist Antal indlæg : 2578 Reputation : 12 Join date : 14/09/13
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 24/1/2014, 10:37
hm, så ville jeg vælge at tage ud i junglen og gå på opdagelse :3
hvordan holder du fri? (fra hverdagen.)
Nochi Leder.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 24/1/2014, 11:58
Enten med en god bog og vin. Eller i godt selskab.
Syntes du selv du er klog? (Set dig selv på en skala fra 1-10. Hvor 1 er Hjernedød og 10 er super genial.)
Phoenix First Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 24/1/2014, 11:59
hm er nok på en 6-7 er måske lidt over middel ^^
Hvordan får man The Amigos ned med nakken?
Evan Third Class.
Race : Cloman/Cyborg Navn. : Evan Brine Alder : 17 Evner/Classes. : Engineer Bosted : Stort, armeret køretøj. Tilhørende klan. : A clan requires rules, and I am not good with rules. As a result I am a lone cyperneticly enhanced wolf... so to speak Partner. : Ingen Slaver. : Ikke dygtig nok til at lave dem... endnu Evt. bemærkninger. : Ved ikke at han er Cloman Antal indlæg : 1140 Reputation : 11 Join date : 25/12/13
Ville du nogensinde joine the Calvarinos? (der er jo gode penge muligheder og arbejdsmuligheder)
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 24/1/2014, 12:56
Jeg er meget lidet fald for rammer og regler. Freelance opgaver er langt mere mig . Jeg er drevet af intentioner frem for penge og muligheder.
Hvordan trives kærligheden ?
Payne First Class.
Ingame Titel: : En af The Calvarinos'(Vladimirs) udvalgte. Outgame Titel: : One of the first 10. Race : Succubus/Cyborg. Navn. : Payne De Niro. Alder : Udseende: I starten af 20'erne. Sind: +180 år. Evner/Classes. : Class: Umbra niveau 3 - Evne: Raceskift efter de fire dæmonsøskende. Bosted : Lever som gæst på Sem'ya Doma (The Calvarinos borgen). Tilhørende klan. : The Leones Partner. : I don't have time for that. Slaver. : Well... I ate them. Evt. bemærkninger. : En yderst dygtig skuespiller, men nuværende ustabil humør og evnemæssig. Antal indlæg : 519 Reputation : 196 Join date : 16/09/12
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 24/1/2014, 13:08
*Laver et fnysende hårkast, i et forsøg på at skjule flakkende øjne* Pffff! Hvilken kærlighed?!
Nogen som du gerne vil have ryddet af vejen?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 24/1/2014, 13:47
Jeg vil Hellere implantere en samvittighed og lidt moral i dem , hvis det kan lade sig gøre? - og ellers kan jeg vel plaffe dem ned selv ?
Ærlig eller vælter ord bare Vægtløse ud ?
Evan Third Class.