Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) . Race : Varulv Navn. : Phoenix eller Pyra Alder : 18 Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen) Bosted : Her og der alle vejne Partner. : Hvad skal jeg med sådan en? Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist Antal indlæg : 2578 Reputation : 12 Join date : 14/09/13
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 24/2/2014, 13:02
hun er en skræmmende kvinde, men jeg er ikke bange for hende, men det betyder ikke at jeg med vilje il stille op i kamp, ellers er hun en spændende person, med en del mystik...
hvordan pokker kommer man frem og tilbage mellem Nord og Syd, uden at skulle gennem kontrolposten?
Payne First Class.
Ingame Titel: : En af The Calvarinos'(Vladimirs) udvalgte. Outgame Titel: : One of the first 10. Race : Succubus/Cyborg. Navn. : Payne De Niro. Alder : Udseende: I starten af 20'erne. Sind: +180 år. Evner/Classes. : Class: Umbra niveau 3 - Evne: Raceskift efter de fire dæmonsøskende. Bosted : Lever som gæst på Sem'ya Doma (The Calvarinos borgen). Tilhørende klan. : The Leones Partner. : I don't have time for that. Slaver. : Well... I ate them. Evt. bemærkninger. : En yderst dygtig skuespiller, men nuværende ustabil humør og evnemæssig. Antal indlæg : 519 Reputation : 196 Join date : 16/09/12
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 24/2/2014, 13:04
Like I would tell you… *Fnis!*
Drømmer du om børn?
Phoenix First Class.
Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) . Race : Varulv Navn. : Phoenix eller Pyra Alder : 18 Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen) Bosted : Her og der alle vejne Partner. : Hvad skal jeg med sådan en? Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist Antal indlæg : 2578 Reputation : 12 Join date : 14/09/13
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 24/2/2014, 13:08
BØRN?! O_O ALDRIG I LIVET og kan desuden heller ikke o.o
skal du nogen sinde have et fast forhold?
Payne First Class.
Ingame Titel: : En af The Calvarinos'(Vladimirs) udvalgte. Outgame Titel: : One of the first 10. Race : Succubus/Cyborg. Navn. : Payne De Niro. Alder : Udseende: I starten af 20'erne. Sind: +180 år. Evner/Classes. : Class: Umbra niveau 3 - Evne: Raceskift efter de fire dæmonsøskende. Bosted : Lever som gæst på Sem'ya Doma (The Calvarinos borgen). Tilhørende klan. : The Leones Partner. : I don't have time for that. Slaver. : Well... I ate them. Evt. bemærkninger. : En yderst dygtig skuespiller, men nuværende ustabil humør og evnemæssig. Antal indlæg : 519 Reputation : 196 Join date : 16/09/12
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 24/2/2014, 13:13
Et fast forhold? Som med føleler og kærlighed? Ha! Det er svært nok at presse missionsfolk ind i hverdagen… Men som et væsen, med flere århundrede foran mig og en lokkende aura, så kan man aldrig vide *Skuler rundt*
Hvad meeeed… junk food?
The Eye. Second Class.
Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 24/2/2014, 13:26
Junk food? hellere ligge og ralle i rendestenen i stedet for at spise sådan noget pjat. Jeg elsker kvalitet, selvom jeg har intet imod at maden bare er simpel og kedeligt. Men jeg skal bevare min ungdommelige clomans udseende og hvis jeg ikke gjorde det, så ville jeg hurtigt blive en rynket rosin og ikke så smækker lækker, som jeg er. *griner for sig selv*
Hvis du kunne besøge et sted i verdenen, hvor skulle det så være?
Payne First Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 24/2/2014, 13:28
Jeg er allerede på vej! *Skæver mod Medusa* men der vil jo altid være sjove steder at besøge…
Hvis du kunne få lige præcis det køretøj/ridedyr du måtte, hvilket skulle det så være?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 24/2/2014, 13:32
Auriels ! Det er ikke et køretøj med en hel lille fæstning. Desuden ville det virkelig irriterer ham .
Er du forfængelig ?
The Eye. Second Class.
Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 24/2/2014, 13:36
Man har vel sine standarder og nogle ville måske kalde mig for forfængelig, men jeg ville hellere nok kalde mig for festforfængelig eller skabsforfængelig, jeg er det kun, når jeg virkeligt vil det. Som sagt når man har en afstamning som mig, hvor man har bogstaveligt talt været ned i mudderet, blevet ydmyget på det groveste, jamen så mister forfængeligheden sku sin charme.
Er du en charmetrold?
Payne First Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 24/2/2014, 13:37
Til tider ja… Omkring mit arbejde og udseende. Hvad sjov er der ved at være succubus, hvis du ligner en morgensur, sæk kartofler? Hmpf!
Hvad ønsker du af dig selv?
The Eye. Second Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 24/2/2014, 13:38
Haha vi kom til at svare på det samme spørgsmål :D
Mmm jeg ønsker intet, jeg lever mit liv til det fulde fra dag til dage, jeg vil ikke stille forventninger til mig selv, som ville fungere som kæder på min egen friheder og lyster.
når men nu stiller jeg det samme spørgsmål, er du en charmetrold? :D
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 24/2/2014, 13:39
Jeg er nok så tilpas upasset at det kan have sin helt egen charme....hvis man er into den lidt mere funny by accident kinda girl. Men....humor kan være charmerende og den har jeg hobevis af....selv om den stinker. XD
Jeg mangler et formål med livet, har du et tilovers?
// me too lol
The Eye. Second Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 24/2/2014, 13:42
Jeg kan bane vejen for dig for alle de muligheder, som man kan få, når man er en røverbande kvinde som mig :D
Hvilken person(brugers karakter) Kan du mindst lide og hvorfor? :D
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 24/2/2014, 13:44
Jeg er ikke vild med de dersens succ..me ...dæmoner som Paynepigen. Ikke at det er personligt, jeg fortrækker bare ikke at spise mine elskere.
Hvordan optjenes respekt i din verden , efter dine holdninger ?
The Eye. Second Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 24/2/2014, 14:02
Det er, at man kan kendes ved, hvad man er og at man tør at være den, som man er og tør at tage det, som man vil have ^^ Der er intet mere jeg hader end en flok svagpissere, jeg får helt lyst til at begå medlidenhedsdrab på de stakkels sjæle.
Hvad skal man gøre for at blive din fjende?
Payne First Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 24/2/2014, 14:08
Man træder mig over tæerne, på de forkerte dage eller forhindre mig i at udføre mit arbejde… Eller voldtager mig! Det er mit job! XD
Har du en beeedste ven?
The Eye. Second Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 24/2/2014, 14:13
Neeej... Reelt set ikke, nu hvor jeg tænker over det mmmmmm. Men bedste venner er også overvurderet!
Største eventyr, som du har været på?
Makuro First Class.
Ingame Titel: : Leder af dæmonerne. Outgame Titel: : Tidl. Admin Race : Skyggedæmon. Navn. : Makuro kurosaki Alder : 267 (men ligner en på 18) Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock Bosted : Fort Helg Partner. : N/A Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare! Antal indlæg : 2560 Reputation : 21 Join date : 22/01/13
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 24/2/2014, 14:17
en tur ind i det på da værende tidspunkt ukendte Muernias mose, det er var en spændende oplevelse.
mærkeligste eventyr du har været på?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 24/2/2014, 15:56
bloody no idea, i did just wake op o__o
who the fuck are you? and everybody? o_O
The Eye. Second Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 24/2/2014, 16:27
Jeg er Medusa, ravnedronningen, som endnu er kendt for at have dræbt den store Kuuma XD
Din største bedrift?
Nochi Leder.
Ingame Titel: : Vampyrenes forrige leder. Race : True blooded vampire Navn. : Nochi No Ketsueki Shukun Alder : Mentalt: ca. 200. Krop: Uden for tidsregning. Udsende: 18-20 Evner/Classes. : Blood control & Telekinese Bosted : I Guildens Hjerte Tilhørende klan. : The Blood Guild Partner. : Ingen Slaver. : Ingen Evt. bemærkninger. : Don't judge a book by it's cover, you never know what's inside. Antal indlæg : 1667 Reputation : 13 Join date : 27/09/13
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 24/2/2014, 16:33
At blive Vampyrernes leder! :D
Hvem er din bedste ven?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 24/2/2014, 16:43
Vanillia, helt klart Vanillia :3
hmm.. yngling's våben? ^^
Phoenix First Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 24/2/2014, 18:08
Stayer M9A1 pistoler :D
Ømm... Har du et ride dyr?
Payne First Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 10/3/2014, 11:23
Of course! Min kære Hector! Endnu nysgerrig, men ganske trofast xD
Kunne du tænke dig et ridedyr? Hvis ja, hvilket?
Phoenix First Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 11/3/2014, 11:15
både og.... men ja, måske en kæmpe ulv o.o
hvordan har du det med The amigos?
Payne First Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 11/3/2014, 11:18
Meh, de er vel okay, så længe de ikke kommer i vejen >.>