dem er da mange af, da var engang jeg masse henrettede en karavane :3 gode tider gode tider owo ej hmm.. ved jeg faktisk ikke :3
hmm er du bange for mig og min private hær, hvis ja, hvorfor? hvis nej, hvorfor? owO?
The Eye. Second Class.
Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 27/1/2014, 14:57
Hahaha! *griner hånligt* Nej! Skam ikke, jeg ser måske nogle af jeres individer i jeres hær som en potentiel udfordring, men jeg frygter ikke udfordring *smiler skummelt* Jeg ved nogle ting, som du ikke ved min kære Kuuma.
Hvilken person her på the new world vil du helst have fingrene i? enten for at dræbe eller kæreste eller ven or what ever :D
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 27/1/2014, 15:01
Medusa ja dig, jeg vil dræbe dig :D
Hvem er din favorit ingame karakter du må ikke vælge dine egne bruger :D
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 27/1/2014, 15:03
hmm ved jeg ikke xD
hmm har du noget imod mig, hvis ja, hvorfor? ^^
Sidst rettet af Kuuma 27/1/2014, 15:04, rettet 1 gang
The Eye. Second Class.
Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 27/1/2014, 15:03
Payne!!! How can't I not choose Payne! :3 Vladimir er godt nok også en dejlig en, men Payne er fyldt med mystic!
Ville du helst vælge et ridedyr eller et køretøj? ^^
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 27/1/2014, 15:05
( time out, kan ikke følge med! XD prøvede og rette en fejl, DOOH! XD )
min harley davidson, helt klart :3
hmm hvis du kunne be mig om hvad som helst, hvad skulle det så være? tror du jeg ville gøre det? :P?
The Eye. Second Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 27/1/2014, 15:33
Jeg ville bede dig om at ødelægge alt det, som du elsker og undlade at dræbe dig selv :D Men det er ikke ligefrem fordi jeg tror, at du ville gøre det, det kræver nok en mindre overtalelse XD
Hvis du kunne vælge at være født som en anden race, hvilken en ville du vælge som karakter?
Selena First Class.
Outgame Titel: : The New world's Muse! Race : Succubus Navn. : Selena Tuhkan Alder : aldningen stoppet ved de 22 år men selena har levet siden 3 verdenskrig Evner/Classes. : Beastcaller Bosted : har et hus midt i ørkenden ellers i hendes rygsæk Partner. : ingen Evt. bemærkninger. : hvem ved hvad hun ellers rummer Antal indlæg : 900 Reputation : 2 Join date : 17/07/13
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 27/1/2014, 15:39
Vampyr.
Hvem var din første ægte kærlighed.
The Eye. Second Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 27/1/2014, 17:32
Det der nok kan nærme sig det er nok Selena, men der er måske en anden :3
Din første kæreste?
Phoenix First Class.
Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) . Race : Varulv Navn. : Phoenix eller Pyra Alder : 18 Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen) Bosted : Her og der alle vejne Partner. : Hvad skal jeg med sådan en? Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist Antal indlæg : 2578 Reputation : 12 Join date : 14/09/13
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 27/1/2014, 17:37
hm... tror det er Demian... men er ikke sikker :3
Hvor bor du?
The Eye. Second Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 27/1/2014, 17:51
I min speciel designet bunker under Deadman's wonderlands hede sand. Faktisk et meget hyggeligt sted.
Hvis du kunne have hvilken som helst evne, hvilken en ville du vælge?
Nochi Leder.
Ingame Titel: : Vampyrenes forrige leder. Race : True blooded vampire Navn. : Nochi No Ketsueki Shukun Alder : Mentalt: ca. 200. Krop: Uden for tidsregning. Udsende: 18-20 Evner/Classes. : Blood control & Telekinese Bosted : I Guildens Hjerte Tilhørende klan. : The Blood Guild Partner. : Ingen Slaver. : Ingen Evt. bemærkninger. : Don't judge a book by it's cover, you never know what's inside. Antal indlæg : 1667 Reputation : 13 Join date : 27/09/13
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 28/1/2014, 09:49
Jeg ville have den evne jeg har nu. Men hvis det skulle være en anden. Så skulle det være telekinesis
Hvis du kunne lave din egen klan, hvad skulle den så hedde? Og hvad skulle den stå for?
Phoenix First Class.
Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) . Race : Varulv Navn. : Phoenix eller Pyra Alder : 18 Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen) Bosted : Her og der alle vejne Partner. : Hvad skal jeg med sådan en? Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist Antal indlæg : 2578 Reputation : 12 Join date : 14/09/13
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 29/1/2014, 13:10
jeg har min egen og er tilfreds med The Wolf clan... men ellers skulle det være the fire og så skulle det være for pyromaner og phoenix'es ^^ Det skulle stå for dem der elsker ild og vise verden at vi rentfaktisk også er her ^^
Hvad spiste du sidst?
The Eye. Second Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 29/1/2014, 14:43
En delikat fugl fra en af de fineste køkkener i the diablo tower, hvor jeg var igang med en mission med at bryde ind, man kunne jo lige snuppe et ben på vejen, mens man rendte rundt i forklædning *griner sageligt*
Den bedste alkohol?
Phoenix First Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 29/1/2014, 14:44
drikker ikke så det ved jeg ikke... dog har jeg smagt rom og cola, det er nok mit foretrukkende ellers ^^
har du meget magt?
The Eye. Second Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 29/1/2014, 15:06
Ja ^^ Jeg vil ikke sige, at jeg råder over uanede mængder ressourcer, men jeg ved oftest, hvordan jeg kan gøre brug af mine egne midler og det er kilden til magt!
Hvordan har du det med autoriteter?
Phoenix First Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 11/2/2014, 22:40
øm.... pas... jeg har kun 2 jeg adlyder... men ellers syntes jeg det er godt ^^''
well, hvordan har du det med at der er krig? ^^
Selena First Class.
Outgame Titel: : The New world's Muse! Race : Succubus Navn. : Selena Tuhkan Alder : aldningen stoppet ved de 22 år men selena har levet siden 3 verdenskrig Evner/Classes. : Beastcaller Bosted : har et hus midt i ørkenden ellers i hendes rygsæk Partner. : ingen Evt. bemærkninger. : hvem ved hvad hun ellers rummer Antal indlæg : 900 Reputation : 2 Join date : 17/07/13
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 12/2/2014, 11:15
Oo hvordan. Har man det når ens lille søster :å er leder for en part af krigen skål vi tænker ikke mere over det
:p skulle du. Beskrive :p mig.for en som ikke kende. Mig hvorn.ville.du så gøre det?
Phoenix First Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 22/2/2014, 18:23
hm... har ikke emnet så forfærdelig meget, men vil nok beskrive dig, som en: leder, en bestemt og meget farlig type, dog med lidt medlidenhed gemt^^
hvordan foretrækker du at sove?
Nochi Leder.
Ingame Titel: : Vampyrenes forrige leder. Race : True blooded vampire Navn. : Nochi No Ketsueki Shukun Alder : Mentalt: ca. 200. Krop: Uden for tidsregning. Udsende: 18-20 Evner/Classes. : Blood control & Telekinese Bosted : I Guildens Hjerte Tilhørende klan. : The Blood Guild Partner. : Ingen Slaver. : Ingen Evt. bemærkninger. : Don't judge a book by it's cover, you never know what's inside. Antal indlæg : 1667 Reputation : 13 Join date : 27/09/13
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 22/2/2014, 19:32
Sover ikke særligt meget, da jeg har sovet i over 20000. Så føler mig sjælendt træt. Men Når det endelig sker, så helst i en dejlig blød seng!
Den sejeste person du kender?
Phoenix First Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 24/2/2014, 10:26
MIG! :D ej... hm... tror det er hende der ravne kvinden Medusa o.o men kender hende ikke o.o måske hm... Dust! Dust er den sejeste jeg kender :D
hm, hvordan har du lært det du ved?
The Eye. Second Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 24/2/2014, 10:29
Well meget af det er drevet af min gamle hævntørst, overlevelsestrang og så en god portion nysgerrighed.
Din bedste egenskab?
Phoenix First Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 24/2/2014, 10:41
min ekstreme nysgerrighed eller at jeg er god til at holde hovedet koldt ^^
er der mange som er efter dig? på den ene eller anden måde?
Payne First Class.
Ingame Titel: : En af The Calvarinos'(Vladimirs) udvalgte. Outgame Titel: : One of the first 10. Race : Succubus/Cyborg. Navn. : Payne De Niro. Alder : Udseende: I starten af 20'erne. Sind: +180 år. Evner/Classes. : Class: Umbra niveau 3 - Evne: Raceskift efter de fire dæmonsøskende. Bosted : Lever som gæst på Sem'ya Doma (The Calvarinos borgen). Tilhørende klan. : The Leones Partner. : I don't have time for that. Slaver. : Well... I ate them. Evt. bemærkninger. : En yderst dygtig skuespiller, men nuværende ustabil humør og evnemæssig. Antal indlæg : 519 Reputation : 196 Join date : 16/09/12
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 24/2/2014, 12:58
På en måde… når man roder sig ud i de ting, som jeg render rundt blandt nu, så er der altid folk der vil have fingrene i en på den ene eller den anden måde :3
Holder du af dyr?
The Eye. Second Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 24/2/2014, 13:01
Ja har selv flere dyr og oftest synes jeg, at dyr er bedre end mennesker og menneskelignende racer, de har en hvis værdighed, som knap de færreste mennesker og væsner har.
Hvad synes du om mig? (min karakter, og hvis du ikke har mødt hende så ud fra det, som du ved, hvad synes du så) :P