Mit råd er, at det er langt mere behageligt at være uvidende, end det er at være seerske :)
Hvis jeg tilbød dig at fortælle dig, en bestemt ting i din fremtid og kun den ene ting, hvad ville du så gerne vide?
Millicent Event Admin
Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske) Race : Menneske tilsat en knivspids engel Navn. : Millicent S. James Alder : Ca 20 Evner/Classes. : Mindshield. Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami . Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ? Slaver. : Ahahahahah dén var god! Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ? Antal indlæg : 5225 Reputation : 43 Join date : 19/03/14
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 28/3/2014, 23:43
Hvornår mit hjerte smiler igen .
Kan du slette minder ?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 28/3/2014, 23:59
Nej men jeg kender en, der sikkert kan hjælpe dig med den slags :)
Hvem i denne verden, ville du kalde det farligste enkelte væsen som du kender til?
The Eye. Second Class.
Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 29/3/2014, 10:22
Nok mig selv XD Vi alle er vores egen værste fjende imod vores egen lykke og glæde.
Hvis du skulle starte en klan, hvad skulle den så handle om?
Rozalin First Class.
Outgame Titel: : One of the first 10. Race : Blandingsrace Navn. : Rozalin Pearce Alder : Sind - 1783 år. Udseende - 22 år. Evner/Classes. : Ukendt Slaver. : Slave of life. Antal indlæg : 44 Reputation : 0 Join date : 05/03/13
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 29/3/2014, 17:28
Klanens formål skulle være at udrydde ALLE vampyrer, hele som halve!
Hvor meget tror du der skal til, før du begynder med at miste forstanden og bliver sindssyg?
The Eye. Second Class.
Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 29/3/2014, 19:08
Hahaha! you gotta be kidding me... Jeg er allerede sindssyg, det er ikke for ingengrund, at man anser alle clomans for at være sindssyg, for det er vi, nogle bare i mere eller mindre grad, men jeg er helt klart ikke nogen undtagelse. *klukker for sig selv og prøver at holde fast i sin følelsesmæssige tilstand, selvom den oftest skifter totalt random og radikalt*
Men jeg kunne godt lide spørgsmålet, så hvad er dit breaking point? til at du går fra normal til sindssyg?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 29/3/2014, 19:11
Som mit liv står nu, ville det være nok hvis jeg ikke længere, kunne forstå mine egne valg, så ville min seerske evne drive mig til vanvid, fordi den konstant ville fylde mit hoved med flere og flere alternative fremtider, som jeg ikke ville kunne se så klart :)
Hvis du kunne teleportere gennem tid og rum, hvilken tid ville du så teleportere hen til først?
Millicent Event Admin
Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske) Race : Menneske tilsat en knivspids engel Navn. : Millicent S. James Alder : Ca 20 Evner/Classes. : Mindshield. Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami . Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ? Slaver. : Ahahahahah dén var god! Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ? Antal indlæg : 5225 Reputation : 43 Join date : 19/03/14
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 29/3/2014, 19:20
Tiden med den røde pimpernel :) Damer i store kjoler og korsettet og smykker der glimter omkamp med de røde læber. Der hvor et kys var frækt og alt øvrigt var dejligt syndigt. Tiden med store bal og karater og farlige smukke landevejsrøver xD
Hvad ville du selv opleve?
The Eye. Second Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 29/3/2014, 19:24
Intet! jeg kan lide tiden, som den er nu, desuden hvis jeg ønskede mig andre steder hen, så ville jeg jo ikke kunne nyde denne tid, denne verden fuldt ud! og det ville være en skam og den største synd i mine øjne XD
Hvad er det væreste en person kan gøre sådan i sig selv? den største synd?
Millicent Event Admin
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 29/3/2014, 19:39
At forbryde sig mod et barn eller at skade andre helt med vilje.
Vil du gerne være mor eller far ?
The Eye. Second Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 29/3/2014, 19:51
hvad tror du selv? Ville jeg være en god mor og passe en lille rolling? You gotta be kidding me. Men desuden så har jeg alle mine rollinger af klanmedlemmere, de er mere end rigelig for mig.
Har du nogensinde skadet eller dræbt et barn?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 29/3/2014, 19:58
Nej det er jo direkte farligt!!! Man ved aldrig hvad de små psyko potter, kan finde på at hævne sig med XD
Hvorfor kan du/ kan du ikke flyve, som en smuk pegasus enhjørning? XD
Millicent Event Admin
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 29/3/2014, 20:26
Ja - det ville min far sku også gerne vide , men mine engle vinger er bare ikke til at lokke frem. Pisse stædige er de. Måske jeg skal se andre gøre det et par gange , for inspiration !
Piiiist.... En hemmelighed ?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 29/3/2014, 20:49
Jeg... Er i alt hemmelighed... Helt vildt ensom :(
Hvad er din livret?
Millicent Event Admin
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 29/3/2014, 20:51
Ej .. En trist hemmelighed :(
Hmmm noget man kan spise til flødekartofler ! Dem elsker jeg - og ellers er cognac ret lækkert.
Hvad betyder penge for dig ?
Rozalin First Class.
Outgame Titel: : One of the first 10. Race : Blandingsrace Navn. : Rozalin Pearce Alder : Sind - 1783 år. Udseende - 22 år. Evner/Classes. : Ukendt Slaver. : Slave of life. Antal indlæg : 44 Reputation : 0 Join date : 05/03/13
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 29/3/2014, 20:54
Ikke så meget. I det store hele er de lige så ubetydelige som en lille myre. Jeg behøver ingen penge, de gør en for vagtsom. Det er ikke så svært at leve uden, du skal bare være kreativ.
Hvad fortryder du allermest?
Millicent Event Admin
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 29/3/2014, 20:59
Forelskelse... Man skal være varsom.
Er du adræt og smidig ?
Dust First Class.
Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket. Outgame Titel: : First to reach 2000! Race : Skytsengel/skygge dæmon Navn. : Dust Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år. Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge) Bosted : everywhere and nowhere Tilhørende klan. : Leder af the offspring Partner. : Aldrig haft en Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing... Antal indlæg : 4415 Reputation : 43 Join date : 17/09/12
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 29/3/2014, 21:31
Ja jeg må holde min krop sådan, så den er klar til kamp.
Hvad er din bedste kamp teknik?
//ved godt det ikke lige passer ind her, men Millicent her er vores emne, da jeg jo ikke kan sende PM beskeder til dig ^^
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 29/3/2014, 21:38
Undvigelse og udholdenhed , tror jeg.
Hvem ville du give dit liv for , hvis nogen ?
// super Dust , Tak :)
Dust First Class.
Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket. Outgame Titel: : First to reach 2000! Race : Skytsengel/skygge dæmon Navn. : Dust Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år. Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge) Bosted : everywhere and nowhere Tilhørende klan. : Leder af the offspring Partner. : Aldrig haft en Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing... Antal indlæg : 4415 Reputation : 43 Join date : 17/09/12
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 30/3/2014, 09:07
Mit dejlige skytsvæsen, den herlige og fantastiske lille drage kvinde, ved navn Nikita men kendt under dæknavnet Vanillia.
Hvis jeg tilbød dig en hvilken som helst evne, hvad ville du så vælge?
Millicent Event Admin
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 30/3/2014, 10:15
Evnen til at se sandheden gennem en løgn - den ville være en glimrende gps for en pige som jeg.
Hvornår har du sidst slappet af , grinet og moret dig ?
The Eye. Second Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 30/3/2014, 10:36
Her i dag. Det er sjældent at jeg ikke morer mig i hverdagen.
Hvis jeg nu besad en genstand, som du meget gerne ville have fat i, ville du så prøve at stjæle den fra mig i min klans base?
Millicent Event Admin
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 30/3/2014, 10:55
Var den nødvendig for mig ville jeg forsøge indgå en deal eller aftale med dig. Man kan jo ikke bare gå rundt og stjæle hvad man vil have , det ville genererer kaos! .... Men selvfølgelig ... Jeg gør hvad der skal gøres, hvis det er for en god sag, så HELT sikker skal man nok aldrig føle sig.
Har du en nøgle der passer til alt ? * poker face*
Dust First Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 30/3/2014, 10:59
Ja jeg kalder den pegefingeren på min højre hånd.
Hvis jeg tilbød min assistance, hvad ville du så kunne bruge det til?
Millicent Event Admin
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 30/3/2014, 11:05
Hmmm ... Det er et godt spørgsmål ..der var to piger jeg skulle skaffe og bringe til Vladimir. Hvis du kan huske deres navne og finde dem frem, så kunne vi afleverer dem sammen ? Så kan jeg introduserer dig for ham ?
Hvilke krav har du for at hjælpe folk ? Hvad udgør en medspiller kontra en modspiller ?