Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske) Race : Menneske tilsat en knivspids engel Navn. : Millicent S. James Alder : Ca 20 Evner/Classes. : Mindshield. Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami . Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ? Slaver. : Ahahahahah dén var god! Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ? Antal indlæg : 5225 Reputation : 43 Join date : 19/03/14
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 6/4/2014, 15:15
Så får de dumme svar :P
Hvem sang " you dont have to say you love me...tra la la la....ypu Don have to Dam Dam Dam Dam i will understand... ..." ? XD
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 6/4/2014, 15:26
I have no idea.. Jeg holder mig mest til klassisk musik.
Hører du musik?
Millicent Event Admin
Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske) Race : Menneske tilsat en knivspids engel Navn. : Millicent S. James Alder : Ca 20 Evner/Classes. : Mindshield. Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami . Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ? Slaver. : Ahahahahah dén var god! Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ? Antal indlæg : 5225 Reputation : 43 Join date : 19/03/14
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 6/4/2014, 15:44
Ja, jeg ELSKER musik.... Det imiterer livet på skøn og slem vis XD
Har du en fysisk skavank?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 6/4/2014, 15:48
Hvis man betegner at kun være 145 cm som en skavank? Så er det en god mulighed. Eller at på ingen som helst måde få børn pga en *Med en stemme fyldt med tristhed* vis ulykke.
Hvad er det væreste, som du er blevet udsat for?
Millicent Event Admin
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 6/4/2014, 16:05
En fars manglende kærlighed, og en heraf følelse af aldrig at være tilstrækkelig for nogen..
Hvad er din ?
Dust First Class.
Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket. Outgame Titel: : First to reach 2000! Race : Skytsengel/skygge dæmon Navn. : Dust Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år. Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge) Bosted : everywhere and nowhere Tilhørende klan. : Leder af the offspring Partner. : Aldrig haft en Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing... Antal indlæg : 4415 Reputation : 43 Join date : 17/09/12
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 6/4/2014, 16:36
Da jeg mistede mine forældre og søster.
Hvad er det ondeste du har gjort?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 6/4/2014, 17:16
Personligt har det været at lade nogle i stikken af uskyldige folk for at redde mig selv. *Den lille lavbenet kvinde forvandler sig totalt om i udseendet til en meget høj smuk og ond udseendet kvindet med sorte katteøre stikkende ud af den sorte smukke bølgende hår og stirrende onde røde katteøjne, mens hun lige retter på sit lak og læder agtig udseende* Ondeste, som jeg har gjort, det er nok at være tilstede! Fordi hver gang når jeg kommer frem, så sker der stor ondskab. Men den værste har nok været, da jeg lod et barn dræbe sin børnehaveklasse børn fordi ellers ville hans søster og hans familie blive dræbt, lad os sige det sådan, han kom aldrig over det, som han havde haft gjort. *klukker for sig selv*
Hvilken ond gerning har været din sjoveste?
Dust First Class.
Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket. Outgame Titel: : First to reach 2000! Race : Skytsengel/skygge dæmon Navn. : Dust Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år. Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge) Bosted : everywhere and nowhere Tilhørende klan. : Leder af the offspring Partner. : Aldrig haft en Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing... Antal indlæg : 4415 Reputation : 43 Join date : 17/09/12
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 6/4/2014, 17:47
Engang jeg var på en rejse til en fjern fortid, blev jeg hyret til at nedlægge en konge, så hans bror kunne overtage riget, men jeg undlod vist at holde mig til regulativerne, for jeg vandrede gennem hele slottet, og efterlod alt menneskelignende der kom i vejen, døde i mit kølvand, og til sidst da jeg stod over den døende bror, der tiggede han mig om ikke at dræbe ham. Det var en sjov dag.
Hvem kender du, som du helst vil kæmpe sammen med?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 6/4/2014, 19:03
Jeg kender ingen.. Har ingen venner og vil helst holde det sådan. Så undgår man problemer.. Det har fortiden selv lært mig. Men der er en... men hende ser jeg aldrig.. En mytisk engleskikkelse ved navn Isabella. Men hun render rundt og gør en masse ting for sin kære gudinde, som jeg endnu ikke er sikker på hvorvidt hun eksisterer. Så jeg ville ikke forstyrre hende. Men hende ville jeg stole på, for hendes sværd skal man ikke undervurdere.
Din bedste ven eller veninde og hvorfor?
Dust First Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 6/4/2014, 19:05
Jeg vil ikke som sådan sige, at jeg har nogen jeg kan kalde ven eller veninde. Sådan er det at være en forbryder.
Dit yndlings våben og hvorfor?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 6/4/2014, 19:37
Min stok. Fordi jeg elsker det klassiske og gammeldags stil, men allermest fordi det ikke er en almindelig stok. *smiler for sig selv og kæler den lange sorte stok, som ender i en beskyttende sølv bund og i toppen er et panterhoved med små tigerøjesten i dens øjne og med en rå grøn jade i dens gab*
Hvad vil du helst fortrække at gøre? Dræbe en person psykisk eller fysisk? Og hvorfor?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 6/4/2014, 23:26
nemt fysisk!! fordi så ser du det dejlige blod.. så smukt og rødt hah Lucy så voldelig.. jeg tror psykisk vil være bedre.. fysisk er for nemt, det psykiske er langt mere smerte fuld og tilfredstillende hvorfor dræbe.. det er da en forfærdelig tanke
hvad vil du ændre ved verdenen?
Phoenix First Class.
Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) . Race : Varulv Navn. : Phoenix eller Pyra Alder : 18 Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen) Bosted : Her og der alle vejne Partner. : Hvad skal jeg med sådan en? Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist Antal indlæg : 2578 Reputation : 12 Join date : 14/09/13
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 7/4/2014, 08:39
ville ændre nogen af de tab jeg har... men ellers, hvorfor ikke lave en 4. verdenskrig? jeg kan ikke miste mere..
nogen personer du elsker?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 7/4/2014, 09:42
Nej.. Ikke på stående fod og det kommer jeg nok ikke til, for det har jeg ikke gjort længe og tør ikke at tage chancen.
Har du haft/eller har en person, som du elsker, men fortryder at elske?
Phoenix First Class.
Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) . Race : Varulv Navn. : Phoenix eller Pyra Alder : 18 Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen) Bosted : Her og der alle vejne Partner. : Hvad skal jeg med sådan en? Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist Antal indlæg : 2578 Reputation : 12 Join date : 14/09/13
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 7/4/2014, 10:48
nej.. gid jeg gjorde, men nej...
er der noget i denne verden du fortryder inderligt??
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 7/4/2014, 15:04
Jeg fortryder inderligt, at jeg valgte at give mit hjerte og tillid til en person, som gjorde mere end bare knuse mit hjerte, vedkommende ødelagde selve min gave til at kunne bringe liv til denne verden og meget mere har vedkommende gjort.
Hvis du kunne ændre ting ved dit liv, hvad skulle det så være? ^^
Dust First Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 7/4/2014, 19:42
Så ville jeg ændre det, at jeg ikke tilbringer nok tid sammen med mit kære skytsvæsen. Det kære lille monster, betyder trodsalt alt for mig.
Hvis du kunne hævne dig på hvem som helst i din fortid, hvem ville du så hævne dig på, hvorfor og hvordan?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 8/4/2014, 16:37
hævne sig på? hm, måske min biologiske mors exmand fordi han bare efterlod mig i en skov da min mor døde. Hvordan jeg skulle hævne mig, aner jeg ikke xD
Hvad er du mest bange for her i verdenen? det går ikke at sige intet, for alle er bange for et eller andet xD
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 8/4/2014, 17:53
Selvfølgelig er der altid den underliggende frygt for døden, men det er jo uundgåeligt, så det gider jeg ikke at spilde tid på. Jeg har været igennem så meget, at jeg ikke ved længere, hvad jeg skal frygte, måske frygter jeg for, at jeg intet har at frygte, for hvis jeg intet har at frygte, så ville jeg ikke være i live i sjæl.
Tror du på andre dimensioner og andre verdener end denne her?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 8/4/2014, 18:02
Hm, ja det gør jeg vel nu når jeg tænker over det. Ikk noget jeg tænker på til hverdag, men jeg tror godt at der kunne findes andre verdener og dimensioner et eller andet sted der ude. Heh xD
Har du nogle sinde været forelsket i en, som du egentlig ikke burde ha følelser for pga racerne eller folk syntes det var upassende den person eller noget i den stil? xD
The Eye. Second Class.
Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 8/4/2014, 18:10
Well der var ingen der generede mig pga. hendes race, men jeg tror, at en vis fyr er sur på, at jeg har haft "lånt" hans kære Selena. *griner og kigger over på Makuro*
Den sjoveste ting som du nogensinde har prøvet?
Dust First Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 8/4/2014, 18:32
//bliver det spørgsmål ikke stillet ret ofte? :b
Da jeg ødelagde et kongerige, har jeg ikke sagt dette en gang?