hmm.. joh, det jo et ret personligt spørgsmål, så vil besvare det med 5 ting.
mit overdrevene optimisme: jeg er født optimist, fra min mor's side af, og grundet jeg er blevet overdreven optimist er at min far simpelt var mentalt syg i hovedet, og det har lidt smittet af på mig, på en både positiv og negativ måde da jeg har svært ved og se visse negative.
mine evner som soldat: jeg er soldat helt ind i min sjæl, men har mine standarder, da min mor har lært mig at man ikke skader børn, svage, kvinder, de gamle og de udstødte, så jeg er ikke bleg for og masse myrde en hel gruppe unge mænd hvis de så meget som vifter en truende finger af mit kobbel, men jeg ville aldrig skade et barn medmindre jeg er etiket på tvunget til det, som fx hvis det et barn da master manipulerede til og være en selvmord's bomber da vil bombe nogen fra mit kobbel, så vil jeg nok tøve med og skyde, men tro mig når jeg siger. jeg skyder, men er den fødte soldat, kalder mig dog bare ulve kriger nu.
mit ansvar over for det kobbel jeg medlem af: noget af hvad jeg er, har mit korte ophold i det kobbel jeg er medlem af, hvor den unge Phoenix er Alpha, og mit lange liv's tjeneste som livvagt for hende har gjort min loyalitet over for hende sten hård, ja til tider har hun lyst til og flå håret af sig selv på grund af mig, men vi overlever, og så længe vores kobbel gør, så vil jeg kæmpe til mit lys det slukker, og selv i livet der efter vil jeg kæmpe for mit kobbel som ulve kriger og beskytter.
min mor's del af hvad jeg er: har visse træk fra min mor af, som fx min musikalske del af mig forude mine evner i et køkken som ofte overrasker folk da jeg skam kunne blive en 5 stjernedet kok, og er ofte den da laver mad, da mine evner som kok skulle være gude agtige, men ved ikke om mit kobbel overdriver eller er bange for og såre mine følelser, hehe, dog går jeg meget op i ærlighed og lyver man, så kan man hurtigt blive set som min fjende, men er man ærlig så vil jeg hurtigt anse en som en ven, dog har jeg min far's evne til og vide om folk lyver eller ej, dog ikke helt så god, men man skal virkelig overveje sin løgn, hvis man vil lyve over for mig, men sætter pris på de på skønder min mad hvis de gør og min musik.
min far's del af hvad jeg er: min far's del af mig er soldaten, jeg er dybt disciplineredet og godt trænet som militær mand, forude min indre løgne detekter da kan bippe som en gal når man lyver, forude jeg har hans evner inde for kamp til og være rolig med en slags optimistisk tanke om tingene da jeg kan syntes godt om vejret imens jeg bliver beskudt med 20 automat våben, dog er jeg den fødte Heavy Iron Bear, nu kaldets i mit kobbel, Heavy Wolf Warrior, men ingen kan tvivle på mine evner som soldat, da min far skam har sørget for det i 15 år af mit snart 20 år lange liv.
det er hvorfor jeg er som jeg er, og hvad da har gjort mig til hvad jeg er :)
ville du turde og lyve for mig, hvis du vidste jeg kunne afsløre dig? :)
Selena First Class.
Outgame Titel: : The New world's Muse! Race : Succubus Navn. : Selena Tuhkan Alder : aldningen stoppet ved de 22 år men selena har levet siden 3 verdenskrig Evner/Classes. : Beastcaller Bosted : har et hus midt i ørkenden ellers i hendes rygsæk Partner. : ingen Evt. bemærkninger. : hvem ved hvad hun ellers rummer Antal indlæg : 900 Reputation : 2 Join date : 17/07/13
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 19/6/2014, 15:50
Så længe jeg ikke er bundet så ja sandheden er ikke altid til gavn for andre
Evan Third Class.
Race : Cloman/Cyborg Navn. : Evan Brine Alder : 17 Evner/Classes. : Engineer Bosted : Stort, armeret køretøj. Tilhørende klan. : A clan requires rules, and I am not good with rules. As a result I am a lone cyperneticly enhanced wolf... so to speak Partner. : Ingen Slaver. : Ikke dygtig nok til at lave dem... endnu Evt. bemærkninger. : Ved ikke at han er Cloman Antal indlæg : 1140 Reputation : 11 Join date : 25/12/13
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 19/6/2014, 17:15
Det lader til at Selena har spillet: Telltales The Walking Dead, baseret på hendes sidste spørgsmål. Selvom hun skal huske at stille et spørgsmål.
Ville du have sex med din bedste vens kæreste, hvis ingen opdagede det?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 19/6/2014, 17:26
nej, nej ville jeg ikke.
ville du turde og nikke mig en skalle? :P
Evan Third Class.
Race : Cloman/Cyborg Navn. : Evan Brine Alder : 17 Evner/Classes. : Engineer Bosted : Stort, armeret køretøj. Tilhørende klan. : A clan requires rules, and I am not good with rules. As a result I am a lone cyperneticly enhanced wolf... so to speak Partner. : Ingen Slaver. : Ikke dygtig nok til at lave dem... endnu Evt. bemærkninger. : Ved ikke at han er Cloman Antal indlæg : 1140 Reputation : 11 Join date : 25/12/13
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 19/6/2014, 20:55
Det ville jeg heller ikke, mest fordi jeg ikke vil ha sex med en der ikke opdager det.
Kun hvis du ikke har hjelm på... og hvis jeg kan nå.
Hvis din kæreste og din fjende byttede krop ville du så: Date din kæreste i din fjendes krop, eller din fjende i din kærestes krop?
Phoenix First Class.
Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) . Race : Varulv Navn. : Phoenix eller Pyra Alder : 18 Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen) Bosted : Her og der alle vejne Partner. : Hvad skal jeg med sådan en? Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist Antal indlæg : 2578 Reputation : 12 Join date : 14/09/13
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 19/6/2014, 21:34
min kæreste i min fjendes krop.. men helt ærligt... så ville jeg ikke helt kunne beslutte mig.. o.o
er der nogen bestemt person du søger?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 19/6/2014, 22:00
min far's morder. mig og far var ikke altid gode venner. men han fortjener fred i Valhalla.
hmm.. dig, mig, the blood arena, no weapon, kun nævekontakt's evner? ^^
Evan Third Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 19/6/2014, 22:20
Jeg går ikke ind i den barbariske arena, medmindre nogle er ved at dø derinde og har brug for hjælp, om så min modstander var en evnesvag kattekilling.
Hvad er den bedste måde at fjerne uønsket hårvækst?
Teilo Fifth Class
Race : Skindwalker Navn. : Teilo Maddox Longwood Alder : 19 år Evner/Classes. : Ingen Bosted : En forfalden 1. værelses i Las Vegas Tilhørende klan. : Ingen Partner. : Nope Slaver. : No! Evt. bemærkninger. : Teilo er stort set altædende og meget lidt kræsen. Dette gælder også ting, som andre normalt ikke vil se som mad. Antal indlæg : 233 Reputation : 1 Join date : 14/03/14
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 19/6/2014, 23:35
Teknisk set er ca. lidt over 70 % af min krop dækket af pels og hår, så det er ikke et spørgsmål, som jeg tænker meget over… Men en god, skarp kniv eller sten har nu aldrig skadet.
Foretrækker du egne ben eller fartøj i form af ridedyr/køretøj osv?… Begrund!
The Eye. Second Class.
Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 20/6/2014, 12:13
Ben er ingen tvivl om min favourite, men elsker dog at ride på min Zain(en speciel raptor) og køretøjer kan skam også været sjove, især når det er højklasses, som man lige har haft stjålet, intet sjovere end det!
Hvis du havde en mulighed for at placere dig selv i verdenen lige før WW3 og uden at der ville ske en krig, ville du så gøre det?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 20/6/2014, 12:31
hmm.. tror jeg faktisk ikke, fordi så ville jeg ikke være den jeg er ^^
hvis du kunne være med i de store krige, ville du så gøre det? :)
Evan Third Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 20/6/2014, 12:54
Nogen skal jo lappe alle disse folk sammen...
Hvad er det bedste du ved?
Selena First Class.
Outgame Titel: : The New world's Muse! Race : Succubus Navn. : Selena Tuhkan Alder : aldningen stoppet ved de 22 år men selena har levet siden 3 verdenskrig Evner/Classes. : Beastcaller Bosted : har et hus midt i ørkenden ellers i hendes rygsæk Partner. : ingen Evt. bemærkninger. : hvem ved hvad hun ellers rummer Antal indlæg : 900 Reputation : 2 Join date : 17/07/13
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 20/6/2014, 13:47
At være hjemme i mit hus og nyde en smuk sandstorm :o
Hvad er din livret
Teilo Fifth Class
Race : Skindwalker Navn. : Teilo Maddox Longwood Alder : 19 år Evner/Classes. : Ingen Bosted : En forfalden 1. værelses i Las Vegas Tilhørende klan. : Ingen Partner. : Nope Slaver. : No! Evt. bemærkninger. : Teilo er stort set altædende og meget lidt kræsen. Dette gælder også ting, som andre normalt ikke vil se som mad. Antal indlæg : 233 Reputation : 1 Join date : 14/03/14
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 21/6/2014, 15:34
En god omgang tropisk frugtsalat eller en perfekt tilberedt bøf… Jeg elsker det!
Er du troende? Beggrund dit svar.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 22/6/2014, 18:18
jeg er ase, altså den nordiske mytologi, og tja det var min far da han var mentalt rask, så tror på de nordiske guder, da de gjorde min far ''mentalt rask'' så vidt jeg ved, og derfor holder jeg mig til dem, og så fordi når jeg dør, SÅ SKAL JEG TIL VALHALLA! :3
hvad land er du fra? ^^
Selena First Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 22/6/2014, 19:19
Landet hvor vodka er billigere end vand russland
hvis du kunne få et ønske opfyld hvad var det så
Evan Third Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 22/6/2014, 22:07
Well jeg vil gerne, enten have min gamle varulve alpha fjernet, fordi han vil fange mig. I have small dreams.
Hvad plager dig mest.
Selena First Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 22/6/2014, 22:32
minderne og dem som jæger mig.
hvis du skulle vælge en og slås med på siden hvem så
Evan Third Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 23/6/2014, 00:15
Lilly... i think, but i don't wanna fight.
Would you like an invasive medical test?
Dust First Class.
Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket. Outgame Titel: : First to reach 2000! Race : Skytsengel/skygge dæmon Navn. : Dust Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år. Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge) Bosted : everywhere and nowhere Tilhørende klan. : Leder af the offspring Partner. : Aldrig haft en Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing... Antal indlæg : 4415 Reputation : 43 Join date : 17/09/12
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 23/6/2014, 01:30
Jeg behøver ikke en medicin test, for at finde ud af noget som helst, så nej tak.
Hvis du kunne vælge mellem følgende 2 skills, hvad ville du så vælge? 1) at kunne bruge en hver slags kniv og daggert så effektivt, at du ville kunne skære hjertet ud, på en forbipasserende kolibri. 2) at kunne lave mad der er så lækkert, at folk ville æde sig ihjel hvis det var det du gik efter.
Selena First Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 23/6/2014, 07:49
Nummer 2
Mærkeligtste ting du har oplevet
Dust First Class.
Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket. Outgame Titel: : First to reach 2000! Race : Skytsengel/skygge dæmon Navn. : Dust Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år. Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge) Bosted : everywhere and nowhere Tilhørende klan. : Leder af the offspring Partner. : Aldrig haft en Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing... Antal indlæg : 4415 Reputation : 43 Join date : 17/09/12
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 23/6/2014, 08:48
Det ved jeg faktisk ikke, jeg tænker ikke så meget over den slags, selvom jeg kan finde noget sært, en gang imellem.
Hvad er din yndlings aktivitet?
Nochi Leder.
Ingame Titel: : Vampyrenes forrige leder. Race : True blooded vampire Navn. : Nochi No Ketsueki Shukun Alder : Mentalt: ca. 200. Krop: Uden for tidsregning. Udsende: 18-20 Evner/Classes. : Blood control & Telekinese Bosted : I Guildens Hjerte Tilhørende klan. : The Blood Guild Partner. : Ingen Slaver. : Ingen Evt. bemærkninger. : Don't judge a book by it's cover, you never know what's inside. Antal indlæg : 1667 Reputation : 13 Join date : 27/09/13
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 23/6/2014, 14:16
Aktivitet eller fritidsaktivitet? I får bare begge....
Aktivitet: At snakke med forskellige folk :3
Fritidsaktivitet: At læse bøger!
Hvem er din bedste ven?
Teilo Fifth Class
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 23/6/2014, 14:23
Uhm… Ingen? De fleste af mine bekendte er pænt døde, og jeg er, i øjeblikket, på ingen måde i stand til at kommunikerer med dem! Dog var der en af de gamle egyptiske præster, som var… lidt sødt *Spinden*
Er du troende? På noget som helst? Begrund.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 26/6/2014, 14:59
jeg er troende, på den nordiske mytologi, som er mine guder siden jeg blev født i 974.. og de mine guder, fordi de er de eneste sande guder, så når jeg dør, skal jeg til valhalla! men den tid er ikke endnu!