Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
En statue af sten? eller er det her en fanget Dæmon? (Jack White) - Page 2 Icon_minitime31/5/2017, 20:24 af Millicent
Admin Expressen #16


Hey Newworld , this is a ghost speaking



Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Kommentarer: 29
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
En statue af sten? eller er det her en fanget Dæmon? (Jack White) - Page 2 Icon_minitime6/6/2017, 15:25 af Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …


Kommentarer: 12

 

 En statue af sten? eller er det her en fanget Dæmon? (Jack White)

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




En statue af sten? eller er det her en fanget Dæmon? (Jack White) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En statue af sten? eller er det her en fanget Dæmon? (Jack White)   En statue af sten? eller er det her en fanget Dæmon? (Jack White) - Page 2 Icon_minitime7/2/2014, 23:04

han smilede og løsnede lænkerne og lod hende hoppe ned i hans arme og kyssede hende. hans tunge gled ind i hendes mund og legede med hendes "tja jeg er lidt af en gentleman så jeg vil føre dig til et sted du kan ligge behageligt mens jeg sender dig til Niavana og tilbage" han smilede til hende og bar hende ind i et tilstødende lokale. han lagde hende i sengen og kom overraskende hurtigt af tøjet. han lagde sig ved siden af hende med et smil. han lagde sig hen over hende med et stivt lem "bruger du prævention" han smilede til hende og stak den ind alligevel. han kørte brutalt på igen og igen i høje hastigheder. så meget at han kun kunne smile af hendes ansigts udtryk. hun havde vendt det vide ud af øjnene og munden hvidt åben og en tunge der stak ud. han lagde sig ned over hende og begyndte at sutte på hendes bryst. han kom i hende hårdt, sikkert hårdere end nogen anden hun havde været med. han satte sig op af vægen "kom her du er ikke færdig endnu" han lagde en finger under hendes hage og ledte hende hen til hans stadig hårde lem "rens den af. om lidt skal vi have lidt mere sjov" han lod hendes læber lukke sig om hans lem og holdt en hånd på hendes hoved for at styre farten på hendes hoved" han kom til sidst i hendes mund og da hun så op på ham med en mund fuld af sæd smilede han bare "synk det, og nyd det" han smilede til hende og så på hende "hør her, når den her effekt tager af vil den her del af dig forsvinde ind i dit dybere sind min lille slave. jeg vil have at du sørger for at hun ikke tager noget prævention.så kommer jeg tilbage, banker hende igennem en gang til og du for lov til at føde din herres barn. kan du lide den ide" han ventede ikke på et svar før han kyssede hende "nå lad os fortsætte. han satte hende om på alle fire og gav hendes røv et ordenligt klask. han tog et greb i hende hår og kørte sit lem hele vejen ind i hendes røvhul. han begyndte svagt at bevæge sig men det tog ikke længe før han satte farten op igen han fortsatte i en halv time. en gang i mellem kom han men han stoppede ikke der. han fortsatte, skiftede huller indtil han smilenende så på phoenix der lå halv bevidstløs i med sæd løbende fra begge hendes huller og lidt i hendes mundvig " skal vi tage en pause eller er du klar på mere af din herres velsignelser" han smilede bare smørret til hende og gjorde sig klar på mere.
Tilbage til toppen Go down
Phoenix
First Class.
First Class.
Phoenix


Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) .
Race : Varulv
Navn. : Phoenix eller Pyra
Alder : 18
Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen)
Bosted : Her og der alle vejne
Partner. : Hvad skal jeg med sådan en?
Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist
Antal indlæg : 2578
Reputation : 12
Join date : 14/09/13

En statue af sten? eller er det her en fanget Dæmon? (Jack White) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En statue af sten? eller er det her en fanget Dæmon? (Jack White)   En statue af sten? eller er det her en fanget Dæmon? (Jack White) - Page 2 Icon_minitime8/2/2014, 15:11

Da White snavede hende, lod hun sig snave og gjorde ingen mine til at afbryde eller at have noget i mod det. roligt lod Jack bære hende ind i rummet med den store seng. Da han lagde hende ned betragtede hun sin herres krop og lagde sig til rette da han havde lagt sig ved hendes side. Imens han snakkede slikkede hun sig om munden og så nervøst på ham. ”Ja, hun bruger det.” Phoenix talte om sig selv i tredje person, mere fordi det jo ikke rigtigt var hende som talte, men en del af hende…
Imens Jack kørte brutalt på, stønnede Phoenix nydende og kunne ikke lade være med at lukke ned for alt i hende. Hendes ansigts udtryk viste kun at hun nød det. Da han begyndte at sutte på hendes bryst, gispede hun og borede fingrene ned i madrassen, og gispede i takt med hans stød op i hende. Phoenix stønnede højt da han kom i hende. Det gjorde ondt, men ikke på samme måde som hvis det havde været en straf. Dette var jo hendes herre som gjorde det, så dette måtte være en velsignelse fra hans side, hun måtte jo gøre det rigtige, så han besluttede sig for at give noget ad ham til hende…
Da han sagde hun ikke var færdig, smilede hun underdanigt og lod sig føre hen til hans lem. ”Nej, det er jeg ikke min herre.” Hviskede hun sleskt inden hun åbnede munden og begyndte at sutte den af på ham. Da han lagde sin hånd på hendes hoved for at styre det, stønnede hun samtidig med at hun suttede den. Phoenix fik et lettere chok da han kom, og noget af hans velsignelse løb ned over hendes hage. Uden tøven sank hun det, da han bad om det. Phoenix skulle til at protestere over at hendes krop skulle føde hans barn, fordi Phoenix kunne, ikke… da hun var mindre, blev hun udsat for forskellige forsøg, en af forsøgende var omkring hendes krop, men det gik galt, og hendes livmoder var gået i stykker… æggestokkende var blevet udsat for stærk stråling, og strålingen havde ødelagt dem…
”Men herre, ” Mumlede Phoenix mod hans mund da han kyssede hende. ”Kroppen kan ikke, det er den for ødelagt til.” Phoenix nåede lige at sige det inden han klaskede hende hårdt i røven. Phoenix spjættede og knurrede nydende. Et enkelt gisp lød da Jack tog fadt i hendes hår og kørte hans lem i bund i hendes røv. ”Lad dine lyster gå ud over mig, herre.” Mumlede Phoenix i mens han havde et svagt tempo på. ”Lad mig mærke alle dine lyster! Straf mig for det de engle gjorde mod dig!” Phoenix stønnede hver gang han huggede op i hende. De gange han kom, Skreg Phoenix ad nydelse og knurrede legesygt ad ham. Den halve time gik hurtigt, men det havde taget hårdt på Phoenix. Hendes underliv gjorde forfærdelig ondt, men hun ville gerne have mere, hun var ikke færdig, langt fra.
Da han havde trukket sig ud og havde sluppet hende, faldt hun halvt bevidstløs ned i sengen. ”Pause.” mumlede Phoenix og prøvede at sætte sig op. Hun kom op at sidde og så kælent på hendes herre. ”Hvorfor er du så sød ved mig?” mumlede Phoenix og bevægede sig hen mod Jack. Hendes hoved var bøjet og hun søgte ned mod hans lem. ”Fortæl mig om hvorfor du er god og sød ved mig, så kan jeg underholde ham lidt.” Phoenix lod hendes tunge røre ved hans lem og slikkede den forsigtigt. ”Fortæl min herre, jeg beder dig.” roligt kyssede hun hovedet på lemmet og lod sin mund omslutte hans lem, og begyndte roligt at sutte den af på ham igen, men det var alt andet en hårdt det hun gjorde. Hendes læber rørte ham blidt og hendes tunge kærtegnede den forsigtigt. Det var lidt som om Phoenix var bange for at blive straffet for hvis hun gjorde det for hurtigt, eller at hun bare gjorde det, uden at han havde bedt om det. roligt tog hun fadt i hans hånd, og førte den ned til hendes brystvorte, så han kunne nusse den hvis han ville, ellers kunne han bare holde om hendes bryst og nyde, at Phoenix suttede på ham.
Efter kort tid så hun op på ham med et frækt glimt i øjet. ”Hvis herren vil og ønsker det, må han gerne velsigne sin slave med flere af hans vidunderlige gaver.”
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En statue af sten? eller er det her en fanget Dæmon? (Jack White) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En statue af sten? eller er det her en fanget Dæmon? (Jack White)   En statue af sten? eller er det her en fanget Dæmon? (Jack White) - Page 2 Icon_minitime9/2/2014, 00:56

han smilede til hende "en skam, så må vi jo bare undvære det" han smilede til hende da hun tog hans lem i munden "jeg tror det er fordi hun er bare så kær" hans øjne rettede sig ned mod hendes krop og smilede til hende. han gik hen til et lille kommode og fandt et par af de små piller frem "jeg gad vide hvad der sker hvis jeg giver dem fuldt gas inden i dig. vend dig om" han smilede til hende og tog to af de små piller og proppede dem op og også en dildo som han stak op i hendes røv mens han lagde sig i sengen med hende mellem hans ben " well kom i gang " han tog fat om hendes hoved og lod det glide ned over hans lem hvorefter han trykkede på knappen til at tænde pillerne og skruede helt op for vibrationerne men holdt hendes hoved på hans lem indtil han kom " sikke en skam at hun er ufrugtbar. hun ville kunne give mig mange gode børn" han slukkede for vibratorene og lod dem falde ud af hendes underliv mens han fjernede dildoen " hvad med at vi forlænger din slave tid hos mig og jeg kan give dig den fulde kraft. samt mange flere legekammerater og legetøj" han smilede til hende før han så på hendes hånd. han lagde den i sin mund og prikkede hul med sine tænder og begyndte at suge lidt blod ud af gangen før han lagde sig tilbage og viftede med hånden " tag et bad jeg kommer om lidt og giver dig en dosis mere. jeg skal lige samle tropperne igen." han gav hende et kort kys før han gav hende et hårdt klask på røven.
Tilbage til toppen Go down
Phoenix
First Class.
First Class.
Phoenix


Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) .
Race : Varulv
Navn. : Phoenix eller Pyra
Alder : 18
Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen)
Bosted : Her og der alle vejne
Partner. : Hvad skal jeg med sådan en?
Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist
Antal indlæg : 2578
Reputation : 12
Join date : 14/09/13

En statue af sten? eller er det her en fanget Dæmon? (Jack White) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En statue af sten? eller er det her en fanget Dæmon? (Jack White)   En statue af sten? eller er det her en fanget Dæmon? (Jack White) - Page 2 Icon_minitime9/2/2014, 01:43

Uden tøven vendte Phoenix sig om og spredte hendes ben så han kunne stikke op i hende igen, men der var en ekstra ting ved denne stund. ”jamen, herre, der er ikke andet en at gøre det, for at finde ud af resultatet, så prøv.” Phoenix lod ham proppe dildoen op i hendes røv og stønnede svagt. Roligt lagde hun sig til rette da han havde sat sig med hende i mellem hans ben. ”javel.” sagde Phoenix hurtigt og åbnede sin mund for at sutte den af for tredje gang.
Da han tændte for pillerne, stønnede Phoenix højt og nydende. Hele hendes krop rystede og hun var glad for at Jack holdte hendes hoved og styrede det, ellers var det gået galt for hende. Da han kom, var hun nær blevet kvalt, fordi hun stønnede og gispede samtidig med. Phoenix så rædselsslagen til da at hans sæd væltede ud af hende mund. ”Nej, nej, nej.” Jamrede hun og gispede igen, mens hendes øjne begyndte at få et bange udtryk. Da han slukkede for pillerne og de faldt ud. Var Phoenix tæt på at gå ud som et lys. De mange midler der var kommet ind i hendes krop, havde påvirket hendes energi og vendt op og ned på alt i hende. Phoenix så døsigt på Jack og lagde hovedet på skrå. ”Jeg er her kun så længe som de befaler.” Phoenix tørrede sig hurtigt om munden for at få den værste sperm fjernet fra hendes mund og hage. Phoenix bed tænderne sammen da han satte tænderne ned i hendes hånd.
Efter at han havde bedt hende om at gå ud og tage et bad nikkede hun roligt og kyssede ham svagt igen. ”Herre, kan jeg sove?” mumlede hun og glippede svagt med øjnene. ”de har gjort mig så forfærdelig træt. Jeg kan ikke holde til mere.” Phoenix bevægede sig forsigtigt ud på det som hun regnede med var et badeværelse og var da også heldig.
Roligt tog hun sin elastik ud at sit hår og gik ind under bruserens rindende vand, som vaskede hende ren for sæd og hendes sved. I en svag tone, begyndte Phoenix at nynne og synge. ”Let it go, let it go, can’t hold it back…” Det hele begyndte at svimle for Phoenix’es blik og hendes ben rystede kraftigt. ”oh, nej…” mumlede Phoenix og mistede balancen. Hun hamrede hovedet ned i det hårde gulv og en lille pøl af blod begyndte at danne sig under hendes hoved. ”Herre? Hjælp…” mumlede Phoenix hæst og besvimede.

Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En statue af sten? eller er det her en fanget Dæmon? (Jack White) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En statue af sten? eller er det her en fanget Dæmon? (Jack White)   En statue af sten? eller er det her en fanget Dæmon? (Jack White) - Page 2 Icon_minitime9/2/2014, 11:23

Jack gik ud på badeværelset med en skuffet mine "hmm jeg troede hun ville have holdt længere" han løftede hende og lagde hende ind i sengen og lagde bandager om hendes hoved. han smilede til hende og lagde sig ved siden af hende og så på sit ur "virkningen tager først af om et par timer, din herre giver dig lov til at sove op af ham" han smilede til hende og lod hende falde i søvn med hendes hoved på hans brystkasse. han vågnede precis en time senere og gik ud for at finde en ny dose af det gyldne stof. han stak det i underarmen af Phoenix og lod det glide ind. såret i hendes pande var væk, han gik hen til hende og vækkede hende med en lille skulder rysten "tid til din dosis fra din herre" han lagde sig ned ved hende og kyssede hende. han forsatte ned af hendes krop og lagde hovedet mellem hendes ben og lod hans lange tunge køre ind i hendes underliv og rettede sig op med et smil før han stillede hende op på alle fire og kørte hårdt på. han greb hård om hendes røv og bevægede hende selv. han trak ud og kom over hendes ryg før han kørte ind i hendes røv hul og tog fat i hendes hår så hun blev revet lidt tilbage. han kom i hende igen og lagde sig ned i sengen "kom og rid din herre som aldrig før" han lod hende sætte sig over skrævs og lod hans lem køre ind i hendes underliv. an smilede bare og lænede sig tilbage.
Tilbage til toppen Go down
Phoenix
First Class.
First Class.
Phoenix


Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) .
Race : Varulv
Navn. : Phoenix eller Pyra
Alder : 18
Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen)
Bosted : Her og der alle vejne
Partner. : Hvad skal jeg med sådan en?
Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist
Antal indlæg : 2578
Reputation : 12
Join date : 14/09/13

En statue af sten? eller er det her en fanget Dæmon? (Jack White) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En statue af sten? eller er det her en fanget Dæmon? (Jack White)   En statue af sten? eller er det her en fanget Dæmon? (Jack White) - Page 2 Icon_minitime9/2/2014, 17:44

Phoenix vågnede svagt da Jack kom ind på badeværelset. ”Undskyld herre, men jeg kunne ikke mere.” Phoenix’es ansigts udtryk var oprigtigt trist og undskyldende. ”Tilgiv mig herre.” Mumlede hun da han lagde hende i sengen igen. Da han viklede hendes hoved ind i bandager, var Phoenix næsten helt væk igen, men hun kæmpede en brag kamp for at holde sig vågen, for ikke at skuffe hendes herre mere end en gang. ”Tak, herre, så god de er ved mig.” Mumlede Phoenix og gav ham en svagt smil. Roligt lagde hun hovedet til rette på hans bryst og faldt med det samme i søvn.
Hendes tanker under hendes lur, var ikke påvirket af midlet som Jack White havde sprøjtet ind i hende. ’Se at komme væk, du har muligheden nu! Gør det! han sover, stik af og kig dig ikke tilbage mod ham… han misbruger bare din krop!’ Phoenix glippede svagt med øjnene og kiggede rundt, der var ikke gået mere end et par minutter så Phoenix rystede på hovedet og lagde sig til at sove igen.
’Se nu at komme væk! Han misbruger dig! Han bruger dig til sine lyster!’ stemme var der igen og Phoenix svarede i drømmen: ’Jeg er da lige glad, han er sød mod mig, han giver mig en plads at udfylde i mit ynkelige liv.’
Jo mere Phoenix sov, desto mindre virkede midlet . Phoenix kunne mærke væmmelsen ved at ligge sammen med Jack og hvis ikke det var fordi hun var blevet så udkørt, var hun stukket af…
En lille skælven gik igennem Phoenix da Jack stak sprøjten i hende og alle hendes tanker om at stikke af, forsvandt som dug fra solen. Det gav et sæt i Phoenix da Jack vækkede hende. ”Hm?” Phoenix så forvirret på sin herre, men fik hurtigt fadt i det han mente. ”Ja, herre.” Mumlede hun og gned sine øjne. En lille rystelse gik igennem Phoenix da han begyndte at kysse hende ned over hendes krop.
Phoenix gispede højt da han lod sin kolde tunge glide op i hendes indre. Da han fjernede hans tunge igen, sukkede Phoenix nydende.
En legesyg brummen lød fra Phoenix, da han stillede hende op på alle fire igen. I takt med at han hev hende tilbage, stønnede hun nydende og ind i mellem, skar hun ansigt ad ren smerte, men hun kæmpede for ikke at vise at det gjorde ondt. Da han kom over hendes ryg, fik hun kuldegysninger ad det som gled ned over siderne på hende og ned ad hendes arme. Igen og igen, stønnede Phoenix nydende og gispede ind imellem. Hendes vejrtrækning var hurtigt og meget let, som om hun slet ikke fik noget luft ned i hendes lunger.
Et skrig, lød fra hendes mund, da han hev hende i håret. ”Undskyld.” Mumlede Phoenix og bed sig i læben af smerte. Det gjorde ondt, meget ondt. Et lille nydelses skrig, kom fra Phoenix da han kom i hende igen. En lille lettet lyd kom fra hende da han trak sig ud. ’av, av, av… ‘ tænkte Phoenix, og prøvede at ignorere smerten som var kommet.
”Det skal jeg nok, hr. White.” Phoenix satte sig overskrævs på ham og smilede svagt, da han trængte op i hende igen. Roligt begyndte Phoenix at ride ham, men satte roligt tempoet op, så hun endte med at ride ham hårdt. Phoenix tog hans ene hånd og lagde den på hendes bryst. ”Hvis det ikke er godt nok, herre, så sig det, jeg vil gøre alt, for at tilfreds stille dig.” Phoenix begyndte at stønne og gispe.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En statue af sten? eller er det her en fanget Dæmon? (Jack White) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En statue af sten? eller er det her en fanget Dæmon? (Jack White)   En statue af sten? eller er det her en fanget Dæmon? (Jack White) - Page 2 Icon_minitime11/2/2014, 13:10

han lod sin hånd lukke sig om hendes bryst mens hun red ham "op med tempoet" han smilede til hende da hun satte farten op og kom i hende. uden at trække ud lagde han hende ned på sengen og kørte på hende igen hårdt, han smilede til hende og trak ud før han kom ud over hende. han lagde sig ned ved siden af hende "kom med nu" han tog hendes hånd og førte hende ud på badeværelset hvor han åbnede et andet rum som indeholdte et bade kar og en stor pool "det er tid til at du mærker en ny følelse af at have sex i vand" han smilede til hende og gik ned i vandet med hende. han smilede til hende og lod en hånd glide ned over hendes krop. han smilede til hende og lod sine fingre glide hen over hendes krop mens han trængte hende op mod en kant og kørte ind i hende med et smil. han fortsatte roligt med bølgerne de skabte i vandet. han kyssede hende dybt og lod sin tunge glide ind i hendes mund mens hans ene hånd lå på hendes balle og den anden på hendes bryst. han trak sit hoved til sig igen "jeg vil give dig en helt ny følelse" han smilede til hende og kom i hende med et lille smil på læben. han hjalp hende op igen efter det og gik ind i sove værelset igen og kørte på hende i en hel time før han til sidst smed sig i sengen og lod hende kravle op til sig, kælent aede han hende lidt "dette bliver nok den sidste dag vi har sammen, jeg har ikke mere af stoffet så den gamle kedelige phoenix kommer nok igen. jeg har det nok bedre med at få hende væk inden da men først..." han løftede hendes hoved "så skal du give mig den fulde tur en gang til og så kan jeg få fred i sjælen" han smilede til hende og først lod hende begynde at sutte på hans lem.
Tilbage til toppen Go down
Phoenix
First Class.
First Class.
Phoenix


Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) .
Race : Varulv
Navn. : Phoenix eller Pyra
Alder : 18
Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen)
Bosted : Her og der alle vejne
Partner. : Hvad skal jeg med sådan en?
Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist
Antal indlæg : 2578
Reputation : 12
Join date : 14/09/13

En statue af sten? eller er det her en fanget Dæmon? (Jack White) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En statue af sten? eller er det her en fanget Dæmon? (Jack White)   En statue af sten? eller er det her en fanget Dæmon? (Jack White) - Page 2 Icon_minitime11/2/2014, 22:29

Et lille legesygt smil kom fra hende, da han vendte hende om og begyndte at køre hårdt på hende igen. Gisp efter gisp lød fra hendes åbne mund. Hele hendes krop var øm, men ville have mere, som om den ikke ville stoppe igen. Da han trak sig ud af hende, uden at komme, så hun undrende på ham. ’hvorfor stoppede hen? Gad han ikke mere? Er jeg ikke god nok længere?’ Da han lagde sig ned ved siden af hende, roligt lod hun en hånd nusse ham på det nederste stykke af maven og så på ham med et venligt og sødt blik. I det han tog hendes hånd og begyndte at snakke. Så hun undrende på ham. ”Hvad skal vi? Hvor skal jeg hen?” Spurgte Phoenix svagt og gik lydigt med ham.
Da han åbnede døren, så hun forundret på vandet og smilede stille. ”Og hvis jeg siger jeg har haft det?” Spurgte Phoenix drillende og fulgte roligt med ham, uden at virke for ivrig. ’Sex i vand… tja, tror jeg faktisk Phoenix har prøvet før, men det er da værd at prøve det igen, og mere sex med min herre, jo bedre!’ tænkte Phoenix og skælvede svagt da Jack rørte hendes krop. En lille jamrende lyd lød fra hende da han trængte op i hendes indre. ’av, av, av! Hold det i dig! Lad være med at vise at du er svag over for ham! Han vil kassere dig som et gammelt stykke kød hvis du brokker dig over at han har sex med dig! Så luk arret!’ skreg en stemme i hendes hoved.
Imens han knaldede hende og kyssede hende dybt, snavede hun glædeligt igen og stønnede mod hans læber. Hun mærkede svagt hans hænder tag om hendes ene bryst og balle. Roligt blev Phoenix mere ivrig og ville gerne have mere af samme slags som hun fik nu.
En lille trist knurren kom fra Phoenix’es bryst og hals da han trak sig fra hende, men knurren blev hurtigt skiftet ud med en nydelses lyd, da han kom i hende. ”Jeg er frisk herre.” Hviskede hun hæst og fulgte roligt efter hendes herre, da han havde trukket sig ud af hende.
Den time som Jack gav hende, fik kun hendes underliv til at gøre mere ondt. ’AV, AV, AUUU!’ skreg hun inde i hovedet på sig selv og kæmpede for ikke at begynde at skrige i ren smerte. Men de gange han kom i hende, var smerte ikke så slem som den havde været før…
Phoenix gispede i ren smerte da Jack trak sig ud. ”Av…” Mumlede Phoenix og tog nogle dybe indåndinger. Forsigtigt kravlede hun op til ham og begyndte at nusse hans bryst kasse med blide strøg så han kunne se at han havde magten, og at Phoenix bare var en slave som skulle have en ordre om det hun skulle lave for eller ved ham. ”Jamen herre, overtal Phoenix eller vis hende at du kan give hende det hun gerne vil have! Hun kan overtales, sig du vil skade hendes kære hvis hun ikke gør som du beder om, eller giv hende tortur til hun acceptere dig.” Phoenix’es stemme var kælen og bedende. ”Herre, jeg vil ikke forlade dem og deres fantastiske gaver! Du har givet mig en plads i livet, en plads hvor jeg kan gøre dem tilfreds! Herre ikke send mig bort, jeg beder dig..” Da han førte hendes hoved ned mod hans lem slikkede hun sig grådigt omkring munden og lagde sig til rette så både Jack og hende kunne nyde at Phoenix gjorde det for ham.
En svag form af væmmelse plantede sig i hendes hjerne. ’kom væk!’ skreg en stemme i hendes hoved. Inden at hendes herre var kommet, trak hun sig væk fra ham og lagde hænderne for hendes øre. ”Herre! Hun kommer nu! Jeg kan ikke stoppe hende! HERRE!” Phoenix begyndte at ryste og vride sig. ”Herre, få hende til at stoppe! Jeg vil være hos dig!” hviskede den del som Jack havde skabt. ”KOM VÆK FRA MIG!” Skreg Phoenix højt og hvæsede ad sig selv. Den rigtige Phoenix var begyndt at komme frem til overfladen og det gyldnende skær over Phoenix’es øjne forsvandt langsomt. De mange ting som Jack havde gjort mod Phoenix, fik hendes krop til at gå i panik og fik det hele til at stoppe, eller rettere sagt, Phoenix besvimede…
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En statue af sten? eller er det her en fanget Dæmon? (Jack White) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En statue af sten? eller er det her en fanget Dæmon? (Jack White)   En statue af sten? eller er det her en fanget Dæmon? (Jack White) - Page 2 Icon_minitime12/2/2014, 01:07

han smilede bare til hende triumferende "nå jeg vidste slet ikke at jeg havde brugt alt din energi, ups" han tog noget tøj på før han teleporterede hen under det træ de startede det hele under og kunne ikke dy sig for at give hende en gave mere inden han efterlod hende. han puttede sit lem i hendes mund og kørte frem og tilbage før han trak ud og kom ud over hende. han nåede kun lige at tørre det sidste væk inden to mænd kom gående. han så på dem med et smil "mine herre, jeg vil for 30 dollars per næse overdrage denne pige i jeres varetægt så længe i lyster" han smilede til dem da de så på hinanden og til sidst betalte ham med et smil på læben "nyd jeres voldtægt mine herrer" han teleporterede lid væk der fra og op i et træ hvor han plukkede et æble og begyndte at overvære mændene tage hende fra hver deres ender. Jack ventede bare på at hun skulle vågne enlig han ville elske at se dem blive svitset til kul af en vred Phoenix. hun måtte entlig være bange for ham nu ikke, hun har set hvad han kan gøre mod hende det eneste han skulle nu var at få hende til at bryde kontrakten men det ville nok blive let nu. han smilede og tog en bid af æblet med et smil og saft dryppede ned på hans skjorte.
Tilbage til toppen Go down
Phoenix
First Class.
First Class.
Phoenix


Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) .
Race : Varulv
Navn. : Phoenix eller Pyra
Alder : 18
Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen)
Bosted : Her og der alle vejne
Partner. : Hvad skal jeg med sådan en?
Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist
Antal indlæg : 2578
Reputation : 12
Join date : 14/09/13

En statue af sten? eller er det her en fanget Dæmon? (Jack White) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En statue af sten? eller er det her en fanget Dæmon? (Jack White)   En statue af sten? eller er det her en fanget Dæmon? (Jack White) - Page 2 Icon_minitime12/2/2014, 10:18

Phoenix var ved at komme til sig selv, og hun mærkede to ting. Hendes krop gjorde forfærdeligt ondt og der var to mænd som voldtog hende. ’hvad i?!’ tænkte Phoenix sløvt og prøvede at vride sig fri. ”Hey, se hun vågner!” Jublede den ene mand som var oppe i hende. ’Ar… seriøst!’ Ham som hun var tvunget til at sutte den af på smilede lystigt over det. ”sut nu kvinde!” Hvæsede han ad hende, men Phoenix havde nu nogle andre tanker i hovedet end at sutte. Hårdt og hurtigt lukkede hun tænderne sammen omkring det nederste at hans lem. ”AUUUUUUUUUU!” Hylede han op og faldt sammen på jorden, med hænderne mellem hans ben. ”oh, gjorde det ondt?” Spurgte Phoenix spydigt og satte ild til sig selv, så ham der knaldede hende, skreg af ren smerte, da hans lem blev slemt forbrændt, og trak sig hurtigt ud. Phoenix landede tungt på jorden og bandede svagt. ”Se, det her er hvad der sker når man voldtager mig!” Raseriet i Phoenix voksede og hendes hår og krop, var omgivet af flammer. ”FORSVIND MED JER!” Hvæsede hun højt og lod ilden nære ved deres frygt. Langsomt og elegant lagde hun en hånd på deres skuldre, så ilden fik fadt i deres kød og begyndte at brænde. Mændene skreg op og tog benene på nakken. ”OG HOLD JER VÆK!” et glad smil spillede omkring Phoenix’es læber, inden hun faldt ned på jorden med et tungt suk. ”Hvad skete der?” Roligt kravlede Phoenix hen til træet og satte sig op ad det. ilden brændte stadig lystigt omkring hende, men den tog ikke fadt i træet. ”Ild, dæk min krop.” Mumlede hun og så hvordan ilden dannede et beskyttende lag rundt om hende, så det lignede at hun bare havde en meget meget livlig kjole på.
”Hvorfor har jeg ondt i min krop, og en grim smag i munden? Hvor er White?” Roligt lagde hun armene om benene på sig selv og kunne mærke fortvivlelsen brænde i hendes hoved.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En statue af sten? eller er det her en fanget Dæmon? (Jack White) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En statue af sten? eller er det her en fanget Dæmon? (Jack White)   En statue af sten? eller er det her en fanget Dæmon? (Jack White) - Page 2 Icon_minitime12/2/2014, 11:14

som hun kaldte dukkede han op ud af ingen ting, stadig med tanken som den anden phoenix havde sagt. måske først og fremmest ville han teste hvor meget hun kunne huske "du kaldte min unge mester" han smilede slesk og knipsede så han stod med et tæppe og gav det til hende. han smilede som han altid til hende og hjalp hende op at stå "jeg beklager at jeg ikke var her til at hjælpe dig med at nakke de mænd der har gjort det mod det" han smilede bekymret men inde i hans hoved var det anderledes *ja jeg havde for travlt med at æde æbler* han trak et blåt lomme tørklæde frem og tørrede noget sæd væk fra hendes mund og gav det til hende "du er virkelig ramt hårdt hva" han smilede roligt til hende "jeg har et sted vi kan tage hen" han lagde en hånd på hendes skulder og teleporterede hen til en lille lejlighed som han havde opstøvet mens de havde været fra hinanden *så er det din tur til at arbejde min lille sex dukke, overtal hende inde fra* han smilede til hende og satte sig på sofaen "der er noget tøj inde i skabet der henne" han smilede til hende og lagde hovedet tilbage og lukkede sine øjne.
Tilbage til toppen Go down
Phoenix
First Class.
First Class.
Phoenix


Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) .
Race : Varulv
Navn. : Phoenix eller Pyra
Alder : 18
Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen)
Bosted : Her og der alle vejne
Partner. : Hvad skal jeg med sådan en?
Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist
Antal indlæg : 2578
Reputation : 12
Join date : 14/09/13

En statue af sten? eller er det her en fanget Dæmon? (Jack White) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En statue af sten? eller er det her en fanget Dæmon? (Jack White)   En statue af sten? eller er det her en fanget Dæmon? (Jack White) - Page 2 Icon_minitime12/2/2014, 12:19

”WHITE?!” Hun så overrasket op og krøb sammen. ”Hvad laver du her?” Mumlede hun svagt og følte sig som en lille pige der vidste at hun havde gjort noget galt. Hurtigt tog hun imod tæppet og bandt det om sig. Roligt slukkede hun ilden der beskyttede hende. ”Hvor ved det det fra? Jeg har ikke sagt noget…” Phoenix trak sig lidt væk fra ham og så mistroisk på ham. ”Hvor ved du fra at der var nogle mænd her?! Jeg har ikke sagt noget om det!” En lille vredes gnist blev tændt i hendes øjne. ”Hvad ved du?” Spurgte hun hårdt og begyndte at opbygge nye facader som skulle beskytte hende i mode alt og alle.
Da han tryllede et lommetørklæde frem lod hun ham tørre hendes mund. ”Det er ikke første gang.” Mumlede hun og tog fadt i det blå tørklæde. Skræmte følelser og chokerende billeder dukkede frem i hendes hukommelse da han lagde hånden på hendes skulder. ”Nej, jeg vil bare gerne hjem.” Sagde Phoenix svagt, men hun stod stille da hun indså at det var forsendt at flytte sig væk fra ham.
Hun stod som en pind da han havde sat sig i sofaen. ”Jeg vil gerne hjem… og det her er ikke mit hjem…” Phoenix så rundt og begyndte svagt at ryste i kroppen, som indikerede den velkendte forvandling.
Phoenix faldt sammen på gulvet og klynkede over smerten ved at skifte. ”Nej… lade være jeg beder dig…” Men ulven hørte ikke efter. Pels begyndte at vokse frem over alt på hendes krop og hendes skikkelse ændrede sig til ulv.
Den snehvide ulv med de røde øjne, så op på Jack med afsky. Ulven havde godt nok været bedøvet, men den kunne genkende den afskyelige færd som hendes menneske jeg havde været over dækket med. Ulven rejste sig op og knurrede advarende og vredt ad ham.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En statue af sten? eller er det her en fanget Dæmon? (Jack White) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En statue af sten? eller er det her en fanget Dæmon? (Jack White)   En statue af sten? eller er det her en fanget Dæmon? (Jack White) - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En statue af sten? eller er det her en fanget Dæmon? (Jack White)
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» just... no (Jack White)
» En stille aften (Jack White)
» do you have a offer for me and my little clan, demon? ( Jack White )
» Sometimes, the savior is even worse than the villain //Jack White//
» The white moon and the white wolf. (Digt)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Andre byer i verden :: Andre byer i verden (emnerne) :: Washington selve byen-
Gå til: