Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
En stille aften (Jack White) - Page 2 Icon_minitime31/5/2017, 20:24 af Millicent
Admin Expressen #16


Hey Newworld , this is a ghost speaking



Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Kommentarer: 29
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
En stille aften (Jack White) - Page 2 Icon_minitime6/6/2017, 15:25 af Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …


Kommentarer: 12

 

 En stille aften (Jack White)

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




En stille aften (Jack White) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En stille aften (Jack White)   En stille aften (Jack White) - Page 2 Icon_minitime24/12/2013, 23:47

han smilede da hun spurgte og lagde en finger under hendes hage "lad mig omformulere, jeg vil have at du skal være min lille turteldue, min muse, min elsker" han rullede på det sidste r med et smil på læben og lod sine fingre glide ned over hendes kind "hvad siger du" han smilede til hende og lagde sig så tilbage i græsset "kom nu jeg bider ikke" han smilede til hende med det charmerende smil som han altid havde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En stille aften (Jack White) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En stille aften (Jack White)   En stille aften (Jack White) - Page 2 Icon_minitime26/12/2013, 23:34

Dafia blev knaldrød i hovedet, og lavede store øjne da Jack nævnte elsker. Hun rettede nervøst på sine briller, og blinkede hurtigt et par gange.
"Ehm, jo, altså..." Hun kunne ikke rigtig få sine ord til at hænge sammen.
"Jeg har aldrig prøvet det før..." hun tænkte tilbage til dengang hun var hos sin mor, og præsten kom ind for at se til hendes arbejde. De havde en længere snak, og han endte ud i at sige at man skal ikke være bange for at prøve noget nyt. Dafia smilede.
"Jeg kan ikke se noget problem i det, så det vil jeg da gerne." hun rettede igen på sine briller, og nikkede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En stille aften (Jack White) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En stille aften (Jack White)   En stille aften (Jack White) - Page 2 Icon_minitime30/12/2013, 01:54

han smilede over hendes svar "det glæder mig at du ser det sådan" han smilede til hende og kom i tanke om noget "hvis du nogensinde for brug for min hjælp så hold om den her og sig mit navn, så er jeg der i et ruf" han trak en lille halskæde op af sit ærme, den havde en stor rød sten der refflekterede Jack og en lille røgsky i sidt indre "den passer lige til dig, og er også et bevis på at du er min" han smilede kækt og gav hende den på "pas nu godt på den" han smilede og lagde en hånd under hendes hovedog lænede sig ind, han kyssede hende, på munden denne gang og lod sin tunge lege med hendes. han smilede til hende "ikke en dårlig start" han smilede til hende og nød den røde farve hun fik i kinderne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En stille aften (Jack White) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En stille aften (Jack White)   En stille aften (Jack White) - Page 2 Icon_minitime30/12/2013, 02:02

Hun tog halskæden i hånden, og kiggede på den. Hun lod den hænge om halsen, og skulle til at sige noget, da Jack kyssede hende. Hun blev knaldrød i hovedet, men kunne ikke undgå at indrømme hun nød det. Hun havde ikke været sammen med en på denne måde i lang tid, og hun kunne mærke en varm følelse i hele kroppen. Hun tænkte på om han havde opdaget hendes piercing i tungen. Da han stoppede, kiggede hun på ham, med et blik der indikerede hun ikke ville have han skulle stoppe.
"Det er en pæn halskæde." Hun havde svært ved at danne sætninger, og prøvede på ikke at blive rødere i hovedet, end hun allerede var.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En stille aften (Jack White) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En stille aften (Jack White)   En stille aften (Jack White) - Page 2 Icon_minitime30/12/2013, 03:02

han smilede til hende "det kommer an på hvem der bær den" han smilede til hende og kyssede hende igen. varmen fra hende var forfriskende for at sige det mindste. hans øjne fangede de orange flammer og kastede dem rundt i dem. han smilede til hende "tja skal vi fortsætte indenfor min kære" han smilede og hjalp hende inden for i teltet. det var et meget lille telt og der var ikke meget plads til dem begge men han lagde sig "jeg tror en dag at du skal have et større telt" han smilede og tog sit tøj af over for hende med et smil "kom nu det er ikke sjovt hvis det kun er mig der gør det" han smilede til hende og kyssede hende igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En stille aften (Jack White) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En stille aften (Jack White)   En stille aften (Jack White) - Page 2 Icon_minitime30/12/2013, 03:12

Dafia sad inde i teltet, og kiggede på Jack mens han afklædte sig selv. Hun bed sig blidt i læben, og nød synet af ham. Hun lænede sig ind mod ham, og imens hun kyssede ham, åbnede hun sine bukser, og tog dem af. Hun satte sig oven på ham, stadig med underbukser og top på, og kyssede ham på halsen. Hun trak hurtigt sin top af, og sad nu ovenpå ham i undertøj. Hun kyssede videre på halsen, og kørte sin tunge legene rundt på hans hals.
"mhm.. Burde jeg få mig.." Hun kyssede ham på munden igen, og kiggede ham i øjnene, imens hun åbnede sin sorte bh, lagde den ud til siden, og lod sine c-cups bryster hvile på hans brystkasse.
"hva tænker du på?" spurgte hun frækt, og bed sig selv blidt i læben igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En stille aften (Jack White) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En stille aften (Jack White)   En stille aften (Jack White) - Page 2 Icon_minitime30/12/2013, 03:22

han smilede til hende "jeg tænkte om det er muligt for en dæmon at komme i himlen få så er jeg der nu" han smilede til hende og lagde hende ned på jorden under dem og kravlede langsomt ned af hendes krop og listigt tog han hendes trusser af. han slikkede sig om munden og kyssede hende på det ene lår "er du klar til at føle hvordan en dæmon tunge er mod dine sartere dele" han lod sin tunge glide ind mellem hendes skamlæber og kørte rundt, op og ned, frem og tilbage inden at han trak den helt ud igen og så op "nå må jeg høre nogle ønsker, min kære lille cyborg" han smilede til hende og lod en finger glide hen over hendes skamlæber og slikkede den ren "nydelig smag du har dig der" han smilede til hende og lagde sig ned ved siden af hende og lagde sig ind i hendes øre "eller måske, vil du heller have at du bliver mit lille legetøj" han smilede kækt til hende og kyssede hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En stille aften (Jack White) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En stille aften (Jack White)   En stille aften (Jack White) - Page 2 Icon_minitime30/12/2013, 03:37

Dafia lukkede øjnene da han kravlede ned og tog hendes trusser af. Da hun mærkede han tunge, stønnede hun lavt. Hun lukkede hænderne fast om jorden, og nød hans tunge imellem hendes ben. Da han lagde sig ved siden af hende, vendte hun front mod ham, og kyssede ham på halsen igen.
"du må gøre lige hvad du lyster ved mig. Jeg vil have du bestemmer helt selv." stønnede hun, og lod sin ene hånd køre igennem hans hår, imens hun kyssede ham på munden.
"jeg vil gøre alt for dig." stønnede hun, og så ham ind i øjnene. Han burde tydeligt kunne se at hun var høj på liderlighed.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En stille aften (Jack White) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En stille aften (Jack White)   En stille aften (Jack White) - Page 2 Icon_minitime30/12/2013, 03:51

et lusket smil bredte sig på hans læber "perfeekt" han smilede til hende og tog sine bukser af og lagde sig ned over hende. han stødte hårdt til "oh det har været noget tid" han smilede til hende og begyndte at hugge, først langsomt men han blev ved med at opbygge farten og hele tiden gik det hurtigere og hurtigere indtil han til sidst pumpede tre store salver af sæd lige ind i hendes under liv. han smilede til hende, det havde vidst været længe siden de begge to havde gjort det for hun var helt væk i liderligheden "er du klar for nu begynder vi for alvor" han satte hende op på alle fire og sad drillende med sit lem og kørte det rundt om hendes underliv før han førte det ind i hendes røvhul. han lænede sig ind over hende "lad mig høre dig sige at du er min lille slave" han smilede til hende og begyndte at køre frem og tilbage. han fortsatte med at køre på hendes røvhul indtil han skulle til at komme hvor efter han vendte hende om så hun sad på knæ "du har været så artig at du har fortjent en belønning han tog en hånd og lagde den på hendes hoved og lod hende sutte ham af lige indtil han kom i hendes mund, ikke lige så voldsomt som før men stadig væk nok til at hun var ved at kløjs i det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En stille aften (Jack White) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En stille aften (Jack White)   En stille aften (Jack White) - Page 2 Icon_minitime30/12/2013, 04:10

Da Dafia mærkede hans størrelse, stønnede hun højlydt, og lagde hovedet tilbage i nydelse. Da hun blev svunget om på alle 4, dryppede det fra mellem hendes ben. Hun lukkede øjnene, og mærkede ham drille hende, for til sidst at støde ind. Hun kom med et lille udbrud i nydelse, og lagde sit hoved tilbage.
"jeg er din lille slave." stønnede hun, og imellem hans stød, stønnede hun det igen og igen.
Da han hev hende på knæ, åbnede hun frivilligt munden, og afslørede en lille tunge piercing. Hun tog ham i munden, og imens hun legede med ham, førte hun en hånd ned mellem sine ben, og rørte sig selv, indtil han kom. Hun fik samlet det hele på tungen, og sank. Så åbnede hun munden og viste ham sin tunge.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En stille aften (Jack White) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En stille aften (Jack White)   En stille aften (Jack White) - Page 2 Icon_minitime30/12/2013, 13:27

han smilede til hende og lagde hende ned igen mens han begyndte forfra "og hvor længe har du tænkt dig at være min slave" han smilede mens han kørte videre og løftede hende så det var kun ham at holde fast i, han begyndte at slikke hendes bryst vorter og sutte på dem. han smilede til hende og kom i hende igen. han fortsatte om på alle fireog satte sig i med benene over kors og trak hende ned på hans lem og lod hende køre op og ned. de fortsatte i time vis på den her måde, lige som Jack kunne lide det. til sidst kollapsede hun oven på ham. stadig med hans lem inden i hende og stadig stakåndet efter de hårde omgane. hans grå øjne mødte hendes og smilte til hende "du har gjort det godt, ikke mange kan holde sig så længe" han lagde en hånd på hendes kind og aede den "måske en dag for du dit eget hus med en seng som jeg kan pule dig i" han smilede til hende da en tanke ramte ham "ja lad os gøre det, lad os finde dig et hus så jeg ved hvor jeg har dig" han smilede til hende og lod hende sove på hans brystkasse.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En stille aften (Jack White) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En stille aften (Jack White)   En stille aften (Jack White) - Page 2 Icon_minitime2/1/2014, 20:03

Dafia stønnede højlydt, og bed sig i læben igen, denne gang lidt hårdere.
"For altid." fik hun fremstammet, imens hun nød hans stød.
Hun kollapsede sammen ovenpå hans brystkasse, og lagde sig til rette. Hun smilede af hans kompliment, og lukkede øjnene. Hun skulle til at svare ham, men var så udmattet, at hun faldt i søvn.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En stille aften (Jack White) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En stille aften (Jack White)   En stille aften (Jack White) - Page 2 Icon_minitime3/1/2014, 00:17

han smilede til hende da hun vågnede "god morgen smukke sov du godt, hvad siger du til lidt morgen gymnastik" han ventede ikke på svar før han stødte lemmet ind i hende igen. han smilede til hende og kørte frem og tilbage før han til sidst kom i hende. han rejste sig og tog sit tøj på "så hvad siger du til mit forslag, et hus til dig i stedet for det her eller måske bare en lejlighed" han smilede til hende og gik ud af teltet "det ville være mere civiliseret" han så på hende med et smil go så på sit armbånds ur.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En stille aften (Jack White) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En stille aften (Jack White)   En stille aften (Jack White) - Page 2 Icon_minitime8/1/2014, 08:44

Dafia kiggede på ham imens han tog tøj på, og lyttede til hans forslag.
"Tja.. Altså, det er en rigtig sød ide, men jeg elsker jo at bo i mit telt. Jeg elsker at rejse rundt, og jeg tror det ville være underligt at skulle flytte ud fra det."
Dafia tog hurtigt sit tøj på, og gik udenfor. Hun strakte sig, og tog en dyb indånding. Så lagde hun sig på maven, og begyndte stille at tage armbøjninger.
"1....2....3...." Hun kiggede over mod Jack imens hun tog armbøjninger.
"Jeg tror bare ikke det at bo i noget jeg ikke kan flytte op og tage med på 5 minutter, er noget for mig." Hun smilede, og talte videre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En stille aften (Jack White) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En stille aften (Jack White)   En stille aften (Jack White) - Page 2 Icon_minitime8/1/2014, 10:09

han smilede til hende "helt ok" han smilede til hende og lod hende stille sig op før han trak hende ind til sig og gav hende et kys "hm hvad siger du til at vi bruger de næste par natter på hotellet. det er ikke godt for min ryg at sove på jorden hele tiden" han smilede til hende og så ned på hende i hans arme og lagde en hånd på hendes røv og gav den et klem. hun var hans nu, hun havde selv sagt det. han smilede til hende og gav hende et kys til
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En stille aften (Jack White) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En stille aften (Jack White)   En stille aften (Jack White) - Page 2 Icon_minitime19/1/2014, 21:38

Dafia kom op og stå, og lod sig blive hevet ind i Jacks arme. Hun stod et øjeblik og lod sig slappe af.
"Tjo. En enkel nat, eller to i en seng kan aldrig skade." Hun smilede op til ham, og vippede let på tæerne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En stille aften (Jack White) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En stille aften (Jack White)   En stille aften (Jack White) - Page 2 Icon_minitime19/1/2014, 23:43

han lagde sin arm om hendeog lod den glide ned om hendes hofte hvor den lagde sig " så lad os gå for at finde et sted at overnatte, men noget siger mig at vi ikke får så meget søvn" han gik med hende ved sin side ned til byen og fandt deres lokale hotel "to nætter i et to mands værelse til lidt senere" manden bag skranken nikkede og fandt en nøgle og tog i mod Jacks penge. de gik tilbage og pakkede op og kom op på værelset. der var ikke meget af en udsigt men han havde alligevel ikke spekuleret så meget over det. han gik ud i badet og tog et langt bad før han kom ud igen "er du klar på en god nat" han smilede til hende og kyssede hende på munden.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En stille aften (Jack White) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En stille aften (Jack White)   En stille aften (Jack White) - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En stille aften (Jack White)
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» just... no (Jack White)
» do you have a offer for me and my little clan, demon? ( Jack White )
» Sometimes, the savior is even worse than the villain //Jack White//
» En statue af sten? eller er det her en fanget Dæmon? (Jack White)
» The white moon and the white wolf. (Digt)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Andre byer i verden :: Andre byer i verden (emnerne) :: Robotdoom :: Omegn-
Gå til: