Ingame Titel: : Dukkeføren, tidligere leder af the Wolf Clan og moder Cloman. Outgame Titel: : One of the first 10. Race : Clomans Navn. : Diana Alder : 500 år Evner/Classes. : beastcaller/sharman Bosted : Skoven uden for Occulta Tilhørende klan. : jeg var engang i en, men jeg vil aldrig vende tilbage til den slags Partner. : Det er da noget være pjat, sådan noget er stærkt overvurderet. Slaver. : nej tak jeg kan ikke drikke mere lige nu Evt. bemærkninger. : Ned på knæ og tig om det, hvis du vil have mere kage. Antal indlæg : 676 Reputation : 3 Join date : 04/12/12
Emne: Sv: [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) 1/10/2013, 21:30
// vi kunne lave et nyt agtigt? XD jeg køre lidt i cirkler i det her emne XD
Gæst Gæst
Emne: Sv: [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) 1/10/2013, 21:48
// hmm kan vi godt, og det gør jeg stort set osse... XD
Diana First Class.
Ingame Titel: : Dukkeføren, tidligere leder af the Wolf Clan og moder Cloman. Outgame Titel: : One of the first 10. Race : Clomans Navn. : Diana Alder : 500 år Evner/Classes. : beastcaller/sharman Bosted : Skoven uden for Occulta Tilhørende klan. : jeg var engang i en, men jeg vil aldrig vende tilbage til den slags Partner. : Det er da noget være pjat, sådan noget er stærkt overvurderet. Slaver. : nej tak jeg kan ikke drikke mere lige nu Evt. bemærkninger. : Ned på knæ og tig om det, hvis du vil have mere kage. Antal indlæg : 676 Reputation : 3 Join date : 04/12/12
Emne: Sv: [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) 3/10/2013, 20:09
//Well hvad skal det handle om? XD
Gæst Gæst
Emne: Sv: [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) 3/10/2013, 20:24
// hobour? klanen har fået lov at være der, såå nogen ideer? owo?
Diana First Class.
Emne: Sv: [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) 4/10/2013, 01:34
//vi kunne lave et start emne der omhandlede om at vi overtager stedet, og endvidere begynder at tilpasse os det nye sted ^^
Gæst Gæst
Emne: Sv: [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) 4/10/2013, 13:29
// yes xD
The Eye. Second Class.
Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Emne: Sv: [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) 18/6/2014, 12:57
//Jeg antager, at dette emne er lukket? Måske kunne du Diana lige skrive en præcis afslutning(referende afslutning), så jeg endelig kan give dette emne et mærkat på, at den er færdig :3
eller skal vi lade Kuumas sidste indlæg være afslutningen, det kunne være passende :) //
Gæst Gæst
Emne: Sv: [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) 18/6/2014, 14:11
// du har ret, Misha, det er lukket :) og tja ved det ikke om det kan være, men en ide kan være de pakker sammen med deres folk og går rundt i nogle måneder for at samle folk, indtil de har styrke nok til og trænge ind i Hobour og overtage det fra undergrunden, for til sidst at blive den rimelig store magt, som er ved og falde fra hinanden nu? :)
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma)
[Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma)