Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
(Færdig)En aften som alle andre - Eris - Page 2 Icon_minitime31/5/2017, 20:24 af Millicent
Admin Expressen #16


Hey Newworld , this is a ghost speaking



Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Kommentarer: 29
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
(Færdig)En aften som alle andre - Eris - Page 2 Icon_minitime6/6/2017, 15:25 af Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …


Kommentarer: 12

 

 (Færdig)En aften som alle andre - Eris

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




(Færdig)En aften som alle andre - Eris - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: (Færdig)En aften som alle andre - Eris   (Færdig)En aften som alle andre - Eris - Page 2 Icon_minitime15/8/2013, 21:15

"Oh snap...," mumlede Eris og så en lille smule forvirret ud. *Okay Eris, hvis du kan lave ting ud af ingenting, kan du også lave ting om til ingen ting,* formanede hun sig selv. Eller hun kunne vel i hvert fald få det til at virke sådan. Hun havde kun prøvet det et par gange, inden hendes skaber havde kappet kontakten og var rejst til Gud ved hvor, men det burde virke. Hun koncentrerede alt sin energi om ikke at være ti stede og kunne næsten mærke sig selv blive mere og mere gennemsigtig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




(Færdig)En aften som alle andre - Eris - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: (Færdig)En aften som alle andre - Eris   (Færdig)En aften som alle andre - Eris - Page 2 Icon_minitime15/8/2013, 21:18

Blomsterne forsvandt så snart Luke havde sagt det. Han så forvirret ned af sig og var fri. "Jeg er fri" udbrød han lettere overrasket og så derefter på Eris. "Næh du kan tro nej!" sagde han og slog så hårdt han kunne mod Eris inden imens hun blev gennemsigtig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




(Færdig)En aften som alle andre - Eris - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: (Færdig)En aften som alle andre - Eris   (Færdig)En aften som alle andre - Eris - Page 2 Icon_minitime15/8/2013, 21:24

Hun tog sig til hovedet, træt af den her åndssvage leg. "Jeg slog ikke dig ihjel, du slår ikke mig ihjel, lyder det ikke meget rimeligt?" sætningen var formuleret som et spørgsmål, men lød mere som et krav. "Jeg ville bare have noget at spise," mumlede hun mut. Hun gad ikke den her fyr mere, hun ville ud og finde en eller anden svag type, hun kunne slå ihjel uden problemer. "Men du er den første, der har voldt mig så mange problemer, tillykke med det...hej hej," sagde hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




(Færdig)En aften som alle andre - Eris - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: (Færdig)En aften som alle andre - Eris   (Færdig)En aften som alle andre - Eris - Page 2 Icon_minitime15/8/2013, 21:26

"..." Luke så på hende "er det et eller andet trick?" spurgte han og så ikke overbevist ud. Han holdt hænderne klar til at slå hende igen "så må du hellere få fart under futterne inden jeg skifter mening" sagde han køligt "jeg er ikke glad for børn generelt, og de blodsugende af slagsen står nederst på listen"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




(Færdig)En aften som alle andre - Eris - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: (Færdig)En aften som alle andre - Eris   (Færdig)En aften som alle andre - Eris - Page 2 Icon_minitime17/8/2013, 18:04

Eris smilede til ham. "Det er ikke et trick...desuden kan jeg nok finde noget bedre end...øh hvad er det, det hedder...cyborgblod et andet sted," sagde hun med et skuldertræk og prøvede at ignorre det faktum, at han så ud til at være hundrede procent klar til at slå hende. Hun ønskede absolut ikke at blive slået i sær ikke af en med arme lavet af metal, noget sagde hende, at det ville komme til at gøre mere end bare en lille smule ondt. Ved lyden af hans sidste kommentar smuttede hun lynhurtigt hen til gydens åbning, så hun kunne stikke af hurtigt, hvis det blev nødvendigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




(Færdig)En aften som alle andre - Eris - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: (Færdig)En aften som alle andre - Eris   (Færdig)En aften som alle andre - Eris - Page 2 Icon_minitime17/8/2013, 23:14

Luke holdt godt øje med Eris da hun løb væk. Han nikkede lidt og bakkede bagud ”blodsugere og varulve.. hvad bliver det næste” vrissede han og begyndte at gå. Han sørgede for at holde øje med hende imens. Han skulle ikke nyde noget af at møgungen pludselig kom bagfra. Det var første gang han havde mødt en vampyr, og forhåbentligt også det sidste. Han havde ikke planer om at dø endnu. *Lad det være alkoholen der tager livet af mig* tænkte han og gik tilbage til baren.

//out? xD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




(Færdig)En aften som alle andre - Eris - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: (Færdig)En aften som alle andre - Eris   (Færdig)En aften som alle andre - Eris - Page 2 Icon_minitime18/8/2013, 12:14

Eris smilede manisk og vinkede, da han gik sin vej. "Dit blod ville sikkert også have smagt for meget af metal..nyahaha," kommenterede hun efter fulgt af hendes tradmark latter. Ja hun var sikker på, at hun kunne finde noget bedre, hvis bare hun ventede, men det havde nu været sjovt, indtil han gennemskuede hendes illusion. Nå øv. Hun drejede om på hælen uden at se sig tilbage. Så gik hun med lette nærmest hoppende skidt væk fra gyden, som om intet ud over det sædvanelige var hændt der, imens hun nynnede en sang om død og ødelæggelse.
//I guess...it was fun xD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




(Færdig)En aften som alle andre - Eris - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: (Færdig)En aften som alle andre - Eris   (Færdig)En aften som alle andre - Eris - Page 2 Icon_minitime18/8/2013, 20:07

//Yup :3//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





(Færdig)En aften som alle andre - Eris - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: (Færdig)En aften som alle andre - Eris   (Færdig)En aften som alle andre - Eris - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
(Færdig)En aften som alle andre - Eris
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Alle andre end dig. (Talie)
» En stille aften (Jack White)
» [Uafsluttet] Dream Salling(Dust + Eris)
» labyrinth Island(Crasie, Agerid, Eris)
» A vampire girl? nothing can surprise me anymore ( Eris )

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Miami (Staten Florida) :: Miami :: New Miami :: Selve byen-
Gå til: