Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
a bar fight, and a new friend maybe? ( Luke ) - Page 2 Icon_minitime31/5/2017, 20:24 af Millicent
Admin Expressen #16


Hey Newworld , this is a ghost speaking



Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Kommentarer: 29
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
a bar fight, and a new friend maybe? ( Luke ) - Page 2 Icon_minitime6/6/2017, 15:25 af Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …


Kommentarer: 12

 

 a bar fight, and a new friend maybe? ( Luke )

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




a bar fight, and a new friend maybe? ( Luke ) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: a bar fight, and a new friend maybe? ( Luke )   a bar fight, and a new friend maybe? ( Luke ) - Page 2 Icon_minitime20/8/2013, 17:30

Kuuma så roligt på ham og sagde roligt.
''hvis du dræbte dem, så ville da ingen være til og tage dit liv hvis det blev''
han lød rolig og munter som om at dræbe, var en normal hverdag's ting, hvilket det er, for ham i hver til fald, og han nikkede dog muntert da han hørte fyren's anden sætning.
''slagsmål er der masser af, og hvorfor ikke? så vil de ikke være der til og tage dit, når det blev, og du har dog en pointe der''
han grinte muntert og tog en tår af sin øl.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




a bar fight, and a new friend maybe? ( Luke ) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: a bar fight, and a new friend maybe? ( Luke )   a bar fight, and a new friend maybe? ( Luke ) - Page 2 Icon_minitime20/8/2013, 19:58

”Det er sådan jeg får mine penge” sagde Luke og drak det sidste af sin øl. ”Desuden slås man jo med folk omkring sig, det betyder ikke man gerne vil ha de dør” han strakte ryggen lidt og ledte efter en ny smøg i sin lomme, da den anden var ved at være væk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




a bar fight, and a new friend maybe? ( Luke ) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: a bar fight, and a new friend maybe? ( Luke )   a bar fight, and a new friend maybe? ( Luke ) - Page 2 Icon_minitime20/8/2013, 22:05

Han trak på sine skuldre og sagde høfligt.
''skal da osse være plads til hehe, jeg tjener selv mine penge igennem arbejde, ya know?''
han grinte muntert og tømte sin øl, og han så roligt på fyren og han grinte muntert da han hørte han's ord og svarede roligt.
''det er jo det, men jeg fortrækker og dræbe dem, så tager de ikke hævn, hehe''
han klukkedet muntert og så roligt fyren tage en ny smøg frem, og han klukkedet muntert.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




a bar fight, and a new friend maybe? ( Luke ) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: a bar fight, and a new friend maybe? ( Luke )   a bar fight, and a new friend maybe? ( Luke ) - Page 2 Icon_minitime21/8/2013, 12:08

"Hvis de prøver at tage hævn, så tæsker man dem bare igen" sagde Luke og så lidt op og ned af Kuuma "problemet med arbejde er, at de vil have man er ædru. Det er ikke min stil"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




a bar fight, and a new friend maybe? ( Luke ) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: a bar fight, and a new friend maybe? ( Luke )   a bar fight, and a new friend maybe? ( Luke ) - Page 2 Icon_minitime21/8/2013, 15:41

Kuuma sagde roligt og overvejet.
''hvis man dræber dem, så kan de ikke tage hævn, og så er det problem jo løst, hmm?''
han så roligt på sin øl, selv om han vidste at fyren så op og ned af ham.
''hmmm du har en pointe, jeg arbejder for penge, og for at holde tankerne væk''
han fandt en drikkedunk frem og åbnedet proppen og tog en slurk rent vand og satte proppen i igen, for at sætte den tilbage i sit bælte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




a bar fight, and a new friend maybe? ( Luke ) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: a bar fight, and a new friend maybe? ( Luke )   a bar fight, and a new friend maybe? ( Luke ) - Page 2 Icon_minitime23/8/2013, 12:05

”Arbejde har aldrig rigtigt gjort det for mig” sagde Luke og så på øllen i sin hånd. Han sukkede svagt og satte den på bordet.. han kørte en hånd igennem sit hår og sad derefter i stilhed og tænkte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




a bar fight, and a new friend maybe? ( Luke ) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: a bar fight, and a new friend maybe? ( Luke )   a bar fight, and a new friend maybe? ( Luke ) - Page 2 Icon_minitime23/8/2013, 13:40

Kuuma sad roligt og nikkedet lidt før han svarede.
''tja det ikke for alle, hmm? det skal nok gå, du''
han lød rolig og venlig, og han hørte dog det svage suk, og han klappedet ham venligt på skulderen, imens han så på fyren og smiledet bag masken dog.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




a bar fight, and a new friend maybe? ( Luke ) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: a bar fight, and a new friend maybe? ( Luke )   a bar fight, and a new friend maybe? ( Luke ) - Page 2 Icon_minitime25/8/2013, 11:30

Luke skævede over imod Kuuma. Han var ikke van til alt den følelsesmæssig snak når han sad og drak. "Spiller du poker?" spurgte han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




a bar fight, and a new friend maybe? ( Luke ) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: a bar fight, and a new friend maybe? ( Luke )   a bar fight, and a new friend maybe? ( Luke ) - Page 2 Icon_minitime25/8/2013, 16:43

Kuuma så fyren skæve til ham, sagde dig intet, og da han spurgte om han spilledet Poker sagde han roligt men høfligt.
''nej og kommer jeg aldrig til''
han drak en tår af sin øl, og sukkedet tilfreds.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




a bar fight, and a new friend maybe? ( Luke ) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: a bar fight, and a new friend maybe? ( Luke )   a bar fight, and a new friend maybe? ( Luke ) - Page 2 Icon_minitime3/9/2013, 06:48

"Virkelig?" Luke slap en kort latter og rystede på hovedet "det var da en underlig ting at være imod. Hvorfor spiller du ikke poker? Imod at gamble?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




a bar fight, and a new friend maybe? ( Luke ) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: a bar fight, and a new friend maybe? ( Luke )   a bar fight, and a new friend maybe? ( Luke ) - Page 2 Icon_minitime3/9/2013, 13:27

Kuuma nikkedet til fyren, hørte han's latter, og han svarede muntert.
''ja virkelig hehe''
han skævedet til fyren da han spurgte hvorfor han ikke spillede, og han svarede med et komplet galt smil.
''fordi jeg skød hjernen ud på hende jeg spillede med, fordi jeg tabte 5 en halv dollar''
på han's gale smil ville han vide, at det var det rene alvor.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





a bar fight, and a new friend maybe? ( Luke ) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: a bar fight, and a new friend maybe? ( Luke )   a bar fight, and a new friend maybe? ( Luke ) - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
a bar fight, and a new friend maybe? ( Luke )
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» fight, fight, fight, all i know ( Digt )
» fight on, or die trying. ( digt ).
» en ny chance - Luke Stark
» Regs ~ A new friend?
» [uafsluttet] just friend? ~ (Luna og Du jon)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Miami (Staten Florida) :: Miami :: New Miami :: Selve byen-
Gå til: