Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
Tagged (leg) - Page 5 Icon_minitime31/5/2017, 20:24 af Millicent
Admin Expressen #16


Hey Newworld , this is a ghost speaking



Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Kommentarer: 29
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
Tagged (leg) - Page 5 Icon_minitime6/6/2017, 15:25 af Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …


Kommentarer: 12

 

 Tagged (leg)

Go down 
+10
Nochi
Lilith
Veronika
Nocturne
Natasha
Millicent
Payne
Agerid
Makuro
The Eye.
14 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
ForfatterBesked
Nocturne
Fifth Class
Fifth Class
Nocturne


Race : Mutant
Navn. : Subject-102 Alias Sobek
Alder : 24
Evner/Classes. : Sauronthrope
Bosted : Former Testing Facility, that have now been wrecked.
Tilhørende klan. : -ingen-
Partner. : Well I have this lovely bed I enjoy...
Slaver. : Well I guess I am at the moment...
Antal indlæg : 210
Reputation : 7
Join date : 16/11/14

Tagged (leg) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Tagged (leg)   Tagged (leg) - Page 5 Icon_minitime29/12/2014, 22:06

1 - Fortæl en hemmelighed: Jeg gider ikke fester.
2 - Hvad har du lyst til lige nu: At sove, men er ikke træt så det sker nok ikke. xD
3 - Hvad laver du lige nu: Jeg sidder og ser charity livestreams. :)
4 - Fortæl en fakta om dig selv: Det er ikke altid sjovt at være høj, det kan give muskel og led smerter. ;)
5 - Fortæl noget sjovt: Sandwich!

((Ja jeg besvarer lige begge jeres spørgsmål))
hvem er din yndlingssanger? Liv Kristine forsangeren i Leaves Eyes
Hvilken filmgenre kan du bedst lide? Jeg er helt klart mest til action-komedier. xD
Hvem sys du er en god emnepartner? Lige nu har jeg kun emnet rigtigt med en herinde fra, så det må være Diana, men da jeg kender Medusa fra en anden side vil jeg også gerne nominere hende, og det samme kan jeg sige om Payne. xD Og egentligt også det samme om Jayden... xD
Den skøreste ting du kunne finde på? At hoppe ud af vinduer fra højere og højere sale. xD
ynglings frugt? Æbler!!!
Spiller du minecraft? Ja de gør, og nok lidt for meget. xD

Det dummeste du har gjort?
Det klogeste du har gjort?
Yndlingstærte?
Tilbage til toppen Go down
Natasha
Nybegynder.
Nybegynder.
Natasha


Ingame Titel: : Leder af the Calvarinos, mafiaen.
Race : Elder.
Navn. : Natasha Von Calvarinos.
Alder : Ca. 2500 år.
Evner/Classes. : Nekromantik.
Bosted : Borgen Sem'ya Doma.
Tilhørende klan. : The Calvarinos (The Mafia).
Partner. : Forlovet med Vladimir Von Calvarinos.
Slaver. : Nice and fresh, please.
Evt. bemærkninger. : Natasha er blind, men hendes øjne har en tendens til alligevel at skifte farve efter hendes humør pga. en mutation.
Antal indlæg : 125
Reputation : 0
Join date : 28/08/14

Tagged (leg) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Tagged (leg)   Tagged (leg) - Page 5 Icon_minitime29/12/2014, 22:08

(Beklager, Veronika, jeg tager bare den nyeste! De overrumpler vist lidt hinanden :-P)

1 - Fortæl en hemmelighed: Jeg er bange… men jeg ved ikke, hvad jeg er bange for? :-O
2 - Hvad har du lyst til lige nu: At få det kram af min bedste veninde, som formentlig ville hjælpe på maven (He-he), men også fordi jeg savner hende ret meget!
3 - Hvad laver du lige nu: Jeg har fundet min computer frem. *Fremskridt*
4 - Fortæl en fakta om dig selv: Jeg har en tendens til ikke at ane, når folk flirter med mig.
5 - Fortæl noget sjovt: Jeg var engang bange for små gule mariehøner, fordi jeg troede, at de var giftige :-P

(And wait what, Medusa? I need to hear about that!)

Den skøreste ting du kunne finde på? Droppe ud af skolen. (He-he…?!)

Yndlings frugt? Tæller vandmelon? Eller jordbær?…

Spiller du minecraft? Mhm, når jeg har tid til det.

Har du nogensinde haft en fantasi-ven? Hvis ja, så fortæl om vennen.
Hvem er klogest? Drenge eller piger? Beggrund!
Yndlingshøjtid? Påske, Halloween, Jul osv?
Tilbage til toppen Go down
Natasha
Nybegynder.
Nybegynder.
Natasha


Ingame Titel: : Leder af the Calvarinos, mafiaen.
Race : Elder.
Navn. : Natasha Von Calvarinos.
Alder : Ca. 2500 år.
Evner/Classes. : Nekromantik.
Bosted : Borgen Sem'ya Doma.
Tilhørende klan. : The Calvarinos (The Mafia).
Partner. : Forlovet med Vladimir Von Calvarinos.
Slaver. : Nice and fresh, please.
Evt. bemærkninger. : Natasha er blind, men hendes øjne har en tendens til alligevel at skifte farve efter hendes humør pga. en mutation.
Antal indlæg : 125
Reputation : 0
Join date : 28/08/14

Tagged (leg) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Tagged (leg)   Tagged (leg) - Page 5 Icon_minitime29/12/2014, 22:09

EJ!
Tilbage til toppen Go down
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

Tagged (leg) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Tagged (leg)   Tagged (leg) - Page 5 Icon_minitime30/12/2014, 10:08

1 - Fortæl en hemmelighed: Jeg har faktisk kun meget meget få venner(teknisk set 1, måske lige to, men jeg deler også venner op i bekendte og rigtige venner, selvom mange ville sikkert kalde mange af mine bekendte som mine venner), de fleste af de andre er mine rollinger :D(bekendte som jeg hjælper med deres problemer osv)
2 - Hvad har du lyst til lige nu: at jeg måske havde haft tænkt på før tid at invitere min veninde med til noget nytårs tam tam :3 og ellers få den frygt fjernet hos Xexilia
3 - Hvad laver du lige nu: bestilt togbiletter ^^
4 - Fortæl en fakta om dig selv: jjeg elsker ostehapse! altså de der lillebror oste XD
5 - Fortæl noget sjovt: "My wife accused me of being immature. I told her to get our of my fort"

(Du spørger bare Xexilia :D )

Har du nogensinde haft en fantasi-ven? Hvis ja, så fortæl om vennen. Nej ikke konkret, men som lille havde jeg forlængst fantaseret mig til en verden med plots og karakterer, hvor jeg bryggede videre på historien, da jeg regnede med, at jeg ville udgive den som bog :P dog er der intet sket andet end en lille nedskrivning XD

Hvem er klogest? Drenge eller piger? Beggrund!
begge :) De er bare kloge på hver deres måde(mænd det mere fysiske og logiske aspekt, kvinder det psykiske og følelserne), hvis man altså ser på den gennemsnitlige kvinde og mand.

Yndlingshøjtid? Påske, Halloween, Jul osv?
ingen men hvis jeg skulle vælge en, så ville det være den mexikanske højtid Día de Muertos(day of the dead)

har du overvejet at blive forfatter? hvis ja, hvorfor og hvilken slags historie?
Hvordan har du det med udfordringer?
Hvor social er du? (1-10)
Tilbage til toppen Go down
Veronika
Fourth Class.
Fourth Class.
Veronika


Race : kamæleon
Navn. : Veronika Corona
Alder : 18
Evner/Classes. : Beskytter
Bosted : En lille 2.værelses lejlighed, til hun finder en som vil dele en større lejlighed eller hus med hende
Partner. : Maybe
Slaver. : N/A
Evt. bemærkninger. : Altid frisk på et emne xD
Antal indlæg : 604
Reputation : 1
Join date : 03/11/14

Tagged (leg) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Tagged (leg)   Tagged (leg) - Page 5 Icon_minitime30/12/2014, 14:12

1 - Fortæl en hemmelighed: Jeg bor i plejefamilie
2 - Hvad har du lyst til lige nu: være sammen med en person
3 - Hvad laver du lige nu: høre musik, og spiller wolf pack på face, og keder mig
4 - Fortæl en fakta om dig selv: Jeg er en pige som hader at shoppe. Der er næsten ikke noget mere kedeligt end når jeg skal med mine plejeforældre ud og shoppe tøj og sko og linene.
5 - Fortæl noget sjovt: I'm not funny xD
har du overvejet at blive forfatter? hvis ja, hvorfor og hvilken slags historie? Ja har jeg faktisk. Da jeg var yngre skrev jeg mange historier selv, men de blev aldrig færdige. Jeg vil være det, fordi jeg elsker at skrive, og det skulle være om det overnaturlige

Hvordan har du det med udfordringer? Kommer an på hvilke udfordringe, men er ikke så glad for dem xD

Hvor social er du? (1-10) irl er jeg nok 3 og url 7-8 stykker. Kan ikk rigtig være social irl xD

rock eller pop?
Hvilken årstid kan du bedst lide og hvorfor?
Hvis du kunne sige noget til din karakter, hvad vil du så sige til den?
Tilbage til toppen Go down
Nocturne
Fifth Class
Fifth Class
Nocturne


Race : Mutant
Navn. : Subject-102 Alias Sobek
Alder : 24
Evner/Classes. : Sauronthrope
Bosted : Former Testing Facility, that have now been wrecked.
Tilhørende klan. : -ingen-
Partner. : Well I have this lovely bed I enjoy...
Slaver. : Well I guess I am at the moment...
Antal indlæg : 210
Reputation : 7
Join date : 16/11/14

Tagged (leg) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Tagged (leg)   Tagged (leg) - Page 5 Icon_minitime2/1/2015, 13:45

1 - Fortæl en hemmelighed: Jeg er ikke sjov. xD
2 - Hvad har du lyst til lige nu: At sove...
3 - Hvad laver du lige nu: Sidder og læser op til eksamen på tirsdag mens jeg fixer linux. ^^
4 - Fortæl en fakta om dig selv: Jeg har en evne til at ødelægge computere...
5 - Fortæl noget sjovt: Ja jeg er en superskurk (se ovenfor) xD

Rock eller Pop: Helt klart rock, har aldrig rigtigt brudt mig om pop-musik. ^^
Hvilken årstid kan du bedst lide og hvorfor: Vinter, men kun når der er sne, og ja det er grunden til hvorfor jeg kan lide den. :P
Hvis du kunne sige noget til din karakter, hvad vil du så sige? Ville nok fortælle ham, at han skulle lade være med at tåge rundt og slå sig ned. xD

Spiller du på konsol?
Går du op i politik?(ikke andet, vil ikke starte en politisk diskution)?
Hvad er det bedste ved din egen karakter i følge dig?
Tilbage til toppen Go down
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

Tagged (leg) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Tagged (leg)   Tagged (leg) - Page 5 Icon_minitime7/1/2015, 09:24

1 - Fortæl en hemmelighed: Hvis jeg er lettet forkølet, så kan min næse "pive", hvis mine øjne har den rette fugtighed, så kan mit øje lyde som et glasøje når jeg gnider i det, eller mine øjenlåg kan klikke, når jeg blinker, fordi de lige akkurat sidder lidt sammen XD
2 - Hvad har du lyst til lige nu: at jeg først skulle starte til marts, mere tid til venner og forstudering :3
3 - Hvad laver du lige nu: Lavet noget adminarbejde og skal til at læse histologi(læren om væv)
4 - Fortæl en fakta om dig selv: Jeg er kun 163 cm høj XD
5 - Fortæl noget sjovt: "hvor mange babyer skal der til for at male en væg? Det er afhængig af hvor hårdt du kaster"

Spiller du på konsol? NEEEEJJJJ!!!! hader konsoller, når man er PC gamer, så rører man aldrig konsoller XD

Går du op i politik?(ikke andet, vil ikke starte en politisk diskution)?
ja meget :P

Hvad er det bedste ved din egen karakter i følge dig?
at hun er god til at tage sig af sine rollinger og at hun formår at indse, at det er vigtigt at nyde livet!

Hvis du skulle på date med en ingame karakter, hvem så? og hvorfor?
Synes du din egen eller en andens karakter er den fedeste? hvem og hvorfor?
ville du turde og have lyst til at være rigtig admin? XD(altså ikke os som til tider svigter jer rollinger)
Tilbage til toppen Go down
Nocturne
Fifth Class
Fifth Class
Nocturne


Race : Mutant
Navn. : Subject-102 Alias Sobek
Alder : 24
Evner/Classes. : Sauronthrope
Bosted : Former Testing Facility, that have now been wrecked.
Tilhørende klan. : -ingen-
Partner. : Well I have this lovely bed I enjoy...
Slaver. : Well I guess I am at the moment...
Antal indlæg : 210
Reputation : 7
Join date : 16/11/14

Tagged (leg) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Tagged (leg)   Tagged (leg) - Page 5 Icon_minitime9/1/2015, 15:25

1 - Fortæl en hemmelighed: Jeg er forkølet og "syg" for første gang i 3 år... xD
2 - Hvad har du lyst til lige nu: At folk svarer min emner, eller at jeg snart skal op i mine eksamener og ikke vente åndsvagt længe. xD
3 - Hvad laver du lige nu: Ser et letsplay af JazzPunk, hvilket nok er det særeste spil jeg nogensinde har set. xD
4 - Fortæl en fakta om dig selv: Jeg spilder en del tid på Youtube. ^^
5 - Fortæl noget sjovt: "Hvor langt kan en neger løbe?" "Indtil kæden strammer"

Hvis du skulle på date med en ingame karakter, hvem så? og hvorfor?: Puha det var en svær en, især da jeg er i tvivl om, om det er min karakter eller om det er mig selv. Fordi er det mig selv tror jeg at jeg ville sige ingen da alle virker en lille smule sindsyge, og min karakter er lidt for fucked til at forstå konceptet date. :P

Synes du din egen eller en andens karakter en den fedeste? hvem og hvorfor? Min egen, af den simple grund at jeg føler jeg kan bedre sætte mig ind i min egen karakter og derved forstå hvad der driver ham, hvilket er vigtigt for mig ved en karakter. ^^

Ville du turde og have lyst til at være rigtig admin? Ja, har været det før, så ville sagtens turde og have lyst til det, men ved også det aldrig vil ske da jeg simpethen har for lidt tid med UNI og alting. :P

Hvem ville du gerne myrde ingame?
Bedste ide du nogensinde har haft, men aldrig udført?
Dummeste ide du har haft, men aldrig udført?
Tilbage til toppen Go down
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

Tagged (leg) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Tagged (leg)   Tagged (leg) - Page 5 Icon_minitime9/1/2015, 15:52

1 - Fortæl en hemmelighed: jeg hader generelt almindelig romantik... alt for klichéagtig!
2 - Hvad har du lyst til lige nu: at jeg kunne skrue 30min tilbage i tiden...
3 - Hvad laver du lige nu: ordnede lige nogle admin ting og sendte en anmodning til forummotion om at få løst et muligt problem.
4 - Fortæl en fakta om dig selv: jeg har en ISFJ personlighed.
5 - Fortæl noget sjovt: "The last thing I want to do is hurt you. But it's still on the list."

Hvem ville du gerne myrde ingame? Mmmmm nok Vladimir, selvom jeg ikke hader ham! men kunne bare være sjovt og udfordrende.

Bedste ide du nogensinde har haft, men aldrig udført? Udtænkt en mulig god ide til en app til iphones and shit. :P

Dummeste ide du har haft, men aldrig udført? Den dummeste men den som jeg alligevel gerne ville udføre og prøve, hvis jeg havde muligheden, ville være at bryde ind på et område, hvor et stort høj skyskraber(ligesom flere af Shanghais tårne) er igang med at blive bygget og så snige mig til tops, gerne videre op i selve kranen :3

Kan du lide regnvejr?
Hvis du kunne skrue tiden tilbage, så hvornår til og hvorfor?
Hvad er det væreste, som du har haft spist?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tagged (leg) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Tagged (leg)   Tagged (leg) - Page 5 Icon_minitime9/1/2015, 16:49

1: jeg gemmer en 9mm i min natskuffe. Med 1 kugle til den dag jeg giver op.
2: hmm, har lyst til og sove, men kan bare ikke, og det frustrere mig.
3: sidder hos familien, og stener special victim unit.
4: jeg er meget skiftende i mit humør. Den ene dag kan være perfekt, og den næste da sidder jeg og drikker min hjerne ud, og gentagne gange lader og aflader jeg min 9mm.
5: til min 18 års fødselsdag var jeg så stiv at jeg endte i seng med 2 af mine veninder, men det var mere akavede næste morgen, da jeg sku vækkes af min flirt. Bommert, og derfor drikker jeg nu alene eller under dybt kontrollede forhold.

Min kæbe har været sat af led, brækket mine fingre, bøjet ribben, brækket knæ, skadet højre skuldre, rygskade. Alt sammen på grund af slags mål.

Et varmt sted, hvor jeg kan være alene eller bare sammen med nogle få nære folk.

Har intet drømmejob, fik fakta om virkeligheden.

Hvis du var trist, hvad ville du så gøre?
Hvis du overvejede selvmord, hva ville du så gøre?
Hvis du var i problemer, hva ville du så gøre?
Tilbage til toppen Go down
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

Tagged (leg) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Tagged (leg)   Tagged (leg) - Page 5 Icon_minitime10/1/2015, 08:34

1 - Fortæl en hemmelighed: Jeg har en tendens til at kunne blive meget stalker-agtig for de folk tættest på mig.
2 - Hvad har du lyst til lige nu: at indkøbningen kunne klare sig selv og at jeg kunne komme i kontakt med en ven :3
3 - Hvad laver du lige nu: Læste lige op på personlighedstyper og prøver at huske, hvilken personlighedstype min bedste veninde havde. :P
4 - Fortæl en fakta om dig selv: Jeg har 6 ar fra skader og andet på min krop, de er alle lokaliseret på min højre del af min krop XD åbenbart er min højre del den uheldige del XD
5 - Fortæl noget sjovt: Jeg fik engang den konsekvens i en konsekvensleg, at jeg skulle løbe blokken rundt nøgen i snevejr, og de to fyre, som skulle med mig for at tjekke om jeg gjorde det, de var begge pakket ind i masser af tøj og det, men allerede efter 30-40meter gad de ikke mere, fordi de synes, at det var for koldt, selvom jeg var den med intet tøj på!

Hvis du var trist, hvad ville du så gøre?
Normalt ville jeg bare sidde med mine egne tanker og prøve at løsne problemet eller sågar gå hen til andre og prøve at løsne deres problemer således, at jeg fik det bedre med mig selv(symptombehandling, I know)
En sjælden gang imellem kan jeg reelt give udtryk for mine følelser for enkelte personer, hvilket altid har været det bedste for mig, men det sker meget meget sjældent ^^

Hvis du overvejede selvmord, hva ville du så gøre?
Jeg ville fokuserer på alle mine indre værdier og livsfilosofi, som nemlig argumenterer og strider imod denne følelse af selvmord. Det har i hvert fald hjulpet mig før, når jeg har haft underlige strøgtanker om dette emne.
Hvis det var af en mere alvorlig grad, så ville jeg nok straks købe en togbillet og smutte hen til min bedste ven og give ham det største kram i verden.

Hvis du var i problemer, hva ville du så gøre?
Det er jo selvfølgelig afhængig af problemet, i de fleste tilfælde ca 99% af alle problemer prøver jeg at løsne selv, en sjælden gang imellem kan jeg spørge visse folk til råds, men der er større chance for at jeg fortæller om mine problemer uden at reelt søge efter en løsning fra deres side af, men i såfald bare få en forløsning og føle at jeg bliver "støttet".

Hvis du kunne opfinde en ting, hvad skulle det så være?
Hvad er det mærkeligste tøj, som du ejer?
Hvad for en ting ville du meget gerne kunne gøre, men som du undlader pga almindelige sociale og samfundsmæssige normer?
Tilbage til toppen Go down
Payne
First Class.
First Class.
Payne


Ingame Titel: : En af The Calvarinos'(Vladimirs) udvalgte.
Outgame Titel: : One of the first 10.
Race : Succubus/Cyborg.
Navn. : Payne De Niro.
Alder : Udseende: I starten af 20'erne. Sind: +180 år.
Evner/Classes. : Class: Umbra niveau 3 - Evne: Raceskift efter de fire dæmonsøskende.
Bosted : Lever som gæst på Sem'ya Doma (The Calvarinos borgen).
Tilhørende klan. : The Leones
Partner. : I don't have time for that.
Slaver. : Well... I ate them.
Evt. bemærkninger. : En yderst dygtig skuespiller, men nuværende ustabil humør og evnemæssig.
Antal indlæg : 519
Reputation : 196
Join date : 16/09/12

Tagged (leg) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Tagged (leg)   Tagged (leg) - Page 5 Icon_minitime10/1/2015, 09:30

1 - Fortæl en hemmelighed: Jeg aner ikke, hvordan man flirter!
2 - Hvad har du lyst til lige nu: At mit øje ikke var hævet mere >_<
3 - Hvad laver du lige nu: Spiser et æble og venter på, at der skal komme folk på min arbejdsplads.
4 - Fortæl en fakta om dig selv: Jeg har tilsyneladende en lidt dyb eller anderledes stemme, for jeg er mindst to gange, over Skype, blevet anklaget for at være en mand o.O
5 - Fortæl noget sjovt: Bananer! Bananer er sjove....

Hvis du kunne opfinde en ting, hvad skulle det så være? Jeg ville udvikle sundt mad, der smagte som slik eller junk-food!
Hvad er det mærkeligste tøj, som du ejer? Det må være mine hjemmesko, som er hunde, men kæmpe bisser XD
Hvad for en ting ville du meget gerne kunne gøre, men som du undlader pga almindelige sociale og samfundsmæssige normer? Stjæle... Eller danse offentligt!

Hvad ville du gøre, hvis du kun havde 1 dag tilbage at leve i?
Ville du være en god konge eller dronning?
Din mening om bananer?
Tilbage til toppen Go down
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

Tagged (leg) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Tagged (leg)   Tagged (leg) - Page 5 Icon_minitime10/1/2015, 11:04

1 - Fortæl en hemmelighed: Jeg vil gerne lære Payne at flirte :P
2 - Hvad har du lyst til lige nu: At være til Obscene med en kær veninde eller være sammen med min bedste ven.
3 - Hvad laver du lige nu: Hører Joan Jett - I hate myself for loving you.
4 - Fortæl en fakta om dig selv: I LOVE PEANUTBUTTER AND JELLY! NUM NUM :3 eller peanutbutter med hvid chokolade, det er gud!
5 - Fortæl noget sjovt: Vi piger er søde, rare og uskydige væsner. :P

Hvad ville du gøre, hvis du kun havde 1 dag tilbage at leve i?
Få sagt de ting, som jeg vil for de personer, som jeg holder af aller mangler at få sagt ting til :3 og så holde en stor fest, jeg vil eddermanene nå at danse for vildt før jeg dør XD og så nok også noget sex XD

Ville du være en god konge eller dronning?
Nope, men i sidste ende er det nok det, som ville gøre mig god, da jeg ikke ser mig værdig til sådan et job og derved vil gøre ekstra mere ud af at være bedre ^^

Din mening om bananer?
which kind of bananas are we talking here??? XD
hvis det er almindelige frugt bananer, så elsker jeg bananer :3 De er dejlige som rå, dejlige i kage, dejlig som aroma i diverse slik, og er himmelsk sammen med chokolade :3

den perfekte frugt?
Den sundeste dessert/slik du kan lide?
Læser du skønlitteratur?
Tilbage til toppen Go down
Nocturne
Fifth Class
Fifth Class
Nocturne


Race : Mutant
Navn. : Subject-102 Alias Sobek
Alder : 24
Evner/Classes. : Sauronthrope
Bosted : Former Testing Facility, that have now been wrecked.
Tilhørende klan. : -ingen-
Partner. : Well I have this lovely bed I enjoy...
Slaver. : Well I guess I am at the moment...
Antal indlæg : 210
Reputation : 7
Join date : 16/11/14

Tagged (leg) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Tagged (leg)   Tagged (leg) - Page 5 Icon_minitime10/1/2015, 11:32

1 - Fortæl en hemmelighed: Jeg er ikke længere forkølet! xD
2 - Hvad har du lyst til lige nu: At skulle i biografen. ^^
3 - Hvad laver du lige nu: Er lige vågnet, så ligger og nsakker med nogle venner, og forsøger at vågne. xD
4 - Fortæl en fakta om dig selv: Jeg har brændt "hul" i min arm med en lampe...
5 - Fortæl noget sjovt: Payne, payne er grinern. xD

Den perfekte frugt: Meloner, fordi de kommer i mange former lige som kage. :P
Den sundeste desser/slik du kan lide: Kan jeg tage frugt her? Fordi jeg elsker frugt, men har ikke smagt særligt mange former for sund slik, eller lignende og tørret frugt kan jeg ikke lide, men rå frugt JA TAK!

Læser du skønlitteratur: Ja men desværre ret sjældent, fordi jeg er dårlig til at læse de samme bøger igen og igen, og det er sjældent at jeg finder bøger som jeg finder interessante nok. Jeg er meget kræsen omkring bøger. xD

Hvad er det bedste ved dig selv, efter din egen mening:
Hvad ser du efter hvis du skal bedømme om du kan lide folk:
Har du spist råt kød(fra et pattedyr) I så fald hvad syntes du om det:
Tilbage til toppen Go down
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

Tagged (leg) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Tagged (leg)   Tagged (leg) - Page 5 Icon_minitime10/1/2015, 12:30

1 - Fortæl en hemmelighed: Jeg er faktisk meget kilden, men folk ved bare ikke oftest, hvordan de skal kilde mig for at det virker :P
2 - Hvad har du lyst til lige nu: faktisk chokolade o.o XD
3 - Hvad laver du lige nu: Har lige spist frokost, hører Joan Jett - cherrybomb og skal igang med min histologistudie. :P
4 - Fortæl en fakta om dig selv: Jeg er noget af en vandhund, looooove to swim osv. :P
5 - Fortæl noget sjovt: Gingers are vampires, they've got no soul, they are "allergic" to sunlight, what can they be besides vampires? :P

Hvad er det bedste ved dig selv, efter din egen mening:
Mine overall "moderlige"/beskyttende/tage sig af tendenser, som oftest gør, at mange folk føler sig trygge i mit nærvær :3 Mig og min bedste ven er kommet til den konklusion, at jeg er hans kone uden at det der med at være gift og kærlighed XD

Hvad ser du efter hvis du skal bedømme om du kan lide folk:
Hvordan lide? Bekendt? ven eller flirt/kæreste-agtig?
Hvis personen skal kun være en bekendt, så skal personen sådan set bare være åbensindet, ellers vil vedkommende nok heller ikke kunne overleve mit selskab som en alternativminded person især også mit outfit(I hvert fald skal personen kunne se forbi klæderne og se mig som person)
Hvis ven? Jeg har meget strenge krav til, hvis folk skal klassificeres som min ven. De skal være åbensindet overfor mig, ærlige, ikke kedelige(jeg bliver meget nemt kedet af folk), og under normale omstændigheder være meget nærværende. Og helst må de også kunne lide at blive krammet en masse, evt gerne blive nusset, kælet og massageret, da jeg elsker at gøre alle de ting. :P
Hvis det er kæreste og flirt, så skal de helt klart på ingen måde være arrogante, det er en stor turnoff for mig i kærlighed. Altså hvis det bare er en useriøs flirt, så er der ikke de store krav end at de ikke må være arrogante, og de skal være venlige og åbensindet og have en eller form for udstråling/charme, som kan være hvad som helst :P Men angående noget seriøst hvor jeg har lyst til at være kærester med dem, så er det meget lig med ven ude over at de i hvert fald skal kunne stimulere mig på et intellektuel niveau, helst gerne have en nogenlunde lignende politisk og liv/samfundsmæssigt holdning som mig, ellers kan det ikke gå.

Har du spist råt kød(fra et pattedyr) I så fald hvad syntes du om det:
ja og oksekød tartar smager himmelsk! især med råt æg :3 :3 :3 nom nom!

Er du en kød eller grøntsagsspiser?
Ris, pasta eller kartofler?
Dit drømmestudie?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tagged (leg) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Tagged (leg)   Tagged (leg) - Page 5 Icon_minitime10/1/2015, 13:09

1 - Fortæl en hemmelighed: jeg er begyndt og drikke meget den seneste tid, da min medicin imod min sind's lidelse ikke virker..
2 - Hvad har du lyst til lige nu: at Nichlas og Phillip skal vågne, så jeg med ren samvigttighed kan spise det morgenbrød jeg har hentet.
3 - Hvad laver du lige nu: er på new world, høre musik, høre på Nichlas og Phillip snorke, tænker på nogle problemer :)
4 - Fortæl en fakta om dig selv: jeg havde engang en drøm om og blive mode designer i rusland, med pels og den slags, altså fake fur, ya know? sån for og redde dyrene fra pels industrien o.o
5 - Fortæl noget sjovt: hvad sagde drankeren? ikke meget, han var banke stiv.

jeg er en hybrid af de 2, jeg sætter pris på kød, men syntes det synd for dyrene, men grundet min meget aktive hverdag med boksning, fitness, løb, og svømning, så sætter jeg pris på det extra kød, men er også stor fan af grønsager, især special salater.

helt klart kartofler, er du klar over hvor mange spise måder da er med kartofler i forhold til ris og pasta? a shit load of it o_o

jeg drømmer ikke, jeg arbejder med det jeg kan få, men jeg ville nok gerne have et studie i english, dansk og matematik, for og have det grundlæggende, men naah, i rather work, im to dumb for that crap o.o

hva for en sang høre du når du trist? o.o
har du nogensinde tænkt på efterlivet? som Valhalla i mit tilfælde, hvis ja, er det en trøst for dig i livet? eller er det en frygt?.
fremtid's drømme? beskriv hvorfor, mål, og ideer o.o
Tilbage til toppen Go down
Veronika
Fourth Class.
Fourth Class.
Veronika


Race : kamæleon
Navn. : Veronika Corona
Alder : 18
Evner/Classes. : Beskytter
Bosted : En lille 2.værelses lejlighed, til hun finder en som vil dele en større lejlighed eller hus med hende
Partner. : Maybe
Slaver. : N/A
Evt. bemærkninger. : Altid frisk på et emne xD
Antal indlæg : 604
Reputation : 1
Join date : 03/11/14

Tagged (leg) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Tagged (leg)   Tagged (leg) - Page 5 Icon_minitime11/1/2015, 00:54

1 - Fortæl en hemmelighed: Har ofte lyst til at skyde min plejemor da hun virkelig går mig på nerverne
2 - Hvad har du lyst til lige nu: at sove, men også at blive oppe og svare emner xD
3 - Hvad laver du lige nu: Høre musik, spiller på face, og svare emner når folk svare dem xD
4 - Fortæl en fakta om dig selv: Har svært ved at være social med folk irl
5 - Fortæl noget sjovt: Kage xD
hva for en sang høre du når du trist? Jeg høre ikke en bestemt sang, men mange forskellige sange xD

har du nogensinde tænkt på efterlivet? som Valhalla i mit tilfælde, hvis ja, er det en trøst for dig i livet? eller er det en frygt?. Jeg tror lidt på at man blir genfødt, eller at man kommer i himlen, men det er vereken en trøst eller noget jeg frygter

fremtid's drømme? beskriv hvorfor, mål, og ideer. Har ikke en fremtidsdrøm lige nu, da jeg ikke aner hvad jeg vil ha ud af livet

Yndlingskage?
yndlingsfilm?
yndlingssang?
Tilbage til toppen Go down
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

Tagged (leg) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Tagged (leg)   Tagged (leg) - Page 5 Icon_minitime15/1/2015, 12:54

1 - Fortæl en hemmelighed: jeg frygter mere at blive til mit gamle jeg i stedet for døden.
2 - Hvad har du lyst til lige nu: At det blev i morgen :3
3 - Hvad laver du lige nu: studere histologi(læren om væv)
4 - Fortæl en fakta om dig selv: De fleste folk keder mig rent ud sagt.
5 - Fortæl noget sjovt: Tænk på bubbibjørnesangen, så i stedet for bubbi så udskift det med boobie XD Se nu bliver sangen meget sjovere XD

Yndlingskage?
Muffins, fordi du kan bare lave alt med dem! :D

yndlingsfilm?
kan jeg overhovedet ikke vælge, er alt for stor en filmnørd :) Men nogle hurtige eksempler er:
Hard Candy, Godfather, old boy, the prestige, bad santa, the divide og dead silence.

yndlingssang?
Har alt for stort et musikhjerte til at kunne vælge en sang men eksempler er:
Steppenwolf - Born to be wild (klassisk old school rock fra 60'erne)
Ironmaiden - fear of the dark live version i rio (Old school rock)
Parov stelar - Catgroove (elektronisk jazz og swing)
Enigma - gravity of love. (new age experimental elektronic)
Pink - u + ur hand
yndlingssang?


Hvornår er en person dejlig i dine øjne?
Hvilken årstid og hvorfor?
Kan du lide jul?
Tilbage til toppen Go down
Millicent
Event Admin
Millicent


Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske)
Race : Menneske tilsat en knivspids engel
Navn. : Millicent S. James
Alder : Ca 20
Evner/Classes. : Mindshield.
Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami .
Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ?
Slaver. : Ahahahahah dén var god!
Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ?
Antal indlæg : 5225
Reputation : 43
Join date : 19/03/14

Tagged (leg) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Tagged (leg)   Tagged (leg) - Page 5 Icon_minitime15/1/2015, 13:41

1 - Fortæl en hemmelighed :
Mit sidste tøj var langt mere dyrt end jeg kom til at fortælle o.o

2 - Hvad har du lyst til lige nu:
At skrive et brev jeg ikke burde - og heller ikke gør.
Og at spise noget med en seriøst ulovlig omgang flødeskum på xD


3 - Hvad laver du lige nu:
Sidder med dyne på, drikker te , dør over kedelig tv og ser på regnvejr
( jeg kan ikke gøre for det lyder kedeligt ) xD


4 - Fortæl en fakta om dig selv:
Lyn og torden skræmmer mig og jeg vil gøre hvad som helst for at indgå at skulle færdes ude i det.
^^


5 - Fortæl noget sjovt:
Auriel synes mine hjemmefutter er grimme !
Men DET er de dog ikke !
De ligner sorte skinnende smådøde får -men det er da bare sjovt? ! XD



Hvornår er en person dejlig i dine øjne?
Jeg kan synes mange er søde , rare , sjove , hyggelige osv
At beskrive dem som dejlig , betyder for mig at de er kommet lidt tættere på mit hjerte( hvis det er sådan seriøst dejlig og ikke bare noget man lige slynger henkastet ud )

En person er dejlig når hjerte , intellekt og humor spiller sammen.
Når personen kan små facineret mig og gøre mig nysgerrig på dem - på den dragende måde.
Når man værner om det der betyder noget og ikke er bange for at kæmpe for det.
Det er nok en meget kort definition , for skal jeg gå dybere kan der fylde flere sider. XD

Hvilken årstid og hvorfor?
Forår hvor alt spirer og kommer til live er dejlig , men jeg elsker sommer perioden , solen , varmen , mangel på tøj og udendørslivet der blomstre :)

Kan du lide jul?
Jeg er total jule agtig.
Julen skal have max skrue den korte tid den vare - og det skal være god gammel klassisk jul - kombineret med lidt ekstra lyskæder og selvopfyldende nisser xD
Men med hjemmelavet konfekt , småkage bagning , julekalender og klippe jule hjerter osv xD

1 . Skal du se den nye terminator film , med Arnold?
Altså ikke MED ham , men featuring Arnold xD

2. Har du haft en seriøs URL crush ?

3. Hvad har du på af tøj i dag ?

Tilbage til toppen Go down
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

Tagged (leg) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Tagged (leg)   Tagged (leg) - Page 5 Icon_minitime15/1/2015, 14:00

1 - Fortæl en hemmelighed :
ca 80% af mit tøj er fra genbrug :3 og det er ikke kedeligt eller underligt gammel dametøj XD

2 - Hvad har du lyst til lige nu:
Har lyst til bage og kaste en flødeskums bryllupskage efter Millicent :D

3 - Hvad laver du lige nu:
studere stadigvæk histologi og skriver med en RPG veninde ^^

4 - Fortæl en fakta om dig selv:
Jeg elsker regn! især hvis det ikke er alt for koldt, så kan man nemt finde mig stående udenfor og blive plaskhammerende våd XD

5 - Fortæl noget sjovt: Jeg er blevet bange for Millicent efter at have hørt om hendes hjemmefuser!


1 . Skal du se den nye terminator film , med Arnold?
Altså ikke MED ham , men featuring Arnold xD
Naaaah, er ikke så meget til action længere, har set for mange film til, at rigtigt mange film er blevet kedelige for mig, især action og romantisk-komediegenren holder jeg mig generelt væk fra. Det er kun, hvis den actionfilm har en virkeligt special twist eller vinkel, før jeg gider som kill bill, crank, snatch osv.

2. Har du haft en seriøs URL crush ?
Mmmm ja jeg havde et crush, men det var, fordi vedkommende kom og samlede stumperne og prøvede at redde mig fra et slemt drama. Men det var jo ikke ægte, når det var mere baseret på det der patient-syndrom.

3. Hvad har du på af tøj i dag ?
Sokker, en langærmet blå trøje, undertøj, ja det er det(ingen bukser) XD man behøver ikke så meget tøj, når man er pakket i sin dobbeltmandsdyne og studere XD

Ville du kunne overleve en zombie apocalypse?
Hvis du kun kunne redde 2 personer, hvem så?
hvad er smukkest/bedst Ørken eller islandskab?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tagged (leg) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Tagged (leg)   Tagged (leg) - Page 5 Icon_minitime15/1/2015, 16:32

fortæl en hemmelighed: jeg søger ofte selskab, men har svært ved og komme ud af døren, svært ved og møde folk, eller tage mig sammen til og komme afsted, så meget af tiden sidder jeg i ensomheden og mørket.

hvad har jeg lyst til: vil bare gerne have det blev weekend, så jeg kan være sammen med kæresten, på date, og så bare slappe af hjemme hos hende, dyrke sex, snakke, putte, se film, den slags.

hvad jeg laver?: høre musik, drikker et glas whisky, og stener på new world, facebook, skype. overvejer og ringe til Nichlas og de andre, høre hvad de laver.

en fakta?: ifølge nogen har jeg ingen samvittighed, men det passer ikke helt. jeg har en samvittighed over for dem jeg kan lide. og dem jeg ikke kan lide, ville jeg kunne se lide en langsom død, uden og føle det mindste.

fortælle noget sjovt?: jeg sidder i min tshirt, i XXXXL, fra jeg var en stor dreng, som nu er alt for stor til mig.

om jeg kan overleve en zombie apokalypse: den er let. jeg kan første hjælp, jeg er våben kyndig, er god til og slås, kan lave mad, kan lave et primativt shelter, kan sy stof om til en dyne eller andet ved hjælp af mere stof eller bløde objekter, jeg er dog en lone wolf, selv om jeg nok hænger ved de folk jeg kan lide. noget ala Daryl i the walking dead, en lone wolf, dog praktisk og god og have ved hånden. jeg har været en del af et tæske hold real, og jeg ved derfor at folk er villige til og gå langt for og nå deres mål, og det vil jeg også i sådan en tilstede værelse.

hvem jeg vil redde, den er svær men nok min dame, og Nichlas.

en oaece i sahara ørkenen, mulighed for mad og vand, ingen folk i miles omkreds, så man kan bare slappe af.

hvilken type person er du? soldat, leder, kriminel, lone wolf, mange typer, hvilken er du?

hvis du sku skulle gøre noget ondt, for og beskytte en du holder af, ville du gøre det?
Tilbage til toppen Go down
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

Tagged (leg) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Tagged (leg)   Tagged (leg) - Page 5 Icon_minitime16/1/2015, 10:47

fortæl en hemmelighed: Jeg er lidt af en doomsday prepper :P (altså forbereder mig til verdenens undergang XD)

hvad har jeg lyst til: svare emner :D

hvad jeg laver?: Høre musik og skal til at besvare emner ^^

en fakta?: Jeg drømmer næsten hver nat og kan så godt som altid huske dem eller i hvert fald i den første stykke tid.

fortælle noget sjovt?: Jeg vågnede op igår og troede, at jeg var ved at komme for sent, da jeg så at klokken var 11. Så indså jeg, at jeg kun havde sovet en time, da det var klokken 11 om aftenen XD


hvilken type person er du?
jeg har lyst til at sige Medusa-person, jeg er lederkvinden med sine egne problemer, men så prøver at tage sig så godt som muligt af mine rollinger ^^

hvis du sku skulle gøre noget ondt, for og beskytte en du holder af, ville du gøre det?
Under normale omstændigheder så ja. Man skal kunne gøre det, som er påkrævet af en, alt andet er svagpisseri og svigt af sin plads(hvis det vel og mærket ikke går hen og bliver unødvendigt eller fanatisk)

Rejser du meget?
Kan du lide at svømme?
hvad er det vildeste, som du gerne vil prøve?
Tilbage til toppen Go down
Nocturne
Fifth Class
Fifth Class
Nocturne


Race : Mutant
Navn. : Subject-102 Alias Sobek
Alder : 24
Evner/Classes. : Sauronthrope
Bosted : Former Testing Facility, that have now been wrecked.
Tilhørende klan. : -ingen-
Partner. : Well I have this lovely bed I enjoy...
Slaver. : Well I guess I am at the moment...
Antal indlæg : 210
Reputation : 7
Join date : 16/11/14

Tagged (leg) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Tagged (leg)   Tagged (leg) - Page 5 Icon_minitime16/1/2015, 12:02

Fortæl en hemmelighed: Jeg vågnede 30 minutter efter min eksamen startede igår, men nåede den stadig og fik 10! xD
Hvad har du lyst til: At folk jeg emner med svarer. xD
Hvad laver du: Sidder og ser folk streame H1Z1 mens jeg spiller minecraft, og skriver her. xD
Fortæl en fakta om dig selv: Jeg har engang været ekstremt undervægtig. ^^
Fortæl noget sjovt: What is colorful and smart? A brainbow... xD

Rejser du meget? Hvis der menes sådan udenlandsk, så nej, har ikke været ude af danmark i en del år, tror sidst var i 2010 i sverige. xD
Kan du lide at svømme: Jeg kan lide at svømme ja, men har en unaturlig frygt for Igler og Lambretter så jeg bader kun i svømmehaller og hav. ^^
Det vildeste jeg gerne vil prøve: har altid godt kunne tænke mig at tage en tur til alaska og så ellers bare tage en måned i telt der, det er nok det vildeste jeg har kunnet tænke mig at prøve, da jeg ellers er meget rolig og ikke er så glad for Adrenalin-sus generelt. xD

Hvad er den vigtigeste værdi for dig?
Hvad spiser du oftest?
Bedste hjemmeside du kender?
Tilbage til toppen Go down
Payne
First Class.
First Class.
Payne


Ingame Titel: : En af The Calvarinos'(Vladimirs) udvalgte.
Outgame Titel: : One of the first 10.
Race : Succubus/Cyborg.
Navn. : Payne De Niro.
Alder : Udseende: I starten af 20'erne. Sind: +180 år.
Evner/Classes. : Class: Umbra niveau 3 - Evne: Raceskift efter de fire dæmonsøskende.
Bosted : Lever som gæst på Sem'ya Doma (The Calvarinos borgen).
Tilhørende klan. : The Leones
Partner. : I don't have time for that.
Slaver. : Well... I ate them.
Evt. bemærkninger. : En yderst dygtig skuespiller, men nuværende ustabil humør og evnemæssig.
Antal indlæg : 519
Reputation : 196
Join date : 16/09/12

Tagged (leg) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Tagged (leg)   Tagged (leg) - Page 5 Icon_minitime16/1/2015, 13:27

Fortæl en hemmelighed: Jeg har en tendens til at trøstespise ret ofte ôo

Hvad har du lyst til: Dejlig, svampet, chokoladekage med glassur!

Hvad laver du: Har historie, men vil hellere lalle rundt med en hvis dame, som sidder og venter XD

Fortæl en fakta om dig selv: Jeg er en mega sukkergris. Jeg elsker kage, is og slik, men allermest chokolade! :D

Fortæl noget sjovt: *Sætter vodkaflaske for panden* Look! I'm a vodkacorn!

Hvad er den vigtigeste værdi for dig? Menneskelige værdier!

Hvad spiser du oftest? Brød eller slik xD

Bedste hjemmeside du kender? The New World, I guess :P

Din mening om numser?
Hvad er det sjoveste du nogensinde har prøvet?
Yndlingssport? Why?
Tilbage til toppen Go down
Nocturne
Fifth Class
Fifth Class
Nocturne


Race : Mutant
Navn. : Subject-102 Alias Sobek
Alder : 24
Evner/Classes. : Sauronthrope
Bosted : Former Testing Facility, that have now been wrecked.
Tilhørende klan. : -ingen-
Partner. : Well I have this lovely bed I enjoy...
Slaver. : Well I guess I am at the moment...
Antal indlæg : 210
Reputation : 7
Join date : 16/11/14

Tagged (leg) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Tagged (leg)   Tagged (leg) - Page 5 Icon_minitime17/1/2015, 00:46

Fortæl en hemmelighed: Jeg vred om da jeg stod ud af sengen i morges... -.-
Hvad laver du: Hører musik, og laver lidt styrketræning for at gøre mig selv træt. ^^
Hvad har du lyst til lige nu: At snakke med nogen/ikke være alene. :/
En fakta: Jeg elsker at lave mad... men kun når jeg har nogen at dele maden med. ^^
Fortæl noget sjovt: Q: Why do programmers always mix up Halloween and Christmas? A: Because Oct 31 == Dec 25!

Min mening om numser: (Du er meget interesseret i numser for tiden Payne... O.o) Men numser... Øhm det er sgu svært at svare på, nogle gange er det bare en kropsdel, og andre gange er det mere. xD ;)

Det sjoveste jeg har prøvet: Gokart, selvom jeg er elendig til det. xD

Yndlingssport: Bowling, fordi det er den eneste sportsgren jeg sådan reelt kan finde ud af.(snit på 200 ca.)

Er du glad for stærk mad?
Sidste spil du har købt og hvorfor?
Yndlingssodavand?
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Tagged (leg) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Tagged (leg)   Tagged (leg) - Page 5 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Tagged (leg)
Tilbage til toppen 
Side 5 af 9Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Alle andre ting ::  :: Hyggehjørnet :: Kreative lege-
Gå til: