Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
Tagged (leg) - Page 6 Icon_minitime31/5/2017, 20:24 af Millicent
Admin Expressen #16


Hey Newworld , this is a ghost speaking



Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Kommentarer: 29
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
Tagged (leg) - Page 6 Icon_minitime6/6/2017, 15:25 af Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …


Kommentarer: 12

 

 Tagged (leg)

Go down 
+10
Nochi
Lilith
Veronika
Nocturne
Natasha
Millicent
Payne
Agerid
Makuro
The Eye.
14 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
ForfatterBesked
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

Tagged (leg) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Tagged (leg)   Tagged (leg) - Page 6 Icon_minitime22/1/2015, 12:18

Fortæl en hemmelighed: jeg kan ikke lide mine bryster! selvom jeg faktisk godt ved, at de er pæne(afhængig af om man er til små eller store), men jeg er stolt af min popo XD
Hvad laver du: har lige spist frokost og skal videre igang med studier om førstehjælp for sundhedsprofessionelle.
Hvad har du lyst til lige nu: At studierne kunne laves af sig selv og jeg kunne være sammen med nogle gode venner.
En fakta: Jeg er omega madglad og elsker selv at lave mad!(hvilket fører oftest til spøjse retter :P)
Fortæl noget sjovt: Hvad nu hvis at drømme faktisk var den virkelige verden, men fordi den verden er så fucked op, så flygter vi ind i denne verden, som vi kalder for virkeligheden :P XD

Er du glad for stærk mad? Meget smagfuld og krydret mad, ja det kan eddermanene være fråderen, selvom jeg også elsker blid mad, men hvis det kun er stærk i form af chili-lignende stærk, så er det ikke min kop te, hvis der ikke er andet til smagen(f.eks. i sammenspil med sødme osv)

Sidste spil du har købt og hvorfor? Aliens versus Predator Classic 2000! Fordi jeg simpelthen elsker det spil :3 spillede det en okay sjat som barn, og synes stadigvæk, at den overgår de andre yngre spil i rækken :P plus hvor awesome er det ikke at være alien eller predator, eller gå rundt og hele tiden skide i bukserne når man er marine XD

Dit ældste ynglingsspil?(altså fra, teris, diablo 2, warlordsbattly cry, might and magic, altså alle de gamle klassikere)
Hvornår begyndte du at game?
har du været i en netcafe før?

Yndlingssodavand?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tagged (leg) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Tagged (leg)   Tagged (leg) - Page 6 Icon_minitime22/1/2015, 12:56

fortæl en hemmelig: selv om jeg er en smilende bamse, kan jeg hurtig forvandles til en person, hvor de fleste ville gå langt uden om mig, fordi jeg er uforudsigelig, og derved farlig, på trods at mit uskyldige væsen o.o

hvad laver jeg: har hus undervisning, og skal snart afsted til vordingborg :3

hvad har jeg lyst til: at komme til vordingborg op til min kæreste owo

en fakta: jeg har altid været en del af den kriminelle verden, på den ene eller anden måde o.o

fortæl noget sjovt: hvor mange kriminelle skal da til for og skifte en pære?.. ingen, for de stjæler pæren owo

hvornår begyndte jeg og game: jeg begyndte og game da jeg var 12 :3

har jeg været på netcafe før: ja et par gange, både forretning og fornøjelse owo

yngling's sodavand: exsodi light :3

vodka eller whisky? gerne andet hvis det er :)

kræsen eller madøre? begrund :P

snak eller næver? begrund :3
Tilbage til toppen Go down
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

Tagged (leg) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Tagged (leg)   Tagged (leg) - Page 6 Icon_minitime22/1/2015, 14:20

fortæl en hemmelig: Selvom jeg er let til tåre, så kan jeg normalt ikke græde foran folk. ^^
hvad laver jeg: Studere stadigvæk. :)
hvad har jeg lyst til: jeg har lyst til et eller andet bestemt mad, men ved ikke hvad!
en fakta om mig selv: Jeg elsker irsk! jeg ville så meget gerne kunne snakke engelsk med irsk accent :3
fortæl noget sjovt: Dette er en super pinlig historie, men sjov historie XD
Engang var jeg hos min bedste ven, da han boede hos sine forældre, og som sagt vi har et forhold med benefits :P Men da jeg var taget hjem, så fik jeg en besked fra min ven, at jeg havde haft glemt en af mine trusser derovre, og den var blevet fundet ved, at husets ældre hvalp havde fundet den og vandret med den i munden hen til min bedste vens mor!!!! >.< gud hvor dødede jeg så meget der XD!
#superpinligt

vodka eller whisky? gerne andet hvis det er :)
Det er jo afhængig til hvad XD altså at drikke rent så en god whiskey, hvis det er i en drink så gin. :P

kræsen eller madøre? begrund :P
madøre! det har jeg begrundet mange gange før og gider det ikke mere :P elsker bare mad, at prøve nyt mad og at kæle for maden :P

snak eller næver? begrund :3
Snak, fordi næver kan ikke redde stumperne fra et knust hjerte eller sind.

Bedste actionfilm?
har du kørekort? hvis ikke hvorfor?
Motorcykel eller bil? begrund hvorfor
Tilbage til toppen Go down
Nocturne
Fifth Class
Fifth Class
Nocturne


Race : Mutant
Navn. : Subject-102 Alias Sobek
Alder : 24
Evner/Classes. : Sauronthrope
Bosted : Former Testing Facility, that have now been wrecked.
Tilhørende klan. : -ingen-
Partner. : Well I have this lovely bed I enjoy...
Slaver. : Well I guess I am at the moment...
Antal indlæg : 210
Reputation : 7
Join date : 16/11/14

Tagged (leg) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Tagged (leg)   Tagged (leg) - Page 6 Icon_minitime22/1/2015, 14:35

Fortæl en hemmelighed: Jeg har meget nemt ved at blive bange, jeg er svær at forskrække, men gyser film, spil eller historier kan tilgengæld gøre det helt umuligt for mig at sove.
Hvad laver jeg: Ligger på en sofa hjemme ved mine forældre og ser youtube, og tåger. :P
Hvad har jeg lyst til: Til mange ting lige nu, af ting jeg vil nævne så gad jeg godt at folk jeg emner med på diverse sider svarede. :P
FAKTA: Jeg bliver ret nemt besat af spil, i perioder. ^^
Fortæl noget sjovt: The big bad Gazebo is coming!

Bedste actionfilm: Den bedste actionfilm jeg har set er nok Taken, selvom det jo egentligt er en thriller også. Men jeg synes den er fantastisk. ^^

Har jeg kørekort? Nej, hvorfor ikke: Fordi jeg ikke har behov for at have det overhovedet, jeg kan komme rundt i landet billigere med offentlig transport og næsten lige så nemt da jeg bor tæt på togstationen. :P

Motorcykel eller bil? Bil helt klart, jeg kan ikke udholde høje hastigheder i en åben "kabine" Jeg får det direkte dårligt af det. Men gad godt lære at kunne udholde det da jeg altid gerne har villet køre motorcykel. ^^

Bedste genre til bøger?
Bedste genre til film?
Bedste genre til spil?
Tilbage til toppen Go down
Veronika
Fourth Class.
Fourth Class.
Veronika


Race : kamæleon
Navn. : Veronika Corona
Alder : 18
Evner/Classes. : Beskytter
Bosted : En lille 2.værelses lejlighed, til hun finder en som vil dele en større lejlighed eller hus med hende
Partner. : Maybe
Slaver. : N/A
Evt. bemærkninger. : Altid frisk på et emne xD
Antal indlæg : 604
Reputation : 1
Join date : 03/11/14

Tagged (leg) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Tagged (leg)   Tagged (leg) - Page 6 Icon_minitime22/1/2015, 14:45

Fortæl en hemmelighed: har flere gange drømt jeg kunne flyve, og vil ønske den drøm blev virkelig xD
hvad laver jeg: Har matematik
hvad har jeg lyst til: at ha fri og se serie xD
en fakta om mig selv: Jeg er asperger
fortæl noget sjovt: fem flade flødeboller på et fladt flødebolle fad.

Bedste genre til bøger? fantasy
Bedste genre til film? gyser/overnaturligt
Bedste genre til spil? gyser xD

Yndlingsfag?
Hvordan ser den kønneste pige/kvinde ud?
Hvad falder du for hos det andet køn?
Tilbage til toppen Go down
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

Tagged (leg) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Tagged (leg)   Tagged (leg) - Page 6 Icon_minitime22/1/2015, 14:54

Fortæl en hemmelighed: jeg var årsagen til den store lost world krise for de mange år siden o.o Eller i hvert fald dråben.
Hvad laver jeg: burde studere, men ser youtube videoer og the new world.
Hvad har jeg lyst til: jeg har stadigvæk lyst til den madting, som jeg endnu ikke ved, hvad er XD
FAKTA: Jeg har engang været stor WOW-gamer :P
Fortæl noget sjovt: Okay endnu en pinlig historie XD we love those, don't we? XD
Første gang jeg var rigtigt sammen med en fyr, så endte det galt XD Kondomet havde på mytisk vis bare hoppet af XD XD så første gang måtte jeg allerede bruge fortrydelsespille.. god damn!

Bedste genre til bøger? Fantasy eller horror!

Bedste genre til film? Den er meget svær... thrillers?

Bedste genre til spil? Strategisk RPG games? :P

hvad frygter du mest for i fremtiden?
ynglings blomst?
Ville du helst bo i et villahus eller stor lejlighed i en skyskraber?
Tilbage til toppen Go down
Payne
First Class.
First Class.
Payne


Ingame Titel: : En af The Calvarinos'(Vladimirs) udvalgte.
Outgame Titel: : One of the first 10.
Race : Succubus/Cyborg.
Navn. : Payne De Niro.
Alder : Udseende: I starten af 20'erne. Sind: +180 år.
Evner/Classes. : Class: Umbra niveau 3 - Evne: Raceskift efter de fire dæmonsøskende.
Bosted : Lever som gæst på Sem'ya Doma (The Calvarinos borgen).
Tilhørende klan. : The Leones
Partner. : I don't have time for that.
Slaver. : Well... I ate them.
Evt. bemærkninger. : En yderst dygtig skuespiller, men nuværende ustabil humør og evnemæssig.
Antal indlæg : 519
Reputation : 196
Join date : 16/09/12

Tagged (leg) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Tagged (leg)   Tagged (leg) - Page 6 Icon_minitime22/1/2015, 18:54

Fortæl en hemmelighed: Dette er nok ikke helt en hemmelighed, men jeg er rædselsslagen for de fleste gyserfilm! Jeg kan bare ikke tage dem xD

Hvad laver jeg: Jeg burde lave lektier… og svare emner o.o men jeg ligger i min seng og føler mig kvæstet!

Hvad har jeg lyst til: A hella big piece of chocolate cake and ice cream… mmm… x3

Fortæl en fakta om dig selv: Jeg er muligvis allergisk overfor mælk o.O

Fortæl noget sjovt: Jeg er livredder, men jeg tør knap nok springe fra 1 meter vippen XD

Hvad frygter du mest for i fremtiden? Mine muligheder indenfor karrierer...

Ynglings blomst? Roser!

Ville du helst bo i et villahus eller stor lejlighed i en skyskraber? Hm… det må blive villa :P bedre plads og græsplæner!

Yndlings animerede serie?
Drømme for fremtiden (udover karriere)?
Er du defekt? :P
Tilbage til toppen Go down
Nocturne
Fifth Class
Fifth Class
Nocturne


Race : Mutant
Navn. : Subject-102 Alias Sobek
Alder : 24
Evner/Classes. : Sauronthrope
Bosted : Former Testing Facility, that have now been wrecked.
Tilhørende klan. : -ingen-
Partner. : Well I have this lovely bed I enjoy...
Slaver. : Well I guess I am at the moment...
Antal indlæg : 210
Reputation : 7
Join date : 16/11/14

Tagged (leg) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Tagged (leg)   Tagged (leg) - Page 6 Icon_minitime22/1/2015, 19:00

En hemmelighed: Jeg har kun spillet WoW en gang og det var grundet en eks-kæreste. xD
Hvad laver jeg: Ligger og daser på sofa stadig, men jeg skriver diverse ting til DnD. ^^
Hvad ville jeg gerne: Samme som jeg skrev tidligere, nu er jeg også bare hungrende... -.-
FAKTA: Jeg skal muligvis opereres fordi jeg har for højt stofskifte.
Fortæl noget sjovt: Mit navn er med tiden blevet et synonym for at gøre noget dumt... xD
//Damn you Payne nu havde jeg sat og skrevet et fyldestgørende svar på både Medusas og Veronikas spørgsmål, og var næsten færdig som du svarede!!!//

Yndlings animerede serie: Onepiece, den eneste jeg sådan rigtigt følger med i, selvom jeg også er dårlig til at følge med i den. xD
Drømme for fremtiden: Stort set alle mine drømme er bundet til min karriere, min største drøm er at være med til at lave et eller andet nyt og super succesfuldt software. ^^
Er jeg defekt? Kommer an på hvad du mener, er god til at komme til skade, har "ødelagt" ryg og nakke (Er for høj). Har tilgengæld tykke knogler og et meget stærkt immunforsvar. Men er ofte blevet kaldt defekt fordi jeg kommer til skade ofte på de dummeste måder. xD

Hvilket af de fag du har lige nu er vigtigst for dig?
Hvor vigtigt er gode karaktere for dig?
Bedste tøj til sommerbrug?
Tilbage til toppen Go down
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

Tagged (leg) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Tagged (leg)   Tagged (leg) - Page 6 Icon_minitime23/1/2015, 10:32

En hemmelighed: I mine forældres netcafe tævede jeg som lille eller ung pige(6-10 år) flere voksne og unge i diverse computerspil XD men var også blevet godt opdraget til at blive gamer :P :P
Hvad laver jeg: skal til at starte på studier :)
Hvad ville jeg gerne: jeg har lyst til mad! er super sulten, men har lige spist o.o
Fakta om mig selv: Jeg er super god til at give massage XD
Fortæl noget sjovt: "My wife and I were happy for twenty years; then we met."

Hvilket af de fag du har lige nu er vigtigst for dig?
Meh, jeg har ikke nogen fag lige nu XD men når jeg starter, så er det nok helt klart Biomedicinsporet. :)

Hvor vigtigt er gode karaktere for dig?
Super meget :) Nogle gange skal man selvfølgelig passe på at ikke blive nedern over dårlige karakterer, hvis det rent og skær bunder i sindssyge børne/ungehadende lærer, som har set sig sur på en XD Men ja karakterer er super vigtige for mig. jeg er super skuffet over mit gennemsnit kun blev 10.6 i gym og 11.2 i folkeskolen ^^

Bedste tøj til sommerbrug?
Hvem sagde man behøvede tøj? XD


Det bedste ved vinteren?
Det bedste ved sommeren?
Hvad vil du helst drikke Juice eller sodavand, hvis du kunne vælge hvilken som helst en?
Tilbage til toppen Go down
Nocturne
Fifth Class
Fifth Class
Nocturne


Race : Mutant
Navn. : Subject-102 Alias Sobek
Alder : 24
Evner/Classes. : Sauronthrope
Bosted : Former Testing Facility, that have now been wrecked.
Tilhørende klan. : -ingen-
Partner. : Well I have this lovely bed I enjoy...
Slaver. : Well I guess I am at the moment...
Antal indlæg : 210
Reputation : 7
Join date : 16/11/14

Tagged (leg) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Tagged (leg)   Tagged (leg) - Page 6 Icon_minitime23/1/2015, 11:36

HEmmelighed: Jeg tror aldrig jeg har fundet et spil der ofte spilles som kompetitivt som jeg faktisk er god til... Elsker computerspil, men kan ikke tage dem seriøst nok til at blive rigtigt god til dem. xD
Jeg laver: Lige vågnet og hører CoxnCrendor. :P
Ville jeg gerne: Have færre nakkesmerter... For satan jeg hader spændingshovedpiner...
Fakta: Jeg hader at sove... xD
Noget sjovt: MIn humor er dårlig så jeg finder jokes online... "Hvad er ligheden mellem en hund og en kvinde? – Jo større kæp de får i munden, jo mere savler de."

Det bedste ved vinteren: Kulden, hvilket betyder jeg ikke får "hedeslag" og at jeg derfor kan slappe af og nyde det hele. ^^
Det bedste ved sommeren: Skygge, at kunne sidde halvnøgen i skyggen. xD
Juice vs Sodavand: Juice, jeg elsker juice, virkeligt juice er det bedste, og jeg vile klar tforetrække en mild morgenjuice, i ved den klassiske med mange forskellige citrus frugter og lidt andet i, og ellers så gulerods-juice er faktisk også ret godt. ^^

Yndlingstype af kød?
Det bedste ved at være vågen tidligt?
Det bedste ved at være vågen sent?
Tilbage til toppen Go down
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

Tagged (leg) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Tagged (leg)   Tagged (leg) - Page 6 Icon_minitime23/1/2015, 12:34

En hemmelighed: (Det er svært at komme ud med flere hemmeligheder! XD) Jeg har lavet seksuelle aktiviteter(som kan være alt fra den noget milde meget uskyldige ende til det stik modsatte) med 5 piger O.o og 13 fyre(hvor det dog kun har været allermest en) but god damit I'm feeling like a whore! o.o!!
Hvad laver jeg: Studerings tid igen... yeah :P
Hvad ville jeg gerne: ærligt talt kunne jeg godt trænge til et knald o.o
Fakta om mig selv: Jeg startede denne leg for blandt andet at lære om en særlig person, som jeg kun kender URL og ikke IRL :)
Fortæl noget sjovt: "I refused to believe my road worker father was stealing from his job, but when I got home, all the signs were there."

Yndlingstype af kød? Kalkunbryst :3 Dejligt kød som kan til så mange ting, og som bliver super, hvis man ved, hvordan man tilbereder det :P
Det bedste ved at være vågen tidligt? Stilheden. Byen er meget mere rolig og fredelig.
Det bedste ved at være vågen sent? At man højst sandssynlig har fået en laaaang søvn, siden at man står sent op XD

Hvorfor svarer du på denne her leg?
Din ynglings forumleg?
Den sidste film, som du så?
Tilbage til toppen Go down
Nocturne
Fifth Class
Fifth Class
Nocturne


Race : Mutant
Navn. : Subject-102 Alias Sobek
Alder : 24
Evner/Classes. : Sauronthrope
Bosted : Former Testing Facility, that have now been wrecked.
Tilhørende klan. : -ingen-
Partner. : Well I have this lovely bed I enjoy...
Slaver. : Well I guess I am at the moment...
Antal indlæg : 210
Reputation : 7
Join date : 16/11/14

Tagged (leg) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Tagged (leg)   Tagged (leg) - Page 6 Icon_minitime23/1/2015, 12:58

En hemmelighed: Har engang været så fuld at jeg fortalte til mine venner, ved spørgsmålet "Hvor meget har du fået", at jeg havde drukket 3 svampe, 2 piger og 1 rasmus. xD
Hvad laver jeg: griner af folk der studerer. :P
Hvad ville jeg gerne: Vinde i lotto... Eller en tur til fys, da min ryg spadser ud igen. xD
Fakta om mig selv: Jeg forsøgte engang at være vegetar, men var nød til at opgive grundet jeg ikke kunne finde måder at indtage nok på. -.-
Fortæl noget sjovt: "Hvorfor er lesbiske kvinder ofte så blege og tykke? – Fordi de får for meget slik, og for lidt jern!"

HVorfor jeg svarer jeg her? Fordi jeg personligt nyder at dele informationer om mig selv, og samtidigt elsker jeg at høre om andres liv og høre hvad de vil dele. Plus jeg har ikke rigtigt noget liv... :P
Min yndlingsforumleg: Lige nu denne, da jeg føler den får mig til at tænke over mit liv og mig selv. :P
Sidste film jeg så: Cast Away

Fylder du meget eller lidt når du sover?
Drikker du mælk?
Logitech vs Razer?
Tilbage til toppen Go down
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

Tagged (leg) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Tagged (leg)   Tagged (leg) - Page 6 Icon_minitime23/1/2015, 14:01

En hemmelighed: Jeg kan ikke lide at blive fuld! :) men elsker dog alkohol, når den er god :P
Hvad laver jeg: Vurderer hvorvidt jeg skal sende en lussing til Nocturne eller ej XD og griner af den sidste joke. :P
Hvad ville jeg gerne: kunne komme på en madrejse og smage alverdens mærkelige ting!!
Fakta om mig selv: I do loove whiskey. :P
Fortæl noget sjovt: Det her er mandelogik " I recently decided to sell my vacuum cleaner, all it was doing was gathering dust. "

Fylder du meget eller lidt når du sover? Det er meget forskelligt, nok normalt lidt, men det føler folk nok ikke altid, når jeg oftest altid ender med at udnytte dem som sovebamser XD


Drikker du mælk? Ikke så meget længere, jeg gjorde det okay meget før mine forældre blev skilt og flyttede fra min mor, men ja vi bruger bare ikke rigtigt sådan mælk andet til bagning sååå :P

Logitech vs Razer? LOGITECH!!! :D Jeg har i hvert fald haft bedre oplevelse med nogen af deres produkter i forhold til razer. :P

bærbar eller pc?

Hader du windows 8?(hvis du altså har den)

Elsker eller hader mac?? :P
Tilbage til toppen Go down
Nocturne
Fifth Class
Fifth Class
Nocturne


Race : Mutant
Navn. : Subject-102 Alias Sobek
Alder : 24
Evner/Classes. : Sauronthrope
Bosted : Former Testing Facility, that have now been wrecked.
Tilhørende klan. : -ingen-
Partner. : Well I have this lovely bed I enjoy...
Slaver. : Well I guess I am at the moment...
Antal indlæg : 210
Reputation : 7
Join date : 16/11/14

Tagged (leg) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Tagged (leg)   Tagged (leg) - Page 6 Icon_minitime23/1/2015, 16:21

Hemmeligheden om mig: Jeg har et lille overforbrug af smileyer til tider, selv når de er upassende. xD
Hvad laver jeg: Har fri fra uni (Hvilket jeg jo slet ikke har haft hele Januar, og helt indtil Februar) og sidder så i tog på vej hjem fra mine forældre til Lindholm. ^^
Hvad ville jeg gerne lige nu: Ville super gerne være hjemme så jeg kunne sidde og spille i en komfortabel stol i stedet for at sidde på lorte sæder. xD
Fakta: Min favorit mad for tiden(Ja den skifte ofte) Er skinkestang. xD
Sjovt: "Lundin søgte at få 3 uger af, men fik kun 3 dage, hans begrundelse var at det ville tage tid at samle hele familien" ... Sort men sjovt. xD

bærbar eller pc? Huh? Bærbar er ret meget en pc. :P Men gætter på du mener om man foretrækker en bærbar mod en stationær. :P
Til det vil jeg svare det er forskelligt, og kommer helt an på hvad jeg skal lave, skal jeg spille er det uden tvivl den stationære jeg vil bruge, men hvis jeg bare sidder og skriver på nettet så foretrækker jeg faktisk min bærbare da jeg så er i stand til at slæbe den med mig, ud i køkkenet, badeværelset, eller bare rundt i værelset. xD
Om jeg hader windows 8? Oh yeah!!! Sidder på en bærbar lige nu med windovs 8 og kommer konstant til at lave forkerte swipes + jeg kan ikke opdatere da det ødelægger min computer. xD
Elsker eller hader Mac? hverken eller, jeg finder dem tåbelige og unødvendige, men de er trods alt med til at skabe konkurrence hvilet er en god ting, så det vil jeg på ingen måde kimse af. ^^

Hader eller elsker du next-gen konsoller?
Vista vs 8?
Hvordan foretrækker du at føre en samtale med folk, altså over hvilket medie?
Tilbage til toppen Go down
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

Tagged (leg) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Tagged (leg)   Tagged (leg) - Page 6 Icon_minitime24/1/2015, 07:44

Hemmeligheden om mig: Jeg syntes langt fra altid, at jeg slår til i min hverdag med de ting, som jeg egenligt gerne ville opnå ^^
Hvad laver jeg: igang med at spise morgenmad indtil jeg skal starte dagen med studier igen, og skal lige google nogle opskrifter, for jeg skal gå bag-småkage amok her senere XD
Hvad ville jeg gerne lige nu: Jeg ville meget gerne finde ud af, hvorvidt min bedste ven har igen glemt min fødz/julegave igen. ^^
Fakta om mig: jeg elsker gulerrødder! altså kun hvis de er økologiske, jeg æder totalt mange af dem her for tiden XD
Sjovt: I haven't slept for three days, because that would be too long.

Hader eller elsker du next-gen konsoller?
Igen jeg er ikke en konsol-gamer, så allerede det faktum kan jeg ikke lide dem XD
Og her er en artikel at tygge på, hvis man er glad for next-gen konsoller som xbox.
[For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]

Vista vs 8?
oh god, det er jo pest eller kolera....
Jeg tror desværre, at jeg ville vælge 8'eren, da Vista er jo SLET ikke kendt for at crashe en masse -.-
Men dog, som min professionelle programør ven sagde
"Windows CE + Windows ME + Windows NT = Windows 8 aka. Windows CEMENT"

Hvordan foretrækker du at føre en samtale med folk, altså over hvilket medie?
Skype call og gerne med webcam :3


Kan du bedst lide at kommunikere med folk IRL eller over medier?
Fortrækker du et opkald fremfor sms'er?
Den mærkeligste telefonsamtale, som du har haft?
Tilbage til toppen Go down
Nocturne
Fifth Class
Fifth Class
Nocturne


Race : Mutant
Navn. : Subject-102 Alias Sobek
Alder : 24
Evner/Classes. : Sauronthrope
Bosted : Former Testing Facility, that have now been wrecked.
Tilhørende klan. : -ingen-
Partner. : Well I have this lovely bed I enjoy...
Slaver. : Well I guess I am at the moment...
Antal indlæg : 210
Reputation : 7
Join date : 16/11/14

Tagged (leg) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Tagged (leg)   Tagged (leg) - Page 6 Icon_minitime24/1/2015, 12:22

En hemmelighed: Jeg kan ikke lide at ære fuld, men kan faktisk godt lide at være påvirket af alkohol da jeg føler mig mere social. ^^
Hvad laver jeg: Er i gang med at vågne, og overvejer at barbere mig. xD
Hvad ville du gerne:Faktisk ville jeg gerne være færdig med at have "ferie" ^^
Fakta om mig: Kan uden de store problemer spise 1,5 kilo æbler i løbet af dagen. xD
Fortæl noget sjovt: Nu har Medusa flere gange fortalt pinlige historier, så jeg syntes jeg ville dele en også: Første gang jeg var sammen med en eks-kæreste blev jeg den næste morgen bedt om at gagge hende, af hendes mor, sådan at de kunne få noget søvn... -.-

Kommunikation, IRL vs medie: Jeg forerækker klart at gøre det IRL, men da det ikke altid er muligt er jeg meget glad for at der er ting som skype, da det gør det muligt at føre en kommunikation meget tæt på at være det samme. ^^
Opkald vs. Sms'er: Kommer an på hvor vigtigt det er, jeg vil foretrække at opkald bruges til når tingene er nogenlunde vigtigt, og eller så sms'er da jeg kan lave andet imens jeg sms'er men knap så meget mens nogen ringer. ^^ Medmindre de ringer på skype, der er jeg ofte mere til opkald end tekst xD
Den mærkeligste telefonsamtale: Mærkeligste? Tror aldrig jeg har haft en rigtigt mærkelig telefon samtale. Men er engang sovet fra 90 telefon opkald selvom der var lyd og maks volumen på min mobil. -.-

Hvad er det vigtigeste når du vælger tøj?
Hvordan har du det med at emne med nogen du kender IRL?
Hvordan har du det med at have beskrevet sex i et emne?
Tilbage til toppen Go down
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

Tagged (leg) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Tagged (leg)   Tagged (leg) - Page 6 Icon_minitime24/1/2015, 13:18

//yeah det er altid sjovt at høre om pinlige historier// XD

En hemmelighed: Jeg kunne SLET ikke lide anime, før min bedste ven intruducerede mig til ordenligt anime :3

Hvad laver jeg: har lige spist frokost og lavet mine småkager færdige som er en bunke af kakao-orange småkager(som har et spiral/roulade mønster), white chocolate chip cookies med nutellafyld, white chocolate chip og peanut cookies, og så en to lags tynd og sprød kokos mandel kager med enten kokoscreme eller marcipancreme :3

Hvad ville du gerne: jeg ville gerne have at der var mere sne, og at jeg havde tid til at gå ud og lege som et barn i sneen :3

Fakta om mig: jeg har set 19 animeer! :D deriblandt topfavouritterne er : Monster, Steins Gate og Baccano (som er overhovedet ikke som sædvanlige animeer, langt fra! Monster er fucking scary på den dejlige psykologiske thriller måde :3 )

Fortæl noget sjovt: Mig og min daværende eks havde noget sjovt sjov i stuen, og fordi jeg er en kvinde, som "larmer" på til tider en pivende måde, så kom husets gamle søde hunhund hen til os og så helt trist ud, fordi hunden troede, at der var noget galt XD


Hvad er det vigtigeste når du vælger tøj?
At det er noget, som jeg har lyst til at have på, lige meget hvor dumt det eller mærkeligt det kunne være :3

Hvordan har du det med at emne med nogen du kender IRL?
Jeg synes det giver noget sjov til venskabet, også fordi så har man denne hobby sammen :) og så kan man jo til tider drille hinande ved at være onde eller udsætte den anden karakter for diverse ting XD

Hvordan har du det med at have beskrevet sex i et emne?
jeg synes, at sådan nogle emner kan være virkeligt gode! men jeg forstår ikke emner, hvor det er meget udetaljeret og fylder 2-4 sider... that is just plain boredom....

Det mærkeligste tøj, som du nogensinde kunne forstille dig at have på?
Hvad er det mærkeligste tøj, som du har gået med før?
Hvad er du kræsen angående med mad?
Tilbage til toppen Go down
Nocturne
Fifth Class
Fifth Class
Nocturne


Race : Mutant
Navn. : Subject-102 Alias Sobek
Alder : 24
Evner/Classes. : Sauronthrope
Bosted : Former Testing Facility, that have now been wrecked.
Tilhørende klan. : -ingen-
Partner. : Well I have this lovely bed I enjoy...
Slaver. : Well I guess I am at the moment...
Antal indlæg : 210
Reputation : 7
Join date : 16/11/14

Tagged (leg) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Tagged (leg)   Tagged (leg) - Page 6 Icon_minitime24/1/2015, 13:45

//Yeah det kan også være meget sjovt at fortælle, når man ved hvor meget man selv griner over dem. :P//

Hemmelighed: Jeg har meget nemt ved at kunne lide serier og film, mange af de fejl andre folk ser i dem spotter jeg aldrig, fordi jeg zoner totalt ud når jeg ser på den slags. :P
Hvad laver jeg: Ligger i min seng, og overvejer om det mon er på tide at "stalke" Medusa for at at stjæle cookies. xD
Hvad ville jeg gerne: Have cookies... Er blevet alt for sulten af at læse det. xD
Fakta: Min yndlingsserie er StarGate:Atlantis ^^
Fortæl noget sjovt: Da jeg havde den tidligere nævnte eks på besøg i min lejlighed var vi over og handle stod jeg i samme kø som min overbo, som prikke til mig og sagde jeg skulle huske og købe kondomer... Tro mig har aldrig været så flov et offentligt sted... xD

Det mærkeligeste tøj jeg kunne forestille mig at have på: Det jeg nævner i det næste er nok det mærkeligeste jeg kan forestille at jeg ville have på. :P
Det mærkeligeste jeg har haft på: Har været klædt ud som en malkepige engang på efterskole, det må være det. :P
Kræsen med mad: Varme frugter! Holde det væk fra mig, og ellers spiser jeg det meste, medmindre det er brændende stærkt. xD

Sommerhus eller ferilejlighed? hvorfor?
Bedste biografi du har læst?
Hvad fanger nemmest dit blik hos det modsatte køn?
Tilbage til toppen Go down
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

Tagged (leg) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Tagged (leg)   Tagged (leg) - Page 6 Icon_minitime24/1/2015, 14:17

Hemmelighed: Jeg elsker film, serie, anime osv.. Men jeg har det modsat Nocturne, jeg har set for meget til at jeg spotter for let fejl, kan nemt gennemskue plottet og de ting, som gør, at de alligevel klare det i sidste ende. Så mange film og serier keder mig, meget endda ! >.< Men selv med mit kræsne jeg formår jeg alligevel at finde serier og film at underholde mig med(blandt andet sæson 2 af house of cards, som jeg venter OMEGA meget spændt på :D)

Hvad laver jeg: Bygger mig et anti-stalker hus med masser af redstone puzzles og fælder i minecraft og håber, at Nocturne ikke kan komme ind XD

Hvad ville jeg gerne: Ville gerne sende Nocturne nogle cookies med brevduen, men tror desværre, at de ville blive ædt XD

Fakta: Jeg kan faktisk rigtigt godt lide krigsfilm :3(men ikke de der action krigsfilm som er meget overfladiske, selvom nogle af de gamle rambo-film er nu sjove pga den abnorme surrealistiske overdrivelse XD)

Fortæl noget sjovt: Sidst da jeg var til fest på et sted, der skulle man tjekkes for alkohol og sådan noget, og ja der fandt vagten kondomet i min taske XD han så noget overrasket ud og de andre grinte bare og drillede straks med "at der var nogen, som var heldige at skulle have noget på den dumme den aften" XD

Sommerhus eller ferilejlighed? hvorfor?
Sommerhus, fordi det ligger som regel langt væk fra byer og mere imod naturen og især strand! jeg er en stor vandhund :3

Bedste biografi du har læst?
Det er nok "black Elk speaks", det er en super fascinerende bog, men mindfucker også en totalt :)

Hvad fanger nemmest dit blik hos det modsatte køn?
Charisma eller speciel udstråling :) Jeg glemmer i hvert fald normalt meget hurtigt folk, som ikke har det. :)
hvis det er mere i det fysiske, og det er mere ment som i tiltrækning, så skal du nok se mig savle som en eller anden sulten hund, hvis en fyr med langt hår og pæn maskulin bar ryg går forbi mig XD

Hvorfor er det allermest kun mig og Nocturne, som besvarer dette emne? O.o
Den mest frastødende karaktertræk hos andre?(altså enten arrogance, mangel på ryggrad, snobbet osv osv)
Hvad vil du helst blive "overfaldet" af? En flok hundehvalpe eller kattekillinger? :P
Tilbage til toppen Go down
Nocturne
Fifth Class
Fifth Class
Nocturne


Race : Mutant
Navn. : Subject-102 Alias Sobek
Alder : 24
Evner/Classes. : Sauronthrope
Bosted : Former Testing Facility, that have now been wrecked.
Tilhørende klan. : -ingen-
Partner. : Well I have this lovely bed I enjoy...
Slaver. : Well I guess I am at the moment...
Antal indlæg : 210
Reputation : 7
Join date : 16/11/14

Tagged (leg) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Tagged (leg)   Tagged (leg) - Page 6 Icon_minitime24/1/2015, 14:40

Hemmelighed: Jeg er meget nem at distrahere, som i virkeligt nem... xD
Hvad laver jeg: Ligger og kigger ud af vinduet mens jeg overvejer at gå ud og handle. xD
Hvad jeg gerne ville: Have råd til en ny computer... da min stationære vrkeligt trænger til at blive skiftet ud, men SU efterlader ikke meget til at forkæle sig selv med. xD
Fakta: Jeg er en meget "følsom" person, ikke i som at jeg meget nemt bliver såret, men som i at jeg er ekstremt empatisk, og næsten "for" nemt sætter mig i andres situationer. ^^
Noget sjovt: Havde engang en meget akavet besøg hos en veninde i en weekend, da hun var ude og handle med hendes mor, imens jeg skulle hjælpe hendes far med at reparere hendes nu ødelagte seng... No need to say more. xD

hvorfor kun os? Fordi vi ikke har noget liv... xD
Det mest frastødende? Klart arrogance for mig. især når den komme som i at de ikke kan indse at deres måde at gøre tingene på ikke er den eneste mulighed. Hvilket faktisk også er det mest hadede ved mig selv: Jeg kan virke arrogant (føler jeg selv) Da jeg ved meget, og ofte indtinktivt retter på folk. ^^'
Hvad vil jeg helst overfaldes af: Killinger... Det føles sjovt hvordan deres små skarpe klør kradser. xD

Største hobby?
Dummeste udførte ide?
Yndlings band og hvorfor?
Tilbage til toppen Go down
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

Tagged (leg) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Tagged (leg)   Tagged (leg) - Page 6 Icon_minitime24/1/2015, 15:29

Hemmelighed: Jeg er en amatør model(hvor størstedelen af billederne er selvfotografier), men nogle af billederne er der en vis mangel på tøj, sågar nogle udenfor i sneen XD
Hvad laver jeg: Gamer minecraft selvom jeg skulle have haft studeret!
Hvad jeg gerne ville: Jeg ville også gerne have ny bærbar, venter på windows 10 kommer ud, således jeg enten kan købe en bærbar med windows 10 eller købe en med windows 8 og opgradere til 10'eren, da det bliver gratis i et år for alle windows 7 og 8 at kunne opgradere til 10'eren :P
Fakta: Jeg er et meget "sensuelt" menneske *host host*
Noget sjovt: Slynger rundt med en kattelegetøj(mus på pind) foran Nocturne og se om hans hemmelig er sand XD

Største hobby? tøjdesign, gaming eller amatørmodel :D I dunno, har ikke så meget tid til hobbyer :P

Dummeste udførte ide? Sex... i en skov... granskov for at være præcist... om sommeren.. Meget dumt XD Det fører til rigtigt mange myggestik(omkring de 60), selvom min partner slap med ingen! >.<

Yndlings band og hvorfor? Jeg kan ikke vælge ynglingsband! XD Men for at nævne hurtigt nogen
Parov stelar (fordi det er dejligt dansemusik og jeg elsker den sammensmeltning mellem swing, jazz og elektronisk)
Van canto (fordi de har deres unikke stil inden for sådan en gothisk rock genre, som bare er episk! De bruger et minimum af instrumenter men mere deres stemmer som instrumenter! :D)
Enimem.(fordi han laver rap med stil! meget down to earth sange som alle kan relatere til, og som afspejler de mørke sider af livet ^^ mange af sangene er virkeligt meningsfuld rap, og samtidig er han virkelig god til at rappe og beatsene er gode!)
eluveite(Geltisk rock, behøver jeg at uddybe :3)
Iron maiden(god damit I love these guys! har set dem live, og selvom de er nogle gamle graver, så er de fandeme gode! :D)

Bedste ide?
Bedste dag i dit liv?
Bedste men mærkelig smagkombination? :D
Tilbage til toppen Go down
Nocturne
Fifth Class
Fifth Class
Nocturne


Race : Mutant
Navn. : Subject-102 Alias Sobek
Alder : 24
Evner/Classes. : Sauronthrope
Bosted : Former Testing Facility, that have now been wrecked.
Tilhørende klan. : -ingen-
Partner. : Well I have this lovely bed I enjoy...
Slaver. : Well I guess I am at the moment...
Antal indlæg : 210
Reputation : 7
Join date : 16/11/14

Tagged (leg) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Tagged (leg)   Tagged (leg) - Page 6 Icon_minitime25/1/2015, 01:31

Hemmelighed: Jeg forsøgte engang at blive levende manequin, kan ikke huske hvad det hedder, men blev afvist fordi jeg var for høj. xD Det var i forbindelse konfirmationer året efter jeg var blevet konfirmeret. xD
Hvad laver jeg: Har lige lukket minecraft så chatter. ^^
Hvad vil jeg gerne: Se om mit vand er varmt nok til at lave nudler af. xD
Fakta: Kan ikke huske noget, grundet katte legetøj... xD
Fortæl noget sjovt: Pege på linjen over. ;)

Bedste ide: At vælge at læse software i Aalborg!
Bedste dag i dit liv: En af dagene på efterskole tror jeg for at være ærlig. ^^
Bedste men mærkeligste smagskombination: Alle kender chili og chokolade... Men noget der er næsten lige så godt, men meget mærkeligere er Chokolade overtrukket, karameliseret hvidløg. xD

Sjoveste film?
Hvor meget tør du fortælle online til fremmede som os?
Hvad er det første du kigger efter når du skal vælge hvem du vil emne med?
Tilbage til toppen Go down
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

Tagged (leg) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Tagged (leg)   Tagged (leg) - Page 6 Icon_minitime25/1/2015, 10:49

Hemmelighed: Jeg har altid haft en høj naturlig mistillid til folk, det er bare sådan jeg er ^^
Hvad laver jeg: Er stået op for knap under en time siden, dejligt at sove 3 timer mere end beregnet XD
Hvad jeg gerne ville: Jeg ville gerne kunne huske de drømme, som jeg havde inat, for jeg kan huske, at de var sjove :)
Fakta: Selvom jeg ville sige, at jeg er nok meget sød og venlig af natur, så har jeg en tendens til at virkeligt drille folk(for at vise min affektion og/eller anerkendelse) og det kan nogle gange komme i form at virkelige grove jokes XD Men heldigvis prøver jeg at passe på for de folk, der ikke forstår min tilgangsmåde XD og jeg har nok ikke det pæneste sprogbrug i verdenen, bander faktisk rigtigt meget XD
Noget sjovt: Endnu en pinlig historie XD ikke for særligt langt tids siden var jeg sammen med en fyr, som havde en kat, og vi havde det sjovt der i sofaen, men så kom katten hen og begyndte at slikke min fod ! O.O spørg mig ikke hvorfor, men det blev meget akavet XD

Sjoveste film?
Nok Bad Santa. :)

Hvor meget tør du fortælle online til fremmede som os?
Altså personligt plejer jeg at prøve at undgå at komme med personlige oplysninger som navn, bosted osv osv. Det er helst noget, som jeg gerne vil holde hemmeligt. og ja så er der stadigvæk mine dybeste hemmeligheder ^^

Hvad er det første du kigger efter når du skal vælge hvem du vil emne med?
det er lidt forskelligt, nogle gange tjekker jeg deres profil ud mens andre gange tjekker jeg deres nyeste emner eller som jeg oftest gør, så basere jeg bare min vurdering på deres emne-opslag, da det de skriver der, kan oftest afspejle rigtigt godt, hvordan de emner. :)

Ynglingsbandeord?
Ynglingssmiley?
Hvilket sprog ville du gerne lære at kunne tale, som du ikke kan?
Tilbage til toppen Go down
Payne
First Class.
First Class.
Payne


Ingame Titel: : En af The Calvarinos'(Vladimirs) udvalgte.
Outgame Titel: : One of the first 10.
Race : Succubus/Cyborg.
Navn. : Payne De Niro.
Alder : Udseende: I starten af 20'erne. Sind: +180 år.
Evner/Classes. : Class: Umbra niveau 3 - Evne: Raceskift efter de fire dæmonsøskende.
Bosted : Lever som gæst på Sem'ya Doma (The Calvarinos borgen).
Tilhørende klan. : The Leones
Partner. : I don't have time for that.
Slaver. : Well... I ate them.
Evt. bemærkninger. : En yderst dygtig skuespiller, men nuværende ustabil humør og evnemæssig.
Antal indlæg : 519
Reputation : 196
Join date : 16/09/12

Tagged (leg) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Tagged (leg)   Tagged (leg) - Page 6 Icon_minitime25/1/2015, 14:39

Hemmelighed: Jeg både hader og elsker mørke. Jeg har nemlig en tendens til at gå i virkelig over-tænke mode om aftenen, hvilket gør, at jeg ofte hør og ser ting, som ikke er der oO
Hvad laver jeg: Forsøger at lave en matematik aflevering færdig…
Hvad jeg gerne ville: Se Batman :c
Fakta: Jeg går og leger med tanken om at blive konditor… men det er kun en tanke XD
Noget sjovt: Jeg har nogle gange en tendens til at være ret hæs om morgenen, hvilket giver mig en sjove stemme… det vidste min eks-kæreste så ikke, så da vi en morgen vågnede op, og jeg så sagde "godmorgen", blev han forskrækket, fordi han påstod, at jeg lød som en fuldvoksen mand >.>

Ynglingsbandeord? Schnitzel, Fudge eller God damn it!
Ynglingssmiley? xD eller :3
Hvilket sprog ville du gerne lære at kunne tale, som du ikke kan? Russisk eller fransk!

Hvis du kunne få ét ønske opfyldt, realistisk eller ej, hvad skulle det så være? (Ingen grænser)
Hvad kunne du aldrig nogensinde se dig selv gøre?
Yndlings superhelt og superskurk? :D
Tilbage til toppen Go down
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

Tagged (leg) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Tagged (leg)   Tagged (leg) - Page 6 Icon_minitime25/1/2015, 15:57

Hemmelighed: jeg er ikke bange for mørke skove, men mørke trappe og kældre kan gøre mig nervøs!

Hvad laver jeg: Sidder og er ved at beslutte om jeg skal købe en super baby :3

Hvad jeg gerne ville: gerne have min baby her og nu! og ville gerne vide, hvad Payne mener med at se batman, om det de gamle eller nye tegnefilm, de gamle eller nye film oder was XD

Fakta: Jeg ville gerne spise Paynes kager XD "reference til hendes tanke om at blive konditor" XD XD XD

Noget sjovt: Ja jeg skal have en baby! den kommer dog med posten... den er firkantet... men har en hjerne.... og kan en masse fancy ting XD I kan selv gætte hvad


Hvis du kunne få ét ønske opfyldt, realistisk eller ej, hvad skulle det så være?
at menneskeheden kunne blive en fredfyld race? altså fred til jorden :P

Hvad kunne du aldrig nogensinde se dig selv gøre?
Blive til en bimbo, altså ikke udseendsmæssigt, men personlighedsmæssigt!

Yndlings superhelt og superskurk? :D
superskurt er uden tvivl jokeren! Superhelt er nok enten wolverine eller catwoman(altså de tidspunkter hvor hun er helt i hendes tidlige karrier XD selvom hun dog er fed nok som mere skurk-like)

Hvorfor svarer du denne leg?
Hvorlænge har du emnet?
Hvor mange spejle har du i dit hjem? XD
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Tagged (leg) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Tagged (leg)   Tagged (leg) - Page 6 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Tagged (leg)
Tilbage til toppen 
Side 6 af 9Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Alle andre ting ::  :: Hyggehjørnet :: Kreative lege-
Gå til: