Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
Tagged (leg) - Page 3 Icon_minitime31/5/2017, 20:24 af Millicent
Admin Expressen #16


Hey Newworld , this is a ghost speaking



Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Kommentarer: 29
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
Tagged (leg) - Page 3 Icon_minitime6/6/2017, 15:25 af Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …


Kommentarer: 12

 

 Tagged (leg)

Go down 
+10
Nochi
Lilith
Veronika
Nocturne
Natasha
Millicent
Payne
Agerid
Makuro
The Eye.
14 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
ForfatterBesked
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

Tagged (leg) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Tagged (leg)   Tagged (leg) - Page 3 Icon_minitime21/8/2013, 14:38

1: Fortæl en hemmelig : Jeg tror måske at jeg har en fetish for asiatere? O.o (min ekskæreste er af koreansk oprindelse)

2: Hvad har du lyst til lige nu? At timen slutter.

3: Hvad laver du lige nu? har lige lavet eksperiment i bioteknologi

4: Fortæl en fakta om dig selv. Well jeg begyndte sådans et kun at se amine pga min bedste ven ^^(undtagen at jeg så hellsing helt af mig selv) ^^

5: Fortæl en sjov ting.Why beer is better than a woman
1 beer is always wet.
2 frigid beer is good beer.
3beer never gets a headache
4 beer always goes down easily
you can share a beer with your friends.
you don't have to wine and dine beer
you can enjoy beer everyday of the month
you always know you are the first one to pop a beer.
you don't have to wash a beer before it tastes good
you can have more than one beer and not feel guilty
beer doesn't get jealous when you grab another beer
if you pour a beer right you'll always get a good head.

den første sang du kan komme i tanke om?
Katie melua - my aphrodisiac is you

har/havde du en ynglings lære i skolen? hvad var personen lære i?
Gitte. Hun er verdens sødeste runde lille dansklærer i verden.

Linux, IOS eller Windows?
Well jeg bruger windows, men jeg kan gætte mig til, at der er mange andre systemer, som er langt bedre end windows ^^

Hvornår spillede du første gang computerspil?

Hvad er det mest irriterende elektronik eller program som du kender til?

Hvad ville du helst vælge, at kunne flyve eller at kunne svømme(Altså dykke dybt ned og kunne tåle det og ikke behøve ilt)
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tagged (leg) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Tagged (leg)   Tagged (leg) - Page 3 Icon_minitime21/8/2013, 15:31

1, fortæl en hemmelighed? hmm, jeg har svært ved og vise følelser, fordi min følelser er blevet trådt på hele mit liv, så jeg skjuler mine sande følelser, bag et smil af munterhed, men visse mennesker får mine sande følelser frem, og gør de mennesker det, jamen så ved de at jeg holder særligt af dem, forhåbligt.

2, hvad har jeg lyst til? at gå ned i min kælder og muskel træne, imens jeg høre høj musik, for at falde til ro, efter en lang dag med socialitet.

3, hvad laver jeg? sidder og prøver at finde ro i mine indre smerter.

4, fortæl en fakta om mig selv? jeg kan til tider være meget venlig, selv om jeg ikke altid forstår en grænse, og det gør jeg til tider har svært ved og være social fordi jeg ikke kan lide og gå over folk's grænser, så tit holder jeg mig for mig selv, selv om da få mennesker jeg godt vil møde's med og håbe det går godt.

5, fortæl en sjov ting ( et rim jeg fandt på, da jeg havde det skidt, men som jeg nu finder ret morsomt, ikke på en sindsyg måde, men fordi det ingen mening har, i thing o.o ), twinki, twinki, little human, fuck with my beloved, and i break you in two, twinki, twinki, little human, hurt my feeling's and i lay down like a defeated enemy, twinki, twinki, little human, try to hurt my beloved and i make you feel pain, more that a birth.

hmmmm, kan jeg ikke huske, sorry to say it.

hmmmm, må nok være mit virus scout, som ikke kan fås længere, som var et godt program dengang jeg gik med ble, og mor fortalte mig om det, at det komiske var, at når den beskyttede imod virus, så lagde den virusser ind i systemet anyway.

at svømme, fordi flyver man kan man let blive set, men hvis man svømmer, uden at mangle ilt, kan man forsvinde uden et spor.

1: hvis du føler dig alene, savner en du stoler på, som du kan holde om, uden mulighed for at være sammen med andre, hvad gør du så?

2: hvis du føler verden er ved og brase sammen om ørene på dig, og du har en trang til og hamre hovedet i gulvet, i et forsøg på at undgå verden, men vælger og lade vær, hvad gør du så?

3: hvis du føler ensomheden, gnave som en hund i dit indre, hvad gør du så?
Tilbage til toppen Go down
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

Tagged (leg) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Tagged (leg)   Tagged (leg) - Page 3 Icon_minitime21/8/2013, 18:36

1: Fortæl en hemmelig : Jeg er faktisk et meget asocialt menneske, der er bare ingen som rigtigt ligger mærke til det ^^

2: Hvad har du lyst til lige nu? At jeg kunne finde min pund, som jeg har mistet! >.<

3: Hvad laver du lige nu? venter på at biograffilmen skal til at begynde, så jeg ikke skal underholde min mor -.-

4: Fortæl en fakta om dig selv: mig og min mor er ikke gode venner

5: Fortæl en sjov ting. Roses are red, violets are blue, one ripped condom, then we got you.

1: hvis du føler dig alene, savner en du stoler på, som du kan holde om, uden mulighed for at være sammen med andre, hvad gør du så?
Bare prøve at være positiv, bare prøve at se fremad, selvom alt virker umuligt og usandsynligt.

2: hvis du føler verden er ved og brase sammen om ørene på dig, og du har en trang til og hamre hovedet i gulvet, i et forsøg på at undgå verden, men vælger og lade vær, hvad gør du så?
Jeg vender vreden imod verden og prøver at bruge den konstruktiv, så jeg kan undgå at blive som alle andre hjerneløse og ligeglade zombier, som mennesker nu engang er og imens prøve at være lykkelig for de gode stunder jeg har haft og prøve at tænke positivt, da selvom der næsten intet håb er, så er det stadigvæk ikke en undskyldning for at kæmpe.

3: hvis du føler ensomheden, gnave som en hund i dit indre, hvad gør du så?
Jeg prøver at forbinde mine blødende sår og venter til næste nat, så jeg kan sove fra det igen og håbe på, at den næste dag bliver bedre.

HVad er bedst at gå i biografen eller sidde der hjemme og se sammen film?

HAr du været en spejder?

har du været kærester med en skolekammerat?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tagged (leg) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Tagged (leg)   Tagged (leg) - Page 3 Icon_minitime21/8/2013, 18:46

1: jeg har en dårlig vane med og tænde på folk jeg kan lide, dog siger jeg det ikke når det er, da jeg er bange for og blive afvist.

2: at løbe ned og træne løst, men skal vente på min træner.

3: sidder og prøver at få ro i mit sind.

4: jeg kan rigtig godt lidt nærvær, har bare svært ved og være nær med folk, og dem jeg gerne vil være nær med, vil sjældent være nær med mig som gør det svært for mig.

5: hvad sagde manden til hunden? sit, hvad vil hunden sige til manden om 500 år? fuck af.

jeg fortrækker og se film der hjemme, men kan osse godt lide biografen, men fortrækker helt sikker hjemme hygge ^^

nope, har jeg aldrig :3

har ikke rigtigt haft nogle skolekammerrater, så det kan jeg ikke prale af :P

1: hvis du skulle mødes med nogen, hvor skulle det så være henne? owo?

2: hvis du kunne invitere nogen med ud på et sted, du selv bestemmer, uden at betale, hvor så og med hvem? owo

3: hvad hader du mest, ved det modsatte køn? :3?
Tilbage til toppen Go down
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

Tagged (leg) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Tagged (leg)   Tagged (leg) - Page 3 Icon_minitime21/8/2013, 20:49

1: Fortæl en hemmelig : Jeg kan være en manipulerende skiderik, da jeg kender meget til folk og ved, hvordan de fleste fungere, men jeg vil aldrig gøre noget, da min viden erkun for at beskytte mig imod andres manipulation.

2: Hvad har du lyst til lige nu? Jeg har lyst til at høre mere om hvad der er på hjertet hos min ven ^^

3: Hvad laver du lige nu? kører hjem sammen med min mor

4: Fortæl en fakta om dig selv: Jeg er et meget nysgerrigt væsen ^^

5: Fortæl en sjov ting. Kig dig selv i spejlet, så ser du det mest sjoveste væsen i verden :D

1: hvis du skulle mødes med nogen, hvor skulle det så være henne? owo? Hvor som helst ^^ Man kan finde venner alle vegne, selv der, hvor man mindst leder efter dem ^^

2: hvis du kunne invitere nogen med ud på et sted, du selv bestemmer, uden at betale, hvor så og med hvem?
Well jeg er ikke typen som normalt lader hverken hankønsvæsner eller hunkønsvæsner betale for mig, det er jeg sku for stædig og selvstændig til ^^ Men hvis man beder pænt, så kan jeg måske lokkes.

3: hvad hader du mest, ved det modsatte køn? :3?
Det er sku svært at sige ^^ Der er sku ikke noget, som jeg bestemt hader mænd for i forhold til kvinder.

Hvilken karaktertræk hader i allermest?

Elsker du dagen eller natten?

Har du en genstand i dit hjem/værelse, som betyder voldsomt meget for dig? hvad er det og hvorfor?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tagged (leg) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Tagged (leg)   Tagged (leg) - Page 3 Icon_minitime21/8/2013, 22:01

1, en hemmelighed: jeg har let ved og skabe problemer omkring mig, uden at ane det, før jeg står i et slagsmål eller i et stort skænderi.

2, hvad jeg har lyst til? at lægge mig ned og hamre hovedet i gulvet for ikke at græde.

3, hvad jeg laver? prøver ikke at græde.

4, en fakta: jeg er meget følsom, selv om jeg kan virke hård, eller bare mega lalleglad, så er jeg til tider meget følsom.

5, en sjov ting: da ikke rigtig noget sjovt lige nu, sorry to say it.

hvilket karaktertræk jeg hader, er nok når folk spiller store, og man ender med og gøre dem til en tudekiks, og de så alligevel leger store, det kan virkelig gå mig på nerverne, men så må man gøre dem til tudekiks igen.

jeg elsker natten, da har jeg fred, fordi da sover mennesker, og da kan jeg sidde, og se op på himlen, i fred.

jeg har en statue af en stor bjørn, da beskytter en mindre bjørn imod en ukendt fare, jeg købte den på et markedet, og har hørt historien om den, den er ikke ret stor max 2 sodavand's dåser, da står oven på hinanden høj, ca, og tja den er af gammel hård sten-ler, men den betyder meget for mig.

og.. øhm.. kan ikke rigtig finde på nogen spørgsmål så øhm... 3 normale må vel være, hvad kan du lide at spise, drikke, og se i TVet?.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tagged (leg) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Tagged (leg)   Tagged (leg) - Page 3 Icon_minitime23/8/2013, 12:00


1 En hemmelighed: Jeg bliver let jaloux xD

2 Hvad jeg har lyst til?: Morgenmad!

3 Hvad jeg laver?: Jeg sidder og spiller test for friends :3

4 En fakta om mig: uh.. jeg tager tit til genki og har lavet en video med en masse billeder på youtube derfra :3

5 Fortæl noget sjovt!: Den vej hvor jeg viser vej!

6: Hvad kan du lide at spise?: Kød xD

7: Hvad kan du lide at drikke?: Sodavand!

8: Hvad kan du lide at se i tv?: Amerikanske serier xD friends, buffy, Angel, How I met your mother, the big bang theory og meget mere ^^’ uh og tegnefilm!

(næste 3: Hvad tænker du på lige nu? Dit yndlingslegetøj? Hvilken farve har dit pudebetræk?)


Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tagged (leg) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Tagged (leg)   Tagged (leg) - Page 3 Icon_minitime23/8/2013, 13:10

en hemmelighed: jeg er faktisk ret åben for sex, da jeg er til dominerings S&M ( Slave & Master ) hvor jeg kan lide at være slave men det ikke noget jeg snakker højt om, da jeg er ret genert, dog meget imødekommende, dog stadig ikke noget jeg snakker højt om, da jeg osse har svært ved det fordi jeg føler mig ret ensom og da jeg i forvejen ikke er god til mennesker, men håber på at forbedre det :P

har lyst til en mai-tai ;D

hvad jeg laver? skråler med på disturbed og chiller ^^! venter på mor henter mig :3

en fakta? jeg tænder på smerte og på at blive domineret ( modparten/partneren bestemmer over mig ) da jeg elsker at adlyde :3

hmmm lige nu tænker jeg på en mai-tai xD

det må nok være min 9mm pistol til skydning eller min butterfly kniv :P

sort med et grinene kranie og hvor da står, Death Before dishonorer neden under xD

hmmmm hvad tænder du på? owO

hvad for stilling kan du godt lide? xP?

kostume og legetøj eller intet? owO?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tagged (leg) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Tagged (leg)   Tagged (leg) - Page 3 Icon_minitime25/8/2013, 15:55

1 En hemmelighed: Jeg går på sammen skole med Medusa ^^

2 Hvad jeg har lyst til?: søvn..... :)

3 Hvad jeg laver?: Hører Code Geass soundtrack

4 En fakta om mig: Jeg synes at cosplay er sjovt, især når man kommer i sit eget originale outfit, men folk tror stadigvæk man er fra en eller anden serie.

5 Fortæl noget sjovt!: Fortjener i virkeligt at høre noget sjovt? :P

hmmmm hvad tænder du på? alt det, som er ukinky XD Ej der er selvfølgelig mange ting mmmmmm. Ikke flere detaljer til jeres perverse hjerner.

hvad for stilling kan du godt lide? Igen jeg tror, at jeres fantasi er god nok til at forstille jer, hvad jeg kan lide. :P

kostume og legetøj eller intet? kostume og legetøj kan helt klart være sjovt, men ellers skal det være intet.

Hvorfor er du/i så perverse?

Hvorfor er Medusa så skør? :D

Hvordan kan vi lokke alle de andre brugere med i denne leg? :P
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tagged (leg) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Tagged (leg)   Tagged (leg) - Page 3 Icon_minitime25/8/2013, 16:30

en hemmelighed: mit smil er meget tit en facade for min håbløshed og indre deprision, da jeg tit føler verden er håbløs, fordi jeg blandt andet har svært ved og finde en da deler mit seksualitet ( S&M domniecering, ) forude faktisk kan lide mig for den jeg er og tja finder mig tiltrækkende, og tja det gør jeg tit smiler og griner, men det er som sagt, eller for og bruge andre ord, en maske.

hvad jeg har lyst til? at gemme mig under min seng og være ligeglad med alt.

hvad jeg laver? sidder og tripper, prøver at stabilisere mit net, og prøver ikke at tænke negativt, men det svært ( grundet overstående ).

en fakta om mig? jeg smiler stort set hele tiden, men 80% af tiden er det en maske.

jeg er pervers, fordi jeg føler et lille bitte spinkelt håb, om at finde en da måske deler min seksualitet, men håbet er ved og svinde ind til en tom død drøm.

hun er skør, fordi det er Medusa, eller som jeg kalder hende, lille Misha, som jeg kan lide :3

ved jeg ikke, og jeg er faktisk ligeglad.

personligt spørgsmål.

hvis du kunne hjælpe mig, ville du så gøre det?

hvis du kunne lægge mig til hvile, ville du så gøre det?

hvis du kunne bringe ro i min knækkedet sjæl, ville du gøre det?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tagged (leg) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Tagged (leg)   Tagged (leg) - Page 3 Icon_minitime3/9/2013, 07:06

En hemmelighed: Jeg er godt nok ved at være træt af hemmelighedsdimsen xD.. det var en hemmelighd

Hvad har jeg lyst til?: Fri … xD

Hvad laver jeg lige nu?: Gør klar til skole :P

Random fakta om mig: Jeg har lige købt en squirtle bamse xD.. oh ja, og jeg kan lide pokemon :P!

Funny stuff!: Jeg har fulgt hende i alt, selv da hun faldt, to trin ned af trappen!

Ville jeg hjælpe Kuuma?: Det kommer selvfølgelig an på hvad der skulle til xD jeg er ikke meget for at ofre legemsdele til mørke kræfter, men sådan helt generelt ja :3

Hvis jeg kunne lægge Kuuma til hvile, ville jeg så?: altså.. hjælpe dig med at sove, tjo.. slå dig ihjel.. nej xD

Hvis jeg kunne bringe ro til Kuumas knækkede sjæl, ville jeg så?: Igen, ingen ofringer til djævlen eller danse nøgen i en cirkel ved fuldmåne xD.. men snakke lidt eller sådan noget, klart :P

(Næste 3: Pokemon eller Digimon? Hvad var den sidste sang du hørte? Hvad er dem sidste bog du har læst til ende?)


Tilbage til toppen Go down
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

Tagged (leg) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Tagged (leg)   Tagged (leg) - Page 3 Icon_minitime3/9/2013, 08:38

1 En hemmelighed: Jeg er nougatfil!!! :D

2 Hvad jeg har lyst til?: At det blev d. 14 eller d. 21 ^^

3 Hvad jeg laver?: Hører et moderne gennembruds oplæg

4 fakta om mig: Jeg er en big time stræber! :P

5 Fortæl noget sjovt!: Well det er kun sjovt for dem, som interessere sig, men under den blå regering lige før finanskrisen kom, så meldte Anders Fogh ud til befolkningen, at Danmark havde en kernesund økonomi, to måneder senere udmeldte han, at Danmarks økonomi var i problemer.

Pokemon eller Digimon? Ingen af dem!
Hvad var den sidste sang du hørte? Katie Melua - My Aphrodisiac is you
Hvad er dem sidste bog du har læst til ende? Anarkismens ABC

Den største tudefil/serie? (Min er animien Clannad XD)

Hvilken sang er jeres ynglingsfjolle sang?

Hvilken sang kan altid gøre jer glad?

Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tagged (leg) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Tagged (leg)   Tagged (leg) - Page 3 Icon_minitime3/9/2013, 12:56

en hemmelighed: jeg ved ikke om jeg har sagt det før, men tja jeg kan smile med et bredt smil på mit ansigt, men græde inden i, har selv gået og grædt idag, af årsager som jeg finder lidt for private.. men ingen grund til bekymring dog, og hvis det var afsløret jamen.. hmm, jeg lever efter ulve principper på en måde, som gør jeg til tider føler mig meget ensom osse, fordi folk sjældent kan acceptere den jeg er, min måde at undersøge og finde ud af ting på, så vel som min måde at være på, enten så mener man jeg er rablende gal, eller osse så er jeg bare en særling.

hvad jeg har lyst til? at græde noget mere, men dog osse at det blev den 21, jo hurtigere jo bedre.

hvad jeg laver? tørre mine øjne.

fakta om mig selv? har ikke grædt i 9 år, fordi jeg altid prøver og holde mig stærk, har dog grædt idag, så må tælle forfra.

en sjov ting? hmm.. prøv og lev på ulve principper.. det kan være ret nemt og leve sån, så vel som at leve på, dog vil man hurtigt blive kendt som en freak heee.

den største tudefilm/serie? tja har ikke rigtig nogen, men var mit liv en film, så var det mit valg.

hmmm.. bubbibjørnene.

sang da altid gør mig glad? oh.. øhm.. dunno..

hmmm, hvad gør dig glad, når alt i verden er ramlet sammen?

hvad gør du, når du føler alt er imod dig, og du føler dig forladt, fordi du har en special måde og leve på?

hvad gør du, når trangen til og være sammen med nogen, men den mulighed ikke er der, før om nogle uger?
Tilbage til toppen Go down
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

Tagged (leg) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Tagged (leg)   Tagged (leg) - Page 3 Icon_minitime11/11/2013, 18:10

Well denne leg dødede rets så meget, så nu starter jeg forfra, hvor jeg dog ikke svare på de forrige spørgsmål ^^ men så fortsætter vi ellers som vi plejer.

1: Fortæl en hemmelig: Well jeg har faktisk sådan set en pigekæreste :3

2: Hvad har du lyst til lige nu? At jeg fik mine sidste ting fra ebay, så jeg kunne lave min anden store surprise til min bedste ven :D ude over den med at lave en stor surprise party med bar :P

3: Hvad laver du lige nu? skal igang med at lave lektier :)

4: Fortæl en fakta om dig selv. Jeg tror, at jeg er rent faktisk den bedste ekskæreste ever, selvom min elskede forlod mig for en pige, så prøver jeg alt det, som jeg kan for at han kan få scoret hende O.o

5: Fortæl en sjov ting:
Condoms aren't completely safe. My friend was wearing one and got hit by a bus

Mine tre spørgsmål:

Har du nogen gasmaske? (sidder selv og kigger på mine egne tre :D )

Hvilken tøjstil har du?

Træner du? Og hvis ja hvilken slags træning er det?
Tilbage til toppen Go down
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

Tagged (leg) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Tagged (leg)   Tagged (leg) - Page 3 Icon_minitime15/11/2013, 09:35

No one? :D
Tilbage til toppen Go down
Makuro
First Class.
First Class.
Makuro


Ingame Titel: : Leder af dæmonerne.
Outgame Titel: : Tidl. Admin
Race : Skyggedæmon.
Navn. : Makuro kurosaki
Alder : 267 (men ligner en på 18)
Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock
Bosted : Fort Helg
Partner. : N/A
Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare!
Antal indlæg : 2560
Reputation : 21
Join date : 22/01/13

Tagged (leg) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Tagged (leg)   Tagged (leg) - Page 3 Icon_minitime15/11/2013, 10:12

//yes one! :D ME

1: Fortæl en hemmelig: emm hjemlighed.... emm jeg har kæmpe lyster til at pjække! ^^

2: Hvad har du lyst til lige nu? over stående er en hemmelighed! :D shyy xD jeg har lyst til at æde noget mad! :D

3: Hvad laver du lige nu? jeg sidder og skal til at æde noget mad! :3

4: Fortæl en fakta om dig selv. jeg får tit af vide jeg er pæn :3

5: Fortæl en sjov ting: en blåhval har verden største Diller Lejf xD

nop har ingen xD men har en kammerat som har 2 ^^

tøjstil? jeg går meget i hætte trøjer! :D jeg kan godt li hætte trøjer :D

nej jeg træner ikke :3 men jeg gad godt have tiden til at kunne gå til kampsport igen! :D

min spørgsmål:
benzin eller diesel?
kan du kører bil?
hvis du havde råd til hvilken som helst bil, hvilken ville du så købe?
Tilbage til toppen Go down
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

Tagged (leg) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Tagged (leg)   Tagged (leg) - Page 3 Icon_minitime15/11/2013, 10:26

1: Fortæl en hemmelig: Den bedste dag i mit liv var min første date, jeg smilede så meget, at jeg havde vold ondt i kinderne!
2: Hvad har du lyst til lige nu? at have fri, så kan jeg endelig tage hjem til min bedste ven. :)
3: Hvad laver du lige nu? har religion og uploader billeder på deviantart. :)
4: Fortæl en fakta om dig selv. Jeg har for mange venner så jeg får ofte stress af dem. (For mange i forhold til min enspænder personlighed :D )
5: Fortæl en sjov ting: Have some fun kill another one, have some more fun kill another one.

benzin eller diesel? Ingen af delene.
kan du kører bil? I fiktive biler er jeg awesome, har aldrig prøvet IRL, så det ved jeg ikke :D
hvis du havde råd til hvilken som helst bil, hvilken ville du så købe? Chevy impala 1967 XD

Hvad er en god jul for dig?

Hvilken aktivitet laver du allermest i din fritid?

Hvor mange kender du herinde på the new world IRL? ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tagged (leg) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Tagged (leg)   Tagged (leg) - Page 3 Icon_minitime21/4/2014, 13:08

Hvorfor er vi dog stoppet med denne leg? O.o

1: Fortæl en hemmelig: Well jeg har flere brugere på the new world, men ved ikke hvor meget det er en hemmelighed for nogen :griner for sig selv:
2: Hvad har du lyst til lige nu? Jeg har lyst til, at det blev d. 15, så jeg give de 1000 kram, som jeg skylder min bedste ven, mens han har været væk i 2 måneder.
3: Hvad laver du lige nu? Passer min bedste vens spil Dragoncall og skal tage mig sammen til at skrive min dansk stil færdig.
4: Fortæl en fakta om dig selv. I'm a daywalker!(altså en halvginger)
5: Fortæl en sjov ting: Du kan angiveligt kurere pms med broccoli og det er faktisk ikke løgn XD
Hvilken aktivitet laver du allermest i din fritid? Studier laver jeg nok allermest, men hvis jeg har mulighed, så gamer jeg og er på the new world^og ellers er model ^^
Hvor mange kender du herinde på the new world IRL? ^^ Jeg har snakket IRL med nok omkring 10 folk herinde fra.

Hvis du skulle i den perfekte RPG univers for dig, hvilket univers ville det så være? (kun forklar kort)

Har du inviteret folk ind på the new world?

Hvad er den mest random ting, som du nu har omkring dig?
Tilbage til toppen Go down
Agerid
First Class.
First Class.
Agerid


Outgame Titel: : One of the first 10
Race : Sortelver/Menneske
Navn. : Agerid Ravens
Alder : 23
Evner/Classes. : Requip læse i text
Bosted : hideouts har flere rundt omkring
Evt. bemærkninger. : han vil prøve at rede folk vist de er i undertal
Antal indlæg : 161
Reputation : 1
Join date : 12/09/13

Tagged (leg) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Tagged (leg)   Tagged (leg) - Page 3 Icon_minitime21/4/2014, 15:16

1. fortæl en hemmelighed: hm jeg kan ikke finde ud af at snakke med pige har meget letter ved at skrive med dem
2:hvad har du lyst til lige nu?: jeg har lyst til is
3: Hvad laver du lige nu? høre musik og danser på min stol og skriver det her
4: fortæl en fakta om dig selv: jeg er pænt mærkelig
5: Fortæl en sjov ting: forbier for lange ord hedder hippopotomonstrosesquipedaliophobia ikke lige så smart
6:min hjerne hvor man kan rejse til alle andre dimissioner og få deres kræfter
7: ja Rosa men tro ikke hun gider det mere
8: mit rollespils sværd

vis du fik valgte ville du så prøve at dykke med hajer
hvilken gamle Disney film er din udlignings for 2010
hvad tænder dig meds katte øre eller kanin øre
Tilbage til toppen Go down
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

Tagged (leg) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Tagged (leg)   Tagged (leg) - Page 3 Icon_minitime21/4/2014, 15:47

1. fortæl en hemmelighed: De fleste af mine venner er psykisk syge af en alvorlig grad, hvad siger det om mig O.o?
2:hvad har du lyst til lige nu?: Jeg fik nu også lyst til is, fordi Agerid nævnte det XD ellers har jeg mest lyst til, at alle mine tanker og planer bare kunne dukke op i the new world, således at jeg ikke skulle bruge masser tid på at skrive alt det skrivearbejde ned -.-
3: Hvad laver du lige nu? høre musik og prøver at gøre Blackwood færdig, så vi i det mindste har et sted, som er færdig -.-
4: fortæl en fakta om dig selv: Jeg har 5 øreringe og 4 piercinger. :P
5: Fortæl en sjov ting: Der er selv et forbi med at få peanutsmør til at sidde fast i ganen. :P Dog ligesom med det forbi for lange ord, så er det begge internetfænomener(altså de er selvopfundet.)

vis du fik valgte ville du så prøve at dykke med hajer: Without any doubt! :D Det ville jeg
hvilken gamle Disney film er din udlignings for 2010: Well jeg er faktisk ikke så vild med disney film, er mere til pixar undtagen skatteplaneten, men pixar er nu ejet af Disney, så jeg ville sige Wall-E :3

hvad tænder dig meds katte øre eller kanin øre. Katteøre of course :3 I would love to have a chick with cat ears *drooling drooling*

Hvilken uddannelse går du på og derved også hvilken studielinje?

hvad skal du efter din uddannelse?

Hvor ville du allermest gerne rejse hen og hvorfor? ^^
Tilbage til toppen Go down
Payne
First Class.
First Class.
Payne


Ingame Titel: : En af The Calvarinos'(Vladimirs) udvalgte.
Outgame Titel: : One of the first 10.
Race : Succubus/Cyborg.
Navn. : Payne De Niro.
Alder : Udseende: I starten af 20'erne. Sind: +180 år.
Evner/Classes. : Class: Umbra niveau 3 - Evne: Raceskift efter de fire dæmonsøskende.
Bosted : Lever som gæst på Sem'ya Doma (The Calvarinos borgen).
Tilhørende klan. : The Leones
Partner. : I don't have time for that.
Slaver. : Well... I ate them.
Evt. bemærkninger. : En yderst dygtig skuespiller, men nuværende ustabil humør og evnemæssig.
Antal indlæg : 519
Reputation : 196
Join date : 16/09/12

Tagged (leg) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Tagged (leg)   Tagged (leg) - Page 3 Icon_minitime21/4/2014, 19:52

Psssst… Medusa! Jeg har faktisk katteøre herhjemme… *Fnis* XD

1: Fortæl en hemmelig: Jeg løb skrigende væk fra mit første rigtige kys… >.>

2: Hvad har du lyst til lige nu? My mind is confused. But I think it's the sorrow. I miss my bf Q_Q

3: Hvad laver du lige nu? Venter på at aftensmaden bliver klar!

4: Fortæl en fakta om dig selv. Mine ben (knæ for at være præcis) "klikker" når jeg går :P

5: Fortæl en sjov ting. Brumbasser kan ikke flyve! Men de gør det alligevel! XD

Ekstra!

Hvilken uddannelse går du på og derved også hvilken studielinje? STX! Naturvidenskabelig linje med bioteknologi A, matematik A og fysik B!

Hvad skal du efter din uddannelse? Eh… pas? Jeg er håbløst fortabt ._. Men jeg overvejer stærkt at rejse! Eventuelt til Spanien :D

Hvor ville du allermest gerne rejse hen og hvorfor? Hm… Caribien! Der ser voldsomt smukt ud, og jeg har altid været fascineret, lige siden jeg så Pirates of the Caribbean første gang XD

Spørgsmål:
Hvordan var din første kæreste? (hvis du ikke har haft en, så beskriv drømmekæresten!)
Hvad drømmer du om at smage?
Kunne du tænke dig at være kongelig?
Tilbage til toppen Go down
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

Tagged (leg) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Tagged (leg)   Tagged (leg) - Page 3 Icon_minitime21/4/2014, 20:20

Har du katteøre? O.o ME want!
Og løb du skrigende borte, da du fik dit første kys? O.o
and it is soo cute with the pirates of the caribbean thingy :D

1: Fortæl en hemmelig: Jeg kan faktisk ikke huske det første kys, som jeg havde med min elskede, men jeg husker så tydeligt det første kindkys, som jeg gav ham o.o XD
2: Hvad har du lyst til lige nu? Give Payne en masse is :D
3: Hvad laver du lige nu? Snakker filosofisk snak med en, som bliver kaldt for Cat ^^
4: Fortæl en fakta om dig selv. (for at lege lidt Payne) mine øjne kan lyde som et glasøje, hvis jeg gnider i dem og de har den rette fugtighed :D Og nogle gange kan mine øjenlåg klikke når jeg blinker XD
5: Fortæl en sjov ting. *indsæt random sjov quote* XD

Hvordan var din første kæreste? Han var ung faktisk 9 år og noget af en nørd og mors dreng XD (jeg var 10, da jeg kom sammen med ham men vi var sammen i 1.5 år XD )

Hvad drømmer du om at smage? Alt det, som jeg ikke har smagt af mad, især japansk mad :3 Jeg elsker at prøve nyt mad!

Kunne du tænke dig at være kongelig? øøøøhhh NEJ! Det ville gå imod alt det, som jeg tror på XD


Mine spørgsmål
Har du en politisk holdning? Du behøver ikke at fortælle den, hvis du ikke vil :3
Frygter du døden?
kopirer et spørgsmål. :) Hvad er det mest spøjeste ting, som der er i det rum, som du nu er i. ^^

Tilbage til toppen Go down
Payne
First Class.
First Class.
Payne


Ingame Titel: : En af The Calvarinos'(Vladimirs) udvalgte.
Outgame Titel: : One of the first 10.
Race : Succubus/Cyborg.
Navn. : Payne De Niro.
Alder : Udseende: I starten af 20'erne. Sind: +180 år.
Evner/Classes. : Class: Umbra niveau 3 - Evne: Raceskift efter de fire dæmonsøskende.
Bosted : Lever som gæst på Sem'ya Doma (The Calvarinos borgen).
Tilhørende klan. : The Leones
Partner. : I don't have time for that.
Slaver. : Well... I ate them.
Evt. bemærkninger. : En yderst dygtig skuespiller, men nuværende ustabil humør og evnemæssig.
Antal indlæg : 519
Reputation : 196
Join date : 16/09/12

Tagged (leg) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Tagged (leg)   Tagged (leg) - Page 3 Icon_minitime21/4/2014, 21:02

Mehehehe! I'll show you next time XD Then aren't THAT professional, but very cute :P
Yea… I was a bit.. confused XD
Heh! Pirates are awesome! :3 Btw. I say AYE for Ice cream!
… Og jeg mindes faktisk, at det har været oppe at vende, det med dine øjne XD

1: Fortæl en hemmelig: Jeg har aldrig i mit liv røget noget som helst. Men er efterhånden blevet fristet til at prøve vandpibe… >_<
2: Hvad har du lyst til lige nu? At modtage al isen fra Dusa! Og fodre hende med… kage! :D
3: Hvad laver du lige nu? Forsøger at tvinge mig selv til at læse fysik færdigt XD
4: Fortæl en fakta om dig selv. Jeg er ret afhængig af tyggegummi. Jeg kan tømme mange, mange pakker på en dag, og kan blive helt manisk, hvis jeg ikke har tygget i flere dage oO
5: Fortæl en sjov ting. Der findes en dansk folkesang, som synger om.. hor? XD [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]

Har du en politisk holdning? Du behøver ikke at fortælle den, hvis du ikke vil: NÆ! Jeg er simpelthen så politisk uengageret, som man nærmest kan blive XD
Frygter du døden? Faktisk så… ja og nej. Jeg kan ikke se det, men jeg er spændt på at opleve, hvad der sker, når tiden endelig kommer og er kommet. På samme tid er jeg også rædselsslagen, da jeg frygter at efterlade mig en masse. Jeg frygter at efterlade dem, som jeg elsker x.o
Hvad er det mest spøjeste ting, som der er i det rum, som du nu er i: Svært… der er mange XD En medalje for at være sexet? >.>

Har du nogensinde brudt loven? O.O
Ville du gøre noget om igen, hvis du fik chancen?
Har du været i slåskamp? :D
Tilbage til toppen Go down
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

Tagged (leg) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Tagged (leg)   Tagged (leg) - Page 3 Icon_minitime22/4/2014, 11:03

bliver jeg fodret med kage hvis jeg kommer med is? o.o *droooooooling droooooling*

1: Fortæl en hemmelig: Jeg er meget bange her for tiden.
2: Hvad har du lyst til lige nu? Jeg har nu lyst til en friskbagt og varm brownie med hjemmelavet is fra Emils(en isforretning lige ude for min skole) XD
3: Hvad laver du lige nu? Jeg ordner lige nogen ting før jeg skal lave lektierne i morgen og så skal jeg få renset min ovn, som nu er klisteret til med brun sæbe og sølvpapir XD
4: Fortæl en fakta om dig selv. Jeg kan ikke lide øl(kan drikke det hvis jeg bliver tvunget), det er kun hvis det er en fynsk forår øl, som jeg kan lide(men jeg kan tilgengæld sagtens drikke rent whiskey, gin osv uden problemer) XD. :)
5: Fortæl en sjov ting. Forstil dronning magrete i pikatu kostume :D

Har du nogensinde brudt loven? ja faktisk mange gange ^^
Ville du gøre noget om igen, hvis du fik chancen? Selvfølgelig er der altid ting, som man ville ønske, at man kan gøre om, men i det hele taget prøver jeg at undgå at fortryde den ^^ Man ved jo alligevel ikke, om man ville have gjort tingene anderledes hvis man fik chancen og om det overhovedet ville ende til det bedre.

Har du været i slåskamp? Hvis du mener alvorlige, så ja ^^ Har været oppe og slågs med klassens tough udlændinge dreng op til flere gange. :P (i folkeskolen altså)


Kopiere Payne, har du været oppe og slågs for alvor før?

Hvad er den værste ting, som en person nogensinde har gjort imod dig?

Hvad er den bedste ting, som en person nogensinde har gjort for dig?^^
Tilbage til toppen Go down
Payne
First Class.
First Class.
Payne


Ingame Titel: : En af The Calvarinos'(Vladimirs) udvalgte.
Outgame Titel: : One of the first 10.
Race : Succubus/Cyborg.
Navn. : Payne De Niro.
Alder : Udseende: I starten af 20'erne. Sind: +180 år.
Evner/Classes. : Class: Umbra niveau 3 - Evne: Raceskift efter de fire dæmonsøskende.
Bosted : Lever som gæst på Sem'ya Doma (The Calvarinos borgen).
Tilhørende klan. : The Leones
Partner. : I don't have time for that.
Slaver. : Well... I ate them.
Evt. bemærkninger. : En yderst dygtig skuespiller, men nuværende ustabil humør og evnemæssig.
Antal indlæg : 519
Reputation : 196
Join date : 16/09/12

Tagged (leg) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Tagged (leg)   Tagged (leg) - Page 3 Icon_minitime23/4/2014, 12:58

Of course you do! :D

1: Fortæl en hemmelig: Jeg kan godt lide at tegne kvindekroppe… Mænd er for kedelige! XD
2: Hvad har du lyst til lige nu? Idk… Mad måske? x.o
3: Hvad laver du lige nu? Forsøger at holde min mad og penicilin i mig, da jeg fik konstateret halsbetændelse i går, men tingene har det ligesom med at komme op igen… oO
4: Fortæl en fakta om dig selv. Jeg er skrækslagen for edderkopper, bier, brumbasser og hvepse! Jeg skriger, hvis nogen af dem befinder sig på mig… og tuder i hvert fald, hvis det er en hveps XD
5: Fortæl en sjov ting. Jeg fik hele familien til at danse Gangnam style til min fasters 50 års fødselsdag!

Kopiere Payne, har du været oppe og slågs for alvor før? Næ, ikke hvad jeg husker af o.o *Pudser glorien* XD

Hvad er den værste ting, som en person nogensinde har gjort imod dig? Da min bedste veninde i folkeskolen fuldstændig cuttede kontakten til mig og ignorerede mig… bare helt tilfældigt en dag o.o

Hvad er den bedste ting, som en person nogensinde har gjort for dig?^^ Da mine forældre og lillebror overraskede mig med en renovering af mit gamle værelse! Med en rigtig seng! Og et skrivebord! :D

Har du nogensinde brækket noget? Hvis ja, hvordan?
Dit bedste feriested? :D
Dit drømmejob?
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Tagged (leg) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Tagged (leg)   Tagged (leg) - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Tagged (leg)
Tilbage til toppen 
Side 3 af 9Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Alle andre ting ::  :: Hyggehjørnet :: Kreative lege-
Gå til: