Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
Tagged (leg) - Page 2 Icon_minitime31/5/2017, 20:24 af Millicent
Admin Expressen #16


Hey Newworld , this is a ghost speaking



Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Kommentarer: 29
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
Tagged (leg) - Page 2 Icon_minitime6/6/2017, 15:25 af Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …


Kommentarer: 12

 

 Tagged (leg)

Go down 
+10
Nochi
Lilith
Veronika
Nocturne
Natasha
Millicent
Payne
Agerid
Makuro
The Eye.
14 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Tagged (leg) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tagged (leg)   Tagged (leg) - Page 2 Icon_minitime19/8/2013, 15:31

hvad jeg har lyst til? at skråle med på min disturbed musik, sammen med mine to nye venner på den skole jeg lige er kommet på :3

hvad jeg laver? høre høj disturbed musik, imens jeg ser på to af mine venner spille på den ene's PS3 ;P

en fakta om mig selv? hmm jeg har en meget anderledes måde at se verden på end mange andre, men det er derfor jeg til tider, osse har en sjov måde at gøre tingene på :P

en sjov ting? jeg er sku rocker, fordi jeg har en lædervest og køre på en Regal Raptor 150s, så ja er sku rocker, yes sir, det er sku da logisk, fuck da nej det er ej mand XD!

--------------

altså det ved jeg ikke, tænker jeg aldrig over XD! - svar til kysse >w<

jeg kan ikke lide politik, for meget snak, for lidt handling xD

jeg danser ikke, sorry, xD men skulle jeg vælge, så skulle det nok være Disturbed The Animal, den kender jeg da i det mindste xD

-------

mine 3 spørgsmål.

1: hvis du skulle vælge og gøre en ting, uanset hvad, med en eller flere personer, i næste weekend, hvad skulle det så være? :3

2: camping eller hotel? owO?

3: fisketur eller jagt tur? owo?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tagged (leg) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tagged (leg)   Tagged (leg) - Page 2 Icon_minitime19/8/2013, 15:33

//her Millicent: [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.] //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tagged (leg) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tagged (leg)   Tagged (leg) - Page 2 Icon_minitime19/8/2013, 15:37

You SO get the next Dance xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tagged (leg) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tagged (leg)   Tagged (leg) - Page 2 Icon_minitime19/8/2013, 15:56

cute :3
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tagged (leg) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tagged (leg)   Tagged (leg) - Page 2 Icon_minitime19/8/2013, 16:34

//haha xD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tagged (leg) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tagged (leg)   Tagged (leg) - Page 2 Icon_minitime19/8/2013, 16:38

// yes ;D
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tagged (leg) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tagged (leg)   Tagged (leg) - Page 2 Icon_minitime19/8/2013, 16:42

1: Fortæl en hemmelig: Jeg er ofte til genki eller j-pop xD.. ja.. stor hemmelighed.. *host*

2: Hvad har du lyst til lige nu?: hmm besøge min mormor o3o

3: Hvad laver du lige nu?: ikke så meget...

4: Fortæl en fakta om dig selv: Jeg er mere til kage end chips xD

5: Fortæl en sjov ting: Uhm... o3o' fiskefjæls! <------

6: Hvad ville du lave med dine venner i weekenden: Jeg ville nok spille rollespil xD

7: Camping eller hotel?: Hotel.

8: Fisketur eller jagt?: Fisketur xD


(Næste 3: o3o... Hvad er din yndlings smiley? Spiller du andet rollespil end tekstbaseret? Har du nogensinde været gm i et pnp (pen and paper)??)
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tagged (leg) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tagged (leg)   Tagged (leg) - Page 2 Icon_minitime19/8/2013, 16:53

min smiley er den her: :3

og ikke rigtigt, jeg går til boksning, hvor vi rollerspiller kampe, for at øve os i slag og andre ting, hvis det tæller XD?

og nope har aldrig prøvet det :3

-----

1: yngling's mad ret? ^^

2: yngling's drikke ^^

3: ynglings desert :P
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tagged (leg) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tagged (leg)   Tagged (leg) - Page 2 Icon_minitime19/8/2013, 16:59

1: Fortæl en hemmelig: NO!

2: Hvad har du lyst til lige nu?: Mormor TT3TT

3: Hvad laver du lige nu?: Stener xD

4: Fortæl en fakta om dig selv: Jeg går altid i cowboybukser xD

5: Fortæl en sjov ting: Hvordan blev ørkenen til? Der var et lille sandkorn der råbte: ”bunke!”

6: Livret?: Krebinetter

7: Yndlingsdrik: Zero xD

8: Yndlings dessert: uhm……. Brownies med vanilje is? xD

(Næste 3: Hvis du kunne være et dyr.. hvilket du ville du så være? Hvad er dit stjernetegn? Kan du lide mælk?)
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tagged (leg) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tagged (leg)   Tagged (leg) - Page 2 Icon_minitime19/8/2013, 17:12

jeg ville være en ulv >w<

tror det krabben, er født Juli xD

ja >w
------

1: kan du lide ost? ;D?

2: hmm yngling's dyr? :3

3: gladeste dag? owO?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tagged (leg) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tagged (leg)   Tagged (leg) - Page 2 Icon_minitime19/8/2013, 17:19

1: Jeg kan lide ost på pizza.. generelt smelteost xD men ellers ikke nej

2: Tror kat eller ulv er mit yudlings dyr xD

3: Gladeste dag.. puha ved jeg sgu ikke ^^'

-

1: Mest ulækkre ting du har spist xD?

2: Yndlings serie?

3: Første kæledyr?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tagged (leg) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tagged (leg)   Tagged (leg) - Page 2 Icon_minitime19/8/2013, 17:37

det må være da jeg var i praktik som soldat, ja det kan man xD da skulle jeg æde noget gråt suppe lignene, og jeg siger dig, jeg vidste ikke hvad da var i det, ved det stadig ikke, og har fanme ikke lyst til at vide det XD!

fast and furios serien ^^

min bjørne hund Simba :3 <3

----------

1: sjæle dyr? owo

2: afstamning? owo?

3: krig's hyl? owO?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tagged (leg) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tagged (leg)   Tagged (leg) - Page 2 Icon_minitime19/8/2013, 20:13

Medusa skrev:
1: Fortæl en hemmelig: Jeg ville gerne lære Millicent at kende IRL, for she is an awesomely awesome girl ^^ Men jeg forstår hendes valg om anonymitet, så det respekterer jeg ^^
Den så jeg lige og blev helt glad.
Tusind tak for de søde ord. Nogle gange falder sådanne ting som regn i ørkenen :)
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tagged (leg) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tagged (leg)   Tagged (leg) - Page 2 Icon_minitime20/8/2013, 03:57

1: Fortæl en hemmelig: Jeg er sent oppe *fnis*

2: Hvad har du lyst til lige nu?: Spille wow!!..

3: Hvad laver du lige nu?: Jeg er nok på vej i seng...

4: Fortæl en fakta om dig selv: Jeg har en dværghamster ved navn Fenris

5: Fortæl en sjov ting: Far får får får? Nej får får ikke får, får får lam.

6: Sjæledyr: Øh... bøh... Tyr! x'D

7: Afstamning: Min far er dansk xD min mormor er også meget dansk, kommer fra en gård og min morfar er fra Ungarn

8: Krigshyl: Bwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah! *vifter med armene*

(næste 3: Hvis du selv kunne designe en t-shirt hvordan skulle den så se ud? Hvilken butik handler du oftes ind i? Hvilken type mobil har du?)
Tilbage til toppen Go down
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

Tagged (leg) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tagged (leg)   Tagged (leg) - Page 2 Icon_minitime20/8/2013, 08:43

//Kuuma husk at svare på de 5 grundspørgsmål, som du skal besvare hver gang! ^^
Aaawww Jeg er glad for, at du opdagede den. ^^ Man kan jo altid håbe på, at balmaskens beklædning en dag vil falde ^^ men jeg kan vist se, at du ikke har opdaget en anden ting hihi XD //

1: Fortæl en hemmelig: Jeg er faktisk vold træt af mine venner for tiden, da de er til tider mere opmærksomhedskrævende end små skrigende babyer, og så hjælper det ikke, når jeg er til tider meget asocial.

2: Hvad har du lyst til lige nu?: At give en sidste farvel krammer til min bedste ven, inden han tager afsted på sin vandring fra Sjælland til skagen i ca 1,5-2 måneders tid.

3: Hvad laver du lige nu?: Venter på min bus.

4: Fortæl en fakta om dig selv: Jeg har engang haft et 7kants drama, som var 7 syv personer som kunne lide/prøvede at score mig på sammen tid!!! O.o Og det er ingen overdrivelse. Det var mine to daværende bedste venner, 3 piger(ene klassekammerat anden en veninde), og så en af mine skolekammerater(Som blev min kæreste dengang) og så en anden dude.

5: Fortæl en sjov ting: Unattractive is playing social life in hardcore mode :D

6: Hvis du selv kunne designe en t-shirt hvordan skulle den så se ud?
UUuhhh det er et ondt spørgsmål imod mig, da jeg i forvejen designer tøj XD Well den er svar, jeg havde tænkt mig, som jeg meget gerne ville designe til en eller anden. Øverste del af T-shirten dimsen er lavet af falsk sort pels. Underdelen er lavet af netstof, hvor foran i udskæringens ende ned til bunden vil der være en korset pynt med lilla bånd ^^

7:hvilken butik handler du oftes ind i: netto ;D og hvis nogle af jer endelig mødes med mig IRL, så aldrig tag mig i en netto, hvis i vil hurtigt handle ind :P Da jeg tager meget lang tid om det, da Netto som regel har tons viser af underlige vare, som jeg skal kigge på.

8: Hvilken type mobil har du? En gammel sony ericsson 310 mener jeg?

Elsker du mest at spille en kvindelig eller mandelig karakter?
Har du nogle skader IRL?
Hvad ville du helst være URL varulv eller vampyr?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tagged (leg) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tagged (leg)   Tagged (leg) - Page 2 Icon_minitime20/8/2013, 15:26

hemmelighed: jeg er til tider meget ensom, selv om jeg ikke vil indrømme det, fordi jeg har svært ved det sociale selv om jeg selv søger det o.o

hvad jeg har lyst til: noget at drikkede xD

hvad jeg laver lige nu: høre musik, og svare på den her xD

fortæl en fakta om mig selv: er ikke god til fakta, men jeg kan se truende ud, men jeg er faktisk bare en blid kramme bjørn, medmindre man virkelig pisser mig af owo

fortæl en sjov ting: jeg har en vane med og stirre ondt på forskelige ting, fordi jeg tror de udspionere mig o.o'

mandelig karakter xP

har knoer skader, en knæ skade, har en hjerneskade, har social syndrom tror jeg det kaldes, jeg har en sind's lidelse, jeg har en ryg skade, en skade i nogle af mine tår, og har dårlig hørelse og dårligt syn :P

varulv, helt klart varulv xD

1: højre, venstre, eller begge næver til en næve kamp? owO

2: skaller eller kick-spark? owO

3: body jump eller front? owo?
Tilbage til toppen Go down
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

Tagged (leg) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tagged (leg)   Tagged (leg) - Page 2 Icon_minitime20/8/2013, 18:38

1: Fortæl en hemmelig: Jeg ville ønske, at min ekskæreste kunne fatte, at hans store kærlighed er så fucking led og ond imod ham og er slet ikke det værd.

2: Hvad har du lyst til lige nu?: Smadre noget.

3: Hvad laver du lige nu?: Skal igang med at lave lektier.

4: Fortæl en fakta om dig selv: Jeg kan faktisk være meget voldelig XD Men kun for sjov.

5: Fortæl en sjov ting: Nothing is really lost, until mom can't find it.

1: højre, venstre, eller begge næver til en næve kamp? Mmmmm jeg vil helst bruge min højre arm til at lave mega hårde albueslag :D

2: skaller eller kick-spark? Kick spark er jeg ikke så veltrænet med, så jeg siger skaller.

3: body jump eller front? body jump :D

Dette er et spørgsmål til jer, som ikke kender mig IRL eller har set billeder af mig IRL. :D Men hvordan tror i, at jeg ser ud IRL? Det gør intet, hvis i er negative eller andet i den dur :D det gør absolut intet

Er du en psykisk eller fysisk kontaktsøgende person?

Hvad kan du bedst lide hund eller kat?

Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tagged (leg) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tagged (leg)   Tagged (leg) - Page 2 Icon_minitime20/8/2013, 19:54

1: Fortæl en hemmelig: Jeg brokker mig meget irl over folk jeg emner med til mine venner x’D

2: Hvad har du lyst til lige nu?: Skype xD

3: Hvad laver du lige nu?: Svare på spørgsmål xD

4: Fortæl en fakta om dig selv: Jeg foretrækker zero over pepsi xD

5: Fortæl en sjov ting: Kender i den om tændstikken?.. nej glem det, den stryger vi..

6: Hvordan tror du jeg (Medusa) ser ud i virkeligheden?: Jeg gætter på du er en pige xD så.. du er sådan pigeagtig med bryst og hvad der nu ellers høre til. Jeg vil gætte på du er langhåret, måske brunt? Og.. blå øjne xD ja..

7: Er du fysisk eller psykisk kontaktsøgende?: Ja

8: Hvad kan du bedst lide, hund eller kat?: uf… uhm.. kat tror jeg x’D kan virkelig godt lide begge dele

(næste 3: Hvordan ser du ud irl? Har du nogensinde cosplayet? Hvad var/er din yndlingsleg på legepladsen?)

Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tagged (leg) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tagged (leg)   Tagged (leg) - Page 2 Icon_minitime20/8/2013, 21:01

1: Fortæl en hemmelighed: en af mine venner er vild med en anden af mine venner ...

2: Hvad har du lyst til lige nu?: weekend

3: Hvad laver du lige nu?: Stener

4: Fortæl en fakta om dig selv: jeg kan godt lide drager ^^

5: Fortæl en sjov ting: vil du høre en vandet vittighed? dryp dryp dryp ...

6: Hvordan ser du ud irl?: jeg er vist omkring 1.74 høj har lyst hår til længere end skuldrene, briller og er en pige

7: har du nogensinde cosplayet?: ja ^^

8: Hvad var/er din yndlingsleg på legepladsen?: finde huler lege xD

de tre nye er: fortæl en sjov ting der er sket for dig, yndlings pokemon? yndlings aktivitet i fritiden?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tagged (leg) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tagged (leg)   Tagged (leg) - Page 2 Icon_minitime20/8/2013, 21:20

fortæl en hemmelighed: til tider, kan jeg sidde og se ud af vinduet, time efter time, i håb om at se nogen jeg har mistet, komme gående imod mit hus, men jeg ved det tit ikke sker, så jeg ender osse tit med at sidde og tørre mine tåre væk i ærmet.

hvad jeg har lyst til? at forsøge at blive mere positiv, men det er svært, når ensomheden presser på.

hvad jeg laver lige nu? høre høj musik for at slappe af.

en fakta? jeg kan være et sindsyg optimistisk menneske så vel som jeg kan blive et mega pessimist menneske, men det er takke være min sind's lidelse.

fortæl en sjov ting? hmm lige nu er da intet sjovt i mit hoved.

en sjov ting måtte være da jeg drak en forkert øl og kom op at diskutere over en øl som en veninde endte med at give.

sharmander.

boksning.

-----

1: hvad gør du når du er ensom, hvis socialitet ikke er en mulighed?

2: hvad gør du, hvis du føler verden er ved og rable sammen om hovedet på dig?

3: hvad gør du, hvis du savner selskab, og dog ikke kan opsøge det? grundet mangel på penge og elementære problemer.
Tilbage til toppen Go down
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

Tagged (leg) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tagged (leg)   Tagged (leg) - Page 2 Icon_minitime21/8/2013, 09:10

1: Fortæl en hemmelig: Jeg dagdrømmer tit om min eks.

2: Hvad har du lyst til lige nu?: Jeg har lyst til at det blev lørdag og festen blev aflyst fredag, så jeg nemlig kunne tage af sted på lørdag.

3: Hvad laver du lige nu?: Har pause i oldtidskundskab.

4: Fortæl en fakta om dig selv: Jeg er en være dinse og stræber :D

5: Fortæl en sjov ting: Irish Diplomacy: the ability to tell a man to go to hell in such a way that he'll be looking forward to the trip.

1: hvad gør du når du er ensom, hvis socialitet ikke er en mulighed?
Jeg begynder at lave alt det, som jeg ellers kan lide eller så overbeviser jeg mig selv om, at det er okay, at jeg er ensom, det er ikke den værste ting i verden.

2: hvad gør du, hvis du føler verden er ved og rable sammen om hovedet på dig?
Jeg vil kæmpe for at holde styr på det, for ellers ved jeg godt, at konsekvenserne kan blive dødalvorlige.

3: hvad gør du, hvis du savner selskab, og dog ikke kan opsøge det? grundet mangel på penge og elementære problemer.
Jeg oplever det ikke så tit, da jeg er et meget asocialt menneske i sig selv. Men ellers begynder jeg nok at høre musik, intet bedre end sjælehealende musik.

mine spørgsmål:
1: hvilken sang minder jer om en god oplevelse eller en person? Og hvad gik denne oplevelse ud på?
2: Den bedste date som i har haft.
3: hvad kan få dig til at blive blød i knæene hos en mand eller kvinde?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tagged (leg) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tagged (leg)   Tagged (leg) - Page 2 Icon_minitime21/8/2013, 12:23

1: Fortæl en hemmelig: Jeg tror da jeg er ved at løbe tør.. xD

2: Hvad har du lyst til lige nu?: spille WoW TT___TT

3: Hvad laver du lige nu?: venter på min far så jeg kan få renset min computer..

4: Fortæl en fakta om dig selv: Jeg spiller meget computer x’D..

5: Fortæl en sjov ting: Ever heard the one about the pizza? No that is too cheesy..

6: Hvilken sang minder jer om en god oplevelse eller en person?: Uhm.. Whispers in the dark xD minder mig generelt og en masse god rollespil jeg har spillet med en masse dejlige mennesker ^^

Sang: [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]

7: Den bedste date som i har haft?: Sniff.. har ikke været på date >3>

8: Hvad kan få dig til at blive blød i knæene hos en mand eller kvinde?: Uhm… o.o… hvis de giver mig de rigtige piller O_o… O_O….. f-først bliver de bløde.. o-og så forsvinder de.. og.. s-så… HAHAHAHAHAHHAHAHA OwO

(så.. hrm, næste 3: Nævn en sang der beskriver din karakter? Har du læst en bog der har gjort stort indtryk på dig? Har du set Buffy the vampire slayer?)

Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tagged (leg) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tagged (leg)   Tagged (leg) - Page 2 Icon_minitime21/8/2013, 12:43

1: Fortæl en hemmelig : jeg er kræsen hvad angår drenge.

2: Hvad har du lyst til lige nu? Chokolade , men kan intet få * bekæmper tåre*

3: Hvad laver du lige nu? Krydser fingrer for Wizz der er til teoriprøve!

4: Fortæl en fakta om dig selv. Hmm... Min kærlighed rækker ikke til insekter. Edderkopper- der er dem eller mig- en kamp på livet! De er forfærdelige.

5: Fortæl en sjov ting. Jeg skræmte engang en gammel dame til døden ( næsten)
Jeg skulle hjælpe hende sko på ( på mit job) knæler foran hende og læner mig frem.
Og der... Der kommer en edderkop sænkene ned i sin snor- FRA MIT HÅR- og lige ned foran næsen min.
Jeg skreg og hvinede og med en sko efter den. Den gamle dame blev enormt forskrækket.


Nævn en sang der beskriver din karakter? Udødelig - nik og Jay/ læs venligst teksten !!! Og hør sangen.

Har du læst en bog der har gjort stort indtryk på dig? Ikke uden min datter - virkelighedens verden.

Har du set Buffy the vampire slayer?) but yessss !


Tre nye :

Kender du Kaliber ? ( dansk rap )

Har du en plakat eller billed på dit værelse?

Hvad er ringetonen på din mobil?




Tilbage til toppen Go down
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

Tagged (leg) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tagged (leg)   Tagged (leg) - Page 2 Icon_minitime21/8/2013, 13:10

1: Fortæl en hemmelig : Jeg tror, at jeg er ved at blive lesbisk O.o selvom jeg ville aldrig kunne have en pige som kæreste

2: Hvad har du lyst til lige nu? nu hvor millicent nævner det, så kunne jeg også æde chokolade, selvom jeg åd noget for en times tidsiden.

3: Hvad laver du lige nu? ser bioteknologi oplæg.

4: Fortæl en fakta om dig selv. Jeg vil gerne blive læge ^^

5: Fortæl en sjov ting. *synges* have some fun, kill some one, have some more fun, kill another one.

Kender du Kaliber ? ( dansk rap ) Nope dansk rap siger mig normalt ikke noget andet end Natasja ^^ god bless her

Har du en plakat eller billed på dit værelse? jeg har 3 billeder/plakater, og så to andre store billeder i ramme. Den ene ramme indeholder alle mulige gode slogans i sort og hvidt, den anden indholder alle mine politiske klistermærker ^^

Hvad er ringetonen på din mobil? Sms tonen er det "a idiot want your attention, a idiot want your attention* og som ringetone har jeg the kill bill song, bang bang eller som den rigtigt hedder nancy Sinatra - bang bang


Mine spørgsmål: er du sproglig eller matematisk/videnskabelig eller håndværker(altså du kan lide at arbejde med dine hænder)?
2 hvad for en ting nørder i?
3: Er du forums RPG afhængig? Altså emne afhængig?
Tilbage til toppen Go down
Makuro
First Class.
First Class.
Makuro


Ingame Titel: : Leder af dæmonerne.
Outgame Titel: : Tidl. Admin
Race : Skyggedæmon.
Navn. : Makuro kurosaki
Alder : 267 (men ligner en på 18)
Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock
Bosted : Fort Helg
Partner. : N/A
Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare!
Antal indlæg : 2560
Reputation : 21
Join date : 22/01/13

Tagged (leg) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tagged (leg)   Tagged (leg) - Page 2 Icon_minitime21/8/2013, 14:05

1: emm jeg er en dreng:O shhh!

2: at emne og æde slik! men bør holde koncentrationen...

3: for jeg har nemlig kemi time -.-'

4: jeg er IT nørd :D

5: tænk hvis det var en pædofil som sang til julebal i nisseland, det giver sangen en helt anden klang! :O

jeg er matematisk/it xD og jeg elsker at skille teknologi ting ad :D
jeg nørder Anime og Manga :D
ohh ja jeg er! xD

den første sang du kan komme i tanke om?
har/havde du en ynglings lære i skolen? hvad var personen lære i?
Linux, IOS eller Windows?
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Tagged (leg) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tagged (leg)   Tagged (leg) - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Tagged (leg)
Tilbage til toppen 
Side 2 af 9Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Alle andre ting ::  :: Hyggehjørnet :: Kreative lege-
Gå til: