Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
Tagged (leg) - Page 8 Icon_minitime31/5/2017, 20:24 af Millicent
Admin Expressen #16


Hey Newworld , this is a ghost speaking



Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Kommentarer: 29
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
Tagged (leg) - Page 8 Icon_minitime6/6/2017, 15:25 af Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …


Kommentarer: 12

 

 Tagged (leg)

Go down 
+10
Nochi
Lilith
Veronika
Nocturne
Natasha
Millicent
Payne
Agerid
Makuro
The Eye.
14 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
ForfatterBesked
Millicent
Event Admin
Millicent


Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske)
Race : Menneske tilsat en knivspids engel
Navn. : Millicent S. James
Alder : Ca 20
Evner/Classes. : Mindshield.
Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami .
Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ?
Slaver. : Ahahahahah dén var god!
Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ?
Antal indlæg : 5225
Reputation : 43
Join date : 19/03/14

Tagged (leg) - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Tagged (leg)   Tagged (leg) - Page 8 Icon_minitime11/2/2015, 09:51





1: Fortæl en hemmelig :
Den første jeg kyssede var faktisk en pige. Vi legede hun var mit store sang idol XD

2: Hvad har du lyst til lige nu? At ...øhm...det var 25 grader varmt og jeg sad i en sommer kjole og ikke mine musegrå knælange meget ucharmerende sokker o.o

3: Hvad laver du lige nu? Jeg sidder i mine... Nå XD
Ser debat om 50 shades filmen i tv og surfer lidt rundt.Svare emner :)

4: Fortæl en fakta om dig selv.
Jeg ejer ikke skyggen af matematisk snilde. Kom vist til at trække det ud med spildevandet, da jeg var omkring tre år?

5: Fortæl en sjov ting.
Jeg OVERVEJER at gå i Matas om lidt- da de første 50 kunder får en goodieback , HVIS de fremviser de har billet til 50 shades of grey filmen, hvad man egenlig godt kan sige jeg rent faktisk ligesom på en måde allerede HAR bestilt XD
Jeg synes bare det lidt pinligt at komme og fremvise en billet og spørge " øøhhh har i flere af de der goodie bags " XD

Og hvis der er noget med ' kugler i ' de poser, så overser jeg slet ikke turen hjem , så er jeg eksploderet af flovhed.

Spørgsmål:

1. Den mærkeligste kvalitet du har
Jeg kan snakke længe om alt .

2. Hvis du kunne være en historisk person...hvem skulle det så være og hvorfor?
Hitler- for DET var sku en ommer !

3. It's quite simpel...Alexander the great or Gaius Julius Cesear?
Ehhh er de ikke begge døde ? Jeg ville faktisk fortrække en levende mand , hvis det var muligt ? Hvad med Auriel ? ..... Han er godt nok lidt død i perioder, men mon ikke der er mere spræl i ham alligevel : P

Ellers må det blive Alexander, selv om jeg ikke synes han var så great igen.
Ceseat havde vist også Kelopatra?



And here we go again ...

1. Har du nogensinde set en live optaget video , hvor islamisk stat henretter helt almindelige folk der bare møder dem ?

2. Hvor kunne en ønske sommerferie være for dig ?

3. Skulle din karakter smedes sammen med en karakter ( selvfølgelig herfra ) hvem skulle det så være ? Og skulle det være af kærlighed? Af praktiske årsager ?
For at fremme en alliance ? Oder was ?? :)



Tilbage til toppen Go down
Payne
First Class.
First Class.
Payne


Ingame Titel: : En af The Calvarinos'(Vladimirs) udvalgte.
Outgame Titel: : One of the first 10.
Race : Succubus/Cyborg.
Navn. : Payne De Niro.
Alder : Udseende: I starten af 20'erne. Sind: +180 år.
Evner/Classes. : Class: Umbra niveau 3 - Evne: Raceskift efter de fire dæmonsøskende.
Bosted : Lever som gæst på Sem'ya Doma (The Calvarinos borgen).
Tilhørende klan. : The Leones
Partner. : I don't have time for that.
Slaver. : Well... I ate them.
Evt. bemærkninger. : En yderst dygtig skuespiller, men nuværende ustabil humør og evnemæssig.
Antal indlæg : 519
Reputation : 196
Join date : 16/09/12

Tagged (leg) - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Tagged (leg)   Tagged (leg) - Page 8 Icon_minitime15/2/2015, 22:17

Fortæl en hemmelig: Jeg er oftest dybt forvirret over mig selv xD Jeg har ikke nogen specifik stil, sangsmag, mening eller lignende, fordi jeg ikke ved, hvad jeg helt præcist kan lide!

Hvad har du lyst til lige nu? At skolen ikke startede igen i morgen!

Hvad laver du lige nu? Er i gang med at svare emne til [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.] / [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.] xD Omg, hashtags!

Fortæl en fakta om dig selv: Jeg er den DÅRLIGSTE i hele verden til at træffe beslutninger… I shit you not, jeg har brugt måneder på én beslutning :P Nogle gange kan jeg bruge dage på et stykke tøj! (hvilket ikke hjælper, når jeg hader at shoppe tøj :P)

Fortæl en sjov ting: Det eneste jeg har læst af "Fifty Shades of Grey" var et par enkelte erotiske linjer af bogen, som jeg sagde højt inde i en bog foretning xD

1.Har du nogensinde set en live optaget video , hvor islamisk stat henretter helt almindelige folk der bare møder dem ? Det tror jeg heldigvis ikke!

2. Hvor kunne en ønske sommerferie være for dig ? Jeg kunne godt tænke mig at komme mange steder hen… men lige nu er det faktisk Thailand, hvor jeg skal hen til sommer :3

3. Skulle din karakter smedes sammen med en karakter ( selvfølgelig herfra ) hvem skulle det så være ? Og skulle det være af kærlighed? Af praktiske årsager ? For at fremme en alliance ?
Haha! Det skulle selvfølgelig være med Vladimir, mest af praktiske årsager, men også fordi det allerede nu er super akavet imellem dem xD Sødt og praktisk!

Hvilken karakter herinde fra kunne du godt tænke dig at møde IRL? (Hvis det kunne lade sig gøre) og hvorfor?
Din mening om religion? (no hate, bare nysgerrig!)
Junk food eller clean eating?
Tilbage til toppen Go down
Nocturne
Fifth Class
Fifth Class
Nocturne


Race : Mutant
Navn. : Subject-102 Alias Sobek
Alder : 24
Evner/Classes. : Sauronthrope
Bosted : Former Testing Facility, that have now been wrecked.
Tilhørende klan. : -ingen-
Partner. : Well I have this lovely bed I enjoy...
Slaver. : Well I guess I am at the moment...
Antal indlæg : 210
Reputation : 7
Join date : 16/11/14

Tagged (leg) - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Tagged (leg)   Tagged (leg) - Page 8 Icon_minitime15/2/2015, 22:31

Fortæl en hemmelighed: Jeg er meget stærkt påvirket af koffein. xD
Hvad jeg har lyst til: At jeg ikke var i Aalborg lige nu, da jeg keder mig alene. xD
Hvad laver jeg: Har lige svaret emne, så nu ser jeg bare SG:A ^^
Fakta: Jeg er meget dårlig til at lade mig overbevise. xD
Noget sjovt: Girafhals!

Hvilken karakter kunne jeg tænke mig at møde: Hmmm... Nu har jeg ikke emnet med så mange, og vil gå med dem jeg har emnet med, så det må blive Xexilia, da hun ikke virker totalt psykisk ustabil. xD
Min mening om religion: Jeg kunne ikke være meget mere ligeglad med religion end jeg er. ^^
Junk food eller clean eating: Jeg har aldrig hørt konceptet clean eating, men gætter på det er ting der ikke er junk food så det er den jeg vil gå med, foretrækker reelt mad uden tvivl, da jeg også nyder at laver mad selv. ^^

Bedste ualkoholholdige drikkevare?
Bedste sauce/sovs?
Seng eller hængekøje?
Tilbage til toppen Go down
Payne
First Class.
First Class.
Payne


Ingame Titel: : En af The Calvarinos'(Vladimirs) udvalgte.
Outgame Titel: : One of the first 10.
Race : Succubus/Cyborg.
Navn. : Payne De Niro.
Alder : Udseende: I starten af 20'erne. Sind: +180 år.
Evner/Classes. : Class: Umbra niveau 3 - Evne: Raceskift efter de fire dæmonsøskende.
Bosted : Lever som gæst på Sem'ya Doma (The Calvarinos borgen).
Tilhørende klan. : The Leones
Partner. : I don't have time for that.
Slaver. : Well... I ate them.
Evt. bemærkninger. : En yderst dygtig skuespiller, men nuværende ustabil humør og evnemæssig.
Antal indlæg : 519
Reputation : 196
Join date : 16/09/12

Tagged (leg) - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Tagged (leg)   Tagged (leg) - Page 8 Icon_minitime18/2/2015, 08:43

Fortæl en hemmelighed: Min krop virker meget gammel ift. mit sind. Jeg har problemer med hofter og led, som først burde dukke op når jeg er 60-70 xD
Hvad jeg har lyst til: At være hjemme, under min dyne, og snorke videre!
Hvad laver jeg: Forsøger at holde mig vågen i timen ^^
Fakta: Jeg har hår nærmest ned til lænden efterhånden, og jeg tør ikke at få det klippet xD
Noget sjovt: Q: Why did the banana go to see the doctor? A: The banana was not peeling very well!

Bedste ualkoholholdige drikkevare? Mælk, cola, iste eller milkshake :3
Bedste sauce/sovs? Eh… flødesovs? Jeg kan ikke rigtig lide sovs xD
Seng eller hængekøje? Seng! Soooo soft!

Natur eller by? Why?
Hvad er din største styrke?
Hvad er din største svaghed?
Tilbage til toppen Go down
Veronika
Fourth Class.
Fourth Class.
Veronika


Race : kamæleon
Navn. : Veronika Corona
Alder : 18
Evner/Classes. : Beskytter
Bosted : En lille 2.værelses lejlighed, til hun finder en som vil dele en større lejlighed eller hus med hende
Partner. : Maybe
Slaver. : N/A
Evt. bemærkninger. : Altid frisk på et emne xD
Antal indlæg : 604
Reputation : 1
Join date : 03/11/14

Tagged (leg) - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Tagged (leg)   Tagged (leg) - Page 8 Icon_minitime18/2/2015, 09:36

Fortæl en hemmelighed: Tror jeg er ved at falde for en xD
Hvad jeg har lyst til: At tage hjem til en i Roskilde i stedet for at være i skole
Hvad laver jeg: Har matematik
Fakta: Jeg fælder utrolig meget xD
Noget sjovt: Hvorfor blev julemanden smid ud af gymnasiet? Fordi han kun kom en gang om året xD

Natur eller by? Why? Natur, da jeg ikke kan lide larmen i byen. Der er mere stille i naturen, men jeg kan ikke lide at være ude, så ja xD

Hvad er din største styrke? At jeg er god til at skrive, læse, matematik og kemi

Hvad er din største svaghed? At være social med folk irl.

Hvad er det bedste du ved?
Hvad er det værste du ved?
Har du nogle sinde været vild med mere end en person af gangen?
Tilbage til toppen Go down
Millicent
Event Admin
Millicent


Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske)
Race : Menneske tilsat en knivspids engel
Navn. : Millicent S. James
Alder : Ca 20
Evner/Classes. : Mindshield.
Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami .
Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ?
Slaver. : Ahahahahah dén var god!
Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ?
Antal indlæg : 5225
Reputation : 43
Join date : 19/03/14

Tagged (leg) - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Tagged (leg)   Tagged (leg) - Page 8 Icon_minitime18/2/2015, 13:26

Fortæl en hemmelighed: Jeg har været sygemeldt i 7 uger, de sluttede i søndags !

Hvad jeg har lyst til: At ligge sydpå og slikke sol !

Hvad laver jeg: Overvejer at tage et smut i byen , da jeg forelskede mig i en bluse forleden dag. Een jeg ikke har råd til- men kender i det når den bare HÆNGER OG SKRIGER ENS NAVN?

Fakta: Jeg får let fregner .


Noget sjovt : [For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]



Hvad er det bedste du ved?  
Et godt grine flip, folk man kan stole på og så elsker jeg dans og musik.

Hvad er det værste du ved?
At min hovedpude er våd af tåre.

Har du nogle sinde været vild med mere end en person af gangen?
Ja- og det kan ikke anbefales ! Vælg en omvej og luk dit hjerte ben hårdt i !


1.  Hvornår dummede du dig sidst , og med hvad ?


2. Kan du lide Linda P ( og en begrundelse) ?


3. På en skala fra 1-5 hvor meget af 'dig
' er der så i en af dine karakter ? ( husk at skriv navn på den karakter du svare ud fra )
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tagged (leg) - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Tagged (leg)   Tagged (leg) - Page 8 Icon_minitime18/2/2015, 21:58

fortæl en hemmelighed: er teknist set et dybt asocial og angst menneske, dog er jeg en sindsyg horebuk, hvor de fleste opgiver og tilfredsstille mig.. which is boring.. men min kæreste get's the job done o.o

hvad jeg har lyst til: at hoppe på min nøgne kæresten da ligger på min sofa, og ser film på Ipad'en, men hun vil se sin film færdig >w<

hvad jeg laver: snakker med en ven over skype, snakker med min kæreste, drikker cult og whisky, stener på internettet, ikke det vilde :3

fakta: jeg har en slags gigt i fingrene, efter en fanden's masse vold.

noget sjovt: hvorfor drikker en lollænder kaffe uden sukker?.. fordi vi ikke kan få sukkerroen ned i koppen o.o

1: jeg dummede mig sidst, ved at komme i slagsmål, selv om jeg ikke burde, men det var bare en shit situation, hvor da var 2 valg: få tæsk, eller uddel tæsk, at least i try.

2: naah. kan ikke lide hende's humor, det simpelt det o_o

3: 5, den er 100% baseret på mig, faceclaim ( mig selv ), skills ( intet pyntet på ), alt min karakter kan, det kan jeg real life ( arbejder dog stadig på min karakter, hvilket er årsagen til jeg ikke rigtig emner, da det er lidt af en pine i røven og skrive sig selv ind, hva kan man tillade sig og skrive, og ikke? hva burde man, og ikke? ).

hvornår havde du sidst sex, med hvem, hva lavede i, hvorfor? :P

bedste sex? med hvem, hva lavede i, hvorfor? :3

værste sex, med hvem, hva lavede i, hvorfor? :P

( ja er liderlig, fucking live with it! O.- )
Tilbage til toppen Go down
Payne
First Class.
First Class.
Payne


Ingame Titel: : En af The Calvarinos'(Vladimirs) udvalgte.
Outgame Titel: : One of the first 10.
Race : Succubus/Cyborg.
Navn. : Payne De Niro.
Alder : Udseende: I starten af 20'erne. Sind: +180 år.
Evner/Classes. : Class: Umbra niveau 3 - Evne: Raceskift efter de fire dæmonsøskende.
Bosted : Lever som gæst på Sem'ya Doma (The Calvarinos borgen).
Tilhørende klan. : The Leones
Partner. : I don't have time for that.
Slaver. : Well... I ate them.
Evt. bemærkninger. : En yderst dygtig skuespiller, men nuværende ustabil humør og evnemæssig.
Antal indlæg : 519
Reputation : 196
Join date : 16/09/12

Tagged (leg) - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Tagged (leg)   Tagged (leg) - Page 8 Icon_minitime19/2/2015, 11:43

Fortæl en hemmelighed: I like My Little Ponies - Friendship is magic *giggles*

Hvad jeg har lyst til: Sove. Like always :3 eller at jeg faktisk fik sparket mig i gang med at færdiggøre mine svar til emner!

Hvad jeg laver: Har time. Surpriiiiise!

Fakta: Jeg er faktisk ret glad for at "slås", og jeg tumler ofte rundt med min far, hvor jeg altid ender med at komme til skade… jeg har fx et ar på hånden fra en enkelt gang xD

Noget sjovt: Det bliver lidt fakta… men der findes faktisk en fisk, som svømmer op i folks numser og gemmer sig oO Har jeg hørt, og vist også læst!

Hvornår havde du sidst sex, med hvem, hva lavede i, hvorfor? :P Bedste sex? med hvem, hva lavede i, hvorfor? Værste sex, med hvem, hva lavede i, hvorfor? Jeg leger desværre besværlig og samler det til ét fælles svar: Hvad. Rager. Det. Dig? XD Ej, jeg er bare en smule… shy omkring at den slags på offentlig forum :P Bare fordi du er liderlig, så betyder det ikke, at vi/jeg er, Jon!

Din menin om numsefisk?
Skønhedsdronning for en dag eller fængelsfange for en dag? :p
Badeferie eller skiferie?
Tilbage til toppen Go down
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

Tagged (leg) - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Tagged (leg)   Tagged (leg) - Page 8 Icon_minitime19/2/2015, 11:56

Fortæl en hemmelighed: Jeg har faktisk en fetish, som jeg ikke har selv fremprovokeret XD

Hvad jeg har lyst til: Svarer på alle mine emner på samme tid!! XD

Hvad jeg laver: Ordner lige nogle ting før jeg skal til histologi timer og kigge på vævs opbygning med struktur og det. :)

Fakta: Jeg elsker virkeligt meget at slågs, brydes og wrestle på "fredelig" vis :P

Noget sjovt: Life is like a box of chocolate.... Dead by chocolate!

Din menin om numsefisk? De skal vel også have rettighed til at leve her! jeg synes faktis, at vi skal være solidariske og tilbyde dem et hjem XD

Skønhedsdronning for en dag eller fængelsfange for en dag? :p
Fængelsfange! Det kunne være mega skægt og en horisontsudvidende oplevelse :)

Badeferie eller skiferie?
Hvis jeg kan dykke på badeferien, så helt klart badeferie, ellers skiferie :P

Hvad er den sværeste ting, som du har oplevet i igennem dine uddannelser?(altså folkeskole osv osv)
Hvis jeg tilbød dig en drink(alkoholiseret), hvilken en ville du have?
Har i hørt om fisse-yogurt? Hvis ikke, så google det! :D
Tilbage til toppen Go down
Millicent
Event Admin
Millicent


Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske)
Race : Menneske tilsat en knivspids engel
Navn. : Millicent S. James
Alder : Ca 20
Evner/Classes. : Mindshield.
Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami .
Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ?
Slaver. : Ahahahahah dén var god!
Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ?
Antal indlæg : 5225
Reputation : 43
Join date : 19/03/14

Tagged (leg) - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Tagged (leg)   Tagged (leg) - Page 8 Icon_minitime19/2/2015, 12:26

* tager herne slag for denne Spam - rækker hånden frem *
Åh Gud Medusa - jeg googlede det !
XD fjern så LIGE alt romantisk ved ' at være female'

Jeg er ikke SÅ økologisk anlagt igen ,, må jeg sande xD

Og de øvrige artikler man kan støde på ,en kvinder der 'lufter deres køn '
Du gode - give me some romance back xD
Tilbage til toppen Go down
Millicent
Event Admin
Millicent


Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske)
Race : Menneske tilsat en knivspids engel
Navn. : Millicent S. James
Alder : Ca 20
Evner/Classes. : Mindshield.
Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami .
Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ?
Slaver. : Ahahahahah dén var god!
Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ?
Antal indlæg : 5225
Reputation : 43
Join date : 19/03/14

Tagged (leg) - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Tagged (leg)   Tagged (leg) - Page 8 Icon_minitime19/2/2015, 13:37

fortæl en hemmelighed: jeg ELSKER 50 shades filmen xD

hvad jeg har lyst til: at se den igen !


hvad jeg laver: vasketøj o.o

fakta: jeg kan ikke lide kunstige negle.

noget sjovt: fik spærret mine kort i går , da jeg troede min pung var stjålet. Kunne dårligt holde tårene tilbage ! Så fandt jeg den i en taske ! ( det den korte udgave ) men de kunne ikke genåbnes , da de var meldt stjålet :0



Hvad er den sværeste ting, som du har oplevet i igennem dine uddannelser?(altså folkeskole osv osv)
En klassekammerat der midt i time fik et regulært angstanfald. Hun skreg 'grimme ting ' og krøb sammen i et hjørne. Til vores lære fik hende trukket ud og kontaktet forældrene. Vi var alle forfærdelig bekymret og episoden gjorde stærkt indtryk på mig. Hun havde aldrig talt om disse problemer og det var på en måde Sørgeligt at hun bar rundt på det alene. Måske vi kunne have hjulpet anderledes , havde vi vidst bedre?

Hvis jeg tilbød dig en drink(alkoholiseret), hvilken en ville du have?

Hmmmm jeg kan godt lide drinks!
Modsat Millicent er jeg kun vild med farven på cognac , så jeg tror jeg går med en tequila sunrise eller ROM og cola xD gin og tonic er også lækkert - du skal nok lige give mig 5-10 min til at vælge , husk at tænke det ind på vores date ;)


Har i hørt om fisse-yogurt? Hvis ikke, så google det! :D

Nej det havde jeg så ikke / se det uheldige Spam indlæg før dette svar xD og jeg er ikke sikker på det er noget jeg vil høre igen xD


1: burde jeg skifte til et 3 aBB. ? Der kan man bruge 100 MB/ GB ?? Data - også i udlandet !!!!

2: er du spirituel anlagt ?

3: sports sokker eller lidt mere feminine strømper ?( for Them girls)
Tilbage til toppen Go down
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

Tagged (leg) - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Tagged (leg)   Tagged (leg) - Page 8 Icon_minitime19/2/2015, 14:26

fortæl en hemmelighed: Selvom jeg ikke har det godt med, at jeg har mine "fans", som til tider har været ret mange på en gang, oftest fordi så ser jeg på mens de har det dårligt og elendigt, når jeg intet kan give, som de vil have, hvilket har engang hevet mig virkeligt psykisk ned.
Men så kan jeg da alligevel ikke undgå at kunne lide det en smule. :P *feeling guilty*

hvad jeg har lyst til: kage, slik, chokolade what ever, i do not care XD

hvad jeg laver: Sidder i bus på vej til Odense st for at kunne komme hjem :P

fakta: Såvidt jeg kan, så gror jeg mine negle lange og filer/klipper dem ret spidse XD

noget sjovt:  "I believe that if life gives you lemons, you should make lemonade... And try to find somebody whose life has given them vodka, and have a party."

1: burde jeg skifte til et 3 aBB. ? Der kan man bruge 100 MB/ GB ?? Data - også i udlandet !!!!
Så meget som jeg tror, at du bruger nettet, så helt klart XD

2: er du spirituel anlagt ?
Det er afhængigt af, hvordan man definerer spiritual anlagt. Men jeg er i hvert fald ikke atheist, men dyrker skam heller ikke direkte en tro. ^^

3: sports sokker eller lidt mere feminine strømper ?( for Them girls)
Meget blandet XD altså jeg er kendt for at ikke have ens sokker på XD dog har jeg dem oftest i typer, altså blander ikke tennissokker med ankelsokker, det er bare dumt og upraktisk XD men jeg har 99% altid forskellig farvet sokker

hvad kan du godt lide, men som du ikke vil indrømme?(hvad som helst lige fra børnetegnefilm what ever)
en fantasi af seksuel karakter, som du har men ikke ville udføre i det virkelige liv?
hvor mange kender du på TNW IRL? :P
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tagged (leg) - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Tagged (leg)   Tagged (leg) - Page 8 Icon_minitime4/3/2015, 23:34

fortæl en hemmelighed: har vendt mine brødre ryggen, ved ikke om jeg kan stole på at de intet gør, og ved ikke om jeg vågner imorgen de næste par måneder, ser mig over skulderen meget for tiden, nærmest panisk.

hvad har jeg lyst til: at gå i seng, men er alt for urolig o_o

fakta: jeg er alene, uden nogen form for backup, for første gang i 7 år, hvilket skræmmer mig dybt.

sjovt: hva sker da med dem da vender deres egne ryggen? de får et bedre liv, en lykkelig familie, villa volvo og vov. haha nej, det bare for sjov, de blir skudt i hovedet og smidt i havet :P

jeg har stor glæde i at undersøge muligheder for at slå ihjel, med alt fra en mønt til et jernrør, og de bare næver ,alt du kan finde åbenlyst på gaden, da jeg ser det som en personlig opgave at kunne dræbe et menneske på 100 forskelige måder ( som relatere til at jeg har dræber instinkt ), men tror dog 1 måde rækker xD

dem er da få af, har prøvet en del ting, fundet ud af hvad jeg kan lide og ikke, hva jeg vil have, og ikke, desuden er jeg sammen med min kæreste meget, så mangler sandelig ikke noget, dog bom bom bom. ved det faktisk ikke, er et sindsyg åbent menneske, da ville kneppe en tøs åbenlyst på gaden, hvis hun var frisk.. så ved det virkelig ikke! XD o.o

mange, rigtig mange. nogen på en god måde, nogen på en skidt måde, nogen på en seksuel måde ( dog ikke mere ,grundet min kæreste ), nogle har jeg været oppe og slås med, nogen er jeg gode venner med, dog handler det om perspektiv ;)

best friend? forklar.
best fuck buddy? forklar.
best enemy? forklar.
Tilbage til toppen Go down
Nochi
Leder.
Leder.
Nochi


Ingame Titel: : Vampyrenes forrige leder.
Race : True blooded vampire
Navn. : Nochi No Ketsueki Shukun
Alder : Mentalt: ca. 200. Krop: Uden for tidsregning. Udsende: 18-20
Evner/Classes. : Blood control & Telekinese
Bosted : I Guildens Hjerte
Tilhørende klan. : The Blood Guild
Partner. : Ingen
Slaver. : Ingen
Evt. bemærkninger. : Don't judge a book by it's cover, you never know what's inside.
Antal indlæg : 1667
Reputation : 13
Join date : 27/09/13

Tagged (leg) - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Tagged (leg)   Tagged (leg) - Page 8 Icon_minitime5/3/2015, 00:25

1: Fortæl en hemmelig: Jeg har højdeskræk!

2: Hvad har du lyst til lige nu?: Sove!!! Burde virkelig gå i seng....

3: Hvad laver du lige nu?: behøver jeg overhovedet svarer?... Hvad ligner det jeg laver?.... Svarer på denne tingest! :P

4: Fortæl en fakta om dig selv. Jeg er virkelig snaskagelig! Og måske lidt for random

5: Fortæl en sjov ting. Makuro sover i klassen! Og nogle gange snorker han endda!! xD - Ved du elsker mig dude! <3! :P

best friend? forklar: har ikke en, har flere. og det er dem jeg har holdt med siden 0 klasse!
best fuck buddy? forklar. : Ingen! fordi ingen!
best enemy? forklar: Alle elsker mig, jeg elsker ikke alle men siger det ikke højt! ingen fjener

Mine 3 ekstra selvvalgte spørgsmål bliver så:
Hvad laver du til hverdag?
Har du nogensinde haft en bedste ven over nettet?
Savner du nogen sinde mennesker du har mistet?
Tilbage til toppen Go down
http://www.vfusion-gaming.com/home.php
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

Tagged (leg) - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Tagged (leg)   Tagged (leg) - Page 8 Icon_minitime15/3/2015, 12:55

1: Fortæl en hemmelig: Ingen har kunne give mig en orgasme XD o.o Spørg mig ikke hvorfor :P og det er selvom jeg har prøvet at være sammen med nogen rets så mange gange XD og at de skam heller ikke har været dårlige!

2: Hvad har du lyst til lige nu?: faktisk sex.... god damit! XD

3: Hvad laver du lige nu?: Jeg skal til at læse op til eksamer. :P

4: Fortæl en fakta om dig selv. Jeg har en tendens til at være for flirtende XD selv med folk som jeg ikke vil noget med XD

5: Fortæl en sjov ting. "humans have skin, potatos have skin, therefore humans are potatos!" (Ekstra kommentar) og det betyder så, at jeg er rigtig en vegatar og ikke kannibalist XD

Hvad laver du til hverdag?
Jeg studerer medicin i Odense. :P

Har du nogensinde haft en bedste ven over nettet?
Nej, det ville ikke fungere, da jeg er et fysisk kontaktsøgende person, hvor det er påkrævet at jeg mødes med dem i hvert fald så kun et par gange ^^

Savner du nogen sinde mennesker du har mistet?
Det er afhængigt af, hvordan du definerer mistet? (I know jeg bliver for filosofisk og nogle gange forvirre mig selv XD)
Altså mistet i henhold til et kærlighedsforhold, så JA! Jeg savner utroligt meget en, som jeg har mistet på det område.
Mistet i forhold til bekendtskab?Altså vedkommende ikke er længere en del af sit liv? Så ja, jeg har et par personer eller i hvert fald en, som jeg tænker på hist og her. ^^
Men jeg har ikke haft nogen mennesker, som er afgået ved døden.

Mine spørgsmål.
Savner du et eller flere kæledyr, som er afgået ved døden? hvilket dyr var det?
Hvis du kunne få hvad som helst at spise lige nu, hvad vil du så have?
Hvor mange dates har du været ude på?
Tilbage til toppen Go down
Nocturne
Fifth Class
Fifth Class
Nocturne


Race : Mutant
Navn. : Subject-102 Alias Sobek
Alder : 24
Evner/Classes. : Sauronthrope
Bosted : Former Testing Facility, that have now been wrecked.
Tilhørende klan. : -ingen-
Partner. : Well I have this lovely bed I enjoy...
Slaver. : Well I guess I am at the moment...
Antal indlæg : 210
Reputation : 7
Join date : 16/11/14

Tagged (leg) - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Tagged (leg)   Tagged (leg) - Page 8 Icon_minitime17/3/2015, 09:39

Fortæl en hemmelighed: Jeg bliver meget nemt fuld, jeg kan tydeligt mærke det når jeg har drukket bare 2 øl. xD
Hvad laver du: Sidder og laver fremlæggelse til statusseminar i morgen. ^^
Hvad har du lyst til: En person jeg sidder og skriver med. xD
En fakta om mig selv: Jeg switcher. :P
Fortæl noget sjovt: Det eneste der gik gennem mit hoved fra Medusas kommentar var: "Logic Fallacy" Det lyder som phallas... Ha penis... xD Min hjerne var kort lige 12 år. xD

Savner jeg kæledyr afgået ved døden? Altså jeg savner at have kæledyr, men jeg savner ikke nogle specifikke kæledyr. ^^
Hvis jeg kunne spise hvad jeg ville hvad så? Puha, jeg ville virkeligt gerne have nogle granerede rodfrugter, med en god whiskeysovs og så et stykke godt øksekød tilberedt over grill, selvfølgelig stegt "rare"
Hvor mange dates har jeg været på? Har faktisk aldrig været på en rigtig date... xD

Har du nogle eks-kærester du savner?
Hvad ville du gør hvis nogen gav dig 5000 kr. i gave?
Appelsin eller æble?
Tilbage til toppen Go down
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

Tagged (leg) - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Tagged (leg)   Tagged (leg) - Page 8 Icon_minitime5/5/2015, 18:00

Fortæl en hemmelighed: Jeg har faktisk været så desperat på det sidste med at finde en kæreste, at jeg sågar har haft oprettet datingprofiler på flere sider... Dog fandt jeg hurtigt ud af, at de fleste datingsider skal man betale penge for at overhovedet kunne se eller/og skrive beskeder til hinanden! WTF!
Hvad laver du: Hører musik, før jeg går igang med studier. :)
Hvad har du lyst til: At det faktisk regnede rigtigt meget og at der var torden :3 Jeg elsker tordenvejr med regn. :)
En fakta om mig selv: jeg har en alt for god fantasi, hvilket langt fra altid er så godt XD Det giver  ihvertfald meget fucked op drømme. :P
Fortæl noget sjovt: Bryster hedder Mamma på latin! Og den håndrodsknogle, som du kan mærke nederst til venstre på din højre hånd hedder os. pisiforme(altså pis i forme) XD

Har du nogle eks-kærester du savner?
Jeg har i særdeleshed en ^^ Men jeg ønsker aldrig at komme sammen med ham, da jeg har det perfekt med at være hans bedste ven :3 vi ville bare ende med at såre hinanden i sidste ende

Hvad ville du gør hvis nogen gav dig 5000 kr. i gave?
Jeg tjekker vedkommende for hjerneblødning og ville højst sandsynlig bruge nogle af pengene på en eller anden måde, således at vedkommende fik dem "igen" i form af gaver, måske en fællestur(biograftur, oplevelser what ever sammen) ellers ryger de bare på opsparingen. :) har sku ikke så mange til at kunne ødsle dem væk.:)

Appelsin eller æble?
Hvorfor ikke dem begge? Æble og appelsiner går perfekt sammen. :P
Ellers ville jeg vælge appelsin, især hvis det er en blodappelsin.

Banan eller mango?
Hvad for en sang hører du allermest her for tiden?
Er der en ting, som du meget gerne vil sige til en person, som du ikke har fået sagt? Hvorfor og hvad?
Tilbage til toppen Go down
Agerid
First Class.
First Class.
Agerid


Outgame Titel: : One of the first 10
Race : Sortelver/Menneske
Navn. : Agerid Ravens
Alder : 23
Evner/Classes. : Requip læse i text
Bosted : hideouts har flere rundt omkring
Evt. bemærkninger. : han vil prøve at rede folk vist de er i undertal
Antal indlæg : 161
Reputation : 1
Join date : 12/09/13

Tagged (leg) - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Tagged (leg)   Tagged (leg) - Page 8 Icon_minitime26/5/2015, 23:50

Fortæl en hemmelighed: Jeg har aldrig haft samleje med nogen før
hvad laver du: skal til at i seng skal til eksamen i morgen
hvad har du lyst til: at kunne få fat i penge nok til the witcher 3
en fakta om mig selv: jeg er måske mere mærkelig end hvad godt er
fortæl noget sjovt: sidst jeg var ude og handle stod jeg i bag en som tog ca 25 minuter om at tælle sine 50 øre sammen for at være sikker på hun kom af med dem alle og så manglet hun en da hun havde talt dem alle sammen (der var 149,50kr i 50 øre hun skulle af med 150)

BAnan eller Mango?
den er let Mango men du kan også blende dem sammen og lave en lækker smoothi

hvad for en sang hører du allermest her for tiden?
Thousand Foot Krutch - Untraveled road vil jeg tro at det nok er den

er der en ting, som du meget gerne vil sige til en person, som du ikke har fået sagt? hvorfor og hvad?
jo jeg har ikke sagt det fordig hun døde inden jeg kunne få det sagt : mange tak for alle de gode år jeg vil aldrig glemme dig du er og bliver den bedste hund jeg nogen sinde har haft kom godt ind i det næste liv

hvor når fik du sidst mjød og kunne du lig den?
er det noget som du siger til folk du aldrig har gøet? men som du har gøet af lige vel?
har du nogen side taget på en tilfældig person? og hvad gøre person så ved dig?
Tilbage til toppen Go down
Aaron
First Class.
First Class.
Aaron


Outgame Titel: : Tidligere Admin
Race : Cyborg
Navn. : Aaron Kane
Alder : 23 år
Evner/Classes. : Marskman (class)
Bosted : Occulta
Partner. : Ingen
Slaver. : Ingen
Antal indlæg : 339
Reputation : 12
Join date : 10/05/15

Tagged (leg) - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Tagged (leg)   Tagged (leg) - Page 8 Icon_minitime27/5/2015, 11:20

1: Fortæl en hemmelig: Så er det jo ikke en hemmelighed længere ;)

2: Hvad har du lyst til lige nu? At jeg var færdige med mine eksamner!

3: Hvad laver du lige nu? Spiser morgenmad, skal til at læse op til matematikeksamen i morgen.

4: Fortæl en fakta om dig selv: Jeg ejer ikke skyggen af tålmodighed, er materialistisk og ved ikke, hvad jeg skal stemme til folketingsvalget her om en måneds tid.

5: Fortæl en sjov ting: Tror min humor er for intern, grov eller bare dårlig til at jeg vil kunne svare på dette - hvilket så er min undskyldning for at jeg ikke kan finde på noget sjovt at sige, hvilket nok siger mest om mig selv.

Hvornår fik du sidst mjød: Aldrig, er ingen viking.
Er der noget du siger til folk som du aldrig har gjort, men som du har gjort alligevel? (håber det er forstået korrekt): Er der helt sikkert! Man er sgu ikke teenager for ingenting!
Har du nogen sinde taget på en tilfældig person - og hvad har personen så gjort ved dig? Nej og vil personligt også finde det utrolig ubehageligt.

Spørgsmål til den næste:
Læser du nyhederne - i så fald hvor fra og hvorfor?
Kan du bedst lyde lyse eller mørke farver?
Hvad vil du stemme til folketingsvalget (uanset om du så juridisk kan eller ej)?
Tilbage til toppen Go down
Millicent
Event Admin
Millicent


Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske)
Race : Menneske tilsat en knivspids engel
Navn. : Millicent S. James
Alder : Ca 20
Evner/Classes. : Mindshield.
Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami .
Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ?
Slaver. : Ahahahahah dén var god!
Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ?
Antal indlæg : 5225
Reputation : 43
Join date : 19/03/14

Tagged (leg) - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Tagged (leg)   Tagged (leg) - Page 8 Icon_minitime2/6/2015, 08:28

1: Fortæl en hemmelig: jeg har en enkelt gang...MÅSKE lidt flere ...gjort underlige ting i kærlighedens navn :)

2: Hvad har du lyst til lige nu? At jeg kunne slikke sol i haven - der er total klar til det.....bortset fra det små regner !

3: Hvad laver du lige nu? Skriver på kik, hygger med kaffe og skal se på emnesvar og måske den nye Express. Så burde jeg også vaske tøj !

4: Fortæl en fakta om dig selv: Jeg er meget tålmodig, er ikke materialistisk anlagt og er fuldkommen og aldeles afklaret med hvor jeg skal sætte mit kryds , ved næste valg :)

5: Fortæl en sjov ting: Tit opdager jeg nye ting, ved simple uheld !  Som at billeder på We Heart it , de billeder med en lille pil/trekant på i midten, de faktisk slet ikke ER billeder , men små gifs ! Det fandt jeg så ud af i går, efter at have haft kigget på dem vel små to år o.o
OG man kan sende dem direkte til kik- hvad jeg heller ille var klare over! XD


Læser du nyhederne - mmmmm jeg ser dem mest, for news køre i døgndrift i stuen.

Kan du bedst lyde lyse eller mørke farver-  lyse til indretning, men når det angår tøj vil jeg sige at der er jeg nok 50 50, for jeg har en svaghed for pudder/nude farverne....men er samtidig vild med klassisk sort :)

Hvad vil du stemme til folketingsvalget - Klart liste Ø, Enhedslisten .
Der er slet ingen tvivl og overvejelser længere i mit sind. Jeg håber virkelig at de får et godt valg .


3newbies:

1. Kan man adskille kærlighed i sit hjerte ? Dele sit hjerte mellem flere ?"lidt firkantet sagt og da det er et åbent spørgsmål ,så fortolker du bare som du vil ) :)

2. sidste køb du har gjort som du fortryder ?

3. Et godt råd til en person du gerne ville give et puf i en 'bedre' retning - eller have til at forsætte helt som nu ?


Sidst rettet af Millicent 2/6/2015, 16:01, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Amber
Nybegynder.
Nybegynder.
Amber


Race : menneske
Navn. : Amber
Alder : 19 år
Bosted : The New Miami
Partner. : Desværre ingen mere
Slaver. : nope
Antal indlæg : 182
Reputation : 3
Join date : 30/04/15

Tagged (leg) - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Tagged (leg)   Tagged (leg) - Page 8 Icon_minitime2/6/2015, 13:39

1: Fortæl en hemmelig: Har været meget tæt på at begynde at cutte :/
2: Hvad har du lyst til lige nu? At sove min stress væk
3: Hvad laver du lige nu? Alt andet end det jeg burde lave xD
4: Fortæl en fakta om dig selv: Hader dansk og engelsk i skolen, kan bedre lide matematik
5: Fortæl en sjov ting:


1. Kan man adskille kærlighed i sit hjerte ? Dele sit hjerte mellem flere ?"lidt firkantet sagt og da det er et åbent spørgsmål ,så fortolker du bare som du vil ) :)
Jeg vil mene man sagtens kan elske flere end en person af gangen, Det er sådan jeg opfatter dette spørgsmål xD

2. sidste køb du har gjort som du fortryder ? øm tror aldrig jeg har købt noget jeg fortryder???

3. Et godt råd til en person du gerne ville give et puf i en 'bedre' retning - eller have til at forsætte helt som nu ? øm er ikke god til råd, men gør hvad du selv synes er klogt, og lev dit liv som var det den sidste dag du havde tilbage (Gør jeg dog ikk selv, men ja xD)


1. Hvad er din holdning til politik?
2. Hvordan vil en perfekt kvinde i følge dig være? (Udseende og personlighed)
3. Hvor mange års forskel mellem par sys du er for meget? fx er en på 18 og en på 40 for stor aldersforskel eller hvad sys du?
Tilbage til toppen Go down
Justine
Nybegynder.
Nybegynder.
Justine


Ingame Titel: : Journalist
Race : Skindwalker
Navn. : Justine Case
Alder : What's it to ya'?
Evner/Classes. : FuzzBuzz
Bosted : Lejlighed i L.A
Partner. : None
Slaver. : None
Evt. bemærkninger. : Can I Quote You on that one?
Antal indlæg : 48
Reputation : 5
Join date : 08/10/15

Tagged (leg) - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Tagged (leg)   Tagged (leg) - Page 8 Icon_minitime15/10/2015, 10:09

1: Fortæl en hemmelig:
Hvis jeg skal købe noget til mig selv i Matas , så kan jeg finde på at sige det er til en gave. Det bliver pakket så fint ind , så det er ekstra dejligt at pakke ud og ofte kommer de prøve af nye dufte eller cremer i ! Selv om det er lidt snyd tys tys.


2: Hvad har du lyst til lige nu?
Ris a la mande ! Det gad jeg sørme da godt nappe en portion af * mums*



3: Hvad laver du lige nu?
Hygger og slapper af. Skal bage boller når jeg kommer i omdrejninger, men jeg surfer lidt rundt og nettet er en stor tidsrøver xD




4: Fortæl en fakta om dig selv:
Kan godt lide efterår, mest fordi jeg elsker strømper, kjoler og lange støvler xD
Kan man så have det på og gufle pandekager og drikke kaffe eller te - så har jeg en fin dag xD


5: Fortæl en sjov ting:
Der hænger et skelet i lysekronen ! No shit....det ER sandt faktisk.





1. Hvad er din holdning til politik?
At man skal stemme efter sit hjerte og overbevisning, ellers bliver verden et meget koldt og egocentreret sted at leve.
...og ja, jeg stemmer på Enhedslisten - det kan jeg godt tilføje.


2. Hvordan vil en perfekt kvinde i følge dig være? (Udseende og personlighed)

Perfekte mennesker tror jeg slet ikke findes ? Og hvis jeg mødte en person uden en eneste fejl, ville jeg nok virkelig blive skræmt xD

Generelt kan jeg godt lide ( nu er det piger jeg skal svare på) piger der er en smule feminine. Jeg er ikke vilde med pynte dukker eller dem hvis hud har en tyk make base.
Jeg kan godt lide man fremhæver de kvindelige træk, supplerer al det gode på diskret vis, både med make up og tøj.
Langt hår kan jeg også godt lide, men mange piger er friske og skønne , med en korthårsfrisure frisure også. Model looket med de meget afpillet typer, synes jeg ikke om irl. Men ja...jeg kan ikke skrive om et udseende jeg synes er perfekt, for hvis jeg skulle nævne fem piger jeg finder attraktive, så ville de være helt forskellige af udseende , og bestemt ikke perfekte xD

Men .... Personlighed ...hmmmm..... DET kan jeg da heller ikke lige beskrive xD
Skal vi sige en alsidig personlighed er tiltrækkende, at hun har mange nuancer og måske kan overraske dig.
At kunne tænke på andre, at have humor og selvironi og at hvile i sig selv synes jeg giver en god udstråling og harmonisk personlighed.
Jeg kan godt lide at en pige ikke bare dele ud til alle og enhver.
Jeg kan også godt lide når man er stolt af det man kan , men ikke er bleg for at indrømme sine mangler, udviklingspunkter eller ukønne sider.



3. Hvor mange års forskel mellem par sys du er for meget?
Uha uha.
Det ved jeg ikke.
Kærlighed har vel ingen alder, som musik heller ikke har?
Men den skal godt nok være dyb og stærk , skal den stå imod en alders kløft.
Selvfølgelig skal begge være voksene, og frie til at udforske deres kærlighed.
Egenlig er aldersforskellen for mig ikke en forhindring i at udleve en forelskelse, men det ville klart være en bekymring ift de bump man kan møde.
Når f.eks fysikken falmer hos den ene, når den anden måske ønsker børn, når en vil i byen og danse og den anden heller købe nye sutsko !
Jeg vil mener at man skal være overordentlig tiltrukket af ( især den ældres ) personlighed, for at man skal kunne stå imod de dårlige odds. Men ja..... Jeg tror på kærlighed, og jeg har faktisk en kollega med stor aldersforskel til hendes kæreste og Jeg tror de har det godt 0.0


1 : Hvad mener du om Zoo's forsøg på at udbrede viden og dermed dissekere en død løve foran publikken ?


2: Skal du noget hyggeligt i efterårsferien ?


3: Hvad ville et drømme emne være for dig - og med hvem ?







Tilbage til toppen Go down
Aaron
First Class.
First Class.
Aaron


Outgame Titel: : Tidligere Admin
Race : Cyborg
Navn. : Aaron Kane
Alder : 23 år
Evner/Classes. : Marskman (class)
Bosted : Occulta
Partner. : Ingen
Slaver. : Ingen
Antal indlæg : 339
Reputation : 12
Join date : 10/05/15

Tagged (leg) - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Tagged (leg)   Tagged (leg) - Page 8 Icon_minitime15/10/2015, 23:43

//Hvor mange svar skal man nu svare på?! :o

1 : Hvad mener du om Zoo's forsøg på at udbrede viden og dermed dissekere en død løve foran publikken ?
Syntes idéen er fin ... men måske ikke lige i en zoo, men på den anden side ... jeg ved det ikke rigtigt. Kan godt være lidt voldsomt, men det skader vel ingen. Syntes dog ikke man skal tage et dyr bare for dræbe det. Derimod mener jeg, at det skal være et dyr der er dødsyg.


2: Skal du noget hyggeligt i efterårsferien ? sommerhus med de gamle, men ved nu ikke helt, hvor hyggeligt det bliver. skal læse.


3: Hvad ville et drømme emne være for dig - og med hvem ? Med en person jeg kan lide at skrive med og med et godt plot, hvor der er noget spændende for begge karakterer/personer.

______________________________

1. Hvad er dit bedste minde?
2. Hvordan ser din fremtid ud?
3. Hvilke dyr vil du helst kunne forvandle dig til - og hvorfor?
Tilbage til toppen Go down
Millicent
Event Admin
Millicent


Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske)
Race : Menneske tilsat en knivspids engel
Navn. : Millicent S. James
Alder : Ca 20
Evner/Classes. : Mindshield.
Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami .
Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ?
Slaver. : Ahahahahah dén var god!
Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ?
Antal indlæg : 5225
Reputation : 43
Join date : 19/03/14

Tagged (leg) - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Tagged (leg)   Tagged (leg) - Page 8 Icon_minitime16/10/2015, 12:41

// [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.] du skal svare på de første fem der altid er ens - og de nye 3 der skifter hver gang ;) -
Så du mangler vist Lige lidt :p //
Tilbage til toppen Go down
Aaron
First Class.
First Class.
Aaron


Outgame Titel: : Tidligere Admin
Race : Cyborg
Navn. : Aaron Kane
Alder : 23 år
Evner/Classes. : Marskman (class)
Bosted : Occulta
Partner. : Ingen
Slaver. : Ingen
Antal indlæg : 339
Reputation : 12
Join date : 10/05/15

Tagged (leg) - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Tagged (leg)   Tagged (leg) - Page 8 Icon_minitime16/10/2015, 20:58

1: Fortæl en hemmelig: Eh, skal se p3 guld? - Er det overhoved en hemmelighed? xD

2: Hvad har du lyst til lige nu? Ehh, ved jeg faktisk ikke.

3: Hvad laver du lige nu? Ser tv.


Tilfreds ma'am? xD
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Tagged (leg) - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Tagged (leg)   Tagged (leg) - Page 8 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Tagged (leg)
Tilbage til toppen 
Side 8 af 9Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Alle andre ting ::  :: Hyggehjørnet :: Kreative lege-
Gå til: