Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
Tagged (leg) - Page 7 Icon_minitime31/5/2017, 20:24 af Millicent
Admin Expressen #16


Hey Newworld , this is a ghost speaking



Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Kommentarer: 29
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
Tagged (leg) - Page 7 Icon_minitime6/6/2017, 15:25 af Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …


Kommentarer: 12

 

 Tagged (leg)

Go down 
+10
Nochi
Lilith
Veronika
Nocturne
Natasha
Millicent
Payne
Agerid
Makuro
The Eye.
14 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
ForfatterBesked
Payne
First Class.
First Class.
Payne


Ingame Titel: : En af The Calvarinos'(Vladimirs) udvalgte.
Outgame Titel: : One of the first 10.
Race : Succubus/Cyborg.
Navn. : Payne De Niro.
Alder : Udseende: I starten af 20'erne. Sind: +180 år.
Evner/Classes. : Class: Umbra niveau 3 - Evne: Raceskift efter de fire dæmonsøskende.
Bosted : Lever som gæst på Sem'ya Doma (The Calvarinos borgen).
Tilhørende klan. : The Leones
Partner. : I don't have time for that.
Slaver. : Well... I ate them.
Evt. bemærkninger. : En yderst dygtig skuespiller, men nuværende ustabil humør og evnemæssig.
Antal indlæg : 519
Reputation : 196
Join date : 16/09/12

Tagged (leg) - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Tagged (leg)   Tagged (leg) - Page 7 Icon_minitime25/1/2015, 16:04

Hemmelighed: Jeg har en sindssygt dårlig hukommelse! Det er ret pinligt, når jeg ikke kan huske mange simple ting, eller ting som blev gjort, sagt eller vist for nylig >.<

Hvad laver jeg: Forsøger at komme mig over chokket, da jeg troede, at Dusa mente en slags dukkebaby XD

Hvad jeg gerne ville: Forklarer Dusa, at det var den nyeste Batman film med Bane :P

Fakta: Woho! Jeg har en fan! XD Jeg kan mega godt lide at bage, og er faktisk okay til det, så længe jeg har noget at følge, men jeg er ikke så vild med at lave mad ellers :P

Noget sjovt: Why do we cook bacon and bake cookies?

Hvorfor svarer du denne leg? Fordi den er sjov!

Hvorlænge har du emnet? Minimum 3 års tid nu :3

Hvor mange spejle har du i dit hjem? Ehhhh… 3 tror jeg? Hvis man ikke tæller de helt små med? XD

Hvad er meningen med livet?
Hvad er din mening om bacon?
Det klammeste, som du har oplevet? :P
Tilbage til toppen Go down
Nocturne
Fifth Class
Fifth Class
Nocturne


Race : Mutant
Navn. : Subject-102 Alias Sobek
Alder : 24
Evner/Classes. : Sauronthrope
Bosted : Former Testing Facility, that have now been wrecked.
Tilhørende klan. : -ingen-
Partner. : Well I have this lovely bed I enjoy...
Slaver. : Well I guess I am at the moment...
Antal indlæg : 210
Reputation : 7
Join date : 16/11/14

Tagged (leg) - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Tagged (leg)   Tagged (leg) - Page 7 Icon_minitime25/1/2015, 17:09

Hemmelighed: Jeg er meget meget drillesyg overfor folk jeg føler mig ret godt tilpas sammen med. ^^
Lige nu: Lige nu vågner jeg og sliber dolk. ^^
Hvad jeg ville: Være vågnet for 7 timer siden... hvilket var da jeg gik i seng xD
Fakta:Jeg elser kulde. xD
Sjovt: Jeg forstod det at medusa ville spie Paynes kager, på en lidt anden måde end tiltænkt... xD

Hvad er meninen med livet: Hvad end du har lyst til det er, for mig er det hver dag. ^^
Bacon: Bacon er et godt tilbehør til det meste andet kød eller til morgenbordet. xD
Det klammeste jeg har oplevet: Det jeg nok fandt klammest var da jeg som 9 årig skulle slagte og plukke en gås, siden hen har jeg dog fået en hvis "glæde" ved at slagte dyr, det er dog sjældent jeg gør det, og det er også kun at slagte jeg kan lide, ikke at dræbe. ^^

Har du nogensinde dræbt et dyr?
Har du slagtet et dyr?
Har du overvejet at blive vegetar? Hvorfor, hvorfor ikke?
Tilbage til toppen Go down
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

Tagged (leg) - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Tagged (leg)   Tagged (leg) - Page 7 Icon_minitime25/1/2015, 18:56

Hemmelighed: Jeg har det normalt meget svært med at bruge penge (selvom jeg lige nu har brugt 8,3K på min nye baby XD)
Hvad laver jeg lige nu: Har lige bestilt den, og skal lige komme over det :D
Hvad jeg ville: gerne have min BABY NU!! :D
Fakta: Jeg elsker også kulde :P
Sjovt: Og jeg prøvede slet ikke at få Nocturne og samtlige andre folk til at misforstå min reference til at spise Paynes kager XD

Har du nogensinde dræbt et dyr? Ja :)
Har du slagtet et dyr? Ja :)
Har du overvejet at blive vegetar? Hvorfor, hvorfor ikke? Jeg er godt på vej til at blive vegatar, men bliver det aldrig.(vi har flere vegatardage om ugen), og det er allermest pga sundhed, fordi selvom jeg går ind for dyrevelfærd, så synes jeg, at mange af de vegatarer er virkeligt hykleragtig, fordi de oftest ikke vil gå på kompromi med alle andre relaterede ting til dyr, plus det er jo en del af økologien, at der findes rovdyr!
Selvfølgelig jeg mener, at vi skal give dyrene en værdig død!!, men altså at bare mene at dyrene ikke skal spises bare fordi de ikke skal dø... Det er bare for mærkeligt. fordi dyrene ville dø anyway, that is just life.

Har du en politisk ideologi og hvis ja, hvilken?
dit sidste indkøb?
Sidste ting du spiste?
Tilbage til toppen Go down
Natasha
Nybegynder.
Nybegynder.
Natasha


Ingame Titel: : Leder af the Calvarinos, mafiaen.
Race : Elder.
Navn. : Natasha Von Calvarinos.
Alder : Ca. 2500 år.
Evner/Classes. : Nekromantik.
Bosted : Borgen Sem'ya Doma.
Tilhørende klan. : The Calvarinos (The Mafia).
Partner. : Forlovet med Vladimir Von Calvarinos.
Slaver. : Nice and fresh, please.
Evt. bemærkninger. : Natasha er blind, men hendes øjne har en tendens til alligevel at skifte farve efter hendes humør pga. en mutation.
Antal indlæg : 125
Reputation : 0
Join date : 28/08/14

Tagged (leg) - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Tagged (leg)   Tagged (leg) - Page 7 Icon_minitime29/1/2015, 11:32

Hemmelighed: Jeg har svært ved ikke at give efter for mine lyster…
Hvad laver jeg lige nu: Jeg har dansk.
Hvad jeg ville: Jeg vil 10 gange hellere krybe ned under min dyne...
Fakta: Jeg er den højeste pige i min klasse… aka. jeg er omgivet af små mennesker all the time!
Sjovt: Mine karakterer.

Har du en politisk ideologi og hvis ja, hvilken? Nej. Jeg føler ikke, at jeg har sat mig nok ind i tingene til endnu at kunne beslutte mig.

Dit sidste indkøb? Hvis vi taler om sådan et "rigtigt" indkøb, så må det være i går, da jeg var ude for at købe omtrent 60 meter reb, sammen med 3 andre piger.

Sidste ting du spiste? En cookie, selvom jeg ikke burde…

Hvad er din yndlingsdesert?
Hvor kunne du godt tænke dig at bo?
Alene eller blandt folk? Hvorfor?
Tilbage til toppen Go down
Nocturne
Fifth Class
Fifth Class
Nocturne


Race : Mutant
Navn. : Subject-102 Alias Sobek
Alder : 24
Evner/Classes. : Sauronthrope
Bosted : Former Testing Facility, that have now been wrecked.
Tilhørende klan. : -ingen-
Partner. : Well I have this lovely bed I enjoy...
Slaver. : Well I guess I am at the moment...
Antal indlæg : 210
Reputation : 7
Join date : 16/11/14

Tagged (leg) - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Tagged (leg)   Tagged (leg) - Page 7 Icon_minitime29/1/2015, 11:51

Hemmelighed: Jeg er meget dårlig til at gå i seng til normal tid, når jeg ved jeg ikke skal noget den næste dag. xD
Hvad laver jeg: Er lige vågnet, så jeg liggere bare i min seng og daser. :P
Hvad ville jeg gerne: Være ikke alene. ;)
Fakta: Fakta jeg er i familie med en pige der er 198cm. xD
Sjovt: Kvajebajer!

Min yndlingsdessert? Risalamande, altid hele året hele dagen. :P
Hvor ville jeg gerne bo? Hmmm har altid gerne villet bo i en bjælkehytte i et fjeld, men ville dog stadig ikke undvære strøm og internet. xD
Alene eller blandt folk? Hvorfor? Blandt folk helst, jeg er ikke det mest sociale menneske men nyder det, da det stopper mig fra at tænke over en masse ting. xD

Biograf, eller hjemme?
Kan du lide Adrenalin kick?
Yndlingssnack?
Tilbage til toppen Go down
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

Tagged (leg) - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Tagged (leg)   Tagged (leg) - Page 7 Icon_minitime29/1/2015, 19:23

Hemmelighed: Jeg har haft utroligt mange drømme om, hvor jeg har haft dræbt folk, dog i selvforsvar!
Hvad laver jeg: besvarer pm og igang med at læse køreteori
Hvad ville jeg gerne: Gerne finde ud af helt præcist om Xexillias hemmelighed. ^^
Fakta: Selvom jeg kun er 163cm høj, så er jeg nok mindst 10-15cm højere end min mor. :P
Sjovt: "Zombies eat brains? Don't worry, you are safe"

Biograf, eller hjemme? Hjemme ingen tvivl om det! easy peasy at finde de nyeste film på computeren, og de ca 200 kr som du nok ville have haft brugt på to personer i biografen, kan så gå til rent luksusmad og dessert! :D

Kan du lide Adrenalin kick? Ingen tvivl om det, elsker dem! Dog ikke dem, hvor man udsætter andre for fare(kører for hurtigt på vejene eller lign)

Yndlingssnack? Det er svært, men hvis det skal være i form af mere en "snack"-type så helt klart muslibar med enten chokolade og banan eller en med nødder, helst gerne peanuts :)

Ynglingsfrugt og hvorfor?
hvad vil du helst have normalt lyst eller grovbrød eller rugbrød?
Hvad spiser du til morgenmad?
Tilbage til toppen Go down
Natasha
Nybegynder.
Nybegynder.
Natasha


Ingame Titel: : Leder af the Calvarinos, mafiaen.
Race : Elder.
Navn. : Natasha Von Calvarinos.
Alder : Ca. 2500 år.
Evner/Classes. : Nekromantik.
Bosted : Borgen Sem'ya Doma.
Tilhørende klan. : The Calvarinos (The Mafia).
Partner. : Forlovet med Vladimir Von Calvarinos.
Slaver. : Nice and fresh, please.
Evt. bemærkninger. : Natasha er blind, men hendes øjne har en tendens til alligevel at skifte farve efter hendes humør pga. en mutation.
Antal indlæg : 125
Reputation : 0
Join date : 28/08/14

Tagged (leg) - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Tagged (leg)   Tagged (leg) - Page 7 Icon_minitime30/1/2015, 09:22

Hemmelighed: Jeg stoler ikke på min egen hukommelse!
Hvad laver jeg: Jeg har desværre historietime… som jeg sjælendt er fan af.
Hvad ville jeg gerne: Lade min hemmelighed forblive en hemmelighed, bare for at drille Medusa :-P
Fakta: Jeg drømmer altid om at nå så meget, men jeg er altid så doven, at jeg forhindre mig selv i det xD
Sjovt: Q: How many Ginger people does it take to change a lightbulb? A: None. They prefer to sit in the dark. *Hides from Medusa*

Ynglingsfrugt og hvorfor? Vindruer, melon eller jordbær… fordi de er yderst velsmagende! Desuden har jeg en tendens til at falde for ting som er søde i det :-)

hvad vil du helst have normalt lyst eller grovbrød eller rugbrød? Grovbrød, og gerne med en masse kerner!

Hvad spiser du til morgenmad? Jeg spiser desværre alt for ofte blot noget brød til morgenmad, med en eller anden form for pålæg, hvor jeg dog foretrækker enten yoghurt, scrambled eggs eller frisk frugt :-D

Har du piercinger? Hvis ja, så hvor?
Har du tatoveringer? Hvis ja, så forklar om dem og hvis nej, gad du så godt?
Din mening om kæledyr?
Tilbage til toppen Go down
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

Tagged (leg) - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Tagged (leg)   Tagged (leg) - Page 7 Icon_minitime30/1/2015, 10:19

Hemmelighed: Jeg har meget svært ved at slappe af i folks nærvær, kun to af mine bedste venner kan jeg det ^^
Hvad laver jeg: sidder her på the new world, skal igang med studier og er igang med at lave en meget meget alternativ cheesecake, som er i koldskål version sådan kindda XD Jeg havde rester af krammerjunker, som jeg så laver som kiksebunden, bruger koldskål i stedet for cheesecreme fyldet og så en gele enten af kirsebærsause eller jordbærsauce XD og så potionopdeler jeg det i muffinslignende forme XD
Hvad ville jeg gerne: Ville abnormt meget kilde Xexillia, fordi hun driller mig :D
Fakta: Jeg er faktisk abnormt meget nervøs med at starte på mit studie ^^
Sjovt: Xexilia glemmer vist åbenbart at vi gingere er vampyrer og spiser såvel også sjæle *ser sultent på Xexilia*

Har du piercinger? Hvis ja, så hvor? Jeg har næsepiercing, jeg har 3 piercinger i mine øre, som sidder oppe på den øverste del af mit venstre øre, og så de 5 øreringe XD

Har du tatoveringer? Hvis ja, så forklar om dem og hvis nej, gad du så godt? Ja jeg gad det abnormt godt! jeg har store planer om to tattoveringer(en lille, en meget stor), og så 2 scarfikationer(altså ar tattoveringer)

Din mening om kæledyr? Jeg elsker kæledyr både hunde, katte, hængebulesvin og rotter. Dog har jeg aldrig forstået, hvorfor folk vil have marsvin, hamster, kaniner og fugle(undtagen papagøje). Og desværre synes jeg, at alt for mange som desværre ikke er egnet til kæledyr.


Ville du kunne finde på at have en rotte?
Hvad vil du helst have en slange eller et insekt og andet lign?(du skal vælge en selvom du ikke kan lide dem begge)
Hvis du kunne vælge hvilket som helst dyr, som kæledyr, hvilket en ville du have?
Tilbage til toppen Go down
Nocturne
Fifth Class
Fifth Class
Nocturne


Race : Mutant
Navn. : Subject-102 Alias Sobek
Alder : 24
Evner/Classes. : Sauronthrope
Bosted : Former Testing Facility, that have now been wrecked.
Tilhørende klan. : -ingen-
Partner. : Well I have this lovely bed I enjoy...
Slaver. : Well I guess I am at the moment...
Antal indlæg : 210
Reputation : 7
Join date : 16/11/14

Tagged (leg) - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Tagged (leg)   Tagged (leg) - Page 7 Icon_minitime30/1/2015, 12:39

Hemmelighed: Jeg føler mig meget ofte alene. ^^
Lige nu: Ligger og snakker med en ven, over internettet. :P
Ville hellere: Være sammen med min ven irl... Eller at en hvis person svarer emne. :P
Fakta: Jeg er næsten lige blevet færdig med mit semesterprojekt, som jeg fik 7 i! xD
Sjovt: Medusa tror hun er skræmmende. :P

Ville du have rotte? Faktisk gerne, jeg har overvejet det, men er i tvivl om, om jeg har de rigtige forhold til at holde den. ^^
Slange eller Insekt? Slange! Åhhh ja giv mig sådan en! Jeg har altid gerne villet have en slange. xD
Hvilket som helst dyr? Hvilket som helst, så vil jeg rigtigt gerne have en jærv... Bare fordi det er et fucking badass dyr. xD

Tatoveringer på andre? Er det noget du kan lide?
Bedste tøjmærke?
Bedste Kakaomælk?
Tilbage til toppen Go down
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

Tagged (leg) - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Tagged (leg)   Tagged (leg) - Page 7 Icon_minitime30/1/2015, 12:52

Hemmelighed: Jeg har en svaghed(I venskabelig øjemed) for personer med psykiske problemer eller lign. Det forklarer nok hvorfor 99% af mine venner overhovedet ikke er normale XD
Lige nu: Igang med at gennemgå mine noter og lave en begrebsliste.
Hvad har du lyst til lige nu: at mine selvopfundet dessert kunne ser at blive færdig :3
Fakta: Jeg ville abnormt meget gerne møde en veninde over nettet, men jeg ved, at det nok aldrig sker desværre ^^
Sjovt: Nocturne har ingen ide om, at en flok assassins er på vej imod ham efter det svar :

Tatoveringer på andre? Er det noget du kan lide? Det er mega meget afhængigt af, hvad for nogle tattoveringer det er både henhold til motiv og dens placering og mening. Jeg synes at det er så ærgerligt at tattoveringer er så populære, især skrifttattoveringer som man bare ikke kan læse!! Meget af ånden bag tattoveringer er forsvundet synes jeg og desværre har de fleste deres tattoveringer som "klistermærker" placeret alle mulige random steder på kroppen uden sammenhæng.

Bedste tøjmærke? Jeg går overhovedet ikke op i mærker i sig selv.
Men hvis det kommer til sko så ecco(da de laver gode og holdbare sko) eller new rock(fordi de laver elskværdige punk/gothic støvler i god kvalitet)
Punk raven, som er et asiatisk vold kreativt og fedt tøjbrand, som virkeligt er alternativt i forhold til det "alternative".
Fjällræven fordi de laver godt kvalitetstøj!

Bedste Kakaomælk? Hjemmelavet kakaomælk!!! :3 Godt med ren kakaopulver og sukker(eller ren chokolade i stedet for sukker og kakaopulver, men så skal mælken opvarmes), så gerne lidt vanilje sukker, og derefter et lille skænk kokoslikør og amaretto :3 så er det bare gud!!

Din ynglings varme drink?
Kan du lide koldskål?
Ynglingsdessert med fløde/flødeskum?
Tilbage til toppen Go down
Millicent
Event Admin
Millicent


Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske)
Race : Menneske tilsat en knivspids engel
Navn. : Millicent S. James
Alder : Ca 20
Evner/Classes. : Mindshield.
Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami .
Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ?
Slaver. : Ahahahahah dén var god!
Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ?
Antal indlæg : 5225
Reputation : 43
Join date : 19/03/14

Tagged (leg) - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Tagged (leg)   Tagged (leg) - Page 7 Icon_minitime30/1/2015, 19:49


1: fortæl en hemmelighed:
Jeg har en svaghed for feminint lingeri. ( hvilke ikke er SÅ dramatisk igen , da jeg ER en pige xD )

2: hvad har du lyst til lige nu:
Hmmmm hvis nogen kan serverer en pandekage , siger jeg sørme ikke nej !


3: hvad laver du lige nu:
Hahahahahaha venter på x Factor
( ja ja men jeg synes altså godt om den slags programmer - desuden er jeg vil med Lina og Blackmann)

4: fortæl en fakta om dig selv :
Jeg er mest en kjole pige , men går meget i gamacher med forskellige overdele til. Kan godt lide at mikse det meget feminine med det mere rå.


5: fortæl en sjov ting:
En dame har mødt OG talt med selveste Jesus, på en ferie i udlandet.
Det fact synes ikke at bekymre hende , ej heller at han var i form af er hologram xD * flækker af grin *
At hun så tilfældigvis er journalist OG har skrevet en bog om det , gør det da ikke mere utroværdigt , vel ? XD




Din ynglings varme drink?
Irsk kaffe nammenam

Kan du lide koldskål?
Hell yeah - især hjemmelavet !!
But everything goes Down :)

Ynglingsdessert med fløde/flødeskum?
Lun Æblekage !
Eller is ! Altså ... KOLD is :)


Kan du altid sige fra , hvis dine grænser skubbes eller overtrædes ?


Hvad synes du om intime emner ( sex) emner ?
Kan du lide dem , og hvor detaljeret kan du lide eller ikke lide dem ?
( neeeeej det ER 1 lang sammenhængende spørgsmål ) xD


Sidste film du faldt lidt for var ....?
Tilbage til toppen Go down
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

Tagged (leg) - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Tagged (leg)   Tagged (leg) - Page 7 Icon_minitime31/1/2015, 07:48

1: fortæl en hemmelighed: Første gang jeg lavede noget med en pige(eller rettere sagt hun gjorde på mig), der gik det først op for mig et halvt år efter, at jeg rent faktisk var biseksuel XD

2: hvad har du lyst til lige nu:
At jeg først skulle starte på mit studie om et halvt år, selvom jeg ser mega frem til det ^^

3: hvad laver du lige nu:
Sidder og funderer over, hvorfor så mange kan lide x-faktor, jeg kan godt forstå det, hvis man ser det i starten med auditions, ellers synes jeg, at det er abnormt kedeligt! Bring talent programmet tilbage, det var langt sjovere og underholdende!!
Og er ved at stå helt op til min sidste dag inden jeg skal starte på mit studie o.o

4: fortæl en fakta om dig selv :
Jeg hader mode XD Jeg har ikke forstået det, og jeg vil aldrig nogensinde forstå det XD men tilgengæld går jeg meget op i fashion og tøjdesign o.o Da jeg selv sidder med masser af ideer til hvad for noget tøj, som jeg skal lave, og hvordan det skal sammensættes og det :D

5: fortæl en sjov ting:
(ved ikke hvor meget det er en joke, men jeg synes at det er komisk)
Hvorfor er der så mange vestlige feminister, som siger, at de går ind for ligestilling, men tværtimod gerne ville have at manden bliver undertrykt? (lig mærke til, at jeg ikke sagde ALLE feminister :P)

Kan du altid sige fra , hvis dine grænser skubbes eller overtrædes ?
Hvis det er overfor fremmede eller bekendte, så har jeg ingen problemer, tværtimod, jeg er som en sten, som de ikke kan rokke ved :)
Men når det kommer til personer tæt på so f.eks. min bedste ven, så er jeg som gelé XD

Hvad synes du om intime emner ( sex) emner ?
Kan du lide dem , og hvor detaljeret kan du lide eller ikke lide dem ?
Well jeg må være ærligt, at jeg kun har haft faktisk et ordenligt "sex" emne, som jeg havde for utroligt lang tids siden. Men i sig selv finder jeg dem spændende nok, men så skal detajlerne også være i orden! Altså ikke så det er totalt over pornografisk, men mere på en kunstneristisk og ja intim måde :) Altså sensuelt end seksuelt :)

Sidste film du faldt lidt for var ....?
Well jeg ved ikke helt hvad du definerer som at falde for, men sidste var nok den nye remake af Carrie :)

Har du haft et sexemne før?
Hvor mange andre steder emner du også? (facebook, andre RPG sider, skype, sms osv?)
synes du, at du er blevet bedre siden du startede og hvor meget?


Sidst rettet af Medusa 31/1/2015, 08:43, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Nocturne
Fifth Class
Fifth Class
Nocturne


Race : Mutant
Navn. : Subject-102 Alias Sobek
Alder : 24
Evner/Classes. : Sauronthrope
Bosted : Former Testing Facility, that have now been wrecked.
Tilhørende klan. : -ingen-
Partner. : Well I have this lovely bed I enjoy...
Slaver. : Well I guess I am at the moment...
Antal indlæg : 210
Reputation : 7
Join date : 16/11/14

Tagged (leg) - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Tagged (leg)   Tagged (leg) - Page 7 Icon_minitime31/1/2015, 08:27

Fortæl en hemmelighed: Da jeg var mindre var jeg sikker på jeg aldrig nogensinde ville forlade min hjemby, og troede også på at jeg ville blive en "bums" inden jeg fyldte 18. xD
Hvad laver du: Sidder og ser livestreams mens jeg overvejer om jeg skulle sove lidt. xD
Hvad ville du gerne: Snakke med nogen ^^
Fakta: Jeg slår meget ofte hovedet ind i dørkarme eller lignende... -.-
Noget sjovt: Første gang jeg var hjemme ved en eks, slog jeg hovedet ind i to dørkarme og så en bjælke hvilket resulterede i at jeg blev slået ud, og var væk i godt 10 minutter... Hørte fra det siden... xD

Har du haft et sexemne før? Faktisk det allerførste emne jeg havde var i den retning, men der "turde" jeg ikke så det døde lidt, men siden hen har jeg da haft ja. ^^
Hvor mange steder jeg emner: med 2-3 personer over skype og mobil, så er jeg på i alt 3 sider hvor jeg faktisk skriver. ^^
Er jeg blevet bedre siden jeg startede? Ja det vil jeg mene, er blevet bedre til at sætte mig ind i min karakter. Jeg er dog stadig ret elendig til at besrive hvad der ellers sker, altså jeg kan lave naturlige reaktioner efter min mening, men kan have svært ved at besrive en handling billedeligtt f.eks. ^^

Hvad køber du oftest?
Hvad er dit kæreste eje?
Hvad synes du om dit eget grin?
Tilbage til toppen Go down
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

Tagged (leg) - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Tagged (leg)   Tagged (leg) - Page 7 Icon_minitime31/1/2015, 10:38

Fortæl en hemmelighed: I'm not really proud of my "cakes"
Hvad laver du: Jeg er igang med at sortere i noter :3
Hvad ville du gerne: Faktisk ville jeg gerne æde en lagkage lige nu :D
Fakta: Jeg har et retarderet ribben XD På min højre side ca en af de midterste ribben, der stikker den sådan lidt ekstra ud, ikke meget, men nok til at mærke og evt se det, når jeg strækker mig(man kan næsten ikke føle eller se den i normal tilstand), jeg opdagede det for nogle år siden, men har igen ide om, hvordan jeg har haft fået den XD For jeg mindes ikke om at have haft det før, da den er for tydelig til at ikke kunne bemærkes XD
Noget sjovt: Da jeg engang var yngre(nok 12 år) legede vi en form for fangeleg i skoven, men hvor fangeren var blind :D jeg fandt ud af, at man i hvert fald ikke skulle tage armene for meget til siden, da så kunne man nå at gå ind i et træ før man opdagede det :D

Hvad køber du oftest?
Jeg er personligt ikke den største forbruger i verdenen, så jeg ville nok sige dagligvare :)
Hvis det skal være ting, så genbrugstøj eller billige syting(nitter, sytråde, patches osv osv) over ebay :)

Hvad er dit kæreste eje?
Den er svær, da jeg ikke har noget bestemt. Måske min bog og tøjsamling, I guess. :P

Hvad synes du om dit eget grin?
Nogle gange er det voldsomt retarderet og mærkeligt :D især hvis jeg har grineflip, da så svinger jeg fra meget høj piven agtig til nogen gange "ond" latter til en latter der mest fremkommer i struben o.o Og jeg plejer som regel at ligge på gulvet og rulle rundt med et tomatrødt hoved XD


Hvad er det mest charmerende træk hos en person?(alt fra vedkommendes latter, smil, blik osv)

Hvis du skulle på date med en her fra the new world(ikke deres karakter), hvem så? :P(Date kan både være mere flirt eller sådan en super seriøs venskabelig date)

Har eller har haft du en datingprofil? og hvorfor?
Tilbage til toppen Go down
Millicent
Event Admin
Millicent


Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske)
Race : Menneske tilsat en knivspids engel
Navn. : Millicent S. James
Alder : Ca 20
Evner/Classes. : Mindshield.
Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami .
Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ?
Slaver. : Ahahahahah dén var god!
Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ?
Antal indlæg : 5225
Reputation : 43
Join date : 19/03/14

Tagged (leg) - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Tagged (leg)   Tagged (leg) - Page 7 Icon_minitime31/1/2015, 12:53


1: fortæl en hemmelighed:
Hmmm mine senge partnere kan tælles på en hånd faktisk.


2: hvad har du lyst til lige nu:
At kunne bruge mere URL tid og skaffe en der kan holde nocturne med selvskab , når han ønsker det.
Hvorfor ? Fordi han fortjener det !


3: hvad laver du lige nu:
Hviler mig , skal til frokost hos en gravid veninde om ti minutter.


4: fortæl en fakta om dig selv :
Jeg er hunde ræd for nåle og total kylling når jeg er i lægelige hænder xD pip


5: fortæl en sjov ting:
I want bitty !
Ja - DEN er i nød til at se Little Britain serien for at forstå xD den er SÅ usmagelig - hele serien faktisk - at jeg elsker den højt og griner hver gang.
Har faktisk købt dvd serien i England , før den kunne fåes i dk.






Hvad er det mest charmerende træk hos en person?(alt fra vedkommendes latter, smil, blik osv):
Hmm den er svær da jeg ofte finder at X Factoren er det der tiltrække mig.
Men smilet og evnen til at afdække / sende beskeder med et blik kan afvæbne mig ( når vi taler om fysiske udtryk )

Hvis du skulle på date med en her fra the new world(ikke deres karakter), hvem så? :P(Date kan både være mere flirt eller sådan en super seriøs venskabelig date):
Der er ikke tvivl om at Auriel er den jeg først ville møde , skulle jeg møde nogen. Han er en er helt særlig person i mit liv.
Meeeen at falde ned i en sofa og dele en flaske vin med Medusa imens vi ordnede hele verden situationen , ville være total Girl love.

Har eller har haft du en datingprofil? og hvorfor?:
Nej never . Jeg har det kærlighed i mit irl liv jeg skal have og jeg tror der er mange fakes på de sider.
Jeg fortrækker at møde folk irl / men jeg ved sød musik kan opstå URL nemt xD
Tilbage til toppen Go down
Millicent
Event Admin
Millicent


Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske)
Race : Menneske tilsat en knivspids engel
Navn. : Millicent S. James
Alder : Ca 20
Evner/Classes. : Mindshield.
Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami .
Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ?
Slaver. : Ahahahahah dén var god!
Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ?
Antal indlæg : 5225
Reputation : 43
Join date : 19/03/14

Tagged (leg) - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Tagged (leg)   Tagged (leg) - Page 7 Icon_minitime31/1/2015, 13:03

Nævn er lækker dame

Nævn en lækker mand

Nævn en usympatisk kvinde / mand rolle/ person
( og begrund det hele )
Tilbage til toppen Go down
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

Tagged (leg) - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Tagged (leg)   Tagged (leg) - Page 7 Icon_minitime31/1/2015, 15:29

Fortæl en hemmelighed: jeg ville faktisk ønske, at jeg havde blå øjne ^^(altså hvis det skal holdes inden for den naturlige katagori XD )
Hvad laver du: Skal lige nogle ting på nettet, før jeg skal blive en rigtigt handywoman og ordne min retarderet cykel XD
Hvad ville du gerne: I dunno... I'm kindda a little bit confused right now ^^
Fakta: Jeg elsker at eksperimentere, udfordre mig selv og såvel udfordre folk og prøve nye ting af. :)
Noget sjovt: Jeg var til sidste new world komsammen klædt ud som en meget sød pige med en kæmpe hvid bamse, hvor der var så denne her lille oversøde pige i toget, som mega meget gerne ville have min nuttede hvide tigerbamse :D det var så svært at modstå hende!

Nævn en lækker dame.
Så du vil gerne høre om nogle milfs? XD Well jeg vil give dig nogle eksempler, da jeg kan ikke kun vælge en! XD
- Robin Wright som Clarie Underwood i House of Cards!! Jeg personligt elsker damer med charisme og jeg synes faktisk ikke at over-luder kvinder er særligt sexede. Men hende her i denne rolle! god damn she is a milf XD
- Polly Walker som Octavia of the Julii i Serien Rome. Hun er nok den smukkeste naturlige kvinde med former!, som jeg har set. Plus det røde hår passer hende perfekt :3
- Men hvis vi skal vælge en, der er lidt mindre milf og inden for den kendte kreds af hotte kvinder, så er der Kate Beckinsale som Selene i Underworld serien.

Nævn en lækker mand
Igen flere valg XD sorry can't pick :P
Jonathan Rhys Meyers i rollen som Dracula i den nye dracula serie :3
Gary Oldman i rollen (igen) som Dracula i bram stokes gamle draculafilm fra 1992. Men jeg må også have et halvt fetish for gentlemænd! især i sådan mere steampunk lign. tøj XD

Nævn en usympatisk kvinde / mand rolle/ person
( og begrund det hele )
Ærligt talt forstår jeg ikke dette spørgsmål... Så jeg undlader at besvare den, da jeg ikke ved, om du snakker om IRl personer eller URL personer i film, eller et bestemt type af mennesker som er usympatiske osv osv.

Hvem er din MIlf?(ja piger og drenge skal svare :3 Man kan jo altid synes en er hot uden at "tænde" på dem :P)

Hvem er din Difl? (ja piger og drenge skal svare :3 Man kan jo altid synes en er hot uden at "tænde" på dem :P)

Den mest hotte overnaturlige race?(skovelvere, vampyrer, varulve osv osv)
Tilbage til toppen Go down
Nocturne
Fifth Class
Fifth Class
Nocturne


Race : Mutant
Navn. : Subject-102 Alias Sobek
Alder : 24
Evner/Classes. : Sauronthrope
Bosted : Former Testing Facility, that have now been wrecked.
Tilhørende klan. : -ingen-
Partner. : Well I have this lovely bed I enjoy...
Slaver. : Well I guess I am at the moment...
Antal indlæg : 210
Reputation : 7
Join date : 16/11/14

Tagged (leg) - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Tagged (leg)   Tagged (leg) - Page 7 Icon_minitime31/1/2015, 15:51

Hemmelighed: Jeg ville super gerne have en tatovering, men hver gang jeg har penge til den jeg har i tankerne, ender jeg med at lave ændringer på den (Hvilket tager uger fordi jeg ikke er en dygtig tegner) og så får jeg brugt pengene...
Lige nu: LIgger jeg og stirrer ud i luften mest. xD
Ville jeg gerne: Ligge og stirre på noget andet end luften... :P
Fakta: Jeg har en meget dårlig sans for hvor mine hænder og fødder er henne. ^^
Sjov: Kællingeknuder... Jeg har ikke sovet nok, så jeg finder alt sjovt... xD

Hvem er min Milf? Wow, faktisk et spørgsmål jeg aldrig har tænkt over før, men da du nu har stillet det, så er der en jeg kommer til at tænke på. xD
Jennifer Love Hewitt, hvorfor? Kan jeg faktisk ikke svare på. :P

Hvem er min Difl? (Dad I fucking Love? :P) Gerard Butler, hands down. Elsker hans skuespil, og vil ikke sige jeg direkte finder ham lækker, og så alligevel, man kan vel sige at det er den der følelse af gerne ville ligne ham. :P

Den hotteste overnaturlige Race? Uhhh den er fandme svær for mig, der er tre/fire jeg får i tankerne: Dæmoner, Varulve, Vampyr og så sortelvere. xD
Dæmoner vil jeg fjerne, fordi for mig er de for brede plus det at være sexet er lidt en af deres "ting". :P
Vampyre finder jeg hotte grundet de ofte er vist som meget mystiske samt "dominante" da de ved bedre, og vil bestemme over dig, plus hvem elsker ikke bid? :P
Varulve er hotte på grund af det dyriske, vildskaben. xD Men igen her er det som Gerard, det er hvad jeg helst selv ville være, og hvordan jeg nok selv ville finde mig selv mest hot hvis jeg skulle være en overnaturlig race. xD
Og så Sortelvere, det skyldes hands down den klassiske sterotyp med dominante kvinder. Der er ikke så meget mere at sige. eller jo så selvfølgelig også det faktum at de er så eksotiske. :P

Hvilket våben er det flotteste efter din mening?
Yndlings fysiske aktivitet?
Yndlings fastfood?
Tilbage til toppen Go down
Payne
First Class.
First Class.
Payne


Ingame Titel: : En af The Calvarinos'(Vladimirs) udvalgte.
Outgame Titel: : One of the first 10.
Race : Succubus/Cyborg.
Navn. : Payne De Niro.
Alder : Udseende: I starten af 20'erne. Sind: +180 år.
Evner/Classes. : Class: Umbra niveau 3 - Evne: Raceskift efter de fire dæmonsøskende.
Bosted : Lever som gæst på Sem'ya Doma (The Calvarinos borgen).
Tilhørende klan. : The Leones
Partner. : I don't have time for that.
Slaver. : Well... I ate them.
Evt. bemærkninger. : En yderst dygtig skuespiller, men nuværende ustabil humør og evnemæssig.
Antal indlæg : 519
Reputation : 196
Join date : 16/09/12

Tagged (leg) - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Tagged (leg)   Tagged (leg) - Page 7 Icon_minitime1/2/2015, 01:39

Hemmelighed: Jeg er faktisk super genert! Især når jeg møder nye mennesker… men jeg forsøger som regel at dække over det ved at være lidt ekstra goofy :P
Lige nu: Arbejder på en dansk stil, som skulle have været færdig for længst xD
Ville jeg gerne: Sooooooove...
Fakta: I like to draw. Jeg synes faktisk også selv, at jeg er ganske okay til det :3
Sjov:

Hvilket våben er det flotteste efter din mening? Sværd!… Dem kan man lave ret fine xD
Yndlings fysiske aktivitet? Svømning, ridning, fægtning eller Taekwondo :3
Yndlings fastfood? PIZZA. OMG… Uh, and I like pommes too xD

Det længste du nogensinde har været vågen?
Den bedste drøm du nogensinde har haft?
Byferie eller badeferie?
Tilbage til toppen Go down
Nocturne
Fifth Class
Fifth Class
Nocturne


Race : Mutant
Navn. : Subject-102 Alias Sobek
Alder : 24
Evner/Classes. : Sauronthrope
Bosted : Former Testing Facility, that have now been wrecked.
Tilhørende klan. : -ingen-
Partner. : Well I have this lovely bed I enjoy...
Slaver. : Well I guess I am at the moment...
Antal indlæg : 210
Reputation : 7
Join date : 16/11/14

Tagged (leg) - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Tagged (leg)   Tagged (leg) - Page 7 Icon_minitime1/2/2015, 01:57

Hemmelighed: Jeg er meget dårlig til at have mad i huset... Så jeg ender ofte med at spise sære ting... xD
Lige nu: Ligger jeg i min seng, og ser livestreams, mens jeg spiller Minecraft. xD
Hvad jeg ville: Spise noget ordentligt mad, men desværre har intet åbent nær mig... xD
Fakta: jeg elsker ost!
Sjov: Pain!

Det længste jeg nogensinde har været vågen: Hmmm tror det må have været 96 timer eller 4 døgn i streg, jeg lignede et lig efter det dog også, også fordi jeg legede zombie. xD
Den bedste drøm jeg nogensinde har haft: Drømme, drømme, drømme jeg er ikke god til at huske dem overhovedet. Men generelt når jeg har haft gode drømme har de omhandlet min efterskole og god mad. :P
Byferie eller badeferie: Hvis jeg skulle vælge ville det nok blive byferie, da jeg ikke gider det der med at ligge og bage i solen, da jeg har det alt for nemt med at blive varm. xD
Men ellers ville jeg nok vælge skiferie, eller en ferie i en hytte i en skov ^^

Det længste du har sovet?
Den værste måde du er blevet vækket på?
Den bedste måde du er blevet vækket på?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tagged (leg) - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Tagged (leg)   Tagged (leg) - Page 7 Icon_minitime1/2/2015, 10:58

Hemmelighed: selv om jeg er en latter boble person, med masser af positive sider, så er jeg dybt asocial, og vil helst passe mig selv, dog kæmper jeg for at blive mere social, men det går ikke så godt :P

Lige nu: chiller med nichlas og phillip, ryger en cigaret, stille og roligt :)

Hvad jeg ville: gerne ud og lave noget, men vi kan ikke finde på noget :P

Fakta: jeg var ikke voldelig af natur, før jeg blev tvunget til det o.o

Sjov ting: hvorfor bruger lollændere ikke sukker i kaffen? Ja vi kan såmænd ikke få sukkerroen ned i koppen!

21 timer, grundet en del.. Problemer owo

Blevet kastet ud af sengen af en ven, for så at få en kold spand vand smidt i synet o.o

Helt klart når min kæreste vækker mig med kys og blide kærtegn owo

Værste knald, real, forklar hvorfor :)
Bedste kæreste, hvorfor? :)
Værste kæreste, hvorfor? :)
Tilbage til toppen Go down
Lilith
Nybegynder.
Nybegynder.
Lilith


Race : Demon - Succubus
Navn. : Lilith Morgenstern
Alder : 20-27 | Unknown
Evner/Classes. : Possession
Tilhørende klan. : Ingen
Partner. : Single
Slaver. : Of course, why wouldn't I?!
Antal indlæg : 8
Reputation : 0
Join date : 01/02/15

Tagged (leg) - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Tagged (leg)   Tagged (leg) - Page 7 Icon_minitime2/2/2015, 01:03

1: Fortæl en hemmelig :: Jeg er utrolig perves...jeg gør direkte folk ubehagelig til mode med min perverse tanker

2: Hvad har du lyst til lige nu? :: At være stenrig, gift med et hav af lækre mænd også have masser af sex hele tiden!

3: Hvad laver du lige nu? :: Gør mig klar til at smutte i seng

4: Fortæl en fakta om dig selv. :: Jeg får ofte folk til at tro jeg er klogere end hvad jeg rent faktisk er!

5: Fortæl en sjov ting. :: I'm a unicorn!

6. Værste knald, real, forklar hvorfor :: Sadly...i'm a virgin *sighs* så det må være min kære vibrerende ven ;)

7. Bedste kæreste, hvorfor? :: It was ME...ordende giver sig selv...det var jo mig, så kan det ikke være andet end perfekt!

8. Værste kæreste, hvorfor? :: Mhh min ikke eksisterende kæreste...fordi han like ikke eksistere :P

Spørgsmål til andre:

1. Den kendte person du gerne vil dytte bamse med [Have sex med]
2. Hvis du kunne være et par underbukser...hvilket slags
3. Hvorfor tror du at himlen er blå?
Tilbage til toppen Go down
Nocturne
Fifth Class
Fifth Class
Nocturne


Race : Mutant
Navn. : Subject-102 Alias Sobek
Alder : 24
Evner/Classes. : Sauronthrope
Bosted : Former Testing Facility, that have now been wrecked.
Tilhørende klan. : -ingen-
Partner. : Well I have this lovely bed I enjoy...
Slaver. : Well I guess I am at the moment...
Antal indlæg : 210
Reputation : 7
Join date : 16/11/14

Tagged (leg) - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Tagged (leg)   Tagged (leg) - Page 7 Icon_minitime2/2/2015, 01:27

fortæl en hemmelighed: Jeg er elendig til sproglige fag!
Hvad har du lyst til lige nu: Mindre smerte...
Hvad laver du lige nu: Ømmer mig over min ryg der gør ondt som bare pokker.
Fortæl en fakta: Jeg sover ofte 4 gange 2 timer i døgnet. xD
Noget sjovt: Bongtromme.

1. Kendt person jeg gerne ville have sex med? Puha... der er da sjovt nok et par stykker hvor jeg har tænkt: Ku godt... Men tror mit valg ville være Taylor Momsen. ^^
2. Hvis jeg kunne være et par underbukser hvilken slags? Øhhhh... Det må være livets store spørgsmål, altså generelt helst ikke være nogen, men hvis jeg endelig skulle være så måtte det være en bikini-trusse.
3. Hvorfor tror jeg at himlen er blå? Jeg "tror" himlen er blå af den simple grund at når lyset kommer ind i hvores atmosfære så er det kun nogle bestemte bølgelængder af lyset som ikke filtreres fra og som også reflekteres ned på os.

Hvordan er den dummeste måde du er kommet til skade på?
Hvilken butik ville du bruge en million i hvis du kunne?
Værste køb nogensinde?
Tilbage til toppen Go down
Millicent
Event Admin
Millicent


Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske)
Race : Menneske tilsat en knivspids engel
Navn. : Millicent S. James
Alder : Ca 20
Evner/Classes. : Mindshield.
Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami .
Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ?
Slaver. : Ahahahahah dén var god!
Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ?
Antal indlæg : 5225
Reputation : 43
Join date : 19/03/14

Tagged (leg) - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Tagged (leg)   Tagged (leg) - Page 7 Icon_minitime2/2/2015, 09:14

fortæl en hemmelighed:
Jeg fik en gave .....et abonnement på tidens kvinder, and i liked it XD



Hvad har du lyst til lige nu:
At få et energi boost! Men selv om jeg sidder her og tænker på det....så sker der ikke rigtig noget XD
jeg har også lyst til at ævle lidt med mine venner, men de enten sover, er i skole eller på job .
Softice har jeg heller ikke , hvilke faktisk er det største traume, for sådan en seriøs omgang , med grov chokolade drys -DET ville være total hit lige nu * slurp*



Hvad laver du lige nu:
Sidder i en sofa med min dyne , og venter på lidt selvdisiplin skal melde sig .
Det gør det nok om lidt, vil jeg mene 0.0



Fortæl en fakta:
Megan Trainer kommer til DK maj måned, og jeg vil gerne til koncert :)
( altså med hende ) x D



Noget sjovt:
Jeg synes at nogen skal lave en profil med Taylor Momsen som ava- som en lille gave til Nocturne :P




Hvordan er den dummeste måde du er kommet til skade på?
My god - her kan jo vælges ad libitum XD
Men det var ret kikset da jeg 'ret op og ned ' væltede på min cykel...med cyklen ned over mig og slog / skrabede mit ben helt forfærdeligt.
Jeg måtte lunte snøftende hjem og gå i bad , for at skylle det rent .
Jeg var helt i chok. Tror der skete det at jeg trådte forkert på pedalen/ trådte ud af min sandal. Den var i hvertfaldet af også . * suk*

Hvilken butik ville du bruge en million i hvis du kunne?
Wow det har jeg aldrig haft drømt om ....så jeg tror ikke jeg kan svare på det.
Altså....hos en Ejndomsmægler...enten til mig selv....eller smide pengene hos et børnehjem, eller i en butik med TING som legetøj eller noget som udsatte børn manglede.


Værste køb nogensinde?
Et par støvler til 1800 der slet ikke var gode at gå i
ó.ò

------

Hvad kan du lide at bruge penge på ?

Hvornår har du sidst danset ?

Høre du musik i badet ?
Tilbage til toppen Go down
Lilith
Nybegynder.
Nybegynder.
Lilith


Race : Demon - Succubus
Navn. : Lilith Morgenstern
Alder : 20-27 | Unknown
Evner/Classes. : Possession
Tilhørende klan. : Ingen
Partner. : Single
Slaver. : Of course, why wouldn't I?!
Antal indlæg : 8
Reputation : 0
Join date : 01/02/15

Tagged (leg) - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Tagged (leg)   Tagged (leg) - Page 7 Icon_minitime2/2/2015, 20:46

1: Fortæl en hemmelig :: Mhh i am not a very funny person!

2: Hvad har du lyst til lige nu? :: Uhh lots of things...stort set alle af dem indebærer at være under en hvis lækker mand [fantasere omkring en eller anden mandlig model]

3: Hvad laver du lige nu? :: Forsøger at tage mig sammen til at lave nogle lekter...men magter bare ikke!

4: Fortæl en fakta om dig selv. :: People apparently likes me...i don't know what's wrong with them!! Strange people i must say

5: Fortæl en sjov ting. :: Hvad siger kartoflerne når de leger gemmeleg?
Pomfritfrem!

6. Hvad kan du lide at bruge penge på ? :: ohh everything and nothing at the same time

7. Hvornår har du sidst danset ? :: Uhh det er efterhånden noget tid siden...jeg kan faktisk ikke huske helt præcist hvornår

8. Høre du musik i badet ? :: Lidt musik i badet er da mega hyggeligt! Specielt hvis man er alene hjemme og bare kan skrue helt op...Så er jeg skam en tilfreds person

Spørgsmål:

1. Den mærkeligste kvalitet du har

2. Hvis du kunne være en historisk person...hvem skulle det så være og hvorfor?

3. It's quite simpel...Alexander the great or Gaius Julius Cesear?
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Tagged (leg) - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Tagged (leg)   Tagged (leg) - Page 7 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Tagged (leg)
Tilbage til toppen 
Side 7 af 9Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Alle andre ting ::  :: Hyggehjørnet :: Kreative lege-
Gå til: