Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske) Race : Menneske tilsat en knivspids engel Navn. : Millicent S. James Alder : Ca 20 Evner/Classes. : Mindshield. Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami . Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ? Slaver. : Ahahahahah dén var god! Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ? Antal indlæg : 5225 Reputation : 43 Join date : 19/03/14
Emne: Sv: Tagged (leg) 16/10/2015, 21:15
// miss James if you please - men ellers meget fint Aaron :p //
Auriel Bruger Admin
Ingame Titel: : Ærkeengel af naturkatastrofer og lys Outgame Titel: : Admin og TNW's Golden Chicken Race : Engel Navn. : Auriel Alder : omkring 5500, men kropsalder på 25 Evner/Classes. : Hans humør påvirker naturen omkring ham i små omfang fordi han er ærkeengel af naturens kræfter, men han behersker det ikke. Han behersker derimod ild og elektricitet. Bosted : Rundt omkring, hvor vinden blæser. Men han lever i sin jeep. I nødstilfælde har han en lille støvet lejlighed i Miami. Tilhørende klan. : Im a lone wolf ... eller næsten da! Partner. : Ingen i øjeblikket. Slaver. : Now now, would that be appropriate for an archangel ? Evt. bemærkninger. : Been here since acient times. Han har en meget høj kropstemperatur og er næsten altid varm at røre ved. Antal indlæg : 2195 Reputation : 62 Join date : 23/08/12
Emne: Sv: Tagged (leg) 16/10/2015, 23:09
//Jeg forstår ikke legen... //
Aaron First Class.
Outgame Titel: : Tidligere Admin Race : Cyborg Navn. : Aaron Kane Alder : 23 år Evner/Classes. : Marskman (class) Bosted : Occulta Partner. : Ingen Slaver. : Ingen Antal indlæg : 339 Reputation : 12 Join date : 10/05/15
Emne: Sv: Tagged (leg) 17/10/2015, 00:16
//Du skal svare på de tre første spørgsmå, som jeg lieg har gjort - og så på vedkommende foran dig's spørgsmål for så til sidst at lave tre nye spørgsmål til den næste. Right? MISS James?
Millicent Event Admin
Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske) Race : Menneske tilsat en knivspids engel Navn. : Millicent S. James Alder : Ca 20 Evner/Classes. : Mindshield. Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami . Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ? Slaver. : Ahahahahah dén var god! Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ? Antal indlæg : 5225 Reputation : 43 Join date : 19/03/14
Emne: Sv: Tagged (leg) 17/10/2015, 09:00
// sidens kvikke admin fyre , se hvad jeg har fundet til jer :p De 5 første spørgsmål besvare man HVER gang. Så har den forrige deltager stillet 3 HELT nye spørgsmål som man nakker - og SÅ finder selv på 3 nye til den næste i legen :) jeg indrømmer den er svær og kræver ..... Meget * driller* Held og lykke , May the Best man win xD
The Eye. skrev:
Denne leg fungerer næsten ligesom spørgsmållegen ude over, at her er der 5 standard spørgsmål og 3 valgfrie. Altså det foregår således, at i svarer på de 5, som alle skal svare på, men tilgengæld den person, som har besvaret spørgsmålet før jer, skal finde på 3 spørgsmål som vedkommende skal svare på, og så er det selvfølgelig den næste person, som får lov til at stille 3 nye til den næste person ^^
De 5 spørgsmål er således valgt, så de kan besvares igen af den sammen person, da man kan hele tiden finde på noget nyt ^^
1: Fortæl en hemmelig
2: Hvad har du lyst til lige nu?
3: Hvad laver du lige nu?
4: Fortæl en fakta om dig selv.
5: Fortæl en sjov ting.
Mine 3 ekstra selvvalgte spørgsmål bliver så: Har du et kæledyr? Hvad studerer du lige nu? Hvilket kælenavn vil du give mig? :D
Håber i forstår legen :D Altså besvar de 5 plus de 3 ekstra og så find på 3 nye, som den næste skal besvare :D