Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
[Uafsluttet] A meeting between a criminal and a possible apprentice(Dust + Selena) - Page 3 Icon_minitime31/5/2017, 20:24 af Millicent
Admin Expressen #16


Hey Newworld , this is a ghost speaking



Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Kommentarer: 29
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
[Uafsluttet] A meeting between a criminal and a possible apprentice(Dust + Selena) - Page 3 Icon_minitime6/6/2017, 15:25 af Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …


Kommentarer: 12

 

 [Uafsluttet] A meeting between a criminal and a possible apprentice(Dust + Selena)

Go down 
3 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
Selena
First Class.
First Class.
Selena


Outgame Titel: : The New world's Muse!
Race : Succubus
Navn. : Selena Tuhkan
Alder : aldningen stoppet ved de 22 år men selena har levet siden 3 verdenskrig
Evner/Classes. : Beastcaller
Bosted : har et hus midt i ørkenden ellers i hendes rygsæk
Partner. : ingen
Evt. bemærkninger. : hvem ved hvad hun ellers rummer
Antal indlæg : 900
Reputation : 2
Join date : 17/07/13

[Uafsluttet] A meeting between a criminal and a possible apprentice(Dust + Selena) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] A meeting between a criminal and a possible apprentice(Dust + Selena)   [Uafsluttet] A meeting between a criminal and a possible apprentice(Dust + Selena) - Page 3 Icon_minitime16/8/2013, 17:01

selena så på dust "forhelvede nej dust forklar mig først hvad den lort laver inden i mig" hun så på dust mens hun rejste sig "hvad fanden er det du har lavet her inden i mit hoved" han måtte forstå at hun aldrig have gjort dette før og dette kendte hun intet til så han måtte nok forklare hende hvad der skete
hun gøs ved tanken om den tingest. hun afventede dust's svar hun rystede over hele kroppen og var nærmest på randen af et chok anfald.

Tilbage til toppen Go down
Dust
First Class.
First Class.
Dust


Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket.
Outgame Titel: : First to reach 2000!
Race : Skytsengel/skygge dæmon
Navn. : Dust
Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år.
Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge)
Bosted : everywhere and nowhere
Tilhørende klan. : Leder af the offspring
Partner. : Aldrig haft en
Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid
Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing...
Antal indlæg : 4415
Reputation : 43
Join date : 17/09/12

[Uafsluttet] A meeting between a criminal and a possible apprentice(Dust + Selena) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] A meeting between a criminal and a possible apprentice(Dust + Selena)   [Uafsluttet] A meeting between a criminal and a possible apprentice(Dust + Selena) - Page 3 Icon_minitime16/8/2013, 21:47

Dust gik roligt hen til hende, og lagde en hånd mod hendes kind, for at berolige hende. Hans hud føltes kølig mod hendes, da han ikke havde nogen indre varme, og trods det faktum at hans øjne var følelsesløse, og hans hud var kold, var der alligevel noget beroligende over ham, noget trygt ved følelsen af, at han tog sig af hende og passede på hende, lige meget hvordan hun måtte have det.
"Det du oplevede inde i dit sind, var dit indre monster, jeg har analyseret din aura siden vi mødtes, og at dømme ud fra din aura, såvel som din chakra, gætter jeg på at den drage er blevet til dit indre monster, ved at dem der har gjort dig til den du er i dag, har droppet dig med ting, fra det væsen den var dengang den levede sit eget liv, og derfor er den blevet skabt inde i dig!" forklarede han roligt "Men nu hvor den er blevet til dit indre monster, betyder det i sidste ende, at selvom den er stærkere i dig end hos andre, fordi den engang havde sit eget liv, men den er stadig tvangs bundet af din vilje, så selvom det lyder svært, er vi nød til at komme ind og betvinge dit indre væsen, så du kan styre det som du vil!"
Tilbage til toppen Go down
Selena
First Class.
First Class.
Selena


Outgame Titel: : The New world's Muse!
Race : Succubus
Navn. : Selena Tuhkan
Alder : aldningen stoppet ved de 22 år men selena har levet siden 3 verdenskrig
Evner/Classes. : Beastcaller
Bosted : har et hus midt i ørkenden ellers i hendes rygsæk
Partner. : ingen
Evt. bemærkninger. : hvem ved hvad hun ellers rummer
Antal indlæg : 900
Reputation : 2
Join date : 17/07/13

[Uafsluttet] A meeting between a criminal and a possible apprentice(Dust + Selena) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] A meeting between a criminal and a possible apprentice(Dust + Selena)   [Uafsluttet] A meeting between a criminal and a possible apprentice(Dust + Selena) - Page 3 Icon_minitime17/8/2013, 07:13

selena så noget forivret på dust "er den tingest inden i mig" mere lamslået ind bange kiggede hun "Men hvordan" hun rørte dust før han svaret for komme tilbage til sindet
Tilbage til toppen Go down
Dust
First Class.
First Class.
Dust


Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket.
Outgame Titel: : First to reach 2000!
Race : Skytsengel/skygge dæmon
Navn. : Dust
Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år.
Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge)
Bosted : everywhere and nowhere
Tilhørende klan. : Leder af the offspring
Partner. : Aldrig haft en
Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid
Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing...
Antal indlæg : 4415
Reputation : 43
Join date : 17/09/12

[Uafsluttet] A meeting between a criminal and a possible apprentice(Dust + Selena) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] A meeting between a criminal and a possible apprentice(Dust + Selena)   [Uafsluttet] A meeting between a criminal and a possible apprentice(Dust + Selena) - Page 3 Icon_minitime17/8/2013, 17:41

//øhm søde jeg er ved at løbe død i kreativitet nu, kunne jeg lokke dig til at give et større svar?
Tilbage til toppen Go down
Selena
First Class.
First Class.
Selena


Outgame Titel: : The New world's Muse!
Race : Succubus
Navn. : Selena Tuhkan
Alder : aldningen stoppet ved de 22 år men selena har levet siden 3 verdenskrig
Evner/Classes. : Beastcaller
Bosted : har et hus midt i ørkenden ellers i hendes rygsæk
Partner. : ingen
Evt. bemærkninger. : hvem ved hvad hun ellers rummer
Antal indlæg : 900
Reputation : 2
Join date : 17/07/13

[Uafsluttet] A meeting between a criminal and a possible apprentice(Dust + Selena) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] A meeting between a criminal and a possible apprentice(Dust + Selena)   [Uafsluttet] A meeting between a criminal and a possible apprentice(Dust + Selena) - Page 3 Icon_minitime17/8/2013, 19:58

i arie skab over det dust sagde til hende og over hvor sygt det var begyndte hun og tro det ikke var den virkelig dust. (ja hvem måske kan alle dette skidt med sandet) hun greb ham i kraven og skreg "hvis du bilder mig noget ind flækker jeg skalden på dig sådan her" hun greb om et stykke af klippen og hendes blodårer blev tykke og tydelig klippen begyndte og revne.

før dust fik forvandlet sig til noget som helst kastede hun ham på jorden og vente sig om og gik ud af grotten og ind i mellem træerne. hendes sind raste. et var hvad fanden han ville have hende ind igen nix tænkte hun men nummer 2 var nok det værsete at et så stort dyr kunne være i hende det var jo abesurt.

i hendes raserig løb noget chakra løs da hun lande i et træ og det brasede sammen under hendes udladning et mindre krater kom og hun blev træt mens hendes blodårer to mere og mere i tydelig form og langsomt begyndte og lyse den gule farve som var så genkendeligt for dragen.

hun løb og hun vidste at dust ikke kunne følge med på ben. hun stadsede ved en sø hvor hun begyndte og prøve styre hendes chakra på andre måder. "forbanede galning skreg hun" mens hun i raserig over det pis han sagde med de skulle der ind igen brød hans råd om ikke og lave en chakra kugle hun frem kom en lille blå kugle som senere blev gul og begyndte og skyde lyn til siderne.

hendes vrede fik hende til og teste den ind i et træ hvor efter træet forsvandt og en langstråle skød efter hende.

hun vente sig om da der stod en gammel kending og det var ikke dust.

en mænd i et fint jakkesæt stod og klappede i hænderne. "bravo selena er du klar til og komme hjem" i skræk og vrede over se den galning til jack som konstant smed lege soldater efter hende lavede hun en ny bold og ræsende stak hun armen ud mod ham

som svar greb han de koldt og nærmest med sine egne hænder slukkede den hun skal med hjem et sygt smil kom over ham en lille gruppe biler kørte ud fra skoven.

selena stod skrækslagen. og hendes øjne ændret langsomt fra de grønne mod de sorte hun ikke selv ønskede
Tilbage til toppen Go down
Dust
First Class.
First Class.
Dust


Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket.
Outgame Titel: : First to reach 2000!
Race : Skytsengel/skygge dæmon
Navn. : Dust
Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år.
Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge)
Bosted : everywhere and nowhere
Tilhørende klan. : Leder af the offspring
Partner. : Aldrig haft en
Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid
Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing...
Antal indlæg : 4415
Reputation : 43
Join date : 17/09/12

[Uafsluttet] A meeting between a criminal and a possible apprentice(Dust + Selena) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] A meeting between a criminal and a possible apprentice(Dust + Selena)   [Uafsluttet] A meeting between a criminal and a possible apprentice(Dust + Selena) - Page 3 Icon_minitime17/8/2013, 23:36

Trods at hun kunne løbe hurtigere, grundet hendes forstærkede krop, havde Dust sine egne metoder. Han fulgte efter hende gennem jorden, men han kom ikke frem, da der pludselig var en fremmede tilstede, som åbenbart ikke ville hende det bedste. Dust forblev skjult i jorden, mens hun stod og snakkede mede den fremmede, men da bilerne kom kørende, der valgte han at blande sig, da han vidste at Selena om hun kunne klare dem eller ej, sikkert ville miste kontrollen over sig selv igen.

De fleste biler, nåede ikke en gang at stoppe, før angrebet blev sat i gang, flere af bilerne blev smadret op i luften, af sand der smadrede op i dem nede fra, de biler blev smadret som dåser, i en cocon af sand mens de andre biler straks stoppede, og folkene indeni dem skyndte sig ud, for at forsvare sig mod den fjende, de ikke kunne se. Men at træde ud af bilerne, var det dummeste de kunne gøre, for med lynets hast, blev de en efter en trukket ned i jorden, hvorefter gejsere af deres blod sprøjtede op overalt, da de blev mast i de huler som de blev trukket ned i.

Nu var der kun Jack tilbage, og Dust var allerede gået i gang med ham. Som var han en sand golem fra hans værste mareridt, kravlede Dust op af Jacks krop, mens Dust indhyllede ham mere og mere i sand, så han var fanget af Dust selv, som nu havde fanget ham i et tykt lag sand, med Dust'es hoved på Jacks skulder.
"Selena træk vejret dybt og fald til ro!" sagde han roligt før hans hoved, vente sin opmærksomhed mod Jack "Og du der legetøj, Selena kommer ikke med nogen, hun er min lærling nu, så hold jer væk! Hun er svær nok at styre, når hun ikke bliver forstyrret, så hold jer væk!"
Tilbage til toppen Go down
Selena
First Class.
First Class.
Selena


Outgame Titel: : The New world's Muse!
Race : Succubus
Navn. : Selena Tuhkan
Alder : aldningen stoppet ved de 22 år men selena har levet siden 3 verdenskrig
Evner/Classes. : Beastcaller
Bosted : har et hus midt i ørkenden ellers i hendes rygsæk
Partner. : ingen
Evt. bemærkninger. : hvem ved hvad hun ellers rummer
Antal indlæg : 900
Reputation : 2
Join date : 17/07/13

[Uafsluttet] A meeting between a criminal and a possible apprentice(Dust + Selena) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] A meeting between a criminal and a possible apprentice(Dust + Selena)   [Uafsluttet] A meeting between a criminal and a possible apprentice(Dust + Selena) - Page 3 Icon_minitime18/8/2013, 09:26

en pluslig knytævene ramte dust og tvang ham til og opløse sig hvor efter noget greb i jack han skreg "hvad fanden er det" for an ham stod Selena med sorte øjne og gule sår som der rande den væske ud af. huden have selv åbnet sig med et brøl kastede hun jack igennem luften omkring 20 meter han lande på et træ og blev stånede op af stammen "hvad fanden har du lavet hende til din galning" spurgte han mod dust. inden han fik svaret sprang han væk da en lang blå selena have gjort det samme med træerne som før og nærmest fjernet 8 meter til hver side og omkring hen til jack med et spark.

hun brølede af dust da jack sprang ind i en af de enste biler som virkede og kørte væk i mørket.
selena's gule væske begyndte sig og samle sig om hende og blive mere gennemsigte men hun vredt væste af dust og afsløret nogle mere dyre artige tænder. hun faret hen og greb ham i halsen og brølet ham i ansigtet. hende øjne var langt fra den levende grønne men mere sort end dust sorte side. i små glimt smilede dragen håndeligt til ham igennem dem før hun kastede ham væk fra sig.
Tilbage til toppen Go down
Dust
First Class.
First Class.
Dust


Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket.
Outgame Titel: : First to reach 2000!
Race : Skytsengel/skygge dæmon
Navn. : Dust
Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år.
Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge)
Bosted : everywhere and nowhere
Tilhørende klan. : Leder af the offspring
Partner. : Aldrig haft en
Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid
Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing...
Antal indlæg : 4415
Reputation : 43
Join date : 17/09/12

[Uafsluttet] A meeting between a criminal and a possible apprentice(Dust + Selena) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] A meeting between a criminal and a possible apprentice(Dust + Selena)   [Uafsluttet] A meeting between a criminal and a possible apprentice(Dust + Selena) - Page 3 Icon_minitime18/8/2013, 09:48

Dust greb hårdt fat i Selena, da hun havde fat i ham, og da hun prøvede at kaste ham væk, blev han blot hængende i hende, hvorefter sandet begyndte at omringe hende. Det tog ham ikke lang tid, at låse hende fast i en cocon af sand, som bare blev tykkere og tykkere, og gjorde det umuligt for hende at slippe fri.

"Selena lyt til min stemme, du må genvinde kontrollen over over dig selv, det her er ikke dig, det er dit indre dyr!" sagde han roligt mens han fortsat holdt hende fast "Bekæmpe dit indre dyr, og vis den hvem der bestemmer!"
Tilbage til toppen Go down
Selena
First Class.
First Class.
Selena


Outgame Titel: : The New world's Muse!
Race : Succubus
Navn. : Selena Tuhkan
Alder : aldningen stoppet ved de 22 år men selena har levet siden 3 verdenskrig
Evner/Classes. : Beastcaller
Bosted : har et hus midt i ørkenden ellers i hendes rygsæk
Partner. : ingen
Evt. bemærkninger. : hvem ved hvad hun ellers rummer
Antal indlæg : 900
Reputation : 2
Join date : 17/07/13

[Uafsluttet] A meeting between a criminal and a possible apprentice(Dust + Selena) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] A meeting between a criminal and a possible apprentice(Dust + Selena)   [Uafsluttet] A meeting between a criminal and a possible apprentice(Dust + Selena) - Page 3 Icon_minitime18/8/2013, 10:47

slag begyndte og komme inde fra sandet og langsomt slog hun sig igennem for til sidst og bryde ud uden og se dust fløj hun efter i den rating han have kørt. hendes hud var langsomt beyngt og skralle af og afsløret den gule Chakra under hendes hud. hun spænet igennem træerne og frem for fjerne en forhindring fjernet hun den bare. hun brølede efter jack og løb alt hvad hun kunne.

inde i hende og den lange gang var hendes øjne blevet sorte og hun blødte med gul ud af munden og øjne dragen i sindet på hende have samlet en støre mængte af den gule væske som bare ventede på det sidste i selena's sind blev blødt ud. den stemme lød fra ham nu. "ja kom så lille vense kom så"

selena hørte svagt dust stemme men hun troede mere det var en indbildning end andet og derfor fulgte hun det ikke.

mens selenas sind var fanget af monsteret inde i hende løb kroppen efter jack den brølede og smadret hvad der stod i vejen for den
Tilbage til toppen Go down
Dust
First Class.
First Class.
Dust


Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket.
Outgame Titel: : First to reach 2000!
Race : Skytsengel/skygge dæmon
Navn. : Dust
Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år.
Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge)
Bosted : everywhere and nowhere
Tilhørende klan. : Leder af the offspring
Partner. : Aldrig haft en
Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid
Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing...
Antal indlæg : 4415
Reputation : 43
Join date : 17/09/12

[Uafsluttet] A meeting between a criminal and a possible apprentice(Dust + Selena) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] A meeting between a criminal and a possible apprentice(Dust + Selena)   [Uafsluttet] A meeting between a criminal and a possible apprentice(Dust + Selena) - Page 3 Icon_minitime18/8/2013, 15:29

Da hun var midt i sin jagt, blev hun med et stoppet, ved at sand kom op af jorden, og greb fat i hendes ankler, så hun blev tvunget til at stoppe, trods hendes undre drages utrolige styrke. Sandet trak hende ned i jorden, så kun hendes hoved stak op, og ved hendes skulder, kom Dust'es hoved frem af sandet, for at han kunne tale til hende, og hjælpe hende med at genvinde kontrollen.

"Selena lyt til min stemme, jeg ved du kan høre mig derinde, du er der et eller andet sted, og det er dig der bestemmer, ikke det afskyelige væsen, der prøver at overtage din krop!" sagde han roligt, i hans forsøg på at nå ind til hende "Prøv nu at kæmp imod, dræb den forbandede drage! Jeg tror på at du kan vinde over det monster! Hvis du har brug for min hjælp, er jeg lige her hos dig, du kan lukke mig ind hvis du vil!" den jord hun var fanget i, spændte mere om hendes krop, og holdt hende under et tryk der ikke beskadigede hendes krop, men derimod stadig var stærkt nok til at holde hende ned de, trods hendes umådelige kræfter.
Tilbage til toppen Go down
Selena
First Class.
First Class.
Selena


Outgame Titel: : The New world's Muse!
Race : Succubus
Navn. : Selena Tuhkan
Alder : aldningen stoppet ved de 22 år men selena har levet siden 3 verdenskrig
Evner/Classes. : Beastcaller
Bosted : har et hus midt i ørkenden ellers i hendes rygsæk
Partner. : ingen
Evt. bemærkninger. : hvem ved hvad hun ellers rummer
Antal indlæg : 900
Reputation : 2
Join date : 17/07/13

[Uafsluttet] A meeting between a criminal and a possible apprentice(Dust + Selena) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] A meeting between a criminal and a possible apprentice(Dust + Selena)   [Uafsluttet] A meeting between a criminal and a possible apprentice(Dust + Selena) - Page 3 Icon_minitime18/8/2013, 15:50

selena hørte dust stemme klart igennem nu og hendes øjne blev grønne inde i sindet men med et kreb flere chakra arme om hende og langsomt begyndte væsken og skive op af bene på hende. hendes udsende i den fysike verden kom til udtryk i et panikslagen ansigt som var ved og miste alt huden der i mod suste der et hav af gul chakra op og ned øjne var panikslagen mens ansigtet smilede håndlig til dust. munden åbnede sig mod ham og en rumlende lyd kom fra den.

i det samme en ladning af ren gul chakra skulle ramme dust bøjet den af forbi hans hoved for ramme Selena i ryggen selv. hun fløj nogle meter før hun landet på jorden ramte hun et træ med et brag og træet brød i brand da den gule chakra ramte den.

næsten uden hud stod der et underligt langhalset gul væsen af ren chakra og veste af dust. mellem den rene chakra fløj de små Nano robotter og prøvede desperat på og samle huden før de måtte opgive og suse ind i chakraen. den ting der stod for an dust have ikke længere kontrol over sig selv.

den satte sig på den bagben og med de 2 frie arme linge ting begyndte den og lave den kugle selena have fået besked på ikke at måtte bruge dens arme gik i en sjov form for rytme og som om de strakte kugle. selv selena viste denne kugle kun kunne flytte sig nogle få centimeter fra hænderne. det var hun ikke længer en ren kule den have. et brøl kom fra den og en lang gul stråle fløj direkte mod dust i stor fart.

inde i sindet skreg selena af den drage som forsøgte og tage over hende hun have ram sig selv i den fysiske verden med strålen som var rattet mod dust ved og tage en chakra tråd i sig og sende noget af hendes egen igennem den for snyde dragen inde i men nu have den kontakt og var rat så pist over dette træk hun så udmattet på den og anet ikke hvad der skete uden for kroppen.
Tilbage til toppen Go down
Dust
First Class.
First Class.
Dust


Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket.
Outgame Titel: : First to reach 2000!
Race : Skytsengel/skygge dæmon
Navn. : Dust
Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år.
Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge)
Bosted : everywhere and nowhere
Tilhørende klan. : Leder af the offspring
Partner. : Aldrig haft en
Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid
Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing...
Antal indlæg : 4415
Reputation : 43
Join date : 17/09/12

[Uafsluttet] A meeting between a criminal and a possible apprentice(Dust + Selena) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] A meeting between a criminal and a possible apprentice(Dust + Selena)   [Uafsluttet] A meeting between a criminal and a possible apprentice(Dust + Selena) - Page 3 Icon_minitime18/8/2013, 16:47

Sandet begyndte med det samme, at slukke ilden i det træ Selena havde dræbt, før Dust tyede til det eneste han vidste, kunne virke på Selena som det stod nu. I en rolig bevægelse trak Dust samehada, før han så at dette væsen der havde overtaget Selena, lavede det ene angreb, han havde sagt hun ikke skulle lave, og i det strålen blev fyret af mod ham undveg han angrebet, og undrede sig over, at det pludselig blev vendt mod hende selv. I det øjeblik han undveg angrebet, blev bindet der dækkede Samehada fjernet, så man kunne se det farlige haj sværd.

Dust var nød til at tappe Selenas indre væsen, for dens dominerende chakra, og det var lige noget Samehada kunne klare. Dust drønnede frem mod Selena, og da han med Samehada skar ind mod hende, var det kun chakraen han skar i, og med det samme sugede sværdet chakra ud af hendes indre væsen, og sådan blev Dust ved med at angribe hende, indtil han havde tømt hendes indre væsen for chakra i så høj en grad, at den næsten ikke havde noget tilbage, og Selena derfor ikke behøvede særlig meget styrke, for at bekæmpe dragen.

"Selena angrib dit indre monster, jeg holder den nede så længe!" råbte han roligt til hende, før han med sand holdt Selenas krop nede, og sugede dragens chakra ud af hende, hver gang den udviste tegn på at blive stærkere, ved at holde Samehadas spids foran hendes hoved, så sværdets mund kunne æde overskuds energien.
"Selena jeg ved du kan gøre det, kæmp så for din krop!" sagde han roligt så hun kunne høre det, helt ind i hendes indre sind, hvor hun befandt sig lige nu.
Tilbage til toppen Go down
Selena
First Class.
First Class.
Selena


Outgame Titel: : The New world's Muse!
Race : Succubus
Navn. : Selena Tuhkan
Alder : aldningen stoppet ved de 22 år men selena har levet siden 3 verdenskrig
Evner/Classes. : Beastcaller
Bosted : har et hus midt i ørkenden ellers i hendes rygsæk
Partner. : ingen
Evt. bemærkninger. : hvem ved hvad hun ellers rummer
Antal indlæg : 900
Reputation : 2
Join date : 17/07/13

[Uafsluttet] A meeting between a criminal and a possible apprentice(Dust + Selena) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] A meeting between a criminal and a possible apprentice(Dust + Selena)   [Uafsluttet] A meeting between a criminal and a possible apprentice(Dust + Selena) - Page 3 Icon_minitime19/8/2013, 17:21

inde i sindet begyndte hun og blinke med øjne hun lå i vandet for an stod dragen foran hende og fnyste vredt. hun kiggede mod den og grinte lavt "mere rimelig kamp nu" hun stillede sig i kamp stileng og begyndte så og løbe mod dragen. den rejste sig i et brøl og sprøjtet sin ild mod hende i form af et hav af gul chakra. den spilde øjne op da selena kom igennem og med et vældrattet spark som dust have lært hende og bruge med chakra fløj den væk. hun landet i vandet. hun så mod væggen i sindet og begyndte og prøve skabe en chakra bombe da flere arme fløj ud fra mørket. hun beyndte og springe på af dem for ville ramme taget og få lortet til og styrte sammen. hun ramte væggen da noget spidet hende og alt blev sort.

alt i mens dette skete begyndte huden og samle sig langsomt om hende dog med en forandring håret gik fra det lang brune til og ændre sig til farven rød. og et andet kendetegn kom lige så stille frem et fint sejl neden under skulderen på den øverste del af en bryst kasse et spiral formet mønster. som gik i sig selv ind i uendeligheden.

hun sad nu på knæ uden bevisthed over for dust og uden andelse om hun lige have fanget monstret inde i sig selv det var en start men dog ikke nok til og styre det og for det andet nu var det monster inden i kun mere vredt hendes lange rødehår gik ned og små revner viste hun nok skulle blive fin igen da de samlede sig foran dust
Tilbage til toppen Go down
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

[Uafsluttet] A meeting between a criminal and a possible apprentice(Dust + Selena) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] A meeting between a criminal and a possible apprentice(Dust + Selena)   [Uafsluttet] A meeting between a criminal and a possible apprentice(Dust + Selena) - Page 3 Icon_minitime25/8/2013, 11:35

//Emnet er hermed blevet flyttet til det free RPG forum, således at i kan stadigvæk emne, men det er så ikke tilladt, at i bruger dette emne i jeres spil på the new world indtil at emnet er blevet godkendt igen//
Tilbage til toppen Go down
Dust
First Class.
First Class.
Dust


Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket.
Outgame Titel: : First to reach 2000!
Race : Skytsengel/skygge dæmon
Navn. : Dust
Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år.
Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge)
Bosted : everywhere and nowhere
Tilhørende klan. : Leder af the offspring
Partner. : Aldrig haft en
Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid
Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing...
Antal indlæg : 4415
Reputation : 43
Join date : 17/09/12

[Uafsluttet] A meeting between a criminal and a possible apprentice(Dust + Selena) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] A meeting between a criminal and a possible apprentice(Dust + Selena)   [Uafsluttet] A meeting between a criminal and a possible apprentice(Dust + Selena) - Page 3 Icon_minitime27/8/2013, 04:53

Imens hun kæmpede med dragen, inde i hende selv, blev Dust ved med st suge energi fra dragen, ud af hende, og han holdt øje med hende, for at se om hun viste nogen ydre tegn, på at der skete noget inde i hende. Da hendes bud begyndte at blive repareret, så han det som et godt tegn, og da hans sværd fortalte ham, at drage chakraen ikke længere virkede aktiv, stoppede han med at sige chakra fra hende.

Med rolige bevægelser, bandt han Samehadas blad ind, og satte sværdet på sin ryg, før han samlede hende op, og tog hende med hen til en hule, hvor han lagde hende ned, på en seng lavet af sand, med en sand pude til hendes hoved, så hun lå behageligt. Han satte sig roligt ned, ved siden af og rettede sit blik, op mod himlen, mens han sad og ventede på, at hun ville komme til sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





[Uafsluttet] A meeting between a criminal and a possible apprentice(Dust + Selena) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] A meeting between a criminal and a possible apprentice(Dust + Selena)   [Uafsluttet] A meeting between a criminal and a possible apprentice(Dust + Selena) - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
[Uafsluttet] A meeting between a criminal and a possible apprentice(Dust + Selena)
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3
 Lignende emner
-
» What an unusual meeting(Hera)
» Fancy meeting you here - in the middle of bloody nowhere! (Brian.)
» Well....I wasn't expecting meeting a.....mermaid?-Amphitrite
» My own wonderland can and will become your nightmare. (Selena)
» [Uafsluttet] Fanget i en bunker (Lilly + Selena)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Alle andre ting ::  :: Free RP-
Gå til: