Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
[Afsluttet] A young werewolf? on this road? maybe a lone wolf? hmm.. what the fuck! WHY NOT! (Kuuma + Phoenix) - Page 2 Icon_minitime31/5/2017, 20:24 af Millicent
Admin Expressen #16


Hey Newworld , this is a ghost speaking



Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Kommentarer: 29
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
[Afsluttet] A young werewolf? on this road? maybe a lone wolf? hmm.. what the fuck! WHY NOT! (Kuuma + Phoenix) - Page 2 Icon_minitime6/6/2017, 15:25 af Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …


Kommentarer: 12

 

 [Afsluttet] A young werewolf? on this road? maybe a lone wolf? hmm.. what the fuck! WHY NOT! (Kuuma + Phoenix)

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Phoenix
First Class.
First Class.
Phoenix


Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) .
Race : Varulv
Navn. : Phoenix eller Pyra
Alder : 18
Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen)
Bosted : Her og der alle vejne
Partner. : Hvad skal jeg med sådan en?
Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist
Antal indlæg : 2578
Reputation : 12
Join date : 14/09/13

[Afsluttet] A young werewolf? on this road? maybe a lone wolf? hmm.. what the fuck! WHY NOT! (Kuuma + Phoenix) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] A young werewolf? on this road? maybe a lone wolf? hmm.. what the fuck! WHY NOT! (Kuuma + Phoenix)   [Afsluttet] A young werewolf? on this road? maybe a lone wolf? hmm.. what the fuck! WHY NOT! (Kuuma + Phoenix) - Page 2 Icon_minitime22/9/2013, 15:12

Hun holdte op med at skyde da han snakkede. ”det kan godt være at jeg er i et kobbel og at de andre var bekymrede., men jeg har klaret mig fint, uden en børnepasser.” sagde hun opgivende men smilede nu alligevel over at de holdt af hende og ville beskytte hende, men hun havde fået nok og skulle bare rense hovedet for alle tanker.
”Okay jeg er med på, at i vil beskytte mig…” hun så ned og kløede sig i nakken med hendes frie hånd. ”og jeg siger tak.” hendes blik sagde meget mere end hvad hendes mund gjorde. Det røde blik var strålende og taknemligt. Inden hun blev hård og vendte sig atter om igen.

Da han snakkede om sin fortid, standsede hun alt, hvad hun havde gang i. ”Skød du hende?” hendes stemme var svag. ’hvordan kunne man bare skyde en man holdte af? Han beskyttede hende bare mod at andet end ham selv…’ tanken plantede sig fast i hendes hjerne og ville ikke give slip igen, hun prøvede bare at skubbe den til side og lade den ligge.

Hun tog fat i hendes trøje da hun, så på ham og trak den over hovedet. ”Festen er forbi.” hun grinede svagt og kravlede op i et af de nærmeste træer hvor hun smækkede benene sammen om den gren hun sad på slappede af i alle muskler og sigtede på en krage som sad i det andet træs trækrone. En svag lyd kom fra pistolen og fuglen faldt langsomt ned på jorden. Et veltilfreds smil, gled over hendes læber og hun hoppede ned fra træet. Fuglen var blevet skudt i hovedet så intet af det gode kød gik til spilde. ”Godt nu tror jeg at jeg kan klare og komme tilbage til baren og drikke min sodavand.” hun smilede glad sikrede pistolen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Afsluttet] A young werewolf? on this road? maybe a lone wolf? hmm.. what the fuck! WHY NOT! (Kuuma + Phoenix) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] A young werewolf? on this road? maybe a lone wolf? hmm.. what the fuck! WHY NOT! (Kuuma + Phoenix)   [Afsluttet] A young werewolf? on this road? maybe a lone wolf? hmm.. what the fuck! WHY NOT! (Kuuma + Phoenix) - Page 2 Icon_minitime22/9/2013, 15:50

Kuuma så blidt på hende da hun svarede og han klukkedet med et bredt smil.
''det sagde jeg ikke, og er ikke børnepasser, mere en bekymret deling's føre for sin rekrut, som han holder af, da hun er en del af han's deling og alle passer på alle''
han smiledet blidt, vidste han havde undgået hende's svar at hun havde klaret sig fint, men at hun ville tænke til hvad hun havde gået og spist, inden hun mødte dem, og hvad da kunne være sket ude på det toilet hvis de ikke var der, dog så han på hende's strålende røde blik med taknemlighed i sig, han så hende dog blive hård igen og han klukkedet bare blidt da han osse havde set hende klø sig i nakken med en fri hånd, og han klukkedet bare med et svar.
''hehe præcis, hvorfor skulle vi ikke beskytte vore egne? og var så lidt, skulle det være en anden gang!''
han klukkedet bredt med et venlig og varmt smil.

Han så roligt på hende med en stille og blid venlighed over sig, han svarede dog blidt da han hørte hende med blid stemme.
''ja, hun ville ikke være en varulv, så hun bad mig om og skyde hende''
han smiledet et tomt smil, som en da prøvedet og holde masken, men han's stille øjne viste en smerte da skete for to årtier siden, og det var en smerte da ikke var glemt endnu, dog blev han's blik varmt og blidt igen da han så på hende,

Han så hende tage trøje på og da kom et næsten lydløst suk fra en da så på noget smukt som blev spoleret og han kom med et venligt grin, han rejste sig op og så hende kravle op en af de nærmeste træer, og han fulgte roligt med i hvad hun lavedet, han så det tilfredse smil og han fulgte med i da hun hoppedet ned, og så bare roligt på hende, gav hende et blidt kram med den ene arm uden og komme for nær og begyndte og gå imod baren sammen med Phoenix, han sagde blidt.
''så lad os gå tilbage og få drukket!''
han grinte blidt imens han gik langsomt så Phoenix kunne indhente ham.
Tilbage til toppen Go down
Phoenix
First Class.
First Class.
Phoenix


Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) .
Race : Varulv
Navn. : Phoenix eller Pyra
Alder : 18
Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen)
Bosted : Her og der alle vejne
Partner. : Hvad skal jeg med sådan en?
Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist
Antal indlæg : 2578
Reputation : 12
Join date : 14/09/13

[Afsluttet] A young werewolf? on this road? maybe a lone wolf? hmm.. what the fuck! WHY NOT! (Kuuma + Phoenix) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] A young werewolf? on this road? maybe a lone wolf? hmm.. what the fuck! WHY NOT! (Kuuma + Phoenix)   [Afsluttet] A young werewolf? on this road? maybe a lone wolf? hmm.. what the fuck! WHY NOT! (Kuuma + Phoenix) - Page 2 Icon_minitime22/9/2013, 19:55

"Jeg kan godt forstå at du en bekymret delings føre og det ikke lige frem er normalt at en ny rekrut slutter sig til ens deling og der efter skrider fra baren... Kan godt se der er noget at være bekymret for." hun smilede svagt og lagde hovedet på skrå. "Men ville det være bedre at jeg måske skød rundt inde på baren? Nej vel." hun grinede svagt. At snakke med Kuuma, var som at snakke med en bror. han var der når man havde brug for ham også selv om man sagde at han skulle skride af helvede til og han så ikke gjorde det, var det bedste.

Phoenix hørte det svage suk. "Hvad fanden!" grinede hun og daskede til ham. "Seriøst?!" hendes smil blottede alle hendes tænder. "Du er en gut, for dig selv, Kuuma." grinede hun. 'Du er for meget! helt ærligt en pige prøve at få styr på sine tanker, og rense sit sind, og han glor på mine bryster! Kuuma, din klovn.' tænkte hun og himlede med øjnene.

Hun mærkede hans arm om hendes skulder og hun smilede lidt. "men hvis du drikker dig i hegnet, vil jeg ikke høre noget brok." sagde hun grinede. "Der det forstået chef?" til føjede hun stakåndet.
Inden hun gik ind på baren tog hun lyd dæmperen af og lagde den tilbage hvor hun fandt den. Hun hoppede ud med pistolen i hendes bælt og daskede til Kuuma. "kom nu." hun trak i Kuuma og gik ind på baren og skulede til de 2 mænd der havde været inde på toilettet. "Håber i fik en lære streg drenge." hendes humør havde entreret sig totalt siden hun gik ud i skoven. Det havde måske hjulpet at snakke med Kuuma. Hun trak på skulderne af sig selv og sagde højt: "Har i savnet os?" folk jublede og grinede. Roligt satte hun sig ned ved siden af kvinden fra sidst.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Afsluttet] A young werewolf? on this road? maybe a lone wolf? hmm.. what the fuck! WHY NOT! (Kuuma + Phoenix) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] A young werewolf? on this road? maybe a lone wolf? hmm.. what the fuck! WHY NOT! (Kuuma + Phoenix)   [Afsluttet] A young werewolf? on this road? maybe a lone wolf? hmm.. what the fuck! WHY NOT! (Kuuma + Phoenix) - Page 2 Icon_minitime22/9/2013, 23:31

Kuuma så roligt på Phoenix og smiledet glad da hun så ud til forstå han's bekymring, som fik ham til og klukke, dog svarede han blidt.
''er glad for du forstår, jeg har det bedst med at mine folk har det godt, hehe, men kan se du havde brug for det, så ville ikke stoppe dig hehe''
han smiledet blidt og så hende lægge hovedet på skrå, han klukkedet blidt ved hende's ord og sagde drillende.
''tror ejeren var blevet sur hvis du gjorde det, men jeg havde nok bare pandet ham en, og betalt for skaderne, men hvad fanden hehe''
han grinte bredt til hende og så på hende med et drillende og muntert blik, trods han's militære jeg, så var han en meget munter sjæl.

Han så roligt på hende da han vidste hun havde hørt han's suk, og da han hørte hende, svarede han med falsk uskyldighed, som om det kom bag på ham, dog havde han et venligt lumsk blik i øjnene som en dreng da var blevet taget med fingerne i kagedåsen og gerne gjorde det igen, og han sagde roligt.
''altså, Phoenix, du er en utrolig køn varulv, hvem ville ikke lave øjne, hvis du stod i BH? hehe, dog skal jeg opføre mig pænt, haha!''
han klukkedet muntert og han så roligt på hende, han så hende's blik og forstod det da hun himledet med øjnene, han sendte hende et drilsk blik, som en da havde udtænkt noget, som havde fået hende i bedre humør, selv om han virkedet dum, så var det nemt og se nu at han var en snu ulv, trods han's IQ knap var på 55 stykker, og han så bare glad på hende da hun virkedet glad, som gjorde ham glad, dog havde han hørt hende's ord, og han svarede blidt.
''hvad kan jeg gøre? jeg er en ener, haha! men om det er positivt eller ej, ja det er jo det, men antager det positivt, da det jo er mig!''
han grinte bredt imens han klappedet hende venligt på skulderen med et venligt smil

Han så på hende's lille smil, og han hørte hende, svarede med et bredt grin.
''haha, har ikke oplevet de tømmermænd jeg ikke har kunne klare endnu, hahahaha! men lad os nu se, ellers må du køre hvis vi er for fulde, men vi skal nok holde os i skindet, håber jeg, haha''
han grinte bredt og han så roligt på hende, han svarede drillende.
''ja er det, Phoenix, hehe!''
han så glad på hende på vej over imod baren, dog så han hende fjerne lyddæmperen og sat sin pistol ned i hende's bælte, han hørte hende, og lod hende trække ham med imens han grinte bredt, han gik ind i baren og så hende skule til de to mænd, han klukkedet muntert ved hende's ord og gav 2 to mænd fingeren, før han fulgte med hende over imod deres bord imens han hørte hende spørge højt om de havde savnet dem, og han hørte dem hilse glade på dem, Phillip så på ham med et undrende blik, som næsten kunne spørge om de havde været i kanen sammen som fik Kuuma til og række tunge af ham, og venligt skåle med Phoenix imens han tog en slurk af sin øl og snakkedet med folk, han spurgte Phoenix om hun skulle have en ny cola da hende's var blevet varm, og han spurgte hvem i helvedet da havde drukket af han's halv lunkne øl, og alle peget random på alle som fik dem til og grine, og han drak opgivende på skulderne, bestilte en nu kold cola til Phoenix og en kold øl til sig selv, imens han snakkedet med folk om hvordan det gik, og så venligt på dem og venligt på Phoenix hvor Sasha havde spurgt om mig og hende havde været slemme sammen, og Kuuma sukkedet opgivende og drak af den øl da blev stillet foran sig, imens en kold sodavand blev stillet foran Phoenix.
Tilbage til toppen Go down
Phoenix
First Class.
First Class.
Phoenix


Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) .
Race : Varulv
Navn. : Phoenix eller Pyra
Alder : 18
Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen)
Bosted : Her og der alle vejne
Partner. : Hvad skal jeg med sådan en?
Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist
Antal indlæg : 2578
Reputation : 12
Join date : 14/09/13

[Afsluttet] A young werewolf? on this road? maybe a lone wolf? hmm.. what the fuck! WHY NOT! (Kuuma + Phoenix) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] A young werewolf? on this road? maybe a lone wolf? hmm.. what the fuck! WHY NOT! (Kuuma + Phoenix)   [Afsluttet] A young werewolf? on this road? maybe a lone wolf? hmm.. what the fuck! WHY NOT! (Kuuma + Phoenix) - Page 2 Icon_minitime24/9/2013, 21:52

Hun smilede bredt da han sagde hun skulle køre. ”Okay hvis jeg skal køre, så vil jeg ikke have skylden for at Mama’en er totalt skadet… eller noget i den stil.” Hendes grin var smittende og venligt.

Da hun kunne se Kuuma give de 2 mænd fingeren, grinede hun stort. Han var ikke den klogeste... men han vidste hvordan man fik mennesker i beder humør. "Du sindssyg, Kuuma." sagde hun smilende til ham. "Og det er godt." lige nu kunne hun ikke lade være. Det der med humørsvingninger som kvinder havde, var seriøst irriterende. først var hun glad og så var hun trist, så skulle hun fandme også være gal.... 'Arrrr! rådne hormoner!' skreg hendes hjerne til hende. Men nu var hun glad og det håbede hun på at være resten af dagen.
Da Kuuma spurgte om hun ville have en ny Cola takkede hun ja. Hendes egen var blevet varm og kedelig. Da Kuuma pegede på tilfældige ulve og gave dem skylden for at have drukket noget af hans øl. Hun kunne ikke tage ham seriøst længer, han var bare for underholdene.
Da Sasha spurgte om de havde været slemme nikkede hun og blinkede til Sasha. Hun havde været uden trøje, men så var der heller ikke mere, hviskede hun til Sasha
Da den nye Cola kom, drak hun en smule.
Da hun satte Colaen ned trak hun vejret tungt og begyndte at nyse. ”Kommer lige om 2” sagde hun oh rejste sig op. ”Forbandede allergi…” mumlede hun og traskede ud i Mama’en for at hente sin medicin.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Afsluttet] A young werewolf? on this road? maybe a lone wolf? hmm.. what the fuck! WHY NOT! (Kuuma + Phoenix) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] A young werewolf? on this road? maybe a lone wolf? hmm.. what the fuck! WHY NOT! (Kuuma + Phoenix)   [Afsluttet] A young werewolf? on this road? maybe a lone wolf? hmm.. what the fuck! WHY NOT! (Kuuma + Phoenix) - Page 2 Icon_minitime24/9/2013, 23:33

Kuuma så hende smile bredt og han grinte bredt, svarede så roligt og bredt.
''de Mama'er kan holde til en raket, så tror de nok skal holde hehe!''
han grinte med på det smittende grin så vel som venlige.

Han vidste hun havde set ham give dem fingeren da hun grinte stort, og han sendte hende et venligt blik med et muntert smil, han svarede roligt.
''det står i mine papirer, og er bevidst, så yeps!, hehehe''
han klukkedet muntert imens han smiledet tilbage, han så roligt på hende med et venligt dog nysgerrigt smil, da hun så ud til og slås med noget, han nikkedet venligt da hun så til og have noget på hjernen eller hjertet.
Han trak på skulderne af svaret fra sine mænd, han viste de ikke ville sige det anyway, ikke fordi de var respektløse, men fordi de elskede og udfordre ham, han så dog roligt på hende da hun så ud til og more sig.
Han havde hør Sasha's spørgsmål, og han smiledet for sig selv som en da havde en hemmelighed han ikke ville dele, og lyttede roligt til Phoenix's svar som fik ham til og smile roligt da Sasha så spørgende på ham og han trak roligt på skulderne, han så dog roligt på sin kolde øl og tog en rolig tår af den.
Han sad roligt og så sig omkring, kiggede dog nysgerrigt på Phoenix da hun trak vejret tungt, og han så roligt efter hende da hun sagde hun kom tilbage om to, han så hende rejse sig op og mumle noget om allergi, han rejste sig roligt op og fulgte stille med hende, for en sikkerhed's skyld.
Tilbage til toppen Go down
Phoenix
First Class.
First Class.
Phoenix


Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) .
Race : Varulv
Navn. : Phoenix eller Pyra
Alder : 18
Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen)
Bosted : Her og der alle vejne
Partner. : Hvad skal jeg med sådan en?
Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist
Antal indlæg : 2578
Reputation : 12
Join date : 14/09/13

[Afsluttet] A young werewolf? on this road? maybe a lone wolf? hmm.. what the fuck! WHY NOT! (Kuuma + Phoenix) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] A young werewolf? on this road? maybe a lone wolf? hmm.. what the fuck! WHY NOT! (Kuuma + Phoenix)   [Afsluttet] A young werewolf? on this road? maybe a lone wolf? hmm.. what the fuck! WHY NOT! (Kuuma + Phoenix) - Page 2 Icon_minitime26/9/2013, 07:39

Efter at have rodet hele Mamaen igennem, blev hun rasende. "Hvor helvede er min, fandens medicin!?" hun tog sit tøj og tjekkede alle lommer og andre hulrum. Den skulle bare være her, det skulle den. Hun nøs igen, da hun rystede trøjen og en støv sky stod om hende. "grrrr!" knurrede hun af sig selv.

Men hvor var den? Kunne der være noget ude på market, som allergi-medicin? eller en maske? Hun sukkede opgivende og satte sig på bænken. 'jeg skal bare have den medicin, eller går det galt når jeg skyder eller er i kamp.'
Hendes ulve sanser op fangede Kuuma. "Hey fister! hvad snuser du så rundt efter?" spurgte hun kækt. Hun gik hen mod indgangen og stillede sig i døren med korslagte arme. "Hvad så?" et flabet grin havde fundet vejen til hendes læber.
"Hey, ved du om der er medicin ude på market?" hendes spørgsmål blev slynget ud. Hun skulle bare have det. Langsomt lod hun sine arme hænge ned langs siden og lænede hovedet op ad indgangen. Hendes næse kløede og hendes øjne var begyndt at løbe i vand. hurtigt tørrede hun øjnene og vendte opmærksomheden på Kuuma, igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Afsluttet] A young werewolf? on this road? maybe a lone wolf? hmm.. what the fuck! WHY NOT! (Kuuma + Phoenix) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] A young werewolf? on this road? maybe a lone wolf? hmm.. what the fuck! WHY NOT! (Kuuma + Phoenix)   [Afsluttet] A young werewolf? on this road? maybe a lone wolf? hmm.. what the fuck! WHY NOT! (Kuuma + Phoenix) - Page 2 Icon_minitime26/9/2013, 13:39

Kuuma vidste hun havde rodet Mama'en igennem, og han havde hørt hende, så bare roligt på hende imens han ventede på hun blev færdig med og rode den igennem, han hørte hende's knurren og kom med en beroligende knurren.

Han stod roligt og så på hende, med et mildt smil da han hørte hende's ord og svarede bare stille og roligt.
''hmm medicin til hvad?''
han lød blid og bekymret, som en da faktisk var bekymret, og han var alvorligt bekymret, da han kunne lide at han's folk var ved god helbred.
han vidste hun havde opfanget han's duft og han hørte hende, svarede med et muntert grin da han så hende's krops holdning.
''det jeg altid snuser efter, hehe, dig Phoenix?''
han klukkedet muntert imens han så på hende, svarede med et roligt smil.
''hmm ikke så meget''
han så ikke overrasket på hende, så bare ud til og tænke, før han svarede venligt og roligt.
''hmm tror jeg nok da er, vil du ud og se på det?''
han så stille og roligt på hende imens han ventede på hende's svar med et roligt smil og han gik roligt over og ind i Mama'en, tog en tung skud sikker vest ned og tog den på inde under sin Commando Sweater og han tog en stormriffel ned fra et stativ og gik så ud, så venligt på hende.
''klar til og tage på markedet, eller skal du have noget med?''
han lød rolig imens han lænedet sig op af Mama'ens dør for at stå klar til og følge med hende så vel som bare slappe af imens han ventede på hende.
Tilbage til toppen Go down
Phoenix
First Class.
First Class.
Phoenix


Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) .
Race : Varulv
Navn. : Phoenix eller Pyra
Alder : 18
Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen)
Bosted : Her og der alle vejne
Partner. : Hvad skal jeg med sådan en?
Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist
Antal indlæg : 2578
Reputation : 12
Join date : 14/09/13

[Afsluttet] A young werewolf? on this road? maybe a lone wolf? hmm.. what the fuck! WHY NOT! (Kuuma + Phoenix) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] A young werewolf? on this road? maybe a lone wolf? hmm.. what the fuck! WHY NOT! (Kuuma + Phoenix)   [Afsluttet] A young werewolf? on this road? maybe a lone wolf? hmm.. what the fuck! WHY NOT! (Kuuma + Phoenix) - Page 2 Icon_minitime27/9/2013, 14:50

"Hvad jeg snuser rundt efter? Min medicin..." hun så på ham og ville ikke rigtig fortælle ham hvorfor, men på en anden måde ville hun gerne, men det var en smule pinligt, også hvis hun skulle være i marken, kunne hun ikke gøre hvad der blev sagt eller fokusere på målet der skulle rammes. 'Fucking allergi!' skreg hun indvendigt. "Jeg vil gerne med på market så jeg kan få den skide medicin, jeg skal have."
Imens Kuuma tog sin vest og riffel, kiggede hun nærmere på ham. hun vidste godt han var stor, men de tatoveringer hun kunne se var ikke de helt store, der var en del... men hun kunne ikke læse hvad der stod på den ene af hans tatoveringer.
"Om jeg skal med? klart! jeg skal have den skide medicin så jeg kan koncentrere mig." hun smilede kækt, igen til ham.
"Jeg er så klar jeg kan blive." hun hoppede ned og så op på Kuuma. "Men spørgsmålet er nok mere om du er klar." hun stak hænderne ned i lomme på hendes bukser og kiggede frem ad. Men hvad skulle hun handle med? hun havde ikke en rød reje eller noget i den dur.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Afsluttet] A young werewolf? on this road? maybe a lone wolf? hmm.. what the fuck! WHY NOT! (Kuuma + Phoenix) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] A young werewolf? on this road? maybe a lone wolf? hmm.. what the fuck! WHY NOT! (Kuuma + Phoenix)   [Afsluttet] A young werewolf? on this road? maybe a lone wolf? hmm.. what the fuck! WHY NOT! (Kuuma + Phoenix) - Page 2 Icon_minitime28/9/2013, 23:56

Kuuma så blidt på Phoenix og rystedet venligt på hovedet, og sagde så venligt.
''og du kan ikke finde den? hmm vi kan prøve og købe noget, har du stole? hmm du har ikke fået løn endnu, men jeg giver hehe''
Kuuma brugte det gamle english bande slang ord for kolde kontanter, hvordan englænderne i sin stil havde fået ulovlige kolde kontanter til stole, kunne han ikke begribe, dog fandt han sin pung frem og viste sin penge sedl, ikke trodet hun var dum, mest fordi han selv var det, dog da han havde fået sin vest og riffel, smiledet han til hende og svarede roligt.
''okay, så er det skam det vi gør, tror ikke vi behøver eskorte, tror jeg er nok, hehe''
han knækkedet sine knoer som om han faktisk håbedet på en nævekamp, men havde man kendt Kuuma længe nok, så ville man nok stadig ikke forstå ham, medmindre man var komplet sindsyg som han selv var, dog så han på hende da han hørte hende's ord og nikkedet venligt, sagde med et grin.
''hmmm fair nok, så lad os rykke, du viser vej, mest fordi du ved hvad for noget medicin du skal bruge, og jeg gør det ikke, hmm hehe''
han hægtedet sin riffel over skulderen, men dog så ingen kunne kappe snoren og nuppe den, men på han's øjne som allerede så sig omkring, var det tydeligt at tyven enten kom alvorligt til skade, eller det da var værre, dog på han's smil så han ud til og være i godt humør så fyren slap nok med et par brækkedet knogler, og hvis Phoenix kendte ham nok, ville hun vide det,dog grinte han bare bredt til hende og nikkedet venligt, fulgte så roligt med hende, stadig på vagt, dog ville han være godt selskab, hvis man mente en 2 meter høj overpumpet psygopat var godt selskab, men hvem vidste?, han klukkedet for sig selv ved tanken, fulgte roligt med Phoenix.
Tilbage til toppen Go down
Phoenix
First Class.
First Class.
Phoenix


Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) .
Race : Varulv
Navn. : Phoenix eller Pyra
Alder : 18
Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen)
Bosted : Her og der alle vejne
Partner. : Hvad skal jeg med sådan en?
Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist
Antal indlæg : 2578
Reputation : 12
Join date : 14/09/13

[Afsluttet] A young werewolf? on this road? maybe a lone wolf? hmm.. what the fuck! WHY NOT! (Kuuma + Phoenix) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] A young werewolf? on this road? maybe a lone wolf? hmm.. what the fuck! WHY NOT! (Kuuma + Phoenix)   [Afsluttet] A young werewolf? on this road? maybe a lone wolf? hmm.. what the fuck! WHY NOT! (Kuuma + Phoenix) - Page 2 Icon_minitime29/9/2013, 21:07

Da han begyndte at snakke om stole, måtte hun have linet et stort spørgsmåls tegn, for hun havde ikke en eneste idé om hvad det var, udover at man sad på dem, men da hun så at han trak en pengeseddel op af pungen gav det mening. "Nej, jeg har ingen kolde kontanter, gysser, stole eller noget i den dur." et lille smil brede sig om hendes mund. "og næste gang du snakker om penge, så sig det så jeg kan forstå det." hun gav ham roligt en albue i siden og rullede med øjnene.
"Og får jeg løn for det her?!" sagde hun mistroisk til ham. Løn, hun troede det her var en måde at leve på og ikke et arbejde som alt muligt andet, men fair nok. Det var bare ikke lige det hun havde regent med.

Et større grin kom frem på hendes læber da han snakkede om eskorte. En fyr på lidt over to meter med en riffel... det kunne ikke være mere sikkert og stakkels den person, som lagde sig ud med ham eller hende for den sags skyld. Han var en hær i sig selv og intet mindre.

Hun begyndte roligt at gå hen i mod market. Der var mange mennesker. Folk vrimlede rundt og pruttede om prisen. Men Phoenix vidste hvor hun skulle hen, et apotek, der havde de alt, lige fra plaster til bedøvelsespile.
Hun havde været på et market før, men det var kun for at se om der var noget specielt at stjæle eller røve, men nu var hun her af gode grunde.
Et større smil kom frem på hendes læber, da en mindre bod med recepter og medicin dukkede op. "Her er der vidst noget." hun gik helt hen mod manden og så ham direkte i øjnene. "Har du noget Medicin." hun lavede en lille bevægelse med hånden, da hun kendte ham fra undergrunden. "Kom." et enkelt ord som hun op fangede. Uden tøven hoppede hun adræt hen over bordet uden at røre nogen af salgsvarende. Langsomt gik hun efter manden med hånden på hendes pistol, hun var forberedt på lidt af det hele.

Efter at være gået nogle få skridt smilede hun svagt og kiggede på medicinen. "Hvor er de fra?" hendes stemme var hård og kold. Han hviskede noget til hende, fordi Kuuma ikke skulle høre det. "Hmm... har du noget nyt?" han rystede på hovedet, men hun tog sig ikke af det og skubbede sig forbi ham. "Du har noget nyt jeg kan lugte det." uden tøven flyttede hun nogle kasser og et lille lager kom frem med ny medicin. "Helt ærligt! Du lyver for mig." hendes stemme var sukker sød, men der var noget gemt bag hendes søde stemme. "Men hvor er det jeg søger?!" hun smed den nye medicin i hænderne på ham og tog fat i hans krave. "Hvor er det i mod allergi." knurrede hun. "Jeg... jeg.. jeg… jeg har ikke fået noget nyt!" stammede han og gjorde tegn til nogle af hans mænd. "Har du set den store fyr? Han er med mig og han er ikke flink." et ondt smil listede sig frem til hendes læber og mændene trak sig hurtigt tilbage af frygt for hvad han kunne gøre.
Efter længere tid fik hun sandheden at vide. Der var udsolgt på Allergi medicin. Et hurtigt nik og hun travede forbi Kuuma og ud i af boden. "For en i helvede." Hun var sur, der var ikke noget værre end gammel medicin. ”Er der et rigtigt apotek et eller andet sted?” hun kunne ikke begribe ikke at have medicinen på sig. Hun ville flippe ud og Kuuma ville ikke kunne bruge en Marksman der ikke kunne kæmpe uden at skulle nyse.
Langsomt gik hun hen ad gaderne og kiggede på de forskellige boder der var og en bod fangede hendes opmærksomhed. ”hmm… det ser spændene ud.” roligt maste hun sig helt hen forrest og knurrede af en dame der jokkede på hendes tær.
”Hvad har du at byde på af medicin?” hun spurgte højt og fangede hans opmærksomhed. ”Jeg har lige hvad du skal bruge unge dame.” Hans stemme have en svag indisk accent.
Han tog fat i Phoenix’s hånd og trykkede den. ”Dine hænder er meget tørre. Jeg har noget der hjælper på tør hud.” Han vendte sig langsomt rundt og kaldt på nogen.
”Nej jeg skal bare bruge noget medicin…” sagde hun opgivende, men da manden ikke hørte efter blev hun vred. ”Okay fister!” hun sprang hen over bordet og stillede sig over for ham og prikkede til ham. ”Medicin.” Han råbte noget på indisk og to mænd kom og tog fat i hende bagfra. ”Hvad er det i gør! Giv slip! Kuuma!” hun vred hjælpeløst sine arme og virrede med hovedet.
De to mændene rullede med øjnene og tvang hende ned på knæ. ”Så her har vi den første der sætter sig på tværs. Det må vi hellere se at få ordnet.” Han løftede hånden og gav hende en syngende lussing.
En tåre trillede ned af hendes kind efter at han havde slået hende. ”nåå! Blev man tavs!” råbte han hende og tog fast i hendes hår. ”Hvor meget skriger du hvis jeg hiver dig i håret.” Han snoede sine fingre ind i hendes hår og hev til. Men hun sagde ikke noget. Det ville hun ikke, kunne hun ikke. Hvis han skulle have skrig ud af hende skulle der mere til.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Afsluttet] A young werewolf? on this road? maybe a lone wolf? hmm.. what the fuck! WHY NOT! (Kuuma + Phoenix) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] A young werewolf? on this road? maybe a lone wolf? hmm.. what the fuck! WHY NOT! (Kuuma + Phoenix)   [Afsluttet] A young werewolf? on this road? maybe a lone wolf? hmm.. what the fuck! WHY NOT! (Kuuma + Phoenix) - Page 2 Icon_minitime30/9/2013, 23:08

Kuuma havde smilet blidt til Phoenix da hun så ud til og ligne et spørgsmål's tegn, og han nikkedet roligt til hende, svarede hende blidt.
''hmm skal jeg nok, hehe!''
han så på hende's smil, hørte hende's ord, og sagde med et stort grin.
''det kunne jeg godt, men hvad sjov havde da været i det? hehe''
han klukkedet muntert med et bredt smil, mærkedet hende's Albue og løftedet i sjov sine næver som en bukser og lavedet nogle meget bløde slag på hende, for sjov, og grinte venligt, han sagde dog da han hørte hende.
''ja det gør i alle sammen, det en måde at leve på, men uden penge, kommer vi ingen vejne, så vores folk får penge, til køb af medicin, ting til hus, og så videre, den slags ting der?''
han grinte muntert og så venligt på Phoenix.

Kuuma fulgte roligt med Phoenix igennem market, han rykkedet sig ikke for folk, det gik minimum 5 meter uden om ham, og det var dem da var modige, dog fulgte han roligt med hende over det hele, holdt øje med lomme tyve og andre skidt folk, ikke at han var bedre selv, men det betød ikke han fandt sig i noget, han så dog på Phoenix da hun smilte, og han fulgte roligt med i hvad da skete, han kendte godt til det de havde gang i, han var ikke dum, men han sagde dog intet, da det ikke generedet ham, og han fulgte stille med Phoenix, med et godt greb om sin storm riffel.

Han var gået uden om boden så han ikke væltedet noget, og var roligt fulgt med Phoenix, han sgade intet, da det var hende's samtale og ikke han's, så han gik roligt lidt væk, dog så han stadig kunne høre hende hvis det var, og han så roligt på nogle plakataer på et board, så et af sig selv, en efterlysning og han trak på skulderne, hvis folk ville forsøge noget, så skulle de være mere end velkommene, dog hørte han Phoenix knurre noget, og han skævedet der over, gik truende imod mændene med knyttet næver, så dem dog bakke væk, så han stoppedet selv, og han så roligt på Phoenix, fulgte roligt med hende med en finger af mændene, og med et grin gik han med hende.
Han nikkedet bare og fulgte med hende ud af boden, han gav hende et trøstene klap på skulderen og fulgte roligt med hende, han tog det ikke så tungt, de skulle nok finde noget.
Han fulgte med hende hen af gaden forbi boderne, han så roligt på hende, og skubbedet kvinden væk som jokkedet på Phoenix's tæer, med en truende knurren, han fulgte dog med i hvad da skete, han hørte dog hvad Phoenix råbte, og fulgte bare stille med i hvad da skete, med et vagtsom't udtryk i øjnene, men da han så manden tage fat i Phoenix, kneb han øjnene sammen, og så Phoenix springe over boden, han fulgte stille med i hvad da skete, han knurredet truende, og han fulgte med i hvad da skete, da Kuuma så manden give Phoenix en lussing sagde han galsindet.
''slip min rekrut, NU!''
Kuuma skubbedet folk til side og væltedet boden som var den bare en flue da var i vejen, han gik direkte over til manden da havde slået Phoenix, og han tog fat i han's underbukser, gav ham en atom olfort, som ville have set komisk ud, hvis manden nok ikke var blevet steril af det, og manden sagde ikke et pib, lagde sig bare ned og græd uden lyd, af hårde smerter, og da han så Phoenix's tårer, sagde Kuuma roligt.
''det der, vil i fortryde''
han greb fat i begge mændene, så den ene havde taget fat i hende's hår, og han rev ham fri, ved og løfte dem begge to op som børn og se på dem slå på han's træstamme tykke arme, han sagde venligt.
''i fik hende til og fælde en tårer, det var dumt''
han hamredet dem sammen som som et par børn, før han smed dem over i en væg, han tjekkedet hurtigt om Phoenix var okay, og han gav hende et blidt strøg over kinden, før han trampede over imod de uheldige mænd, efter at have sparket manden da havde givet Phoenix en lussing, tungt i ansigtet så da kom en knasen, og han tog fat i begge mænd og begyndte og banke løst på dem med de mest primitive slag, men det var tydeligt det bare var rå brutalitet og efter en del tæsk, så var de helt stille, blodige, gule og blå, forude enkelte brækkede knogler, og han slap dem begge to, gik roligt over og hjælp Phoenix op, sagde blidt.
''hvis da er noget medicin her du kan bruge, så bare tag det med dig, tror gerne disse.. mænd, vil give det til dig, ikke sandt?''
han så kort på de tre mænd som nikkedet stumme, ville ikke være mål for Kuuma's vrede igen, mest fordi de i forvejen var godt banket igennem.
Tilbage til toppen Go down
Phoenix
First Class.
First Class.
Phoenix


Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) .
Race : Varulv
Navn. : Phoenix eller Pyra
Alder : 18
Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen)
Bosted : Her og der alle vejne
Partner. : Hvad skal jeg med sådan en?
Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist
Antal indlæg : 2578
Reputation : 12
Join date : 14/09/13

[Afsluttet] A young werewolf? on this road? maybe a lone wolf? hmm.. what the fuck! WHY NOT! (Kuuma + Phoenix) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] A young werewolf? on this road? maybe a lone wolf? hmm.. what the fuck! WHY NOT! (Kuuma + Phoenix)   [Afsluttet] A young werewolf? on this road? maybe a lone wolf? hmm.. what the fuck! WHY NOT! (Kuuma + Phoenix) - Page 2 Icon_minitime1/10/2013, 21:31

Hun kunne høre bordet blive skubbet og kunne mærke en lille smule lykke. Kuuma var her, han passede på hende. De to mænd der havde holdt hende, blev banket... hårdt. Hun kunne mærke den fugtige tåre på hendes kind og tørrede den arrigt væk.

Efter at have været tilskuer til Kuuma’s en-mands kamp smilede hun svagt, da hun kunne se de 2 mænd være gule og blå. Hun havde ikke regnet med at skulle møde sådan nogle fyre... men en gang skulle jo være den første.
Efter at have sundet sig lidt tog hun i mod Kuuma’s trøst. Nu manglede hun kun en ting. Hun gik forbi Kuuma og satte sig på hug. "Hmm... burde nok have sagt han var med." hun rejste sig og spyttede en gang på manden hvor efter hun trådte hen over dem og kiggede på varende. "allergi, allergi, allergi… hmm... er der bare ingen steder hvor der er allergi medicin..." hun sukkede tungt og så på de mennesker der stod rundt om stedet.
"Okay... vi har forladt stedet er der frit valg. kom." hun lagde hænderne i lommen og gik ud af boden. Straks hun var trådt ud begyndte folk at juble og huje, af hende og Kuuma. "Nå, et apotek..." hun så sig rundt og spurgte en gammel mand og vej. Han nikkede og pegede i retningen mod en sort bygning. Hun takkede manden og gik mod bygningen.

Da hun trådte ind mærkede hun duften af medicin og lægemidler. "Her burde der være noget." Hun gik målrettet mod en af ende væggene. Hun fandt en ny pakke og kiggede grundigt på den. et nik til Kuuma og et smil til ekspedienten. "Den her." hun satte den på disken og kiggede på kvinden der skulle betjene hende.
Hun så ny ud. "Hva' noget galt?" Phoenix smilede venligt til hende og fulgte hende blik.
Kvinden kiggede på Kuuma. "Kuuma her, han gør ikke noget." hun smilede sødt og sagde: "jeg skal bare have denne også er vi gået igen." kvinden nikkede og sank en klump, sagde beløbet og ventede på pengene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Afsluttet] A young werewolf? on this road? maybe a lone wolf? hmm.. what the fuck! WHY NOT! (Kuuma + Phoenix) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] A young werewolf? on this road? maybe a lone wolf? hmm.. what the fuck! WHY NOT! (Kuuma + Phoenix)   [Afsluttet] A young werewolf? on this road? maybe a lone wolf? hmm.. what the fuck! WHY NOT! (Kuuma + Phoenix) - Page 2 Icon_minitime2/10/2013, 16:35

Kuuma vidste det havde beroliget Phoenix at han var kommet brasende som en brute, dog havde han set tåren på hende's kind så vel som da hun arrigt tørredet den væk, han sagde dog intet.

Kuuma vidste osse Phoenix havde været tilskuer, ville undre ham hvis hun ikke var, måske skulle han lære hende nogle kneb? han overvejedet det roligt som en del af hende's træning.
Han så ud til og slappe lidt af da Phoenix havde sundet sig og taget imod trøst, han så hende gå forbi Ham og sætte sig på hug, og han fulgte roligt med hende, han sagde intet, ventedet bare pænt på hende, imens hun ledte, og han hørte hende sukke tungt, han havde skam osse set hende spytte på manden, men havde ikke kommenteret det, ventedet bare roligt og fulgte så muntert med hende imens han fløjtedet en munter soldater melodi, som en da lige havde vundet i sænke slagskibe selv om han næsten havde banket livet ud af 2 og dræbt den 3, dog så han Phoenix spørge en gammel mand om vej, han så ham pege og Kuuma så på den sorte bygning, fulgte bare roligt med Phoenix efter at have givet manden en dollar.

Han dukkedet sig lidt og trådte inden for, han så roligt på Phoenix og svarede med en grimasser.
''tja her dufter af medicin og læge dinge notter, så burde da vel være hehe''
han fulgte roligt med hende over til hylden ved væggen, så hende tage pakken og studere den, han fulgte roligt med over til disken efter at have taget en pakke mere, og han lagde den på bordet, han smiledet venligt selv om det ikke så ud til og berolige kvinden, han hørte beløbet og lagde det dobbelte, for begge pakker, gav dem til Phoenix og vendte sig roligt over imod udgangen, det var tydeligt han ikke kunne lide og være der inde, så han gik roligt ud af døren efter at have dukket sig, og han så ind på hende, ventedet venligt på hende.
Tilbage til toppen Go down
Phoenix
First Class.
First Class.
Phoenix


Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) .
Race : Varulv
Navn. : Phoenix eller Pyra
Alder : 18
Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen)
Bosted : Her og der alle vejne
Partner. : Hvad skal jeg med sådan en?
Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist
Antal indlæg : 2578
Reputation : 12
Join date : 14/09/13

[Afsluttet] A young werewolf? on this road? maybe a lone wolf? hmm.. what the fuck! WHY NOT! (Kuuma + Phoenix) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] A young werewolf? on this road? maybe a lone wolf? hmm.. what the fuck! WHY NOT! (Kuuma + Phoenix)   [Afsluttet] A young werewolf? on this road? maybe a lone wolf? hmm.. what the fuck! WHY NOT! (Kuuma + Phoenix) - Page 2 Icon_minitime3/10/2013, 18:53

Da Phoenix kiggede på den pakke Kuuma havde lagt smilede hun lidt. Han var flink, det var lidt noget andet end det hun var kommet fra.
Imens Kuuma lagde det dobbelte beløb, smilede kvinden og takkede. Roligt tog Phoenix pakkerne og gik efter Kuuma. da hun så var kommet ud, pakkede hun den ene pakke op og tog sprayen. Et enkelt sprøjt i hvert næsebor skulle kunne klare det og det gjorde det da også. "Luft." hun trak vejret dybt og sukkede tungt. "Det med at kunne trække vejret, det er dejligt og tak." hun gav Kuuma et stort smil og gik frem. Hun skulle ikke være her længere hvis hun nu stødte på nogen der kendte hende... eller de hadede hende.

Da Phoenix begyndte at nynne en glad melodi, smilede hun og kunne ikke stoppe igen, var det den rigtige medicin? Hun tog pakken frem igen. Navnet og dosissen passede, men hvorfor var hun så, så glad?
Et lille glimt af en med sort hætte fik hende til at stoppe op midt i det hele. "Hvad i.." hun kiggede igen og så på Kuuma. Hun førte hånden op til hendes pande for at mærke om hun var begyndt at blive syg. Hun så efter personen med hætten og gik i den retning hun havde set personen.

Da hun kom hen på stedet hvor hun havde set manden. "Han var lige her..." hun så sig om og lukkede øjnene for at lade hendes øre og næse blive skærpet. "Jeg tror jeg er ved at blive sindssyg..." langsomt åbnede hun øjnene og kiggede på Kuuma, hvor er det vi skal hen efter det her? jeg vil gerne af sted, nu." hun følte sig afkræftede og orkede ikke mere.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Afsluttet] A young werewolf? on this road? maybe a lone wolf? hmm.. what the fuck! WHY NOT! (Kuuma + Phoenix) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] A young werewolf? on this road? maybe a lone wolf? hmm.. what the fuck! WHY NOT! (Kuuma + Phoenix)   [Afsluttet] A young werewolf? on this road? maybe a lone wolf? hmm.. what the fuck! WHY NOT! (Kuuma + Phoenix) - Page 2 Icon_minitime5/10/2013, 23:38

Kuuma så venligt på Phoenix da hun smiledet lidt over den pakke han havde taget ekstra med, han klukkedet blidt.
Han så kvinden smile og nikkedet som at takken var iorden, han lod Phoenix tage pakkerne imens han ventedet på hende, han så hende pakke den ene op og tage en slags spray op som hun sprayedet i sine næsebor, dog sagde han intet, så bare nysgerrig på hende, da han hørte hende sukke tungt og hende's ord osse, han svarede blidt.
''det glæder mig, og var så lidt, Phoenix, skulle det være en anden gang''
han smilede lige så stort tilbage, og han fulgte roligt med Phoenix, med en munter fløjten.

Han hørte Phoenix nynne en glad melodi, han smiledet tilbage og nynnedet med på sangen, han så dog roligt på Phoenix da hun fandt pakken frem og han fulgte nysgerrigt med i hvad hun lavedet, han lagde dog hovedet på skrå da han så hende stoppe op, Kuuma mødte roligt hende's blik og så hende tage sig til panden, han spurgte roligt.
''så du nogen eller en trussel?''
Han knyttedet roligt sine næver, eventuelt klar til kamp, dog så han på Phoenix da hun kiggedet efter nogen, og han fulgte hende's blik, gik dog roligt med hende, tæt ved hende, klar til kamp.

Han stoppedet op sammen med hende, han så dog forvirredet på Phoenix da hun så ud til at have det skidt, han så sig undrende omkring efter den mand hun mente at have set, han så dog der efter på Phoenix igen, han hørte hende's ord og han sagde venligt.
''bare rolig, Phoenix, du først sindsyg når du er mig hehe''
han lød ikke sindsyg, bare som en da konstaterede virkeligheden, dog nikkedet han roligt da hun langsomt åbnedet øjnene og så på ham, han smiledet varmt, mest for at få hende til og slappe af, han hørte hende og svarede roligt.
''jeg bære dig tilbage, bare slap af''
han løftedet hende op i sine arme og begyndte roligt at gå imod Mama'en og de to lastbiler.

Kuuma kom frem et lille kvarter senere, og han's mænd var allerede klar, få af dem var små fulde og enkelte lettere berusede, dog nikkedet de glade da de så dem, dog spurgte nogle bekymret ind til Phoenix, og Kuuma trak på skulderne, viste ikke hvad da var sket, så han steg ind i Mama'en, lagde Phoenix på sæderne, hvor da var plads så hun lå blødt med hovedet på varulve kvinden's lår, han lukkedet lugen og tog sit udstyr af, så han sad i sin uniform kun, og chaufføren begyndte at køre, han så roligt på Phoenix om hun var okay, han så roligt på Sasha om hun vidste noget men hun trak bare på skuldrende, og lod roligt sin hånd glide igennem Phoenix's hår, han lænedet sig bare roligt tilbage og ventede stille.
Tilbage til toppen Go down
Phoenix
First Class.
First Class.
Phoenix


Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) .
Race : Varulv
Navn. : Phoenix eller Pyra
Alder : 18
Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen)
Bosted : Her og der alle vejne
Partner. : Hvad skal jeg med sådan en?
Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist
Antal indlæg : 2578
Reputation : 12
Join date : 14/09/13

[Afsluttet] A young werewolf? on this road? maybe a lone wolf? hmm.. what the fuck! WHY NOT! (Kuuma + Phoenix) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] A young werewolf? on this road? maybe a lone wolf? hmm.. what the fuck! WHY NOT! (Kuuma + Phoenix)   [Afsluttet] A young werewolf? on this road? maybe a lone wolf? hmm.. what the fuck! WHY NOT! (Kuuma + Phoenix) - Page 2 Icon_minitime8/10/2013, 22:13

Hun grinede mildt da han snakkede om sindssyge. "hmm... smitter du?" sagde hun i et drillende toneleje, men det her var nu alvorligt. Hvis hun havde set rigtigt var hun på spanden...
Da han løftede hende, ville hun ikke engang sige ham i mod eller prøve at komme ned. Hun var for træt og udmattet til det. 'Det her kan umuligt være godt..' tænkte hun stille imens han gik med hende.

henne ved Mamaen stod alle de andre ulve og nikkede, men havde dog et underligt udtryk da de så at Kuuma bare på hende, men hun ville ikke svare, før hun selv vidste hvad det var.
Da hun blev lagt ned med hovedet i kvinden skød. Hun krøb sammen på sæderne og kunne mærke at hun havde det varmt og hun svedte.
Da Mamaen kørte, faldt hun stille i søvn.

Hun vandrede rundt og kunne ikke se hvor hun var. Hendes hænder gjorde ondt og det samme med hendes hoved. 'du skylder det! husk det!' men hun kunne ikke se noget. et hvidt glimt kom og hun kunne se en stor mark, hvor en lille pige lå. Hun kunne genkende sig selv. med hurtige skridt ville hun over mod hende, men hun komme ikke nærmere. Længer henne kunne se en flok mænd komme gående med pistoler og sværd. Phoenix faldt sammen og ville ikke kigge, men uanset hvor hun kiggede hen. Så hun det. De lagde an til skud og skød, men de ramte ikke. Phoenix ville ikke se mere. Hun skreg så højt hun kunne, men intet skete.
udenfor drømmen lå Phoenix ikke stille. Hendes hoved rykkede hurtigt. Hun mumlede og begyndte at ryste.
Hun slog øjnene op og kiggede op i loftet på mamaen. Hendes mund var åben og hun ville ud. "ud, ud, ud." hun kiggede rundt og så øjne stirre på hende. 'fuck, fuck.' tænkte hun og rejste sig så stille som overhovedet muligt op. hun kunne ikke stå stille og travede frem og tilbage på et lille stykke.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Afsluttet] A young werewolf? on this road? maybe a lone wolf? hmm.. what the fuck! WHY NOT! (Kuuma + Phoenix) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] A young werewolf? on this road? maybe a lone wolf? hmm.. what the fuck! WHY NOT! (Kuuma + Phoenix)   [Afsluttet] A young werewolf? on this road? maybe a lone wolf? hmm.. what the fuck! WHY NOT! (Kuuma + Phoenix) - Page 2 Icon_minitime9/10/2013, 17:59

Kuuma hørte hende grine, og han sagde muntert da han hørte hende.
''nej, gør jeg skam ikke!''
han klukkedet muntert ved hende's alvorlige udtryk i øjnene.
Han bar hende roligt med sig, han kunne dog mærke hun var træt så vel som udmattet, da hun bare var slap og knap rørte sig udover hende's vejrtrækninger.

Han nikkedet til han's mænd og bad dem sætte sig ind, de så undrende ud, kunne han se, men han gad ikke forklare det, så han bad Sasha sætte sig, og han fik så sat gang i Mama'en og bad chafføren køre, satte han sig ved siden af Phoenix, han så stille på hende.

Han havde siddet og set på Phoenix som sad og rykkedet med hovedet og rystedet, da hun slog øjnene op, så han beroligende på hende, dog bad han Mama'en stoppe så de dyttede så de andre osse stoppedet, og Mama'en bagsmæk blev åbnet så Phoenix kunne få gået lidt rundt der ude, han's mænd gik ud for og sørge for sikkerheden, imens Phoenix gik rundt, Kuuma fulgte roligt med, med en Tar-55 storm riffel i hånden.
Tilbage til toppen Go down
Phoenix
First Class.
First Class.
Phoenix


Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) .
Race : Varulv
Navn. : Phoenix eller Pyra
Alder : 18
Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen)
Bosted : Her og der alle vejne
Partner. : Hvad skal jeg med sådan en?
Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist
Antal indlæg : 2578
Reputation : 12
Join date : 14/09/13

[Afsluttet] A young werewolf? on this road? maybe a lone wolf? hmm.. what the fuck! WHY NOT! (Kuuma + Phoenix) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] A young werewolf? on this road? maybe a lone wolf? hmm.. what the fuck! WHY NOT! (Kuuma + Phoenix)   [Afsluttet] A young werewolf? on this road? maybe a lone wolf? hmm.. what the fuck! WHY NOT! (Kuuma + Phoenix) - Page 2 Icon_minitime9/10/2013, 18:45

Da hun kom ud trak hun vejret tungt og satte sig foran mamaen. hun ville ikke huske det, der var en grund til at hun havde skubbet det til side... det forfærdelige minde, det hun havde lovet... Alt kolabssede for hende i dag. "For en i helvede." hun trak benene op og lagde sine arme om dem. Roligt satte hun hovedet på hendes knæ og lukkede øjnene.

Igen så hun hvordan de skød efter hende igen og igen. Nemt kunne hun frem kalde lyden og de råb der var, men det var ikke det værste. En af mændene kom hen imod hende da pistolerne var stoppet og alt var stille. Han gik hen for at sparke til hende, men hun flyttede sig. "Hvad i alverden sker her?" han kiggede nærmere på hende. "hvorfor er du i live?"

Phoenix åbnede øjnene, men hun kunne ikke se noget pga. de tåre der pressede på bag hendes øjne. Alt der her var sket for lang tid siden, hvorfor skulle det komme tilbage?
Hun kiggede rundt på dem som holdte øje med tingene rundt om, men hun havde ikke lagt mærke til at Sasha havde bevæget sig hen i mod hende. "ikke nu." hun sagde det så højt at kun Sasha og hende selv kunne høre det. Et kort nik kom fra hende. Hvordan skulle hun forklare sig? hvordan ville Kuuma reagere? Hvad tænkte de andre ikke om hende? Der var en million spørgsmål, som hun ikke kendte svaret på.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Afsluttet] A young werewolf? on this road? maybe a lone wolf? hmm.. what the fuck! WHY NOT! (Kuuma + Phoenix) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] A young werewolf? on this road? maybe a lone wolf? hmm.. what the fuck! WHY NOT! (Kuuma + Phoenix)   [Afsluttet] A young werewolf? on this road? maybe a lone wolf? hmm.. what the fuck! WHY NOT! (Kuuma + Phoenix) - Page 2 Icon_minitime14/10/2013, 00:03

Kuuma så roligt på Phoenix, han smiledet blidt til hende, i et forsøg på og berolige hende, han havde blid medlidenhed med den unge varulv, og han kunne fornemme hun bar på en tung byrde, som han selv bar på, dog sagde han intet, holdt bare øje med hende, vågede over hende, som for og vise han var der, men kun ville gøre noget hvis hun ville have han gjorde noget, dog så han hende lægge sine arme om sine ben hun havde trukket op til sig, og han så roligt og blidt på hende med et lille smil.

Han så hende lidt efter åbne øjnene, og han så hende's tåre, han smiledet bare blidt til hende, ville dog ikke nærme sig hvis hun ville have fred, så han sad lidt på afstand, for at vente og se hvad da skete, han så dog Sasha bevæge sig imod Phoenix, men ville dog ikke blande sig i hvad da skete, han sad bare høfligt og ventede på at Phoenix var klar til og snakke om tingene, eller om hun ville vente, eller om de skulle videre, det var efter hvordan tingene så ud, dog lænedet han sig bare roligt tilbage for og se hvad da skete nu.
Tilbage til toppen Go down
Phoenix
First Class.
First Class.
Phoenix


Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) .
Race : Varulv
Navn. : Phoenix eller Pyra
Alder : 18
Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen)
Bosted : Her og der alle vejne
Partner. : Hvad skal jeg med sådan en?
Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist
Antal indlæg : 2578
Reputation : 12
Join date : 14/09/13

[Afsluttet] A young werewolf? on this road? maybe a lone wolf? hmm.. what the fuck! WHY NOT! (Kuuma + Phoenix) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] A young werewolf? on this road? maybe a lone wolf? hmm.. what the fuck! WHY NOT! (Kuuma + Phoenix)   [Afsluttet] A young werewolf? on this road? maybe a lone wolf? hmm.. what the fuck! WHY NOT! (Kuuma + Phoenix) - Page 2 Icon_minitime15/10/2013, 22:17

Hun havde så mange tanker i hovedet, alt var kaos i hende. kroppen sagde en ting, hendes hoved sagde en anden ting og hendes hjerte sagde en tredje ting... hvad skulle hun vælge at stole på? Hun så sig om og fik øje på Kuuma, der sad og så på hende. 'Hvad mon han ikke tænker om mig?' hun sukkede tungt og lukkede øjnene igen.

"jeg ved ikke hvorfor jeg ikke er død!"Den lille pige råbte af manden og hendes øjnene lynede i raseri. "Hvorfor skød i mig ikke? jeg vil gerne dø! jeg har ikke noget liv! jeg er et monster!" den lille pige satte sig op og kiggede på manden. Phoenix kiggede og kunne ikke kigge væk... "Jeg ved ikke hvorfor vi ikke kunne ramme dig, men en ting er sikkert, du betyder noget specielt, ellers ville du være død nu." han så ned på pigen og lagde hovedet på skrå. "hvad siger du til at vi laver en aftale. Jeg gør dig ikke noget og så hjælper du mig. Hvad siger du til det, lille pige?" Pigen så på manden og rystede på hovedet. Hvorfor skulle jeg gøre noget for dig? jeg bad om at blive dræbt! jeg vil ikke hjælpe nogen!"

Phoenix rettede sig op og kiggede igen rundt for at se på nu tiden og ikke fortiden. "Jeg hader den mand..." hun rejste sig lidt for hurtigt og vaklede lidt. "Fandens til balance…" da hun genvandt balancen lænede hun sig op ad Mamaen, med ryggen til Kuuma. 'Han skal ikke se mig sådan.' hun snøftede svagt og tørrede hurtigt øjnene. Alt det der var sket i dag, havde ikke rørt hende så meget som det her. Minder var noget af det farligste i hendes verden. Intet kunne slå den smerte eller de følser der kom.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Afsluttet] A young werewolf? on this road? maybe a lone wolf? hmm.. what the fuck! WHY NOT! (Kuuma + Phoenix) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] A young werewolf? on this road? maybe a lone wolf? hmm.. what the fuck! WHY NOT! (Kuuma + Phoenix)   [Afsluttet] A young werewolf? on this road? maybe a lone wolf? hmm.. what the fuck! WHY NOT! (Kuuma + Phoenix) - Page 2 Icon_minitime27/10/2013, 11:57

Kuuma sad fortsat stille og roligt og så på Phoenix, med et venligt smil som en da ville tage sig af hende, hvis hun ville tage imod han's hjælp, dog ville han ikke krænke hende før hun selv valgte og spørge til hjælp, dog fulgte han hende tæt med øjnene, mest for og sikre sig at da ikke skete noget uventet ubehaligt med hende, dog så han hende vende sig om og se på ham, han smiledet blidt til hende med et varmt og venligt smil, han så hende sukke og så spørgende på hende.

Kuuma så hende Phoenix rette sig op og kigge rundt, han lagde hovedet på skrå da hun rejste sig op for hurtigt og vaklede, var han parat til og rejse sig op og hjælpe hende, dog så hun ud til og genvinde balancen, han hørte hende dog snøfte, takke være han's gode hørelse, og han valgte og rejse sig op og gik stille over til hende, lagde blidt hånden på hende's skulder, for og vise hun ikke var alene.

de andre folk holdt roligt øje med omgivelserne, så dog osse over på Phoenix, Kuuma og Sasha som stod tæt ved Phoenix, nogle undrede sig, andre var bekymrede, dog lod de ikke tingene distrahere dem for deres arbejde at holde vagt imens de ventede.
Tilbage til toppen Go down
Phoenix
First Class.
First Class.
Phoenix


Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) .
Race : Varulv
Navn. : Phoenix eller Pyra
Alder : 18
Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen)
Bosted : Her og der alle vejne
Partner. : Hvad skal jeg med sådan en?
Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist
Antal indlæg : 2578
Reputation : 12
Join date : 14/09/13

[Afsluttet] A young werewolf? on this road? maybe a lone wolf? hmm.. what the fuck! WHY NOT! (Kuuma + Phoenix) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] A young werewolf? on this road? maybe a lone wolf? hmm.. what the fuck! WHY NOT! (Kuuma + Phoenix)   [Afsluttet] A young werewolf? on this road? maybe a lone wolf? hmm.. what the fuck! WHY NOT! (Kuuma + Phoenix) - Page 2 Icon_minitime27/10/2013, 20:08

Da Kuuma lagde en hånd på hendes skulder, for hun sammen. Hendes øjne lyste af fortvivlelse og af raseri. Men hun kunne ikke få sig selv til at slå hans hånd væk. 'Tag dig sammen Phoenix! Tag dig sammen! Du viser at du ikke kan håndtere en svær situation.' Hun lukkede hårdt øjnene i og lagde hovedet frem. Alle disse nye omgivelser gjorde hende forvirret. ’Lad den tag over og kom væk, det er så nemt. Bare slap af og kom væk, du slipper for alt og alle.’
Tanken om fred var fristende. Så hun gjorde det. Hun tog nogle skridt væk fra Kuuma og Sasha. ”Jeg bliver nød til at komme på nogen andre tanker.” hun så undskyldende på Kuuma og tog hendes trøje af, hun sparkede sine sko af og påbegyndte forvandlingen. ’ikke en lyd!’ Skreg stemmen i hendes hoved.
Da hun var i udkanten af skoven begyndte pels at vokse frem, knoglerne strakte sig, musklerne ændrede sig. Hun tænkte anderledes. Det frie stadige. Hun faldt sammen og klynkede svagt af strabadserne. Det var så nemt at skrige, men det var kun en svag lyd man kunne høre.

Endelig rejste en snehvid ulv sig op og knurrede højt af de andre. ’Du er ikke i sikkerhed her, søg i sikkerhed eller tag kampen op mod dem.’ Hun tog en beslutning og mistede sig selv.
I menneske skikkelse kunne hun bestemme fuldt ud om hun ville kæmpe eller ej, men i ulve skikkelse mistede hun sig selv og alle følelser for folk, selv for hendes leder. Hun hylede en enkel gang og lagde ørene ned, viste tænder og knurrede af Kuuma. ’Farlig! Han er farlig.’ Stemmen blev ved med at gentage det. Hun kunne ikke kæmpe imod stemmen, kun gøre det den bad om.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Afsluttet] A young werewolf? on this road? maybe a lone wolf? hmm.. what the fuck! WHY NOT! (Kuuma + Phoenix) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] A young werewolf? on this road? maybe a lone wolf? hmm.. what the fuck! WHY NOT! (Kuuma + Phoenix)   [Afsluttet] A young werewolf? on this road? maybe a lone wolf? hmm.. what the fuck! WHY NOT! (Kuuma + Phoenix) - Page 2 Icon_minitime29/10/2013, 22:38

Kuuma så roligt på Phoenix imens hun for sammen, han så hende's blik men gjorde intet, ville bare vise han var der for og hjælpe hende, han lagde hovedet roligt på skrå med et blidt smil, dog så han Phoenix lukke øjnene hårdt i og lægge hovedet frem, han vidste næsten hvad da forgik i knolden på hende, og han så roligt på Phoenix med et forstående væk da hun sagde hun havde brug for og komme på andre tanker, han sagde blidt.
''gør hvad du har brug for, vi venter her, eller hyl hvis da er noget, så kommer jeg, okay?''
han smiledet kærligt til hende, og gik over med den forvirrede Sasha og satte sig til og snakke med hende om skak spil, og fulgte blidt Phoenix med øjnene da hun forvandledet sig.

Han så den snehvide ulv da rejste sig og knurredet højt af dem, men de rørte sig ikke, satte sig dog ned så de virkede mindre truende for ulven og lagde sig på maven, selv om de stadig var årvågne over for Phoenix og omgivelserne, dog rejste Kuuma sig op for og hentyde til, at selv om han var blid og kærlig, så var han stadig beta, og det måtte Phoenix's indre ulv acceptere, så han tog sit tøj af og forvandledet sig til en sort temmelig stor ulv, han sagde intet lod bare forvandlingen tage til, og han rejste sig op på alle 4, og så roligt på Phoenix med et mildt udtryk i sit ulve ansigt, og han satte sig ned med et venligt og mildt, dog bestemt udtryk i sit mørke pelsedet ulve ansigt med sine gule øjne, dog var det osse et par blide øjne da søgte forstålelse så vel som ville vise omsorg og beskyttelse for sin med ulv.
Tilbage til toppen Go down
Phoenix
First Class.
First Class.
Phoenix


Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) .
Race : Varulv
Navn. : Phoenix eller Pyra
Alder : 18
Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen)
Bosted : Her og der alle vejne
Partner. : Hvad skal jeg med sådan en?
Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist
Antal indlæg : 2578
Reputation : 12
Join date : 14/09/13

[Afsluttet] A young werewolf? on this road? maybe a lone wolf? hmm.. what the fuck! WHY NOT! (Kuuma + Phoenix) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] A young werewolf? on this road? maybe a lone wolf? hmm.. what the fuck! WHY NOT! (Kuuma + Phoenix)   [Afsluttet] A young werewolf? on this road? maybe a lone wolf? hmm.. what the fuck! WHY NOT! (Kuuma + Phoenix) - Page 2 Icon_minitime30/10/2013, 16:09

Hun så hvordan han forvandlede sig. 'ULV!' skreg hendes indre stemme. Hun rejste ørene op og lagde blidt, det hvide ulve hoved. Hun kiggede på ham. Hun kunne ikke andet end at betragte ham. Roligt gik hun hen mod ham med halen mellem benene, da hun godt vidste at hun ville tabe mod ham.
Da hun var nogenlunde tæt på ham lagde hun ørene bag ud og krøb sammen, så hun blev så lille som muligt.
Hun kiggede svagt op og prøvede ikke at se ham direkte ind i hans øjne. 'Farlig, hold dig til jorden, gør dig så lille som muligt så sker der ikke noget.

Hun kunne se de andre væsner kiggede rundt om dem. Men Phoenix mærkede en bevægelse bag hende. Uden at tænke over det, vendte hun rundt og knurrede svagt. Langsomt gik hun hen mod udkanten af skoven og snusede svagt. 'Hvad fare jeg op for? der er en kanin...' hun sukkede tungt og gik hen vor hendes tøj var for at slappe list af, selv hendes ulve hjerne var stresset, men over hvad, vidste hun ikke.
Efter at have ligget der et stykke tid så hun hen imod de andre skikkelser. 'hvorfor går jeg ikke?' hun sukkede og lukkede svagt øjnene.

En mand viste sig for hendes øjne, han havde en sort kappe på, man kunne ikke se hans ansigt, men han løftede et våben og slog. Hun peb og rystede svagt med hovedet. Det gjorde ond.
Han grinede af hende. "Skal du have mere vovse?" spurgte den ansigts løse mand.

Der skulle ikke mere til. Phoenix for op på alle fire og løb så hurtigt hun kunne, ind i skoven. Blade og grene fløj til op om hendes poter. 'Væk!' hun løb hurtigere og hurtigere. 'Væk!'
Hun kunne ikke stoppe. Den mand kunne være der, han var efter hende. Hun hyldede svagt. Hun skulle have det ud ad hovedet, Kuuma skulle vide det. Så hun hyldede endnu en gang og denne gang kraftigere.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





[Afsluttet] A young werewolf? on this road? maybe a lone wolf? hmm.. what the fuck! WHY NOT! (Kuuma + Phoenix) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] A young werewolf? on this road? maybe a lone wolf? hmm.. what the fuck! WHY NOT! (Kuuma + Phoenix)   [Afsluttet] A young werewolf? on this road? maybe a lone wolf? hmm.. what the fuck! WHY NOT! (Kuuma + Phoenix) - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
[Afsluttet] A young werewolf? on this road? maybe a lone wolf? hmm.. what the fuck! WHY NOT! (Kuuma + Phoenix)
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» [Afsluttet] A road to the new world(Dust, Evan og Phoenix)
» the beginning of a wolf clan (Senela, Kuuma og Dust )
» [Afsluttet] Gather recruits for the clan! ( Kuuma og Phoenix )
» (Frit emne) - A lonely road
» beware of the wolf! ( Digt )

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Andre områder i verden :: Andre områder i verden (Emnerne) :: Hovedvejene :: New road-
Gå til: