Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
[Afsluttet] Kaotiske liv mødes ofte ved kaotiske tilfælde(Phoenix + Demian) - Page 4 Icon_minitime31/5/2017, 20:24 af Millicent
Admin Expressen #16


Hey Newworld , this is a ghost speaking



Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Kommentarer: 29
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
[Afsluttet] Kaotiske liv mødes ofte ved kaotiske tilfælde(Phoenix + Demian) - Page 4 Icon_minitime6/6/2017, 15:25 af Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …


Kommentarer: 12

 

 [Afsluttet] Kaotiske liv mødes ofte ved kaotiske tilfælde(Phoenix + Demian)

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Phoenix
First Class.
First Class.
Phoenix


Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) .
Race : Varulv
Navn. : Phoenix eller Pyra
Alder : 18
Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen)
Bosted : Her og der alle vejne
Partner. : Hvad skal jeg med sådan en?
Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist
Antal indlæg : 2578
Reputation : 12
Join date : 14/09/13

[Afsluttet] Kaotiske liv mødes ofte ved kaotiske tilfælde(Phoenix + Demian) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] Kaotiske liv mødes ofte ved kaotiske tilfælde(Phoenix + Demian)   [Afsluttet] Kaotiske liv mødes ofte ved kaotiske tilfælde(Phoenix + Demian) - Page 4 Icon_minitime18/11/2013, 08:46

Da Demian kyssede hendes næse smilede hun glad. Hun lyttede stille til ham og smilede bare, man da han snakkede om at hun ville komme til at hade ham, grinede hun hult. ”Der skal meget til før jeg hader dig.” hun så ind i hans øjne og flyttede sig, så hun ikke stod med panden mod ham længere. ”Men jeg er nu glad for at det kun er mig der føler noget.” sagde hun drillende. ”Og jeg vil skam ikke slippe for dig.” mumlede hun stille og smilede svagt.
I en blid bevægelse skubbede hun Demian ind i stuen. ”Okay, makker.” Begyndte hun. ”Nu vil jeg vide hvorfor jeg skulle hade dig og glem det med at krybe uden om.” hendes stemme ændrede sig til et lidt blidere toneleje. ”Du ved alt om mig… eller det meste… og jeg ved næsten igen ting om dig.” hun tog fat i hans hånd og trak ham over imod sofaen.
Roligt skubbede hun ham ned i sofaen, og satte sig ved hans side og krøb ind til ham. ”Start med hvorfor du gik fra dit kobbel og der efter alt… eller næsten alt.” hun smilede og lagde hovedet på hans skulder. Hun var ude af sig selv og ville enlig helst fare rundt og ikke sidde stille, men lige nu handlede det ikke om Phoenix eller noget andet, det handle fuldt ud om Demian.
Hun sukkede lidt og prøvede med lidt held at slukke for hendes mange tanker. ’Demian for pokker… du forvirre mig.’ var hendes sidste tanke før hun slukkede for hendes mange tanker og vendte opmærksomheden mod Demian.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Afsluttet] Kaotiske liv mødes ofte ved kaotiske tilfælde(Phoenix + Demian) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] Kaotiske liv mødes ofte ved kaotiske tilfælde(Phoenix + Demian)   [Afsluttet] Kaotiske liv mødes ofte ved kaotiske tilfælde(Phoenix + Demian) - Page 4 Icon_minitime18/11/2013, 22:32

Demian smilte lidt af det hun sagde og håbede virkelig hun havde ret. han synes ikke selv det han gjorde for koblet og hvorden koblet fungerede var forkert, men han vidste mange andre hadede dem for det og han var især nervøs for hvordan Phoenix ville tage det, da det jo på en måde omhandlede hendes kobbel. han lod sig skubbe ind i stuen imens han lyttede til det hun sagde og nikkede forstået "skal gøre mit bedste" mumlede han da han var sikker på han nk ville prøve af ren vane at snyde sig uden om. han lukkede sin hånd om hendes og gik med hen til sofaen. da hun skubbede ham ned på sofaen, lod han sig dumpe ned på sofaen og lagde en arm om hende da hun puttede sig ind til ham. da hun kom med spørgsmålet, mærkede han med det samme hvordan han gik iforsvand inden i og lukkede af for alt infomation. derfor tog det lidt tid før han sagde noget "mmh.. jeg forlod mit kobbel fordi jeg blev sendt på en mission.. en mission jeg burde havde gennemført nu" han stoppede sig selv og var tavs i lidt tid. han vidste han skulle sige mere en det, men hans hovede gjorde alt var det kunne for at komme udenom. han lukkede derfor stille øjnene og satte sin mund og næse mod hendes hår, hvorefter han tog et godt snus af hendes hår "mit kobbel er en af de stærkeste varulve flokke i hele verden.. jeg er blevet opdraget med kamp, fra jeg var i stand til at gå selv har jeg været sat i kamp om overlevelse mod mine fælde så kun de stærkeste fik lov til at overleve i flokken.. jeg havde en søster som slog vores flokleder ihjel, men istedet for at atge hans plads blev hun udstøt da hun var en hun køn.. siden har jeg været den stærkeste i flokken og været den nye alphas yngling.." han holdte en lille pause og tog endnu et grundigt snus af hendes hår, hvorefter han stille åbnede øjnene "jeg er blevet sent på en mission.. jeg skal finde min søster..." han stoppede sig slev igen og grinte et små opgivene kort grin "fuck" mumlede han og trykkede Phoenix endnu tættere ind til sig "mit fulde navn er Demian hunts.. Violet hunts er min søster.. det var derfor jeg skulle snakke med Kuuma da vi mødtes første gang.. så han kunne føre mig til min søster, så jeg kunne få bekræftet at rygterne var sande.. om at hun havde fået sig en hvalp, osm skulle være den ultimative overlever og havde store evner inde for kamp og overlevelse... min mission er at få henten Violet og kuumas hvalp med tilbage til min klan, da hun jo er en del af familien og derfor skal have chancen for at være iblandt de stærkeste.." hans stemme blev mere tom nu mere han sagde. han kunen mærke hvordan hele hans krop var i oprør og hans loyalitet til hans klan toturerede ham inde fra.
Tilbage til toppen Go down
Phoenix
First Class.
First Class.
Phoenix


Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) .
Race : Varulv
Navn. : Phoenix eller Pyra
Alder : 18
Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen)
Bosted : Her og der alle vejne
Partner. : Hvad skal jeg med sådan en?
Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist
Antal indlæg : 2578
Reputation : 12
Join date : 14/09/13

[Afsluttet] Kaotiske liv mødes ofte ved kaotiske tilfælde(Phoenix + Demian) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] Kaotiske liv mødes ofte ved kaotiske tilfælde(Phoenix + Demian)   [Afsluttet] Kaotiske liv mødes ofte ved kaotiske tilfælde(Phoenix + Demian) - Page 4 Icon_minitime22/11/2013, 15:45

Da han lagde en arm om hende smilede hun glad, det var rart. Lige nu kunne hun ikke ønske sig mere.
Imens Demian snakkede lyttede hun tavst. Den måde han holdte pauser på, indikerede at han havde svært ved at fortælle hende det, men hun skyndte ikke på ham. Bare at han fortalte hende det var imponerende.
Roligt satte hun en hånd på hans bryst kasse og begyndte at tegnecirkler, men da han nåede til det med Kuuma og Violet, stoppede alle bevægelser. Hendes indre frøs til is. Ellie. Han ville have fat i Ellie. Hun hev sin hånd til sig som om hun havde brændt den.
Han ville have fat i den lille solstråle… det eneste væsen som var over glad hele tiden. Den blide og kærlige Phoenix forsvandt og kaptajnen for the Wolf Clan trådte frem i stedet.
Hun blottede sine tænder svagt og i en hurtigt bevægelse lagde hun sine hænder om hans hals og satte sig med spredte ben oven på ham. . ”Hvis du nogensinde lægger en hånd på hende, skal jeg personligt nyde at dræbe dig.” hendes stemme var knap nok til hat høre, men hendes øjne lynede af raseri. Han skulle ikke snuppe Ellie… aldrig. ”Glem det, du tager hende fandeme ikke.” hvæsede hun og så ind i hans blå blik, det fik hende til at genoverveje hvad hun lige havde gjort. Kaptajnen forsvandt og Phoenix dukkede op igen.
Hun så ned på sine hænder og fjernede dem. ”Undskyld.” mumlede hun og kiggede væk. ”Demian… du kan ikke tage hende.” hun så bedende på ham. ”Undskyld.” hun lagde blidt sin hånd mod hans kind og lænede sig ind mod ham. Forsigtigt kyssede hun ham undskyldende på munden og satte sig ned ved siden af ham. ”Tak fordi du fortalte det… nu ved jeg da hvad du skulle med Kuuma.” hun sukkede og rejste sig op for at tage sin trøje på igen.
Med nogle hurtige skridt var hun ude ved trappen og snuppede sin trøje før hun gik ind i stuen igen og satte sig ved siden af Demian og puttede sig ind til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Afsluttet] Kaotiske liv mødes ofte ved kaotiske tilfælde(Phoenix + Demian) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] Kaotiske liv mødes ofte ved kaotiske tilfælde(Phoenix + Demian)   [Afsluttet] Kaotiske liv mødes ofte ved kaotiske tilfælde(Phoenix + Demian) - Page 4 Icon_minitime22/11/2013, 17:06

Demian nød hun havde hånden mod hans brystkasse og de cirkeltegninger hun lavede. det var en smule beroligene, men han vidste det nok ville stoppe. han havde ret. han sukkede let da hun flyttede hånden og ventede egentlig bare på hun flippede ud. så det overraskede ham ikke da hendes facade kom frem og hun satte hænderne om hans hals. han så bare roligt op på hende helt uden at fortrække en minde. hendes ord overraskede ham ikke som sådan, men hun virkede mere beskyttende en man normalt ville gøre for sine frænde.. eller var det bare ham? de lynene øjne og hvæsene lyd der kom fra hende. han havde forventen en dårlig reaktion og afventede egentlig bare at hun ville prøve at slå ham ihjel eller noget i den stil. s¨det overraksede ham lidt at hun stoppede og de blide sind kom tilbage i hende. han mærkede en underlig smerte i hjertet da hun undskyldte og en underlig ubehagelig følelse i kroppen da hun bad ham om ikke at tage Ellie.. hanhavde ikke rigtig følt sådan før. han lagde let sin hånd på hendes og betragtede hendes øjne med et små forvirret blik. han brød sig ikkeom hendes undskyld.. hvad undskylde hun for? hun havde ikke gjort noget forkert, hendes reaktion var vel naturlig?... det forsigtige kys hun så gav ham fik alt til at gå i stå i ham. hvad skulle han nu gøre.. han kunne ikke forlade hende, man hu bad ham om at lade være med at tage Ellie og hvis han ikke gjorde jamen så vil han få koblet på nakken. han sukkede lavmælt og så tænksomt på hende. han havde ikke sagt noget. han kunne ikke.. hvad skulle han sige?
han åbnede prøvene munden for at se om noget kom ud, men der var ingen ord. så da hun gik ud af stuen og tog han sig hårdt til hovedet og prøvede at holde en underlig forvirret vrede inde. dog flyttede han hænderne igen med det samme da Phoenix kom ind igen og puttede sig ind til ham. forsigtigt lagde han armene om hende og trykkede hende let ind til sig "Phoenix... jeg vil aldrig gøre noget som ville såre dig.. men jeg er bekymret for at følgerne hvis jeg ikke klare min mission..vil være værre en at jeg bare mistede livet.. det vil kunne gå udover dig, Ellie, Violet, Kuuma og mange andre.. og jeg snakker ikke om død.. jeg snakker om ren smerte så man vil ønske man var død" han så ned på hende med et tænksomt blik "jeg er i tvivl om hvad jeg skal gøre" sagde han spørgene.. hvad han spurgte om vidste han ikke præcis, men han håbede hun havde svaret.
Tilbage til toppen Go down
Phoenix
First Class.
First Class.
Phoenix


Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) .
Race : Varulv
Navn. : Phoenix eller Pyra
Alder : 18
Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen)
Bosted : Her og der alle vejne
Partner. : Hvad skal jeg med sådan en?
Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist
Antal indlæg : 2578
Reputation : 12
Join date : 14/09/13

[Afsluttet] Kaotiske liv mødes ofte ved kaotiske tilfælde(Phoenix + Demian) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] Kaotiske liv mødes ofte ved kaotiske tilfælde(Phoenix + Demian)   [Afsluttet] Kaotiske liv mødes ofte ved kaotiske tilfælde(Phoenix + Demian) - Page 4 Icon_minitime22/11/2013, 18:05

Da han lagde armene om hende smilede hun stille. Imens han snakkede lyttede hun bare og sukkede svagt, hun kunne godt høre at han havde nogle små problemer… eller de var langt fra små… hun smilede stille over det kompliment hun fik af ham, men hendes smil fjernede sig lidt efter lidt.
Det sidste spørgsmål hang frit i luften. ”hvis du regner med at jeg har svaret tager du fejl… jeg er selv i underskud af dem.” hun små smilende op på ham. ”Men jeg kan komme med nogle forslag.” roligt rettede hun sig op og kyssede ham ned og op ad halsen. Da hun nåede hans øre nappede hun blidt. ”Men du er nød til at få noget tøj på… jeg bliver distraheret.” hendes stemme var hæs og udfordrende. ”Eller bare et par bukser.” sagde hun grinene og trykkede sin næse mod hans.
Forsigtigt rejste hun sig op og trak Demian op til sig. Hun tog ham i hånden og fulgte ham op ad trappen og ind ad døren. Et stille suk undslap hendes mund. ”Angående forslagene.” Sagde hun blidt og slap hans hånd og gik over i mod sengen og satte sig ned. ”Du må vel gøre det som du kan leve med… og jeg ved det ikke er et retfærdigt svar, men kunne du leve med at de torturerede mig?” hun så op på ham og kendte svaret. ”Nej, det ville du ikke, så må du vel tage Ellie og MIG med.” Hun så på ham med et roligt blik. ”Du fuldføre missionen og Ellie er nogenlunde i sikkerhed… tror jeg… men jeg er sq ikke sikker på om det er muligt at få Ellie væk fra området… og jeg skal ikke have ørene i maskinen. Fordi jeg bevidst snuppede Ellie…” hun sukkede. ”For fanden.” hun smed sig bag over, så hendes trøje krøb op til lidt over navlen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Afsluttet] Kaotiske liv mødes ofte ved kaotiske tilfælde(Phoenix + Demian) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] Kaotiske liv mødes ofte ved kaotiske tilfælde(Phoenix + Demian)   [Afsluttet] Kaotiske liv mødes ofte ved kaotiske tilfælde(Phoenix + Demian) - Page 4 Icon_minitime22/11/2013, 18:26

Demian fik et lilel smil på læben over hans svar. selvfølgelig havde hun ikke svaret.. ingen havde svaret. der var ingen nem udvej af dette. han så ned på hende med et betragtene blik, dog frøs han da hun kyssede ham op af halsen og den blide nappen i øret tirrede ham på samme måde som sidst. hendes udfordrende stemme hjalp ikek specielt meget, man det var vel ikke det rigtige tidspunkt. han grinte let med og slikkede let hendes læbe da deres næse var trykket mod hinanden "okay.. skal nok tage noget på" mumlede han. selvom det egentlig ikke helt hvad han havde lyst til. han fulgt emed hende op på værelset og stod stille da hun slap hans hånd. han kunen se tøjet hun havde lagt klar til ham, men hans opmærksomhed landede hurtigt på Phoenix. hans lilel smil forsvandt over hendes svar og og rystede langsomt på hovedet. han nægtede at lade der ske hende noget aldrig. da forslaget lød rystede hen mere og mere på hovedet. Phoenix skulle ikke nyde godt af at møde hans kobbel.. da hun havde snakket færdig og lagde sin ned på sengen så hendes navle kom til syne, kom et lilel suk fra ham. det var nok den minst smertefulde løsning der var. han gik roligt hen til hende og lagde sig ved hendes side, hvor han med en blid hånd nussede hendes maveskin "ham Kuuma vil nok aldrig sige god for den plan.. man hvis jeg for min søster overbevist om det vil kunne gøre tingene nemmere og hun kan se at vi holder af hina... ja at vi holder af hinanden.. måske hun vil give mig en chance også kan den plan muligvis virke" hans stemme var lav og hæs. han rettede sig så let op så han lå på siden støttende på sin arm, imens de krystal blå øjne så ind i Phoenixs røde øjne "det er en usikker plan.. men den kan muligvis virke.." sagde han mere roligt og smiilte så at skævt smil til hende, hvorefter han nappede hende i kinden med en let tænd imens han lod hånden køre op under den for lille top hun havde på.
Tilbage til toppen Go down
Phoenix
First Class.
First Class.
Phoenix


Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) .
Race : Varulv
Navn. : Phoenix eller Pyra
Alder : 18
Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen)
Bosted : Her og der alle vejne
Partner. : Hvad skal jeg med sådan en?
Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist
Antal indlæg : 2578
Reputation : 12
Join date : 14/09/13

[Afsluttet] Kaotiske liv mødes ofte ved kaotiske tilfælde(Phoenix + Demian) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] Kaotiske liv mødes ofte ved kaotiske tilfælde(Phoenix + Demian)   [Afsluttet] Kaotiske liv mødes ofte ved kaotiske tilfælde(Phoenix + Demian) - Page 4 Icon_minitime22/11/2013, 20:28

Da hun mærkede hans hånd på hendes mave smilede hun svagt. Hun nikkede stille og stå blidt på ham da han sagde de holdte af hinanden.
”Er du gal! Kuuma ville flippe en halv gris, hvis han vidste at jeg planlage at tage Ellie væk og ud i usikkert område.” sagde hun roligt. ”men det er den bedste plan lige pt.” Sagde hun roligt og så ind i hans øjne blå øjne.
Hun sukkede blidt da han nappede hende i kinden og førte en hånd op under hendes top. ”Du distraherer.” Mumlede hun og smilede skævt. ”Du skal ikke distrahere mig.” hendes mumlen faldt til jorden og hun opgav at stritte i mod. ”For fanden, jeg er svag.” grinede hun og tog fat om Demian’s nakke og kyssede ham begærligt på munden. ”Jeg har tabt.” mumlede hun mod hans læber og rullede rundt så hun lå oven på ham.
Roligt brød hun kysset og nussede hans pande. ”Jeps, jeg er fortabt.” sagde hun drillende og kyssede ham ned ad kinden og nappede ham blidt i øret. ”trykker jeg stadig på knapperne?” hviskede hun blidt mod hans øre og nappede i det igen, bare for at drille ham. Hun vidste at hun trykkede på nogle knapper og også hvad knapperne gjorde.
Forsigtigt flyttede hun sig og lod en pegefinger glide ned fra hans hage og ned til den første knap, som hun knappede op. Et lille smil dannedes om hendes læber. ”Hm, du frister.” hun kyssede ham på brystkassen og lagde en hånd, ind under hans frakke og rørte blidt ved hans skulder. Roligt trak hun sin trøje af og lagde den bag sig. ”Det var måske lidt bedre?” Spurgte hun kækt og lod endnu en finger glide ned af hans brystkasse og stoppede den ved det nederste af hans mave.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Afsluttet] Kaotiske liv mødes ofte ved kaotiske tilfælde(Phoenix + Demian) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] Kaotiske liv mødes ofte ved kaotiske tilfælde(Phoenix + Demian)   [Afsluttet] Kaotiske liv mødes ofte ved kaotiske tilfælde(Phoenix + Demian) - Page 4 Icon_minitime23/11/2013, 18:56

Demian betragtede hende lidt imens hun snakkede og nikkede stille "det er derfor vi skal have Violet med på den.. jeg tror Kuuma kan tillade det hvis Violet siger god til.. det er hvertfald det eneste vi kan satse på ellers skal jeg nok tage skylden" sagde han roligt imens han betrgatede hendes røde øjne.
et skævt smil tegnede sig på hans læber da hun sagde han distraherede imens han nussede hendes maveskin blidt "mmh.. du er bare så tiltrækkende" mumlede han roligt og kunne se hvordan hun opgav at stritte imod. han lagde armene om hende og træk hende ind til sig da hun kyssede ham, hvorefter han kyssede intenst med. han havde mærket hendes begær. en begær han bestemt også havde for hende. han mærkede hvordan hun rullede op på ham, hvor han kælent lod sine fingre nusse hende ned af ryggen ned til hofterne "mmh og jeg vandt" mumlede en drillende imens han nød kyssende ned af kinden og da hun igen nappede ham i øreflippen brummede han let og kunne sagtens mærke hun trykkede på knapper "mmh det gør du" sagde han lavmælt med den hæse sprøde stemme og tog bedre fat i hendes hofter da hun blev ved med at nappe. det var tydeligt på flere steder at hun ramte de helt rigtige knapper.
da hun flyttede sig tog han en dyb indånding og brummede ler som tegn på hun bestemt havde trykket rigtigt. de krystal blå øjne rettede sig mod Phoenix da hun strøg fingeren ned til den øverste knap og knappede op "jeg frister?.. næ du frister smukke ulv" sagde han med en små kælen knurren. det lilel kys på brystkassen hjalp slet ikke. det var sjovt hvordan hendes berøringer, kys, nap landede rigtigt. hans øjne faldt nedover hendes overkrop da hun havde trukket trøjen af "det gør du frister mere en før" mumlede han og smilte charmerende til hende. han havde indtil videre ligger forholdsvis stille og lodet hende pirre ham, men da han mærkede hendes finger ved det nederste af hans mave, kunne han ikke rigtig ligge stille længere. derfro tog han fat i hende træk hende ned ved sin side, lænede sig hen over hende så deres ansigter var få milimeter fra hinanden "du skal passe på smukke ulv.." sagde han kælent til hende, imens han lod sin ene hånd køre om til hendes BH's åbning som han let fik åbnet op "det bedste ville jo være at denne fejl med tøj på din krop blev rettet op på" hviskede han pirrende mod hendes øre hvorefter han kyssede hende ned af halsen med lette kælene kys. imens han prøvende lod sin hånd køre den ene strop fra hendes BH ned over hendes skulder og videre ned over hendes arm.
Tilbage til toppen Go down
Phoenix
First Class.
First Class.
Phoenix


Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) .
Race : Varulv
Navn. : Phoenix eller Pyra
Alder : 18
Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen)
Bosted : Her og der alle vejne
Partner. : Hvad skal jeg med sådan en?
Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist
Antal indlæg : 2578
Reputation : 12
Join date : 14/09/13

[Afsluttet] Kaotiske liv mødes ofte ved kaotiske tilfælde(Phoenix + Demian) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] Kaotiske liv mødes ofte ved kaotiske tilfælde(Phoenix + Demian)   [Afsluttet] Kaotiske liv mødes ofte ved kaotiske tilfælde(Phoenix + Demian) - Page 4 Icon_minitime23/11/2013, 19:50

Phoenix så på Demian med store øjne. ”Vil du tage skylden? Er du sindssyg! Jeg kan bedst lide dig i live.” Det var sandt, hvis der skete noget med Ellie og han tog skylden, ville han blive tortureret til døde. ”Men er du sikker på at Violet giver lov? For hvis det var min hvalp, ville jeg nægte, og jeg mener nægte.” det alvorlige udtryk forsvandt da Demian så ind i hendes øjne, hun kunne ikke virke alvorlig over for ham.

Da han trak hende ned til sig og lænede sig i over hende grinede hun lidt. ”Skal jeg passe på? Hm, de ord kender jeg ikke.” Sagde hun udfordrende og smilede frækt til ham. ”Du kunne måske lære mig hvad jeg skal passe på.”
Da han viskede i hendes øre, kunne hun mære kuldegysninger sprede sig, og kyssene hjalp ikke meget. Hendes trang til bare at blive taget blev kun større af det.
Hun kunne mærke varmen fra hans hånd da han lukkede hendes BH op, og den måde han forsigtigt trak hendes strop ned over armen. Hun lod ham gøre det. i stedet for bare at trække den helt af, lod hun ham gøre det. Men det tog for lang tid.. hun kunne ikke vendte. ”Du tager alt for lang tid om det.” knurrede hun kælent til ham. Så med en hurtig bevægelse, havde hun trukket den anden strop ned. ”Se det gik meget hurtigere.”
Hun lukkede øjnene og lagde sine hænder på hver sin side af hans ansigt. Forsigtigt hev hun hans ansigt op til hendes. Med blide øjne så hun ind i hans. Hun kunne spejle sig i dem. Det hvide hår, der lå fladt ned i sengen og de store røde øjne, den lette brune hud, de fyldige læber og det lette røde kinder. Som hun lå der, kunne hun godt forstå at han var faldet for hende. Et skævt smil blev dannet om hendes læber, bare ved tanken om det.
Roligt flyttede hun blikket og så på ham. Det pjuskede snehvide hår, de blå øjne, hans ansigt… alt… hvem kunne ignorere det? Han var jo en omvandrende lækkerbisken!
Forsigtigt trak hun hans ansigt helt tæt på hendes. ”Hvordan er jeg havnet her?” hviskede hun og trykkede sine læber mod hans. Hun åbnede roligt munden og smagte blidt på hans læber. Hendes hænder var gledet op i hans hår, og nussede hans hovedbund.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Afsluttet] Kaotiske liv mødes ofte ved kaotiske tilfælde(Phoenix + Demian) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] Kaotiske liv mødes ofte ved kaotiske tilfælde(Phoenix + Demian)   [Afsluttet] Kaotiske liv mødes ofte ved kaotiske tilfælde(Phoenix + Demian) - Page 4 Icon_minitime23/11/2013, 20:42

Demian vidste de sikkert hellere skulle snakke videre og vidste også godt det ville blive hans død hvis han tog skylden hvis det gik galt, men det var hans skyld og sådan var det bare. og hans søster anede ikke om han kunne få overtalt, men han måtte prøve.
dog forsvandt alle de tanker meget hurtigt da deres lille akt tog hans opmærksomhed fuldstændig "du lære det nok meget hurtigt, for du er god til at finde de stadig du burde passe på". han hævede let øjenbrynet da hun tog den anden strop af huritgt og et lille grin forlod hans læber. okay hun ville vidst ikke vente. det ville han nu heller ikke, men han var bare van til at et forspil var på sin plads. men det passede ham nu fint hun var så opsat på det ikek skulle gå så langsomt. han betragtede lidt hendes nu bare bryster og fik et skævt smil på læben. de passed virkelig godt til hendes krops brygning. han overvejede at røre, men nåede det ikke før han mærkede hendes hænder om sit ansigt og blev trkket tættere på hende. han betragtede hendes røde øjne med et roligt og charmerende smil. det var heldigt han havde fundet sig den smukke ulv. de øjne fangede ham mere end han havde oplevet før. han var vidst ved at tabe lige så meget over for hendes udseende som hun havde gjort ved ham. han lod sig bare komme tætte på og førte sin hånd o ppå hendes ene bryst. dog så hun bare kunne flytte den hvis hun ikke ville have det. han nussede let hendes bryst og lod deres tunger mødes i en kælen dans. hendes måde hun nussed eham i håret var som at blive kløet bag øret. beroligene, rart, det bedste. derefter førte han begge hænder ned til hendes bukser, åbnede dem og trak dem af hende så meget han nu kunne uden at bryde kysset. derefter tog han fat i hende og trykkede hende tættere ind til sig så hendes barm ramte hans brystkasse. ikke langtid efter rullede han rundt så han sad over hende, stadig imens de kyssede og lod tungerne lege sammen. med nogle rolige hænder undersøgte han hendes overkrop imens han lod fingrene nusse hendes hud. han lod deres læber skilles ad med få milimeter "smukke ulv du har en fantastisk krop" hviskede han mod hendes læber, hvorfeter han let nappede hende i underlæben. han kunne mærke lysten til hende steg mere og mere og fornemmelsen af hendes bløde hud under sine fingre gav ham blot mere lyst. hendes unge krop, det hvide hår og de interessante og fangene røde øjne. han havde ikke set det den første gang de havde mødtes men nu mere han havde været sammen med hende nu mere lagde han mærke til hendes skønheder i større grad. hun havde ham efterhpånden i sin magt.
Tilbage til toppen Go down
Phoenix
First Class.
First Class.
Phoenix


Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) .
Race : Varulv
Navn. : Phoenix eller Pyra
Alder : 18
Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen)
Bosted : Her og der alle vejne
Partner. : Hvad skal jeg med sådan en?
Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist
Antal indlæg : 2578
Reputation : 12
Join date : 14/09/13

[Afsluttet] Kaotiske liv mødes ofte ved kaotiske tilfælde(Phoenix + Demian) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] Kaotiske liv mødes ofte ved kaotiske tilfælde(Phoenix + Demian)   [Afsluttet] Kaotiske liv mødes ofte ved kaotiske tilfælde(Phoenix + Demian) - Page 4 Icon_minitime23/11/2013, 21:57

Da han rørte hendes bryst, mærkede hun en underlig varme. Hun smilede sødt og sukkede blidt. Hvis hun ikke allerede lå ned, ville hun være faldet bag over.
Et lille suk undslap hendes læber da hans tunge mødte hendes. Igen bredte sig en underlig varme. En tanke fløj igennem hendes hoved.
’Er du sikker på at du vil det? er det ikke ret dumt det her? Du er svag… du er slap… tag så og fjern dig fra ham… Han spille bare at han kan lide dig, for at få fadt i Ellie.’ et kort øjeblik stoppede hun alle bevægelse… men genoptog hurtigt snaveriet.
Hun smilede svagt mod hans læber, da hun mærkede hans fingre mod hendes buksers åbning. Et nydende suk lød fra hende. Hun kunne godt lide ham, især den måde han behandlede hende på. Roligt og med respekt.
Hun fik et lille chok da han rullede rundt, så han var oven på hende. Hun fortsatte snaveriet og smilede roligt da han undersøgte hendes overkrop. Hans hænder rørte overalt. Der var ikke et sted hvor han ikke havde rørt hende.
Hun smilede blidt med lukkede øjne til ham. ”Jah, jeg ved at jeg har en dejlig krop.” spandt hun kælent. den blide nappen i hendes læber, fik hendes lyst til at stige i en grad mere. ”For fanden Demian.” Mumlede hun sødt. ”Nu er det dig der trykker på mine knapper.” hun sukkede og lod sine hænder glide fra hans nakke ned til hans bryst. ”Skal vi?” Spurgte hun frækt og åbnede sine øjne for at se på ham.
Hun havde lyst… en stor lyst til ham. Roligt lod hun sine hænder glide op til hans skuldre og smilede til ham. ”Jeg vil gerne.” Sukkede hun blidt og trak ham ned til sig så hendes læber var ved hans øre. ”Hvad med dig, søde?” hun nappede ham en anelse hårdt i øret og kyssede det bagefter.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Afsluttet] Kaotiske liv mødes ofte ved kaotiske tilfælde(Phoenix + Demian) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] Kaotiske liv mødes ofte ved kaotiske tilfælde(Phoenix + Demian)   [Afsluttet] Kaotiske liv mødes ofte ved kaotiske tilfælde(Phoenix + Demian) - Page 4 Icon_minitime23/11/2013, 22:17

Demian havde undret sig lidt over hun pludsleig var gået i stå, men de han bar havde genoptaget snaven, havde han ikke lagt mere i det. et skævt smil tegnede sig over hans læber over hendes kommentar. det var da kun godt hun var bevidst om sin egen skønhed. han var også selv bevist om han så godt ud, det gjorde vel de passede godt sammen.
endelig avde han fundet en knap han kunne trykke på. gøre en smule gengæld, mod denne smukke ulvs tidligere handlinger. han knurrede kælent og slap let hendes læbe, hvorefter han kyssede op af hendes hals med små nap ind i mellem.han slikekde sig roligt over overlæben da hun sagde hunhavde lyst. så var de to. hanhavde i den grad lyst. han lyttede til hendes hvisken i øret og knurrede nydelses fuld. hendes stemme så tæt på på den måde mmh det satte alle lyster igang. den hårde nap efterfuldt af kysset "mmh smukke ulv jeg har mere en lyst" hviskede han mod hendes øre med den kælen hæse stemme. kort efter rejste han sig op, knappede de sidste knapper op fra frakken og smed den på gulvet, hvorefter han trak den unge varulvs trusser af. det var tydeligt at se på hans private del at han var tændt og havde lyst. han var rimelig godt udstyrret mellem benene. roligt lagde han sig henover hende imens han spredte hendes ben, så han lå mellem hendes ben dog uden at trænge ind i hendes blottede underliv. han kyssede hende kælent omkring brysterne og havde sin ene hånd ned ved hendes underliv. han havde lodet en finger finde frem til hendes klitoris og nulrede den pirrene med fingrene. han vilel være iskker på hun var våd nok før han ville trænge op i hende og måske også drille hende en smule. imens han pillede ved hendes klitoris havde hans tunge fundet vej til hendes nippel som han pirrene legede med, med sin tunge.
Tilbage til toppen Go down
Phoenix
First Class.
First Class.
Phoenix


Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) .
Race : Varulv
Navn. : Phoenix eller Pyra
Alder : 18
Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen)
Bosted : Her og der alle vejne
Partner. : Hvad skal jeg med sådan en?
Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist
Antal indlæg : 2578
Reputation : 12
Join date : 14/09/13

[Afsluttet] Kaotiske liv mødes ofte ved kaotiske tilfælde(Phoenix + Demian) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] Kaotiske liv mødes ofte ved kaotiske tilfælde(Phoenix + Demian)   [Afsluttet] Kaotiske liv mødes ofte ved kaotiske tilfælde(Phoenix + Demian) - Page 4 Icon_minitime24/11/2013, 12:54

Imens Demian nappede hende ned ad halsen sammen med nogle kys, kunne hun mærke spændingen i maven.
Den hæse klang fra hans stemme satte flere følelser i gang i hende. Et lille smil dannedes om hendes mund da han direkte sagde han ville.
Hun så op på ham da han fjernede sig fra hende. Et kort øjeblik troede hun at han fortrød, men da han knappede frakken op og smed den på gulvet, smilede hun sødt.
Han så godt ud, bedre end før. Roligt betragtede hun ham da han trak hendes bukser og trusser af. Da han så spredte hendes ben og lagde sig i mellem, sukkede hun nydende. Varmen og vægten fra ham, gav hende en smule energi. Hans læber mod hendes bryst fik hende til at føle sig, som i den 7. himmel. Det hele summede i hendes krop, trangen til bare at have ham, blev større og hendes krop summede efter ham.
Imens han slikkede hendes bryst, lukkede hun øjnene og nød at han forkælede hende. ”Var det, det her du mente da vi mødtes?” spurgte hun drillende og nussede ham i håret.
Hvis hun havde fået af vide at det ville ende sådan her, havde hun grinet… det ville aldrig have faldet hende ind at hun ville have sex med ham.
’I er ikke beskyttet… ‘ lød en stemme i hendes hoved. Det var sandt, hun spiste ikke p-piller, den luksus havde hun ikke. ”Bliver sku nød til lige at stoppe dig.” Mumlede hun roligt og trak hans ansigt op så hun kunne se det. ”Jeg skal fandeme ikke have en eller anden hvalp. Så med mindre du har en pakke kondomer gemt i din jakke, bliver der ingen sex.” hun så på ham med blide øjne og kunne næsten ikke stå for ham, men hun ville ikke være mor i en alder af 16… det ville hun bare ikke. ”Jeg tror der var en pakke nede på badeværelset.” hun smilede roligt og så på ham med store røde øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Afsluttet] Kaotiske liv mødes ofte ved kaotiske tilfælde(Phoenix + Demian) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] Kaotiske liv mødes ofte ved kaotiske tilfælde(Phoenix + Demian)   [Afsluttet] Kaotiske liv mødes ofte ved kaotiske tilfælde(Phoenix + Demian) - Page 4 Icon_minitime24/11/2013, 13:41

Demian hørte godt drillende spørgsmål og nappede hende let på siden af brystet, hvorefter han igen legede kælent med ehdnes nippel. han havde nok mente i det hele taget at forkæle, men dette var da en del af det. han mærkede så hun træk han ansigt op til hendes og langsomt stoppede han også med at pille ved hendes underliv. først troede han hun havde skiftet mening og ikke havde lyst alligevel, men da han hørte hendes kommentar så han hurtigt mod sin frakke. problem. han skulle hellere ikke nyde noget af at skulle have en hvalp. det var han slet ikke klar til. han flyttede så blikket på hende igen og nappede hende i underlæbet "Mmh.." brummede han imens han betragtede hendes store røde øjne. badeværelset. han slap hendes underlæbe og lod to fingre trænge op i hende imens han kyssede hende ned af kinden "jeg kigger" mumlede han mod hendes hud og lod sine fingre mærke hendes indre lidt imens han kyssede hende videre ned over overkroppen, til han nåede til hendes underliv. let flyttede han sine fingre og så op på hende med et drillende blik, hvorefter han kyssede hende ved underlivet helt forsigtigt så det kun var til et pirre hende "jeg skynder mig.." sagde han så kælent, hvorefter han rejste sig helt op og med nogle måske lidt sjove spring i sin løb, løb ned af trappen ned til badeværelset. han havde ikke kondomer.. sådan noget ejede han ikke. i hans kobbel var de fleste af hunnerne på p-piller. han roede hurtigt badeværelset igennem, da han ikke ville havde denne chance skulle forsvinde. han havde lyst til den unge ulv og det ville han ikke kæmpe imod. han fandt pakken og løb op på værelset "fandt dem" sagde han roligt og gik hen til hende imens han åbnede pakken. han var ikke van til at arbejde med kondomer, men med lidt held fik han Kondomet på, hvorefter han igen lagde sin hen over hende "sådan smukke ulv.. og for at svare på dit spørgsmål.. dette er en måde at forkæle dig på.. og en forkælelse din smukke krop fortjener" knurrede han mod hendes øre og nappede hende i øre flippen og videre ned over halsen. nu ville han selv ikke vente mere, så han tjekkede kælent med fingrene om hun stadig var våd, hvorefter han lod sig trænge op i hendes underliv. godt nok tog kondomet lidt følelse fra det, men han kunne sagtens mærke hendes indre og nød varmen og fornemmelsen. han fyldte hende godt ud og mærkede tydeligt hvordan hendes underliv lukekde tæt om hans lem.
Tilbage til toppen Go down
Phoenix
First Class.
First Class.
Phoenix


Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) .
Race : Varulv
Navn. : Phoenix eller Pyra
Alder : 18
Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen)
Bosted : Her og der alle vejne
Partner. : Hvad skal jeg med sådan en?
Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist
Antal indlæg : 2578
Reputation : 12
Join date : 14/09/13

[Afsluttet] Kaotiske liv mødes ofte ved kaotiske tilfælde(Phoenix + Demian) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] Kaotiske liv mødes ofte ved kaotiske tilfælde(Phoenix + Demian)   [Afsluttet] Kaotiske liv mødes ofte ved kaotiske tilfælde(Phoenix + Demian) - Page 4 Icon_minitime24/11/2013, 14:12

Da han nappede hende i underlæben mærkede hun en kilden i maven. Han blev åbenbart ved med at trykke på hendes knapper, og det hjalp da heller ikke da han stak to fingre op i hende. Hun sukkede svagt og lukkede nydende øjnene.
Imens han kyssede hende ned over kroppen, mærkede hun en sitren i fingrene. ’for fanden, tag mig nu bare!’ skreg hendes hjerne. Hun sukkede blidt og nydende da han trak fingrene ud af hende og kyssede hende forsigtigt. ”Skynd dig…” mumlede hun sødt og så efter ham. Hun grinede ad hans så spring. Han lignede jo et føl der lige var kommet på forårs græs.
Da hun kunne høre at han var et godt stykke nede af trappen rejste hun sig hurtigt op og flyttede det tøj der var på sengen, og skubbede det der lå på gulvet væk.
Roligt lagde hun sig på sengen igen og kunne høre ham komme op ad trappen. Et bredt grin landede på hendes læber da hun så ham komme kondomet hen over hans lem. ”Det er vidst ikke noget du gør dig i var?” drillede hun og mærkede hans vægt oven på hende.
Hun lyttede roligt til hans stemme nær hendes øre. ”Viser du mig begge dele?” mumlede hun sødt og nød at han nappede hende i øret og ned over halsen. Det var som om at en lille varme blev spredt over hendes hals, der hvor han nappede hende.
Hun stønnede svagt da han lod en finger glide ned mellem hendes ben og trængte ind i hende. Hun sukkede blidt og lagde sine ben om hans hofter. Der efter trykkede hun sin krop ind mod hans. Varmen fra ham tændte hende lidt mere.
Hun lage armene om hans nakke og nussede ham i håret med den ene hånd. Forsigtigt trykkede hun læberne mod hans og åbnede let sin mund og lod sin tunge smage på hans læber.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Afsluttet] Kaotiske liv mødes ofte ved kaotiske tilfælde(Phoenix + Demian) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] Kaotiske liv mødes ofte ved kaotiske tilfælde(Phoenix + Demian)   [Afsluttet] Kaotiske liv mødes ofte ved kaotiske tilfælde(Phoenix + Demian) - Page 4 Icon_minitime24/11/2013, 14:34

Demian smilte skævt og nikkede roligt "jep.. om du vil det eller ej så vil jeg forkæle sig på alle mulige måder" sagde han drillende med hendes øre og nappede ned af hendes hals. hendes kommentar om kondomet havde fået et smil på hans læbe. han var ikke van til dem og de var bøvlede efter hans mening.. man kunne jo ikke være perfekt til alt. men det var da godt hun kunne tage det pænt. han mærkede hendes ben om sig og begyndte roligt at bevæge sit lem inde i hende. han lod sig komme helt ind i hende så dybt han kunne med nogle rolige, små tunge stød. så det hverken var hårdt eller for let. han vidste jo endnu ikke hvad hun var til, så det skulle han jo lige undersøge. han nød at mærke hendes varme krop mod sin og mærke hendes slanke hænder nusse hans hår igennem. han kyssed med i det han mærkede hendes bløde læber mod sine igen og åbnede let munden for at lade deres tunger lege og danse sammen igen. han lod sig støde ind i hende lidt hurtigere og satte med mellemrum farten mere op, dog så han stadig støtte dyb ind i hendes indre og kunne mærke hele hendes indre hærlighed. han lod efterhånden også stødene blive hårde. dog var han meget opmærksom på at det ikke skulle blive ubehageligt for Phoenix. men han ville ikke holde sig tilbage, derfor lod han sig støde ind i hende med en god hurtigt fart og med nogle gode dybe stød med lit kraft så det kunne mærkes, dog så det ikke ville gøre ondt.
Tilbage til toppen Go down
Phoenix
First Class.
First Class.
Phoenix


Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) .
Race : Varulv
Navn. : Phoenix eller Pyra
Alder : 18
Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen)
Bosted : Her og der alle vejne
Partner. : Hvad skal jeg med sådan en?
Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist
Antal indlæg : 2578
Reputation : 12
Join date : 14/09/13

[Afsluttet] Kaotiske liv mødes ofte ved kaotiske tilfælde(Phoenix + Demian) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] Kaotiske liv mødes ofte ved kaotiske tilfælde(Phoenix + Demian)   [Afsluttet] Kaotiske liv mødes ofte ved kaotiske tilfælde(Phoenix + Demian) - Page 4 Icon_minitime24/11/2013, 15:37

”Det skal du ikke sige to gange.” sagde hun stille og strakte hals da han nappede hende.
Da han begyndte at bevæge sig over hende smilede hun roligt. Det var lidt for blødt for hende, men en god begyndelse. Hun nød at han lavede alt arbejdede og at hun bare lå og nød det.
Da han bød hendes tunge op, følte hun sig hel. Det var lækkert at have en som kunne lide hende, og det var rart at hun kunne lide ham. Hun havde kun engang før prøvet frivilligt at gå med til sex, men sådan lå det altså.
Hun skubbede tankerne væk og koncentrerede sig og Demian. Den ekstra fart der kom på fik hende til at stønne svagt. Hun kunne lide når det var hårdt. Det skulle ikke være det sukker søde pis. Hun smilede og snavede mere ihærdigt med ham.
Hendes hænder gled ned i nakken på ham og nussede hans nakke og hals. De lavede små cirkler og masserede lidt.
Da stødende så blev lidt hårde smilede hun nydende og brød deres kys. ”Du skal ikke holde dig tilbage. Jeg kan lide det hårdt.” det sidste tilføjede hun med en blid undertone. Roligt nappede hun i hans hage og bevægede sig stille hen mod hans øre. Da hun nåede hen til øret hviskede hun roligt. ”For fanden hvor er du skøn.” hun lod sine tænder strejfe hans kind og nappede ham derefter i øreflippen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Afsluttet] Kaotiske liv mødes ofte ved kaotiske tilfælde(Phoenix + Demian) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] Kaotiske liv mødes ofte ved kaotiske tilfælde(Phoenix + Demian)   [Afsluttet] Kaotiske liv mødes ofte ved kaotiske tilfælde(Phoenix + Demian) - Page 4 Icon_minitime24/11/2013, 15:50

Da han hørte det svage støn kunne han regne ud hun vidst kunne holde til det. så han forsatte i den gode fart og snavede mere og mere intenst med. han lod stødene blive hårde og hårde og i takt med det hurtigere og hurtiger. hun skulle ikke sige at hun kunnelide det hårdt mere en engang. hvis hun kunne lide det sådan ville han ikke holde noget tilbage. det lette massage hun gav ham i nakken imens, var faktisk meget rart. han nød hendes stemme så tæt på og det fik ham til at støde endnu hårde ind i hende. hendes nap i øreflippen vækkede mere og mere hans lyst. han flyttede så hovedet lidt fra hendes og fik ført hendes ben op så de støttede mod hans overkrop og skulder så når han støtte ind i hende, at han kunne komme længere ind og ramme hendes g punkt bedre. han holde fat i hendes hofter og lod de hurtigere hårde stød, støde helt ind i hende. han holde sig bestemt ikke tilbage og han kom da også med nogle nydelses lyde. han nød det jo også en hel del. han havde aldrig været seksuel med en han faktisk kunne lide, på den måde han kunne lide Phoenix.. det havde for ham været af ren kedsomhed ellers. men dette var af ren lyst til hendes krop og af sit begær til hende. derfor lagde han også en del mere i det.
Tilbage til toppen Go down
Phoenix
First Class.
First Class.
Phoenix


Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) .
Race : Varulv
Navn. : Phoenix eller Pyra
Alder : 18
Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen)
Bosted : Her og der alle vejne
Partner. : Hvad skal jeg med sådan en?
Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist
Antal indlæg : 2578
Reputation : 12
Join date : 14/09/13

[Afsluttet] Kaotiske liv mødes ofte ved kaotiske tilfælde(Phoenix + Demian) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] Kaotiske liv mødes ofte ved kaotiske tilfælde(Phoenix + Demian)   [Afsluttet] Kaotiske liv mødes ofte ved kaotiske tilfælde(Phoenix + Demian) - Page 4 Icon_minitime24/11/2013, 21:16

Da han flyttede hendes ben så de lå op ad hans overkrop. Hun stønnede roligt og i takt med hans stød op i hende.
Hun kunne lide det mere og mere. Men minder om bag gyder og flere mænd, dukkede op bagerst i hendes hukommelse. Et kort øjeblik sortnede det hele for hende. Hun lukkede øjnene og prøvede at nyde det der skete lige nu. Da hun åbnede dem igen, var det ikke Demian… ’nej, nej, nej.’ Hun så på ham og sank. ”Flyt dig! Kom væk fra mig!” skreg hun ad ham og flyttede sig panisk væk. Panikken stod ud af hendes øjne, hvad skulle hun gøre?! Hurtigt tog hun fadt i dynen og viklede sig ind i den. Så hun næsten var beskyttet.
Med rædslen malet i ansigtet så hun på ham. ”Du holder dig væk.” Mumlede hun svagt og så kun manden som tidligere i hendes liv havde voldtaget hende.
Hun så ned på sine hænder og lagde mærke til at de rystede. ”Oh fuck.” mumlede hun og lukkede øjnene. ’det er bare en drøm… det er bare en drøm.’ Gentog hun for sig selv og åbnede øjnene. Denne gang sad Demian foran hende. ”Undskyld.” hun kunne mærke tårerne presse på. Et kort øjeblik ønskede hun at hun ikke havde reageret som hun havde gjort. ”undskyld, Demian, men jeg så…” hun stoppede sig selv og sukkede tungt. Roligt satte hun sig op, men stadig med dynene omkring sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Afsluttet] Kaotiske liv mødes ofte ved kaotiske tilfælde(Phoenix + Demian) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] Kaotiske liv mødes ofte ved kaotiske tilfælde(Phoenix + Demian)   [Afsluttet] Kaotiske liv mødes ofte ved kaotiske tilfælde(Phoenix + Demian) - Page 4 Icon_minitime24/11/2013, 22:42

Demian fik lidt af et chok da hun pludselig skreg op og flyttede. han bukkede en smule sammen da hun flyttede sig så hurtigt da det ikke ligefrem var særlig rart. dog var det der påvirkede ham mest var panikken i hendes øjne. han satte sig ned og holde afstand til hende som hun havde bedt ham om. han anede ikke hvad han skulle gøre, om han skulle gå. hvad havde han gjort forkert? han hørte så hendes undskyld og lagde hovedet let på skrå. han rykkede forsigtigt tættere på hendeimens han nogenlunde prøvede at dække hans mere private sted "hvad så du? gjorde jeg noget forkert?" spurgte han roligt dog med en undertone af bekymring. han fik sat sig tættere på hende og lagde let en hånd på hendes kind, hvorefter han lod de krystal blå jne så roligt ind i hendes tårefyldte røde øjne. han forstod ikke hvad der lige var sket, om det var noget han havde gjort eller hvad? han sukkede så let og fik taget Kondomet af hvorefter han smed det fra sig og satte sig helt hen til hende. han regnede ikke rigtig med de skulle mere, ikke når hun havde det på den måde. han tog forsigtigt fat om hende og dynen og træk hende ind til sig imens hun stadig var i dynen. roligt buttede han hende mere ind tli sig og kyssede hende let på håret for et berolige hende. han anede ikke hvad han skulle sige, men det bekymrede ham hun pludselig kunne gå i panik på den måde.
Tilbage til toppen Go down
Phoenix
First Class.
First Class.
Phoenix


Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) .
Race : Varulv
Navn. : Phoenix eller Pyra
Alder : 18
Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen)
Bosted : Her og der alle vejne
Partner. : Hvad skal jeg med sådan en?
Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist
Antal indlæg : 2578
Reputation : 12
Join date : 14/09/13

[Afsluttet] Kaotiske liv mødes ofte ved kaotiske tilfælde(Phoenix + Demian) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] Kaotiske liv mødes ofte ved kaotiske tilfælde(Phoenix + Demian)   [Afsluttet] Kaotiske liv mødes ofte ved kaotiske tilfælde(Phoenix + Demian) - Page 4 Icon_minitime25/11/2013, 07:43

Imens han spurgte hende, prøvede hun at finde sammen hænge. ”Du gjorde ikke noget forkert… det du gjorde var mere end rigtigt.” hun smilede svagt og trykkede sit ansigt imod hans hånd. Bevidst ignorerede hun hans første spørgsmål. Hun vidste ikke helt selv hvad det var som hun så, men hun havde en idé om det.
Hun lukkede øjnene og prøvede at finde hoved og hale i det der lige far sket med hende. Men da Demian trak hende ind til sig glemte hun alt. Roligt lod hun en finger glide hen over hans overarm og sukkede tungt. ”Undskyld… Jeg er bare ikke helt mig selv lige nu… eller det har jeg ikke været i et stykke tid, men ar… ved du hvad jeg mener?” hun flyttede sit hoved og betragtede ham lidt. ”Okay, jeg skal have noget fisk luft.” hun puffede til ham og viklede sig ud af dynen. Roligt hoppede hun ned og tog sit tøj på igen. ”Vil du med? Så kan vi tænke på noget andet.” hun smilede svagt og gik baglæns hen mod døren så hun kunne se ham og hans reaktion.
Da hun nåede døren vendte hun rundt og smuttede ned ad trappen. Hun satte kurs mod ydre døren og åbnede den op.
Solen stod nogenlunde højt på himmelen. Hun gik uden for og mærkede solen trænge ind i hendes hud. ”Bare de dimser er væk.” mumlede hun og satte sig ned foran huset.
Hun lænede hovedet mod muren og lukkede øjnene for at slappe af. Længere ude i det fjerne kunne hun høre stemmer. ’hvad i?’ tænkte hun og rettede sig op, dog stadig med lukkede øjne. Det var mænd… men der var enkelte kvinde stemme blandt. De snakkede om den fangst de havde fået. ’Hvilken fangst?’ hun lyttede mere intenst og fangede ordet: Slaver. ”De er her endnu…” forsigtigt rejste hun sig op og spejdede ud i horisonten. ”Hvor langt væk er de?” mumlede hun for sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Afsluttet] Kaotiske liv mødes ofte ved kaotiske tilfælde(Phoenix + Demian) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] Kaotiske liv mødes ofte ved kaotiske tilfælde(Phoenix + Demian)   [Afsluttet] Kaotiske liv mødes ofte ved kaotiske tilfælde(Phoenix + Demian) - Page 4 Icon_minitime26/11/2013, 21:16

Demian smilte lidt af det han sagde. det var da godt hun kunne lide det og han gjorde noget rigtigt, men han lagde godt mærke til hun undveg hans første spørgsmål. dog tog han det ikke op igen. han holdte hende ind til sig og lyttede til det hun sagde med en tænksom minde "jeg forstår.. bare slap af jeg kraver intet af dig så du behøver ikke undskylde" sagde han roligt og betragtede hende med et roligt varmt blik med et beroligene smil. han slap hende da hun puffede til ham og sad og betragtede hende lidt imens hun tog tøj på. han rejste sig så op og tog bukserne hun havde fundet til ham på "jeg vill gerne med" sagde han med et roligt smil imens han trak sin frakke på. hun virkede som om hun havde travlt. da hun smuttede ned af trappen sukkede han stille og kørte en hånd igennem det snehvide hår "hvad har du roddet dig ind i? du burde ikke lade dine følelser tage over på denne måde" mumlede han til sig selv, hvorefter han gik ned af trappen. han så lidt efter hende imens han selv gik ind i stuen og tog sit bælte med sværdet hængende i på. me drolig skridt gik han ud til Phoenix og så hun spejdede rundt. det fik ham på dubberne, så han tog en dyb indånding for at få færden af det hun havde opdaget. han fangede duften af Slaverhandler. eller de slavehandler der havde hærget byen "du har intet våben.. fin dig et våben" sagde han roligt og så hen på hende med et varmt blik. han gik roligt hen til hende og strøg hende over kinden "måske en lille kamp kan få tankerne til at forsvinde" sagde han med det varme smil og så dybt ind i hendes røde øjne. han var godt nok ikke meget til at kæmpe for sjov, men disse slavehandler kunne finde dem og det var bedre at udrydde dem før der blev problemer.
Tilbage til toppen Go down
Phoenix
First Class.
First Class.
Phoenix


Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) .
Race : Varulv
Navn. : Phoenix eller Pyra
Alder : 18
Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen)
Bosted : Her og der alle vejne
Partner. : Hvad skal jeg med sådan en?
Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist
Antal indlæg : 2578
Reputation : 12
Join date : 14/09/13

[Afsluttet] Kaotiske liv mødes ofte ved kaotiske tilfælde(Phoenix + Demian) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] Kaotiske liv mødes ofte ved kaotiske tilfælde(Phoenix + Demian)   [Afsluttet] Kaotiske liv mødes ofte ved kaotiske tilfælde(Phoenix + Demian) - Page 4 Icon_minitime26/11/2013, 23:02

DA han kom ud reagerede hun svagt, ved at give et forskrækket hop fra sig. 'på et eller andet tidspunkt...' hurtigt rystede hun tanken vær fra sig og lyttede til ham. Våben. Hun ønskede sig ikke andet. Da han strøg hende over kinden smilede hun roligt og så ind i de blå øjne. "lad mig se hvad jeg kan finde, og du våger på at begynde uden mig." sagde hun drillende og kyssede ham hurtigt på munden, hvor efter hun forsvandt ind i huset.
"våben, våben, våben.... Hvor fanden kan man have sådan noget henne?" hun sukkede og tænkte sig om. "en skuffe som ville være nem at komme til." hun åbnede alle skabe og fandt roligt ting til et mindre våben.
Efter nogle minutter havde hun fundet alle delene samt et magasin. "et skyde våben sådan." hun grinede for dig selv og samlede rutineret våbnet.
Efter ca. 5 minutter var hun ude ved Demian igen. "der var fandem dele over hele køkkenet... Normalt ville jeg bare have den på mig." hun smilede og tog et ladegreb. Hurtigt tjekkede hun våbnet og så op på Demian. "okay, jeg er sådan set klar. skal vi have det sjovt?" spurgte hun drillende og satte i let løb, og skjulte sig bag de ødelagte huse.
'rolig, du koncentrere dig bare om at gøre det du kan lige nu... Slap af og fokuser.'hun lavede en facade hvor den glade pige blev skjult og den hårde militær tøs viste det hun var bedst til, at dræbe.
Phoenix smilede ondt og bevægede sig lydløst gennem murbrokker, tagsten og andre ting hun ikke lige lagde mærke til.
Da hun kunne begynde at opfange deres stemmer og samtale. Sigtede hun og skød. Den første kugle ramte helt forbi. 'du tjekkede ikke en gang våbnets skud... Hold kæft hvor er jeg dum... Idiot.' tænkte hun og så hvordan mennesker og væsner klar gjorde beskyttelse og våben.
'ny post.' hurtigt fandt hun et andet sted højre oppe. Hun sigtede og skød. En mand blev ramt i armen og brokkede sig kraftigt. 'satans...' hun sigtede igen og affyrede. Hun ramte en kvinde i låret. Kvinden kastede sig ned på jorden og bandede højt.
Phoenix hoppede ned fra hendes post og bevægede sig langsomt frem mod dem, beskyttet af en rasterende væg.
Hun hørte et skud, og endnu et, og endnu et. 'for fanden. I aner ikke hvor jeg er.'tænkte hun og fandt et lille hul i væggen. Hun kiggede igennem hulet og satte der efter pistolen ind i hulet og skød. Den ramte intet. 'hvad i?'hun bandede indvendigt og bevægede sig frem igen.
Hun smilede roligt og lavede en fejl... Uden at have lagt mærke til det, havde hun bevæget sig ind i en blindgyde.
Hun så sig om og rystede på hovedet, men da hun vendte sig om, stod to mænd og pejede på hende med to pistoler.
"hey,har jeg ikke set dig før? Du stak af fra os igår... Eller den tøs havde noget andet tøj og hun havde mørkt hår. Men jeg er sku sikker på at du er hende." han smilede ondt og gik frem mod hende. Phoenix stod ubevægelig og ventede på at han gjorde noget, så hun kunne forsvare sig. Da manden var ca. En meter fra hende, smilede hun og løb frem mod ham. Hurtigt knyttede hun næven og hamrede den knyttede hånd ind i siden på hans hoved. Hand faldt ned på jorden med et bump. Hun smilede svagt og så over på den anden mand. "skal du også have en tur, eller hvad?" hun grinede ondt og hørte et skud komme bagfra hende.
Hun mærkede sit ben begynde at syrre til og der efter blive helt slapt. Følelsen bredte sig til hele hendes krop.
Hun sank sammen og mærkede hendes øjne blive tunge og gled i. Jorden føltes kold, mod hendes bare hud. Hun prøvede at råbe efter Demian, men det var som om hun ingen tunge havde, eller at hun havde glemt hvordan man snakkede. Det sidste hun kunne mærke var; ræb som blev bundet om hendes hænder og fødder.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Afsluttet] Kaotiske liv mødes ofte ved kaotiske tilfælde(Phoenix + Demian) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] Kaotiske liv mødes ofte ved kaotiske tilfælde(Phoenix + Demian)   [Afsluttet] Kaotiske liv mødes ofte ved kaotiske tilfælde(Phoenix + Demian) - Page 4 Icon_minitime26/11/2013, 23:42

Demian grinte lidt over det hun sagde og nød det korte kys. han så efter hende med et roligt dog muntert smil på læben. hun havde ikke noget at bekymre sig om han havde ikke tænkt sig at starte uden hende. han lyttede dog meget opmærksomt efter hvor de var og prøvede at finde ud af hvor mange de var.. hvad han kunne dufte af forskellige dufte var der en hel del. han så mod Phoenix da hun kom ud igen med et skyde våben. han smilte skævt og trk let hans sværd. han så lidt mod huset. der var stadig ting hun ikke vidste.. han flyttede blikket hen på hende. hun behøvede nok heller ikke vide mere. han snuste dybt ind "lad os gøre det" sagde han roligt og fulde med hende, dog lod hans sig skiilde fra hende ret hurtigt da det var bedre at dele sig op. det var det hvertfald i hans hoved. dog sørgede han for han havde styr på hvor hun var. hendes ustabile skud undrede ham lidt. han vidste godt nok ikke hvor god hun var med våben som sådan, men han regnede med at hun da havde et form for talent. men hun havde slevfølgelig også meget at tænke på, så det forstyrrede måske.
Demian selv havde fundet frem til et skjulde sted og så på gruppen. han så den splitte sig op og nogle gik i retningen af Phoenix. han sukkede stille med et roligt smil på læben, hvorefter han lod sit skjold omringe ham og gik frem fra skjulet. den anden del af gruppen opdagede ham med det samme og begyndte at beskyde ham. men hvert et skud prallede af på hans kraftfælt og de stoppede med at skyde i forundring. han satte så i løb med dem med sværdet hævet og i det han var 1 meter fra dem lod han kraftskjoldet forsvinde så han kunne gøre skade på hans modstandere. endte med et stå mellem dem og fik med en ordenlig stor kontrol skæret flere svage punkter over ved den lille gruppe så de faldt til jorden og ikke kunne bevæge sig. han stirrede lidt ned på dem.. der manglede en. han så hurtigt rundt for at få øje på den manglende fjende. han efterlod de sårede modstander til at ligge og bløde til deres død da de ikke ville kunne bevæge sig. han snuste grundigt igennem og lyttede til hver en lyd. han havde færden af ham der manglede men der var noget underligt ved den. han luntede videre igennem byen og ledte da han så to der bar på Phoenix. han knurrede vredt og hævede sværdet klar til at angribe, da han mærkede et prik i nakken og langsomt kunne mærke hvordan hans krop lukkede ned en efter en, hvor han til sidst landede på jorden. hans blik var sløret, men han kunne stadig ane Phoenix komme tættere på da mændene bar hende hen til ham og den manglende modstander der havde tricket Demian "smukke ulv.." mumlede han bøglet da det der havde stikket ham i halsen fuldstændig fjernede hans kontrol over hans krop.
Tilbage til toppen Go down
Phoenix
First Class.
First Class.
Phoenix


Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) .
Race : Varulv
Navn. : Phoenix eller Pyra
Alder : 18
Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen)
Bosted : Her og der alle vejne
Partner. : Hvad skal jeg med sådan en?
Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist
Antal indlæg : 2578
Reputation : 12
Join date : 14/09/13

[Afsluttet] Kaotiske liv mødes ofte ved kaotiske tilfælde(Phoenix + Demian) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] Kaotiske liv mødes ofte ved kaotiske tilfælde(Phoenix + Demian)   [Afsluttet] Kaotiske liv mødes ofte ved kaotiske tilfælde(Phoenix + Demian) - Page 4 Icon_minitime27/11/2013, 08:14

De mænd der havde båret Phoenix hen mod resten af deres bemanding, smed hende hen ad jorden. Phoenix som var ved at komme sig i hovedet brokkede sig svagt. ”jeg er ikke en sæk med mad!” mumlede hun og så hen mod en skikkelse med snehvidt hår. ’Demian!’ med et blev hun helt klar i hovedet, men hendes krop ville ikke lystre. Hun så hen mod ham og kunne mærke vreden og ulven ligge lige under huden. ”Hold jeg fra ham…” hvæsede hun og så igen hen på mændene.
Hold kæft!” råbte han og tårnede sig op over hende. ” Du taler ikke til os med mindre du bliver spurgt! Er det forstået?” han hev hende op og stå, ved at hive hende hårdt i håret.
Hun bed tænderne samme, og lavede en flænge i læben for ikke at skrige af smerte. Hun nikkede besværet. ” Klogt.” han slap hende og hun sank sammen på jorden. ’Demian? Sig du ikke er død… please.’ Bad hun og vendte opmærksomheden mod en anden mand som var på vej hen mod hende. Uden videre snak, trak han hende op til sig og kastede hende hen over skulderen.
Tag ham med, han kan vel give nogen mønter eller to, men sørg for at han er bundet ordentligt.” to andre mænd gik over og bandt hans hænder og fødder sammen, hvorefter de tak ham med.
Phoenix sukkede svagt og kiggede ned. Hvor ville hun gerne have at de var tilbage på værelset, og bare hygge… hun skulle have fortalt hvad hun så…

Efter det der føltes som en lille time, kunne Phoenix begynde og mærke hendes fingre og fødder. Hun prøvede at vrikke med sine tær og fingre. Bedøvelsen var ved at fortage sig. ’YES!’ skreg hun inderst inde.
Da de kom til noget der virkede som en base for slavehandlerne, blev Phoenix smidt ind i en bil. ”Hmpf!” hun mistede al hendes luft da hun ramte bunden. ’Fint, bring mig så Demian.’ Tænkte hun og håbede han blev ført hen til hende.
Godt, Phoenix, jeg ved hvem du er.” lyden af hendes navn fik hende til af krybe sammen. ” Hvad betyder den knægt for dig? Og hvem er han? Han må da være speciel siden at vi ikke må røre ham.” stemmen kom tættere på og til sidst så hun manden fra før. ”Jeg aner ikke hvad du taler om! Jeg kender ikke den dreng.” det gjorde ondt… hun ville ikke bringe ham i større fare end det han var i lige nu. ”Tossen, må være fulgt efter mig da jeg skød efter jer.” hun knyttede sine hænder og prøvede ikke at knække under for hendes følelser. ’tag dig sammen, du kender ham ikke en skid!’ ”var der ellers noget?” spurgte hun kækt og smilede sødt. ”Nah, men lad os se hvad Kuuma vil give for dig, eller militærmilitsen.” han forlod hende, men hun havde nu alligevel den fornemmelse af at der stak et eller andet under… hende og Demian var i fare, det vidste hun bare.
Imens han havde snakket var hendes arme begyndt at blive sig selv. Hun kunne bevæge dem og det samme galt hendes ben. ’fedest.’ Tænkte hun og vred sine hænder, så knuden blev løsnet. Da hun fik sine hænder fri. Smilede hun og så rundt. Det her var en militær bil… hvor fanden kom den her fra?! Hun lænede sig forsigtigt frem og begyndte at binde knuden op.
Efter et lille stykke tid, var hun fri fra ræbende. Hurtigt begyndte hun at lave et mindre våben ud af de to ræb-stumper.
Da hun havde lavet det, kiggede hun frem fra sit skjul og bevægede sig ud af vognen med hurtige skridt.
HUN STIKKER AF!” råbte en kvinde. ”Fuck.” mumlede hun svagt og kom op i fart og var lige glad med, om hun løb ind i nogen… hun skulle bare finde Demian… og det skulle være nu.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





[Afsluttet] Kaotiske liv mødes ofte ved kaotiske tilfælde(Phoenix + Demian) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] Kaotiske liv mødes ofte ved kaotiske tilfælde(Phoenix + Demian)   [Afsluttet] Kaotiske liv mødes ofte ved kaotiske tilfælde(Phoenix + Demian) - Page 4 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
[Afsluttet] Kaotiske liv mødes ofte ved kaotiske tilfælde(Phoenix + Demian)
Tilbage til toppen 
Side 4 af 6Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
 Lignende emner
-
» [Uafsluttet] Det her sker ofte (Elvolganta og Phoenix)
» [Uafsluttet] Ikke så godt planlagt(Demian + phoenix)
» [Uafsluttet] Wait what? Am I dreaming or? (Phoenix, Selena og Demian)
» Lad "modsætninger" mødes Dust
» Så mødes vi igen og med godt nyt - Adriana

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Andre områder i verden :: Andre områder i verden (Emnerne) :: Hovedvejene :: L.V. Road-
Gå til: