Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
[Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 5 Icon_minitime31/5/2017, 20:24 af Millicent
Admin Expressen #16


Hey Newworld , this is a ghost speaking



Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Kommentarer: 29
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
[Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 5 Icon_minitime6/6/2017, 15:25 af Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …


Kommentarer: 12

 

 [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma)

Go down 
3 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
ForfatterBesked
Diana
First Class.
First Class.
Diana


Ingame Titel: : Dukkeføren, tidligere leder af the Wolf Clan og moder Cloman.
Outgame Titel: : One of the first 10.
Race : Clomans
Navn. : Diana
Alder : 500 år
Evner/Classes. : beastcaller/sharman
Bosted : Skoven uden for Occulta
Tilhørende klan. : jeg var engang i en, men jeg vil aldrig vende tilbage til den slags
Partner. : Det er da noget være pjat, sådan noget er stærkt overvurderet.
Slaver. : nej tak jeg kan ikke drikke mere lige nu
Evt. bemærkninger. : Ned på knæ og tig om det, hvis du vil have mere kage.
Antal indlæg : 676
Reputation : 3
Join date : 04/12/12

[Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma)   [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 5 Icon_minitime6/8/2013, 19:33

Diana havde gengældt det kys han gav hende tidligere, og hun havde det sjovt med ham, da hun havde hoppet op på hans ryg. Han fik da også nogle kys på munden undervejs, men lyden af skud satte en stopper, for deres morskab da Diana så frem mod lyden, og kvinden pludselig kom rendene. Hun gemte sig bag dem, og efter hende kom soldaterne fra Occulta, som ville have pigen der åbenbart var dessertør, og måske ville hygge sig med Diana før de skred. Diana ville i den grad ikk høre på sådan noget lort, især når det kom fra sådan en skide Occulta soldat abe, så bare for den bemærkning skulle de straffes hårdt.

"Du blir stående, indtil du får andet af vide!" Hviskede hun beordrende til Kuuma, før hun let hoppede ned fra hans ryg, og gik med forførende skridt hen til soldaterne, mens hun vippede frækt i hofterne og sørgede for de havde god udsigt til hendes kavalergang, så de rigtig blev distraheret af hende.
"Hvad vil sådan nogle frække soldater, med min søde veninde?" Spurgte hun med en sukkersød og fræk stemme, mens hun nussede generalen på kinden "I vil vel ikke gøre min frække lille veninde, noget ondt vel? Jeg er ellers så glad for hende, især når hun og jeg leger i sengen! Hvis i lader hende være, får i lov at se på mens vi hygger oss, og så kan det være i får lov, til at tage oss begge 2!"

Hendes plan burde stå klart for Kuuma nu, for mændene stod nu og savlede over hende og tanken om hende, i en hed lesbisk agt med dessertøren som oss var ret lækker, og de kunne ikke andet end blive ved med at glo på Diana, da hun frækt gik hen til dessertøren, og hende med ud mellem Kuuma og soldaterne, og fik hende til at spille med, da Diana begyndte at snave med hende.

De 2 smukke piger, stod nu og snavede mens de legede med hinanden, og tog på hinanden og soldaterne var helt væk, i dette syn de slet ikke havde regnet med. Diskret så Diana på Kuuma, og lavede et håndtegn han burde forstå, nemlig håndtegnet for at han skulle dræbe dem, nu hvor de var distraheret, før hun igen legede med vampyren. Diana tog let trøjen af hende, og mens soldaterne nærmest savlede liderligt ved synet, begyndte Diana at kysse hende ned af brysterne, til hun nåede vampyrens bh kant som hun let fjernede, så Diana let kunne nappe i hendes brydtvorter så hun små stønnede lidt. Imens løftede vampyren let op i Dianas nederdel, så soldaterne kunne se hendes frække røv i de lyserøde trusser, mens vampyren begyndte at nusse Dianas mis så en våd plet dannede sig, uden for hendes hul.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma)   [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 5 Icon_minitime6/8/2013, 23:07

Han havde mærket sin Alpha gengælde kysset og han havde det grinern ved og have sin Alpha oppe på ryggen, dog fik han en sjov tanke, slog den dog ud af hovedet og skævede muntert op til sin Alpha, og han nød de kys han fik fra sin Alpha, men som han's Alpha havde gjort, så havde han osse set imod skudende, dog havde han set undrende på kvinden som var kommet farende for at gemme sig bag dem, han skævede op til sin Alpha da han havde hørt soldaterne's ord, og han ventede på angreb's ordre da han havde knurret truende af dem, og han vidste han's Alpha ikke brød sig om deres ord, og han ville vente på hende's træk.

Han skævede op til sin Alpha, og han nikkede underdarigt så vel som adlydende og da hun havde hoppet let ned, stod han så ret, han kunne se soldatere så tilfredse ud over hun som de kommenterede, lod hende's køter blive hvor den var, han blottede bare den ene tand af dem, imens han dog så, som professionel soldat, stod ret, og ventede på sin alpha's ordre, og han så dog hvordan han's Alpha frækt vippede med hofterne imens hun over imod soldaterne, forførende, og han knurrede lavt og lystent, dog blev han hvor han var, da han var professionel iforhold til de der wannabes med håndvåben som legedet soldater som bare gloedet på han's Alpha, og han hørte sin Alpha snakke til soldater lederen, og han stod bare roligt og lod sin Alpha spille sit skuespil, imens han bare roligt kiggede på med en rolig munterhed i øjnene, som burde få soldaterne til og tænke lidt over tingene, men de kiggede ikke på ham, men på Diana og desertøren, og han hørte soldaterne juble som gale hunde da han's Alpha havde snakket færdig.

han's Alpha's plan stod helt klart for ham, fordi imens de der dengser stod og savlede over han's Alpha og over desertøren, som ikke så værst ud, selv om hun på ingen måder kunne måle sig på han's Alpha, dog så han dem savle over han's Alpha, han så roligt sin Alpha gå over til desertøren og sætte hende ind i planen, og Kuuma knurrede bare en munter lyd, da Diana begyndte og snave med desertøren.

Han så roligt hvordan han's Alpha snavede desertøren, og legede med hinanden, han så soldaterne hyle som liderlige hunde, og han kom med en tilfreds knurren, da de helt havde glemt ham, og han så roligt hvordan han's Alpha lavede tegn til ham, da soldaterne var helt væk i de smukke kvinder, og han grinede stille og muntert, glædet sig til og vise de dengser hvordan en Stealth Combat Unit arbejde, og næsten som om han blev usynlig, forsvandt han ud af syne, for nogle sekunder senere at dukke op bag den bagerste soldat, han greb hurtigt fat om halsen på soldaten og vred halsen om på ham, han trådte over til den næste og sparkede ham under benet så han's knæskal knækkede og han slog så manden brutalt i tændingen så han døde på stedet, greb den døde's shotgun og skød den nærmeste i ryggen med den og smed den fra syg, han så på de sidste 3 som havde vendt sig om imod ham, og han sprang på den nærmeste som havde løfter sin riffel imod ham så han trodet han kunne skyde Kuuma, dog var Kuuma's ansigt lige foran manden's på et par sekunder og Kuuma sagde intet, stirrede bare muntert på manden så det begyndte og løbe med væske ned af han's ben, og Kuuma vred så hurtigt hovedet om på manden, og sparkede den døde væk, greb han's dolk ved taljen og svingede den rundt i hånden for at hamre den ind i struben på den femte så han faldt død om, han så lederen i øjnene som peget på ham med en pistol, og trykkede af, Kuuma mærkede kuglen i sit bryst men knurrede bare og gik imod ham, greb fat om pistolen og klemte om den så den blev krøllet sammen og sagde stille.
''ynkeligt''
han sparkede benene væk under manden og vendte ham om på maven, greb fat i han's ene arm og vred den om på ham og pressede sit knæ imod han's anden arm, så han lå hjælpeløst under Kuuma's vægt og kræftige muskler, han så roligt over på sin Alpha, afventede roligt ordre, dog kunne han's ansigts udtryk, ligne en glad vovse da havde gjort noget godt, selv om han brutalt, uden og give nogen chance, havde dræbt 5 mand og holdt den 6 fangede, dog så han glad afventende på sin Alpha, om hun ville snakke med lederen først, eller om han bare skulle dræbe manden med det samme.
Tilbage til toppen Go down
Diana
First Class.
First Class.
Diana


Ingame Titel: : Dukkeføren, tidligere leder af the Wolf Clan og moder Cloman.
Outgame Titel: : One of the first 10.
Race : Clomans
Navn. : Diana
Alder : 500 år
Evner/Classes. : beastcaller/sharman
Bosted : Skoven uden for Occulta
Tilhørende klan. : jeg var engang i en, men jeg vil aldrig vende tilbage til den slags
Partner. : Det er da noget være pjat, sådan noget er stærkt overvurderet.
Slaver. : nej tak jeg kan ikke drikke mere lige nu
Evt. bemærkninger. : Ned på knæ og tig om det, hvis du vil have mere kage.
Antal indlæg : 676
Reputation : 3
Join date : 04/12/12

[Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma)   [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 5 Icon_minitime7/8/2013, 02:23

Da Kuuma gik igang med at dræbe, kunne dessertøren ikke rigtig længere koncentrere sig om Diana, da det skræmte hende at se ham dræbe de 5 soldater. Diana slap hende så, da han var nået til generalen, rettede let på sin nederdel og hendes bh, før hun let gik hen til Kuuma og generalen, og så på ham som var han en ynkelig plet på jorden.
"Du burde virkelig lade vær, med at behandle smukke kvinder som genstande, en dag kunne det koste dig livet!" Sagde hun koldt, før hun let gik i knæ ved siden af ham, og slog ham så hårdt i struben at hun næsten havde næven mod jorden, trods det faktum at hans hals var i vejen.

Let så hun op på Kuuma, og begyndte at nusse ham bag øret, mens hun smilede kærligt til ham, og selvfølgelig skulle han da have et kærligt kys på munden, fordi han havde været sådan en dygtig vovse.
"Din alpha er meget stolt af dig skat, du fortjener en lille godbid når vi kommer hjem!" Sagde hun kærligt, mens hun fortsat nussede ham bag øret "Og dinherskerinde skal nok sørge for, at det bliver en dejlig godbid, så du rigtig kan mærke hvor stolt jeg er af min dygtige vovse!" Hun blinkede frækt til ham, og gik så hen til dessertøren for at snakke med hende, før hun skred.

Diana snakkede lidt med hende, og af en eller anden årsag kom de ind på, at hun faktisk var biseksuel, hvilket var grunden til at hun så nemt kunne lege med, uden at blive pludseligt overrasket over situationen. Vampyren nævnte endda at det var lang tid siden, hun havde fået noget, og hun var frisk på hvis Diana kunne bruge hende til noget i soveværelset, hvilket fik Diana til at smile lumskt. Let vendte hun dessertøren mod Kuuma, stilte sig bag ved hende og legede let med hendes bryster, mens Diana stak en hånd i hendes bukser og fik hende til at stønne let.
"Skatter?" Spurgte hun frækt "Hvad siger du til, at din godbid er denne lille dame her? Hvis du kan vente til en anden gang, med det vi snakkede om derhjemme, så giver vi dig en trekant, når vi har fået ordnet det skud sår?"

Diana smilede frækt til Kuuma, mens hun stod og legede med vampyren, som nærmest var helt væk i Dianas behandling af hende. Hun stod med en hånd på Dianas som var på hendes bryst, og med den anden i hendes nakke, mens hun let havde lagt hovedet tilbage mod Diana, og stønnede under den hånd som Diana havde i hendes trusser. Den kære lille dame, var helt i hendes magt, og kunne bare hjælpeløst stå der og nyde hvad der blev gjort ved hende, mens Diana stod og smilede frækt til Kuuma.
"Hun er allerede helt væk i mine hænder, tænk på hvad der sker, hvis du begynder at parre dig med hende min dejlige vovse!" Sagde hun frækt og kyssede tirrende frækt, med hendes lille offer.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma)   [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 5 Icon_minitime7/8/2013, 10:18

da Han var gået igang med og dræbe soldaterne, så han at desertøren ikke kunne koncentere sig om han's Alpha, da det åbenbart skræmte hende, og det forstod han ikke rigtig, dog holdt han nu deres boss i et stål greb imens han dog intet sagde da Diana slap desertøren og gik over imod ham og Kuuma, han så roligt sin Alpha rette på sin nederdel og Bh, og han så glad op på sin Alpha da han var tilfreds med sin indsats, og han så roligt på sin Alpha's blik som var på soldater lederen, og han hørte hende så vel som hørte manden svare inden han døde.
''det er jo vanvid!..''
dog nået han ikke og sige mere før Kuuma's Alpha slog ham ihjel, og Kuuma kom med en lav tilfreds knurren, og slap den døde.

Han så roligt på sin Alpha og begyndte at knurre glad og tilfreds da hun nussede ham bag øret, og han besvarede hende's kærlige kys på sin mund med en lysten og glad knurre lyd, han så stille og roligt på sin Alpha, vidste ikke hvad hun havde i tankerne, dog havde han en mistanke som blev bekræftet, da han's Alpha snakkede til ham og han svarede kælent til hende, da hun nussede ham bag øret.
''det glæder mig min Alpha er stolt af mig, og hehe glæder mig allerede til og se hvad godbider min Alpha har til mig''
han lød glad og munter, han så dog roligt på hende med et muntert blik da hun sagde det ville blive en dejlig godbid, og han mærkede allerede sit skaft reagere i bukserne på han's Alpha, og han havde osse set hende's frække blik, han så fulgte roligt med og stod lidt væk fra Diana og desertøren.

Han så roligt til da han's Alpha snakkede med desertøren, han så dog ud til at undre sig over hvordan i al verden de var kommet ind på hun var biseksuel, og han stod bare og så lidt blank ud over det der blev sagt, dog så han undrende ud da hun sagde det var lang tid siden hun havde fået noget, dog så han roligt på sin Alpha med et roligt blik dog spørgende da han var forvirrede, og han så sin Alpha smile lumsk, han så roligt hvordan hun vendte desertøren imod ham, og han så roligt på sin Alpha da hun leget med desertøren's bryster, så vel som tog en hånd ned mellem hende's ben, han hørte desertøren stønne let, og han så roligt på sin Alpha med et lystent og blidt underdarigt blik, og han svarede roligt sin Alpha.
''ja, min elskede Alpha?''
han lød frækt som sin Alpha, dog underdarig, forude meget lysten, og han hørte roligt sin Alpha og svarede roligt sin Alpha med et kærligt smil.
''så jeg får lov at parre jer begge to?, og ja jeg kan godt vente, så da altid mere og lave hehe, og hmm en trekant? lyder fristende har dog aldrig prøvet det før, min elskede Alpha, og tja det ville være rart, det svier en smule''
han lød blid og kærlig, så vel som lysten, dog underdarig, og han så roligt på sin trøje som var let smurt ind i blod, og han så roligt på sin Alpha med et venligt og kærligt blik.

Han så roligt på sin Alpha's frække smil, imens hun legede med vampyr desertøren, og han kunne se hun var helt væk i han's Alpha's hænder, han forstod hende godt, den var let og forsvinde ind i, dog var det nemt og se at det ophidsede Kuuma meget, at de to stod og legede med hinanden, han hørte desertøren stønne så vel som være hjælpeløs imod han's Alpha, dog var det osse let og se han var parat til og parre dem begge to, han besvarede sin Alpha's frække smil med en lysten knurren, og han hørte roligt sin Alpha, og han svarede kærligt og muntert.
''ja det kan jeg se, min elskede, og tror du jeg kan være i hende? at jeg ikke er for stor? og tja lad os finde ud af det, vil du være først, min elskede, eller skal jeg forsøge mig med hende, dog være forsigtig så jeg ikke ødelægger hende's underliv, min Alpha?''
han åbnede roligt sine bukser, dog så de ikke faldt ned, og han fandt sit store lem frem, og så afventede på sin Alpha, dog var det tydeligt han var parring's klar, han ville dog lade sin Alpha bestemme som han altid gjorde, og han elskede at hun bestemte.
Tilbage til toppen Go down
Diana
First Class.
First Class.
Diana


Ingame Titel: : Dukkeføren, tidligere leder af the Wolf Clan og moder Cloman.
Outgame Titel: : One of the first 10.
Race : Clomans
Navn. : Diana
Alder : 500 år
Evner/Classes. : beastcaller/sharman
Bosted : Skoven uden for Occulta
Tilhørende klan. : jeg var engang i en, men jeg vil aldrig vende tilbage til den slags
Partner. : Det er da noget være pjat, sådan noget er stærkt overvurderet.
Slaver. : nej tak jeg kan ikke drikke mere lige nu
Evt. bemærkninger. : Ned på knæ og tig om det, hvis du vil have mere kage.
Antal indlæg : 676
Reputation : 3
Join date : 04/12/12

[Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma)   [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 5 Icon_minitime7/8/2013, 11:16

Diana smilede over Kuuma, da hun mærkede at det undrede ham, hvordan det var lykkedes dem at komme ind på det sexuelle emne, men han burde da snart have lært at hans herskerinde, havde et forskruet sind som var godt nåt man ville have folk, til at fortælle de underligste ting om dem selv. Imens Diana stod og legede med sin nye veninde, lyttede hun let til Kuuma, med et af hendes søde uskyldige smil på læben, og da han spurgte om deres lille ven kunne holde til ham, stak hun blidt en finger i hende for at mærke, hvilket fik hende til at stønne mere mens hun forsvandt længere ind i nydelsen, af Dianas forførende hænder.

"Du skal da parre dig med hende først min kære vovse, men du skal være lidt mere sød mod hende, til at starte med!" Sagde hun frækt, mens pigen fraværende tog et pesar frem, som hun havde i sin pakning og rakte til Diana. Diana forstod straks hvad hun mente, og tog imod det med et smil, hun blev ved med at fingerkneppe pigen mens hun åbnede pakken, med den anden hånd og munden, før hun let skubbede bukser og trusser af hende, så hun nu kun havde bh på. Med en mild hånd, skubbede Diana pesaret op i hende og satte det på plads, før hun tog hendes bh af, og tog hende med hen til Kuuma, hvor Diana placerede hende på knæende. Pigen forstod straks hvad hun skulle, og let tog hun Kuumas stive pik i munden, og begyndte at sutte hans pik så godt hun kunne.

Imens smilede Diana til ham, mens hun tog trøjen af ham og så på såret, før han vidste af det havde hun med en chakra tråd fjernet kuglen, og hun hentede det hun skulle bruge for at lave et natur plaster, som hun satte over såret.
"Sådan vovse nu du så god som ny, så nu skal du til at parre dig med os!" Sagde hun frækt og kyssede ham blidt, mens hun sneg bukserne af ham, og pigen stadig guffede løs på hans pik. Diana lavede en lille plads på jorden af deres tøj, før hun let stoppede pigen og lagde hende der, på alle 4. Diana strøg let hendes våde fisse der vendte mod Kuuma, mens hun smilede frækt til ham.
"Kom så vovse, hun er helt klar til at blive fyldt ud med din dejlige parrings klar pik!" Sagde hun frækt, før hun let satte sig foran pigen, tog sin top og bh af, og lod dessertøren begynde at kysse og slikke på hendes bryster og brystvorter. Diana smilede frækt op til Kuuma, da hun syntes det allerede var sjovt at de havde en legekammerat, og mens hjn sad der løftede hun op i sin nederdel, fjernede sine trusser og begyndte at pille ved sin våde mis.
"Når du er færdig med hende, er det min tur frække, din alpha glæder sig til at få pik igen!" Sagde hun frækt. Diana gispede nydende, da deres legekammerat pludselig kyssede sig vej ned til hendes mis, og grådigt begyndte at slikke hendes væsker i sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma)   [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 5 Icon_minitime7/8/2013, 12:01

Han så sin Alpha's smil og besvarede kærligt hende's smil, og han trak bare på skulderne fordi han fik tænkt lidt over tingene og han grinte bare muntert og kælent til sin elskede Alpha, og han stod roligt og så på imens han tænkte hvad han mon kunne finde på af frække ting til sagerne her, dog så han roligt til imens han's Alpha leget med deres nye veninde, og han så roligt på sin Alpha som lyttede til ham, og han så roligt på imens han's Alpha stak en finger op i hende, som han tænkte hun gjorde da deres veninde stønnede mere, og han så bare roligt til imens han's Alpha forførrede hende.

Han stod roligt og lyttede til sin Alpha, han nikkede så roligt sin Alpha da hun sagde han skulle være sød, til og starte med, han hørte osse det frække og sendte sin Alpha et underdarigt frækt blik, han så dog på den pesar, som hun fandt frem og havde rakt til han's Alpha, og han så roligt til imens han's Alpha finger kneppede den veninde de havde fået, imens hun roligt åbnede pakken, som han's Alpha åbenbart havde taget imod med et smil, og han så roligt til da han's Alpha tog kvinden's bukser og trusser af, og han stod bare og gnubbede sit kræftige stive skaft med en let lysten knurren, og han så hvordan han's Alpha skubbede pesaren op i hende og satte den på plads, og han stod roligt og så ud til og blive mere og mere liderlig, dog stod han hvor han hele tiden havde stået, indtil andet blev sagt, og så på dem, han så roligt på den nøgne kvinde, så vel som sin Alpha da hun placerede kvinden foran ham, han så kvinden forstå da hun tog han's skaft i munden og da kom en blid nydende knurre lyd fra ham, og han så roligt på sin Alpha imens.

Han smilede kærligt tilbage til sin Alpha, og da hun kom hen og tog han's trøje af, gav han hende et blidt kys på munden, og da hun så på såret, da smilede han bare blidt, han så ikke ud til og have noget imod da kuglen blev fjernet, dog viste der sig et kort jag af smerte i han's øjne, men alligevel så det ikke ud til og genere ham, kun til at ophidse ham lidt mere, og da kom en blid glad lyd da hun satte natur plasteret over han's sår, og han knurrede nydende da han hørte sin Alpha, han svarede ikke, men det var tydeligt han var klar, og efter størrelsen på han's klunker, så var da sæd nok til dem begge, og han kyssede blidt sin Alpha da hun kyssede ham så vel som sneg han's bukser af, og han lagde blidt sin hånd på pigen's hoved og nussede blidt da han nød hun suttede ham, dog stod han roligt og så på sin Alpha stoppe pigen og sætte hende på alle 4 hvor Diana havde lavet en lille plads af deres tøj, og han så roligt sin Alpha røre sin våde mis, som han allerede var klar til og tage sig, dog så han blidt på sin Alpha da hun sagde han skulle tage sig af pigen først, og da kom en blid, lysten, knurre lyd fra ham, da han efterkom det hun havde sagt til ham, han gik over og satte sig ned bag pigen, og tog om sit store stive skaft, og placerede det ved pigen's åbning til skeden, og han pressede forsigtigt spidsen af sit skaft op, og lænede sig hen over hende, støttede sig selv med armene, imens han så på sin Alpha med et blidt kærligt blik, og han begyndte forsigtigt at parre pigen, langsomt glide dybere op i hende, imens han parrede hende lidt hurtigere, efter som han blev mere sikker oppe i hende så vel som mærkede hun udvidet sig let, og han så roligt på sin Alpha da han så pigen slikke sin Alpha på brysterne så vel som brystvorterne, han smilede frækt tilbage til sin Alpha, og så roligt til da han's elskede tog sin nederdel op og fjernede sine trusser så vel som begyndte at røre ved sin våde mis, han så roligt sin Alpha i øjnene og knurrede lystent til svar, at han nok skulle tage sig af hende's behov, han ville elske og gøre det, og han hørte sin Alpha gispe nydende da deres lille ven var begyndte og lege med han's Alpha's mis så vel som slikke safterne i sig, og han begyndte roligt og presse sit lem længere op i hende så han mærkede pesaren rykke længere op og langsomt blive skubbet op af, så han's skaft kunne være der imens da kom en nydende små dyrisk knurre lyd fra ham, dog så han roligt på sin Alpha imens.
Tilbage til toppen Go down
Diana
First Class.
First Class.
Diana


Ingame Titel: : Dukkeføren, tidligere leder af the Wolf Clan og moder Cloman.
Outgame Titel: : One of the first 10.
Race : Clomans
Navn. : Diana
Alder : 500 år
Evner/Classes. : beastcaller/sharman
Bosted : Skoven uden for Occulta
Tilhørende klan. : jeg var engang i en, men jeg vil aldrig vende tilbage til den slags
Partner. : Det er da noget være pjat, sådan noget er stærkt overvurderet.
Slaver. : nej tak jeg kan ikke drikke mere lige nu
Evt. bemærkninger. : Ned på knæ og tig om det, hvis du vil have mere kage.
Antal indlæg : 676
Reputation : 3
Join date : 04/12/12

[Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma)   [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 5 Icon_minitime7/8/2013, 13:18

Diana smilede nydende mens hun blev slikket, og da Kuuma begyndte at penetrere deres lille ven, begyndte hun at stønne højlødt mod Dianas mis, mens Diana blidt strøg hende over hovedet og tog hende på brysterne. Diana smilede frækt til Kuuma, mens hun kom med sine nydende lyde, og let gjorde hun sig til for ham ved at tage på sig selv, for at give ham lidt godt til øjnene.
"Mere giv mig mere!" Tiggede deres lille veninde, mens hun stønnede af at Kuuma fyldte hende så meget ud. Hun kunne ikke tage lige så meget ind som Diana, men hun var nemmere at få til at komme, da de begge havde gang i hende, så der gik ikke lang tid før hun fik sin første orgasme, som hun stønnede ud mod Dianas mis.

Et frækt smil på hendes læber, afslørede at Diana havde fået en fræk ide, og der gik ikke lang tid før de fik af se, hvad hun tænkte på. Diana lagde sig smidigt ind under deres veninde, så de lå i en 69 hun spredte benene, så deres veninde kunne slikke hendes våde mis, og Kuuma havde udsigt til hans herskerindes glinsende våde mis. Let begyndte Diana at slikke deres venindes klit, og hen af Kuumas skaft mens hun nussede hans nosser, for rigtig at ophidse ham til at komme, dog uden at forstyrre hans parring af hende. Diana blev ved sådan, og deres veninde var i himmerriget af orgasmer, mens Diana nød at smage hendes safter, og Kuumas dejlige pik.

Diana blev ved sådan, til han havde fået lov til at tage hende nogle timer, og lige da han skulle til at komme, tog Diana blidt fat om roden på hans pik, trak ham ud og lod ham sprøjte udover hendes ansigt, bryster og deres venindes røv og fisse. Let slikkede Diana hans skaft rent, før hun ændrede deres stillinger så det nu var Kuuma der lå ned på ryggen, hun satte sig let over hans pik, og med et nydende smil på læben, trængte hun ned over hans pik, og stønnede glad da hun havde den hele oppe i sig. Hun begyndte at ride ham mens hun let bevægede sine hofter, således at han burde være helt op og ringe af nydelse, mens deres veninde træt lagde sig ind til ham, og begyndte at kælde om ham underdanigt, som om hun tilhørte ham, og var til for han nydelse.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma)   [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 5 Icon_minitime7/8/2013, 15:29

Kuuma så sin Alpha smile nydende over at blive slikket, og han hørte den lille vampyr stønne højlydt over han var begyndt at parre hende, og han så over på sin Alpha da hun strøg kvinden over hovedet, så vel som tog på hende's bryster, han besvarede sin Alpha's frække smil med et kærligt lystent smil så vel som blik, og han smilede bredt da han så hun gjorde sig til for ham, og det var tydeligt han nød synet da han begyndte og tage vampyren hårdere, dog uden og gøre skade på hende, dog slugte han sin Alpha med øjnene og blikkede sig om læberne, han så dog kort på vampyren da tiggede om mere og han lagde den ene arm om hende og pressede hårdere til så hende's pesar oppe i hende blev skubbet til side, så han kunne få mere ind, og han hamrede dybt oppe i hende, dog kunne han mærke han ikke kunne få hele sit lem op i sig, dog mærkede han vampyren's orgasme, og han fortsatte med og tage hende trods hende's orgasme.

Han så det frække smil på han's Alpha's læber og han kendte hende godt nok til og vide hun havde en dirty ide, og han ventede, imens han stadig kneppede vampyren, og han knurrede nydende og lystent da han så hvad han's Alpha's ide var da hun smedigt lagde sig under deres veninde, og lå i en 69, han så sin elskede, sprede benene så deres veninde kunne smage han's Alpha, og han så roligt på sin Alpha's våde mis, overvejdet at tage hende, men lod vær, for og være flink imod vampyren, og da kom en dyb nydende knurre lyd fra ham da han mærkede at han's Alpha tunge på sit skaft, han mærkede dog osse hun nussede han's nosser, og han knurrede mere nydende, og han mærkede han's Alpha blev ved, imens han mærkede den ene orgasme efter den anden, og han nød sin Alpha's tunge på sit skaft.

Han havde knurret nydende under det hele imens han's Alpha havde fortsat, og han havde ikke tid på hvor lang tid da var gået, han vidste dog lidt af han's sæd var løbet op i kvinden han var ikke kommet men han havde mærket noget sæd i nu og næ løbe ud af sit skaft og op i vampyren, var dog ikke sikker på om det var godt eller skidt, han mærkede dog da han var tæt på at komme, og da han's Alpha tage blidt fat om han's rod og han fortsatte bare med og knurre nydende, da hun trak ham ud af hende, dog løb en lille smule sæd ud af pigen's mis, og Kuuma kom med en tilfreds knurren da han spermede sin sæd udover sin Alpha's ansigt så vel som bryster og deres veninde's røv og fisse og han knurrede lavt og nydende, da hun slikkede han's skaft rent, og han lod sin Alpha rykke rundt på dem, så han så op på sin Alpha, han's skaft var stadig stift og da han så roligt og kærligt op på sin Alpha da hun satte sig let over han's pik, og han løftede sig selv så han strøg hende's mis let med spidsen af sit skaft og lagde sig ned igen, og han kom med en nydende knurre lyd da hun satte sig oven på ham så han gled op i sin Alpha, og han besvarede sin Alpha's stønnen med en dyb lidenskablig knurre lyd, som en meget liderlig ulv, og han fulgte roligt hende's rytme da hun red ham ved og presse sig op af når hun gled ned så de mødtes på halvvejen, og han knurrede dybt og nydende, han så på deres veninde som træt havde lagt sig ind til ham, han knurrede blidt til hende imens han besvarede han's Alpha's rytme, og han så der efter op på sin Alpha igen, han lagde den ene hånd på sin Alpha's talje og nussede blidt, og lagde den anden imellem pigen's ben og nussede hende's skede og blidt lod den sæd der var omkring hende, glide op i hende imens han osse langsomt fjernede det og tørrede det af i græsset, han vidste bare ikke om vampyrer kunne blive gravide, men det kunne de nok godt, når hun havde brugt den dims hun havde stoppet op i sig, dog var han osse usikker på om hun blev gravid, han vidste at han havde skubbet den til side, så sædet måtte være trængt op i vampyren og han så derefter bare op på sin Alpha med et kærligt og blidt blik, og han fortsatte med og besvare hende's ridning af ham ved og presse sin skaft op i hende når hun gled ned, dog nød han osse vampyren's kælen af ham, dog ville han osse give hende lidt tilfredsstillelse ved og massere hende's muskler ved underlivet så vel som presse sæd op i hende så det kom afvejen, så vel som tørre sin sæd af i græsset, og han lænede sig bare tilbage og slappede af.
Tilbage til toppen Go down
Diana
First Class.
First Class.
Diana


Ingame Titel: : Dukkeføren, tidligere leder af the Wolf Clan og moder Cloman.
Outgame Titel: : One of the first 10.
Race : Clomans
Navn. : Diana
Alder : 500 år
Evner/Classes. : beastcaller/sharman
Bosted : Skoven uden for Occulta
Tilhørende klan. : jeg var engang i en, men jeg vil aldrig vende tilbage til den slags
Partner. : Det er da noget være pjat, sådan noget er stærkt overvurderet.
Slaver. : nej tak jeg kan ikke drikke mere lige nu
Evt. bemærkninger. : Ned på knæ og tig om det, hvis du vil have mere kage.
Antal indlæg : 676
Reputation : 3
Join date : 04/12/12

[Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma)   [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 5 Icon_minitime7/8/2013, 16:16

Diana lænede sig let fremad, og plantede blidt sine hænder på hans stærke brystkasse, så hun kunne begynde at kneppe ham mere ivrigt og vildt, hun stønnede nydende og man kunne se på hende, at hun nød hans bevægelser der svarede til hendes. Diana smilede nydende, ved synet af deres veninde der var træt, efter Kuumas dejlige pik havde fyldt hende med hans dejlige vovse sæd, som hun snart ville nyde at blive fyldt med, bare tanken fik hende til at give ham hans sag for, med at tilfredsstille hendes lyster.

Efter Diana havde udfoldet sig, med at ride ham til han havde sprøjtet alt hvad han havde i sig, op i hendes smukke krop, smilede Diana nydende da hans sidste orgasme havde kommet samtidig med hendes. Hun trak blidt hans slappe skaft ud af sig, så væskerne dryppede ud af hende, og lagde sig blidt henover ham for at kysse kærligt med ham, og nusse ham hen over hovedet, mens deres veninde lagde sig ved siden af dem for at slappe lidt af, mens hun fjernede pesaret, med et lille støn. Diana smilede mildt til Kuuma, før hun let rejste sig op og strakte sin smukke krop, så Kuuma virkelig kunne nyde hendes smukke krop med øjnene, mens deres veninde rejste sig op. Diana strøg blidt hendes ømme mis med et smil, mens hun gav hende et frækt kys på munden.

"Tak for selskab smukke, det var sjovt at have dig med!" Sagde Diana glad, mens vampyren smilede nydende før hun tog sit tøj på. Hun var nød til at komme videre, hun kunne ikke længere blive i området nu hvor hun var dessertør, men hun var glad for deres hjælp, og den dejlige sex de havde haft. Da hun gik smilede Diana og vinkede let til hende, før hun igen vendte sin opmærksomhed mod Kuuma, og smilede drillende til ham, mens hun lænede sig op af et træ på en fræk måde, og strøg sine hænder gennem sit hår.

"Åh bare der ikke kommer nogen onde mænd, og forgriber sig på stakkels lille mig, når nu jeg står her midt i den farlige store skov, uden en travl på kroppen!" Sagde hun uskyldigt sødt, mens hun smilede til ham "Bare der ville komme en stor og stærk mand, og passe på søde lille mig, mens jeg går ned til søen og vasker min yndige krop!" Hun blinkede let til ham, med et drillende smil på læben.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma)   [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 5 Icon_minitime7/8/2013, 21:25

Han så op på sin Alpha da hun lænede sig let fremad og havde plantet sine hænder på han's kræftige brystkasse, og da kom dybe stønne knurre agtige lyde fra ham, imens han så op på sin Alpha med glade og blide øjne, han kunne se hun nød det bevægelser der fulgte hende's, og han strålede af glæde over hende's nydende smil, og han skævede til deres veninde som så ret træt ud, dog var han klar til og fylde sin Alpha med sin sæd og han så roligt op på hende med et kærligt og blidt blik.

Han så kærligt op på sin Alpha da hun udfoldede sig, og han nød at hun red ham, dog kom der en blid dyb knurre lyd fra ham da han kom oppe i sin Alpha, og mærkede sin sæd løbe op i han's dejlige smukke Alpha, og han nød at se på sin Alpha, han smilede dog kærligt, og han så hende roligt trække ham blidt ud af sig, og han så væskerne dryppe ud af sin Alpha, og han lagde blidt sine arme om sin Alpha da hun lænede sig ned over ham, han besvarede kærligt hende's kys så vel som nød hun nussede ham over han's hoved, han skævede dog til deres veninde som så ud til og slappe af så vel som fjerne pesaret, dog håbet han ikke hun havde opdaget den var skubbet til side, så noget sæd burde være kommet op i hende, han blev dog fanget af han's Alpha igen, da hun smilede til ham og han så hende rejse sig let og strække sig, og han elskede det, han rejste sig let op og gav hende et kys på halsen imens han holdt blidt om sin Alpha, og han så op på sin Alpha da deres veninde rejste sig op så vel som da han's Alpha strøg sig over sin Mis, og han gav hende et blidt kys i missen imens han så op på sin Alpha kysse vampyren med et frækt kys på munden.

Han lyttede roligt til dem, og han kom med en bekræftende knurren for og understrege Diana's ord, og han så vampyren smile nydende imens hun tog tøj på, og han så hun var nød til at komme videre, fordi hun var desertør, og han nikkede forstående til hende og sagde blidt farvel til hende og at det var så lidt at de havde hjulpet hende, og han vinkede sammen med sin Alpha, dog så han op på sin Alpha da hun vendte sin opmærksomhed imod ham, og han smilede med et drillende glimt i øjet, tilbage til sin elskede Alpha, han så hende dog læne sig op af et træ, på en ret tiltrækkende måde, imens han så hende stryge sig igennem håret.

Han så roligt på sin Alpha imens han hørte det søde uskyldige i hende's stemme så vel som så hende smile til ham, og han grinte muntert imens han sprang på benene og gik roligt over til hende, han lagde armene om hende's talje og gav hende et blidt underdarigt kys på munden og svarede kærligt.
''oh, min smukke, jeg vil beskytte dig, ej imod disse mulige onde mænd, da vil forgribe sig, på denne skønhed, da hun står ude i denne herse farlige skov, uden det mindste tøj på sin smukke krop''
han sagde det som om han var en ædel ridder på en hvid hest, som i historierne, og han grinte kort imens han blidt kyssede sin elskede alpha på panden og på munden, han så roligt på hende og svarede drillende med sin ædle ridder agtige stemme.
''oh, skønne Alpha, jeg vil beskytte dig, min smukke, imens du går ned og bader, deres smukke krop!''
han blinkede let og drillende tilbage, og han gav hende et slik over hende's ene brystvorte og gav hende et blidt kram, imens han så drillende på hende med et kærligt smil på læben så vel som drillende.
Tilbage til toppen Go down
Diana
First Class.
First Class.
Diana


Ingame Titel: : Dukkeføren, tidligere leder af the Wolf Clan og moder Cloman.
Outgame Titel: : One of the first 10.
Race : Clomans
Navn. : Diana
Alder : 500 år
Evner/Classes. : beastcaller/sharman
Bosted : Skoven uden for Occulta
Tilhørende klan. : jeg var engang i en, men jeg vil aldrig vende tilbage til den slags
Partner. : Det er da noget være pjat, sådan noget er stærkt overvurderet.
Slaver. : nej tak jeg kan ikke drikke mere lige nu
Evt. bemærkninger. : Ned på knæ og tig om det, hvis du vil have mere kage.
Antal indlæg : 676
Reputation : 3
Join date : 04/12/12

[Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma)   [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 5 Icon_minitime7/8/2013, 22:31

"Ohh sikke en stærk og modig ridder du er!" Sagde hun uskyldigt sødt, da han lagde armene om livet på hende "Jeg føler mig allerede meget mere sikker, når nu du er her og passer på søde lille mig!" Hun kyssede kærligt igen hver gang han kyssede hende, mens hun let lagde armene om hans hals og så ham i øjnene, med et kærligt blik som var hun en uskyldig lille ungmø, som lige var blevet reddet af hendes store stærke ridder, dog uden en travl på kroppen. Da han slikkede hende på brystvorten, puffede hun drillende til ham, rødmede af ham og strittede let med måsen, mens hun bed sig let i sin pege finger og lavede et nuttede ansigt af ham.

"Din slemme ridder, du skal da beskytte mig, ikke slikke på mig og gøre mig våd af ophidselse!" Sagde hun lille pige sødt, før hun let gik hen til deres ting, samlede hendes tøj og Karasu op, mens hun rigtig gav ham udsigt når hun bøjede sig ned, før hun smilede sødt til ham og lavede søde store øjne af ham.
"Kom så min dejlige ridder, hvis du opføre dig pænt, må du gerne hjælpe mig med at vaske mig!" Sagde hun sødt, og blinkede til ham før hun let begyndte at gå mod søen, med en gang der rigtig burde få ham til at savle over hende.

Da hun kom ned til søen, lagde hun pænt sine ting fra sig, igen så han fik en god udsigt til hendes mis og balder, før hun let gik ud i det sommer lune vand, og begyndte at vaske sig. Hendes hud glinsede smukt i månelyset, og hun smilede let til ham, mens hun stod derude.
"Kom herud min stærke ridder, jeg har sådan brug for din hjælp!" Sagde hun drillende og smilede uskyldigt og legende til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma)   [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 5 Icon_minitime8/8/2013, 09:47

Han kom med en munter knurre agtig latter lyd, og han svarede drillende og ædel agtigt med en del munterhed i stemmen.
''oh, min skønne, lad mig eskortere dig ned til vandet, og lade mig våge over dig, oh du skønne ungmø''
Han klukkede muntert imens han så hende smile uskyldigt, og han grinte bare mere muntert, da han fandt det morsomt, og han grinte muntert og sagde roligt til sin Alpha.
''du kan osse føle sig sikker, elskværdige ungmø, jeg vil passe på dig! men ved eftertanken så tror jeg at det er andre jeg skal beskytte imod dig, min elskede''
han gav hende et blidt kys på munden igen, han lød ikke ubehalig, bare venlig og glad, som en da konstaterede sandheden, og godt kunne lide den sandhed, han nød dog at hun besvarede han's kys, han så hende osse i øjnene med sine blide kærlige øjne, med hende's arme om sin hals, han grinte muntert da hun puffede drillende til ham, han så hende's rødmede ansigt, og han gav hende et blidt kram med et kys på hende's mund, og han så dog på hende med et spørgende hævet øjenbryn da hun bed sig let i pege fingeren og lavede et nyttet ansigt af ham, han klukkede muntert.

Han så klukkende på hende da han hørte hende og han så hende roligt gå over til deres ting, og han nød at se sin Alpha bukke sig ned efter deres ting, så han stod roligt og kiggede, gik blidt over til hende og nussede hende kort ned over ryggen med et blidt smil, og så på hende, han sagde kærligt til hende.
''yeaaa har osse tænkt mig at beskytte dig, oh skøn ungmø, og denne ædle dog slemme ridder, kan godt lide at smage på ungmøen hehe''
han lød blid og drillende, imens han så på hende smile sødt til ham med store søde øjne af ham, han hævdede igen sit øjenbryn, han endte dog med at grine muntert, og han lyttede til hende og sagde drillende dog kærligt og blidt til hende.
''uhh så skal jeg helt sikkert opføre mig pænt, min oh skøn ungmø, føler mig allerede som en heldig ridder, hehe, og vil rigtig gerne hjælpe dig med og vaske dig, min elskede''
Han havde hørt det søde, og havde svaret det med en blid glad stemme, han så hende blinkede, og han så hende roligt begynde og gå over imod søen, og han så roligt på hende's gang, og han måtte anstrenge sig for ikke at han's skaft skulle blive stift, utroligt nok, selv om det reagerede ved og blive små stift, og han fulgte roligt efter sin Alpha.

Han havde roligt fulgt sin Alpha ned til søen, og han så roligt til imens hun lagde sine ting fra sig, og han stod roligt og kiggede på hende med en blid knurre lyd i struben, og han så der efter hun let gik ud i det lune vand, som faktisk så rart ud, og han så roligt til da hun begyndte og vaske sig, han stod stadig og kiggede på hende, ventede på hun gav ham lov til at komme til, og han så roligt på sin Alpha da hun smilede let til ham, og han hørte sin Alpha, dog stod han lidt endnu, nød synet af sin Alpha før han gik roligt ud til hende, han havde hørt det drillende så vel som det uskyldige smil, han grinte muntert og gik helt op af hende, så hun havde ryggen til ham, og han bukkede sig blidt ned og kyssede hende's skulder og samlede vand op med hænderne og lod blidt vandet løbe ned af hende's skuldre imens han blidt lod armene nusse hende's skulder, uden og lægge op til parring, bare for og give hende lidt nydelse imens han kærligt holdt sig tæt til hende.
Tilbage til toppen Go down
Diana
First Class.
First Class.
Diana


Ingame Titel: : Dukkeføren, tidligere leder af the Wolf Clan og moder Cloman.
Outgame Titel: : One of the first 10.
Race : Clomans
Navn. : Diana
Alder : 500 år
Evner/Classes. : beastcaller/sharman
Bosted : Skoven uden for Occulta
Tilhørende klan. : jeg var engang i en, men jeg vil aldrig vende tilbage til den slags
Partner. : Det er da noget være pjat, sådan noget er stærkt overvurderet.
Slaver. : nej tak jeg kan ikke drikke mere lige nu
Evt. bemærkninger. : Ned på knæ og tig om det, hvis du vil have mere kage.
Antal indlæg : 676
Reputation : 3
Join date : 04/12/12

[Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma)   [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 5 Icon_minitime8/8/2013, 13:03

Diana smilede mildt, da han kom ud til hende og lænede sig blidt op af ham, da han stod bag ved hende mens hun nød, at han hældte vand udover hendes smukke krop, og hun nød at han nussede hendes skuldre. Hun løftede let hendes yndige arme, tog hans hænder og førte dem rundt om sig, så han nu holdt om hende og havde armene inde under hendes. Hun ville gerne give ham en godbid, men ikke en der skulle lede til sex, men derimod vise ham at hun nød når nogen, var kærlig overfor hende og behandlede hende dejligt.

Hun begyndte let at føre hans hænder, op af hendes mave til hans hænder fik blidt fat om hendes bryster, hun masserede sig blidt med hans hænder, og førte dem videre ned af sig, for at lade ham vide at hun ville have at han tog sig, af hele hendes smukke krop. Let slap hun hans hænder, og lagde let armene om hans hals, for at nyde hvad end han ville gøre ved hende, mens hun blidt så op på ham med et blidt smil.
"Min dejlige ridder, din ungmø har sådan brug for at du tager dig af mig, for selvom jeg er en farlig lille dame, kan jeg ikke leve uden dig!" Sagde hun mildt og kyssede ham blidt på hagen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma)   [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 5 Icon_minitime9/8/2013, 08:21

Kuuma havde skam bemærket det milde smil, han snusede blidt til hende's hals så vel som nød at hun lænede sig blidt op af ham, og han fortsatte med at hælde vand udover sin Alpha imens han gned vandet udover hende så det varme vand åbnede porerne håbedet han, og han gned blidt videre med vand på hende's krop, han mærkede dog da hun løftede sine yndefulde arme og tog han's hænder og førte dem rundt omkring hende's smukke ydre, han så hende føre dem rundt om sig så han havde sine arme inde under hende's og han lagde blidt hænderne på hende's ryg og nussede hende blidt der, han forstod den godbid han fik og at den ikke lagde op til sex, dog kunne han godt lide den, og han gav hende et kærligt kys på kinden og et kort på munden og et blidt til på halsen og så der efter blidt på sin elskede Alpha.

Han mærkede hun let førte han's hænder op af hende's mave og blidt op så han mærkede sin Alpha's fyldige bryster i sine hænder og han kom med en blid nydende knurre lyd da hun masserede sine bryster med han's hænder, og han mærkede hun førte dem videre ned af sig, og han så roligt sin Alpha i øjnene da han forstod, og han satte sig roligt ned i vandet, og blidt underdarigt, trak sin Alpha ned til sig så det varme vand dækkede over hende's krop og noget af han's, og han begyndte kærligt at bearbejde hende's muskler rundt omkring på kroppen i en blid, dog stærk ru massage takke være sine hænder, og han løsnede blidt musklerne her og der, strækkede dem blidt ud, så musklerne kunne slappe af og blive dysset ned af det varme vand, og han kyssede blidt og kærligt sin Alpha på halsen og blidt på munden, imens han blidt nussede videre på hende's mave og kærligt op på brysterne, masserede blidt hende's bryster med blide stærke hænder, og han førte dem blid ned af hende's mave og mellem hende's ben uden og røre hende's mis, bare massere musklerne rundt omkring hende's mis så vel som op på lårene og ned af benene og op på maven og om på ryggen og blidt fortsatte han om på ryggen og kærtegnede blidt langs op af hende's ryg og op på skulderne som han masserede blidt og han gav hende et kærligt kys på halsen imens han blidt tog hende ind til sin favn og så hende i øjnene, han smilede blidt til hende og lagde blidt sine læber imod hende's imens han strøg hende over kinden.
Tilbage til toppen Go down
Diana
First Class.
First Class.
Diana


Ingame Titel: : Dukkeføren, tidligere leder af the Wolf Clan og moder Cloman.
Outgame Titel: : One of the first 10.
Race : Clomans
Navn. : Diana
Alder : 500 år
Evner/Classes. : beastcaller/sharman
Bosted : Skoven uden for Occulta
Tilhørende klan. : jeg var engang i en, men jeg vil aldrig vende tilbage til den slags
Partner. : Det er da noget være pjat, sådan noget er stærkt overvurderet.
Slaver. : nej tak jeg kan ikke drikke mere lige nu
Evt. bemærkninger. : Ned på knæ og tig om det, hvis du vil have mere kage.
Antal indlæg : 676
Reputation : 3
Join date : 04/12/12

[Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma)   [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 5 Icon_minitime9/8/2013, 10:06

Diana smilede glad og nydende, da han forstod hvad hun ville have af ham, og hun puttede sig lidt ind til ham da han begyndte, at massere hendes krop. Hun lod ham sætte hende ned i hans skød, og hun lukkede nydende øjne da han masserede videre, og kyssede hende på halsen og munden, hvert et kys hun fik på munden blev gengældt, og hun strøg let hans kind mens hun nød hans massage, indtil han var færdig hvor han begyndte at kysse hende og nusse hendes kind.

Hun begyndte at kysse kærligt igen, og let vendte hun sig om, så hun sad med benene rundt om ham, og lagde blidt armene om hans hals mens de kyssede, hun begyndte let at snave med ham og hendes tunge legede kærligt med hans, mens hun kærligt nussede hans nakke. Da hun langsomt stoppede snavet, så hun blidt ind i hans øjne med et blidt blik, og smilede kærligt til ham før hun let gav ham et kys på hagen, og lagde sit hoved blidt ind mod hans hals.
"Du er så dejlig min vovse, du må ikke forlade mig, jeg vil ikk have andre end dig min store dejlige beta vovse!" Sagde hun mildt, mens hun blidt nussede hans brystkasse, og puttede sig tæt ind til ham. Hun kyssede ham blidt på halsen, og så op på ham igen med hendes søde smil, der kunne få hjerter til at smelte på række, før hun let slikkede ham på hagen for at drille ham.

"Din herskerinde er i drille humør!" Sagde hun drillende "Hvad vil min søde lille vovse skat, gøre ved det?" Hun begyndte drillende at slikke ham i ansigt, som en hund der var glad for at se ham, og hun undlod ikke et sted på hans ansigt, før hun nåede til hans mund, hvor hun led begyndte at kysse ham ivrigt og nydende. Der gik kun få øjeblikke, før hendes tunge skildte hans læber, og hun igen sad og snavede med ham, mens hun puttede sig tæt ind til ham, og holdt ham om nakken med hendes slanke smukke arme.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma)   [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 5 Icon_minitime9/8/2013, 22:28

Han så sin Alpha smile glad så vel som nydende, og han så glad ud fordi han havde forstået det, han mærkede sin Alpha putte sig let ind til ham, og han fortsatte kærligt med og massere hende's muskler så vel som kysse hende blidt på munden og nød hun besvarede han's kys, han havde set hende lukke øjnene og knurrede bare en blid nydende lyd i hende's øre og kyssede videre på sin Alpha, han mærkede osse sin Alpha stryge ham over kinden og han knurrede nydende med et varmt glad suk.

Han mærkede hun begyndte at kysse kærligt igen og han mødte hende's bløde læber, han så hende vende sig om og så hende sætte sig med benene rundt om ham, og han prøvede ikke at reagere selv om han's skaft begyndte og blive hårdt, og han trak undskyldene på skulderne og mærkede dog hende's arme om han's hals, og han besvarede hende's kys så vel som blidt begyndte at snave med, og han legede blidt med hende's tunge så vel som hun legede med han's, og da kom en blid knurre lyd fra han's hals, han mærkede dog hun langsomt afbrød snavet og han så kærligt i sin Alpha's øjne, og han smilede kærligt tilbage og han smilede glad da hun kyssede ham på hagen og han gav hende et blidt kys på panden og mærkede hun lagde sit hoved imod han's Hals, og han holdt bare kærligt om sin elskede Alpha, og han lyttede blidt til sin Alpha imens han kiggede på hende, han svarede så kærligt.
''jeg vil altid være din vovse, min elskede Alpha, og forlader dig kun ved døden, og selv der vil min sjæl altid være hos dig, min Alpha, og jeg vil heller ikke have andre end dig, min skatte Alpha''
han svarede lavt og mildt i hende's øre, og han knurrede blidt og glad da hun nussede han's brystkasse og puttede sig tæt ind til ham, og han mærkede hende's bløde læber imod han's hals og han sukkede nydende, og han så hende blidt i øjnene og kyssede hende blidt på kinden og smilede med små rødmede kinder, over hende's smil, og han strøg kærligt sin Alpha over kinden med en drillende kildende finger da hun let slikkede ham på hagen og han så kærligt på sin Alpha med hævet øjenbryn.

Han hørte sin Alpha og da kom en dyb munter klukke lyd fra ham, imens han lyttede til hende, og han svarede hende drillende.
''så det er hun, hmm? er min elskede Alpha i drille humør? og hvad den søde vovse her vil gøre ved det? tjohhh!''
Han så hun begyndte at slikke ham drillende i ansigtet, og han knurrede muntert imens han mærkede hun ikke glemte nogen steder og han knurrede fortsat drillende imens han blidt begyndte og kilde hende i siden, stoppede dog da hun nåede til han's mund og han besvarede hende's ivrige og dejlige kys fra hende's bløde læber, med selv at kysse med, og han mærkede roligt hende's tunge skille han's læber fra hinanden, og han holdt roligt sin Alpha tæt ind til sig imens han kunne mærke han's stive skaft som var presset imod hende's lår, tæt på hende's mis, og han overvejede at trænge op i hende, men lod dog vær til han fik lov så han fortsatte med at holde om sin elskede Alpha så vel som besvare hende's snaveri som han nød meget, og han kærtegnede blidt hende's ryg muskler imens hun havde sine slanke dejlige arme om ham.
Tilbage til toppen Go down
Diana
First Class.
First Class.
Diana


Ingame Titel: : Dukkeføren, tidligere leder af the Wolf Clan og moder Cloman.
Outgame Titel: : One of the first 10.
Race : Clomans
Navn. : Diana
Alder : 500 år
Evner/Classes. : beastcaller/sharman
Bosted : Skoven uden for Occulta
Tilhørende klan. : jeg var engang i en, men jeg vil aldrig vende tilbage til den slags
Partner. : Det er da noget være pjat, sådan noget er stærkt overvurderet.
Slaver. : nej tak jeg kan ikke drikke mere lige nu
Evt. bemærkninger. : Ned på knæ og tig om det, hvis du vil have mere kage.
Antal indlæg : 676
Reputation : 3
Join date : 04/12/12

[Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma)   [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 5 Icon_minitime10/8/2013, 08:32

Diana kunne mærke hans stive skaft, mod hendes inderlår og mens de sad og snavede, strøg hun let hans pik og begyndte blidt at ornanere på ham. Uden at stoppe deres snaven, løftede hun let sin mås fra hans skød, satte hans stive pik mod hendes fisse indgang, og satte sig ned igen, så han trængte op i hende fra spids til rod, mens hun lavede en nydende lyd mod hans læber. Let stoppede hun snavet og bed ham blidt i underlæben, mens hun smilede drillende til ham, og så ham dybt i øjnene, hun slap let hans læbe og strøg ham drillende og kærligt under hagen.

"Min søde vovse, elsker vist sin herskerinde, siden du bliver så tændt over at være nær mig hele tiden!" Sagde hun frækt mens hun blidt, bevægede sig op og ned på hans stive pik, for at give ham nydelsen ved at være oppe i hans alphas mis "Det kan din alpha godt lide, jeg nyder din dejlige store pik, især når du hamre den dyrisk op i mig, og nyder din alphas lyst til dig!" Hun kyssede ham tirrende på halsen, mens hun fortsat kneppede ham langsomt og blidt, før hun med et frækt drillende smil, rejste sig op så han kom ud af hende igen, og ville have ham til at komme med sig.

"Kom så her din liderlige frækker vovse, din alpha er sulten og du får ikke lov til at parre mig, når jeg vil have nogrt at spise!" sagde hun mildt og begyndte let at gå ind til bredden "Du får lov til at se din alpha i undertøj, hvis du opføre dig som den gode vovse, jeg ved du kan være og som din alpha elsker! Og hvis du er heldig, kan det være at der er en hvis varulv, der får lov til at parre sig med sin alpha, hvis altså du kan gejle mig op til det!"
Det sidste sagde hun ekstra frækt, og hun blinkede frækt til ham som tegn på, at han havde hendes tilladelse til at tage på hende som han villr, og gøre hvad han mente der skulle til, for at gejle hende op til at kneppe med hans varulve side.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma)   [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 5 Icon_minitime10/8/2013, 09:49

Kuuma så kærligt på sin Alpha da hun strøg ham over han's skaft, og han snavede blidt videre imens da kom små blide nydende knurre lyde fra ham da hun strøg ham over han's lem og begyndte at onanere på ham, og han mærkede hun løftede sig fra han's skød med bagdelen, dog uden at afbryde deres snaveri, og da han mærkede hun satte han's skaft ved hende's mis og satte sig ned, da kom der en dyb blid knurre lyd fra ham da han mærkede varmen fra sin elskede Alpha, og han så blidt sin Alpha i øjnene da hun lavede de nydende lyde imod han's læber og han lagde blidt armene om hende, imens han mærkede hun stoppede snavet og han knurrede glad da hun bed ham i læben, han så hende's drillende smil, han så roligt dog kærligt dybt ind i sin Alpha's øjne, og han knurrede glad da hun slap han's læbe og strøg ham under hagen og han knurrede glad stadig.

Han så op på sin Alpha med et kærligt blik og han svarede med en blid stemme så vel som kærlig.
''yea det gør sin vovse, mere end du aner hehe, og det er svært ikke og blive tændt, min elskede Alpha''
han så kærligt op på sin Alpha da hun lød frækt og han aede kærligt sin Alpha på ryggen da hun begyndte at bevæge sig så han kunne mærke han kom ud og ind i sin Alpha, og han knurrede nydende, og han så op på sin Alpha, og smilede blidt til hende, imens han hørte hende og svarede med en kærlig knurren, og da han mærkede hun kyssede ham på halsen da strøg han hende blidt i nakken med sin ru hånd, han så kærligt op på sin Alpha da hun med et frækt drillende smil, rejste sig op så han kom ud af hende, og han var allerede oppe og stå da han vidste han skulle følge med hende.

Han havde hørt sin Alpha og fulgte roligt med hende, imens han svarede hende kærligt og blidt.
''hehe jeg ved du kan lide din vovse her hehe, og så må vi få noget at spise, jeg kan godt vente''
han lød drillende og kærlig, imens han roligt fulgte tæt med sin Alpha ind imod bredden, og han skævede drillende og kærligt til sin Alpha, han klukkede muntert imens han blidt og kærligt sagde.
''det glæder jeg mig til hehe, og jeg kan skam godt være en god vovse hehe, og jeg elsker osse dig, min Alpha, og tja nu må vi se, måske er jeg heldig? og det lyder fristende, og hmm er det en udfordring, min elskede? fordi tager den gerne op hehe''
Han havde hørt det meget frække, han skævede drillende til hende da hun blinkede frækt til ham og han lagde blidt armen om hende's talje og kyssede hende blidt på munden, han havde forstået budskabet, og han havde ikke i sindet at give op til at gejle sin elskede Alpha op, dog ville han spise først sammen med hende, og når de havde spist, ville han forsøge.
Tilbage til toppen Go down
Diana
First Class.
First Class.
Diana


Ingame Titel: : Dukkeføren, tidligere leder af the Wolf Clan og moder Cloman.
Outgame Titel: : One of the first 10.
Race : Clomans
Navn. : Diana
Alder : 500 år
Evner/Classes. : beastcaller/sharman
Bosted : Skoven uden for Occulta
Tilhørende klan. : jeg var engang i en, men jeg vil aldrig vende tilbage til den slags
Partner. : Det er da noget være pjat, sådan noget er stærkt overvurderet.
Slaver. : nej tak jeg kan ikke drikke mere lige nu
Evt. bemærkninger. : Ned på knæ og tig om det, hvis du vil have mere kage.
Antal indlæg : 676
Reputation : 3
Join date : 04/12/12

[Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma)   [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 5 Icon_minitime10/8/2013, 10:59

Diana smilede af hans svar, til hvad hun sagde til ham, især den del med at han måtte gejle hende op, til når han ville parre sig med hende, i hans varulve stadie. Da han stoppede hende ved at lægge armene om hendes talje, og begyndte at kysse hende, hoppede hun straks op på ham, så han havde hendes ben om hendes hofter, ogbhendes arme om hans hals, hun begyndte ivrigt at kysse med, mens hun nussede ham i nakken, og hendes parrings klare våde mis, var lige over hans stve skaft, så han bare skulle støde op for at komme indenfor, og begynde at parre sig med hende. Da kysset var færdigt, smilede hun frækt til ham mens hun lavede søde uskyldige øjne, og så dybt ind i hans gule søde vovse øjne.

"Er du sikker på du vil vente til efter maden, du er da ellers allerede så dejligt klar til at parre mig?" Spurgte hun sødt, og pressede sig en lille smule ned af, så spidsen af hans pik, lige akkurat kom indenfor "Du vil ikke lige bruge min tilladelse til at gejle mig op, til lige at kneppe din slemme alpha, eller få mig til at sutte den af på dig? Eller måske stikke den i min numse? Du har jo lov til at gøre lige hvad der passer dig ved mig, jeg er her for din nydelses skyld fra nu af, og til din varulve side, har kneppet mig sønder og sammen!"

Hun smilede frækt til ham, og håbede at han forstod hvor hun ville hen med dette, for hun ville gerne se hvad han kunne finde på, at bruge hende til hvis han bare fik lov til at gøre hvad der passede ham. Hun prøvede at skubbe ham lidt i den rigtige retning, ved at sætte sig ned over hans stive skaft, så han kom helt op i hendes våde mis, og han kunne mærke at hun som hun havde sagt, var hans sex legetøj også mens de lavede mad, og spiste sammen og hun ville forblive sådan, indtil den slemme varulv havde kneppet hende. Det eneste hun ikke ville tillade, var at han som varulv tog hende i numsen, han måtte gerne som menneske, men han ville nok gøre hende ondt hvis han gjorde det som varulv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma)   [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 5 Icon_minitime13/8/2013, 21:29

Han bemærkede hende's smil og han knurrede en munter lyd, og han så kærligt på hende med blide venlige øjne, dog så han muntert på hende da han så hun straks sprang på ham og havde lagt sin elskede Alpha's ben om hoften, og han så hende dybt i øjnene, imens han kyssede lige så ivrigt med, og han knurrede dybt og nydende imens han lagde sine hænder på røven af sin Alpha og klemte og nussede blidt med sine grove dog stærke hænder, og han bemærkede så vel som osse at han's skaft var tæt på han's elskede Alpha's våde indre, og han satte sig roligt på knæ for at lægge sig ned oven på sin elskede Alpha, og han mærkede kysset var færdig så han gav hende et blidt kys på kinden, imens han smilede lige så frækt tilbage til sin elskede Alpha, og han så dog de søde uskyldige øjne og han klukkede muntert da han så vel som så dybt ind i sin Alpha's smukke dejlige øjne.

Han så drillende på sin elskede Alpha imens han lavede et ansigt da så ud som om han skulle overveje selv om han's blide, kærlighed's fulde så vel som glade øjne allerede havde besluttet sig, dog svarede han sin Alpha ved og hviske i hende's øre.
''jeg ville gerne vente, min elskede Alpha skat, men når du er så.. fristende, så er det meget svært hehe, og jeg er altid klar min elskede, så er frisk på mad, bagefter, hehe''
han lød lige så sød som hende, dog underdarig og fuld af kærlighed så vel som stor glæde, og han mærkede osse hun pressede sig en smule ned så han kunne mærke han lige kom lidt ind, og han så blidt på hende før han stødte til, så han trængte op i hende, så hende's våde mis gjorde han's skaft vådt, imens han bukkede sig ned og kyssede hende på brystvorten så vel som slikkede blidt omkring brystvorten, og han så på hende da han hørte hende, og han svarede hende kærligt imens han knurrede en underdarig lav lyd i sine ord.
''jeg er klar min elskede, din slemme vovse vil elske det, og jeg har allerede en del ideer i hovedet, min dejlige Alpha, og hihi jeg elsker at tilfredsstille dig min elskede, da det osse tilfredsstiller mig, og lige hvad jeg vil? og jeg er her osse for din nydelses skyld, min elskede Alpha, og jeg kan nok godt finde på noget hehehe''

Han så hende's frække smil, og han forstod hvad hun mente, og han var allerede igang med og udtænke en del ideer til hvad han kunne finde på, dog bemærkede han at han's tanke var bekræftet da han mærkede sin elskede Alpha's velkendte varme, og Han kyssede hende ivrigt på munden så vel som åbnede munden let og blidt lod tungen glide over hende's læber imens han blidt åbnede hende's læber med sin tunge og lod tungen glide ind, ikke krævende, bare underdarigt imens han blidt begyndte og parre hende dybt og allerede hårdt i hende's mis, for og gøre sig godt våd ved hende's våde indre, og han fortsatte lidt, inden han trak sig ud, og blidt tog sin ene hånd ned ved sin Alpha's numse hul, og blidt lagde to fingre på hver side og spredte forsigtigt hende's hul, og han trak sig ud af hende's våde mis, dog så han hende dybt i hende's smukke øjne, og han's øjne sagde han ikke var færdig med hende's mis, og han kyssede så vel som små snavede kærligt videre, imens han holdt hende tæt ind til sig, og han lagde blidt spidsen af sit skaft ved hullet til hende's numse, og han så blidt på hende og kyssede hende med al den kærlighed han kunne mønstre, så vel som så hende dybt i øjnene fordi han ville have hun skulle vide hvor højt han elskede hende, og ikke kun sex mæssigt, men bare at være hos hende osse, og han lod så blidt lidt af sit skaft glide op i hende's numse hul, og han slap blidt med fingrende imens han blidt pressede sig op i hende, og forsigtigt begyndte og parre hende i numsen, imens han lænede sig ned til hende igen, og nussede hende's kind blidt med sin ene hånd, og han så kærligt på hende imens han forsigtigt opbyggede fart og styrke i sine stød, imens han allerede prøvede og udtænke ideer til hvordan han skulle parre hende imens hun lavede mad så vel som når de spiste, og hvordan han's varulv skulle parre hende, hvis han da kunne komme op der, dog ville han se det an, så han fortsatte med og støde op i numsen på sin elskede Alpha, dog forsigtigt til han fik opbygget mere selvsikkerhed.
Tilbage til toppen Go down
Diana
First Class.
First Class.
Diana


Ingame Titel: : Dukkeføren, tidligere leder af the Wolf Clan og moder Cloman.
Outgame Titel: : One of the first 10.
Race : Clomans
Navn. : Diana
Alder : 500 år
Evner/Classes. : beastcaller/sharman
Bosted : Skoven uden for Occulta
Tilhørende klan. : jeg var engang i en, men jeg vil aldrig vende tilbage til den slags
Partner. : Det er da noget være pjat, sådan noget er stærkt overvurderet.
Slaver. : nej tak jeg kan ikke drikke mere lige nu
Evt. bemærkninger. : Ned på knæ og tig om det, hvis du vil have mere kage.
Antal indlæg : 676
Reputation : 3
Join date : 04/12/12

[Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma)   [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 5 Icon_minitime13/8/2013, 23:24

Diana smilede nydende, da han stødte sig op i hende, og kom med et bekræftende støn af nydelse, ved at have ham inde i sig igen, hun kyssede ham nydende og smilede ved hans ord. Hun lagde sig godt til rette under ham, da han lagde hende ned med ham over sig, og nød hans stive skaft oppe i sig, mens han snakkede. Hun nussede blidt hans nakke, og lod ham gøre lige hvad han ville med hende, hun kunne se på ham hvordan han tænkte over hvad han ville gøre ved hende, og han så så sød ud når han tænkte. Hun begyndte igen at stønne, da han begyndte at kneppe hende, for at fugte hans pik i hendes fisse safter, og da hun mærkede hans hånd ved hendes røv, smilede hun legende.

"Nå det var du ikke længe om, at tage i brug din frækkert!" Sagde hun drillende mens hun slappede af i kroppen, så det blev nemmere for ham, at trænge op i hendes numsehål "Hmm min dejlige vovse, du husker lige at vaske din dejlige pik, når du er færdig med min mås!" Tilføjede hun nydende da han trængte op i hende, og begyndte at kneppe hende med mere og mere selvsikkerhed. Let sneg hun en hånd ned mellem dem, og begyndte at ornanere sig selv heftigt mens han tog hende bagi, så hendes fisse safter begyndte at løbe ned på hans skaft, og gjorde det kun nemmere for ham, ved at fungere som smørelse på hans stive skaft.

"Jeg glæder mig til at finde ud af, hvad du kan finde på af frække ting, som du vil gøre ved mig vovse!" Sagde hun små stønnende, mens hun ornanerede videre og nød hans selvsikkerhed, da han tog hende bagi "Jeg bliver så våd i min alpha mis, bare ved tanken om det min vovse! Du må virkelig love mig, at du knepper mine slemme lyser ud af mig, og min slemme lille mis!" Hun så op på ham, med sit frække lille pige blik, der viste at hun virkelig tændte på ham, og elskede ham for den han var.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma)   [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 5 Icon_minitime14/8/2013, 17:38

Han havde set sin Alpha smile nydende, med et smil han kendte så godt, og han havde parret hårdere til da hun havde stønnet nydende som bekræftede hun nød det, så han havde fortsat med og hamre op i sin elskede Alpha, så vel som han havde lagt mærke til hun havde lagt sig til rette under ham, og han knurrede lavt og nydende da hun osse begyndte og nusse ham i nakken, han så kærligt på sin elskede Alpha imens han så ud til og tænke over hvordan han skulle parre hende når hun ville lave mad så vel som når de spiste, og da kom en munter knurre lyd fra ham da nogle ideer poppede op i han's hoved, dog så han drillende på sin Alpha da hun så ud til at kigge på ham, og han kyssede hende blidt på munden imens han hørte hende stønne imod han's læber da han fortsatte med og kneppe hende til han's skaft var godt våd, og han havde smilet tilbage da hun havde smilet til ham og han kyssede hende blidt på munden.

Han blinkede drillende til sin elskede Alpha da hun havde snakket drillende til ham og han havde hørt hende, og svarede så kærligt til hende.
''det jo svært og modstå dig min elskede Alpha, så ja hehehe''
han kyssede hende kærligt og blidt på munden, imens han mærkede hun slappede mere af i kroppen så han lettere kunne trænge op, og han's selvsikkerhed voksede roligt, selv om han stadig vidste hvem da var Alpha og Beta, og han's elskede Diana, ville altid være han's Alpha, og han ville elske og være hende's beta, og den tanke fik ham til og glide dybere op i hende's numse, imens han kyssede hende på munden, og han så kærligt på hende da hun bad ham vaske han's skaft efter han var færdig med hende's bagdel, og han nikkede til svar, og fortsatte så roligt med og glide op i hende's baghul imens han kyssede hende på munden, og han fik mere selvsikkerhed da han hørte det nydende i hende's stemme som fik ham til og hamre hårdere til, dog varsom med ikke og gøre skade på hende, og han mærkede han's skatte Alpha sneg sin hånd ned mellem sine ben, da han lå tæt op af hende og han vidste hun onanerede på sig selv, og han kunne fornemme det blev nemmere at glide op i hende, selv om hun stadig var pænt stram, så han fortsatte med en god fart og en pæn styrke, med at hamre op i hende, og han så hende kærligt i øjnene og kyssede hende blidt på halsen, imens han blidt nappede i hende, underdarigt dog, selv om han havde kontrollen, for nu, og han elskede at parre hende, så han fortsatte med det, med blide knurre lyde fra sin strube så vel som blidt napperi i hende's hals, uden og bide igennem huden, og kys på de steder han nappede.

Han så drillende og hemmelighed's fuldt på sin elskede Alpha, da hun sagde hun glædet sig til at finde ud af hvad han havde i tankerne, og da kom bare en kærlig knurre lyd til svar, med han's stadig hemmelighed's fulde glade ansigt, og han nappede kærligt videre i hende's hals, stadig uden og bide hul, og så hende så blidt i øjnene med kærlige øjne, og han blinkede til hende da han hørte de næste ord, og han svarede hende kærligt.
''kan jeg mærke min elskede, og tro mig, min Alpha, jeg skal gøre som du lystre, og jeg vil elske det''
han mødte hende's blik med sine gule ulve agtige øjne, fulde af kærlighed og stor glæde så vel som lyst da direkte skreg at han tændte på hende, men det burde hun vide, og han havde under det hele, fortsat med og tage hende hårdt, og med næsten sit fulde lem oppe i hende's bagdel, og han lænede sig kærligt ned og kyssede hende på munden, imens han støttede sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Diana
First Class.
First Class.
Diana


Ingame Titel: : Dukkeføren, tidligere leder af the Wolf Clan og moder Cloman.
Outgame Titel: : One of the first 10.
Race : Clomans
Navn. : Diana
Alder : 500 år
Evner/Classes. : beastcaller/sharman
Bosted : Skoven uden for Occulta
Tilhørende klan. : jeg var engang i en, men jeg vil aldrig vende tilbage til den slags
Partner. : Det er da noget være pjat, sådan noget er stærkt overvurderet.
Slaver. : nej tak jeg kan ikke drikke mere lige nu
Evt. bemærkninger. : Ned på knæ og tig om det, hvis du vil have mere kage.
Antal indlæg : 676
Reputation : 3
Join date : 04/12/12

[Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma)   [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 5 Icon_minitime14/8/2013, 18:16

Diana gengældte alle hans dejlige kys, og nød at han nappede i hendes hals og kyssede på hende, mens hun fortsat ornanerede sig selv, og stønnede for ham så han kunne høre, hvor meget hun nød at være sammen med ham seksuelt. Han ville altid være hendes dejlige beta vovse, hun ville ikke miste ham, og så passede han perfekt til en som Diana, der var af dominerende personlighed, og beastcaller mens han var varulv, hun ville i hvert fald ikke give slip på ham uden kamp, og det var Diana fastsat på i hendes sind. Hun lagde blidt begge arme om hans nakke, og begyndte at kysse ham hvor end hun kunne komme til, mens hun lavede nydende lyde for fortsat at lade ham vide, at hun nød at han kneppede hende bagi, selvom det var mere nydelse for ham end for hende, men hun havde ikke noget imod det, hun ville også gerne gøre ham glad, og trossalt var dette en godbid til ham, så hun håbede at han nød det.

"Nyder du mig min dejlige vovse?" Spurgte hun kærligt mellem hendes kys, mens hun kærligt nussede ham i nakken og ned af ryggen "Jeg ved jeg lovede dig du må gøre hvad du vil, og det må du stadig godt min dejlige vovse, men din alpha skal snart have sin mad, ellers bliver jeg ikke meget hver til vores, frække små aktiviteter! Så vær nu en dygtig vovse, og gør dig færdig med din herskerinde, så kan vi lege videre mens vi laver mad, og spiser!" Hun snakkede kærligt og frækt, nærmest hviskede i hans øre, for rigtig at ophidse ham til at komme i hendes mås, og hun stoppede ikke med at kysse ham, hans ansigt og hoved, mens hun fortsat nussede om ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma)   [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 5 Icon_minitime14/8/2013, 19:02

Han mærkede sin Alpha gengælde alle han's kys, og han besvarede hende's besvarelse af han's kys, imens han fortsatte med og hamre op i hende, imens han elskede at parre sin Alpha, dog på en anderledes måde, men bare han var tæt på hende, så var det godt nok for ham, og han så hende dybt i øjnene med sine blide kærlige øjne da fortalte blid kærlighed, nydelse, så vel som stor glæde, og han lagde kærligt sin mund ved hende's hals og nappede kærligt videre, imens han fortsatte med at hamre dybt og små dyrisk op i hende, og han strøg hende kærligt på det ene bryst imens han holdt den anden på hende's numse så han holdt hende's ene balle let spredt fra den anden, og han så kærligt på hende igen da hun lagde armene blidt om ham, og han hørte hende's nydende nyde så vel som mærkede hende's kys som ophidsedet ham til og gøre det hurtigere, hårdere, mere dyrisk, imens han fortsatte med og klemme og nusse hende's bryst blidt og kærligt, og lagde så blidt sine læber imod hende's, han's elskede Alpha, og så kærligt på hende, blinkede blidt til hende.

Han så kærligt på sin Alpha da hun snakkede til ham med kærlige ord mellem sine kys og han kyssede kærligt tilbage, imens han svarede hende med en nydende knurren i hende's øre, og fortsatte med og hamre op i hende, og han nød hun nussedet ham i nakken og ned af ryggen, og så hende kærligt i øjnene da hun snakkede, og han svarede hende med en blid knurre agtid lyd i stemmen.
''det osse okay min elskede, er selv sulten, og hehe, så skal vi nok komme hjem når det er, min Alpha, og jeg elsker at være en dygtig vovse, som elsker sin herskerinde, og lege videre imens du laver mad og vi spiser? det er jeg frisk på min elskede''
han lød fuld af kærlighed, glæde, og pænt liderlig, fordi hende's kærlige og frække næsten hviskende ord, ophidsedet ham, meget, og med et dybt suk imens han besvarede hende's kys så godt han kunne, og nød hende's nusseri, kom han oppe i numsen på sin Alpha, og imens han sæd løb op i hende, slappede han af oven på hende og kyssede hende kærligt på munden, halsen, kinden, hvor han kunne komme til for hende's kysseri, som han nød meget, og nød hende's nusseri, og med et blidt suk træk han sig ud af hende, og uden at fjerne sig fra hende, løftede han sig selv op med hende i sin favn, så hun kunne putte i han's arme, og han kyssede hende blidt på munden, imens han gik over imod deres ting, bukkede sig ned og samlede det hele op, uden og slippe sin elskede Alpha, og begyndte og gå imod deres hule, imens han så hende kærligt i øjnene uden og slippe hende's øjne, dog holdt han osse øje med hvor han gik så han ikke faldt på hoved og røv ned, og dog gik han muntert afsted med sin elskede i armene.

- en time's tid senere -

Han gik i rask tempo imod hulen, og da han fik øje på hulen, gik han, med et kærligt blik på sin nøgne Alpha, imod hulen og ind af indgangen, gik roligt over og lagde hende på sengen og lagde deres ting ved siden af, og han gav hende et kærligt kys på munden, og med en blid knurre lyd gik han ud på toilettet for at vaske sit skaft, og han gjorde det grundigt, og gik så ud igen, over til sin elskede Alpha og satte sig på knæ foran sengen, lagde hovedet på senge kanten og så op på sin Alpha med blide muntre øjne og han sagde så underdarigt dog fuld af glæde og kærlighed.
''skal jeg hjælpe dig med og lave mad, min herskerinde, eller skal jeg være en god beta vovse, og tage mig af dig, som du sagde, imens du laver mad, hmm?''
han lød glad, som en hunde hvalp da nød en meget god godbid, dog osse fuld af glæde så vel som munterhed, imens han så op på hende med glade og blide øjne.
Tilbage til toppen Go down
Diana
First Class.
First Class.
Diana


Ingame Titel: : Dukkeføren, tidligere leder af the Wolf Clan og moder Cloman.
Outgame Titel: : One of the first 10.
Race : Clomans
Navn. : Diana
Alder : 500 år
Evner/Classes. : beastcaller/sharman
Bosted : Skoven uden for Occulta
Tilhørende klan. : jeg var engang i en, men jeg vil aldrig vende tilbage til den slags
Partner. : Det er da noget være pjat, sådan noget er stærkt overvurderet.
Slaver. : nej tak jeg kan ikke drikke mere lige nu
Evt. bemærkninger. : Ned på knæ og tig om det, hvis du vil have mere kage.
Antal indlæg : 676
Reputation : 3
Join date : 04/12/12

[Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma)   [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 5 Icon_minitime14/8/2013, 22:51

Diana smilede nydende, da han kom op i hende, og hun mærkede hvordan han sprøjtede op i hendes mås. Hun smilede mildt da han havde forstået hendes ordre, og da han rejste sig op med hende, holdt hun sig ind til ham med armene om hans hals, og benene om hans hofter, mens hun grinede mildt og gav ham et hurtigt kys, før han tog deres ting og tog hende med op til hulen. Da han havde sat hende på sengen, lænede hun sig let tilbage og støttede sig på armene, så hun så mere fræk og sexet ud, og smilede legende til ham da han kom ind, og satte sig foran hende. Hun begyndte let at nusse ham over hovedet, mens hun smilede til ham, og så tænkende ud.

"Hmm din alpha har brug for sin mad, så hvis du er så sød at hente det undertøj du helst vil se mig gå rundt i, så laver vi mad sammen, og så må du godt pille legende ved mig mens vi laver mad!" Sagde hun frækt mens hun så ham i øjnene med hendes smukke smil på læberne. Dog spredte hun let benene, så han havde en direkte udsigt til hendes mis, som stadig glinsede let af safter "Og når vi så er færdig med at spise, får du fuld adgang til min krop skat! Du må parre mig i varulve stadie, bare så længe du husker, at jeg ikke vil have nogen kradse sår eller bide sår okay?"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





[Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma)   [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 5 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
[Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma)
Tilbage til toppen 
Side 5 af 9Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
 Lignende emner
-
» [Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena)
» [Uafsluttet] Mine kære klanmedlemmer(Diana, Kuuma, Pixy og Rin)
» [Uafsluttet] Another beastcaller, like my Diana? you want to take my food, fucker? ( Kuuma og Makuro )
» A 3 person problem, or i am just a bad dog? fuck this shit ( Diana og Violet )
» the beginning of a wolf clan (Senela, Kuuma og Dust )

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Occulta (Staten Michigan) :: Occulta (Staten Michigan) :: Steppe og marsk (Omegn)-
Gå til: