Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
[Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 4 Icon_minitime31/5/2017, 20:24 af Millicent
Admin Expressen #16


Hey Newworld , this is a ghost speaking



Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Kommentarer: 29
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
[Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 4 Icon_minitime6/6/2017, 15:25 af Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …


Kommentarer: 12

 

 [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma)

Go down 
3 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




[Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma)   [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 4 Icon_minitime25/7/2013, 23:34

Han havde set hun havde betraktet ham med sine smukke øjne, og han så kærligt tilbage i dem, og han vidste det kunne få hjerter til og smelte, fordi han's smeltede, og han smilede mildt og blidt til hende, han sad roligt og så på hende med sine blide varme øjne, imens han ventede på hende's svar, men hende's øjne var stadig varme og blide, så han tænkte det måtte være et godt tegn, og det så det ud til, og han så kærligt og taknemmeligt over hun lavede mad, forude da han så vand kanden, og han sagde blidt dog underdarigt, som tegn på han værdsatte det han's alpha gav ham.
''tak, Diana''
han lød blid og rolig, imens han skænkede sig et krus vand og drak det langsomt så han's krop ikke fik et H2O flip på ham, men han nød det vandet og drak flere glas, imens han så på hende.

Han lyttede roligt til hende, og så eftertænksom ud, som en soldat ville gøre, når han's overordnede, og i Kuuma's tilfælde, han's Alpha, og han svarede så roligt.
''tja det kan jeg så godt se, men så langt tænkte jeg ikke, det jeg ikke belært om, men tja det lyder fornuftigt nok''
han så hende blidt i øjnene med en blid venlighed og kærlige øjne, så vel som glæde, dog osse forvirrering, som tit ses hos soldater da skulle bruge hjernen på et højt nivu inde for magt spil, som han trodet det måtte være, og han svarede roligt.
''det er jeg glad for at høre, fordi de så ikke ud til og være de mest behalige typer, og tja det gør jeg osse, jeg tænkte mig bare ikke om da jeg spillede russisk roulette med Medusa, hmm hehe, og tja han sagde bare noget med at være på din gode side, osse ved og redde din ulv, altså mig, og så noget med og bruge dig i en kamp, eller krig, eller hvad ved jeg, og jeg kender ikke rigtig så meget til planen, Vanillia brød ind, men det osse godt nok, og ja han sikrede min overlevelse ved og slå en handel af med Medusa, ved dog ikke hvad for en handel, og sån, men tja, jeg er ikke typen da kan tænke i det store, og det derfor du min Alpha, og ja det er en kompliment til din inteligent, eller hvordan man nu udtaler det hehe, men du ved, ja er glad for han holdt hånden over mig, men i hvad hensigt er mere det jeg tænker på?''
han lød rolig, imens han drak lidt mere vand, og så eftertænksom ud, og han skævede til hende med et drillende frækt blik i øjnene, dog underdarigt, trods han's mindre svaghed så vel som skader.
''du ser smuk ud i dit tøj, min Alpha, lidt udfordrenderne''
han klukkede muntert, og så på hende med et venligt og kærligt blik, dog osse let begærligt, så vel som underdarigt og muntert, han så hende skubbe maden hen til sig, og han begyndte taknemmeligt at spise af den gode mad.

Han så blidt ind i hende's øjne, og smilede kærligt til hende, stoppede med og spise, for og vente, han vidste dog ikke hvad da gik igennem hovedet på hende, det måtte han overlade til mystikken ved han's Alpha, og det generede ham ikke rigtig, men han smilede kærligt til hende, svarede hende venligt og kærligt.
''det er jeg osse rigtig glad for, min Alpha''
han lød blid og venlig, og tog taknemmeligt imod vandet og drak af det, imens han lyttede til Diana, sin Alpha og han så eftertænksom ud, imens han så på hende og han svarede roligt.
''det kan jeg godt se, og det ved jeg godt, og ved godt du ikke kan lide og dele, og det ved jeg godt min Alpha, men, må jeg så lytte kort til mit hjerte, og til min ulv, for og finde svar?''
han så bedende på hende, da han ville finde svar inde i sit eget hjerte, og han lukkede så øjnene og begyndte og lede i sin sjæl, i sit hjerte, imens han ledte dybere og dybere, hvad da ville være godt for ham selv, for han's helbred, så vel som han's forstand, forude han's indre ulv, og han åbnede øjnene efter noget tid og så på hende, og han svarede simpelt.
''så må Vanillia være en ven, og jeg din beta ulv, hvis du vil godkende mig som din beta ulv da det føltes som det bedste for mig selv, for mine følelser, for min ulv, min forstand, og for min kærlighed, så jeg ikke er splittet, men hvis du vil godkende mig som din beta ulv, min Alpha, så vil det være mig en ære og glæde, at være ved din side''
han lød kærlig og blid, lettet, han ville gerne have sat sig på knæ foran hende og bukket hovedet underdarigt, men han's ribben tillod ham det ikke, så han måtte bukke hovedet underdarigt, imens han sad ned, og han så der efter kærligt på hende, han's Alpha, og begyndte blidt og spise videre, imens han skubbede 3 store stykker kød ud på sin tallerken.

Han klukkede muntert imens han lyttede til hende, og han svarede hende blidt og drillende.
''det er okay, min Alpha så det vil jeg acceptere hehe''
han lød rolig og kærlig, imens han hørte hende kalde på King og Ace, han hørte den specielle lyd, og da han så King og Ace komme, tog han de to store stykker kød, og kastede hen foran dem, ikke for og være respektløst, men for og være taknemmelighed og respekt som en ulv ville gøre det, og han svarede simpelt, men fuld af venlighed.
''tak King, og tak Ace, fordi i bragte min Alpha til mig, så der var bedre chancer for min overlevelse''
og han så osse blidt på sin Alpha, og svarede kærligt.
''tak for din hjælp, min Alpha, jeg værdsætter det meget''
han tog det sidste stykke kød, og lagde det foran hende, som stadig taknemmelighed og respekt, dog gjorde han det underdarigt, ved og bukke let, som tegn på hun er den dominerende, og kan tage imod han's gave om respekt og taknemmelighed hvis hun ville.
Tilbage til toppen Go down
Diana
First Class.
First Class.
Diana


Ingame Titel: : Dukkeføren, tidligere leder af the Wolf Clan og moder Cloman.
Outgame Titel: : One of the first 10.
Race : Clomans
Navn. : Diana
Alder : 500 år
Evner/Classes. : beastcaller/sharman
Bosted : Skoven uden for Occulta
Tilhørende klan. : jeg var engang i en, men jeg vil aldrig vende tilbage til den slags
Partner. : Det er da noget være pjat, sådan noget er stærkt overvurderet.
Slaver. : nej tak jeg kan ikke drikke mere lige nu
Evt. bemærkninger. : Ned på knæ og tig om det, hvis du vil have mere kage.
Antal indlæg : 676
Reputation : 3
Join date : 04/12/12

[Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma)   [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 4 Icon_minitime26/7/2013, 00:37

Diana havde efterhånden lært, at Kuuma ikke var den bedste tænker, han var ikke skabt til at fungere som en udspekuleret type, han var meget mere en fodtudse type, end en tænker. Men hans hensigter var gode, for dem han holdt af og elskede, og så var det vist nok heldigt nok, at han havde fundet en som Diana der var vant til at bruge hovedet, men hun vidste nu ikke hvordan forholdet mellem Kuuma og Dust nu ville være. De havde måske kun lige truffet hinanden, og Kuuma havde vist ikke haft de heldigste oplevelser, med Dust i nærheden men Diana håbede at han forstod, at selvom Dust havde sine hårde måder at gøre tingene på, og de kunne være svære at regne ud til tider, så kunne Kuuma være sikker på at så længe han blev trofast overfor Diana, kunne han være sikker på at Dust ikke ville ønske Kuuma død. Diana havde en stærk aftale med Dust, og det var derfor hun var så sikker på at Kuuma ville overleve et møde med faren, når Dust var i nærheden.

Men ikke mere om ham, nu var det mere vigtigt at sørge for, at hendes vovse fik det bedre igen. Da Kuuma kastede kødet, hen til King og Ace nåede Diana at lave deres lyd, så hendes smukke hals vibrerede let, før kødet ramte jorden, og med det samme reagerede hendes dejlige bioraptore, da den lyd gjorde at de kunne se, og de reagerede ved at gribe kødet i luften med deres dødsensfarlige tænder. De løftede deres hoveder, og åd kødet hurtigere end man kunne nå at sige deres navne, mens Diana grinede mildt ved synet af dem, og deres dyriske spisevaner. Dette syn viste blot, hvor farlige disse dyr kunne være, trods det faktum at de virkede tamme når de var sammen med Diana.
"Årh du er nu kær, min kære lille vovse, men du må huske at takke Dust næste gang du ser ham, for hvis han har indgået en aftale med Medusa, for at holde dig i live, må det betyde han har opgivet noget vigtigt for dig!" sagde hun mildt, mens hun tog imod det kød han gav hende, og tog sin salat til det, så hun fik sig et ordentligt måltid.

"Og godt du har fundet ud af det med dig selv, hvad angår situationen med Vanillia, jeg foretrækker at min fyrs hjerte, er dedikeret til mig ellers skaber det bare, en masse unødvendige problematikker som jeg ikke gider, og du vil vel nødig gøre din alpha utilfreds, vil du vel vovse?" spurgte hun mildt og kunne ikke lade vær, med at smile over den kommentar han var kommet med, angående at han syntes hun så smuk og udfordrende ud, i nederdel og hendes bh top "Der er vist en lille beta ulv, der sidder og bliver opstemt over at se sin alpha, være klædt let på!" tilføjede hun let, mellem 2 bider af hendes mad. Da de var færdige med at spise, rejse hun sig let op og så på ham med et blik der sagde, at han skulle blive siddende og slappe af, da hun ikke ville have han pinte sig selv mere end højst nødvendigt, før hun ryddet af bordet og hurtigt fik gjort rent efter aftensmaden.

Da hun var færdig, vendte hun sig let om mod ham, lænede sig lidt op af køkkenbordet og betragtede ham i lidt tid, med et tænkende blik.
"Det var ellers ærgerligt du ikke var hjemme i går min kære vovse, der skulle jeg bruge dig til at tilfredsstille mine lyster!" sagde hun drillende og så kort ned af sin smukke krop, og op på ham igen "Men nu må jeg vel vente, til du får det bedre igen, jeg vil ikke have at du tilfredsstiller mig, mens du stadig har ondt!" der var noget utroligt tirrende over den måde hun sagde det på, og det var bevidst da hun ville sørge for, at når han kom på højkant igen, ville han være så liderlig at han ville kneppe hende, til han ikke kunne mere. Imellem tiden indtil det skete, ville hun sørge for at gejle ham op en gang imellem, så han rigtig havde en masse liderlighed som han ville ud med, når han endelig ville være klar igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma)   [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 4 Icon_minitime26/7/2013, 07:43

Kuuma sad roligt og spiste sin mad, imens han blidt så på sin Alpha, så han sad bare og så blidtog drillende på hende med sine gule øjne, og han så lettere eftertænksom ud, næsten utroligt at tænke på han ikke er trænet til og tænke, og han klukkede ved denne tanke.

Kuuma så Diana's hals vibrere, da hun sagde de pæne lyde til King og Ace, og han sad roligt og betragtede dem, og fik den tanke at de ikke kunne se, siden Diana sagde disse lyde, medmindre hun bad dem acceptere han's gave, og han så blidt på sin Alpha og spurgte spørgene, dog underdarigt og kærligt.
''kan de ikke se siden de har brug for du laver lyde, eller var detttt?''
han lod det hænge i luften med et blidt og drillende glimt i øjet, og han havde set dem løfte deres hovedet for at snuppe kødet i luften, og han fik igen et glimt af de farlige dyr de var, selv om de virkede som tamme hundehvalpe sammen med Diana, og han blinkede blidt til hende, han lyttede til hende og han svarede hende blidt.
''det vil jeg gøre, min Alpha, og det tror jeg gerne, men skal nok sige tak''
Han lød alvorlig da han sagde han ville sige tak, men han sendte hende et blidt og venligt blik.

Han lyttede roligt til sin Alpha, og han så eftertænksom ud og han nikkede så roligt og kærligt.
''yea, jeg føler det er mest naturligt at være hos dig, med hele mit hjerte, selv om Vanillia osse er en ven, så ønsker jeg ikke at skabe nogen problemer, og nej det vil jeg bestemt ikke''
Han sagde det roligt og venligt, og det sidste med han ikke ville vække hende's mishag, lød små alvorligt, selv om han smilede kærligt tilbage til hende da hun smilede til ham, over han's ord, og han svarede hende kærligt, med begær i stemmen og en blid underdarighed.
''hehe meget min Alpha, det er en smule udforderne, til og kigge efter om du har noget på under din nederdel''
da kom en blid små begærlig knurren fra ham, han vidste han ikke var klar, men han kunne lide hvad han så, og det ville han vise sin Alpha, og han spiste roligt op, han så hende rejse sig og han bemærkede hende's blik, han nikkede da han forstod, for på han blev siddende og overvejede hvor længe det ville tage før han var rask, og han var ikke så slemt såret som han havde været da han kom, han's ribben var kun let bøjet, så det ville ordne sig efter et døgn's tid han kunne sove væk, og ellers ville det i alt tage ham et døgn, han ville ikke være helt på højkant, men nok til og kunne tage sig af sin Alpha's lyster, og han så kærligt på hende med et blidt og små begærligt blik, dog underdarigt, da hun er den dominerende.

Han så roligt på hende rydde op, og så rolig når hun bukkede sig ned eller når hun bøjede sig over noget, og han så hende roligt læne sig lidt op af køkkenbordet, og han skævede kort inde under hende's nederdel, overvejede om hun ville give ham lov til og smage hende's safter inden han lagde sig til og sove, så han kunne være klar, og han så blidt på hende's tænkende blik, og lyttede roligt til hende, og han svarede hende drillende, dog lystent, og kærligt.
''det er jeg osse ærgerlig over hehe, men er her nu, og vil tro det vil tage mig et døgn's tid at komme på højkant igen, og så er jeg mere end klar til og tilfredsstille sig, min Alpha hehe''
han lød blid og kærlig, imens han så hende kigge ned af sig selv, og han hørte hende, han knurrede kærligt til svar, før han svarede hende blidt.
''ja jeg har lidt ondt stadig, men ikke noget alvorligt, og tja jeg er klar om et døgn's tid, og så kan jeg tage mig af dine behov, når jeg vågner, og jeg vil være mere end klar, min Alpha''
han havde hørt det meget tirrende i hende's ord, og han vidste hun var bevidst om det, og han vidste osse i hvad hensigt, han rejste sig roligt op, med et underdarigt blidt blik på hende, og bulen i han's bukser var tydelig at se, han gik blidt over til hende, og gav hende et kys på kinden, før han sagde til hende.
''jeg vil gå ind og få sovet ud så jeg kan være klar til og tage mig af dine behov''
han lød kærlig, begærlig, fuld af glæde så vel som tegn på kærlighed til sin Alpha, og han gav hende et blidt, bedende kys på munden, som en beta ulv ville gøre det, og han trak sig så væk, og gik ind i sengen for og tage tøj af, stort set det hele, så han's allerede fuldt ud stive mandom var synlig, og han skævede drillende ind til hende, dog ikke domnerende eller udforderne, men bare drillende og kærligt, og de blade Diana havde lagt på ham, var osse synlige, og for så at lægge sig til at sove, og selv om han hellere ville kigge på sin Alpha, så forsvandt han hurtigt ind i søvnen.

-- 22 timer's tid senere ca --

Han vågnede op, ret frisk, men frisk nok ifølge ham selv da Diana's læge hjælp havde gjort underværker, og han så roligt på bladene, tog dem forsigtigt af, og han satte sig roligt op, for at mærke han's skaft stadig var hårdt, og han kom med en blid knurre lyd, for at gøre Diana opmærksom på han var vågen, og klar til og tage sig af hende's behov, selv om han ville lade hende dominere ham, og han ville elske det, men han vidste dog ikke hvor hun var, så han ville vente, for og være respektfuld over for sin Alpha, medmindre hun kaldte på ham, så ville han være klar og gå over til hende, for at være klar.
Tilbage til toppen Go down
Diana
First Class.
First Class.
Diana


Ingame Titel: : Dukkeføren, tidligere leder af the Wolf Clan og moder Cloman.
Outgame Titel: : One of the first 10.
Race : Clomans
Navn. : Diana
Alder : 500 år
Evner/Classes. : beastcaller/sharman
Bosted : Skoven uden for Occulta
Tilhørende klan. : jeg var engang i en, men jeg vil aldrig vende tilbage til den slags
Partner. : Det er da noget være pjat, sådan noget er stærkt overvurderet.
Slaver. : nej tak jeg kan ikke drikke mere lige nu
Evt. bemærkninger. : Ned på knæ og tig om det, hvis du vil have mere kage.
Antal indlæg : 676
Reputation : 3
Join date : 04/12/12

[Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma)   [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 4 Icon_minitime26/7/2013, 11:06

Da han kom hen til hende, kunne hun ikke lade være med at stryge en hånd, hen over hans bule i bukserne, mens hun smilede tirrende til ham. Han fik lov til at få et kys, nu han gav hende et bedende kys på munden, mens hun stadig kælede for hans stive skaft uden på hans bukser.
"Ja gå du ind og sov vovse, du får din sag for når du er klar igen, for din alpha er trængende!" hviskede hun tirrende til ham, før han trak sig væk fra hende og gik hen til sengen. Da han havde smidt tøjet, og stod med sin stive pik strittende frem, kunne Diana ikke lade være med at smile over hvad hun gjorde ved ham, og han fik da også lidt at beundre da han kiggede over på hende, for hun havde løftet lidt op i nederdelen mens han kiggede væk, så da han kiggede over på hende, førte hun tirrende en finger op i hendes nøgne mis der var ret blottet for ham, trak fingeren ud igen så han kunne se den var glinsende våd, og løftede langsomt fingeren op til sin mund for at slikke på den, mens hendes smukke lyserøde øjne, så på ham med et bedende lystigt blik.

Da han endelig vågnede igen, efter at have sovet så meget, sad Diana henne ved bordet. Hun havde bevidst sat sig med front mod ham, men havde placeret det ene ben over det andet, så han ikke kunne se hendes mis, selvom det ville være muligt for ham hvis hun spredte benene. Da han satte sig op, havde hun allerede set at han stadig var klar til at parre sig med hans alpha, og det virkede til at glæde hende, især da hun lavede en blid fløjte lyd, for at fange hans opmærksomhed og få ham til at komme over til hende. Hun flyttede let sit ben, og satte sig med dem let spredte, så det første han kunne se under bordet, var direkte op under nederdelen til hans alphas mis.
"Kom så her vovse, kom og leg med mig!" sagde hun med en sensuel tone i hendes stemme, og gav ham lidt at betragte, da hendes ene hånd fandt vej ned under nederdelen, og for øjnene af ham begyndte hun let at ornanere sig selv, i langsomme frække bevægelser "Din alpha skal bruge din dejlige vovse pik, oppe i sin våde mis!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma)   [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 4 Icon_minitime26/7/2013, 16:36

Han havde mærket hun havde besvaret han's kys, og han havde mærket hun havde strøget sin hånd over han's bule i bukserne, han kunne ikke huske om han havde knurret lystent men det havde han nok, og han havde set det tirrende smil, som han nød, da hun stadig havde kælet for han's skaft, og han havde set hende give sig selv finger i hende's våde mis, som han gerne ville smage igen, og han havde kort set hende's bedene lystige blik før han var faldet i søvn.
Han havde hørt hende sige han ville få sin sag for sig, så han ville gøre hvad enhver anden underdarig ulv ville gøre på det punkt, sætte sig for hende's fødder, og afvente hvordan han's alpha ville have det ved at spørge underdarigt og om da noget hun ville have først.

Han sad roligt og gabte kort, fordi han var lidt døsen, men han vågnede op da han bemærkede hende, og han kunne osse så hende's ben var lagt over det andet, så han ikke kunne se hende's mis, som han allerede var klar på og han's skaft stirede svagt, klar, og han havde bemærket hun havde set han's stadig stive og klare skaft, han spredte benene let og rørte blidt ved sin pik for hende, ved og onanere kort, og han så hende sprede benene, og så direkte på hende's mis, dog osse på hende's øjne, han lyttede til hende's blide fløjten, og han gik hurtigt over til hende, underdarigt, og kærligt, imens han satte sig for hende's fødder, imens han havde bemærket hun onanerede på sig selv, han havde osse hørt det sensuelle i hende's tone, og han bemærkede så vel osse at hun onanerede langsomt og meget tillokkende, han hørte hende osse sige hun skulle bruge han's pik, i hende's mis, og uden at brokke sig, eller noget fordi han måtte være ægte sindsyg at brokke sig, da han så en chance for at lade han's Alpha dominere ham, og han ville elske det, lagde han blidt, underdarigt, og kærligt armene om hende's ben og støttede hende på ryggen, løftede hende op som en fjer, og gik roligt over til sengen, lagde hende i den, og spredte, underdarigt og på en beta-bedene måde, hende's ben, en måde da sagde han ville elske og tilfredsstille sin Alpha, og han lagde sig roligt oven på hende, fordi hun havde sagt hun skulle bruge ham oppe i hende, og han så hende i øjnene, med et kærligt, underdarigt smil, begyndte han på hende's ordre.

Han trængte dybt op i hende med hele sin pik fra spids til rod, uden tøven eller usikkerhed, som en beta da kender sin plads, og osse elsker den, og han begyndte lystigt og dyrisk at parre sin Alpha, hårdt og dybt til start, imens han så på hende med lystige, dog underdarige, så vel som glade og kærlige øjne, øjne da bedte hende dominere ham, ville have hun dominerede ham, ville elske hun dominerede ham, og da kom en lav knurre/stønne lyd fra ham, imens han trængte op i hende, og holdt sig let puttende ind til hende, nød hende's stramme mis, så vel som nød varmen og det våde fra hende's mis, dog stadig ventende på flere ordre, som han ville gøre uden tøven.
Tilbage til toppen Go down
Diana
First Class.
First Class.
Diana


Ingame Titel: : Dukkeføren, tidligere leder af the Wolf Clan og moder Cloman.
Outgame Titel: : One of the first 10.
Race : Clomans
Navn. : Diana
Alder : 500 år
Evner/Classes. : beastcaller/sharman
Bosted : Skoven uden for Occulta
Tilhørende klan. : jeg var engang i en, men jeg vil aldrig vende tilbage til den slags
Partner. : Det er da noget være pjat, sådan noget er stærkt overvurderet.
Slaver. : nej tak jeg kan ikke drikke mere lige nu
Evt. bemærkninger. : Ned på knæ og tig om det, hvis du vil have mere kage.
Antal indlæg : 676
Reputation : 3
Join date : 04/12/12

[Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma)   [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 4 Icon_minitime27/7/2013, 19:25

Diana lod ham løfte hende hen i sengen, hvor hun lagde sig godt til rette, mens han lagde sig over hende, for at trænge op i hende med hans dejlige stive pik. Hun kom med en nydende lyd, da han gjorde det, og begyndte at stønne da han med en dyrisk lyst, begyndte at parre sig med hende, i dybe hårde stød, og hun nød at han gjorde som han var blevet bedt om, og gav hende hele hans dejlige pik. Mens hun lå under ham og stønnede af nydelse, strøg hun sensuelt hænderne op af sin krop og tog på hendes bryster, før hun let åbnede sin bikini top og fik sneget den af sig, i en smidig bevægelse så hun nu kun, havde nederdelen på som sad krøllet sammen om livet på hende, hvilket hun var ligeglad med lige nu hvor hendes vovse, var i gang med at tilfredsstille hendes våde mis.

Hun lod ham fortsætte sådan lidt tid, mens hun bare nød at blive kneppet af ham, før hun let stoppede ham ved at lægge en hånd mod hans bryst, og smilede frækt til ham.
"Siden jeg er så stolt af dig, at du kom tilbage til mig i live, vil jeg gerne give dig en belønning før jeg gør mig færdig med dig!" sagde hun frækt med en sensuel undertone, før hun let fik ham op og stå ved siden af sengen, så hans stive skaft stak ud i luften, glinsende af hendes safter "Du har været sådan en dygtig vovse!" hun sagde dette langsomt, og frækt mens hun gik i knæ foran ham, og så frækt op på ham.

Med et utroligt frækt smil på læben, og et tilsvarende blik rettet mod hans øjne, begyndte hun blidt at nusse hans nosser, og stryge ham kærligt op af skaftet, før hun blidt tog fat om hans pik ved roden. Hun vendte sit blik mod hans pik, og begyndte at kysse ham op af skaftet til hun nåede hans pik hoved, som hun frækt kyssede hvorefter hun skilte sine læber udover hans pik, og tog den ind u hendes mund. På trods af hans længde og tykkelse, kunne hun uden problemer tage hele hans pik ind i munden, og hun startede med at sutte ham langsomt og kærligt, mens hendes tunge dansede frækt om hans skaft. Hun så op på ham med et frækt blik for at se om han nød, at hans alpha suttede den af på ham, mens han havde direkte udsigt til hendes bryster, hun nussede hans nosser mens hun suttede ham, og hun virkede til at vide hun lavede, for det tog hende kun cirka 5 minutter med hans pik i munden, før hun fik ham til at komme. Da hun kunne mærke at det var lige op over, gav hun det sidste nøk så han sprøjtede sin sæd ind i hendes mund, hun tog hans pik ud undervejs og lod det sidste af hans sæd, sprøjte udover hendes nøgne bryster, mens hun lavede en fræk stønnende lyd. Hun slugte hans sæd som hun havde i munden, og med et frækt blik mod ham, løftede hun sine bryster op, og slikkede hans sæd i sig, før hun rejste sig op med et frækt smil på læben.

"Jeg elsker bare vovse sæd, frisk fra en stor stiv pik, som din min elskede!" sagde hun sensuelt, mens hun strøg sine bryster tørre for hans sidste sæd rester "Nu håber jeg ikke du mistede alt din parrings lyst, for du skal stadig gøre dig færdig, med min våde mis!" Hun vendte ryggen til ham, og smed let nederdelen så den ikke irriterede hende, og han kunne beundre hendes smukke røv og sexede kropsformer, før hun let så om på ham med et frækt blik. Hun placerede sine hænder mod væggen, og strittede med røven så han bare kunne tage om hendes slanke hofte, og stikke pikken i hendes våde mis.
"Kom så med din dejlige store pik skat, tag på mig, knep mig til du ikke kan mere!" hviskede hun bedende, for at appellere til hans dyriske side, da hun ville have ham til at parre sig med hende, som var hun en våd tæve der bare skulle bolles fed "Brug mig som din tæve, dit vilde han dyr!" tiggede hun liderligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma)   [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 4 Icon_minitime27/7/2013, 21:03

han vidste han havde gjort det rigtige, da han havde løftet sin elskede Alpha op, for at lægge hende på sengen og da han gled op i sin Alpha for at kneppe han's alpha dyrisk og så dybt han kunne, han vidste han havde gjort det rigtige igen, da han's alpha kom med en nydende lyd og var begyndt at stønne da han kom ordeligt igang, og han satte tempoet op med sin dyriske kneppen af hende, og han nød de støn hun kom med, og det var tydeligt at se han's glæde da hun lå under ham, stønnede af nydeelse og var begyndt at tage sig på kroppen og op på brysterne, på en meget seksuel måde og det tændte ham yderliger, da kom en glade lysten knurre lyd fra ham, imens han gled op i han's alpha, og han så hende tage sin Top af, og han så roligt på hende's ene bryst med et bedene blik da han godt kunne tænke sig en godbid, og han så på hende med et underdarigt kærligt lystent blik, og han fortsatte med og kneppe sin Alpha imens han knurrede dybt af glæde og lyst.

Han havde kneppet sin Alpha i noget tid og han nød det i fulde drag, imens han så på hende, med sit dyriske lystne blik så vel som kærlige øjne da lyste af kærlighed så vel som beta underdarighed, han stoppede roligt da hun lagde sin hånd på han's bryst, og han stoppede roligt imens han hørte hende snakke, og han svarede blidt.
''jeg vender altid tilbage til min Alpha, jeg dør ikke på andre's hånd end min Alpha's hånd, min elskede Alpha''
han så kærligt og nysgerrigt på hende da hun osse havde sagt han ville få en belønning forude han så rigtig glad ud over hun var glad over han var vendt hjem i live til hende, og da han kom op og stå, han hørte hende og han svarede glad, kærligt, lystent, og underdarigt.
''ja min alpha, tak''
han så blidt på hende imens hun langsomt og fristende gik på knæ foran ham, imens han så glad ud, fordi han havde behaget sin Alpha.

Han så hende's meget frække smil, og han så hende dybt i øjnene, underdarigt, dog fulde af kærlighed og glæde, indre ro, lyst, og da kom en glad lav knurre lyd af nydelse da hun begyndte og nusse han's  nosser, og han så hende i øjnene imens hun begyndte og nusse han's skaft, han mærkede hende tage fat i roden af han's skaft, og han stønnede med en knurren af nydelse, da hun begyndte og kysse han's skaft, og han mærkede med nydelse da hun kyssede han's pik hoved, og med et overrasket glad gisp, da han mærkede hun tog han's skaft ind i munden, og han kunne mærke han's alpha om han's skaft med hende's mund, og han stønnede af nydelse imens han måtte beherske sig meget lidt, da han kendte sin plads, for ikke og lægge sin hånd i han's alpha's nakke, men han stod bare og nød det i fulde drag, da hun suttede ham langsomt, og han så hende i øjnene med øjne da så ud til virkelig og nyde det i fulde drag at Diana tog sig af ham, og da kom et gisp af nydelse da hun begyndte og lege med han's skaft, med hende's tunge, han så hende i øjnene så vel som han så på hende's krop, fulde af kærlighed både til hende, og det hun gjorde for ham, og han sukkede og stønnede nydende, imens hun nussede han's nosser, og han vidste ikke hvor lang tid, men det føltes som lang tid i ren nydelse, da han mærkede han kom i hende's mund, og han vidste da var meget sæd, han så kærligt på sin Alpha, og han så hende fjerne sin mund så da kom sæd på hende's bryster, og han så stadig kærligt og blidt på hende, stadig lystent, imens hun sank og slikkede sædet fra hende's bryster op, og han så han's alpha rejse sig op, og han stod klar til at modtage flere ordre fra hende, glad og underdarigt så vel som kærligt.

han bukkede let for hende, og sagde kærligt, med øjne fuld af kærlighed, så vel som lystent i sin stemme.
''det var så lidt min elskede Alpha, skulle det være en anden gang, så kunne vi måske gøre det hvor vi begge kunne tilfredsstille hinanden?''
han lød underdarigt, kærlig, glad og blid, han havde hørt det sensuelle i hende's stemme, og han så hende tørre resten af han's sæd af, og han lyttede til hende, imens han lagde sin hånd mellem sine ben på sit lem, og strøg det let imens han så hende dybt i øjnene, han's skaft blev hurtigt til fuld størrelse, klar til og bestige han's alpha, og han sagde kærligt, liderligt, underdarigt, så vel som fuldt af kærlighed.
''jeg mister aldrig min parring's lyst til dig min Alpha, min elskede Alpha, og tro mig, jeg vil glæde mig til at tilfredsstille dig i din dejlige, stramme, våde mis''
han lød underdarig stadig, dog fuld af kærlighed, glæde, indre ro, venlighed og omsorg, han så hende vende ryggen til for at smide nederdelen, og han stod roligt og betraktede hende's krop så vel som hende's smukke øjne, da hun så på ham, og han blinkede til hende, underdarigt, men for og vise han var klar, han så hende lægge hænderne imod væggen, for at stritte med røven, og han fik tanken at tage hende i røven, men ombestemte sig hvis det ville mishage hende, men det havde været tydeligt han havde overvejet og tage hende i røven, og da han lyttede til hende, gik han hen til hende, lagde sine store ru hænder om hende's slanke hofte, og han kælede blidt for hende der, han lyttede til hende, og sagde uden tøven, kærligt, og underdarigt.
''ja min Alpha, min skat, min elskede Alpha''
han havde svært ved og finde ord, så han ville igen lade sin krop tale for sig, ved at læne sig hen over hende, med den ene hånd på hende's hofte og han lagde den anden på hende's bryst og klemte kærligt om det, små nussede brystvorten, og han hamrede så sit skaft op i hende, hele vejen op til roden for at parre hende dyrisk med en lav lysten kærlig knurre, han hørte hende bede ham bruge hende, og han ville gøre det, han trykkede hende ind imod sig så han stod tæt op af hende, imens han hamrede af fuld kræft op i hende, med hele sit skaft op i hende, og kærligt nussende om hende's bryst, imens han nappede hende blidt i øret, halsen og skulderen, underdarigt og kærligt, imens han fortsatte med og hamre op i hende med fuld kræft, og han knurren højt af nydelse, imens han fortsatte, han begyndte blidt og slikke hende på halsen og skulderen, langsomt, seksuelt, og kærligt med sin ru tunge, han havde hørt hende snakke til han's dyriske side, og han overvejede at lade ulven i ham overtage, selv om den ville være underdarig, så ville den være hård og dyrisk, og han fortsatte dyrisk med og kneppe sin Alpha hårdt så vel som hurtigt og dybt i sin Alpha, og han bed hende kærligt i skulderen igen, uden og få det til og bløde, selv om det kunne betyde han ville elske og smage hende's blod, selv om det osse var tydeligt hun var alpha, da han var underdarig i alt han gjorde, og han ville lade hende bestemme hvis da skulle ske mere, men det var osse tydeligt han havde tænkt sig at bruge hende som hun havde bedt ham op, så han lagde begge arme om hende, løftede hende op fra gulvet, pressede hende imod væggen, imens han parrede hende hårdt og dyrisk, næsten brutalt, dog uden og gøre det på en måde da kunne skade hende, og han fortsatte med og bide og nappe i hende's skulder og hals, så vel som holdt fast om hende's bryst, stadig ventende på eventuelle ordre, selv om han nød det til fulde drag.
Tilbage til toppen Go down
Diana
First Class.
First Class.
Diana


Ingame Titel: : Dukkeføren, tidligere leder af the Wolf Clan og moder Cloman.
Outgame Titel: : One of the first 10.
Race : Clomans
Navn. : Diana
Alder : 500 år
Evner/Classes. : beastcaller/sharman
Bosted : Skoven uden for Occulta
Tilhørende klan. : jeg var engang i en, men jeg vil aldrig vende tilbage til den slags
Partner. : Det er da noget være pjat, sådan noget er stærkt overvurderet.
Slaver. : nej tak jeg kan ikke drikke mere lige nu
Evt. bemærkninger. : Ned på knæ og tig om det, hvis du vil have mere kage.
Antal indlæg : 676
Reputation : 3
Join date : 04/12/12

[Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma)   [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 4 Icon_minitime29/7/2013, 17:19

Hun mærkede straks hans hænder, da han tog hende på hofterne, og det fik hende til at smile nydende ved tanken om, at han snart ville kneppe hende, og det blev kun bedre da hans ene hånd fandt frem til hendes bryst, og han nussede om hendes brystvorte. Med et pumpede han sin pik op i hende, og det fik hende til at stønne højlydt af nydelse, for så at fortsætte med at stønne af ren nydelse, da han begyndte at kneppe hende hårdt og dyrisk. Det var fantastisk at mærke ham på den måde, og hun ville i den grad ikke stoppe ham, nu hvor han var så godt i gang med at parre sig med hende, på denne dejlige måde. Hun nød endda at han slikkede og nappede hende, omkring både øre hals og skulder og hun kunne ikke lade vær, med at stryge en kærlig hånd hen over hans nakke, mens hun stadig stønnede mere og mere i takt med han kneppede hendes våde mis.

Hun nød at mærke ham tæt på sig, da han trak hende tæt ind til sig, og et let smil dannede sig på hendes smukke læber, kun forstyrret af hendes høje støn. Hun mærkede hans arme omkring hendes krop, efterfulgt af hendes fødder der forlod jorden, og ham der pressede hende op mod væggen, hvilket blot gjorde at hans pik ramte det helt rigtige sted i hende, og derfor fik hende til at stønne mere af ren liderlighed, og nydelse.
"Ja lige der skat, bliv ved, giv den hele armen dit vilde dyr, din alpha elsker din dejlige pik!" stønnede hun højlydt mens man kunne høre, at hun var blevet lidt forpustet af den fantastiske sex "Bare lad dit indre dyr komme til skat, jeg vil have alt din dejlige lyst op i min liderlige våde fisse!" Diana var helt klart lystig, men hun ville blive sur hvis han gjorde skade på hende, for at smage hendes blod når hun ikke havde givet ham lov. Man kunne dog mærke på hende, at han bare kunne kneppe løs i hendes mis, hun var ikke så sart og skrøbelig, så hun tog ikke skade af en gang hårdhændet sex, med hendes beta ulv og hans dejlige store pik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma)   [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 4 Icon_minitime29/7/2013, 17:34

Han vidste han havde gjort det rigtige, da han kunne fornemme hende's nydelse, da hende's mis tog imod ham da han var trængt ind, og han nød det meget, hende's stramme varme våde mis, hende's fyldige bryst, han nød alt ved hende, og han havde lyttet til hende når hun stønnede højlydt af nydelse, og han havde svaret ved at knurre lystent til hende, imens han havde taget hende hårdt og dyrisk, han nød at nappe i hende, at smage hende, dog ikke blodet, da han ikke ville bide igennem uden at få lov, selv om det var tydeligt han gerne ville smage, dog var han hele tiden underdarig, som en god beta vovse, og han elskede stadig sin plads, og han nød den mere da hun strøg ham kærligt i nakken, og han kunne høre på hende's stønnen da hun fulgte i takt, og han nød det meget, at kneppe sin Alpha's våde stramme varme mis, klemme om hende's bryst og klemme brystvorten blidt, og han nappede videre i hende's øre hals og skulder.

Han kunne fornemme hun nød han kom tæt på hende da han havde lagt sig ind til hende, fordi hende's krop så vel som mis stadig tog imod ham, forude hun ikke havde skældt ham ud, han så hende's smil på de smukke læber, og han gav hende et blidt slik på kinden før han nappede hende kærligt i øret, halsen og skulderen, og da han havde løftet hende op i luften for og presse sig imod hende, kunne han høre forude mærke, han ramte det rigtige sted, på hende's stønnen af liderlighed og nydelse, han lyttede til hende, og han svarede hende lydigt og underdarigt, som en god beta.
''ja min elskede Alpha, jeg skal nok blive ved og give dig det hele, og din beta elsker sin Alpha's mis''
han stønnede dyrisk sammen med hende, imens han nød den sex han havde med sin Alpha, han havde dog hørt hun var blevet forpustet, men han var ikke træt, overhoved ikke, han kunne dog mærke på hende hun ville blive sur hvis han bed for og smage hende's blod, han hørte hende dog og han svarede.
''javel min Alpha, og jeg skal nok give dig al den lyst du vil have, min elskede Alpha''
han lod de sidste hæmninger forsvinde, så Diana burde kunne fornemme ulven overtog, da han lod hende glide ned på gulvet, dog underdarigt, så hun kom på alle fire, og han pressede sig imod hende og kneppede hende fuld kommen uden hæmninger, som en ulv ville gøre det, med så voldsom kræft og fart, at det ville kunne ødelægge et normalt menneske, men han vidste Diana ikke var et menneske, og han ville gøre det fulde han kunne så han overlod styringen til sin ulv, som kom med en dyb knurren af lyst, glæde, kærlighed, venlighed, imødekommenhed, klar til og lyde ordre, det var dog Kuuma's krop, men ulven da styrrede ham, imens den kneppede sin Alpha's mis til fuld kommenhed, imens den hele tiden byggede styrke og fart op, som ville have ødelagt et menneske's indre fuld kommen, og han nappede blidt og kærligt videre i hende's skulder og hals, blidt nappede han hende i øret, imens det stadig var tydeligt han gerne ville bide igennem huden og smage blodet, men han nægtede at være uforskammet over for sin Alpha, ved at forsøge på noget, så han lod hende vælge hvad hun ville, da hun var han's Alpha, han's elskede Alpha, Diana, den dominerende, han lagde hånden på hende's bryst, og klemte blidt om det, imens han fortsatte sin brutale kneppen af sin Alpha, dog stadig uden at forsøge at gøre skade, bare gøre sit bedste for hun nød det, lige så vel som han var underdarig i alt han gjorde, for og vise respekt for sin Alpha, så vel som lydighed, osse glæde og kærlighed alt sammen i samme lydløse følelser.
Tilbage til toppen Go down
Diana
First Class.
First Class.
Diana


Ingame Titel: : Dukkeføren, tidligere leder af the Wolf Clan og moder Cloman.
Outgame Titel: : One of the first 10.
Race : Clomans
Navn. : Diana
Alder : 500 år
Evner/Classes. : beastcaller/sharman
Bosted : Skoven uden for Occulta
Tilhørende klan. : jeg var engang i en, men jeg vil aldrig vende tilbage til den slags
Partner. : Det er da noget være pjat, sådan noget er stærkt overvurderet.
Slaver. : nej tak jeg kan ikke drikke mere lige nu
Evt. bemærkninger. : Ned på knæ og tig om det, hvis du vil have mere kage.
Antal indlæg : 676
Reputation : 3
Join date : 04/12/12

[Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma)   [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 4 Icon_minitime29/7/2013, 19:21

Lyden af hans stemme der svarede på hendes ordrer, gjorde hende blot glad ved tanken om, at hendes vovse gjorde hvad der blev sagt. Hun var lige ved at komme, da han fulgte hendes ordrer ved at sætte hende ned på alle 4, og begynde at kneppe hende uden nogen hæmninger. Hun kunne sagtens mærke at han ikke var træt endnu, og grunden til at hun var lidt forpustet, var fordi hendes stønnen var så hyppig, og derfor forstyrrede hendes naturlige vejrtrækning. Da han begyndte at pumpe sin pik dyrisk, og brutalt i hende stønnede hun endnu højere end før, da orgasmen væltede gennem hendes krop og sendte hende ind i en dejlig ekstase, af ren nydelse over at han kneppede hende så dejligt dyrisk, mens orgasmen bare blev ved.
"Årh ja dygtig vovse, din alpha vil have mere, knep mig til du ikke kan mere, dit dejlige vilddyr!" stønnede hun liderligt, før hun vendte sit ansigt lidt mod ham, og kyssede ham lidt på munden og kinden, før hun stønnede mod hans øre, for virkelig at vise ham at hun nød at få den for fuld skrue.

Diana vidste snart ikke hvor lang tid de havde været i gang, men de havde kneppet sådan i flere timer, og hun havde skreget den ene orgasme efter den anden ud, og hun virkede nærmest utrættelig i hendes sult, efter mere af denne himmelske nydelse. Hendes mis strammede nu mere om hans pik, end den havde gjort før, da alle de orgasmer havde fået hendes krop til at trække sig sammen, og det burde kun give ham mere nydelse, selvom det ville tage mere af hans energi at kneppe hende, når hun var så stram af alt den dejlige nydelse hun fik ud af ham. Lige nu lå Diana sådan, at hun stadig havde underlivet i den højde han havde placeret hende i til at starte med, men hun havde lænet sig ned af, samtidig med at hun stønnede den sidste nye orgasme ud, og bare lød som om hun elskede det.
"Årh ja vovse, jeg elsker din liderlige pik!" stønnede hun uden at stoppe ham, da hun ville have han kneppede til han ikke kunne mere "Fyld mig med mere, af din dejlige vovse sæd, du ved din alpha tæve vil have det, til det flyder ud af mig!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma)   [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 4 Icon_minitime29/7/2013, 21:21

Han kunne fornemme hende's glæde ved hende's kropsprog, han elskede og være hende's vovse, han kunne osse mærke hun var ved at komme, dog ville han ikke selv komme, han ville tilfredsstille hende til fuld rande, han fortsatte fuld kommen uden hæmninger med at kneppe sin elskede Alpha, og han knurrede højt af lyst så vel som glæde, og han så roligt på hende, imens han lyttede til hende's stønnen, imens han blev ved med og hamre sin pik dyrisk og brutalt op i hende, og han kunne høre hun stønnede højere så vel som mærke hende's orgasme, og det ophidsede ham til at gøre det hårdere, så han begyndte og spænde musklerne i benene så han kunne kneppe hende hårdere og mere dyrisk, imens han pressede sig ind imod hende, tæt og dog underdarigt, og han så lystent og kærligt på hende da hun snakkede til ham, han knurrede til svar, fordi han ikke vidste om han's stemme bånd ville lystre, og dog kunne han høre hun nød det meget, og han besvarede hende's kys på munden, imens han hørte hende's støn, at hun nød det, så han spændte resten af musklerne i under kroppen, så hun burde kunne mærke han's muskler spænde, ikke som i han var ved og komme, men at han gjorde sig klar til og tage hende hårdere og mere dyrisk så vel som brutalt ved hjælp af muskelkræft og ren dyrisk liderlighed efter sin Alpha.

Han vidste ikke hvor længe da var gået, men alle han's muskler var spændt så de kræftige ben muskler var spændt til bristepunktet, imens han hamrede brutalt, voldsomt, hårdt, og meget dyrisk op i hende, imens han kyssede hende på munden så vel som nappede, slikkede, og bed, dog uden at påføre smerte, men for at vise han elskede sin Alpha og han elskede at tilfredsstille hende, han havde mærket hende's orgasmer flere gange, og han elskede det, at han kunne gøre det, imens han fortsatte med og knuge hende tæt ind til sig så de enorme ''lilla'' muskler på han's arme var spændt osse, og han fortsatte med at kneppe hende så brutalt han kunne, så han faktisk kunne have fuld kommen ødelagt et menneske, endda skadet det menneske for livet, men som han sagde til sig selv, Diana var ikke et menneske, men han's alpha, og han ville gøre sit bedste for hende, han tænkte dette imens alle muskler var spændt og han hamrede brutalt op i hende med hele sit lem helt ned til roden, og hun virkede umættelig, selv om han vidste han snart skulle komme, og han kunne osse mærke hende's mis stramme om han's skaft og det gjorde det hårdere for ham at kneppe hende, men han tog udfordringen op, ved og kneppe hende ved hjælp af sin indre ulv, alle han's muskler, han's kærlighed til sin Alpha, han's krop, og han's generalle lyst til hende imens han havde set hun havde ændret stilling så hende's underliv stadig var i højde, selv om hun selv var lænet ned af, og han hørte hende få en ny orgasme, og han hørte hende, og knurrede til svar, meget tæt på at komme, og han pressede mere på sig selv, imens han nappede og bed i hende's skulder, uden at bruge tænderne så det blødte, bare så det burde være rart, imens han dog gjorde alt underdarigt, som en ægte beta ulv da kender sin plads, og som elskede den, og han hørte hende bede ham fylde med med han's sæd, og han kom med en dyb knurren, da han, hvis man kan kalde det, for det, sprang oppe i hende med sin sæd, så det fyldte hende's underliv hurtigt, og han fortsatte med og kneppe hende brutalt og dyrisk, imens han's sæd flød op i hende og alle han's muskler var spændt, og han begyndte og sænke farten ned, for at gispe små træt, han vidste ikke om han havde gjort det godt, og han lænede sig små træt ind til hende, stadig underdarigt, imens han så på hende med sine kærlighed's fulde øjne, så vel som kærlige øjne da spurgte om han havde gjort det godt, og han gav hende et kærligt kys på halsen, imens han snusede blidt til hende's hals, og nød duften imens han blidt slikkede hende kort på halsen og bare kneppede hende roligt nu, små øm i musklerne, dog stolt af sin yde evne, og han så kærligt på hende stadig, han rystede let med sit underliv da resten af han's sæd løb op i hende, og han så blidt på hende med øjne da bed om lov til og trække sig ud, og putte sig ind til hende, som en beta ulv ville gøre det.
Tilbage til toppen Go down
Diana
First Class.
First Class.
Diana


Ingame Titel: : Dukkeføren, tidligere leder af the Wolf Clan og moder Cloman.
Outgame Titel: : One of the first 10.
Race : Clomans
Navn. : Diana
Alder : 500 år
Evner/Classes. : beastcaller/sharman
Bosted : Skoven uden for Occulta
Tilhørende klan. : jeg var engang i en, men jeg vil aldrig vende tilbage til den slags
Partner. : Det er da noget være pjat, sådan noget er stærkt overvurderet.
Slaver. : nej tak jeg kan ikke drikke mere lige nu
Evt. bemærkninger. : Ned på knæ og tig om det, hvis du vil have mere kage.
Antal indlæg : 676
Reputation : 3
Join date : 04/12/12

[Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma)   [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 4 Icon_minitime2/8/2013, 15:01

Idet han kom og sprøjtede i hende, kom der de sidste nydende støn fra hende, mens et smil dækkede hendes smukke læber, og hun trak sig væk fra ham da han var færdig med hende. En blanding af hans sæd og hendes safter, dryppede ud af hendes våde mis, og da hun lagde sig ned på ryggen, rakte hun let en finger ned til hendes røde og gennem kneppede mis, strøg den gennem safterne og smagte på dem, mens hun så frækt op på ham, med et tirrende smil. Let lagde hun en hånd om hans nakke, og trak ham ned til sig, for at kysse ham op af halsen med en stor tilfredshed over hans indsats, indtil hun nåede hans læber hvor hun blidt nappede i hans underlæbe, mens han så ham frækt i øjnene, og slap hans læbe igen med et nydende smil, da hun nød at føle sig gennem kneppet af hans store stive pik.

"Hvor har du været dygtig vovse, din alpha nyder at blive gennem kneppet af din store dejlige pik, og fyldt med din sæd!" sagde hun nydende, mens man kunne høre på hende at hun var blevet lidt træt, efter at have fået alt den dejlige sex. Hun strøg let hans pik, der stadig havde hendes væsker på mens hun smilede tilfreds "Jeg glæder mig allerede, til næste gang du er liderlig efter min mis!" hun slap let hans pik igen, lagde armene om hans hals, og begyndte at kysse ham kærligt mens hun nussede ham i nakken. Hun virkede glad og tilfreds, trods at hun var slidt efter han så dyrisk og brutalt havde kneppet hendes mis. Hun havde den perfekte krop til en som ham, da hun kunne tage hele hans pik, i alle hendes huller og kunne holde til alt hvad han kunne finde på, at gøre ved hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma)   [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 4 Icon_minitime2/8/2013, 17:03

Han nød at fylde sin Alpha med sin sæd, og han hørte de sidste nydende støn fra sin Alpha, og han så det smukke smil på hende's røde dejlige læber, hun så tilfreds ud, da hun trak sig væk fra ham, og han så roligt på hende imens han osse så på sin sæd og hende's safter som dryppede ud af hende's mis, og han overvejedet lidt at smage på gotterne, og så med et spørgene blik på han's Alpha, han så hende dog stryge sig over hende's mis, for at smøge på safterne, og han smilede blidt til hende, tilfreds med sin indsats, han så osse det frække blik så vel som tirrende smil, han mærkede sit lem reagere, da det begyndte og blive stift igen, og han lod hende, underdarigt, lægge en hånd på han's nakke og trække ham ned til sig, og han knurrede nydende da hun slikkede ham op af halsen, og han mødte hende's læber, nød hun nappede ham i læberne, mærkede han's lem var helt stift, og han kærligt på hende's frække blik, og han kom med en lav stønnen da hun slap han's læbe med et nydende smil, og han besvarede hende's smil, han nød at tilfredsstille sin Alpha.

Han så underdarigt, kærligt, blidt, på sin Alpha, imens han hørte det nydende så vel som trætte i hende's stemme, og han svarede hende kærligt, underdarigt så vel som blidt.
''jeg kan godt lide og være en god vovse, min elskede Alpha, og jeg elsker at kneppe min Alpha, at tilfredsstille hende, og fylde dig med min sæd''
han sagde det nydende, kærligt, imens han blidt begyndte at knurre lystent da hun strøg ham let over han's fuldt stive skaft igen, og han så hende smile tilfreds, så vel som han hørte hende, og han svarede hende lystent og kærligt.
''jeg er altid klar, min elskede Alpha, altid, det svært ikke og være eftertraktet af dig min Alpha''
han lød underdarig, som en god beta vovse, imens han lagde sig ind til hende, imens han gav hende et kort slik i missen, og så op på hende med spørgende øjne, og han rettede sig op til hende da hun lagde armene om han's hals, og han besvarede kærligt hende's kys blidt og kærligt, og han knurrede tilfreds over hende's nusseri, han kunne mærke hun var glad og tilfreds, dog træt, han vidste ikke hvor meget hun kunne tage, om han skulle prøve at tage hende i varulve form, men om det blev for brutalt da han blev større, alle steder? han så på sin Alpha med lystne, kærlige, blide øjne, dog underdarigt, og han spurgte blidt.
''min elskede Alpha, har du mod på at lade mig parre dig i varulve form? da jeg er.. større alle steder?''
han lød kærlig og blid, så vel som underdarig, imens han kyssede hende på munden og puttede sig ind til hende, og han lagde forsigtigt, underdarigt, sin mund ved hende's bryst og slikkede langsomt og blidt, ikke for og tirre hende, men for at vise han ville smage på hende, så vel som at han var klar igen, hvis hun ville, og han så ud til og tænke lidt, og han lagde hånden på hende's numse, og spurgte blidt.
''jeg kunne osse give det et go her, min elskede Alpha?''
han lød kærlig og blid, imens han fjernede hånden fra hende's numse igen, dog underdarigt, og han slikkede blidt og kærligt videre på hende's brystvorte, kærligt nussede hende på maven og generalt masserede hende's muskler i kroppen, stadig ikke for og være tirrende, men for og give hende noget at nyde, som ikke er alt for seksuelt, selv om han var parat til alt for hende af han's bedste evne, og han fortsatte blidt med og slikke hende på brystet, selv om hun dog ikke havde givet ham lov, men han var nød til og smage på hende, smage hende's sved, og han ville elske og smage deres blandede safter i hende's mis, og han så blidt bedende op på hende, imens han langsomt slikkede sig ned, på vej imod hende's skede, kærligt og blidt, forude at massere hende's krop blidt med sine ru stærke hænder.
Tilbage til toppen Go down
Diana
First Class.
First Class.
Diana


Ingame Titel: : Dukkeføren, tidligere leder af the Wolf Clan og moder Cloman.
Outgame Titel: : One of the first 10.
Race : Clomans
Navn. : Diana
Alder : 500 år
Evner/Classes. : beastcaller/sharman
Bosted : Skoven uden for Occulta
Tilhørende klan. : jeg var engang i en, men jeg vil aldrig vende tilbage til den slags
Partner. : Det er da noget være pjat, sådan noget er stærkt overvurderet.
Slaver. : nej tak jeg kan ikke drikke mere lige nu
Evt. bemærkninger. : Ned på knæ og tig om det, hvis du vil have mere kage.
Antal indlæg : 676
Reputation : 3
Join date : 04/12/12

[Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma)   [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 4 Icon_minitime5/8/2013, 14:43

Diana nød at han slikkede hendes mis, før hun havde trukket ham ind til sig, og det var dejligt at han slikkede hendes krop, og gerne ville ned til hendes mis igen. Hun havde endda godt lagt mærke til, at han igen havde fået stift skaft på, selvom det undrede hende lidt at han kunne få det så hurtigt igen, efter lige at have kneppet hende så meget, men hun kunne lide at hun kunne få så meget ud af ham for så var hun sikker på, at hun altid kunne få sine lyster opfyldt af sin beta vovse. Hans spørgsmål om han måtte parre sig med hende, mens han var i varulve form fik hende blot til at smile, da hun selv havde haft den samme tanke om, at kneppe ham i hans mest dyriske form.

"Du må gerne parre mig i varulve form min kære vovse, men det bliver næste gang din alpha har brug for din dejlige vovsepik, da jeg gerne vil have en pause!" sagde hun mildt, mens hun med blikket gav ham lov til at slikke hende "Og jeg vil ikke have dig i røven skat, jeg lader dig gerne kneppe mig alt hvad du kan i min mis, og slikker dig til du fylder min mund med din dejlige sæd! Men jeg vil helst ikke have den i min exit!" imens hun svarede, strøg hun ham blidt i nakken, og skubbede ivrigt men blidt hans hoved ned til hendes underliv, da hun gerne ville have ham til at slikke hende ren. Hun nød virkelig at han kærtegnede hendes krop, da det fik hende til at slappe mere af, efter deres heftige og dejlige sex. Hun glædet sig allerede ved tanken om, at han blev til en varulv og parrede sig med hende, til det sprøjtede ud af hende med hans sæd. Bare tanken gjorde hende helt våd i missen, og det ville han nok snart bemærke, når han får stukket snuden derned.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma)   [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 4 Icon_minitime5/8/2013, 15:04

Han så kærligt på sin Alpha, imens kærligt havde puttet sig ind til sin Alpha og kærligt slikkede hende på brystet, kærligt lod tungen massere brystvorten imens han blidt lod sine ru hænder massere mellem musklerne, da han var usikker på om hun kunne lide det, selv om hun så ud til og kunne lide det, så han fortsatte blidt med og massere musklerne, så de blev strukket ud i bløde kærlige stræk, imens han havde set han's Alpha havde bemærket han's skaft og han rørte blidt ved det, imens han drillende så på hende, han blinkede frækt til hende og gav sig til og slikke videre på hende's brystvorte og kærligt med sine ru stærke hænder, masserede han hende's skulder og ned af hende's ribben uden og kilde hende, ned ved benene hvor han masserede de smukke dejlige ben, og han så op på hende's smil da han havde spurgt om han måtte kneppe hende i sin varulve form, og han blinkede til hende da han forstod hende's tanke, som en god beta ulv ville, dog var han stadig underdarig i alt han gjorde, fordi han's respekt for sin Alpha, end sin glæde over han havde samme tanker som sin Alpha.

Han lyttede til hende og fik sin tanke bekræftet og han kom med en blid knurre lyd da han ville nyde at vente på den næste gang, og han nikkede til hende da hun gerne ville have en pause, og han slikkede hende kærligt og blidt på maven, han havde hørt det milde i hende's stemme så vel som set hende's blik da gav ham lov, til og smage hende's mis, og han lyttede til hende, og han knurrede kærligt, underdarigt til hende med en beta's glæde, da han ville adlyde, og han så op på hende da hun sagde han måtte kneppe hende alt han kunne i hende's mis, og han's stive skaft sitrede frydefyldt ved tanken om hende's stramme mis så vel som hende's tunge og mund, og han så spørge på hende imens han nussede sit lem, imens han lod hende stryge ham i nakken og han knurrede nydende og tilfreds, og han lod sig glad skubbe ned til hende's underliv, hvor han kærligt åbnede munden og langsomt, tirrende, strøg tungen over hende's køn's læber, og han begyndte kærligt at nusse og kærtegnede hende's krop, så vel som masserrede hende's muskler på benene, og han nussede kærligt hende's numse, imens han kærligt slikkede han's Alpha's safter i sig, underdarig som altid, dog nød han hende's smag, blandet med sin egen, og han så op på hende og han kunne smage hun blev mere våd, og han begyndte roligt og kærligt, at slikke hende's mis ren for safter, imens han knurrede lystent og blidt onanerede på sig selv, imens han masserede hende's numse med den anden hånd, og kærligt lod den glide op på hende's mave, kærtegnene op på hende's bryst og klemme og nusse blidt, og blidt op på hende's kind og stryge hende blidt og ned af kroppen igen, blidt nussende med sine fingre, imens han kærligt blev ved med og slikke hende's safter i sig, kærligt slikkede hende blidt på lårene, og kærligt stak tungen ind i skeden på hende, uden og lægge op til parring, men for og få flere safter, og han knurree nydende, underdarigt, og glad, imens han onanerede på sig selv, og så op på hende om det var okay de ting han gjorde så vel som om det var dejligt, og han slikkede kærligt videre oppe i sin Alpha's mis, så vel som klemte og kærtegnede hende's numse blidt og mellem ballerne, og han onanerede fortsat videre på sig selv, og knurrede nydende.
Tilbage til toppen Go down
Diana
First Class.
First Class.
Diana


Ingame Titel: : Dukkeføren, tidligere leder af the Wolf Clan og moder Cloman.
Outgame Titel: : One of the first 10.
Race : Clomans
Navn. : Diana
Alder : 500 år
Evner/Classes. : beastcaller/sharman
Bosted : Skoven uden for Occulta
Tilhørende klan. : jeg var engang i en, men jeg vil aldrig vende tilbage til den slags
Partner. : Det er da noget være pjat, sådan noget er stærkt overvurderet.
Slaver. : nej tak jeg kan ikke drikke mere lige nu
Evt. bemærkninger. : Ned på knæ og tig om det, hvis du vil have mere kage.
Antal indlæg : 676
Reputation : 3
Join date : 04/12/12

[Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma)   [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 4 Icon_minitime5/8/2013, 15:58

Diana smilede nydende, da hans ru tunge ramte hendes våde mis, og hun spredte benene lidt mere for ham, mens hun nød at han tog sig af hende. Hun virkede mere og mere afslappet, og hun begyndte at små stønne nydende, mens hun strøg ham over nakken, og nydende så på ham med et blidt smil, da hun så at han ornanerede sig selv, mens han tog sig af hende. Hun ville gerne have hans dejlige pik i munden igen, så med et let strøg hen over hans kind, ville hun gerne have hans opmærksomhed.

"Læg dig over mig i en 69´er vovse, så skal jeg nok tage mig af din dejlige stive pik!" sagde hun frækt, med en afslappet stemme grundet at han behandlede hendes krop så godt "Jeg vil have mere af din dejlige vovse sæd, og nyde at sutte på din dejlige stive pik, til du sprøjter min mund fuld af det!" der var noget sensuelt over hende, som hun lå der under hans dejlige behandling, og nød at han var godt ved hende. Hun smilede frækt til ham, og slikkede sig let over hendes sensuelle læber, bevidst om at han nok ville glæde sig til at mærke, hendes læber sprede sig omkring hans stive pik, og hendes tunge danse omkring hans pikhoved.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma)   [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 4 Icon_minitime5/8/2013, 20:54

Han kunne fornemme han's alpha nød det på hende's nydende smil, og han nød at lade sin ru ulve agtige tunge smage på hende's mis, og han mærkede hun spredte sine ben og lagde sit hoved tættere på hende's mis, så han lettere kunne slikke hende og han slikkede langsomt, tirrende op af hende's mis og fik noget saft i munden og han synkede det sultent så vel som nydende, imens han slikkede videre, og han hørte hende stønne nydende imens hun strøg ham over nakken, og han så op på hende's blide smil, og han onanerede fortsat videre på sig selv, dog vidste han at hun havde set det, han så roligt ind i hende's øjne da hun strøg ham over kinden og han løftede sit hoved og så på sin Alpha.

Han smilede lystent til sin Alpha, og lagde sig roligt ned, og lagde så roligt sine stærke hænder om hende's hofte, og løftede hende forsigtigt over på sig, og satte hende så hende's mis var lige over han's mund og hende's hoved ved han's skaft, og han havde osse hørt det frække i hende's stemme så vel som det afslappede, og han havde tænkt han godt måtte gøre som han havde gjort, fordi hun havde bedt ham om det på en måde, og han begyndte at slikke i hende's mis igen, imens han bemærkede alt ved hende, det sensuelle så vel som det frække og nydende, og han stak tungen op i hende's mis igen, imens han masserede hende's baller kærligt med begge hænder, og han fortsatte roligt med og massere hende's baller med sine ru stærke hænder, og blidt mellem ballerne, han nussede blidt ned om lårene og op igen, imens han slikkede hende' mis, kærligt og blidt, dog dybt med tungen og slikkede forsigtigt omkring køn's læberne, og han knurrede nydende da han elskede og behage sin Alpha, dog var han underdarig i alt han gjorde, da det var han's plads som beta og være underdarig, adlydende, og han elskede det stadig, og ville han nok gøre altid.
Tilbage til toppen Go down
Diana
First Class.
First Class.
Diana


Ingame Titel: : Dukkeføren, tidligere leder af the Wolf Clan og moder Cloman.
Outgame Titel: : One of the first 10.
Race : Clomans
Navn. : Diana
Alder : 500 år
Evner/Classes. : beastcaller/sharman
Bosted : Skoven uden for Occulta
Tilhørende klan. : jeg var engang i en, men jeg vil aldrig vende tilbage til den slags
Partner. : Det er da noget være pjat, sådan noget er stærkt overvurderet.
Slaver. : nej tak jeg kan ikke drikke mere lige nu
Evt. bemærkninger. : Ned på knæ og tig om det, hvis du vil have mere kage.
Antal indlæg : 676
Reputation : 3
Join date : 04/12/12

[Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma)   [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 4 Icon_minitime5/8/2013, 21:13

Diana lod ham placere sig over ham, og lavede nogle nydende lyde, da han gik i gang med hendes mis igen. Det var så dejligt at mærke hans ru tunge, føre sig frem i hendes våde mis, og smage på hendes safter som han tog i sig med velbehag, mens han strøg hendes baller og lår med hans dejlige hænder. Hun ville dog ikke acceptere det, hvis han prøvede noget med hendes numse, men siden han havde fået det af vide, tænkte hun ikke videre over det, hun vendte blot sin koncentration mod hans stive pik, der bare ventede på at hun tog sig af den.

Hun begyndte blidt at kysse hans stive skaft, mens hun kærligt nussede hans nosser, hun førte spidsen af sin tunge fra roden af hans skaft, og op til pikhovedet så det kildede behageligt, før hun blidt førte sine læber ned over hans stive pik, og tog hele sagen fra top til rod. Mens hun stadig kom med nogle nydende lyde, begyndte hun ivrigt at sutte hans stive pik, mens hendes hånd stadig legede med hans nosser, og hun viste endnu en gang sin erfarne side med at behandle hans pik, for det tog hende ikke lang tid at få ham op på orgasme niveau. Hun fortsatte ufortrødent med at sutte ham, selv da han var lige ved at komme, og i det han begyndte at sprøjte lukkede hun blidt munden om hans pik hoved, og slugte hver en dråbe der kom ud. Da han havde givet sine sidste salte stråler, smilede hun frækt til ham, og slikkede frækt hans pik hoved rent for sæd rester, og slikkede en dråbe fra sin læbe væk.

"Jeg elsker bare frisk vovse sæd, lige fra din dejlige stive pik!" sagde hun frækt mens hendes nydende lyde, helt klart stadig undveg hendes læber. Let vendte hun sig om, og satte sig over hans hoved med spredte ben, så han kunne slikke videre og samtidig nyde udsigten af hendes mave og bryster, hvorefter hun let tog hans hænder og placerede dem på hendes bryster, og masserede sig kort med hans hænder, så han kunne forstå at hun gav ham en godbid, fordi han var så artig og loyal.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma)   [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 4 Icon_minitime5/8/2013, 21:43

Han var tilfreds med sig selv fordi hun lod ham placere hende oven på sig, og han hørte de nydende lyde fra sin Alpha, og han elskede de lyde imens han fortsatte med at slikke hende i missen, dybt, blidt og kærligt med sin ru ulve agtige tunge, og han fortsatte med at arbejde med hende's baller, uden og komme tæt på hende's hul til numsen, dog masserede han musklerne i hende's baller, så vel som kærtegnede hende's numse og blidt strøg hænderne ned af lårene og op på maven for at kærtegne blidt og roligt, og han lod kærligt sine hænder glide op af hende's ryg og om på numsen igen, kærligt lod han sine stærke og ru hænder, bearbejde musklerne, i det han håbet var god massage for hende, og han knurrede glad og lystent til hende.

Han mærkede det blide kys på han's skaft fra han's Alpha, og han knurrede nydende da hun osse nussede han's nosser, og da kom et nydende lyd fra ham da hun førte spidsen af tungen fra han's rod til han's spids, og han slikkede selv med hele sin tunge sin Alpha, af bedste evne, imens han knurrede nydende imens han mærkede hende's kildede behaglige over han's skaft og han fortsatte selv med at forsøge og tilfredsstille hende ved og slikke hende med sin ru tunge, og han flyttede tungen og slikkede blidt omkring hende's mis så vel som blidt på køn's læberne og blidt på hende's lille knob ved skeden, og han slikkede hende så i missen igen, imens han knurrede og gispede af begær så vel som nydelse, han hørte de nydende lyde og han bed sig selv i tungen efter, dog uden og bide sin Alpha, da hun suttede ham ivrigt, og han slikkede så roligt videre imens han prøvede ikke og knurre højt af nydelse, han fortsatte bare med og slikke hende, så vel som mærke hende's fingre nusse han's nosser, og han gispede kort da han allerede mærkede sin orgasme i sin Alpha's mund og han nød hun fortsatte med og sutte ham, og han fortsatte med og slikke hende imens han kærligt bearbejdede hende's muskler i lårene så vel som omkring ballerne, og han så roligt på hende hun smilede frækt til ham og han blinkede blidt til hende, da han nød det, og han så hende slikke den smule sæd fra hende's læber da var der, væk.

Han lyttede til hende og kom med en tilfreds knurre lyd, da han elskede at gøre hende tilfreds, så vel som hørte hende's nydende lyde i hende's stemme, og han så nysgerrigt op på hende da hun vendte sig om, og satte sig over han's hoved med spredte ben, og han så glad ud da han kunne slikke videre, og han begyndte glad at slikke han's Alpha's mis imens han dog så nysgerrigt op på hende's krop og synet ophidsede ham, selv om han's skaft ikke reagerede da det var helt drænet, men det var tydeligt det ophidsede ham, og han mærkede han's Alpha's hænder om sine, og han mærkede hende's fyldige bryster, og han så op på hende, forstod han fik en godbid, og han begyndte nød hende's hænder bruge han's til og nusse hende's bryster, og han begyndte roligt selv og massere hende's bryster, blidt og kærligt, imens han slikkede ivrigt videre i hende's mis, med tungen dybt begravet oppe i hende, så vel som han lod tommel fingerne masserede hende's brystvorter og han så op på hende med et underdarigt og kærligt blik, og han blinkede ikke, ville ikke gå glip af et sekund af hende's smukke krop oppe over han's hoved, så han gjorde hvad enhver Beta ulv ville gøre, så han begyndte af bedste evne at slikke sin Alpha, omkring missen, den lille knob ved missen, oppe i hende's mis, smage safterne og han elskede det, imens han klemte og masserede hende's fyldige bryster, og han blinkede kærligt til hende, imens han dog havde været underdarig i alt han havde gjort stadig, som en god beta vovse, dog var han's øjne fulde af kærlighed til han's Alpha, så vel som loyalitet og blid venlighed og glæde.
Tilbage til toppen Go down
Diana
First Class.
First Class.
Diana


Ingame Titel: : Dukkeføren, tidligere leder af the Wolf Clan og moder Cloman.
Outgame Titel: : One of the first 10.
Race : Clomans
Navn. : Diana
Alder : 500 år
Evner/Classes. : beastcaller/sharman
Bosted : Skoven uden for Occulta
Tilhørende klan. : jeg var engang i en, men jeg vil aldrig vende tilbage til den slags
Partner. : Det er da noget være pjat, sådan noget er stærkt overvurderet.
Slaver. : nej tak jeg kan ikke drikke mere lige nu
Evt. bemærkninger. : Ned på knæ og tig om det, hvis du vil have mere kage.
Antal indlæg : 676
Reputation : 3
Join date : 04/12/12

[Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma)   [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 4 Icon_minitime5/8/2013, 22:03

Diana smilede nydende da han forstod, at han fik en godbid af hende i form af at han fik lov at tage på hendes bryster, og smilede frækt til ham mens han slikkede hende af bedste evne, som den underdanige vovse han var. Hun strøg ham blidt hen over hovedet, mens hun lavede sine nydende små støn og sørgede for, virkelig at gøre sig sexed for ham så han kunne nyde hans alphas smukke krop, og sørge for at give ham noget liderlighed, til næste gang hun ville have tilfredsstillelse hvor hun ville have hans varulve form, til at kneppe hendes stramme lille mis. Hun vidste han ville være overladt til hans dyriske sider, og derfor skulle hun blot sørge for, at hans varulv virkelig gerne ville parre sig med hende.

Hun lod ham slikke sig sådan et stykke tid, mens hun virkelig gjorde sit for at give ham en dejlig godbid, indtil hun spændte let i hendes muskler da han fik hende til at komme.
"Åhh ja min dejlige vovse!" stønnede hun mildt, mens hendes hænder klemte blidt om hans, der var velplaceret på hendes faste bryster, og hun nærmest havde en glød over sig i hendes orgasme, der virkelig gav ham noget at nyde "Du er så dygtig vovse, din alpha er meget tilfreds med dig!" Hun smilede mildt og nydende til ham, før hun let fjernede hans hænder og rejste sig fra ham. Hun vendte sig let om, gik i knæ og bukkede sig ned for at kysse ham på panden.

"Vil min dygtige vovse, med ud og gå en tur?" hviskede hun glad, mens hun kildede ham blidt under hagen og så ham i øjnene "Din alpha vil gerne have lidt frisk luft efter alt den dejlige sex, og jeg vil gerne have min store stærke vovse med, så du kan beskytte din søde lille alpha mod alle de farlige væsner, der kunne få lyst til at springe på mig, og forgribe sig på min lille mis!" De vidste begge 2 godt, at Diana var en stærk lille dame, men hun sagde dette for at give ham selvtillid, og tiltale hans dyriske side som den stærke beskyttende type, der ville gøre alt for at beskytte sin alpha, den pige som han elskede så højt. Og så ville hun da også lave lidt sjov med ham, da hun som han nok godt vidste på nuværende tidspunkt, var lidt af en skør type.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma)   [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 4 Icon_minitime6/8/2013, 14:54

Han så sin Alpha smile nydende og han blinkede glad til hende imens han fortsatte med og lade sin ru tunge smage på sin Alpha's mis, og han nød at mærke hende's faste bryster i sine hænder, han blinkede kærligt til hende da hun nok ikke kunne se han's smil da han havde travlt med og slikke sin Alpha som han elskede og gøre, og han knurrede veltilpas da hun strøg ham blidt over hovedet, og han så op på hende imens hun gjorde sig sexed for ham, og han nød hvad han så, det gjorde han altid, og det var tydeligt han's krop reagerede da han's skaft små sitrede, og han blinkede lystent til hende, imens han fortsatte med og slikke sin Alpha i missen, og han masserede videre på hende's bryster, og det var tydeligt osse, i han's øjne, selv om han var underdarig i alt, så var det osse tydeligt han var klar til en omgang mere.

Han små knurrede nydende imens han havde slikket sin Alpha's mis, og nydt smagen af hende's safter, dog mærkede han hende's muskler let spænde da hun kom, og han slikkede roligt safterne i sig, og han så op på sin Alpha da hun snakkede og hvis han havde haft en hale så havde den logret som sindsyg af glæde, og han nød hun klemte om han's hænder med sine, og han elskede vægten af hende's faste bryster, han så blidt op på sin Alpha, og han fornemmede det svagt, og da kom et lille gisp af forundring og glæde, dog osse lyst, og han blinkede blidt til hende, imens han lyttede til hende igen, og han så meget glad ud så vel som tilfreds, og han havde set smilet så vel som det nydende, og han svarede kærligt.
''jeg kan godt lide og være en dygtig vovse, min elskede Alpha, og kan godt lide du er tilfreds''
han lød underdarig, og glad, meget glad, imens han så hende fjerne han's hænder og rejse sig for at vende sig let om og gå i knæ og bukke sig for at kysse ham på panden, og han så kærligt og blidt på hende.

Han lå roligt og slikkede sine læber for safter, da han hørte hende og så op på sin Alpha, han blinkede kærligt til hende og knurrede nydende da hun blidt kildede ham under hagen og han så hende dybt i øjnene, og han så meget glad ud fordi hun så ud til og være meget tilfreds, han hørte dog hende og svarede underdarigt.
''jeg vil gerne med ud og gå en tur, min Alpha, og jeg vil altid beskytte min elskede Alpha, selv om jeg tror jeg skal beskytte dem imod dig, min elskede Alpha, hvis det kom til det''
han sagde det drillende, underdarigt, og for at kommentere hende's styrke, som Alpha så vel som kriger, og han vidste hun var stærk, langt stærkere end ham, så hva for guder da end var tilbage, så i nåde til dem da prøvede og forgribe sig på han's Alpha, selv om han's dyriske side så ud til og ikke bryde sig om tanken at nogen skulle forgribe sig på han's Alpha, og han sprang roligt på benene og så på sin elskede Alpha med kærlige og blide øjne, han bukkede blidt for hende og strøg hende kort over kinden, underdarigt, dog blidt, imens han så gik over til sit tøj og sine ting, han begyndte roligt at tage underbukser på, dog langsomt, så han's halv stive skaft stak ud over underbukserne, og han så drillende på sin Alpha, før han lagde sit skridt ned i underbukserne så bulen let kunne ses i de hvide boxer shorts, og han tog så sine ørken camoflage bukser på og lukkede dem, han satte sig ned og tog sine tunge militær støvler på og bandt snorene sammen og sprang på benene, han tog sin hvide Tshirt på med ordet Army på, så den strammede om han's brystkasse så vel som ved overarmene, han bukkede sig igen ned og tog en ørkencamoflage trøje med lange ærmer frem og tog den på så musklerne var fremtonede i trøjen, gik så roligt over til sin Alpha og stod ret med en drillende grimasser for og lave lidt sjov, imens han øjne så underdarigt, afventende, kærlighed's fulde så vel som glade og blide, på sin Alpha, og det var tydeligt han blev ophidset at han's Alpha stadig var nøgen.
Tilbage til toppen Go down
Diana
First Class.
First Class.
Diana


Ingame Titel: : Dukkeføren, tidligere leder af the Wolf Clan og moder Cloman.
Outgame Titel: : One of the first 10.
Race : Clomans
Navn. : Diana
Alder : 500 år
Evner/Classes. : beastcaller/sharman
Bosted : Skoven uden for Occulta
Tilhørende klan. : jeg var engang i en, men jeg vil aldrig vende tilbage til den slags
Partner. : Det er da noget være pjat, sådan noget er stærkt overvurderet.
Slaver. : nej tak jeg kan ikke drikke mere lige nu
Evt. bemærkninger. : Ned på knæ og tig om det, hvis du vil have mere kage.
Antal indlæg : 676
Reputation : 3
Join date : 04/12/12

[Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma)   [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 4 Icon_minitime6/8/2013, 15:22

Diana havde bevidst tøvet med at tage tøj på, blot for at pirre hans lystige sider, og da han kom hen til hende igen med tøjet på, smilede hun drillende til ham, lænede sig op af ham, med ryggen mod hans brystkasse, og tog blidt hans ene hånd op på hendes bryst, og tog den anden op foran hendes mund, så hun kunne kysse hans håndflade, før hun blidt tog hans lange finger i munden og slikkede på den, til hun trak den ud igen. Hun brugte hans hånd på hendes bryst, til at massere sig selv, mens hun lænede sit hoved mod hans hals, og så op på hende med et frækt uskyldigt blik, og kom med et frækt lille støn.

"Jeg glæder mig allerede, til at mærke din store stærke varulve pik, pumpe mig fuld af din dejligt varme vovse sæd, men husk nu at starte sødt ud med mig, jeg ved endnu ikke om jeg kan holde, til din varulvs dejlige store pik!" hviskede hun frækt til ham, før hun kyssede ham på hagen "Og hvis du gør det godt, kan det måske være at jeg skifter mening, hvad angår at du stikker den i numsen på mig!" det sidste hviskede hun til ham, med en ekstra frækhed i stemmen, som tegn på at det var en meget speciel godbid, som han virkelig skulle gøre sig fortjent til at få.

Let fjernede hun hans hånd fra hendes bryst igen, strøg ham over bulen i hans bukser, for så at gå hen og tage sit tøj på, hun startede med sine lyserøde trusser, som hun tog på med ryggen til ham, og gjorde det langsomt og frækt, for virkelig at pirre ham med udsigten til både hendes stramme mås, og hendes stadigt glinsende mis. Derefter tog hun en sort og lårkort nederdel på, kun for at han kunne nyde at se hendes smukke krop, før hun vendte sig mod ham igen, og tog en lyserød bh på, sammen med en sort top der virkelig gjorde, så han kunne se en god kavalergang. Hun hentede en af sine skøre hatte, der passede godt til dette sæt tøj, tog den indbundne Karasu dukke på ryggen, samt et par pæne gode sko på, før hun gik hen til ham med et glad smil på læben, som hun vidste han kunne lide at få fra hende. Let lagde hun armene om hans hals, og kyssede ham intenst mens hun nussede ham i nakken.

"Hvis du ellers kan få kroppen i bevægelse, så kom med dit store vild dyr, din elskede herskerinde og alpha vil gerne have, sin store stærke beta vovse, med ud og gå en tur!" hviskede hun efter kysset, mens hun så ham dybt i øjnene "Og nu ikke noget med at savle på mig, det kan du gøre når du får lov til at parre dig med mig igen!" hun blinkede frækt til ham, og nussede ham under hagen, da hun gik videre forbi ham, for at få ham til at følge med hans alpha.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma)   [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 4 Icon_minitime6/8/2013, 15:55

Han så sin Alpha tøve med og tage tøj på, og han vidste faktisk hvad hun prøvede på, det var dog tydeligt det virkede da bulen blev større i han's bukser, og han så kærligt på sin Alpha da hun lænede sig op af hende og han mærkede blidt da hun tog den ene hånd op på hende's bryst, og han kunne mærke hende's ånde på sin anden hånd, og han mærkede hun kysse han's hånd, og da kom en nydende knurren fra ham da hun begyndte og tage han's finger i munden så vel som slikke på den og han mærkede hende tage den ud igen, og han nød fornemmelsen af hende's fyldige bryst imod sin hånd, og han så kærligt på sin Alpha da hun lænede sit hoved imod han's hals, og han så det frække uskyldige blik så vel som hørte det lille støn, og det var tydeligt det ophidsede ham da han's skaft var helt hårdt nu, og han kyssede hende kort, blidt, og underdarigt, på munden.

Han lyttede til sin Alpha efter at have fjernet sin mund, han vidste ikke om det havde været forkert, det havde bare føltes rigtigt og gøre, han så dig kærligt sin Alpha i øjnene imens hun snakkede og han sagde drillende, kærligt og blidt.
''når jeg er varulv så bliver jeg større alle.. steder, så ja nu må vi se, min elskede Alpha hehe''
han hviskede tilbage til hende med en lysten knurre agtig lyd i stemmen, dog underdarig, som en god beta ulv, og han mærkede hende's kys på hagen, han knurrede nydende, dog så han kærligt på sin Alpha med nysgerrige og interreserede øjne, og han spurgte hende hviskende med en kærlig underdarig stemme.
''det lyder som en godbid jeg ikke har tænkt mig at opgive hehe''
han lød meget lysten, så vel som underdarig, og han var klar til og gøre alt for og få sin specielle godbid, dog ville han i det hele taget elske og parre sin Alpha, han var glad bare hun var i nærheden, og han så med kærlige blide øjne på sin Alpha.

Han så hende let fjerne han's hånd fra sit bryst, og han mærkede hende's blide hånd på han's bule i bukserne, og han knurrede glad og blidt til hende, imens han så hende gå over til sit tøj, og så hende starte med sine lyserøde trusser, og han så hende vende ryggen til og langsomt tage sine trusser på, og han overvejedet at forsøge og parre hende, dog var han underdarig og blev stående, selv om det var tydeligt han gerne ville parre sig med hende igen, dog ville en gåtur nok hjælpe, men han så dog på sin Alpha's stamme bagdel så vel som glimsende mis da næsten lavede tegn til han skulle smage, dog blev han stadig stående, og han så hende tage lårkort nederdel på, og han nød synet af sin Alpha, meget, og han så hende vende sig imod sig, og han så kærligt på hende og det var tydeligt han var ophidset, meget ophidset, og han så hende tage en lyserød Bh på, og han så hende tage en sort top på og han nikkede kærligt til sin Alpha for at lade hende vide han nød synet af hende, men det gjorde han stort set uanset hvad, og han stod roligt og så på imens hun hentede en af sine sjove hatte der passede til tøjet, og så hende tage sin Karasu dukke på ryggen, og et par pæne gode sko, han nikkede glad og muntert, og han stod roligt stille, som en god vovse, imens hun gik over til ham, og han smilede glad tilbage, da han nød at se sin Alpha glad, og han lagde blidt armene om hende da hun lagde armene om han's hals, og han besvarede hende's intense kys med et blidt, sødt, kærligt, lystent dog underdarigt, alligevel kælent kys, og han knurrede lavt af nydelse over hun nussede ham i nakken.

Han lyttede til sin Alpha, og han svarede kælent så vel som kærlig og blidt.
''jeg kan skam godt få kroppen i bevægelse, det ved du da, og tro mig, et vild dyr, det er jeg, min elskede Alpha og herskerinde, og jeg vil med glæde ledsage dig min elskede Alpha''
Han havde snakket kælent osse, da hun havde stoppet kysset, og han så hende dybt og blidt i øjnene, han så drillende på hende og blinkede frækt tilbage til hende, han knurrede glad over hun nussede ham under hagen, dog svarede han blidt dah un gik forbi, og han fulgte roligt med hende, tæt ved hende's venstre side, som en god beta ulv.
''jeg kan ikke love jeg ikke savler, men jeg kan love jeg ikke savler udover dig, og det skal jeg huske, min elskede Alpha hehe''
han lød underdarig som han altid gjorde, dog lød han kælen og meget glad, som en meget glad ulv da elskede sin plads i livet.
Tilbage til toppen Go down
Diana
First Class.
First Class.
Diana


Ingame Titel: : Dukkeføren, tidligere leder af the Wolf Clan og moder Cloman.
Outgame Titel: : One of the first 10.
Race : Clomans
Navn. : Diana
Alder : 500 år
Evner/Classes. : beastcaller/sharman
Bosted : Skoven uden for Occulta
Tilhørende klan. : jeg var engang i en, men jeg vil aldrig vende tilbage til den slags
Partner. : Det er da noget være pjat, sådan noget er stærkt overvurderet.
Slaver. : nej tak jeg kan ikke drikke mere lige nu
Evt. bemærkninger. : Ned på knæ og tig om det, hvis du vil have mere kage.
Antal indlæg : 676
Reputation : 3
Join date : 04/12/12

[Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma)   [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 4 Icon_minitime6/8/2013, 16:20

Diana smilede mildt til ham, da han svarede på det hun sagde til ham. Hun vidste ud fra det han sagde, at han ville gøre alt for at opnå hendes specielle godbid til ham, og hun nød da han holdt om hende, mens de havde stået og kysset. Han måtte godt prøve at lave nogle frække tilnærmelser, når de stod tæt sammen, men det skulle hun nok lære ham hen af vejen, men lige nu skulle han opføre sig pænt, mens de gik tur i skoven efter alt den sex han lige havde tilfredsstillet hende med.
Hun havde under sin påklædning lagt mærke til, at hendes plan virkede som den skulle, han havde en stiv bule i bukserne, og hun kunne mærke på ham at han gerne ville både slikke hende, og parre sig med hende, da hun havde stået og taget sine trusser på, men han skulle nok få lov til at komme til, når hun fik lyst igen.

"Jeg ved skam godt du vokser overalt, når du bliver til varulv min elskede, jeg så din dejligt stive pik, dengang nede ved søen, da vi blev angrebet før du blev min søde lille kælde vovse!" sagde hun drillende til ham og blinkede tirrende med det ene øje "Det skulle ikke undre mig, hvis du bare havde lyst til at hoppe på mig, og fylde mig med din dejlige vovse sæd!" hun smilede drillende til hende, mens de gik ned af bakken til skoven, og tog blidt hans hånd i sin, for at flette fingre med ham. Hun så ham blidt i øjnene, og smilede kærligt til ham, mens hendes smukke øjne glinsede i månelyset, og hun virkede glad i hans selskab. Hun virkede så rolig lige nu, hvor man kunne høre bioraptorene som var ude på jagt, og den ellers rolige nat havde lagt sig over dem, og kølede deres varme kroppe, så hun fik en let gåsehud af, at gå fra at være varm af alt den sex, til at mærke den sommer kølige nat mod hendes hud.

En drillende tænksom mine, erstattede hendes ellers kærlige ansigt, mens de gik gennem skoven, og før han vidste af det, slap hun hans hånd og hoppede op på hans ryg, så hun havde sine smukke slanke ben om livet på ham, og hendes feminine dejlige arme om hans hals, mens hun grinede glad.
"Se jeg har fanget en vovse!" sagde hun drillende og med stor glæde i sin stemme "Nu vil jeg fylde den med kærlighed, til den bliver helt lyserød og tøssed, og ligner en kæmpe puddel!" Hun begyndte drillende, at kysse ham overalt fra hvor hans trøje sluttede, til toppen af hans hoved, og hvor hun nu kunne komme til, mens hun drillende prikkede ham på næsen.
"Jeg er den farlige lille lyserøde hekse dame, og du er mit stakkels offer, for min kærligheds fyldte galskab, mwuhahahahahahaha!" hendes latter gjorde hun ekstra komisk, blot for at gøre dette endnu sjovere, hvorefter hun glad grinede sin egen smukke, og dejlige milde latter.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma)   [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 4 Icon_minitime6/8/2013, 18:36

Han havde bemærket det milde smil fra sin Alpha, og han smilede glad tilbage, og han vidste at hun vidste at han ville gøre alt, og han var opsat på det, han havde nydt at holde om sin Alpha hvor det ikke kun var sex, selv om han elskede og tilfredsstille sin Alpha, dog elskede han at mærke hende's bløde læber på sine, og han følte sig som det heldigste menneske i verden, dog ulv i han's tilfælde, og han klukkede kort ved tanken om han's lille ord spil, og han så kærligt på sin Alpha igen, dog havde han bemærket at hun havde bemærket at da den måde hun havde taget tøj på havde ophidset ham, han var vant til og opdage ting så vel som overvåge og holde øje, og han var glad for den evne, fordi det gjorde han let kunne se de få gange tøjet kom lidt væk så han kunne få et kig og han smilede blidt og glad til sin Alpha, og han var stadig meget ophidset, dog var det han's Alpha da bestemte hvornår han kom til så han ville lade hende om det, han kunne vente, han elskede og vente, især når det var på sin Alpha.

Han så drillende på sin elskede Alpha da hun snakkede og han gav hende et blidt kys på kinden, imens han gik ved siden af hende, og lyttede til hende, han svarede hende kærligt og underdarigt.
''tja min smukke Alpha, tror du at den kan være oppe i dig? jeg vil ikke gøre skade på dig, og jeg ved du så den, jeg så osse dig, og tja det var ikke så rart vi blev angrebet, dog slap ingen væk i live, så det vel altid en god ting, så får vi vel lov og være i fred, og ja jeg elsker og være din søde lille kæle vovse, det ved du jeg elsker hehe''
han lød drillende og han smilede kærligt og sødt til hende, og han blinkede drillende tilbage med et muntert glimt i sine venlige gule øjne, han hørte hende og svarede ærligt.
''det havde jeg osse lyst til, min elskede Alpha, og du ved jeg elsker når du dominere mig hehe, og jeg ved du elsker min vovse sæd, jeg elsker osse dine safter, min Alpha''
Han fulgte tæt ved hende's venstre side som en god beta ulv, ned af bakken og han havde bemærket det drillende smil som han besvarede med en fjollet venlig grimasser som om han var uskyldigheden selv, selv om det blide og lystige kærlige blik i han's øjne modsagde han's grimasser, og han gav hende's hånd et kys da hun flettede fingre med ham og han flettede sine fingre ind i hende,s imens han kærligt fulgte med hende og så hende blidt i øjnene, han så dybt i hende's smukke øjne og kunne ikke modstå fristelsen og han gav hende et blidt kys på munden og ventede et sekund for og lade hende besvare hvis hun ville, før han blidt trak sig væk og smilede blidt til sin elskede Alpha, og han så glad ud, meget glad, imens han gik ved hende's side og nød den kølige luft og han skævede kærligt til sin Alpha, bemærkede gåsehuden og klemte kærligt hende's hånd.

Han havde i samme sekund det drillende tænksomme mine erstattede hende's kærlige ansigt, mens de var gået gennem skoven, han havde dog ikke regnet med det han's Alpha gjorde, da hun slap han's hånd og hoppede op på han's ryg, han kom med en kælen knurren da hun lagde sine slanke ben om han's liv, og havde mærkede hende's feminine arme om han's hals, og han hørte hende grine glad, han prøvede ikke og grine ved hende's ord med en munter latter brød frem fra han's mund som en blanding af en glad ulve gøen og en meget munter latter, og han svarrede drillende så vel med stor glad glæde i sin stemme.
''ohhh nej, jeg er fanget! hvad skal jeg dog gøre, denne skønne kvinde, vil fylde mig med kærlighed så jeg bliver en lyserød tøsset og kommer til og ligne en kæmpe puddel! hva det så nu er!''
han lød meget drillende så vel som med stor glæde, kærlighed og munterhed i sin stemme og han hørte osse hende's drillende i stemmen og han knurrede kælent da hun kyssede ham over alt hvor han's trøje sluttede til han's kronraget hovedet og han mærkede hun prikkede ham på næsen, og han klukkede muntert og hørte hende, og grinte højere af munterhed og stor glæde, han svarede muntert.
''ohh nej, jeg er fanget af den smukke farlige lille lyserøde hekse dame, og jeg kan intet gøre, jeg er fanget, og skal fylde med kærlighed's fuld galskab, dog vil jeg glæde mig til det!''
hans's glade latter var let og høre, imens han drejedet sit hoved og kyssede blidt sin Alpha på halsen, imens han lyttede til hende's latter og grinte glad med og nød den smukke og dejlige milde latter.

Han hørte dog et skud fra et let caliber våben, og han skævede op på sin Alpha, forvirrede over lyden af skud, og han kyssede hende blidt på halsen igen, imens han begyndte og kigge rundt i området de var i, og han snusede ind og sagde stille.
''vampyr og nogle mennesker, blod''
Han skævede forvirrede op på sin Alpha, mest fordi han havde regnet med ingen ville komme, og da hørtes flere skud og nu osse råben fra nogle mand's stemmer, og han så en kvinde løbe ud fra en busk, hun havde en recon occulta uniform på, dog var occulta mærket revet af, dog var hun stadig dækket til og hun stormede, skrækslagen, hen imod Kuuma og Diana, han tænkte han måtte se dum ud i et sekund's tid fordi han blev overrasket, og han så op på sin Alpha da kvinden stormede hen imod dem og vrøvlede løst på scottisk og hun stillede sig bag Kuuma og Diana, og han så op på sin Alpha, ville høre hvad de skulle gøre, da seks occulta soldater kom løbende, hylende igennem skoven, hen imod dem, dog stoppede de op da de så Kuuma's store krop og osse Diana, og de glodet lidt underligt på dem før en af dem råbte, med rang sergent på ærmet.
''hallo i der, giv os desertør vampyr kællingen og så sker da ikke noget med jer! selv om det kan være vi more os med dig først, lille dame!''
han havde set på Diana imens han havde snakket og han lød selvsikker, dog så han lidt usikker ud nu da Kuuma knurrede truende da de havde regnet med Kuuma og Diana var mennesker, men den dyriske vrede knurren modsagde det, og de hævede deres våben imod Diana Kuuma og kvinden, dog så Kuuma bare truende på dem imens han knurrede, ville ikke lade dem skade han's Alpha, og han så kort op på sin Alpha, ventede på ordre.

//håber det er et okay tillæg til emnet ^^
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





[Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma)   [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 4 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
[Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma)
Tilbage til toppen 
Side 4 af 9Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
 Lignende emner
-
» [Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena)
» [Uafsluttet] Mine kære klanmedlemmer(Diana, Kuuma, Pixy og Rin)
» [Uafsluttet] Another beastcaller, like my Diana? you want to take my food, fucker? ( Kuuma og Makuro )
» A 3 person problem, or i am just a bad dog? fuck this shit ( Diana og Violet )
» the beginning of a wolf clan (Senela, Kuuma og Dust )

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Occulta (Staten Michigan) :: Occulta (Staten Michigan) :: Steppe og marsk (Omegn)-
Gå til: